bankobranie: Zwrot za płatności kartą lub abonament nawet za 0 zł. Nowa oferta kont Freemium i Premium w T-Mobile Usługi Bankowe
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

29.06.2016

Zwrot za płatności kartą lub abonament nawet za 0 zł. Nowa oferta kont Freemium i Premium w T-Mobile Usługi Bankowe

W nowej ofercie T-Mobile Usługi Bankowe klient może wybierać spośród dwóch rodzajów kont osobistych i gratyfikacji jakie chce otrzymać.

Niezmiennie można załapać się na 5-procentowy zwrot za płatności kartą (w przypadku Konta Freemium dość mocno limitowany). Wybierając Konto Premium można z kolei załapać się na wyższą sumę moneybacku lub... nowość: abonament w T-Mobile albo spory pakiet Internetu za nieduże pieniądze lub nawet za 0 zł.

O nowych zasadach oferty w T-Mobile Usługi Bankowe oraz zmodyfikowanym moneybacku pisałem niedawno we wpisie o zmianach dotyczących przede wszystkim dotychczasowych klientów banku. Teraz - po czerwcowej lawinie promocji bankowych - nareszcie nadszedł czas na prześwietlenie nowej oferty także z dostępnym w końcu wariantem zniżek na usługi telekomunikacyjne (mimo zapowiedzi dopiero po kilkunastu dniach wariant ten stał się dostępny).

Konto Freemium


Aby uzyskać 5-procentowy zwrot za płatności kartą wydaną do tego rachunku w danym miesiącu muszą zostać rozliczone płatności na sumę co najmniej 200 zł. W takim przypadku dostaniesz 10 zł zwrotu. Jeśli wydasz więcej, wyższy będzie zwrot, ale nie może on przekroczyć 15 zł miesięcznie. Innymi słowy, wykonywanie płatności na więcej niż 300 zł Ci się nie opłaci, bo większego zwrotu nie dostaniesz. A jeśli chcesz dostawać większe zwroty wtedy kontem spełniającym Twe oczekiwania powinno być Konto Premium opisywane niżej.

Złóż wniosek o Konto Freemium

Konto Premium


Tutaj zwrot 25 zł miesięcznie zagwarantuje Ci rozliczenie w danym miesiącu płatności kartą na sumę min. 500 zł. I właściwie to jedno zdanie wystarczyłoby do opisu zasad moneybacku na Koncie Premium. Wydanie mniejszej kwoty spowoduje brak jakiegokolwiek zwrotu.


Choć dla zwrotów za płatności kartą w przypadku Konta Premium jest też alternatywa. Możesz wybrać:
  • abonament Jump Comfort bez limitów (połączenia na komórki i telefony stacjonarne, SMS, MMS) z pakietem 1 GB Internetu za 0 zł (dla obecnych klientów za kolejną umowę abonamentową) lub 10 zł (dla nowych klientów) miesięcznie przez okres dwóch lat (warunki ofertyalbo
  • Internet Comfort LTE 4Gpakiet 35 GB danych Internetu mobilnego (i możliwość zakupu routera mobilnego za 9 zł) za 0 zł (dla obecnych klientów za kolejną umowę abonamentową) lub 10 zł (dla nowych klientów) miesięcznie przez okres dwóch lat (warunki oferty)
W przypadku korzystania z moneybacku z konta możesz zrezygnować w każdej chwili. Posiadanie ewentualnej umowy z operatorem T-Mobile nie ma żadnego znaczenia. Ba, klientem telekomu nawet nie musisz być. Jednak przy wymienionych opcjach alternatywnych (abonamencie lub pakiecie danych) umowa o usługi telekomunikacyjne z T-Mobile zawierana jest na okres 24 miesięcy. Do kosztów musisz również uwzględnić jednorazowo pobieraną opłatę aktywacyjną w wysokości 49,90 zł.

Poza tym warto pamiętać, że:
"Jeżeli Abonent nie spełni warunku (wydania kartą min. 500 zł - przyp. Mr. Złotówa) chociaż w jednym, danym miesiącu kalendarzowym, Operator ma prawo do anulowania rabatu od momentu otrzymania od Banku informacji o braku spełnienia tych warunków przez Abonenta"
Przejdź do strony konta z ofertą abonamentową

Naliczanie zwrotów


Maksymalny miesięczny zwrot na Koncie Freemium może wynieść 15 zł, co daje nawet 180 zł rocznie. Zwrot możliwy do uzyskania na Koncie Premium to 25 zł miesięcznie, co może dać nawet 300 zł zwrotów w ciągu roku.

Premie mają być wypłacane najpóźniej do 15. dnia miesiąca po miesiącu, w którym zostaną spełnione wszystkie warunki promocji.

Wykonując płatności kartą musisz jednak pamiętać, że niektóre z nich są wykluczone z naliczania zwrotów. Zgodnie z regulaminem promocji "Zwrot za zakupy":
"Premia za Transakcje Kartą nie jest naliczana w punktach posiadających MCC (Merchant Category Code) równy: 
a. 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne; 
b. 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska); 
c. 4111, określający m.in. usługi transportowe, 
d. 6012, określający instytucje finansowe; 
e. 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
f. 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
g. 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 
h. 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne"
Wykluczenia powyższe obowiązują także klientów, którzy zdecydują się na konto z abonamentem lub pakietem danych.

Dla kogo promocja?


Ze zwrotów za płatności kartą w T-Mobile Usługi Bankowe skorzystać mogą zarówno nowi, jak i obecni klienci banku.

Warunkiem udziału w promocji jest posiadanie konta (Freemium lub Premium) wraz z kartą płatniczą i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz wyrażenie i nieodwoływanie zgody na weryfikację przez bank historii zobowiązań (BIK, w biurach informacji gospodarczej, jak i w systemie Bankowy Rejestr). Zgody te wyrazić trzeba podczas składania wniosku o konto. A jeśli już konto w T-Mobile Usługi Bankowe posiadasz to przystąpić do promocji z moneybackiem możesz poprzez wyrażenie zgody podczas kontaktu z infolinią lub w trakcie wizyty w placówce T-Mobile Usługi Bankowe.

Wyrażenie zgód obowiązuje również klientów, którzy zdecydują się na konto z ofertą rabatów na abonament lub pakiet danych.

Konto Freemium i Premium - prześwietlenie oferty


Wprowadzenie dwóch wariantów konta osobistego T-Mobile Usługi Bankowe tłumaczy różną aktywnością klientów w korzystaniu z konta i karty. I tak w przypadku Konta Freemium by nic nie płacić za kartę (jak i za konto które bezwarunkowo prowadzone jest za 0 zł) wystarczy wykonanie i rozliczenie na Twym koncie płatności kartą na sumę co najmniej 200 zł. Jednak w przypadku tego konta obowiązuje limit bezpłatnych wypłat w bankomatach. Z kolei Konto Premium da Ci możliwość swobodnego wypłacania gotówki bez limitów, jak i darmowe prowadzenie rachunku i utrzymywanie karty, ale pod warunkiem wykazania się większą aktywnością w płaceniu kartą. Szczegółowo zasady opisuję poniżej.

Konto Freemium:

  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków)
  • 0/6 zł - opłata miesięczna za kartę nie jest pobierana pod warunkiem wykonania i rozliczenia w danym miesiącu płatności kartą na sumę 200 zł (zliczają się do tego płatności wykonane wszystkimi kartami wydanymi do konta jak i kartą kredytową właściciela konta)
  • 0 zł za przelewy złotówkowe Elixir zlecane w bankowości internetowej i mobilnej
  • 0 zł za trzy pierwsze wypłaty gotówki w dowolnym bankomacie w danym miesiącu kalendarzowym (za czwartą i każdą kolejną wypłatę prowizja wyniesie 5 zł)

Konto Premium:

Pod warunkiem rozliczenia w danym miesiącu kalendarzowym płatności kartą na sumę 500 zł (zliczają się do tego płatności wykonane wszystkimi kartami wydanymi do konta jak i kartą kredytową właściciela konta) warunki konta będą wyglądać następująco:
  • 0 zł za prowadzenie konta
  • 0 zł za kartę płatniczą
  • 0 zł za przelewy złotówkowe Elixir zlecane w bankowości internetowej i mobilnej
  • 0 zł za wypłatę gotówki w dowolnym bankomacie w Polsce i na świecie
Jeśli jednak wymogu wydania min. 500 zł nie spełnisz, wówczas bank obciąży Twój rachunek opłatą miesięczną w wysokości 18,90 zł.

Złóż wniosek o Konto Freemium z moneybackiem lub Konto Premium z moneybackiem albo Konto Premium z ofertą abonamentową.

Jeśli lubisz zarabianie na bankach, polub również Bankobranie na Facebooku:

98 komentarzy:

  1. Czy nadal można mieć dwa konta z moneybackiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można mieć nadal dwa konta.

      Usuń
    2. Pytanie tylko czy dla obydwu będzie zwrot? Bo regulamin nie jest w tym zakresie precyzyjny. Ani nie wyklucza, ani nie potwierdza. Więc trzeba zobaczyć co życie przyniesie. Skupmy się, że zwrot będzie choć na jednym. To już dużo, bo lepszego moneybacku obecnie nie ma.
      PS. Oczywiście z góry zastrzegam i apeluję: nie dzwońcie na infolinię. I tak nie odpowiedzą Wam na te pytanie, a jedynie te telefony mogą zaszkodzić jak w promocji mBanku, co skutkowało zmianą definicji "nowego klienta" z korzystnej na niekorzystną.

      Usuń
  2. Czy do zwrotów zaliczają się płatności internetowe? I zagranicą? (bo BPH za nie nie zwracał w ś.p. moneybacku 3%)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BePeH nie zwracał 3% jedynie za zakupy w firmach zarejestrowanych poza Polską.

      Nawiasem: ostatnie zwroty będą jeszcze za lipiec.

      Usuń
    2. Tak, tu na szczęście się liczą.

      Usuń
  3. Do tego darmowy internet i konta nie tylko w PeLeNie - żyć nie umierać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam 2 konta i kartę kredytową. W jaki sposób zliczane będą płatności kk ? Do którego konta będą "wskakiwały" transakcje kk ? Poza tym jestem "starym" klientem banku, w lipcu na starych zasadach będę płacić MCC4900. Jeżeli 1.08 zadzwonię na infolinie informując, że wybieram Premium to od razu będzie Premium i nie stracę na moneybacku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to ciekawi. Pewnie transakcje "kredytówką" będą uzupełniać sumy obrotu dla danych kont. Ale raczej musimy pożyć i zobaczyć bo w regulaminie nie jest to wyjaśnione. A jak jest w praktyce też nikt póki co nie odpowie. MCC 4900 będzie za lipiec się jeszcze liczył dla starych klientów. Ja zmienię konto na Premium wcześniej bo w sumie te 500 zł na miesiąc to wydaję zawsze.

      Usuń
    2. Jeżeli wcześniej zmienisz na Premium to już chyba będzie na nowych warunkach i czy płacąc MCC4900 nie stracisz premii z moneybecku?

      Usuń
    3. Wątek przeniesiony tutaj. Do dyskusji w tym temacie zapraszam pod wpisem dotyczącym zmian dla dotychczasowych klientów banku.

      Usuń
  5. Uwaga!!
    1. w pierwszym okresie rozliczeniowym abonament będzie wynosił 34,99zł
    2. Jeżeli nie wydasz 500 zł w miesiącu dla konta Premium, można na stałe pozbyć się rabatu w wysokości 19,90 - do końca trwania umowy, liczony od miesiąca, w którym operator otrzyma informację od banku (patrz punkt V ppkt.5.8 warunków oferty promocyjnej "comfort bez telefonu na 24 m-ce z kontem bankowym"

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeśli obecnie posiadałem konto z moneybackiem, to ono przechodzi na freemium ?
    Czy można zamienić jakoś istniejące konto ( a w zasadzie 2) na premium ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Zmiana jest możliwa kontaktując się z infolinią lub Oddziałem Wirtualnym (kanał wideo/audio).

      Usuń
  7. no i chyba po 1.08.2016 znika ten obowiązek zasilenia co miesiąc konta 2000zł.

    OdpowiedzUsuń
  8. tak , telefonicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. mam telefon w tmobile ale nie mam konta, mogę je teraz załozyc i mieć abonament na tel. za 0 złoty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz. Ale za 0 zł będziesz mieć drugi abonament. A ten pierwszy zachowujesz bez zmian.

      Usuń
  10. można będzie mieć jedno konto premium a drugie freemium?

    mam obecnie dwa konta w tmobile ale tylko jedną kartę

    OdpowiedzUsuń
  11. MCC 4900 to opłaty rachunków (np. sprytny bill) a nie narzędzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jaki MCC ma pewna firma obsługująca opłacanie rachunków to jedno, a jaka jest kategoryzacja kodów to drugie:
      MCC 4900: Electric, Gas, Sanitary and Water Utilities
      http://www.dm.usda.gov/procurement/card/card_x/mcc.pdf

      Usuń
    2. Czyli Złotówa ma rację - "narzędzia" :)

      Usuń
    3. utilities to nie narzędzia, spójrz do słownika. właściwe tłumaczenie to media - i dokładnie to określa to mcc, opłaty za media.

      Usuń
  12. Od 1 sierpnia zwrot za zakupy billem kod 4900 nie będzie uwzględniany ale jak zapłacę billem to zaliczą to do płatność kartą 500 zł przy koncie Premium i nie naliczą opłat za konto ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla obrotu na karcie to się zaliczy bo wykluczenie by musiało być w TOiP. A nie ma. Ale jeśli te 500 zł będziesz wydawać na premium bo masz abonament z rabatem to się nie zaliczą bo w warunkach oferty jest wykluczenie MCC 4900.

      Usuń
  13. Korzystam z tego moneyback i do 01.08 warunki konta są super, później juz słabo lepszy juz będzie moneyback na koncie rozsądnym w Aliorze. 3% za zakupy spożywcze - max 50 zł /mies i 400 zł /rocznie, no i wszystkie bankomaty darmowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ??!!

      W TMUB:
      Wydajesz 500 zł. Masz wszystko za darmo (w tym bankomaty). Dostajesz 25 zł
      W Aliorze:

      Wydajesz 500 zł. Za kartę i tak płacisz 5 zł + 10 zł na początek za jej wydanie. Dostajesz 15 zł zwrotu pod warunkiem, że wszystkie płatności były w sklepach spożywczych. A do tego wszystkiego musisz mieć wpływ wynagrodzenia.

      Zwrot 400 zł rocznie w Aliorze? Odejmij koszty karty. Wyjdzie 330 zł. Zwrot 50 zł miesięcznie? Musisz wydać 1667 tylko na spożywkę. Twój komentarz mnie nie przekonuje.

      Usuń
    2. nie tylko na spożywcze, super i hipermarkety się łapią (MCC 5411) więc dużo różnych rzeczy możesz kupic

      Usuń
    3. Dużo różnych rzeczy można kupić, np. narzędzia :)

      Usuń
  14. 4900 MCC "określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne" opłacałem telefon fakturę w PLAYu kartą operatorem jest BLUE MEDIA ma 4900 i to też już nie będzie zaliczane do zwrotów więc nie tylko te wymienione media prąd, gaz, woda

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie. Nie tylko Sprytny Bill został zablokowany. Nawet robot finansowy bm.pl od Blue Media ma MCC 4900, więc wszystkie rachunki opłacone w tym serwisie także nie będą wliczać się do zwrotu. Kompletnie nie rozumiem takiej decyzji banku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    płatności za rachunki typu czynsz, energia elektryczna w Żabce będą się liczyć do wymaganego obrotu jak dotychczas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłączam się pod to pytanie. Jaki tam jest MCC?

      Usuń
    2. Narzędzia :)

      Usuń
  17. do złotówy .
    jak interpretować nowy regulamin konta premium , który miał wejśc od 1.08 .
    przekształciłem konto w lipcu i nie naliczyło mi zwrotu 25 pln , ponieważ opłaciłem rachunek przez blue media .
    czy regulamin w końcu wchodzi w życie z dn 1.08 , czy po zmianie konta na premium .
    nie wiem czy warto składać reklamacje
    proszę o poradę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie przekształciłem jeszcze i zwrotu za kod 4900 tez nie dostałem

      Usuń
    2. Pisać reklamacje! Nie odpuścić im! Skoro konta założone przez 1. czerwca to nowe warunki powinny obowiązywać dopiero od 1. sierpnia. Więc nie naliczenie zwrotu za kod 4900 w chwili obecnej jest niezgodne z regulaminem.

      Usuń
    3. Dzisiaj przekształcałem swoje 3 (2+1 żony) konta na premium. Kobitka tłumaczyła mi że jeśli przekształcę konto dziś to zasady zwrotu za lipiec będą wedle nowych zasad. Dodatkowo potwierdziła, że obroty kartą zrobione od początku miesiąca do dziś będą liczyć się do 500 zł obrotów zwalniających z opłat.

      Usuń
    4. @Anonimowy 14 lipca 2016 15:30 i @Anonimowy 14 lipca 2016 16:14 przychylam się do komentarza od @Anonimowy 14 lipca 2016 16:26. Trzeba napisać reklamację. W sytuacji już zamienionego wariantu konta (z Freemium na Premium) mamy taką trochę wykluczającą się sytuację... stary regulamin nic nie mówi o zasadach zwrotu dla Konta Premium (bo takiego konta przecież w ofercie wcześniej nie było). Ale nowy regulamin - z tego co sobie przypominam - nie mówi nic o obowiązywaniu zmian od momentu zmiany wariantu konta. Odnosi jedynie do daty jego założenia (zawarcia umowy). Zacytuję:
      "Obowiązuje:
      a) w przypadku umów zawartych do dnia 31 maja – od 1 sierpnia 2016,
      b) w przypadku umów zawartych od dnia 1 czerwca 2016 – od dnia zawarcia umowy."

      Usuń
    5. to proponuje też wszystkim którzy przekształcili konta na premium zasilenie ich 2000 pln w lipcu bo moze okazać się że zwrotu za lipiec nie bedzie .chociaż mnie babka zapewniała ze takiego wpływu w lipcu moze nie być , aby otrzymac premie

      Usuń
    6. Po co niby robić te przelewy na 2 tysiące?

      Usuń
  18. w którym miejscu w bankowości internetowej znajduje się zakładka z opcją reklamacji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomości => Utwórz nową wiadomość => kategoria "Reklamacja"

      Usuń
    2. Po reklamacji zwrócili różnicę do 25 zł.

      Usuń
    3. Błyskawiczna reakcja na reklamację. Mam zwrot "Dopłata MCC 4900 5 procent zwrotu kwoty zakupy" :)

      Usuń
    4. ale dzis pisałeś reklamacje ?

      Usuń
    5. o której pisałeś reklamacje ?

      Usuń
    6. Dziś, jakoś ok. 16? Może 16:30. O 18:30 jak się zalogowałem to była już "dopłata"

      Usuń
  19. Nawet nie zdążyłam napisać reklamacji, a dopłata na konto wpłynęła. Pewnie to rezultat innych reklamacji wiec robią teraz dopłaty "z klucza" dla tych, którzy konta mieli otwarte przed 1 czerwca

    OdpowiedzUsuń
  20. jak tam ze zwrotami . wszyscy juz otrzymali płacąc kodem mcc 4900 ?
    bo umnie wciąż brak ,reklamacja napisana wczoraj ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na obydwu kontach zwroty, a właściwie dopłaty są.

      Usuń
  21. Nie rozumię dlaczego Alior nie chce dopłacać nikomu 5% do czynszu za mieszkanie i do rachunków za energię - to jest normalnie granda!

    OdpowiedzUsuń
  22. Do Mr. Złotówy.Mam taki problem konto było złożone 02-03-2015 bez karty, zaś 5/06/2016 podpisałem umowę o kartę a 21/06/201 zadzwoniłem na infolinię aby wyrazić zgody. Byłem pewny, iż to wystarczy a by po zasileniu ponad 2000zł w czerwcu i wydaniu ponad 500zł o trzymać zwrot 25zł. Okazało się, że dzwoniąc 21/06/2016 na na infolinię obowiązują mnie warunki od 1/06/2016.
    Czyli tylko 15zł. Czy nie powinno być tak że skoro konto było wcześniej to do 1/08/2016 jestem na starych zasadach?
    (odpowiedź do reklamacji Szanowna Pani, W odpowiedzi na reklamacje nr xxx, proszę o przyjęcie następujących informacji. Uprzejmie przekazuje, że po otrzymaniu reklamacji z przykrością przyjąłem wiadomość o Pani niezadowoleniu związanym z jakością usług świadczonych przez T-mobile Usługi Bankowe. Dokonałem weryfikacji sprawy, po przeanalizowaniu sytuacji pragnę wyjaśnić, iż wypłata premii CashBack na rachunku nr xxx za miesiąc czerwiec została zrealizowana poprawnie. Wyjaśniam, iż na powyższym rachunku promocja CashBack została uruchomiona w dniu 21.06.2016 r. oznacza to, że dla tego rachunku obowiązuje nowy Regulamin Promocji „Zwrot za Zakupy” dla Klientów T-mobile Usługi Bankowe – przystąpienie do promocji od 01.06.2016 r. Poniżej cytuję właściwy fragment Regulaminu (Rozdział II, §4, punkt d): „e. W przypadku rachunków otwartych przed 2 listopada 2015 roku, aby wziąć udział w promocji Klient musi wyrazić chęć skorzystania z Promocji w Contact Center” W odniesieniu do powyższego punktu wyjaśniam, iż aktywacja promocji nastąpiła na rachunku w trakcie obowiązywania nowego Regulaminu Promocji Zwrot za Zakupy” dla Klientów T-mobile Usługi Bankowe – przystąpienie do promocji od 01.06.2016 r i obowiązuje nowy limit kwotowy dla posiadanej przez Panią taryfy rachunku, zgodnie z powyższym Regulaminem (Rozdział II, §5, punkt 2): „2. W przypadku T-Mobile konta/Konta Freemium Premia jest naliczana pod warunkiem, że Klient będzie miał w danym miesiącu rozliczone Transakcje na kwotę minimum 200 zł. Premia naliczana będzie w postaci zwrotu 5% od kwoty Transakcji. Maksymalna kwota należnego zwrotu wynosi 15 PLN w danym miesiącu. Po przekroczeniu kwoty zwrotu 15 PLN w danym miesiącu, zwrot za transakcje nie jest dalej naliczany i nie przenosi się na kolejny miesiąc lub rok.” W związku z powyższym nie znajduję podstaw do uznania Pani reklamacji za zasadną. Wyrażam nadzieję, że powyższe informacje będą dla Pani wystarczające. Z poważaniem, xxx Specjalista ds. Reklamacji i Skarg Zespół Reklamacji i Skarg ALIOR BANK S.A. ODDZIAŁ T-MOBILE USŁUGI BANKOWE Pouczenie o możliwości odwołania: Klient ma możliwość odwołania się od stanowiska zawartego w odpowiedzi na reklamację składając ponowne zgłoszenie w Banku. Spory wynikłe z Umowy mogą być rozstrzygane pozasądowo na wniosek Klienta - przed Arbitrem Bankowym, o ile wartość przedmiotu sporu nie jest wyższa niż 8.000,00 PLN. Klient ma możliwość wystąpienia z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez Rzecznika Finansowego w trybie skargowym lub w pozasądowym postępowaniu w sprawie rozwiązywania sporów. W sprawach ochrony konsumentów organem nadzoru jest Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Wszelkie spory wynikające z Umowy lub pozostające w związku z Umową, mogą być rozstrzygane na podstawie pozwu przeciwko Alior Bank S.A. przez sąd miejscowo właściwy do rozpoznania sprawy, zgodnie z wykazem dostępnym na stronie https://bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/sady-powszechne/. Nadzór nad działalnością Banku sprawuje Komisja Nadzoru Finansowego (KNF).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W opisanym przez Ciebie przypadku mamy taką sytuację, że przystępując w czerwcu do moneybacku akceptowałeś nowy regulamin (bo na "stary" było już za późno), ale jednak w tym regulaminie mamy odniesienie obowiązywania zmian do daty zawarcia umowy o konto ( Regulamin "Obowiązuje: a) w przypadku umów zawartych do dnia 31 maja – od 1 sierpnia 2016"). Więc w przypadku wzajemny wykluczeniu dobrze by było, gdyby bank był jednak przychylniejszy klientowi.

      Zamiast stosować się do wszystkich wskazówek dot. odwoływania (UOKiK, Rzecznik itp.) jeszcze raz spróbowałbym wysłać reklamację z prośbą o ponowne rozpatrzenie reklamacji. Być może trafi na inną osobę, ktoś przychylniej na to spojrzy i stwierdzi inaczej. Ostatnio Czytelnicy zgłaszali mi kilka różnych przypadków reklamacji (aczkolwiek nie dotyczyły one TMUB czy Alior Banku, ale BPH, Getin Banku i Credit Agricole) z początku wydawałoby się beznadziejnych, które ostatecznie banki rozpatrywały jednak pozytywnie, tj. po myśli klienta mając na uwadze "dobro współpracy na przyszłość" itp. frazesy ;) Zobaczymy jak postąpi TMUB.

      Usuń
    2. Wielkie dzięki za podpowiedź, tak zrobię bo brakowało mi doświadczenia jak tu w tym przypadku dość nie jednoznacznym w myśl regulaminu. ( to pojęcie umowy zawartej przed 1 czerwca rozumiałem jako umowy o konto a nie jak to zostało potraktowane umowy przystąpienia do promocji).
      Pozdrawiam

      Usuń
    3. TMUB po ponownym rozpatrzeniu dokonał zwrotu ale nie popełnił błędu (przeczytałem to samo co powyżej, że skoro umowa było po 1/06/2016 to obowiązuje mnie nowy regulamin promocji). Bank ma zawsze rację, a jak się myli to i tak ma rację ;)

      Usuń
  23. Zwroty są naliczane za płatności od początku czy np. dopiero od pierwszego pełnego miesiąca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pierwszej płatności.

      Usuń
  24. Długo się czeka na kartę? Kurier był u mnie 10 dni temu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Warto mieć na uwadze, że przy zmianie pakietu na Premium deaktywuje się promocja Cashback :) Wczoraj konsultant mnie uświadomił, że jakiś błąd jest i ponownie włączył promocje na 4 rachunkach :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zmieniłem konto na Premium w zeszłym tygodniu. Dziś dzwoniłem sprawdzić jak wygląda z tym zwrotem i u mnie rzekomo działa prawidłowo. Nic się nie wyłączyło.

      Usuń
    2. Zainspirowałeś mnie by zadzwonić i sprawdzić. U mnie wszystko działa.
      PS. Na infolinii czeka się jakieś 15 minut. Masakra.

      Usuń
    3. Ja im wysłałem zapytanie w systemie transakcyjnym. Będę mieć pisemną odpowiedź w razie czego ;)

      Usuń
    4. Co niby miało by się wyłączyć? 5% zwrot gotówki? Wystarczy poczekać do 15 września i wszystko się wyjaśni ... po co gdzieś wydzwaniać?

      Usuń
  26. Dostaliście już zwrot za lipiec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, do 15-go mają czas.

      Usuń
    2. Dziś pojawił się zwrot za lipiec

      Usuń
  27. Czyli już ode tego miesiąca nie trzeba mieć 2000 wpływów a cashback i tak się otrzyma, dobrze rozumiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Od sierpnia nie ma już wymogu wpływu.

      Usuń
  28. A mi nie naliczyli zwrotu konsultant po 40 minutach rozmowy i sprawdzaniu różnych danych stwierdził że 15 wczoraj było święto i mają czas do dziś do 23:59

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda to. Ale raczej konsultant chciał się wymigać z problemu bo już zwroty były wypłacone. Przynajmniej u mnie wszystkie.

      Usuń
  29. Czy płatności, za pomocą karty kredytowej są tak samo traktowane jak płatności kartą płatniczą (debetową)? Czy mogę zrobić zakupy za ponad 500 pln kartą kredytową, nie robić zakupów kartą debetową, i być zwolnionym z opłaty za konto premium? Czy też bank pobierze opłatę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płacąc 500 zł kartą kredytową będziesz zwolniony z opłaty za konto premium.Jeżeli masz zgłoszone konto do 5 % zwrotów za zakupy to do 15 dnia następnego miesiąca wpadnie Ci premia 25 zł

      Usuń
    2. Dzięki bardzo :^) , nie pamiętam już czy zgłaszałem te 5% przy zmianie konta ... zobaczymy w połowie września :^/

      Usuń
  30. Mam abonament bez dodatkowych kosztów w T Mobile, ale bankowością się nigdy nie interesowałam, chyba całkiem spoko ta oferta. Dzięki za kompleksowe info! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy osoby posiadające dwa konta premium otrzymały 2 zwroty po 25 zł ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Tak, zwroty za sierpień u mnie były 14.09 po 25złx2

    OdpowiedzUsuń
  33. Zmienił się regulamin. Można mieć tylko dwa konta :(. Przyszło powiadomienie na e-maila.

    OdpowiedzUsuń
  34. WITAM
    czy zakup biletu pkp kwalifikuje sie do zwrotu , czy zaliczy jako usługe transportowa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy zapłaciłem w kasie InterCity to zwrot miałem. W Kolejach Mazowieckich nie.

      Usuń
  35. Dziś wypłacili zwrot na za poprzedni miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy u kogoś tez pobrali opłaty za rachunki mimo płatności po 500 płn .mają jakoś awarie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi pobrali. Ale żeby było śmieszniej to z 4 kont pobrali na 3. Poszła reklamacja.

      Usuń
  37. Mi pobrali właśnie. Napisałem reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  38. Tez mnie skasowali na obu rachunkach pomimo obrotu 500 zl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz dali zwrot podwójnie. To teraz opłata.

      Usuń
    2. tyle że zwrot sami z siebie zaraz skasowali ;p

      Usuń
  39. Jest awaria. Jak komuś pobrali to sugeruję wysłać reklamację. Może się komuś przyda:

    ​Witam! W związku z niesłusznie pobraną opłatą za prowadzenie konta Premium zwracam się o weryfikację i zwrot środków wraz z odsetkami ustawowymi za każdy dzień. Z poważaniem ..............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mnie też pobrali mimo spełnienia warunków. Reklamacja być musi.

      Usuń
    2. Z odsetkami, to pojechałeś po bandzie. :DDDDDDD
      Od 18,90 nawet przy drakońskich 10-12%, to przy nawet miesięcznym ich przetrzymaniu miałbyś bagatela 16 grozy!
      Nawet Skarbówka zaległości poniżej 2 złotych odpuszcza.

      Usuń
  40. Jest wiadomośc w skrzynce - wiec zwrócą pobrane opłaty


    Informacja o możliwym błędnym naliczeniu opłaty
    01 Gru 2016 12:49
    ​Szanowny Kliencie,

    W dniu dzisiejszym mogła zostać omyłkowo naliczona opłata za kartę i/lub konto osobiste.

    Pragniemy poinformować, że niesłusznie naliczone opłaty zostaną jak najszybciej zwrócone.

    Przepraszamy za niedogodności.

    Zespół T-Mobile Usługi Bankowe

    OdpowiedzUsuń
  41. A no własnie na stronie odczytajcie wiadomość. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Żeby było ciekawiej właśnie doliczyli -0,01 na obu kontach Premium tytułując to jako obsługa zadłużenia. Nieźle to naprawili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano właśnie, zwrócili co zabrali, ale odsetki od debetu się naliczyły. Niby śmieszna suma, tylko pytanie: czy jakbym ja wisiał bankowi 1 gr to by mi odpuścili czy naliczali kolejne odsetki?;)
      To także uwaga do kolegi kilka postów wyżej "Anonimowy1 grudnia 2016 16:55" . Tak się składa że 1 zł swego czasu musiałem im dopłacać więc nie do końca Skarbówka odpuszcza. Nam to niby zwisa bo jeden grosz ale bank by pewnie Nas ścigał dopóki nie było by na zero..

      Usuń
    2. Ja bym się upomniał. Dla zasady. Przecież saldo ujemne nie powstało z Twojej winy ale z banku. Jak tak robią to wszystkim powinni oddawać odsetki za niesłusznie pobraną kasę. A jakoś tego nie robią.

      Usuń
  43. Jakby co to zwrot u mnie jest.

    OdpowiedzUsuń