bankobranie: Mam Inteligo XII edycja. Czyli powraca promocja w której bank płaci 100 zł za otwarcie konta i po 50 zł za polecenia
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

09.11.2016

Mam Inteligo XII edycja. Czyli powraca promocja w której bank płaci 100 zł za otwarcie konta i po 50 zł za polecenia

Znów dostępny jest program poleceń w Inteligo.

program poleceń mam inteligo XI edycja - 100 zł za polecenie konta
Oznacza to ni mniej, ni więcej a ponowną szansę na łatwy zarobek. Za otwarcie konta czeka premia 100 zł. A obecni klienci, jak również ci, którzy dopiero w tej promocji staną się posiadaczami konta, mogą dalej zarabiać na poleceniu. Za każdą skuteczną rekomendacją czeka dodatkowe 50 zł.

Program poleceń "Mam Inteligo" systematycznie powraca. Nic dziwnego, bo cieszy się sporą popularnością. Więc teraz mamy 12. edycję akcji.

Aby zdobyć premię 100 zł należy:
  • złożyć wniosek o konto - w polu "kod promocyjny" należy podać kod od obecnego klienta banku (wiarygodny kod polecenia uzyskasz tutaj
  • we wniosku wyraź zgody na przekazywanie materiałów marketingowych przez PKO Bank Polski 
  • w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj płatności kartą na sumę co najmniej 200 zł oraz co najmniej jedną transakcję przy użyciu aplikacji IKO o łącznej wartości min. 10 zł

I to już wszystko - warunki promocji będą spełnione.

Ważne wskazówki


Termin wypłaty premii. Program poleceń "Mam Inteligo" został podzielony na trzy etapy: 9.11.-9.12.2016 r., 10.12.2016 - 9.01.2017 r. oraz 10.01.-9.02.2017 r. Mają one znaczenie wyłącznie w kontekście wyliczenia terminu, w którym bank wypłaci Ci premię. W ciągu 50 dni kalendarzowych od zakończenia danego etapu, bank dokona weryfikacji spełnienia warunków, a w ciągu kolejnych 44 dni nastąpi wypłata gratyfikacji. Okresy te są długie, ale... w praktyce bank zdecydowanie szybciej wypłaca nagrodę (zwłaszcza w przypadku I i II etapu).

Warunkiem przystąpienia do promocji jest otwarcie konta najpóźniej do 9.02.2017 r. Zważywszy na fakt, że umowę zawrzeć można wyłącznie za pośrednictwem kuriera, uwzględnić trzeba czas na jego przybycie (najpóźniej właśnie do 9.02., bo data podpisania umowy = otwarcie konta). Spełnienie warunków uzyskania premii (tj. płatności kartą i IKO) może nastąpić po tej dacie.

Gdzie wykonać płatności? Płatności, które należy wykonać w promocji muszą być wykonane w punktach handlowo-usługowych. Dotyczy to zarówno transakcji kartą, jak i IKO. Do sum, które należy wydać celem spełnienia warunków promocji nie wliczą się płatności w Internecie.

Płatności IKO. Transakcje przy użyciu aplikacji IKO oznaczają płatności z wykorzystaniem kodu BLIK. Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z tego systemu płatności mobilnych, koniecznie przeczytaj poradnik: BLIK - płatności telefonem. Zalety i wady jakie ma Polski Standard Płatności. A jeśli nie kojarzysz punktów handlowo-usługowych honorujących tę formę płatności, zobacz gdzie płacić BLIKiem?

100 zł za konto firmowe w Inteligo. Wyżej opisywane warunki dot. otwierania konta dla klientów indywidualnych. Jednak i przedsiębiorcy mogą zyskać i założyć konto firmowe z premią 100 zł. Warunki są podobne. Również należy złożyć wniosek o konto z wykorzystaniem kodu polecenia. Nieco inne są jednak warunki uzyskania premii. Tutaj w ciągu 40 dni kalendarzowych od otwarcia konta należy wykonać w punktach handlowo-usługowych płatności kartą na łączną sumę min. 200 zł oraz co najmniej jeden przelew do ZUS zlecony w ramach konta przez bankowość internetową lub przez telefon z wykorzystaniem opcji "przelew do ZUS". W przypadku ofert dla przedsiębiorców nie ma co ukrywać, że są dostępne lepsze propozycje - możesz znaleźć je tutaj.

Konto w PKO BP, a promocja Inteligo. Konto Inteligo jest prowadzone przez PKO BP. Jednak posiadanie konta w tym największym banku w Polsce nie wyklucza Cię z udziału w promocji Inteligo. Również w takiej sytuacji możesz zgarnąć 100 zł za założenie konta. Jeśli jednak chcesz je polecać (o szczegółach piszę nieco niżej) to niezbędne jest posiadanie konta właśnie w Inteligo.

Dla kogo promocja?


Aby skorzystać z polecenia i zgarnąć 100 zł za otwarcie konta należy spełnić wytyczne definicji "Nowego Klienta", przez którego bank rozumie:
"osobę fizyczną, także tę prowadzącą działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku o Nowe konto z podanym Kodem polecenia nie posiada żadnego z kont Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo, złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycji Programu nie posiadała żadnego z tych kont;"

Masz konto w Inteligo? Jak polecać by zarabiać?


Jeśli już posiadasz konto w Inteligo (albo je właśnie założysz z polecenia w aktualnie trwającym programie poleceń), możesz też zarabiać na polecaniu kont. Aby mieć taką możliwość należy zarejestrować się na stronie maminteligo.pl, podając imię, nazwisko, adres e-mail, numer PESEL oraz numer telefonu komórkowego, który będzie zgodny z numerem zarejestrowanym w banku (przy umowie o konto). Trzeba również wyrazić zgody na przekazywanie przez bank materiałów marketingowych oraz zaakceptować regulamin akcji. Po tych formalnościach zostanie Ci już polecanie konta - za każde skuteczne polecenie (a więc takie gdy polecony klient założy konto i spełni warunki promocji uprawniające do otrzymania premii) bank wypłaci Ci po 50 zł.

W programie poleceń przewidziano też nagrody dodatkowe dla osób najaktywniej polecających konta. Dla pierwszej trójki są to nagrody wynoszące 1 000, 600 i 300 zł.

Konto Inteligo - prześwietlenie oferty


Główne cechy Konta Inteligo dla klientów indywidualnych to:
  • 0 zł za otwarcie konta 
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez żadnych warunków do spełnienia) 
  • 0 zł za przelewy złotówkowe Elixir zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej 
  • 0 zł za posiadanie karty płatniczej do konta (jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz płatności na sumę co najmniej 100 zł; w przeciwnym wypadku opłata wynosi 4 zł)

    Ważne: okres rozliczeniowy dla karty płatniczej nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale jest liczony od dnia zawarcia umowy (od tego też dnia będziesz posiadać już kartę płatnicza, bo przywozi ją kurier).
    Po spełnieniu warunków promocji (czyli wydaniu kartą 200 zł) nic nie stoi na przeszkodzie by z karty zrezygnować (jeśli nie masz potrzeby korzystania z niej). Prawo do premii 100 zł za otwarcie konta i tak zachowasz. 
  • 0 zł za wypłaty gotówki w bankomatach PKO BP i BZ WBK
Otwierając konto Inteligo warto zwrócić uwagę na to, że bank włącza pakiet potwierdzeń SMS o transakacjach na koncie. Przez pierwsze dwa miesiące pakiet ten jest darmowy. Później miesięczna opłata wynosi 5 zł. Usługę można na szczęście wyłączyć. I warto zrobić to czym prędzej, by nie zapomnieć i nie ponosić niepotrzebnych kosztów.

Jak wygląda otwarcie konta w Inteligo? Po złożeniu wniosku o konto, bardzo szybko (bo nieraz w ciągu nawet kilku-kilkunastu minut) skontaktuje się z Tobą konsultant z Inteligo. Podczas rozmowy potwierdzi dane i umówi kuriera (bo to jedyna opcja zawarcia umowy). Podczas rozmowy możesz wskazać inny adres do podpisania umowy niż ten podany we wniosku. Może więc to być np. Twoje miejsce pracy. Przed przybyciem kurierzy kontaktują się telefonicznie celem ustalenia dokładnej godziny przyjazdu. Po podpisaniu umowy, w ciągu kilku minut od wyjścia kuriera Twoje konto zostanie aktywowane.

Płatności kartą wymagane w promocji będziesz mieć możliwość wykonywać już od dnia podpisania umowy. Kartę do konta przywiezie kurier i przekaże Ci wraz z umową.


Złóż wniosek o konto w promocji (pamiętaj o podaniu we wniosku kodu promocyjnego). Jeśli chcesz uzyskać wiarygodny kod polecenia do Inteligo, skorzystaj z poniższego formularza (kod prześlę Ci maksymalnie w ciągu 24 godzin):


Przydatne dokumenty:
Bądź na bieżąco z tym co na blogu.  i polub na Facebooku:

175 komentarzy:

  1. Czy z karty można zrezygnować po wydaniu wymaganych 200 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można. Samo konto masz potem darmowe i czekasz już tylko do wypłaty 100 zł.

      Usuń
  2. ehh znowu trzy lata karencji .mogliby skrócić ten czas .no cóż trzeba poczekać , może załapie się na XX edycję

    OdpowiedzUsuń
  3. Po jakim czasie mozna zamknac caly rachunek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto trzeba posiadać wyłącznie do dnia wypłaty premii. Później można z nim zrobić co się chce ;) Czyli również zamknąć.

      Usuń
  4. Promocja zdecydowanie lepsza niż niedawne Mam PKO. Tu konto darmowe, z karty można zrezygnować. A tam 6,90 zł miesięcznie lub wydawanie 300 zł kartą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mr. Złotówa, a co z podatkiem za polecenie ? Poza tym czy trzeba zgłaszać dochody uzyskane z premii zwolnionych z podatku w US ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 2015 r. PITów już nie wysyłali. Jeśli dochody zwolnione są z podatku to nie deklarujesz. Zryczałtowanych jak podatku Belki też nie deklarujesz.

      Usuń
    2. Ostatni raz PITy od Inteligo (PKO BP) były za 2014 r. Później się to zmieniło. W regulaminie mamy też zapis:
      "W przypadku konieczności odprowadzenia przez Organizatora, jako płatnika podatku, zryczałtowanego podatku od uzyskanych nagród, Organizator zwiększy wartość jednostkową nagrody o kwotę odpowiadającą wartości należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych od uzyskanej nagrody. Kwotę tę Organizator przekaże na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego tytułem należnego podatku dochodowego"

      Usuń
  6. Jeśli teraz założę konto z polecenia to czy dalej jeszcze w tej edycji będę mógł polecać? I czy z mego polecenia konto będzie mogła założyć żona? (nie ma wykluczeń rodziny itp?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obydwa pytania: tak. Możesz stać się polecającym (koniecznie pamiętaj o uprzedniej rejestracji) i możesz polecić żonę.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Prośba o kod wysłana :)

      Usuń
  7. jak potem mozna z karty zrezygnować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bankowości internetowej lub na infolinii.

      Usuń
  8. W jakich godzinach przyjeżdża kurier z dokumentami do założenia konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był jakoś koło 18.

      Usuń
  9. Czyli jeśli konto w PKO usunąłem 31.10.16 r. to mogę założyć w Inteligo i dostać tą kasę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej możesz wziąć udział i dostać premię. Regulamin promocji Inteligo nie wyklucza nawet osób aktualnie posiadających konto w PKO BP.

      Usuń
  10. Czy zamiast kodem BLIK można te 10 zł zapłacić zbliżeniowo telefonem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jest wyraźnie wyszczególnione, że ma być transakcja przy użyciu aplikacji IKO z wykorzystaniem kodu BLIK to po co kombinować i szukać innego rozwiązania które nie będzie zaliczone?

      Usuń
  11. są tu wyboru 3 karty, którą wybrać?

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie mogę złożyć wniosku bo po wypełnieniu wszystkich danych i kliknięciu "wyślij" pojawia się komunikat, że strony nie znaleziono lub została wyłączona itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz w tej sprawie napisałem nieco niżej. Przed chwilą adnotację naniosłem też w opisie promocji. Do banku zgłosiłem też problem - jest on powszechny, bez względu np. na przeglądarkę i dotyczy wniosków w programie poleceń, jak i poza nim. Będę miał jakieś wieści = dam znać.

      Usuń
    2. Też to mam:
      e
      Nie znaleziono stronyo podanym adresie.

      Przepraszamy. Strona, której szukasz nie została odnaleziona. Prawdopodobnie została
      skasowana, zmieniono jej nazwę albo została czasowo usunięta.
      Sprawdź poprawność adresu lub zajrzyj na stronę startową naszego serwisu inteligo.pl.

      Usuń
    3. Najwyraźniej problem został już rozwiązany. Treść SMSa od banku "Dziękujemy za złożenie wniosku o konto Inteligo" (wysyłanego jednak z poślizgiem) nie pozostawia złudzeń, że wniosek do banku dotarł. Pozostaje więc czekać na dalsze kroki, czyli telefon.

      Usuń
  13. U mnie jest to samo, co u Anonimowego z 11.11, 16:19. Próbowałam już 2 razy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy 11 listopada 2016 16:19 i @Anonimowy 11 listopada 2016 20:55, dzięki za sygnał. Dotąd problemów nikt nie zgłaszał więc prawdopodobnie coś się stało dopiero dziś. Jeśli wniosek jednak do banku by trafiał i konsultant się z Wami skontaktujcie, dajcie proszę znać.
      Ja wysłałem zgłoszenie, no ale wiadomo... długi weekend. Więc pewnie trzeba będzie zaczekać na wyjaśnienie sprawy.

      Usuń
    2. Wczoraj martwiłam się o błąd na stronie, a już dziś, o 5:36 rano :-) dostałam SMSa, że dziękują mi za złożenie wniosku o konto Inteligo. Dostałam też e-mail z potwierdzeniem wniosku. Ponieważ próbowałam wczoraj 2 razy, to dostałam też drugi e-mail, że złożenie nowego wniosku nie jest możliwe dopóki nie zakończy się weryfikacja pierwszego.

      Usuń
    3. Z treści smsa jaki dostałem wynika, że w wniosek do banku jednak trafił. No więc spoko, czekam na telefon.

      Usuń
    4. Najwyraźniej problem został już rozwiązany. Treść SMSa od banku "Dziękujemy za złożenie wniosku o konto Inteligo" nie pozostawia złudzeń, że wniosek jednak do banku dotarł. Pozostaje więc czekać na dalsze kroki, czyli telefon.

      Usuń
    5. Pomimo błędu, wniosek dotarł do Inteligo - przed chwila dzwonił konsultant ws. wniosku :)

      Usuń
    6. Potwierdzam. Okazuje się, że wniosek przeszedł i wszystko w porządku.

      Usuń
  14. Warto też zauważyć dobre konto oszczędnościowe, które jest w Inteligo. Raczej dla tych co mają większe sumy bo przy saldzie min. 200 tys. oproc. wynosi 1,8% w skali roku. Bez ograniczeń kwotowych no a w przypadku PKO nie ma się raczej czego bać, że BFG do 100k EUR. Więc jak ktoś chce gdzieś ulokować większą kasę np na krótszy czas to tu ma opcję. Bez jakichkolwiek wymyślnych warunków.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za błyskawicznie przesłany kod. Równie szybko zadzwonili z Inteligo. Od prośby o kod przez złożenie wniosku do telefonu z banku minęło 7 minut. Teraz już czekam na kuriera.

    OdpowiedzUsuń
  16. Do mnie natomiast dzwonili w sb i ndz kiedy nie mogłam odebrać a dziś cisza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz im, że składałaś wniosek i czekasz na kontakt. Do mnie oddzwonili błyskawicznie.

      Usuń
  17. Jeżeli posiadam już konto w PKO, i jeżeli mam aktywną aplikację IKO już pod konto, to jak mam spełnić warunek płatności w Inteligo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz jedno urządzenie to niezbędne będzie "odpięcie" IKO w PKO BP i odinstalowanie aplikacji, by później pobrać ją ponownie i połączyć z kontem Inteligo.

      Usuń
    2. Może to głupie pytanie, ale zapytam:) W jaki sposób mogę "odpiąć" IKO? z góry dziękuję za odpowiedź:)

      Usuń
    3. Logujesz się iPKO i tam masz IKO. Wybierasz urządzenie i dalej opcję "usuń aplikację"

      Usuń
  18. Po kliknięciu linku do otwarcia konta wyświetla sie informacja o bledzie czy można w jakiś inny sposób otworzyć konto żeby otrzymać premie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej testowałem - działa na kilku przeglądarkach. Spróbuj na innej przeglądarce lub w obecnie używanej wyczyść pliki coockies - to powinno pomóc.

      Usuń
    2. Tak udało się 🙌 dzięki

      Usuń
  19. Dziś był u mnie kurier. Poszło szybko. Elegancko teczkę z dokumentami zostawił. I ledwo zamknął za sobą drzwi to już dostałam SMS-a o aktywacji konta.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy jeśli założyłem wczoraj konto i prowadzę działalność gospodarcza, to czy mogę sobie polecić rachunek firmowy i zgarnąć premie za polecenie, a następnie koleje 100 zł za otworzenie rachunku firmowego ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dziś skończyłem wydawać te 200 zł to kartę mogę już w sumie zastrzec?

    OdpowiedzUsuń
  22. w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj płatności kartą na sumę co najmniej 200 zł oraz co najmniej jedną transakcję przy użyciu aplikacji IKO o łącznej wartości min. 10 zł
    200 zł kartą jasna sprawa, już wydane, a co z drugą częścią - o jakich transakcjach mowa przy użyciu aplikacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tekście masz link do instrukcji Blika i płatności nim (to własnie płatność IKO). Z miejsc gdzie najlepiej płacić Blikiem polecam stacje Orlen lub Shell i Multikina.

      Usuń
    2. dzięki, właśnie zapłaciłam blikiem na Orlenie :) czyli wszystkie warunki spełnione.
      Powtórzę pytanie mojego przedmówcy, można już kartę zastrzec? I jak się ją zastrzeże to jakby jej już nie mam?
      No i płatności na telefon. Musi ktoś z moich znajomych mieć taką możliwoścć przyjęcia takiego przelewu, prawda?

      Usuń
    3. Najlepiej żeby telefon miał zarejestrowany. Ale jeśli nie będzie mieć to dostanie instrukcję jak kasę odebrać.

      Usuń
  23. dzięki, właśnie zapłaciłam bi=likiem na Orlenie :)
    czyli spełniłam warunki i mogę zastrzec kartę ( to jakby rezygnacja z niej?) i odinstalować aplikację IKO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można z karty zrezygnować. Nie wiem jak w bankowości, ja zadzwoniłem na infolinię. Karta zastrzeżona bez opcji wznawiania.

      Usuń
  24. A nie jest tak, że jak zastrzeże się kartę to już nie ma możliwości wydawania kartą czyli konto jest płatne? Może lepiej do wypłaty bonusa wykonywać płatność kartą na wymaganą kwotę i konto pozostanie bezpłatne czy się mylę bo nie jestem tego pewny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, konto bez karty jest darmowe.

      Usuń
    2. a co wybrać w zastrzeżeniu tej karty: zgubienie, kradzież czy zniszczenie?

      Usuń
    3. Bez znaczenia. Dzwoniłem na infolinię zapytać co zrobić by zrezygnować z karty i by się nie wznowiła. Wybrać można każdą opcję - to bez różnicy. Jak mi to pani powiedziała "to tak tylko w celach statystycznych.

      Usuń
  25. Zapłaciłam blikiem za transakcje na allegro czy to wystarczy i jaka jest opłata za kartę jeśli chcę mieć ja aktywną.wiem ze to głupie pytania ale proszę o odpowiedź.dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na potrzeby promocji (czyi uzyskania 100 zł) transakcję IKO (za pomocą kodu BLIK) należy wykonać w punkcie handlowo-usługowym, a nie w Internecie (więc płatność na Allegro nie będzie do tego zaliczona). Oczywiście ta płatność na Allegro niczemu nie wadzi - cały czas możesz jeszcze zrobić płatność na min. 10 zł w jakimś sklepie stacjonarnym czy na stacji paliw. W opisie promocji linkuję do podpowiedzi gdzie BLIKiem da się płacić.

      Aby uniknąć opłaty za kartę, wykonywać należy płatności na sumę min. 100 zł w miesięcznym okresie rozliczeniowym (może, ale nie musi on pokrywać się z miesiącem kalendarzowym - jego rozpoczęcie zależy od dnia kiedy zawarta została umowa o konto).

      Usuń
    2. Czy transakcja w biletomacie mpk liczy się jako punkt handlowo-usługowy?

      Usuń
  26. Witam
    Jeśli komuś polecę to konto to ta osoba również będzie mogła otrzymać bonus w postaci tych 100 złotych ?
    Pozdrawiam i czekam na opowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Ty dostaniesz 50 zł za polecenie, a osoba polecona 100 zł za otwarcie konta z polecenia i spełnienie warunków (płatności kartą i IKO). I ta polecona osoba dalej też będzie mogła stać się osobą polecająca.
      Pozdrawiam

      Usuń
  27. rozumiem, że 200 zł można wszystko zbliżeniowo ? nie trzeba karty do czytnika wsadzać.. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zbliżeniowo, można z PINem. Nie ma to znaczenia. Ważne by te min. 200 zł wydać kartą.

      Usuń
  28. Po zakupie biletow w biletomacie wykonujac to blikiem w historii platnosci jako nazwa transakcji pojawila sie nazwa: platnosc web - kod mobilny. Czy to jest traktowane jako uzyty kod blik w internecie czy jako w sklepie handlowo-uslugowym? Prosze o odpowiedz. Z gory dzieki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziwny masz opis. Ja na Twym miejscu albo zachowałbym wydruk potwierdzenia płatności w razie składania reklamacji albo dla spokoju machnął jeszcze jakąś płatność na Orlenie czy Shellu albo gdzieś gdzie nie będzie wątpliwości.

      Usuń
    2. Dzięki :)

      Usuń
  29. W jaki sposób można zamknąć konto główne? Tylko listownie?

    OdpowiedzUsuń
  30. dostałam dziś premię za założenie konta :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam. I u mnie jest premia! :)

      Usuń
  31. A jeżeli polecę komuś konto a on nie spełni wymagań dotyczących jego premii? Może zamknąć konto bezpłatnie po uzyskaniu przeze mnie premii za polecenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli polecony nie spełni warunków uzyskania premii 100 zł to polecający premii 50 zł również nie dostanie.

      Usuń
  32. Czy kodem polecającym jest nr telefonu komórkowego polecającego , czy kod trzeba wygenerować jakoś inaczej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kodem polecenia jest numer telefonu podany podczas rejestracji na maminteligo.pl (przy czym musi być to ten sam numer, który został podany do kontaktu w banku).

      Usuń
  33. Wypełniłem dziś wniosek o otwarcie konta w Inteligo (oczywiście z użyciem kodu polecenia). Zadzwoniła do mnie pani z banku, aby potwierdzić wniosek. Poprosiłem więc, żeby kurier przyjechał na inny adres, niż ten który podawałem we wniosku. Usłyszałem w odpowiedzi, że to będzie wymagało zmiany adresu korespondencyjnego. Powiedziałem, że tego adresu nie chcę zmieniać, a jedynie chciałbym podpisać umowę gdzie indziej. Pani na to, żebym w takim razie zadzwonił z tym za kilka dni. Stwierdziłem, że bezpieczniej będzie zmienić ten adres korespondencyjny u niej, a po podpisaniu umowy z powrotem go zmienić w serwisie transakcyjnym, bo przerabiałem ostatnio to samo w zwykłym PKO BP i skutkowało to strasznym zamieszaniem, a w efekcie przekroczeniem terminu zakończenia promocji (konta ostatecznie wtedy nie założyłem, bo wykluczyłoby mnie to z kolejnych edycji). Tak więc trochę słabo mają to zorganizowane.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ponawiam pytanie na które nikt nie udzielił odpowiedzi. Co wybrać w bankowości elektronicznej w zastrzeżeniu tej karty: zgubienie, kradzież czy zniszczenie?
    aby skutecznie zamknąć kartę bez opcji wznawiania

    OdpowiedzUsuń
  35. Co wybrać w bankowości elektronicznej w zastrzeżeniu tej karty: zgubienie, kradzież czy zniszczenie? - aby skutecznie zamknąć kartę bez opcji wznawiania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma znaczenia. Karta się nie wznowi. Trzeba by ją odrębnie zamówić.

      Usuń
  36. Czy jezeli wyslslem wniosek bez kodu polecajacego to zalapie sie na promocje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. By załapać się na 100 zł za otwarcie konta, we wniosku musi być podany kod polecenia.

      Usuń
  37. Właśnie otrzymałem 100zł na konto od Inteligo tytułem premii. Kod miałem z tego blogu. Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile czasu od spełnienia warunków czekałeś na premię ? Z góry dzięki za odpowiedź

      Usuń
    2. Konto utworzone 17.11 chwile później wykonane wymagane płatności. Wypłata premii 15.12 (i wtedy też zastrzegłem kartę - konto na dzień dzisiejszy jeszcze zostawiam dopóki jest bezpłatne).
      Korzystając z okazji dodaje że z PKO BP premia wplynela 12.12 (konto utworzone ostatniego możliwego dnia 07.11 - dzisiaj zamknięte - uwaga bo Pani stwierdziła "gdy zamyka się konto przed upływem 3 miesięcy od założenia jest opłata 30zl ale jej nie pobierze")

      Usuń
    3. Jeżeli zastrzeże się kartę, konto zostawi, to nie ponosi się żadnych opłat ?

      Usuń
    4. Się pani nie zna. Tej opłaty w PKO już nie ma od co najmniej roku! Wycofali ją. Więc łachy nie zrobiła ;)

      Usuń
    5. Anonimowy15 grudnia 2016 19:24, konto bez karty jest darmo. Rezygnacja z karty też nie kosztuje.

      Usuń
    6. Anonimowy15 grudnia 2016 23:18, wielkie dzięki. Muszę zachować konto ze względu na niewielką miejscowość w jakiej mieszkam, gdzie jest jedynie PKO BP. Muszę gdzieś wpłacać kasę i wyjścia nie mam, ale nie będę musiał machać kartą na 100 zł/mies

      Usuń
    7. Jeżeli zrezygnuję z karty, a po jakimś czasie zechcę wyrobić kartę to czy będę ponosił opłatę za kartę ?

      Usuń
  38. W jaki sposób mogę rozpoznać czy moja transakcja została uznana jako dokonana w punkcie handlowo-usługowym?

    Czy na podstawie historii konta da się to zrobić(czy jest to gdzieś tam zapisane)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bank to widzi po kodach MCC. W historii nie sposób sprawdzić. No ale chyba wiesz jaka płatność była w sklepie, na stacji czy w innym miejscu handlowo usługowym, a co w internecie.

      Usuń
    2. A jakie są jeszcze opcje poza internetem i punktem handlowo-usługowym?

      Płaciłem kartą w akademiku studenckim, i nie do końca wiem czy kwalifikuje sie to jako punkt handlowo-usługowy.

      Usuń
    3. Tak jeśli nie płaciłeś przez internet a w terminalu.

      Usuń
  39. Wczoraj wpadła stówa! Mega szybko. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam pytanie, w ustawianiach konta na stronie Inteligo:
    Data otwarcia rachunku: 2016-11-25, pierwszą transakcję zrobiłem 30.11 zgodnie z tym co napisał autor wątku okres rozliczeniowy nie pokrywa się z miesiącami tylko od wydania karty, zatem zalicza mi to do spełnienia warunków? I sprawa 2, po 25.12 jak nie otrzymam premii żeby karta była darmowa muszę wykonać płatności na 100 zł lub ewentualnie zamknąć kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu by nie? P-wszy okres rozliczeniowy masz więc od 25.11. do 24.12. Ale w tym czasie wydanie 200 zł pokrywa jednocześnie warunki braku opłaty za kartę. Po wydaniu 200 zł w ciągu max 30 dni możesz kartę zastrzec.

      Usuń
  41. Szkoda tylko ze iko aplikacja jest tylko na najnowsze telefony... np. Z tableta nie pojdzie...

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej,
    ile czekaliście na otrzymanie nagrody od dnia spełnienia warunków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie 3 tygodnie.

      Usuń
  43. ja swoje 100 zł za założenie konta dostałam po 12 dniach, ostatnie transakcja 24 listopada, wypłata stówki 6 grudnia :)
    A dziś dostałam 50 zł premii, domyślam się, ze to za polecenia konta, które też już dawno spełniło warunki, ale tamta osoba nie dostała jeszcze 100 zł, miał ktoś tak z Was?
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  44. Konto otwarte miesiąc temu. Dopełnienie warunków promocji 8.12, dziś stówka na koncie. Miły prezent na święta :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie również stówka jest :) :) :) :) :) Miło tak na święta :)

      Usuń
    2. witamy w klubie

      Usuń
    3. u poleconego przeze mnie jednak też dziś stówka dotarła :)
      Kasia

      Usuń
  45. Takie pytanko, jeśli okres rozliczeniowy skończył się 21.12, a ostatnią płatność wykonałem (by wydać pełne 200zł) 20.12, lecz na IKO datę ostatniej operacji mam na 22.12, to spełniłem warunek?

    Płatność była wykonana w terminie, jedynie "zaksięgowanie' odwlekli na 2dni.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Chcę zamknąć kartę, ale pozostawić konto na dłużej. Żeby przejść przez proces zamykania karty muszę zaznaczyć jedną z opcji: Karta zagubiona, Karta skradziona, Karta zniszczona. Nie chcąc wpakować się w niepotrzebne opłaty, którą z opcji zaznaczyć ? Z góry dziękuję za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy 9 grudnia 2016 22:48 komentował i tak faktycznie jest. Możesz wybrać dowolną opcję zastrzeżenia. Karty nowej nie wysyłają.

      Usuń
  47. Czy przed złożeniem wniosku o konto Inteligo należy zarejestrować się wcześniej w programie mam inteligo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Jeśli chcesz założyć konto z polecenia i zdobyć 100 zł to nie musisz się rejestrować. Wystarczy złożyć wniosek o konto i podać w nim kod polecenia.

      Zarejestrować się muszą wyłącznie te osoby, które chcą być polecającymi (jak już będziesz klientem banku to również będziesz mógł polecać - wtedy rejestracji należy dokonać po założeniu konta).

      Usuń
  48. Dzięki, rozjaśniłeś mi sprawę. A tak na marginesie chciałem podziękować za szybkie przesłanie kodu polecenia. Czekam teraz na kontakt ze strony kuriera.

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam, czy po otrzymaniu premii mogę zamknąć konto od zaraz? Czy jest jakiś okres karencji gdzie konto musi pozostać otwarte?

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy jeżeli kartę dostałem 14.12, warunki spełniłem do 30.12, ale nie otrzymałem jeszcze premii za otwarcie konta, mogę zastrzec kartę teraz bez żadnych obaw o naliczenie opłat za kartę lub nieotrzymanie premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komentarzach wyżej było to już kilka razy. Możesz.

      Usuń
  51. Pytanie czy obrót 200 zł spełni przelew bankomatowy Euronet? Przy kartach kredytowych działa idealnie

    OdpowiedzUsuń
  52. Czy żeby dostać bonus za polecenie trzeba mieć aktywną kartę dopóki ta druga osoba nie spełni warunków?

    OdpowiedzUsuń
  53. Do kiedy można wziąć udział w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do 9 lutego. Z tego co kojarzę to w Inteligo liczy się zawarcie umowy do tej daty.

      Usuń
  54. warunki spełnione 12 i 19 grudnia do dziś moi poleceni nie mają stówek, a ja po 50 :( myślałam, że 9 dojdzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają 3 miesiące od zakończenia etapu.

      Usuń
  55. Wlasnie wplynela 100. Dobry prezent dla Kochanej Mamusi w Kraju. Dzieki za kod Mr Zlotowka.Pozdrawiam z wietrznych i deszczowych Niemiec ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że premia wpadła! I ponownie dość szybko :) Pozdrawiam

      Usuń
  56. Ja również dzisiaj otrzymałem 100 zł., a warunki spełniłem 14 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  57. I u mnie 100 PLN jest! Mega szybko.

    OdpowiedzUsuń
  58. i moje bratanice dostały dziś po stówce :) ( ja 2 x 50)
    warunki spełnione 12 i 19 grudzień

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak u Was wygląda sytuacja na stronie programu maminteligo.pl? U mnie nadal pokazuje 0 poleceń mimo, że polecałem konto już dwóm osobom, przy czym jednak zdążyła już nawet spełnić warunek. Dodam, że premie zarówno za otwarcie konta jak i za polecenia jeszcze nie wpłynęły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dane tam i ranking są sporo opóźnione.

      Usuń
    2. W panelu maminteligo.pl aktualizacja jest raz na tydzień lub nawet dwa. Opóźnienia względem stanu faktycznego: nawet 3 tygodnie.

      Usuń
  60. Ta transakcje kartą, to mogą być np. dwie na 100 zł czy to ma być jedna na 200 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być jedna, ale może być wiele transakcji. Ważne by łącznie wydać kartą min. 200 zł.

      Usuń
    2. Kolega rozmawiał z konsultantem Inteligo i powiedzieli mu że jedna, to jak to jest?

      Usuń
    3. Konsultanci często udzielają odpowiedzi pod pewną presją czasu, dokonując przy tym indywidualnej interpretacji zapisów. A zasady programu poleceń wymagają wykonania "co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej" (dokładny cytat). Gdyby nie było słowa "łącznej" to faktycznie można by mówić o jednej płatności na min. 200 zł. Zapis ten należy jednak rozumieć jako wykonanie co najmniej jednej (ale też kilku/kilkunastu albo i więcej) transakcji o łącznej wartości min. 200 zł.

      Liczy się po prostu wydanie min. 200 zł. Można zrobić to od razu jedną płatnością, ale można wieloma. Sprawdzone :)

      Usuń
    4. jest tak jak pisze Mr. Złotówka :)
      Ja i moi bliscy otrzymaliśmy już premie, wszystkie karty ja "załatwiałam" płacąc po kilkanaście razy każdą :)

      Usuń
    5. Czyli jak zrobiłem 2 transakcje po 100 zł każda, to będzie ok?

      Usuń
    6. będzie ok, i nie zapomnij jeszcze o płatności blikiem za min. 10 zł

      Usuń
  61. a jak z podatkiem od takiej nagrody? Bank płaci tzn. my jesteśmy zwolnieni? Bo zapis w regulaminie jest trochę niejasny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wypłacają po 100 zł nie potrącają podatku :)

      Usuń
    2. oni nie potrącają, ale ja też nie muszę go płacić w tym przypadku ? :)

      Usuń
    3. Nie musisz. To sprzedaż premiowa zwolniona z podatku.

      Usuń
  62. A ja mam pytanie odnosnie blika, gdzie mozna zglosic fakt ze w sklepie odmowiono mi platnosci blikiem mimo ze jest oznaczony na mapie blikow? Taka sytuacja miala miejsce w 4 sklepach w moim malym miescie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz zgłoszenie do banku. A zakupy z Blikiem najlepiej zrób na Orlenie lub Shellu. Tam ogarniają bo są przeszkoleni.

      Usuń
    2. ale co to da? zresztą do jakiego banku?
      u mnie też tylko Orlen i ostatnio jedna sieć aptek, choć jak zapytałam to pani tak odpowiadała jakby się jeszcze zastanawiała czy powiedzieć tak czy nie. Ostatecznie powiedziała tak i poszła po kartkę żeby sobie przypomnieć jak to zrobić, ale poszło ok.
      Ja mam pytanie, jak zamknąć konto, tylko listownie czy jakoś internetowa można?

      Usuń
    3. Mogę polecić jeszcze sieć North Fish. Bez problemu zapłaciłem tam BLIKiem mimo, że nie ma tych punktów na mapie.

      Usuń
    4. a wlasnie auchan sie reklamowal mi ostatnio ze blik u nich to juz codziennosc nie wiem jak w praktyce

      Usuń
    5. W kieleckim Auchan blik przechodzi bez problemu.

      Usuń
    6. Iko jeszcze w Rossmanie.

      Usuń
  63. Kolejne pytanie: czy zmiana statusu powiadomień SMS w systemie na "zablokowane" wystarcza, żeby nie naliczali opłaty za te powiadomienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wystarczy.

      Usuń
    2. ale jak to zrobić, bo właśnie dostałam sms ze mi obciążyli i to 5 zł :(

      Usuń
    3. W systemie transakcyjnym w lewym górnym rogu klikasz "dane i ustawienia", następnie w menu po lewej stronie "ustawienia" i "powiadomienia". W prawym dolnym rogu ramki masz przycisk "wyłącz".

      Usuń
    4. tak zrobiłam na koncie u mamy, a dziś dostała sms, że 22 -go kończą się darmowe sms. nie rozumiem tego, skoro jest wyłączone to po co przysłali tego sms? i pobiorą i tak tę opłatę 5 zł?

      Usuń
    5. Pytałem o to na infolinii jak wyłączyć i tak mi radzono Ale ostatecznie wyłączyłem u konsultanta. Opłat żadnych mi nie naliczyli.

      Usuń
    6. Wlasnie wylaczylem u konsultanta. Bardzo szybko i sprawnie. Wg mnie mila, kompetentna, kulturalna obsluga. Zadal mi tez pytanie czy nie chce powiadomien na maila. Nie zapytalem czy to odplatne, bo osobiscie nie potrzebuje, ale w sumie ciekawa sprawa- Ogolnie wg mnie przyjemne Konto: duza siec bankomatow, wplatomatow, w latwy sposob mozna uniknac oplaty za karte, przyzwoite godziny sesji elixir,aplikacja blik jak ktos nie chce karty (zakupy, wplatomaty, stan konta) w razie czego placowka PKO (bezprowizyjne wpłaty gotówkowe we wszystkich placówkach PKO Banku Polskiego. Pozdrawiam

      Usuń
  64. Dziś wpadło 100 zł i jedno 50 zł za polecenie. Czekam jeszcze za drugim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czekam za ostatnim 50 zł :)

      Usuń
    2. Konto aktywowalem 15.12 i warunki spełniłem przed świętami.

      Usuń
    3. Do mnie również wpadło wczoraj 100 zł za otwarcie konta (umowa podpisana 14.12, warunki spełnione 30.12). Czekam jeszcze na 2 x 50 zł za polecenia.

      Usuń
  65. Wczoraj premii nie było, ale wpadła dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  66. a u mnie już wszystko przyszło, dziś ostatnie 50 zł za polecenie

    OdpowiedzUsuń
  67. Witam

    Złożyłem wniosek 5 lutego. Dzwonili do mnie z banku w celu potwierdzenia informacji. Jednak do dzisiaj 10.02. nie było kuriera z umową. Czy jest szansa na premię ? liczy się dzień podpisania umowy cz zgłoszenia ?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się data otwarcia konta (równa dacie podpisania umowy). Umowy zawarte po 9.02. niestety nie dają zakwalifikowania do promocji.

      Usuń
    2. Kurde tyle zwlekają z kurierem ... pewnie specjalnie :P

      Czy jeżeli teraz nie podpiszę umowy gdy kurier przyjedzie to będę mógł korzystać z jakiejś najbliższej promocji w inteligo ??

      Usuń
    3. Tu na nieco dłuższy czas między wnioskiem, a dotarciem kuriera wpływa też to, że kurier przywozi również kartę więc trzeba pewnie liczyć z 2 dodatkowe dni ze względu na produkcję i dostarczenie karty do banku by dalej dopiero przekazać ją kurierowi.

      Złożenie wniosku teraz, ale niezawarcie umowy raczej nie wykluczy Cię z promocji w przyszłości. W chwili obecnej w regulaminie mieliśmy zapis, że udział może brać osoba, która: "w dniu złożenia wniosku o Nowe konto z podanym Kodem polecenia nie posiada żadnego z kont Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo, złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu".

      Zanim wystartuje kolejna edycja programu "Mam Inteligo" (szacuję, że pewnie dopiero za 2-4 miesiące) to Twój wniosek pewnie już wygaśnie i tym samym nie będzie rozpatrywany. Ale nie wiem jaka jest żywotność tego typu wniosków i czy wygasają, więc najlepszym rozwiązaniem będzie pewnie kontakt z bankiem i anulowanie wniosku. Możesz zadzwonić na infolinię lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie Inteligo wysłać prośbę o kontakt telefoniczny w tej sprawie.

      W sytuacji gdy nie udało Ci się załapać na promocję Inteligo, dodam, że na całkiem podobnych zasadach działa od niedawna promocja "Mam PKO", opisana tutaj.

      Usuń
  68. Umowę podpisałam 4.01, transakcja blikiem zaksięgowała sie 3.02, liczę 30 kolejnych dni i zdążyłam na ostatnia chwile, chyba ze jako pierwszy dzien jest liczony ten w którym podpisałam umowę? W regulaminie nie jest to doprecyzowane, wiec rodzi sie wątpliwa sytuacja, możesz pomoc? :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Własną aplikację IKO aktywowałem bez problemu, warunki spełnione, bonus wpłynął. Natomiast pozostałym członkom rodziny nie jestem w stanie aktywować IKO na 3 różnych telefonach. Jednemu z nich jutro upływa termin spełnienia warunków promocji. Konsultanci twierdzą, że problemu technicznego nie ma i uparcie wskazują jedynie link do pobraina aplikacji. Aplikacja instaluje się bez problemu, ale po jej włączeniu i wybraniu banku Inteligo wyrzuca ją z powrotem do ekranu startowego co uniemożliwia aktywację. Co robić? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może za stara wersja Androida/iOsa?

      Usuń
    2. To spróbuj na swoim telefonie skoro u Ciebie działało.

      Usuń
  70. miałam podobnie w Millennium, może i tu o to chodzi.
    Wejdź na swoje konto bankowe i tam w ustawieniach usuń swój telefon.Inaczej nie da się jakby podłączyć innego nr jak nawet usuniesz z tel aplikację i zainstalujesz ją na nowo. musi zostać usunięte telefon z Twojego konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za próbę pomocy, ale nr telefonu zostaje przypisany do IKO gdy ta zostanie aktywowana. A tu nawet aktywacja nie zachodzi. Infolinia bezradna, ich kroki nie pomagają. Dwa telefony z nowszym androidem, na których nigdy nie było tej aplikacji. A działa jedynie na moim leciwym smartfonie. Termin spełnienia warunków promocji w jednym przypadku już minął :/

      Usuń
    2. aktywowałem i zrobiłem płatności na moim leciwym galaxy mini s2, dobrą wolą banku jest czy uwzględnią reklamację i zaliczą spełnienie warunków po czasie

      Usuń
    3. może uwzględnią, skoro kontaktowałeś się z nimi wcześniej i były jakieś przeszkody. Życzę żeby wykazali się dobrą wolą :)

      Usuń