Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Zarabianie na bankach - podsumowanie października 2014 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

24.11.2014

Zarabianie na bankach - podsumowanie października 2014 roku

Grosz do grosza i znów bankobranie przyniosło sporo zysku.


Nadszedł wyczekiwany przeze mnie, ale - czego dowody coraz częściej dostaję - także przez Was moment, w którym publikuję podsumowanie zarabiania na bankach. To moment, w którym można cieszyć się zebranymi plonami bankobrania.


Jedna z czytelniczek, od której niedawno dostałem prośbę o receptę na bankobranie, napisała: 
"Co miesiąc śledzę podsumowania bankobrania. Chciałabym także tyle zarobić - póki co udało mi się zdobyć 100 PLN za otwarcie konta Inteligo i pierwsze 40 PLN zwrotu od GetinBanku. Szukam sposobów na kolejne zarobki i czekam niecierpliwie na kolejne podsumowania".
A więc podsumowuję. Choć poniższy bilans nie zawiera jeszcze wszystkich spodziewanych zwrotów. Brakuje w nim niestety wynegocjowanej przeze mnie premii w BZ WBK - bank zapomniał (?) bowiem o naliczeniu nagrody "1 zł za każdy dzień". Czekam na rozpatrzenie reklamacji.

Mój portfel w październiku uzupełniły kolejne karty Tanie Zakupy - aktualnie posiadam cztery plastiki tego typu (trzy do kont założonych za pośrednictwem Open Online oraz jedna od Getin Online). Dotychczas używane dwa konta Getin Online zamknąłem w związku z wykorzystaniem rocznego limitu zwrotów. 

Szczegółowo moje zarabianie na bankach w październiku wyglądało tak:



Co?
Gdzie?
W jaki sposób?
Ile zysku?
Zarabiaj również
Konto Tanie Zakupy
Getin Online i Open Online
40 zł i
3 x 40 zł
załóż konto
Konto założone w promocji na groupon.pl
Toyota Bank
36,29 i
25,30 zł

Konto Godne Polecenia
BZ WBK
40 i 30 zł

Konto 1|2|3
BZ WBK
2,31 zł
zawnioskuj o kartę
Konto wygodne
Raiffeisen Polbank
40 zł



A oko cieszące wpływy wyglądały następująco:


Zarabianie na bankach czyli bankobranie podsumowane za październik 2014 r.

Był to de facto kolejny miesiąc, w którym zarabiałem wyłącznie z tytułu moneybacków. Nie odnotowałem niestety żadnych premii za skorzystanie z danego produktu. Teoretycznie październikowy bilans byłby bogatszy gdyby... BNP Paribas wywiązał się z regulaminu promocji terminowo. Otrzymany w końcu tablet uwzględnię jednak dopiero przy podsumowaniu listopada.

Sumując, zarabianie na bankach w październiku przyniosło mi łącznie 333,90 zł

Aby taką samą kwotę uzyskać z odsetek, musiałbym posiadać i przez cały miesiąc utrzymywać na najlepiej oprocentowanym koncie oszczędnościowym kwotę 143 296,36 zł.

Jeśli i Ty chcesz znaleźć swój sposób zarabiania na bankach, skorzystaj z recepty na bankobranie.

Źródło grafiki: freedigitalphotos.net

15 komentarzy:

  1. Piękny wynik :) Sam zaczynam przygodę z "bankobraniem" (czy to już nazwa zastrzeżona?;) ) i jestem zaskoczony, że to naprawdę działa :) A jeszcze niedawno to bank brał ode mnie pieniądze za prowadzenie konta, za kartę, za przelewy ekspresowe itp. itd.
    Twoje podsumowania bardzo motywują! Życzę dużo udanych bankowych zwrotów i nagród!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zaczynasz przygodę z bankobraniem a banki kończą z bankodawaniem. O 2 lata za późno...

      Usuń
    2. Nie zgodzę się, że kończą. Aczkolwiek to "bankodawanie" zmienia się.
      Bankobiorcy zawsze znajdą coś dla siebie, a zwłaszcza ci początkujący - co chwilę mamy coś dla nowych klientów

      Usuń
    3. Zmienia się w ten sposób ,że zamiast cashbacka 5 czy 10 % będzie 2 albo 3... W przyszłym miesiącu ostatni raz napiszesz o cashbacku z toyoty bo kończy się 1 edycja. Jeśli brałeś udział w 2 to jeszcze kilka miesięcy. Niestety na chwilę obecną jedyne co można wyciągnąć to ochłapy. W postaci jednorazowych 50zł za założenie lokaty , 3 % od BNP czy spożywka ale ta też jest mocno ograniczona względem pierwszych edycji. Jeśli ktoś zaczyna teraz to przespał najlepszy okres na promocje i musi zadowolić się ochłapami a nie wisienkami. Taka prawda.

      Usuń
    4. Nadal jest 10% w Getin Online, a premie też fajne: 100 zł od Inteligo, tablety w co drugim banku

      Usuń
    5. getin Online przyciął cashbacka dosyć ostro jak się odejmie od max zwrotu 40zł/miesiąc 4zł za kartę to już te 10 % marnieje a i tak roczna pula spadła. Gdzie te tablety rozdają ? Oprócz BNP na którym wymuszono wysłanie tabletów to nikt nie oferuje już takiego urządzenia chyba ,że z lojalką roczną i opłatami 20zł/miesięcznie.

      Mi chodzi tylko o to ,że oferty są już na wykończeniu. Zwroty słabe.

      Usuń
  2. Dlaczego nie ma tu jeszcze konta w Orange Finanse ? Strefa korzyści w Orange jest bardzo obiecująca,warto poczytać o tym i skorzystać bo znając życie tylko na początku działalności będzie różowo,potem okazje nie będę takie fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Rozdają obecnie sporo korzyści. Rozważę ;)

      Usuń
  3. A ja zacząłem przygodę z bankobraniem jakiś miesiąc temu, jak przeczytałem o tym blogu na doradca.tv. Do tej pory założyłem 3 konta, czekam na rozwój sytuacji :) Mam też dwa pytania. Wymagany obrót kartą Inteligo , żeby otrzymać stówkę zrobiłem 15.11.2014. Dodatkowo tego samego dnia osoba zakładając konto inteligo wpisała mój numer jako mgm i zrobiła obrót kartą dnia 22.11.2014. Kiedy mogę się spodziewać tych 150zł? Kolejne pytanie dotyczy wypowiedzenia. Powiedzmy, że składam wypowiedzenie w dniu 10.12.2014 i likwidują mój rachunek miesiąc później. Czy zostanę obarczony kosztami prowadzenia konta i braku obrotu na karcie w okresie wypowiedzenia czyli za cały grudzień i styczeń? Muszę kolejny miesiąc na siłę spełniać warunki które zwalniają z tych opłat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin mówi, że do 14.12 bank sprawdzi, a potem do 25 dni wypłaci premię, więc pewnie w styczniu kasę dostaniesz. A kartę możesz zastrzec telefonicznie lub przez internet juz w dniu wypowiedzenia umowy więc nie będzie Cię wtedy martwić robienie obrotu kartą.

      Usuń
  4. Jaka kwota została wydana żeby ostatnio to 333 PLN pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym miesiącu dość łatwo to wyliczyć na podstawie uzyskanych moneybacków. Kartami Getin- i Open Online 1 600 zl (w tym ok. 700 zł na paliwo). Pozostałe wydatki to jakieś 1 500 zł.

      Usuń
  5. O kurczę, jaki fajny patent, że też ja na to nie wpadłam! Sama korzystam z moneyback w mBanku, czyli z ich mOkazji i też kilka złotych udalo mi się w ten sposób "zarobić", ale Twoje 300 zł daje do myślenia, super wynik!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ciekawy blog i sposób podejścia do sprawy. Pozdrawiam będę obserwować, a może nawet sam skorzystam z kilku rad.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zapraszam do obserwacji - blog można śledzić też na google+ i facebooku

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...