Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie kwietnia 2017 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

28.05.2017

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie kwietnia 2017 roku

No i nadszedł ten moment, który bardzo lubię. Podliczam ile wycisnąłem z bankobrania w ubiegłym miesiącu.

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie kwietnia 2017 r.
A to był miesiąc pożegnań. Ostatni raz wpłynęły bowiem zwroty (w takim zakresie) za płatności kartą w T-Mobile Usługi Bankowe, a także żegnam się (częściowo) z bonusami od Citibanku. Ale próżni nie będzie. Nowe konta i karty już wyrabiają zwroty na kolejny miesiąc. Teraz jednak podsumowuję ten miniony, tradycyjnie pokazując ile zarobiłem oraz ile wydałem. No i przy tej okazji przypominam (bo koniec miesiąca tuż tuż) o promocjach last minute, jak i o hitach ostatnich dni.

Na początek podsumowań: Citibank. Bo tu udało się zarobić najwięcej. Na koncie założonym przez żonę wpadło 75 zł, a na moim 50 zł. W tym drugim przypadku to ostatnia z transz - przez 4 miesiące zebrałem 275 zł (bo już nie utrzymywałem środków na lokacie, ale ograniczyłem się do wydania kartą 300 zł i zapewnienia wpływu "wynagrodzenia"). Dziś promocja dostępna jest już w nieco innej formie - sprawdź jak można uzyskać nawet 400 zł za konto Citi Priority >>

Z kont w T-Mobile Usługi Bankowe udało się uzyskać 100 zł (konkretnie z czterech Kont Premium, które po dwa posiadałem ja i żona, a na każdym z nich do wzięcia były bonusy po 25 zł). O moneybacku w takim zakresie donoszę jednak po raz ostatni, bo bank postanowił ograniczyć zwroty. Jedno z kont da jednak zarabiać nadal ze względu na wyrobienie karty kredytowej (o czym piszę nieco niżej).

Z tradycyjnych zwrotów pojawiło się jeszcze 20 zł za opłacenie faktury za nc+ z konta w BZ WBK. W dalszej kolejności gratyfikacje są już w nieznacznych kwotach, ale równie satysfakcjonujące jak wszystkie inne. BZ WBK na Koncie 1|2|3 wypłacił mi zwroty na sumę 5,23 zł za opłacenie faktur za media, a w przypadku MasterCard otrzymałem 5-złotowy rabat na fakturze za Play dzięki automatycznemu opłacaniu kartą.

Wszystkie bonusy i zwroty za poprzedni miesiąc - w skróconej formie - przedstawia poniższa tabela:
Gdzie?
W jaki sposób?
Ile wydałem?
Ile zyskałem?
Citibank
Promocja „Nagroda na powitanie w Citi Priority”
Ok. 610 zł
75 i 50 zł
T-Mobile Usługi Bankowe
Konto z moneybackiem 5%
Ok. 2 020 zł
4 x 25 zł
BZ WBK
„Promocja dla klientów nc+KONTO” – bonus za opłacenie faktury nc+
-
20 zł
Zwrot za opłacanie rachunków za media z Konta 1|2|3
-
5,23 zł
MasterCard
Rabat 5 zł w promocji „Cykliczna płatność kartą MasterCard” za fakturę Play
-
5 zł

Zaś wpływy na konta wyglądały następująco:
Moje zarabianie na bankach - podsumowanie kwietnia 2017 r. bankobranie

Wyliczenia


Poprzedni miesiąc przyniósł łącznie 255,23 zł. Uwzględniając koszty uzyskania tej kwoty wymienić muszę prowizję, którą operator usługi pobiera za automatyczną płatność kartą za Play (opłata wynosi 1 zł). Z kolei w przypadku promocji Citibanku założyć trzeba było (w wybranym wariancie) lokatę z oprocentowaniem 2% w skali roku. Z racji tego, że w innym banku mógłbym znaleźć lepsze oprocentowanie (przyjmuję 2,5% w skali roku) od zysku z promocji odejmuję 9,98 zł (bo tyle dostałbym więcej za 30 dni kwietnia z lokaty oprocentowanej na poziomie 2,5%). Z tytułu posiadania kont i kart nie poniosłem żadnych opłat.

Ostatecznym zyskiem na czysto jest więc 244,25 zł. Tę kwotę tradycyjnie odnoszę do sumy jaką musiałbym posiadać i na cały miesiąc ulokować na najlepiej oprocentowanych kontach oszczędnościowych, by tyle samo co z bankobrania uzyskać z odsetek. W tym miesiącu wyszła kwota 156 014 zł.

Z historii bankobrania - porównanie z latami poprzednimi 


Comiesięczne raportowanie zarobków z promocji bankowych sprawiło, że na blogu można już prześledzić kawał historii. W związku z tym porównuję aktualne wyniki z rezultatami zarabiania w analogicznych miesiącach lat poprzednich.

W 2016 roku suma zwrotów i premii wyniosła 258,85 zł, a w 2015 roku uzbierało się 360,23 zł. Z kolei w 2014 roku zysk mój wyniósł 233,99 zł choć śmiało mógł być wyższy o 50 zł - wtedy to w swej historii bankobrania popełniłem chyba swój największy błąd - w jednej z promocji by uzyskać 50 zł trzeba było wydać min. 500 zł w co najmniej czterech płatnościach kartą. Te 500 zł wydałem, ale... zrobiłem tylko trzy transakcje i premia przeszła koło nosa.

(Po)rachunki - czyli co zmieniło się w moim portfelu 


Ostatni miesiąc nie przyniósł spektakularnych zmian i nie zakładałem kolejnych kont. Choć jedno muszę odnotować, bo umknęło mi w zeszłomiesięcznym podsumowaniu. A założyłem wtedy Konto Direct w ING Banku Śląskim (jeszcze w poprzedniej promocji z premią do 120 zł za płatności kartą i BLIKiem).

Poczyniłem też porządki w posiadanych kontach w T-Mobile Usługi Bankowe. Dotąd z żoną posiadaliśmy tam po dwa Konta Premium. Teraz zostawiamy sobie po jednym koncie. Przy czym jedno jest nadal Kontem Premium i będą na nim naliczane zwroty za płatności ze względu na posiadanie karty kredytowej (wyrobionej w niedostępnej już promocji z bonem do Tesco), a drugie z nich pozostało (wbrew mej zasadzie, że zamykam wszystko co niepotrzebne i nie przynosi zysków) oraz zostało skonwertowane na Konto Freemium już bez karty płatniczej. Nie będzie ono niosło za sobą żadnych korzyści, ale z drugiej strony nie będzie też nic kosztować i przy 2-letniej karencji na zakładanie kont w T-Mobile Usługi Bankowe bardziej liczę  na promocje dla obecnych klientów lub moment, w którym opłaci się wyrobić np. kartę kredytową by przywrócić moneyback. Ale w tym przypadku trzeba zastosować taktykę "pożyjemy, zobaczymy".

Na czym zarabiać? Promocje: najlepsze i last minute


Końcówka miesiąca kalendarzowego to często ostatnie dni, w których można załapać się na niektóre promocje. I tak jest tym razem. Tylko do końca maja skorzystasz z poniższych okazji do bankobrania:
Jeszcze krócej, bo tylko do dziś (28.05.) załapać się można na Money manię (liczy się data złożenia wniosku). A w tym przypadku czeka:
Innymi promocjami, cieszącymi się w chwili obecnej największą popularnością wśród Czytelników bloga, są trzy hity z ostatnich dni:
  • do 400 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas - to nowe konto, które prowadzone jest bez warunków za darmo. Wraz z jego pojawieniem się w ofercie banku wystartowała też promocja ze zwrotami za płatności kartą (do 300 zł). Jakby tego było mało to teraz jest jeszcze bonus 100 zł na start. A do tego wszystkiego bank zdecydowanie skrócił okres karencji (z dotychczasowych trzech lat do zaledwie pół roku

By być na bieżąco  na Twitterze i polub na Facebooku:

45 komentarzy:

  1. Ja dopiero zaczynam. U mnie też 75 zł z Citi, a oprócz tego 100 i 50 zł z PKO. Też więc jest ponad 200 zł a kolejne miesiące powinny być jeszcze lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Ale zaczęłam od vouchera 400 zł do Douglas od Citibanku i 100 zł za Inteligo. Czysta przyjemność. Dziękuję Mr. Złotówie za inspirację.

      Usuń
    2. No to wyniki już na sam początek macie bardzo dobre :) Życzę dalszego owocnego bankobrania!

      Usuń
  2. Odnośnie promocji z Mall. Czy liczy się data wysłania wniosku, zgłoszenia czy zawarcie umowy? Co trzeba zrobić do 31.maja?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dopiero zaczynam przygodę z bankobraniem, pierwsze konta założone pod koniec kwietnia, ale już 2×100pln od Citi i 38,45 na czysto w mojeplatnosci.pl. Czyli w maju 238,45.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybkie efekty :) No ale niejednorazowe bo z tych promocji zyski powinny być przez dłuższy czas. Oby tak dalej! Pozdrawiam

      Usuń
  4. No o czas na mnie. Ale już nie jestem początkujący. TMUB: money back 2x25 zł, bon Tesco 200 zł, 75 zł z Citibanku za konto, 17,56 zł za Mojeplatnosci.pl, 50 zł za polecenie Inteligo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dywersyfikacja ma znaczenie ;) Życzę dalej wielu źródeł premii i bonusów :)

      Usuń
    2. Anonimowy, otrzymałeś już bon Tesco???

      Usuń
  5. Ja z poleceń w PKO przytuliłem aż 1200 zeta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wynik! Oznacza również, że polecone przez Ciebie osoby zyskały łącznie 2400 zł, a pewnie i więcej jeśli dalej też polecały albo połączyły otwarcie konta w "Mam PKO" z akcją z bonami do Intersport, która jakiś czas temu była dostępna. Oby tak dalej :)

      Usuń
    2. Gratuluję daru przekonywania. Wynik imponujący. Mnie udało się przekonać 3 osoby spośród rodziny i znajomych co i tak uważam za swój sukces. Powody odmów różne: ktoś już miał konto w PKO, kto inny nie chciał, kto inny kręcił nosem że 100 zł to mu mało.

      Usuń
    3. Być może ten Anonim prowadzi swój blog przez który poleca (tak jak Złotowy) i stąd miał taki wynik? Każdy grosz się liczy :)

      Usuń
    4. taa przecież to ściema wystarczy sprawdzić ranking Mam PKO osób polecających i nie było nikogo kto by miał 24 polecenia :) nie było nawet nikogo kto by był w miarę blisko tej sumy bo osoba z 4 miejsca ma 18 poleceń, a osoba z 3 miejsca 49.

      Usuń
  6. A prawie 10% w mojeplatnosci Złotówa przeoczył?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja w tym miesiącu lepiej niż w poprzednim ( 9 zł )
    PKO 50 zł
    BGŻParibas 33 zł (powinno być 43 zł)
    TMUB 200 bon do Tesco (jeszcze nie dotarł, ale ma być do końca maja)
    Razem więc 283 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wyników :) I oby takich miesięcy - a nie jak poprzedniego - było jak najwięcej!

      Usuń
  8. Inne ważne opłaty w obsłudze konta:
    Zwrot przelewu krajowego w PLN systemem ELIXIR wysłanego do banku odbiorcy oraz zwrot przelewu wewnętrznego w PLN z przyczyn
    niezależnych od Banku BGŻ BNP Paribas S.A., np. nieprawidłowy numer rachunku, przelew na rachunek zamknięty, inne powody 5 zł

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie:
    Bon 80 zł do Empiku i 55 zł zwrotu od Millennium, 75 zł za Citi Priority, 2x25 zł moneybacku, 10 zł doładowania telefonu i zapowiedź bonu 200 zł do Tesco od T-Mobile, Mojepłatności 23,98 zł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, sporo. Gratuluję wyników i życzę dalszego owocnego bankobrania. Pozdrawiam

      Usuń
  10. Mr. Złotówa a możesz napisać jakie nowe karty wyrabiają zwroty Ci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Założyłem wspomniane konto w ING Banku Śląskim (zacząłem płacić by uniknąć opłat, ale jednocześnie by wyrobić wydanie 1000 zł celem zdobycia 120 zł) oraz konto w Banku Millennium (opisuję tutaj) ze zwrotem za płatności kartą i BLIKiem. Myślę jeszcze teraz nad założeniem konta w BGŻ BNP Paribas.

      Usuń
  11. Dzięki!to tak ja tyle,że ja bez Millennium ale za to ze 100 Regularne inwestowanie i 100 za "wpływ wynagrodzenia"-dostałem taką propozycję.Natomiast moja żona nie(losowo to robią na to wychodzi)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100zł za wpływ wynagrodzenia oferują każdemu kto chce zrezygnować z konta ;)

      Usuń
    2. Mówicie o Banku Millennium?

      Usuń
    3. Nie o ING

      Usuń
  12. Na obecną chwilę jedyny solidny wpływ to te polecenia w PKO. Czasy dobrych zwrotów gotówki już nie wrócą, a ściąganie apek i robienie transakcji smartkiem za jakieś grosze lub bilety do kina też powoli dobiega końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabrzmiało jakby w chwili obecnej brakowało promocji. A tym czasem co rusz to coś nowego. Ja ostatnio założyłem sporo choć jestem wyjadaczem od lat. Ale czas mija, karencje też i wracam do ING, BGŻ BNP i Millennium. Jest więc na czym zarabiać. A mam też zarabiające już konta w Eurobanku, BZ WBK, Citi i Credit Agricole. Jest dobrze. Więcej optymizmu życzę i spojrzenia na pełną połowę szklanki.

      Usuń
    2. Dokładnie popieram kolegę promocji jest tyle że ja osobiście nie nadążam z zakładaniem kont :D Ogólnie to niedawno zacząłem przygodę w bankobraniu, a kwoty jakie wyciskam są mega zadowalające Luty - 283,85zł, Marzec - 701zł, Kwiecień - 227zł i teraz w Maju pobiłem swój własny rekord bo zarobiłem, aż 1348,74zł :D Uważam, że naprawdę warto jest w to się bawić, a nadchodzące miesiące będą jeszcze lepsze ponieważ biorę udział praktycznie we wszystkich możliwych promocjach, a tak się składa, że czerwiec, lipiec i sierpień to będą dla mnie miesiące żniw :)

      Usuń
    3. Też jestem optymistą. Jest lepiej niż kiedyś. Promocje się zmieniają, nie ma już akcji jak parę lat temu jak BZ WBK płacił 700 zł za konto. Było bodaj po 70 zł miesięcznie za wydawanie 300 zł. Śmieszne warunki. No ale czasy się zmieniły. Wtedy były mega premie ale robiło je 5 banków na krzyż. Teraz premie są mniejsze ale za to wybór większy.

      Usuń
    4. Zgadzam się w pełni - czas jaki trzeba poświęcić na uzyskanie jakichś 20 zł czy biletu do kina jest niewspółmiernie duży do korzyści. Zresztą bilet do kina to dość wątpliwa korzyść, mając na uwadze jakość filmów jakie tam puszczają. Do tego dochodzą niejasne regulaminy, reklamacje, etc. W zasadzie te polecenia to jedyny konkretny zysk - spytajcie Złotowego :)

      Usuń
    5. Promocję z biletami do kina masz taką: zapłacisz blikiem za jeden i drugi dostajesz za darmo. Jakie więc to poświęcenie czasu?

      Za konto w mbanku możesz dostać 4 bilety (co uważam za bzdet) ale w zamian możesz wybrać 100 zł do Rossmana. Już godziwe. Ale to nie wszystko za te konto bo jeszcze jest 50 zł w gotówce i 300 jako zwroty. Więc biadolenie bez sensu.

      Usuń
    6. Jak się promocje nie podobają to przecież nie trzeba z nich korzystać. Nikt nie zmusza.

      Usuń
    7. Promocje BGŻetu to istna droga przez mąkę - reklamacja goni reklamację i reklamacja pogania!

      Usuń
  13. Posiadam obecnie konto w Getin (zarobiłam w tamtym roku 320 za wpływ za stypendia) i PKO (studencka karta kredytowa, kredyt studencki - ps. Jak wiecie coś, czego ja, a co sugeruje zaprzestanie brania tego kredytu to poproszę o informację).

    W przeciągu roku zamknęłam Credit, Tmobile (niestety dołożyłam - brak wiedzy kosztuje) i Mbank.

    Jestem studentką, nie mam wpływów od pracodawcy. Pozostały mi 2 wpływy (czerwiec, lipiec) za stypendia z uczelni - dodam, że wyższe niż najniższa krajowa.

    Macie coś dla mnie???
    Dodam, że powyżej 500 zł płatności kartą w m-cu może być mi trudno zrobić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ING,400 zł za Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas -proponuje te drugie wpierw,a póżniej Ing

      Usuń
  14. Chociaż troszkę mogliby podnieść stopy procentowe w lokatach i kontach oszczędnościowych, bo już od dłuższego czasu % są marne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysokość stóp procentowych ustala organ NBP - Rada Polityki Pieniężnej (RPP) i nie były zmieniane od 3 maja 2015 roku!

      Pomimo tego odsetki oferowane przez banki na lokatach i kontach oszczędnościowych w tym czasie zmalały ze względu na znaczne podwyżki składek na BFG jako efekt serii bankructw wielu SKOK-ów oraz przez obniżenie tzw. "interchange fee" stosowanych przy transakcjach dokonywanych kartami Visa i MasterCard.

      Usuń
    2. Z tym że czasy polityki centralnego sterowania dawno się skończyły i RPP pozostaje reliktem w tym czasach. Banki i tak robią swoje.

      Usuń
    3. Z jednej strony banki mają dużo obciążeń dodatkowych ale z drugiej zarabiają ciągle tak samo. Czyli bardzo dużo.

      Usuń
    4. @Anonimowy, 31 maja 2017, 22:47 - RPP pozostaje reliktem?

      Stopy procentowe, o których decyduje RPP maja bezpośredni wpływ na WIBOR, co z kolei decyduje o oprocentowaniu kredytów hipotecznych w PLN oraz wszelkich innych kredytów czyli na niemal całą ekonomię!


      Usuń
  15. Otwórz ING Konto Direct przez internet, wypróbuj je i polecaj znajomym by zyskać nawet 1100 zł.

    Otwórz konto przez internet i weź udział w promocji "100 zł za otwarcie konta"

    - od 18 kwietnia do 31 lipca 2017 r. otwórz konto osobiste przez internet.
    - do 31 października 2017 r. zapłać kartą do konta lub kodami BLIK za towary i usługi na łączną kwotę 1000 zł.

    Wypłacimy Ci do 15 listopada 2017 r. na Twoje Otwarte Konto Oszczędnościowe w ING Banku Śląskim (otworzysz je razem z kontem osobistym).

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...