Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Uczestniku promocji konta w BGŻ BNP Paribas ("Zyskownie w koncie" lub "Bonus dla Ciebie"): czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

15.02.2019

Uczestniku promocji konta w BGŻ BNP Paribas ("Zyskownie w koncie" lub "Bonus dla Ciebie"): czas uzupełnić dane!

Ważne informacje dla uczestników promocji "Bonus dla Ciebie" oraz "Zyskownie w koncie".

Finalizacja 2 promocji konta w BGŻ BNP ParibasNadszedł moment, w którym organizator promocji rozesłał maile powiadamiające o przyznaniu nagrody. A to czas, by na tę wiadomość zareagować i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty bonusów.

💡 Nawet jeśli już masz konto w BGŻ BNP Paribas, to ciągle możesz zarobić z tym bankiem! Sprawdź jak odebrać bony Allegro o wartości 400 zł za przetestowanie karty kredytowej. Z kolei tym osobom, które jeszcze Konta Optymalnego nie posiadają, przypomnę, że teraz można z nim zyskać do 320 zł.

Tak się złożyło, że choć to 2 odrębne promocje konta osobistego w BGŻ BNP Paribas, to czas na uzupełnienia danych i wypłatę pierwszego z bonusów jest identyczny. Poniżej przypominam jednak najważniejsze warunki w obydwu akcjach.

"Zyskownie w koncie" (z bonusem 200 zł)


Prześwietlenie akcji znajdziesz tutaj.

By wziąć udział w promocji należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i za jej pośrednictwem do 25.11.2018 r. złożyć wniosek o konto; 
  • najpóźniej do 12.12.2018 r. zawrzeć umowę o Konto Optymalne z kartą i dostępem do bankowości internetowej; 
  • do 31.12. ub.r. aktywować aplikację mobilną;
  • w grudniu 2018 i styczniu 2019 r. (w każdym z tych miesięcy): wykonać 3 przelew z konta za pomocą bankowości Pl@net lub aplikacji oraz zapewnić wpływ w wysokości min. 1 000 zł.

"Bonus dla Ciebie" (z bonusem 150 zł)


Szczegółowy opis tej okazji do bankobrania znajdziesz tutaj.

Uczestnicy tej promocji musieli:
  • zarejestrować się na stronie promocji i za jej pośrednictwem do 14.12.2018 r. złożyć wniosek o konto;
  • najpóźniej do 11.01.2019 r. zawrzeć umowę o Konto Optymalne z kartą i dostępem do bankowości internetowej; 
  • do 31.01.2019 r. aktywować aplikację mobilną;
  • w styczniu 2019 r. wykonać min. 1 przelew za pośrednictwem bankowości Pl@net lub aplikacji mobilnej.

Czas uzupełnić dane


Każdy z uczestników danej promocji, który spełnił właściwe warunki, teraz powinien otrzymać maila powiadamiającego o przyznaniu pierwszej części nagrody (organizator na przesłanie tych wiadomości dał sobie czas maksymalnie do 15.02.).  W przypadku uczestników promocji "Zyskownie w koncie" to 100 zł (choć w komentarzach Czytelnicy donosili już, że w mailu znalazła się błędna informacja o 50 zł, która pewnie wynika z tego, że w takiej wysokości jest pierwsza transza dla uczestników drugiej akcji), a dla uczestników promocji "Bonus dla Ciebie" pierwsza transza wyniesie właśnie 50 zł. Do 25.02.2019 r. należy zareagować na tę wiadomość (w której są również dane do logowania) i uzupełnić dane na stronie promocji (odpowiednio: "Zyskownie w koncie" oraz "Bonus dla Ciebie"). Podać tam należy numer rachunku konta założonego w promocji. Wypłata pierwszej premii przewidziana jest do 28.02.2019 r.

Brak maila. Co robić?


Zdarza się, że w tego typu promocjach maile powiadamiające o przyznaniu nagrody nie docierają do adresatów. Czasami pozornie (więc warto jeszcze sprawdzić takie foldery, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "inne" itp.), ale czasem faktycznie. W tym drugim przypadki niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji. Jeśli bowiem wszystkie warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, to w mailu tym są dane niezbędne do zalogowania na stronie promocji.

Zgodnie z regulaminami (promocji "Zyskownie w koncie" oraz "Bonus dla Ciebie") proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@zyskowniewkoncie.pl (w przypadku uczestników promocji "Zyskownie w koncie") lub kontakt@bonusdlaciebie.pl (w przypadku akcji "Bonus dla Ciebie").
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail."

Na czym zarabiać obecnie?


Jeśli spodobał Ci się udział w takich promocjach jak powyższe, sprawdź gdzie obecnie można zyskać równie, a czasami nawet i prościej:
  • 200 zł za konto w Banku Millennium - to powrót rekordowo popularnej promocji; zainteresowanie akcją jednak nie dziwi, bo bonus jest wysoki, a warunki do spełnienia niezwykle proste;

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


13 komentarzy:

  1. U mnie w poczta.wp mail był w folderze "newslettery".

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie mail nie dotarl. pisze reklamacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest @: "Nagroda druga, w wysokości 50 zł oraz Nagroda trzecia 50 zł. zostanie przekazana przelewem (tj. przelew zostanie wysłany) do 28 lutego 2019 r.", ale nie ma żadnego odnośnika żeby wpisać dane do przelewu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: kontakt@zyskowniewkoncie.pl (w przypadku uczestników promocji "Zyskownie w koncie") lub kontakt@bonusdlaciebie.pl (w przypadku akcji "Bonus dla Ciebie").

      Usuń
    2. Mają już twój dane do przelewu, bo wypłacili na niego pierwszą nagrodę

      Usuń
  4. Odpisali mi w reklamacji, że aplikacje trzeba bylo aktywować do 30.11 gdy a opisie promocji na Twoim blogu była informacja że do 31.12. Co jest w końcu prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne masz na myśli promocję "Zyskownie w koncie"? Tam aktywacja aplikacji była wymagana do 31.12.2018 r. (§ 3. ust. 2., pkt. b w regulaminie).

      Usuń
    2. Dokładnie. Teraz Pani twierdzi że brałam udział w korzystnie w koncie a nie zyskownie w koncie. Otrzworzylam konto z linka twojego postu: https://bankobranie.blogspot.com/2018/10/promocja-zyskownie-w-koncie-200-zl-za-konto-bgz-bnp-paribas.html?m=1. Zastanawiam się jak mogę jej udowodnić że nie ma racji?

      Usuń
    3. @Anonimowy 21 lutego 2019 16:08
      Po rejestracji na stronie promocji dostałaś maila z potwierdzeniem - w jego treści powinna być nazwa promocji i opis warunków do spełnienia. Mail powinien przyjść z domeny z nazwą promocji, czyli kontakt@zyskowniewkoncie.pl

      Usuń
  5. Czy komuś wypłacili już 100 zł w tej promocji, co do dziś mieli wypłacić?

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest premia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem wczoraj sprawdzić. Ale też mam :)

      Usuń