Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Promocja "Zyskownie w koncie": odbierz 200 zł za darmowe konto w BGŻ BNP Paribas (+ 300 zł w dodatkowych promocjach)
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

18.10.2018

Promocja "Zyskownie w koncie": odbierz 200 zł za darmowe konto w BGŻ BNP Paribas (+ 300 zł w dodatkowych promocjach)

Komu w dotychczasowych edycjach nie udało się załapać na promocję (kończyły się przed czasem z powodu wyczerpania puli), ten ma dodatkową szansę.

Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas z premią pieniężną 200 złWłaśnie wystartowała nowa promocja z kontem osobistym w BGŻ BNP Paribas w roli głównej. Do zgarnięcia w bardzo prosty sposób czekają bonusy pieniężne na sumę 200 zł na start. Bo to taka promocja, w której nawet nie trzeba płacić kartą! 😉

Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas oraz nie posiada i w ciągu 24 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BGŻ BNP Paribas (wykluczenie dotyczy również współposiadaczy).

Jeżeli posiadasz umowę z BGŻ Optima to możesz uczestniczyć w niniejszej promocji, gdyż obowiązuje tam inna umowa ramowa.

Nagroda. W promocji "Zyskownie w koncie" do wzięcia są bonusy pieniężne wypłacane na konto osobiste - możesz więc z nimi zrobić co chcesz (wydać, przelać lub wypłacić).

Limit. Akcja promocyjna ma być dostępna do 25.11.2018 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 1 000 rejestracji. Gdyby to nastąpiło (a jest niewykluczone, bo dwie wcześniejsze promocje Konta Optymalnego kończyły się przed czasem), informacja o tym fakcie pojawi się na stronie promocji. Wówczas kolejne rejestracje nie będą już możliwe (kto jednak zdąży się zarejestrować przez tym komunikatem, ten może mieć pewność uzyskania swych premii - ale oczywiście po spełnieniu warunków promocji). [Aktualizacja w dn. 31.10.2018 r.: komunikat na stronie promocji świadczy o tym, że pula już się wyczerpała; nowe rejestracje nie są więc możliwe; kto jednak zdążył to już, ten może mieć pewność załapania się na nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków promocji).]

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji:
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie), najpóźniej do 25.11.2018 r. złóż wniosek o Konto Optymalne wraz z wydawaną do niego kartą; pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji; 
  • najpóźniej do 12.12.2018 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej;
  • do 31.12.2018 r. aktywuj aplikację mobilną GOmobile dla klientów BGŻ BNP Paribas (aplikacja dostępna jest na urządzenia z oprogramowaniem Android w wersji min. 5.0 oraz iOS);
  • w grudniu 2018 i styczniu 2019 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy):
    • wykonaj  min. 3 przelewy z konta za pomocą bankowości elektronicznej (internetowej Pl@naet lub aplikacji GOmobile) oraz 
    • zapewnij wpływy na konto na łączną kwotę min. 1 000 zł

Za spełnienie tych warunków otrzymasz pierwszy bonus 100 zł. By zdobyć kolejne 100 zł spełnij warunki uzyskania pierwszego bonusu oraz: 
  • w lutym i marcu (w każdym z tych miesięcy):
    • wykonaj  min. 3 przelewy z konta za pomocą bankowości elektronicznej (internetowej Pl@naet lub aplikacji GOmobile) oraz 
    • zapewnij wpływy na konto na łączną kwotę min. 1 000 zł

Wpływy na sumę min. 1 000 zł, o których mowa powyżej, mogą pochodzić z dowolnego źródła (poza przelewami między własnymi rachunkami w BGŻ BNP Paribas i BGŻ Optima oraz wpłatami gotówkowymi). Pieniądze możesz więc przelać np. ze swego konta w innym banku. Wpływ oznacza pojawienie się w historii konta (nie ma potrzeby utrzymywania tych środków przez jakikolwiek czas - w każdej chwili możesz więc je wydać, przelać lub wypłacić).

Przelewy, które należy wykonywać po 3 miesięcznie (za pośrednictwem bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej) mogą być przelewami na dowolne konta (z wyłączeniem systemów płatności internetowych m.in. Pay U, Dotpay, BLIK i podobnych).

O przyznaniu bonusów (odpowiednio pierwszego i drugiego) organizator promocji będzie informować mailowo do 15.02. oraz do 19.04.2019 r. Na pierwszą z tych wiadomości będzie należało zareagować i za pomocą danych w niej udostępnionych niezbędne będzie zalogowanie na stronie promocji i podanie (najpóźniej do 25.02.2019 r.) numeru konta do wypłaty premii. Pierwszy bonus ma być wypłacony do 28.02., a drugi do 30.04.2019 r. Do momentu jego otrzymania należy posiadać aktywne konto, kartę i dostęp do bankowości internetowej. Ich utrzymanie nie będzie jednak uciążliwe, bo są bezwarunkowo darmowe (o czym pisze niżej).
Jako że zdarzają się sytuacje, gdy maile powiadamiające o przyznaniu premii i z danymi do logowania, trafiają do "spamu" to mogą one umknąć Twej uwadze. Jeśli chcesz zminimalizować ryzyko przegapienia tego ważnego terminu, w którym uzupełnić trzeba dane niezbędne do wypłaty premii, zapisz się na bezpłatny newsletter - za jego pomocą powiadamiam o nowych promocjach, ale też przypominam o ważnych terminach:


Kupuj Mobilnie - dodatkowa szansa na 100 zł 


Już tylko do 31.10.2018 r. w  BGŻ BNP Paribas dostępna jest jeszcze limitowa promocja "Kupuj mobilnie". Udział w niej wziąć mogą zarówno nowi, jak i obecni klienci banku, a do zdobycia są bony po 50 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka oraz na zakupy w serwisie Allegro. By je otrzymać niezbędne jest wykonanie 11 płatności telefonem (za pomocą Apple Pay bądź Google Pay). Sprawdź szczegóły promocji "Kupuj mobilnie" >>

200 zł do sklepów IKEA za kartę kredytową


Gdy już założysz Konto Optymalne (ta kolejność ma znaczenie ze względu na umowę ramową) możesz pomyśleć też o wyrobieniu karty kredytowej w BGŻ BNP Paribas, dzięki czemu zyskasz 200 zł do wydania w sklepach IKEA.

Konto Optymalne - prześwietlenie oferty


Główne cechy konta zakładanego w promocji to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za wydanie i posiadanie karty płatniczej wydanej do konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej;
  • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów sieci BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash (5 zł z pozostałych bankomatów w Polsce).

W promocji biorą udział wyłącznie wnioski złożone na stronie promocji. Wtedy to jedyną opcją zawarcia umowy z bankiem jest kurier (może on przyjechać na wskazany przez Ciebie adres, nawet inny niż zamieszkania czy korespondencyjny; możesz więc wskazać miejsce pracy lub uczelnię - tam gdzie będzie Ci najwygodniej).



Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

130 komentarzy:

  1. No i takie promocje to ja lubię :)
    Czyli karta do szuflady, raz na miesiąc przelew np. zleceniem stałym i jedno logowanie by machnąć 3 przelewy. Bajka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze można zrobić 3 zlecenia stałe z konta w BGŻ BNP Paribas by się robiły od grudnia do marca. I już nic robić nie będzie trzeba ;)

      Usuń
    2. Z tymi zleceniami stałymi z konta w BGŻ BNP Paribas byłbym ostrożny. Bo w sumie to dyspozycja składana jest raz, a przelewy robią się wtedy przez system bankowy, ale nie są zlecane/wykonywane za każdym razem w aplikacji czy bankowości. Najlepiej co miesiąc się zalogować i wykonać te 3 przelewy (by było łatwiej np. do odbiorców zdefiniowanych).

      Usuń
    3. Co nie zmienia faktu że to będzie jedna z przyjemniejszych i łatwiejszych promocji :)

      Usuń
    4. 3 przelewy. Czy mogą być do tego samego odbiorcy, np. do siebie, czy będzie bezpieczniej do 3 osób z rodziny?

      Usuń
    5. Nie ma znaczenia. Ważne że będą 3 przelewy.

      Usuń
  2. Jeżeli mam lokatę Bezkarną to moge brać udział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Jak wspomniałem powyżej, posiadanie umowy z BGŻ Optima nie wyklucza z udziału w promocji.

      Usuń
  3. Skoro nie trzeba płacić kartą, to co to za kody MCC w załączniku do regulaminu promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to zastanawia. Zapewne regulamin był tworzony na podstawie jakiejś wcześniejszej wersji i nie zostało to usunięte ;)

      Usuń
    2. A czy czasem nie trzeba tych płatności robić by mieć zwolnienie z opłaty za kartę?

      Usuń
    3. Nie trzeba. Karta jest darmowa bezwarunkowo.

      Usuń
  4. "wykonaj min. 3 przelewy z konta za pomocą bankowości elektronicznej (internetowej Pl@naet lub aplikacji GOmobile)" przelewy do kogo ,innej osoby czy przelew w sensie opłata za coś, np.rachunek? można to wyjaśnić dokładniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to sprecyzowane, więc mogą to być dowolne przelewy - np. za rachunki, do kogoś ze znajomych, rodziny lub na własne konto w innym banku.

      Usuń
  5. No to wniosek złożony. Teraz czekać na kuriera czy ktoś jeszcze z banku będzie dzwonił?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy ja dobrze widzę w regulaminie, że można się do tej promocji zapisywać dopiero od 25 października? (pkt 5 regulaminu)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwotnie promocja miała wystartować później, stąd pozostałość w regulaminie. Ale w chwili obecnej regulamin został już skorygowany (tzn. promocja jest od 18.10.)

      Usuń
  7. a jeśli mam KK i podpisaną w tym zakresie umowę ramową to nie dla psa kiełbasa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować złożyć wniosek ale generalnie ludzie piszą że wtedy nie przechodzi i odsyła do bankowości.

      Usuń
  8. Pytanie mam:
    Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która nie jest stroną umowy ramowej z BGŻ BNP Paribas.
    Jak zakupiłem 4 miesiące temu sprzęt rtv w sklepie euro agd na raty a umowę ratalną mam podpisaną właśnie z BGŻ BNP Paribas (ale żadnego konta nie mam), to wyklucza mnie żeby uzyskać ten bonus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złóż wniosek. Jeśli nie odeśle cię do bankowości i da się wniosek złożyć to wszystko będzie git.

      Usuń
    2. Co znaczy nie odeśle cię do bankowości..nie bardzo rozumiem.

      Usuń
  9. Wniosek złożony. Równocześnie zastanawia mnie inna kwestia... Aktualnie posiadam konto W Raiffeisen Bank, które niedługo połączy się z BGŻ. Czy w związku z tym powinienem jak najszybciej wypowiedzieć umowę z Raiffeisen? Czy mogę na razie trzymać konta w obu bankach, a premia będzie niezagrożona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz trzymać. Nie posiadanie konta liczy się tylko przed przystąpieniem do promocji. A później to nie ma znaczenia. Zresztą do fuzji jeszcze daleko.

      Usuń
    2. Zasada jest prosta. Masz konto w promocji to korzystaj dalej. A jak jest po promocji i już nic nie daje to zamykaj.

      Usuń
  10. Wpływ 1000 zł to musi być wynagrodzenie od pracodawcy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe. Jest o tym w opisie. Może być nawet przelew ze swojego konta z innego banku.

      Usuń
  11. Wpisałem dane, przy próbie rejestracji zwiecha i pusta strona. Ponowna rejestracja-krzyczy, że złe dane. Można się po prostu zalogować na podane dane, czy już pozamiatane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do wniosku powinien przyjść też mailem. A jak nie masz to zarejestruj się na inny adres.

      Usuń
    2. Niestety nie działa. Ten z maila również. Ktoś ma jakieś info co się dzieje?

      Usuń
    3. Rejestracja i wnioski u mnie i żony bez problemów.

      Usuń
    4. Sprawdź czy nie masz na stronie włączonej jakiejś blokady

      Usuń
    5. W poprzedniej promocji składanie wniosku za pomocą Firefoxa nie działało poprawnie. Byłem zmuszony użyć IE.

      Usuń
  12. Jeszcze Alior bank nie wypłacił obiecanych 150 zł za zakupy na Allegro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Millennium właśnie dzisiaj rano wypłacił 100 zł: "Premia w promocji Zbliż się do" ... Alior po 'zmianie akcjonariatu' coraz mocno pikuje i to w każdym aspekcie - nawet zamykanie konta to tam teraz schody!

      Usuń
  13. Czy konto można założyć przelewem?

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Czy tylko ja mam takie przeboje z tym bankiem? Posiadałem u nich kartę kredytową oraz kredyt (oba zamknięte w połowie tego roku) i już po raz trzeci przy okazji kolejnej promocji składając wniosek dostaję mailem info, że anulowano bo jestem użytkownikiem bankowości internetowej. Chodzę więc jak głupi do banku, mówię że czegoś nie zamknęli, niby zamykają, niby nie mam żadnych ich usług... a teraz przy kolejnej promocji znów info na maila: "wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej".
    Czy to jednostkowy przypadek czy komuś też tak topornie zamykali ten cały system Planet? Ewentualnie może ktoś doradzi jak na nich wymóc wreszcie zrobienie z tym porządku bo to zaczyna być irytujące kiedy omijają mnie kolejne fajne promocje z powodu bałaganu w systemie banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tylko zablokowali ci bankowość a to trzeba by umowę ramową wypowiedzieć?

      Usuń
    2. Czy ta umowa ramowa to bankowość internetowa? To jest jakaś nowo-mowa :)

      Usuń
    3. Umowa ramowa niby wypowiedziana, dla mnie to wygląda właśnie na zwykłą "blokadę" a nie zamknięcie. No ale Bankowcy twierdzą że pozamykane do czasu aż system mi odpowiedzi nie przysyła że ciągle działa :)

      Usuń
  15. Czy w opisie nie ma czasem błędu? Na stronie promocji jest informacja : W każdym z miesięcy
    od grudnia 2018 r. do marca 2019 r.wykonaj min. 3 przelewy z Konta Osobistego za pomocą Bankowości elektronicznej (Pl@net lub Aplikacji GOmobile) oraz zapewnij Wpływy na kwotę min. 1000 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mego prześwietlenia wynika to samo. Z tym, że rozpisałem bardziej szczegółowo na 2 okresy (grudzień-styczeń oraz luty-marzec), bo i premia będzie wypłacana w dwóch transzach.

      Usuń
    2. Przecież właśnie to napisał.. Przed madrzeniem się czytaj ze zrozumieniem

      Usuń
  16. Zamykanie konta wciąż tylko w oddziale?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można też listownie

      Usuń
    2. Sposoby wypowiadania umów w poszczególnych bankach zawsze można znaleźć tutaj.

      Usuń
    3. Czy musi to być list polecony?

      Usuń
  17. Złotówa, w jakim celu wymagają wyrobienia karty oraz aktywacji aplikacji mobilnej GOmobile jeśli do zdobycia obu nagród wystarczają jedynie przelewy z bankowości? To chyba jakiś błąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A regulamin kolega czytał?

      Usuń
    2. Błędu nie ma. Opis jest zgodny z regulaminem.

      A jaki jest cel banku? Jeśli miałbym do wyboru 2 warianty:

      I) bank X wymaga wyrobienia karty, zrobienia 10 transakcji na potrzeby promocji, a tak w ogóle to jeszcze na sumę 300 zł miesięcznie, by uniknąć opłaty...

      II) a bank (w tym przypadku BGŻ BNP Paribas) wymaga tylko wyrobienia karty, ale nie zmusza do korzystania w niej i w dodatku karta jest darmowa...

      To ja zdecydowanie wolę wariant nr II ;)

      Usuń
  18. Hej. Czyli jak wziąłem udział w promocji banku BGŻ z karta kredytowa (200zl do ikea) to juz na te promo sie nie zalapie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez umowę ramową nie da rady. Choć czytałem że można spróbować i czasem system wniosek przepuszcza. Ale generalnie raczej pojawi się komunikat że masz już dostęp do bankowości internetowej i odsyłacz by tam założyć konto.

      Usuń
  19. po 4 dniach dostałem maila, że wniosek anulowany... powodów nie podano,ale:
    'Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. Jeżeli chcesz otworzyć konto
    wejdź na stronę www.bgzbnpparibas.pl i złóż wniosek."
    heh czyli może mogę otworzyć, ale nie w promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Wniosek złożony 18.10, 19.10 informacja że przekazana do wysyłki. Dzisiaj 24.10 i cisza (czyli 5 dzien roboczy). Ktoś już dostał umowę ?? Dzwoniłem wczoraj do nich to informacja ogólnikowa że na dniach....

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie był dziś kurier rano, ale byłem w pracy i nie mogłem odebrać. Przekazałem informacje mamie by ewentualnie poprosiła o zostawienie umowy, którą bym podpisał na jutro. Łaskawy kurier nie zgodził się w związku z czym chciałem zmienić opcję odbioru na stronie dhlparcel. Po dłuższej rozmowie hmmm z automatyczną sekretarką??? poinformowano mnie, że odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki i odesłał umowę do nadawcy czyli Banku. Co ciekawe, kurier nie zostawił żadnych danych do kontaktu, a niby powiedział mamie, że może podjechać do pracy. Co robić? Iść do dowolnego oddziału BGŻ BNP Paribas i pozwolą mi podpisać umowę na miejscu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Max24 października 2018 20:01
      To niemożliwe żeby po pierwszej próbie doręczenia odsyłano przesyłki. Z firmą DHL i ich kurierami są poważne problemy a zwłaszcza w przypadku tego rodzaju przesyłek. Nie można takiej przesyłki przekierować np. do Żabki czy Fresh Marketów a przekierowania robione na ich stronie nie działają. Nikt tego nie czyta. Ja zrobiłem takie "przekierowanie" na inny dzień i oczywiście kurier i tak przyjechał (lub nie ponieważ wcześniejsza "próba doręczenia" miała miejsce gdy byłem w domu, tyle że ŻADNEGO kuriera nie było) wtedy gdy mnie nie było mimo tego, że mieli kilka dni na to żeby temat ogarnąć. Musiałem sam pojechać specjalnie do nich i odebrać umowę bo za ileś tam dni chcieli to już odsyłać. Mógłbym podać jeszcze kilka podobnych przykładów i tak np. w jednym z nich, dopiero kurier przyjechał po tym jak zadzwoniłem do banku i bank interweniował. Przesyłka leżała u nich 10 dni od momentu gdy otrzymałem SMS że już do mnie jedzie. W sumie straciłem 3 dni nie ruszając się z domu, piątek gdy otrzymałem SMS o dostarczeniu, poniedziałek bo liczyłem na to, że skoro w piątek nie dotarli to w poniedziałek będą na pewno (podobno w soboty i oczywiście niedziele nie pracują) i w końcu dzień odbioru po 10 dniach od pierwszego SMS-a. Co ciekawe, kurier przyjechał ok. godz. 21:00 mimo tego, że wcześniej w czasie jednej z rozmów telefonicznych - a było ich trochę - poinformowano mnie, że po godzinie 18:00 to już na pewno nie przyjedzie bo o tej godzinie to oni już nie pracują. Nie wiem zatem co bank zrobił że kurier przyjechał tak szybko po telefonie do banku, i że byłem chyba jedynym klientem do którego musiał jechać (umowę podpisywałem w samochodzie kuriera gdzie oprócz mojej przesyłki "na pace" nie było nic).
      Proponuję za moim przykładem dzwonić do nich a jak to nie pomoże do banku i powiedzieć dokładnie jak sprawy się mają. Ja zachowuję wszystkie SMS-y i mejle związane nawet z tymi przeprawami z firmą DHL z przed miesięcy. Dodatkowo proponuję nagrywanie wszystkich rozmów z nimi i podobnymi krętaczami. Oczywiście na wstępie takiej rozmowy, trzeba ich poinformować o tym że jest nagrywana. Nie odpuszczaj.

      Usuń
    2. Umowy nie można podpisać w oddziale, a konto założone w oddziale nie zalicza się do promocji.

      Usuń
    3. Też miałem taką a raczej nadal jest w trakcie bo nie wiem co z tą umową ale z mbanku i kurierem inpostu. Kurier dzwonił umowilismy sie na konkretna godzine danego dnia po czym dzwoni ze on juz skonczyl na dzisiaj bo nie ma wiecej przesylek a nie bedzie czekal specjalnie 3h. Ok spoko umowilismy sie na dzien nastepny ponownie i kuriera brak, nawet nie zadzwonil. umowa odeslana do banku z racji tego ze nie bylo mnie pod podanym adresem???!!! Bank dzwoni czy nadal jestem zainteresowany i wyslali jeszcze raz umowe. Mail ze jest u kuriera był już ze 2 tyg temu a kurier jakby sie pod ziemie zapadł. Cisza.Żadnego kontaktu. Co w takiej sytuacji? Czy jeżeli nie podpiszę tej umowy to przy nastepnej promocji bede nowym klientem czy będę osobą wnioskującą o inną promocję? Piter

      Usuń
  22. Czy zabezpieczaliscie skan dowodu np znakiem wodnym? Czy ufacie bankowi na tyle że wysyłacie w ciemno? :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak długo czekaliście na kuriera. W poniedziałek złożyłem wniosek i dalej cisza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo. U mnie był po ponad tygodniu.

      Usuń
  24. Czy po otrzymaniu premii konto trzeba jakiś czas utrzymywać dalej?

    OdpowiedzUsuń
  25. 23.10 złożyłem wniosek, 24.10 otrzymałem mail, że umowa została przekazana do wysyłki i do tej pory nic więcej. Nie wiem o co chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurier być może coś nawala. Jeśli masz już numer przesyłki, a umowa nie dotrze do Ciebie do środy, to może warto interweniować na infolinii firmy kurierskiej, by kuriera ponaglono.

      Usuń
  26. witam
    rozpoczęłam zakładać konto, ale przy załączeniu skanu dowodu osobistego stwierdziłam że zrezygnuje z tego konta. po kilku dniach zadzwonił konsultant i potwierdziłam, że rezygnuje. teraz jednak chciałabym założyć konto w tej promocji. czy mogę? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak wtedy zawartej umowy oznacza, że klientem banku się nie stałaś, a więc wykluczać to nie powinno.

      Usuń
  27. Czyli nie można w tych 3 przelewach zapłacić za coś przelewy 24, pay u czy poprzez inne serwisy? Tylko bezposrednio do osoby lub firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej zrób zwykłe przelewy a nie kombinuj bo będzie że to jakiś inny typ transakcji albo coś. Po co szukać sobie problemów. Zwłaszcza że to warunek najprostszy z najprostszych

      Usuń
  28. Witam, mam pytanie czy wystarczą przelewy internetowe, czy musi to być przez aplikacje mobilne Pl@naet lub aplikacji GOmobile ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczą przelewy z bankowości Pl@net na kompie.

      Usuń
  29. czy trzeba aktywować kartę? Bo z rozpędu ją wyrzuciłem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji nie wymaga aktywacji karty (no i nie są wymagane transakcje). Trzeba ją jednak posiadać do momentu wypłaty nagród (no ale tu powinno wystarczyć, że nie wypowiesz umowy o konto i kartę).

      Usuń
  30. Miałam problemy z aktywacją aplikacji GOmobile. W jaki sposób mogę sprawdzić, czy na pewno aktywowałam tę aplikację ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaloguj się i zobaczysz. Jak będziesz widział saldo, historię konta itd tzn że wszystko gra.

      Usuń
  31. czy aplikację GOmobile wystarczy tylko aktywować do 31.12 - i potem nie ma juz potrzeby w każdym miesiacu jej "odpalać "? Chce mamie - na chwile zmienię karty SIM bo jej telefon nie spełnia warunków :) .... z oprogramowaniem Android w wersji min. 5.0 .......

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie, zapomniałem o wykonaniu operacji w styczniu, 100 zł poszło się... :)

    OdpowiedzUsuń
  33. CZy ktoś już otrzymał maila informującego o przyznaniu bonusu?

    OdpowiedzUsuń
  34. 14 i nic ... hm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jutro będzie...

      Usuń
    2. Jest 15 i nadal nic...

      Usuń
    3. Własnie dostałem info o 50zł .. a nie 100zł też tak macie ?

      Usuń
  35. też nie mam maila a z jakiego konta wysyłają?

    OdpowiedzUsuń
  36. z jakiego konta wysyłają?

    OdpowiedzUsuń
  37. Dostałem właśnie wiadomość o przyznaniu nagrody w wysokości 50zł. Nie wiem skąd wzięła się taka kwota skoro w regulaminie jest mowa o 100zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także dziś organizator ma termin rozsyłania maili do uczestników innej promocji ("Bonus dla Ciebie"), gdzie pierwsza z premii wynosi 50 zł... i pewnie z tej przyczyny taki błąd.

      Usuń
    2. Mam i ja 50zł. Mam nadzieję, że premia będzie wypłacona w wysokości 100zł.

      Usuń
  38. Witam, dziś otrzymałem e-maila z Banku o przyznaniu nagrody za spełnienie warunków ( przelew min 1000zl + 3 przelewy -w każdym miesiącu) tylko nurtuje mnie jedna sprawa...w wiadomości otrzymałem informację o przyznaniu nagrody w kwocie 50zl...co jest powodem że się nie załapałem na bonus w postaci 100zl? Z góry dzięki za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też dostałem informację o kwocie 50zł :(

      Usuń
  39. Jest "Pragniemy przeprosić za błędną informację, wysłaną dzisiaj, odnośnie wartości 1 Nagrody w promocji „Zyskownie w Koncie”.

    1 Nagroda to 100 zł. wypłacane na Konto.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dostałam maila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kogo jest ta wiadomość?

      Usuń
    2. Od przez newsletter-hub.com . Dziś przysłali maila

      Usuń
  41. Do mnie też przyszedł mail z informacja o nagrodzie w wysokości 50 zł . Już na niego odpisałem .

    OdpowiedzUsuń
  42. U mnie dalej nic, żadnego maila, jest po 15. Cóż mogę zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie też.Napisałem reklamację.I zobaczym co to da.Na tyle promocji , w których brałem udział to tylko w mbanku było gorzej, po Bgż nie spodziewałem się takich trudności.

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie jedna wiadomośc o nagrodzie 50 zł, po 20 minutach druga, ze nagroda 100 zł

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie także nie ma żadnego maila, a warunki spełnione na 100%. Czekać do poniedziałku, czy już coś dzialac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że działać. Ja, żona i znajomy już maile dostaliśmy więc raczej wszystko rozesłali co rozesłać mieli.

      Usuń
  46. Mail przyszedł 15 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ktoś już dostał te 100zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie brak. Mają jeszcze 2 dni.

      Usuń
    2. Wpłynęło Wam 100 zł ?? Bo u mnie na chwilę obecną cisza....

      Usuń
    3. U mnie też brak, a już 28.02

      Usuń
    4. Wpadło popołudniu

      Usuń
  48. Ja cały czas walczę , bo nie odpuszczę. Dostałem info ,że nie mam premii bo nie aktywowałem aplikacji na czas( takie info przekazał bank do podmiotu organizującego promocję) oczywiście to nieprawda.Gdy w końcu uzyskałem,informację o dacie mojej aktywacji ( co wcale nie było takie proste)i przekazałem info w wiadomość do podmiotu organizującego promocję,teraz czekam na rozpatrzenie reklamacji 30 dni.Powiem tak wielkie rozczarowanie. Gdybym wiedział....ale ,cóż , więcej z promocji tego "banku" nie skorzystam po prostu szkoda czasu, ale teraz nie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  49. no trzymają nas do ostatniej chwili z tą wypłatą premii ...

    OdpowiedzUsuń
  50. U mnie też już jest.

    OdpowiedzUsuń
  51. I pyk stówka!

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam 100 zł i ja. Pierwsza moja tego typu nagroda 🙂 Działam dalej!

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy ktoś otrzymał już drugiego maila?

    OdpowiedzUsuń
  54. Dzisiaj przyszedł kolejny mail z bonusem

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja również takiego otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
  56. a kasy dalej brak....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brak i teraz , coś czuje że reklamacja będzie musiała iść

      Usuń
  57. faktycznie już dziś oststni dzień a nagrody nie ma :(


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest druga stówka. Sprawdzałam ok. godz. 14.00.

      Usuń
  58. Firma obsługująca tą promocję to totalna porażka . około 1,5 miesiąca się ubiegałem ,żeby odzyskać 1 premię. Dopiero ostra interwencja do banku pomogła.Czuję,że i z druga będzie podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Przynajmniej z tym bankiem problemów nie miałem wszystko w terminie i dzisiejsze 100 zł również zgodnie zplanem

    OdpowiedzUsuń
  60. Jak zamknąć konto - tylko w oddziałe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listownie również można. Może ktoś zna jeszcze trzeci sposób? Coś się zmieniło?
      Moje pytanie, co wpisujecie w liście o zamknięcie konta?

      Usuń