Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie października 2016 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

27.11.2016

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie października 2016 roku

Ponownie czas wziąć pod lupę mój kolejny miesiąc bankobrania.

moje zarabianie na bankach - mój raport za październik 2016
To kolejny miesiąc wyników, z których jestem niezwykle zadowolony. Wpadły bowiem nie tylko comiesięcznie zwroty za płatności kartą, ale i ekstra bonus finalizujący zbieranie gratyfikacji za otwarcie konta w jednym z banków. A do tego zupełnie niespodziewane pojawiło się 100 zł, które dowodzi, że nie warto odpuszczać, gdy chodzi o własny interes. Nawet jeśli są to "jakieś groszowe sprawy".

Definicję bankobrania dałem w pierwszym wpisie jaki pojawił się na blogu już prawie trzy lata temu. Od tamtego momentu nie tylko opisuję kolejne promocje bankowe, ale też raportuję swoje comiesięczne bilanse zarabiania na bankach. Ten wpis jest właśnie niczym innym, jak swego rodzaju prześwietleniem mego portfela. Ujawniam tutaj jakie konta i karty posiadam, ile wydaję oraz co z tego wynika, że korzystam z takich, a nie innych propozycji banków. A oczywiście są to takie produkty za które nie płacę bankowi ja, ale bank płaci mi. Poniżej znajdziesz nie tylko opis mego bankobrania, ale i najlepsze z dostępnych obecnie okazji.

Zacznę od wisienki, a właściwie dużej wiśni na torcie. mBank wypłacił premię dodatkową, finalizującą udział w promocji "Zyskaj z eKontem". Dzięki tej promocji już wcześniej udało się zyskać 100 zł na start, 10 zł za aktywację aplikacji oraz pięć zwrotów za płatności kartą i BLIKiem (miesięcznie do 50 zł). Teraz przyszedł czas na bonus w wysokości aż 240 zł! Przyznam, że takie premie na koncie w wyjątkowy sposób cieszą. I oby było takich więcej (w zeszłym miesiącu donosiłem o wypłacie m.in. 250 zł z innej promocji).

Teoretycznie korzystanie z konta w mBanku można byłoby już odpuścić, ale mBank ma też inną promocję w której wszystkim - zarówno nowym, jak i obecnym klientom - wypłaca moneyback za cashback. Aby zdobyć 10 zł wystarczy jedna płatność w sklepie, podczas której wypłacisz (bezpłatnie) środki w kasie sklepowej (prawie jak z bankomatu). Za tę czynność bank płaci trzykrotnie po 10 zł (przez trzy kolejne miesiące; listopad jest już jednak ostatnim z tych miesięcy). Konto w mBanku mam i ja, i żona, więc za poprzedni miesiąc wpadło dwie dyszki. Jeśli nie masz konta w mBanku, sprawdź aktualną propozycję, w której czeka do 300 zł w postaci 2-procentowego zwrotu za płatności kartą i BLIKiem, a także 3% dla części środków utrzymywanych na koncie osobistym.

W minionym miesiącu drugim z banków najsolidniej mnie premiujących był T-Mobile Usługi Bankowe (to bank utworzony we współpracy między telekomem T-Mobile oraz Alior Bankiem; aby korzystać z jego usług nie trzeba posiadać telefonu we wspomnianej sieci). Choć powinienem napisać nie mnie, ale nas premiującym. Bo pod uwagę biorę też konta założone na żonę. W T-Mobile Bankowe można uzyskać zwrot za płatności kartą. W przypadku Konta Premium wynosi on 25 zł, jeśli suma transakcji w miesiącu wyniesie 500 zł. Stety (czy niestety) wydajemy więcej, więc skrzętnie wykorzystujemy fakt, że klient może posiadać dwa konta w tym banku i uzyskiwać zwroty na jednym, jak i drugim rachunku. Więc i ja, i żona od jakiegoś czasu posiadamy po dwa Konta Premium i w ten sposób czterokrotnie wypłacony bonus sumuje się do okrągłych 100 zł. Sprawdź jak uzyskać zwrot odpowiadający równowartości 5% płatności kartą wydawaną do konta w T-Mobile Usługi Bankowe.

Kolejny z wpływów to 100 zł... zupełnie przeze mnie nieoczekiwane. Bo to nie jest żadna premia stricte z bankobrania, ale jednak pochodna mego ponadprzeciętnego korzystania z kont i kart w różnych bankach. Kiedyś posiadałem konto w Getin Banku. I z jakijeś przyczyny złożyłem reklamację (nie pamiętam o co, ani nie pamiętam jak była rozwiązana, bo miało to miejsce w 2012 roku). Zapewne była to jakaś groszowa sprawa albo opóźnienie banku w wypłacie premii. Getin Bank nie odpowiedział jednak na tę reklamację na czas. A że takich spraw musiał mieć sporo, to sprawa trafiła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który zobowiązał bank do wypłaty rekompensaty w wysokości 100 zł. Donosiłem o tym na Facebooku (przy okazji zachęcam oczywiście do polubienia profilu Bankobrania w tym serwisie):

Stówkę otrzymał każdy - bez względu na rangę sprawy. Liczył się tylko fakt, że bank nie odpowiedział na reklamację w wymaganym czasie. Przekazałem więc do Getinu dane do wypłaty stówki - zrobiłem to listem poleconym, więc potrzebna była "inwestycja" 4,20 zł. No ale w końcu to i tak mały koszt uzyskania 100 zł ;) Pieniądze szybko wpłynęły na wskazany rachunek.

Uzupełnieniem powyższych zarobków z bankowych promocji są u mnie jeszcze bonusy i zwroty wypłacone przez Bank Zachodni WBK. Dzięki promocji nc+Konto wpadło 20 zł za opłacenie faktury za abonament nc+ przelewem z konta w BZ WBK. Z kolei dzięki stałej ofercie Konta 1|2|3 dostałem też zwroty za opłacanie rachunku za inne media z tego właśnie konta. W ten sposób wpadło 2,98 zł. Z BZ WBK wpadło też 3,17 zł za transakcje kartą kredytową 1|2|3 (karta daje zwroty w wysokości 1% za płatności w sklepach spożywczych, 2% na stacjach paliw oraz 3% w gastronomii; standardowo kosztuje sporo: 10 zł - mnie swego czasu udało się ją uzyskać za 0 zł - po tę kartę sięgam dość rzadko).

Na sam koniec zwrot tradycyjnie pojawiający się w podsumowaniach bankobrania, ale najskromniejszy. To 3,85 zł będące efektem 5-procentowego zwrotu za fakturę opłacaną za pośrednictwem BM.PL.

Podsumowanie wszystkich zwrotów, premii i bonusów za październik 2016 r. wygląda następująco:
Gdzie?
W jaki sposób?
Ile wydałem?
Ile zyskałem?
mBank
"Zyskaj z eKontem" – zwrot za płatności kartą i BLIKiem
-
240 zł
Promocja „Wypłacaj podczas zakupów” czyli moneyback za cashback
Ok. 4 zł
2 x 10 zł
T-Mobile Usługi Bankowe
Konto z moneybackiem 5%
Ok. 2 035 zł
4 x 25 zł
Getin Bank
Rekompensata z tytułu nierozpatrzenia reklamacji
-
100 zł
BZ WBK
„Promocja dla klientów nc+KONTO” – bonus za opłacenie faktury nc+
-
20 zł
Konto 1|2|3. Zwrot 1-3% płatności za media
-
2,98 zł
Karta kredytowa 1|2|3 – moneyback za płatności w wybarnych miejscach
187 zł
3,17 zł
BM.PL
Robot finansowy – zwrot 5% płatności za media
-
3,85 zł

Dokumentacją wszystkich zarobków są zrzuty z historii kont w poszczególnych bankach:
moje zarabianie na bankach podsumowanie października 2016


Łącznie uzbierało się 490 zł. Nie poniosłem przy tym żadnych kosztów związanych z posiadaniem kont i kart (są one albo darmowe, albo warunki promocji pokrywają się z warunkami zwalniającymi z opłat). Jedyny koszt, który należy uwzględnić to wspomniany już znaczek na list polecony. Po odjęciu 4,20 zł do mej dyspozycji zostało zatem 485,80 zł.

Porównując wyniki tego miesiąca do poprzedniego okazuje się, że zarobiłem mniej. We wrześniu uzbierało się bowiem ponad 700 zł. Jednak to mnie nie martwi, bo gdy porównanym raporty z poprzednich lat (z analogicznych miesięcy) to okaże się, że za październik 2015 r. wpadło 442,83 zł, a dwa lata temu "tylko" 333,90 zł. Więc wbrew pozorom stawanie się klientem kolejnych banków i często spotykane karencje nie muszą blokować możliwości większych zarobków ;)

Uzyskaną kwotę z promocji bankowych tradycyjnie odnoszę do kwoty jaką musiałbym posiadać i zdeponować na aktualnie najlepiej oprocentowanych kontach oszczędnościowych by tyle samo zarobić z odsetek. I tak, aby otrzymać 485,80 zł dzięki odsetkom, przez cały miesiąc musiałaby pracować dla mnie kwota 268 322,99 zł.

Promocje bankowe godne szczególnej uwagi


W ostatnim czasie mieliśmy do czynienia z wysypem promocji bankowych. Szczególnymi hitami wśród nich są poniższe promocje kont osobistych:
  • Money mania 9: 100 zł za otwarcie Konta Godnego Polecenia w BZ WBK + 4% dla części oszczędności - to dostępna już tylko do końca listopada promocja, w której można zyskać podwójnie. Za otwarcie konta i spełnienie bardzo prostych warunków czeka gwarantowany bonus 100 zł. Z kolei część środków, które ulokujesz na koncie będzie objęta oprocentowaniem (gwarantowanym aż do końca 2017 r.) na poziomie 4% w skali roku. Oczywiście lokowanie pieniędzy na koncie jest opcjonalne i nie ma wpływu na uzyskanie wspomnianej premii. Ale jeśli masz oszczędności to z tej szansy warto skorzystać. Przy założeniu utrzymywania kwoty 4 000 zł przez cały rok na koncie zyskasz prawie 130 zł.
  • Moje Konto 360° w Banku Millennium czyli promocja z premiami do 600 zł - to akcja, w której do wzięcia jest również 100 zł za otwarcie konta i spełnienie równie prostych warunków co przy wyżej opisanej promocji z kontem w BZ WBK. Tutaj jest jednak jeszcze szansa zarobić dodatkowo, jeśli zechcesz polecać konto znajomym. Za skuteczną rekomendację czeka premia 50 zł (maksymalnie można zdobyć 10 premii za polecenia). Z polecaniem nie powinno być problemu bo Konto 360°, a już zwłaszcza 360° Student należy do jednych z najlepszych propozycji rachunków osobistych oferowanych przez banki w Polsce.

Ale nie tylko samymi promocjami kont żyją bankobiorcy. Znaleźć można bowiem też bardzo korzystne okazje wśród promocji kart kredytowych. Tu z góry uprzedzam: karta kredytowa właściwie zarządzania to brak odsetek i kosztów - zwłaszcza gdy karta taka jest bezwarunkowo darmowa. Prym wśród propozycji promocji kart kredytowych już od dawna wiedzie Citibank. Najlepsze z oferowanych przezeń promocji to:
  • Telefon LG K8 LTE o wartości 549 zł w prezencie do darmowej karty Citi Simplicity - w tym tygodniu Czytelnicy na blogu, jak i na Facebooku donosili o przybywaniu kurierów z nagrodą. Na jej zdobycie ciągle jest szansa, bo promocja - w związku z dużą popularnością - została przedłużona. Warunkiem otrzymania telefonu jest wykonanie płatności kartą na sumę min. 3 000 zł (bank daje na to sporo czasu: trzy miesiące). Po otrzymaniu nagrody z kartą możesz zrobić co chcesz (także więc możesz z niej zrezygnować).
  • Voucher 400 zł na zakupy w internetowym sklepie Mall.pl w prezencie do darmowej karty Citi Simplicity - w przypadku tej promocji możesz samodzielnie wybierać co chcesz kupić (oczywiście z asortymentu dostępnego na Mall.pl). Warunki uzyskania vouchera są banalnie proste (wystarczy aktywacja karty i jedno logowanie do bankowości internetowej). Ale w promocji tej jest jednak pewien haczyk - to zobowiązanie do utrzymania karty przez okres 12 miesięcy i wykonywanie w tym czasie co najmniej jednej płatności (na dowolną kwotę) miesięcznie (co i tak nie jest jakimś wyśrubowanym warunkiem, gdy karta jest darmowa).
Jest więc z czego wybierać. By później było z czego podliczać zyski. A jeśli mowa o podliczaniu to - co staje się ostatnio pozytywnym zwyczajem - podzielcie się również swymi podsumowaniami w komentarzach.

Jeśli  nie chcesz przegapić najlepszych okazji do zarobku na promocjach bankowych, koniecznie zapisz się na bezpłatny newsletter. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowościach na blogu (średnio co kilka wpisów). Z subskrypcji w każdej chwili w łatwy sposób możesz się wypisać. Wypróbuj: 
Adres e-mail

36 komentarzy:

  1. 240 zł ostatnia premia z promocji od mBanku
    10 zł za cashback od mBanku
    549 zł telefon LG od Citi
    14,78 zł zwrot T-Mobile
    50 zł za polecenie od Inteligo
    To moje podsumowanie miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję świetnego wyniku. I życzę dalszego owocnego bankobrania!

      Usuń
  2. U mnie w tym miesiącu tylko 2x25 zł. Ale za to przyszły miesiąc będzie na bogato. Bo wpłynie też pierwszy zwrot Santandera, 2x20 zł od BZWBK (za MasterPass i BLIK), Sprytny Bill, no i 400 zł do Mall.pl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, przyszły miesiąc zapowiada się obficie :) Oby tak było także w kolejnych miesiącach - tego Tobie i pozostałym bankobiorcom życzę :)

      Usuń
  3. U mnie skromniej, bo 100 zł od PKO i 10 biletów do kina, w październiku 33,12 zł z mBanku i dopiero czekam na te 240 zł. W sumie zaczęłam niedawno ale jestem zadowolona bo jeszcze rok temu to banki skubały mnie, a teraz to się odwróciło. Dziękuję Złotówko za wszystkie szczegółowe omówienia promocji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromniej czy nieskromniej, ważne by były zyski, a nie by bankom płacić. Tobie udaje się to realizować, więc życzę dalszych korzyści! Pozdrawiam!

      Usuń
  4. A mnie zastanawia Twój system operowania środkami na poszczególnych kontach. Czy np: na T Mobile przelewasz po 510 zł i pilnujesz by takiej kwoty nie przekroczyć a już po przekroczeniu korzystasz z następnej karty, bo kazda następna wydana złotówka nie ma juz sensu,? Masz rozpracowany jakis system ? Troche trzeba nad tym posiedziec ,żeby wiedziec co gdzie kiedy wydawać i zeby nie przekroczyć niepotrzebnie pewnych kwot. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak staram się to robić. W T-Mobile Usługi Bankowe wpłacam po 550 zł na 2 konta. Z jednej karty korzystam ja, z drugiej żona. Mniej więcej w głowie mam ile z takiej karty jest wydane. Gdy zostaje już jakaś niewielka kwota np. kilkunastu złotych karta taka jest w rezerwie, a zaczynam już wydawać z drugiej. Gdy zdarzą się zakupy właśnie na kwotę pozwalającą dopełnić sumy 500 zł, ale zanadto jej nie przekroczą to kończę płatności pierwszą z kart. Więc 3 karty mamy już omówione. Czwarta z T-Mobile Usługi Bankowe służy wyłącznie płatnościom na stacji paliw więc de facto płacę nią tylko 2 lub 3 (gdy paliwo tańsze) razy w miesiącu. Raz w miesiącu - tak w okolicach 20. dnia miesiąca sprawdzam spełnienie warunków na poszczególnych kontach.

      Jakiś czas temu gdy miałem więcej kont wymagających comiesięcznego spełnienia różnych warunków (np. wpływów) to pomagała mi tabelka, w której wymienione miałem warunki w poszczególnych bankach. Teraz bazuję na pamięci.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Złotówa, jakbym czytała siebie :-) również wspieram się tabelką ;-)
      Moje zarabianie:
      1. T-mobile moneyback - 50 zł
      2. Toyota moneyback - 50 zł
      3. mBank cash back - 10 zł
      4 mBank premia -240,14 zł ( te grosze to zwłoka za wypłatę)
      Razem -350 zł
      Szału nie ma, ale jestem singielką, a w większości czytając wpisy w tym miejscu widać wszystko X 2
      Dzięki Złotówa, widać nawet po 50 tce można zarabiać, uczyć się bankobrania.
      Pozdrawiam wszystkim

      Usuń
    3. Znam osobę, która wspiera się Excelem, inna ma karteczkę w portfelu. Sposobów pewnie jest wiele i każdy znajduje optymalny dla siebie.

      350 zł. Szału nie ma? Szał jest :) To bardzo ładny wynik. No ale oczywiście wiele zależy od sumy dochodów, wydatków miesięcznych czy właśnie liczby osób w gospodarstwie domowym.

      Bankobranie nie ma ograniczeń wiekowych :) Pozdrawiam również!

      Usuń
    4. Ja właśnie wspieram się excelem mam porobione tabele i reguły widzę dokładnie ile mam na kocie i kiedy przekroczę wymagany próg nawet o 1 grosz.
      Każde konto ma osobny wiersz jest tam opisane wszystko jakie warunki muszę spełnić aby promocja była spełniona ile jest wydane kartami ile pozostało do wydania itp. Więc od 2015 od stycznia jak zacząłem się bawić w bankobranie raz tylko zdarzyło mi się nie spełnić warunków ale to tylko przez złe zrozumienie regulaminu. Bez excela pogubił bym się w tym wszystkim jak mój znajomy który stwierdził że więcej stracił niż zyskał. A jeśli chodzi o listopad to wpadło:
      Mbank 2 x 240 + 2 x 10 + 43,50 + 28,78 + 0,15 + 0,14 = 572,57
      TMUB 4 x 25 = 100
      BZWBK 30zł za 9 płatności po 20 zł minus 7 zł za kartę zysk 23 zł
      Łącznie jak widać 695,57 zł
      Te 15 i 14 groszy z Mbnku to odsetki za zwłokę za spóźnioną premię o kilka dni zastrzegłem w reklamacji aby nie zapomnieli o odsetkach za zwłokę.

      Usuń
  5. Ok, ale nic nie napisałeś o programach afiliacyjnych, tzn. ile zarobiłeś z tych linków, poprzez które ludzie od Ciebie zakładają konto w danym banku?
    Poza tym takie zarabianie w danym Banku nie jest wieczne. Podejrzewam że już w następnym miesiącu zarobisz jeszcze mniej (odnosze się do bonusów z tego artykułu), bo są restrykcje dot. posiadanego już produktu (czyli promocja jest tak naprawdę po to, aby złapać NOWY narybek).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na blogu Bankobranie skupiam się na tematyce promocji bankowych, moneybacków, produktów oszczędnościowych. Prowadząc bloga zderzam się z wieloma wyzwaniami (korzystaniem ze wspomnianych programów afiliacyjnych, zarządzaniem fanpage'em, wysyłką newsletterów itp. itd. - ale w żadnej z tych tematyk nie czuję się specjalistą, więc o nich się nie rozpisuję. Można za to znaleźć strony i blogi, na których te tematy są poruszane).

      Co do drugiej kwestii. Zgadza się, liczy się nowy narybek - przede wszystkim tacy klienci są wynagradzani (za małymi wyjątkami w ostatnim czasie, np. w BZ WBK czy mBanku). Zarabianie na bankach praktykuję już od kilku lat. Od prawie trzech co miesiąc raport można znaleźć na blogu. Są miesiące lepsze, są miesiące gorsze. W dzisiejszym podsumowaniu znajdziesz fragment z porównaniami. Bieżące podsumowanie jest gorsze niż te sprzed miesiąca, ale lepsze niż w analogicznym okresie w 2015 czy w 2014 r. Co mogłoby zaskakiwać, bo właśnie w wielu promocjach mógłbym już być "spalony" ze względu na to, że konta już tam posiadałem. Są jednak okresy karencji (bardzo różnie to wygląda - każdy bank ma swoje zasady: w BZ WBK jest to w przybliżeniu rok, w ING ok. półtora, a w PKO czy Inteligo okrągłe 3 lata). Więc da się powracać i znów zarabiać.

      Usuń
    2. Potwierdzam, lata mijają a jakoś da się korzystać z promocji. Kiedyś były inne, szło zgarnąć np. 700 zł z BZWBK. Wyższe były moneybacki. Choćby pamiętne Getinu i Toyota Banku po 10%. No ale teraz jest więcej promocji, prawie każdy bank coś oferuje i też można się obłowić a warunki są często o niebo prostsze niż kiedyś. Przykład Nest Banku z bonem do Rossmanna to ewenement ale wiele innych też jest prostych bo wystarczy 1 albo 5 płatności kartą i już.

      Karencje są przeszkodą. Ale czas płynie i jakoś się da korzystać. Ja biorę udział w promocjach już z 6-7 lat. Byłem klientem Aliora może z 4 razy, Millennium 3, a WBK to już nie zliczę.

      Usuń
  6. U mnie narazie z podjętych decyzji, bo faktycznie otrzymam to później to: 400 zł voucher Douaglas, 100 zł karta do rossman i 2 lokaty pracujące. Wiec po nowym roku będzie prawie 700 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobre decyzje. Niech Twe bankobranie się rozkręca :)

      Usuń
  7. Nie zrozumiałeś mnie. Na innym blogu jak**** jak pisze bloger o tym ile zarobił na bankach, to podaje również kasę którą pozyskał z programów afiliacyjnych, czyli defacto ile też zarobił na czytelnikach samego bloga:) To nic złego, ale ciekawi mnie po prostu, ile Ci te banki jeszcze za to płacą. Bo ujawniłeś tylko kwestie związane z zarabianiem na promocjach, które są dostępne dla nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że nie doczekasz się odpowiedzi a jest to oczyaiste. Nie bez przyczyny non stop bankobranie mi się wyswietla jako artykuł sponsorowany. Cóż mial Mr. Złotówa pomysł to i nalezy mu się zaplata.

      Usuń
  8. Witam.

    Jak co miesiąc i ja postanowiłem zrobić podsumowanie mojego bankobrania. W odróżnieniu od Mr Złotówy podsumowuję miesiąc poprzedzający miesiąc bieżący czyli w tym wypadku wpływy z października. A jest się znowu czym pochwalić ;)

    MBANK - 240 zł - premia finalizująca "Zyskaj z E-kontem"
    MILLENIUM - 120 zł - 2 x 30 zł moneyback za płatności kartą i 2 x 30 zł moneyback za płatności blikiem (2 konta - moje i żony)
    TMobile - 150,10 zł - 2 x 25 moneyback za płatności kartą, 100,10 zł za 3 płatności kartą kredytową
    CITIBANK - 30 zł za logowania się przez 3 miesiące aplikacją mobilną (karta żony)
    CREDIT AGRICOLE - 100 zł - wypłata premii za polecenie kuzynki która to przeniosła konto do Credit Agricole z innego banku
    400 zł - wypłaty z bankomatu BZWBK kartami innego banku niż BZWBK

    Razem 1040,10 zł (2 wynik w historii mojego bankobrania

    I w ten oto sposób dodając tą kwotę do tego co wcześniej uzyskałem (4366,70zł) udało mi się zrealizować cel jaki sobie postanowiłem (5000 zwrotów w ciągu roku). Razem mam 5406,80 zł + 2 tablety. Moje bankobranie zacząłem w lutym bieżącego roku i jestem wdzięczny mr Złotówie za znalezienie sponsora(ów) przyszłorocznych wakacji. Ogarnięcie tematu wszystkich kont/ kart zajmuje mi około 3-4 godziny miesięcznie (poza 2 miesiącami w których BZWBK kusił aby wyćwiczyć sobie pracę palcami ;) Wydaje mi się to całkiem fajny dodatek w stosunku do poświęconego czasu. Zobaczymy jaki będzie finalny wynik roku bankobania (tą informacją podzielę się zapewne w ostatnią niedzielę marca ;)

    Mr Złotówa - Dzięki za super bloga ;)

    Pozdrawiam wszystkich bankobiorców ;)
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rafał, mega się cieszę, że udało Ci się osiągnąć założony cel. Dzięki za te comiesięczne raporty i pokazywanie jak wygląda bankobranie u Ciebie. Już teraz udanych wakacji sponsorowanych przez banki ;) Pozdrawiam

      Usuń
  9. U mnie mbank 240 zł i 10 zł z cashbacku, Toyota 18 zł moneybacku a czekam na premię za lokatę, T-mobile 25 zł raz. Ogólnie ten miesiąc wyratowało u mnie 240 zł z mBanku, ale w przyszłym będzie dużo więcej. Tak jak pisze kolega Rafał szkoda promocji bankomatowej bo w sumie dała mi 600 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podzielenie się wynikami. No faktem jest, że promocji bankomatowej trochę brakuje. No ale najwyraźniej BZ WBK ma na uwadze nasze zdrowie i kusi do stania na wietrze i zimnie ;)

      Usuń
  10. A mnie ominęła promocja Nest z Rossmanem :( Człowiek na weekend wyjechał, a tu takie rzeczy się wyprawiały. Szkoda, że tak szybko się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego żałować lada moment pewnie będzie coś lepszego z tym bankiem takie mam przeczucie, ja to świadomie sobie odpuściłem. Skoro bank robi promocję to za jakiś czas będzie nowa i zapewne lepsza, obym się nie mylił.

      Usuń
  11. U mnie w tym miesiącu tylko 18 zł zwrot za płatności kartą z Millennium. W grudniu będę zbierała więcej :)
    Jedna osoba pisała, że ma 50 zł za polecenie od Inteligo - już wypłacone, czy będzie dopiero? Druga ze 100 zł bon do Rossmana - to samo pytanie, już masz?
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otrzymanie bonu do Rossmana jest niemożliwe. Zresztą komentujący pisze, że otrzyma to później.

      Usuń
    2. Bony do Rossmanna najwcześniej za 14 dni.

      Usuń
  12. Podziwiam takich ludzi, którzy ogarniają kilka kont i kilka promocji jednocześnie. Wiem, że jest to kwestia organizacji, ale mi się to jakoś nigdy nie udawało. Czasem z korzystam z jakiejś akcji, ale staram się nie mieć więcej niż 3 otwarte konta. tak jest mi łatwiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydawało że więcej niż 2 kont nie ogarnę ale z czasem dało się to rozkręcić. Teraz mam 6 kont i 1 kartą kredytową. Dotychczasowa historia korzystania z nich bez opłat i prowizji. Da się tego dopilnować bez dużego nakładu sił.

      Usuń
  13. Aktywnie uczestnicze w bankobraniu od promocji geting z przed 2 lat gdzie z potrzeby chwili wycisnąłem 700zl[2 konta] i czekałem kiedy te 2 lata mina a tu tu blog na którym takie rzeczy to chleb powszedni.
    Zastanawia mnie czy skarbówka będzie miała powody żeby naliczyc podatek a może banki za nas to robią w co wątpię
    Pozdrawiam
    Ciekawy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś była ta sprawa nierozwiązana, różne były interpretacje urzędów ale teraz jest interpretacja Min. Finansów w sprawie promocji. Sprzedaż premiowa nie powoduje zobowiązania podatkowego. A taką właśnie sprzedażą są promocje bankowe. Więc tu nie ma czego się obawiać.

      Usuń
  14. przecież Tmobile nie ma zwrotów 25zł tylko od dłuższego już czasu 15zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmien konto z fremium na premium i ciesz sie 25 pln

      Usuń
    2. Na Koncie Freemium można uzyskać do 15 zł zwrotu. Ale jeszcze jest Konto Premium i tam zwrot wynosi 25 zł przy wydaniu kartą co najmniej 500 zł. O zmianach w T-Mobile Usługi Bankowe pisałem tutaj.

      Usuń
  15. Kochany Złotóweczko!Jesteś genialny! Byliśmy przyzwyczajenie,że za trzymanie własnej kasy na koncie trzeba było płacić.Wreszcie zrobiło się odwrotnie i to Ty mi to uświadomiłeś.Dzięki! Trochę już zarobiłam,liczę na więcej,bo manewruję lokatami,choć to wymaga trochę czasu,ale jako emerytka czas mam i dorabiam do emerytury.Zdrówka życzę wszystkim uczestnikom tej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam
    Jak co miesiąc postanowiłam i ja dokonać podsumowania za miesiąc listopad, a więc:
    Toyotabank - 50 zł moneyback
    Eurobank -60 zł moneyback
    Millenium - 30 zł moneyback z promocji groupona
    mbank-50 zł moneyback+240+ 10 zł cashback
    t-mobile - 3 konta ( w tym jedno męża)- 3 x 25 zł + 100,10 zł za założenie karty i wykonanie nią 1 płatności - w sumie od tmobile – 175,10 zł
    visaoferty- 24,32 zł
    bm-15,39 zł
    4,98 zł ( zwrot 2 miesięczny za prowadzenie konta)+skórzany portfel samsonite wartości ok 250 zł. od toyota banku w ramach zadośćuczynienia po złożonej skardze na bezprawne działanie banku w postaci samowolnego zablokowania mi karty bez mej wiedzy i zgody i związanych z tym problemów.
    W tym miesiącu słabszy wynik -razem wpłynęło 659,79 zł + portfel samsonite.
    ps. też korzystam z excela w innym przypadku trudno byłoby ogarnąć tyle kont.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...