Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Odbierz 100 zł za otwarcie Konta Inteligo i po 100 zł za polecenia. Wystartowała 15. edycja promocji "Mam Inteligo"
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

04.02.2019

Odbierz 100 zł za otwarcie Konta Inteligo i po 100 zł za polecenia. Wystartowała 15. edycja promocji "Mam Inteligo"

Po długiej, bo ponad rocznej przerwie, powraca bardzo popularna wcześniej promocja Konta Inteligo!

Premia 100 zł za Konto Inteligo z kodem poleceniaPopularna, bo z niezmiennie prostymi warunkami do spełnienia. No i zyskać tutaj można zarówno jako nowy (na otwarciu i polecaniu konta), jak i obecny klient (na poleceniach). Do wzięcia czekają gwarantowane nagrody pieniężne.

Dla kogo promocja? By założyć konto z polecenia i zyskać za to 100 zł, trzeba być "nowym klientem", przez którego bank rozumie:
"osobę fizyczną, także tę prowadzącą działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku o Nowe konto z podanym Kodem polecenia nie posiada żadnego z kont Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo, złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycji Programu nie posiadała żadnego z tych kont"

W skrócie więc: nie masz konta Inteligo od co najmniej 3 lat i w ostatnim czasie o takie konto nie wnioskowałeś/-aś? Możesz brać udział w promocji.

Nagrody. Za otwarcie konta i spełnienie prostych warunków przewidziana jest gwarantowana premia pieniężna w wysokości 100 zł, którą bank wypłaca na konto, więc środki te można przeznaczyć na dowolny cel (wydać, przelać lub wypłacić).

Jeśli zaś konto w Inteligo będziesz polecać, to za każdą skuteczną rekomendację otrzymasz 100 zł. Dla trzech najaktywniejszych osób w polecaniu bank przewidział nagrody dodatkowe w wysokości 1 000, 600 i 300 zł.

Zasady promocji. By uzyskać gwarantowane 100 zł za otwarcie Konta Inteligo:
  • złóż wniosek o Konto Inteligo, podając w nim "kod promocyjny" (czyli kod polecenia) od obecnego klienta banku - jeśli takiej osoby nie znasz, to wiarygodny i sprawdzony kod uzyskasz za pomocą formularza dostępnego na końcu niniejszego wpisu;
  • we wniosku wyraź zgody na przekazywanie materiałów marketingowych przez PKO Bank Polski;
  • w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj: 
    • płatności kartą na sumę min. 200 zł w punktach handlowo-usługowych oraz 
    • co najmniej jedną płatność przy użyciu aplikacji IKO (z kodem BLIK) o łącznej wartości min. 40 zł.

I to już wszystko. Promocja "Mam Inteligo" niezmiennie charakteryzuje się prostymi zasadami. Za spełnienie powyższych warunków na Twe konto wpłynie premia 100 zł.

Ważne wskazówki


▶️ Na potrzeby promocji płatności kartą na sumę 200 zł wykonuj w punktach handlowo-usługowych. Mogą to być dowolne sklepy, stacje paliw, restauracje, kina, drogerie, apteki czy kasy biletowe. Do transakcji na potrzeby promocji nie zaliczą się płatności kartą w Internecie. W przypadku płatności BLIKiem (tych na sumę min. 40 zł) już takiego wykluczenia nie ma, więc wychodzi na to, że bank zaliczy także płatności BLIKiem w Internecie.

▶️ Program poleceń "Mam Inteligo" podzielony został na trzy etapy. 4.-28.02., 1.-31.03. oraz 1.-30.04.2019 r. Mają one znaczenie wyłącznie dla wyliczania terminu wypłaty premii. Bowiem w ciągu 50 dni od zakończenia danego etapu bank weryfikuje spełnienie warunków, a w ciągu kolejnych 44 dni wypłaca premię. Okresy te są więc dość długie, ale w praktyce (czego dowodzą poprzednie edycje promocji) premie wypłacane są znacznie szybciej.

▶️ Promocja ma być dostępna do 30.04.2019 r., ale trzeba podkreślić, że nie jest to ostateczny termin na złożenie wniosku, ale do tej daty konto musi być już aktywowane (co w praktyce pokrywa się z dniem zawarcia umowy). Z udziałem w promocji nie warto więc zwlekać do ostatniej chwili, bo trzeba dać czas kurierowi (to jedyna możliwość zawarcia umowy) na dotarcie przed końcem kwietnia.

▶️ Konto Inteligo prowadzi PKO Bank Polski Ale posiadanie konta w tym największym banku w Polsce (innego niż Inteligo) nie jest przeszkodą do wzięcia udziału w promocji Inteligo. Jako osoba polecona zgarniesz 100 zł za otwarcie konta. Jeśli jednak chcesz polecać w programie "Mam Inteligo", to założenie/posiadanie Konta Inteligo jest niezbędne.

▶️ Czym są płatności IKO? Płatności które należy wykonać przy użyciu aplikacji IKO to płatności z użyciem kodu BLIK. Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z tego systemu płatności mobilnych, koniecznie przeczytaj poradnik: BLIK - płatności telefonem. Zalety i wady jakie ma Polski Standard Płatności. A jeśli nie kojarzysz miejsc honorujących tę formę płatności, zobacz gdzie płacić BLIKiem?

▶️ Jeśli posiadasz (lub dopiero założysz) Konto Inteligo, to możesz zarabiać na jego polecaniu. W tym celu konieczna jest rejestracja na stronie maminteligo.pl (podać tam należy m.in. numer telefonu komórkowego, który będzie zgody z tym, który masz zarejestrowany w banku - podany przy umowie o konto). Zaakceptuj też regulamin i wyraź zgodę na przekazywanie materiałów marketingowych przez bank. Premię 100 zł otrzymasz za każdą skuteczną rekomendację (a więc taką, gdy polecona osoba założy Konto Inteligo z Twoim kodem polecenia, a także spełni swe warunki uzyskania premii 100 zł za otwarcie konta.

W promocji "Mam Inteligo" przewidziano też dodatkowe nagrody dla trzech osób z największą liczbą skutecznych poleceń. Wysokość nagrody dodatkowej uzależniona jest od liczby poleceń. Wyniesie ona 300 zł (w przypadku skutecznego polecenia przez Uczestnika od 5 do 10 kont), 600 zł (w przypadku skutecznego polecenia przez Uczestnika od 11 do 20 kont) lub 1000 zł (w przypadku skutecznego polecenia przez Uczestnika więcej niż 20 kont).

Konto Inteligo - prześwietlenie oferty


Główne cechy Konta Inteligo to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej;
  • 0/4 zł - miesięczna opłata za kartę (Visa bądź Mastercard - wybrać możesz samodzielnie) nie jest pobierana jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz płatności na sumę co najmniej 100 zł;

    Ważne: okres rozliczeniowy dla karty płatniczej nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale jest liczony od dnia zawarcia umowy (od tego też dnia będziesz posiadać już kartę płatniczą, bo przywozi ją kurier razem z umową).

    Po spełnieniu warunków promocji (czyli wydaniu kartą 200 zł) nic nie stoi na przeszkodzie, by z karty zrezygnować (jeśli nie masz potrzeby korzystania z niej; dostęp do środków cały czas będziesz mieć np. dzięki BLIKowi). Prawo do premii 100 zł za otwarcie konta i tak zachowasz.
  • 0 zł za wypłaty gotówki w bankomatach PKO BP i Santander Bank Polska.

Otwierając konto Inteligo zwróć uwagę na to, że bank z automatu uruchamia pakiet potwierdzeń SMS o transakcjach wykonywanych na koncie. Przez pierwsze 2 miesiące pakiet jest darmowy, ale później opłata miesięczna wynosi już 5 zł. Usługę można na szczęście wyłączyć (w bankowości internetowej lub za pośrednictwem infolinii). I warto zrobić to czym prędzej, by nie zapomnieć i niepotrzebnie nie płacić.

Jak wygląda otwarcie Konta Inteligo? Po złożeniu wniosku o konto skontaktuje się z Tobą konsultant banku celem potwierdzenia danych i umówienia wizyty kuriera (wtedy też możesz na potrzeby kuriera wskazać inny adres niż adres zamieszkania czy korespondencyjny). Kurier przyjedzie w ciągu kilku kolejnych dni (jeszcze uprzednio kontaktując się telefonicznie celem ustalenia czasu wizyty). Wraz z umową kurier przekaże Ci już kartę do konta.

Kod promocyjny (kod polecenia) do otwarcia Konta Inteligo z premią 100 zł. Jeśli chcesz uzyskać wiarygodny kod polecenia do otwarcia Konta Inteligo z bonusem, skorzystaj z poniższego formularza (maksymalnie w ciągu 24 godzin otrzymasz w odpowiedzi mail wraz z kodem polecenia):




Gdzie podać kod polecenia? Na końcu wniosku objętego promocją znajdziesz pole "Kod promocyjny". I to tam właśnie należy wpisać 9-cyfrowy kod:
Gdzie wpisać kod polecenia podczas otwierania Konta Inteligo z premią 100 zł


Przydatne dokumenty:

304 komentarze:

  1. Witam.
    Nieścisłość się wkradła.
    Blikiem trzeba zapłacić 10 czy 40 zł? Bo takie dwie kwoty padają we wpisie.
    Sprawdzę w regulaminie, ale dla czytelności pytam/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BLIKiem należy wydać min. 40 zł. Ta kwota z warunków promocji była prawidłowa. Dzięki za czujność!

      Usuń
  2. A jak już wydam te 200 zł to musze kartę utrzymywać czy mogę z niej zrezygnować i czekać na wypłatę 100 zł??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz wtedy zlikwidować kartę. Sprawdzone w poprzednich edycjach.

      Usuń
    2. Regulamin wymaga karty tylko po to by wydać 200 zł. Nigdzie więcej nie ma wzmianki o karcie więc nie jest potrzebna na moment wypłaty 100 zł.

      Usuń
    3. Czy można zlikwidować kartę przez stronę internetową inteligo ?

      Usuń
  3. Jest jakaś lojalka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Konto trzeba mieć do wypłaty premii.

      Usuń
    2. WW, lojalka polega na tym, że czasem konto musi być otwarte dłużej, gdyż w innym przypadku premia podlega zwrotowi, kminisz?

      Usuń
  4. BP S.A. a teraz BP. Ciekawe kto wygra? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co z osobami które mają konto w Pekao??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pekao to odrębny bank. Nie ma nic wspólnego z Inteligo.

      Usuń
    2. Pekao to zupełnie inny podmiot, oni sa zwiazani z PKO BP ale nie ma wykluczenia

      Usuń
  6. Witam! Jak sprawa wygląda z podatkiem od uzyskanej nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuję regulamin: "W przypadku konieczności odprowadzenia przez Organizatora, jako płatnika podatku, zryczałtowanego podatku od uzyskanych nagród, Organizator zwiększy wartość jednostkową nagrody o kwotę odpowiadającą wartości należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych od uzyskanej nagrody. Kwotę tę Organizator przekaże na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego tytułem należnego podatku dochodowego"

      Usuń
  7. Jeszcze sie strona nie zaladuje po klinknieciu wyslij wniosek a juz dzwonia;) No to co w Inteligo mnie jeszcze nie było, trzeba korzystac bo takich banków juz niewiele zostało, dzieki za kod!

    OdpowiedzUsuń
  8. Do kiedy jest ta promocja ? Jest pula wnioskow do wykorzystania czy sa jakies rany czasowe podane ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy trzeba zaakceptować wszystkie zgody przy wypełnianiu wniosku o konto?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wkradł się mały błąd, przynajmniej tak mi się wydaje. Transakcje internetowe zaliczą się przy BLIKu. W regulaminie tylko transakcje internetowe kartą są wykluczone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że jest jeszcze prościej niż kiedyś. Faktem jest, że przy warunku płatności BLIKiem na sumę 40 zł mowa o płatnościach w punktach handlowo-usługowych, ale już nie ma wykluczenia płatności w Internecie (jak to ma miejsce w przypadku płatności kartą). Zatem może być i tak (choć dziś BLIKiem łatwiej zapłacić stacjonarnie, niż to było kiedyś, bo można m.in. na wielu stacjach paliw czy w sklepach Biedronka).

      Usuń
    2. Blikiem wydać 40 zł nawet w sklepach stacjonarnych to już nie problem. Biedronka, Auchan, Żabka, Relay, Freshmarket i Dino. Wybór spory i już ogarniają, bo jeszcze z rok czy 2 lata temu to mało kto z ekspedientek trybił.

      Usuń
    3. Pomimo usilnych starań wielu banków, które uczestniczyły w utworzeniu systemu BLIK, jego przyszłość w handlu detalicznym wygląda cieniutko. Konieczność generacji kodu to problem i z tego powodu nadaje się znacznie bardziej do zakupów w internecie lub do generacji czeków BLIK.

      Usuń
    4. @Anonimowy 5 lutego 2019 09:37
      Mylisz się. Już niedługo BLIK-iem będzie można płacić zbliżeniowo na smartfonach obsługujących NFC.

      Usuń
  11. Mr złotówa masz swój kod polecajacy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można go uzyskać po wypełnieniu formularza dostępnego na końcu wpisu.

      Usuń
  12. Płatność BLIKiem w internecie też przejdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blik się nadaje tylko do płatności w internecie :)

      Usuń
    2. Blikiem tak. Kartą nie.

      Usuń
  13. trzeba otwierać z polecenia, żeby dostać 100 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podanie kodu polecenia we wniosku jest niezbędne do uzyskania premii 100 zł przez otwierającego konto.

      Usuń
  14. a czy 200 zł można wydać na poczcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynie nie można w Internecie. Żadne kody MCC nie są wykluczone, więc taka płatność powinna być zaliczona :)

      Usuń
    2. Płatności kartą na poczcie mają Kod MCC 4829 więc niejako "internetowe przekazy pieniężne" - czy myślisz że Bank może to jednak zaliczyć jako płatność w internecie ?

      Usuń
    3. Fakt, przy tym MCC warto być ostrożnym. Mnie w błąd wprowadziło to, że Poczta kiedyś miała inny kod. Dzięki za czujność. Lepiej więc płacić wszędzie poza Pocztą.

      Usuń
    4. Płatność na Poczcie jest płatnością w POS, z fizycznym użyciem karty, więc w żaden sposób nie da się jej zakwalifikować jako płatności w internecie! Jeśli miałoby być inaczej, to na Poczcie nie dałoby się zapłacić kartą, dla której limity transakcji internetowych ustawione są na zero - a ja robię to regularnie niejedną taką kartą.

      Usuń
  15. Czy osoba korzystająca z polecenia musi być pełnoletnia?

    OdpowiedzUsuń
  16. Okres wypowiedzenia konta skończył mi się około 19 kwietnia 2016 roku? Mogę wnioskować o konto po 16 kwietnia 2019 roku i nie będzie żadnego problemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 lata karencji liczą się przed rozpoczęciem promocji a nie przed założeniem konta.

      Usuń
  17. Może ktoś się orientuje jak sprawa wygląda gdy posiadam już konto w PKO i mam aplikacje IKO to jak wtedy powiążę ja z kontem Inteligo? Drugi raz aplikacji nie zainstaluje na telefonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być inny numer, a co za tym idzie telefon.

      Usuń
    2. Apka jest jedna i ta sama. Musisz dezaktywować IKO dla PKO, odinstalować i zainstalować raz jeszcze i połączyć z Inteligo.

      Usuń
    3. Czy nie obowiązuje u nich taka zasada, że jeden SIM dla jednego klienta?

      Usuń
    4. Nie może być jedna apka do dwóch kont. Sprawdzałam na stronie pko bp.

      Usuń
  18. Czy jak mam konto PKO za Zero od kilku lat to łapię się na tę promocję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. By założyć konto z polecenia i zyskać za to 100 zł, trzeba być Nowym Klientem, przez którego Bank rozumie osobę fizyczną, także tę prowadzącą działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku o Nowe Konto z podanym Kodem Polecenia nie posiada żadnego z kont Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo, złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycji Programu nie posiadała żadnego z tych kont.

      Usuń
    2. Posiadanie jakiegokolwiek konta w PKO BP nie wyklucza z promocji Konta Inteligo. Jeśli nie masz Konta Inteligo od min. 3 lat, to możesz brać udział jako nowy klient i zgarnąć 100 zł jako polecony.

      Usuń
  19. W opisie jest błąd. Wymagana jest jedna transakcja bezgotówkowa na minimum 200 zł, a nie suma transakcji bezgotówkowych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warunek w Zasadach XV edycji dokładnie brzmi "co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN". Zatem może być jedna lub wiele płatności. Ważne by łącznie wydać min. 200 zł.

      Usuń
  20. Dzięki za szybkie przesłanie kodu. Wniosek już złożony. Od razu po był telefon z banku. Już czekam na kuriera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy nadal dostarcza umowy InPost?

      Usuń
    2. Pan na infolinii potwierdził mi że InPost

      Usuń
    3. Potwierdzam, InPost. W poniedziałek wniosek, w środę kurier już był z umową i kartą.

      Usuń
  21. Zamknąć te konto można jedynie przez wysłanie listu, czy jest inna możliwość?

    OdpowiedzUsuń
  22. Umowy wozi InPost

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy zgody marketingowe muszę zaznaczyć tylko 1 zgodę dla banku PKO i to wystarczy . Czy zgody też dla lub usług podmiotów współpracujących ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko te dotyczące banku. W regulaminie zapis brzmi: "wyrażenie (podczas składania wniosku, o którym mowa w pkt 1) zgody na otrzymywanie przez PKO Bank Polski informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących". A innych podmiotach nie ma mowy.

      Usuń
  24. Czy jeśli wezmę udział w tej promocji i założę to konto, nie będą już mógł brać udziału w tym: "Bonus 100 zł za Konto Przekorzystne w Banku Pekao + 3% dla oszczędzających" ?
    Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pekao i PKO to 2 zupełnie różne banki ;D

      Usuń
  25. Wiadomo ile będzie trwała promocja? czy są jakieś limity?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy po otwarciu konta z polecenia mogę być od razu osobą polecającą ? Z góry uprzejmie dziękuję za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Tylko jeszcze zanim polecisz zarejestruj się.

      Usuń
  27. Czy jak otworzę konto z polecenia i polecę mężowi to razem zgarniemy 300zł tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Ty 100 zł za otwarcie, a później 100 zł polecenie i mąż 100 za otwarcie.

      Usuń
    2. Też mam zamiar tak zrobić z moją żoną :)

      Usuń
  28. Czy wymagane są jakieś skany dowodu osobistego ? Czy trzeba go.okazać kurierowi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurier poprosił dziś o dowód do wglądu przy podpisywaniu umowy

      Usuń
    2. #Anonimowy 6 lutego 2019 14:09 a jakby miał poświadczyć że to ty podpisałeś umowę a nie twój brat, ojciec, hydraulik który przyszedł naprawić kran albo żona przebrana za ciebie?? Oczywiście że dowód trzeba pokazać.

      Usuń
  29. We wniosku co należy wpisać w polu "Nazwa rachunku"????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cokolwiek. To taka nazwa własna, którą można tam ustalić.

      Usuń
  30. Czy za sprawą złośliwej aplikacji na smartfonie wirus jest w stanie przejąć login, hasło do konta oraz jednorazowe kody SMS-owe do potwierdzania transakcji?

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy po wypłacie premii można zamknąć konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto należy posiadać do wypłaty premii. Później możesz z nim zrobić co chcesz.

      Usuń
    2. O jakim czasie mówimy mniej więcej jeśli chodzi o dostanie bonusu na konto? chciałbym się poznać odpowiedź czy dobrze rozumiem regulamin. pozdrawiam

      Usuń
    3. Ile około upłynie zanim dostane te pieniądze na swoje konto?

      Usuń
    4. Jak założysz konto i warunki spełnisz w lutym, w ciągu 50 dni od zakończenia danego etapu (28.02.) bank weryfikuje spełnienie warunków, a w ciągu kolejnych 44 dni wypłaca premię. Ale w rzeczywistości pewnie już w marcu wypłacą. Tak było w poprzednich edycjach.

      Usuń
  32. Prośba o ponowne zgłoszenie osoby, która podała maila jo*****4@op.pl - wiadomość z kodem nie dotarła, więc najprawdopodobniej musi być jakaś literówka w adresie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy w umowie powinnam mieć jakąś adnotację, że faktycznie biorę udział w promocji lub czy powinnam dostać chociaż jej regulamin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnej informacji. Ale tak było zawsze i premie wypłacali.

      Usuń
  34. Mr Złotówa możesz potwierdzic, jak wykupię bilet kwartalny w automacie na komunikację miejska i w ten sposób wydam 200zł to bedzie ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Automaty w autobusach lub tramwajach są traktowane jako płatność internetowa. Przynajmniej te w Wa-wie. Miałem nieuznane kiedyś i musiałem reklamację składać po której wywczyłem premie.

      Usuń
  35. Czy jesli ja zaloze konto z kodu od np kuzyna, i nasteonego dnia dam kod polecajacy koledze to czy zgarne 200zl, kolega 100zl i jeszcze kuzyn 100,dobrze rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  36. Złotówa, nigdy nie miałem do czynienia z tą instytucją i w związku z tym ma kilka pytań:
    - jakie są wymagania dla urządzenia używającego Android do instalacji ich apki?
    - czy apka może być zainstalowana na telefonie o innym numerze niż telefon używany do kodów autoryzacyjnych SMS?
    - czy wypełniając wniosek mam opcje zawarcia umowy, tj. oddział, kurier, etc.?

    Do kiedy można składać wnioski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - iOS (wersja 9.x i nowsze) lub Android (wersja 4.1 i nowsze)
      - chyba nie bo aplikacja wysyła smsa do banku (no ale to możesz na chwilę przełożyć kartę SIM)
      - tylko kurier

      Usuń
    2. Inny bank państwowy, Pekao, ma jeszcze prymitywniejszą apkę PeoPay - porażka!

      Do kiedy można składać wnioski? Wie ktoś?

      Usuń
    3. Dzięki za uprzedzenie mej odpowiedzi. Na pytania nr. 1 i nr 3 nic dodać, nic ująć. W przypadku nr 2 najprawdopodobniej musi być numer telefonu właściciela konta (bo faktycznie taki SMS był wysyłany, ale ja już dość dawno temu aktywowałem aplikację IKO, więc mogło się to zmienić).

      Promocja jest dostępna do 30.04.2019 r., przy czym jest to czas, w którym należy już zawrzeć umowę (a nie tylko złożyć wniosek, jak to najczęściej bywa w promocjach). A jedynym sposobem zawarcia umowy jest kurier, więc lepiej wniosek złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem.

      Usuń
    4. Złotówa, w związku z tym, że jak piszesz najprawdopodobniej na podany numer telefonu właściciela konta jest wysyłana wiadomość SMS mam pytanie: czy ten sam numer może być podany w wnioskach dwóch różnych osób?

      Usuń
    5. W PKO BP i Inteligo jest kuriozalny wymóg - jeden numer telefonu na jedno konto bankowe. Nie może być tego samego numeru telefonu do dwóch i więcej kont bankowych.

      Usuń
    6. Dzięki za odpowiedź. To zamyka (kończy) mój udział w tej promocji.

      Usuń
    7. @Anonimowy, 10 lutego 2019, 15:44

      Skąd pochodzi (źródło) ta informacja? Ich strona internetowa czy 'konsultant' z infolinii?

      Usuń
    8. Podbijam pytanie.

      Usuń
    9. Ja miałem kiedyś konto w PKO i Inteligo na ten sam nr tel. Można.

      Usuń
    10. Sprawdzone doświadczalnie. W PKO BP jedno konto - jeden numer telefonu. W Inteligo jedno konto - jeden numer telefonu. Można mieć natomiast po jednym koncie równocześnie w PKO BP i Inteligo na ten sam numer telefonu.

      Usuń
    11. @Anonimowy 14 lutego 2019 13:12
      Ale IKO nie można mieć równocześnie w PKO i Inteligo na tym samym numerze.

      Usuń
    12. Przecież Inteligo to internetowy oddział PKO, podobnie jak Envelo w Pocztowym albo Optima w BGŻ czy drzewiej Sync w Alior.

      Usuń
    13. Powracając do pytania: "czy apka może być zainstalowana na telefonie o innym numerze niż telefon używany do kodów autoryzacyjnych SMS?"

      Przed chwilą przetestowałem. Jest to możliwe. Aplikacja wysyła SMSa weryfikującego numer telefonu, na którym jest instalowana, ale nie musi to być numer, który ma się podany w banku.

      Usuń
  37. Złotówa, w opisie sposobów zamykania kont dla Inteligo widnieją: list lub wiadomość e-mail dla osób korzystających z bezpiecznego podpisu elektronicznego.

    O co chodzi z tym podpisem? Umowa jest przecież dostarczana przez kuriera i w konsekwencji zawierana na papierze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Google: podpis kwalifikowany.
      Mało kto to ma.

      Usuń
  38. Czy podpisanie umowy zapewni automatycznie dostęp do bankowości internetowej? Kiedy i gdzie można później pobrać Apkę IKO?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze sklepu Play pobierasz.

      Usuń
    2. Albo App Store jak masz iPhone'a

      Usuń
    3. Po wizycie kuriera w ciągu kilku-kilkunastu minut przychodzi sms o aktywacji konta i już wtedy możesz się zalogować.

      Usuń
  39. Czy jeśli mam już konto studenckie w PKO to przy zakładaniu Inteligo mogę podać ten sam numer telefonu, który jest przypisany do studenckiego?

    OdpowiedzUsuń
  40. Czy przed zamknięciem konta trzeba zastrzec kartę czy jest ona likwidowana wraz z kontem? Czy zastrzeganie karty lub likwidacja konta są jakoś płatne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest likwidowana ale lepiej zastrzec wcześniej bo wtedy unikniesz konieczności wydawania 100 zł/mies. by uniknąć opłaty za kartę.

      Usuń
  41. Miał ktoś tak, że dzwonili 3 x dzień po wypełnieniu wniosku, po odebraniu i 3 sek rozlaczaja się, tak za każdym razem. Od czwartku już cisza. Napisać do banku, czy czekać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z jakiego numeru dzwonili?

      Usuń
    2. U mnie z komórkowego 519 9xx xxx

      Usuń
  42. Założyłem konto, poleciłem żonę i już w pt podpisała umowę. Po zalogowaniu polecenia jednak nie widzę. Czy wszystko jest w porządku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W chwili obecnej u wszystkich polecających liczba poleceń to 0 (słownie: zero). Jak pamiętam z poprzednich edycji, to aktualizacja odbywała się zawsze zbiorczo co kilka tygodni.

      Usuń
    2. W panelu pojawiły się odnotowane polecenia. Ale na razie mam tylko 1. Kolejnego z końca ubiegłego tygodnia jeszcze brak.

      Usuń
    3. Konto poleciłeś żonie jak już Ty fizycznie podpisałeś umowę czy wcześniej? Interesuje mnie ta kwestia, bo Inteligo daje możliwość zarejestrowania się w programie poleceń nie posiadając jeszcze rachunku w ich banku. Zastanawia mnie czy takie polecenia przechodzą. Czy ktoś polecił konto kolejnej osobie zanim jeszcze sam fizycznie nie podpisał umowy i widnieje u niego w rankingu założone konto?

      Usuń
    4. Żeby polecać trzeba być klientem banku. Rejestracja powinna być jak już masz konto

      Usuń
  43. czy jak już założyłem konto inteligo i nie spełnie warunków aby otrzymać 100zł czyli nie dokonam wymaganych płatności to i tak pomimo tego moge polecać kolejne osoby i jeśli one spełnią warunki to tostane premie za polecenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy posiadacz konta Inteligo może polecać (jeśli uprzednio się zarejestrował). To czy założyłeś konto w promocji czy poza nią, a także to czy zdobędziesz bonus za otwarcie konta czy nie, nie ma znaczenia.

      Usuń
  44. Rozumiem, że powiadomienia SMS i autoryzacja SMS to coś innego, i to drugie nie jest płatną usługą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! To dwie odrębne opcje. Wiadomości SMS z hasłami do autoryzacji transakcji i dyspozycji są darmowe.

      Usuń
  45. Mam pytanie, czy doładowanie swojego konta w efortunie (zakłady bukmacherskie) przy użyciu aplikacji IKO, z wykorzystaniem kodu BLIK powiązanej z Nowym kontem, uprawni do otrzymania nagrody ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykluczeń żadnych raczej nie ma więc gdzie zapłacisz to będzie dobrze ;)

      Usuń
  46. Cześć, czy BLIK zostanie "zaliczony" przy wypłacie z bankomatu kodem? Wiem, że w niektórych promkach to działało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj:
      - płatności kartą na sumę min. 200 zł w punktach handlowo-usługowych oraz
      - co najmniej jedną PŁATNOŚĆ przy użyciu aplikacji IKO (z kodem BLIK) o łącznej wartości min. 40 zł.
      ---
      Wypłaty oraz czeki BLIK zapewne nie wchodzą w rachubę.

      Usuń
    2. Mają być płatności. Wypłaty z bankomatu nie będą zaliczone.

      Usuń
  47. Mam pytanie do doświadczonych klientów Inteligo:

    - czy w trakcie instalowania apki IKO następuje jej jednoczesne powiązanie z kontem oraz numerem telefonu?
    - jeśli tak, to jak to się odbywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam!

      Usuń
    2. Naprawdę nikt nic nie wie?

      Usuń
    3. Zajrzyj tu: https://inteligo.pl/aplikacja-iko/aktywacja/

      Usuń
    4. Warto też zajrzeć tu: https://inteligo.pl/pomoc/pytania-i-odpowiedzi/platnosci-mobilne/iko/#answers

      Usuń
    5. Dziękuję bardzo!

      Usuń
  48. Czy Inteligo dzwoni zawsze z numeru stacjonarnego z kierunkowym 81, czy używają też numerów komórkowych?

    OdpowiedzUsuń
  49. No dobra. U mnie już wszystkie warunki spełnione :) Czekam na premię.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ulala. Ale na przyjazd kuriera to sobie dużo czasu dają. Konsultantka powiedziała mi że do 10 dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to roboczych! Tak mi powiedzieli.

      Usuń
    2. Spoko, InPost z pewnością nie jest najszybszy, ale dostarczą szybciej niż w ciągu 10 dni roboczych ... no chyba, że PKO aż tak powoli generuje umowy :)

      Usuń
    3. mi też mówili, że w ciągu 14 dni a byli już po 3 dniach więc spoko.

      Usuń
    4. Przedwczoraj rozmowa, dziś już mail z informacją o nadaniu przesyłki kurierem. Tu już mowa o przewidywanym czasie dostarczenia w ciągu 2-5 dni roboczych.

      Usuń
    5. Do mnie dzwonili we wtorek. W piątek przyjechał już kurier z umową i z kartą.

      Usuń
  51. Mam pytanie do tych uczestników, którzy już ściągali apkę IKO. Mam obecnie pakiet 300MB internetu dziennie - czy te 300MB wystarczą do załadowania apki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar apki IKO w Google Play to 21M. Na luzie. Nie znam żadnej aplikacji banku by była większa niż 300.

      Usuń
    2. Dzięki bardzo!

      Usuń
  52. Czy doładowanie telefonu przez stronie doladowania.plus.pl przez Blika bedzie spełniało wymagania do spełnienia warunkow i ottzymania nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  53. W jaki sposób zrezygnować z karty? Zastrzegłem ją zaznaczając że zgubiłem i napisali mi:

    Przypominamy, że przed upływem terminu ważności Twojej dotychczasowej karty, system automatycznie wygeneruje nową kartę, którą wyślemy do Ciebie na adres korespondencyjny. W związku z tym, nie ma potrzeby zamawiania nowej karty przed końcem terminu jej ważności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tam wyboru typu zablokuj (czasowo), zastrzeż (np. w przypadku zgubienia) oraz zamknij?

      Usuń
    2. Można tylko zastrzec w opcjach zgubiona, skradziona i zniszczona.

      Usuń
    3. Definitywnie zrezygnować z karty bez wznawiania można na pewno na infolinii.

      Usuń
    4. Nie byłem jeszcze nigdy ich klientem i stąd moje pytania:

      - czy przy opcji "Zastrzeż" jest możliwość rezygnacji z zamawiania nowej karty?
      - jeśli nie, to czy można to zrobić w wiadomości wysłanej z bankowości?

      Usuń
    5. "Regulamin wydawania i używania kart debetowych Inteligo" (obowiązuje od 15 grudnia 2018 r.): "§ 19.7. Na wniosek Posiadacza karty, Bank wydaje nową kartę w miejsce karty zastrzeżonej." To oznacza, że nowa karta nie jest wydawana z automatu, tylko trzeba o nią zawnioskować!

      Usuń
  54. Cześć Zauważyłem teraz, że link do założenia konta z Twojego tekstu prowadzi do strony, która różni się trochę od strony z regulaminu banku. Założyłem konto z linku z Bloga i teraz się zastanawiam, czy jak spełnię warunki to otrzymam pieniądze ? W ich regulaminie jest "Otwórz konto używając dedykowanego linku (...) i wpisz kod polecenia we wnioski w polu „Kod promocyjny” i jak się wejdzie to layout się różni od linku na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link użyty w opisie promocji jest linkiem udostępnianym przez bank. Na każdej ze stron klikając w pomarańczowy przycisk "Otwórz konto online" trafia się na ten sam wniosek. A potwierdzeniem tego, że to właściwy wniosek, kwalifikujący do udziału w promocji, jest pole na wpisanie "Kodu promocyjnego" (czyli kodu polecenia) oraz akceptowany tam regulamin programu "Mam Inteligo". Pozdrawiam

      Usuń
    2. Złotówa, [... - edyt. Mr. Złotówa] mam pytanie: - co powoduje wybór "Karty kodów jednorazowych" zamiast "Kody SMS" przy wyborze metody autoryzacji?

      Usuń
    3. To, że bank da kartę z kodami do autoryzacji transakcji składanych w bankowości internetowej. To metoda jeszcze z czasów, gdy nie każdy miał telefon komórkowy, który jest niezbędny do odbierania SMSów z hasłami do potwierdzania dyspozycji.

      Usuń
    4. Czy do autoryzacji płatności BLIK oni też używają kodów SMS?

      Usuń
    5. Nie. W aplikacji masz kod i potwierdzasz go w aplikacji. Bez kodu z Sms-a.

      Usuń
    6. Jeszcze nie mam, na razie się jedynie pytam :)

      - dlaczego więc nie można apki IKO zainstalować na dowolnym telefonie o numerze innym niż ten podany do autoryzacji poprzez wiadomości SMS?
      - być może płatność BLIK z apki ma jednak jakiś związek z autoryzacją operacji kodami otrzymywanymi poprzez wiadomości SMS?

      Usuń
    7. @Anonimowy 16 lutego 2019 07:45
      IKO możesz aktywować tylko na numerze telefonu zgłoszonym w banku, ponieważ aplikacja przy aktywacji wysyła SMS weryfikacyjny, który musi być wysłany właśnie z tego numeru.

      Usuń
    8. Dzięki - to wreszcie wyjaśnia tą kwestię!

      Usuń
    9. @Unknown, 14 lutego 2019, 22:00

      To dobra strona, choć nie pochodzi z linku Złotówy. Regulamin promocji w § 3.1.1) określa, że złożenie wniosku o nowe konto może nastąpić za pośrednictwem:
      - strony internetowej https://maminteligo.pl lub
      - za pośrednictwem serwisu telefonicznego Inteligo 800 121 121 albo +48 81 535 67 89

      Po wejściu na w/w stronę Inteligo widnieje informacja, że XV Edycja programu Mam Inteligo trwa od 4 lutego 2019 r. oraz są umieszczone obok klawisze:
      - "Zarejestruj się" dla rejestracji osób polecających
      - "Otwórz konto" dla nowych klientów, który udostępnia stronę wniosku wraz z polem do wpisania kodu polecenia.

      Usuń
    10. Link podawany w powyższym opisie - w odróżnieniu od tego na stronie PKO - zawiera kody poleceń :)

      Usuń
  55. a co jeśli nie podałem żadnego kodu polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założysz konto ale nie dostaniesz 100 zł??

      Usuń
    2. Dokładnie. Trzeba podać kod żeby dostać premię za otwarcie konta.

      Usuń
  56. Niestety nie podałem kodu polecenia. Czy coś się stanie jak nie odbiorę paczki od kuriera. Np się rozmyslilem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli adresat nie odbiera przesyłki, to zazwyczaj taka przesyłka wraca do nadawcy :)

      Usuń
  57. Witam,
    Na wstępie dzięki za kod. Umowa podpisana i jestem w trakcie spełniania warunków. Żona umowę ma mieć w przyszłym tygodniu :)



    Mam pytanko:
    Dodatkowo możesz zgarnąć jedną z nagród dodatkowych za skuteczne polecenie największej ilości kont (min. 5 sztuk):

    5 – 10 skutecznie poleconych kont to – 300 zł
    11 – 20 skutecznie poleconych kont to – 600 zł
    Więcej niż 20 skutecznie poleconych kont to – 1000 zł

    Czu to są wyścigi, czy dla każdej zwerbowanej osoby np. polecę 5 os. to obligatoryjnie dostanę extra 300 zł.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak wygenerować własny kod polecający w bankowości internetowej oraz gdzie wyłączyć pakiet potwierdzeń SMS o transakcjach wykonywanych na koncie ?

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy to konto można otworzyć przelewem? Z jakich banków?

    OdpowiedzUsuń
  60. Czy Wy też wpisując kod polecenia nie widzicie to w rubryce? Czy tylko ja tak mam, że się nie wyświetla. Wolę być pewna że się zakwalifikuje na 100 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wklejasz to nie widać. Ale jak klikniesz i backspace usuniesz podkreślenia to będzie widać.

      Usuń
  61. Czy jak wykonam jedną operację blikiem w żabce za ponad 200 zł to zaliczy mi oba pkt czy tylko ten z blikiem ?

    OdpowiedzUsuń
  62. ależ są szybcy. Wniosek we wtorek 19.02. Po pół godzinie telefon. Dziś kurier. Umowa podpisana, odjechał. Po 15 min. SMS że konto aktywowane.

    OdpowiedzUsuń
  63. Zarejestrowałem aplikację IKO na swoim telefonie. Po wykonaniu płatności i spełnieniu warunków promocji chciałbym polecić to konto rodzicom. Nie mają niestety smartfonów. Czy w takim przypadku mogę deaktywować u siebie na telefonie apl. IKO i aktywować u nich raz u jednego a później deaktywacja i aktywacja u drugiego? Czy to przejdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejdzie, ale musisz do swojego telefonu za każdym razem włożyć kartę sim z tym numerem telefonu, dla którego chcesz aktywować IKO.

      Usuń
    2. Tak ale na innej karcie SIM - taki klimat :)

      Usuń
    3. jak wyłączyć pakiet potwierdzeń SMS o transakcjach wykonywanych na koncie ?

      Usuń
    4. Ja wyłączałem na infolinii.

      Usuń
  64. Mr. Złotówa- jak pozbyć się karty bez utraty wypłaty premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwonisz na infolinię albo zastrzegasz w bankowości

      Usuń
  65. Podczas próby złożenia wniosku już w ostatnim kroku po wypełnieniu wszystkich danych do kontaktu pojawił się komunikat Nie znaleziono strony. Ktoś miał podobną sytuację? Ców takim wypadku?

    OdpowiedzUsuń
  66. Z tego co widzę to bardzo późno księgują płatności.
    Chce do 28.02 wydać te 200zł,żeby załapać się na lutowy okres rozliczeniowy.
    Czy jak dokonam płatności 27-28 luty,to będą zaksięgowane na luty ,czy to zależy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiem sam sobie i innym zainteresowanym: liczy się data płatności,nie księgowania .
      Info uzyskane na infolini(28 minut oczekiwania...).

      Usuń
  67. Mając konto w PKO i zainstalowane IKO należy zalogować się na swoje konto w PKO, kliknąć zakładkę IKO i dezaktywować aplikację. Potem usunąć ją z telefonu. Następnie zainstalować ponownie już na danych inteligo. I po kłopocie :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam pytanie: Czy na potrzeby tej promocji moge zapłacić BLIKiem za fv za gaz??
    Czy muszę coś kupić np w sklepie internetowym??

    OdpowiedzUsuń
  69. Gdzie wyłączyć ten pakiet sms w bankowosci internetowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dane i ustawienia -> Ustawienia -> Powiadomienia

      Usuń
  70. Czy mogę się zarejestrować aby być polecającym jeszcze przed aktywacją konta osobistego ? Wypełniłam cały formularz, ale nie przyszła mi na adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarejestrować mogą się tylko posiadacze konta więc dopiero po jego otwarciu możesz to zrobić.

      Usuń
  71. Czy zastrzeżenie karty w serwisie www równa się z jej rezygnacją? kiedyś w innym banku zastrzegłem przez www to przysłali mi nową ponieważ nie równało się to z rezygnacją z karty. jak jest w inteligo? ktoś przerabiał. nie uśmiecha mi się kisnąć 20 min na infolinii. dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy płatność kartą za usługę w centrum medycznym/prywatnej klinice bank uzna jako płatność w punktach handlowo-usługowych?

    OdpowiedzUsuń