Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Voucher 100 zł do sklepów Decathlon za darmowe konta w Nest Banku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

24.05.2017

Voucher 100 zł do sklepów Decathlon za darmowe konta w Nest Banku

Wystartowała kolejna akcja promocyjna konta osobistego w Nest Banku.

Voucher 100 zł Decathlon do konta w Nest Bank
Do zdobycia jest karta podarunkowa o wartości 100 zł do wykorzystania zarówno w sklepie internetowym, jak i stacjonarnych Decathlon. Propozycja ta zainteresuje też osoby posiadające oszczędności, bo przy okazji można założyć promocyjną lokatę powitalną ze stawką 4% w skali roku.

Dla kogo promocja? Udział w promocji mogą wziąć osoby, które na dzień składania wniosku nie posiadają, nie współposiadają, ani wcześniej nie posiadały konta osobistego oferowanego przez Nest Bank (również pod wcześniejszymi nazwami: Bank Smart, BIZ Bank czy FM Bank).

[Aktualizacja w dn. 29.05., godz. 9:30: Nest Bank zakończył przyjmowanie wniosków o konto z powodu wyczerpania puli wniosków. Kto jednak już wniosek złożył może mieć pewność załapania się na nagrodę o ile oczywiście spełni warunki promocji.

Jeśli chcesz zdobyć bon na zakupy asortymentu sportowego czy turystycznego, ale nie w sklepach Decathlon, a Intersport, sprawdź nową promocję Konta Inteligo: bon 150 zł na zakupy + nagroda pieniężna 100 zł.]

Zasady promocji. Aby wziąć udział w akcji "Nest Konto Waluta - WAKACYJNY WYJAZD" należy:
  • wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz przekazywanie przez Nest Bank informacji handlowych drogą elektroniczną (w uproszczeniu: "Tak" zaznaczyć trzeba przy zgodach nr 5 i 6) 
  • zawrzeć umowę z bankiem i nie odstępować od umowy w terminie oraz na warunkach określonych przez obowiązujące przepisy prawa (czyli w ciągu 14 dni od zawarcia umowy) 
  • w terminie do 60 dni od momentu złożenia wniosku: 
    • co najmniej jeden raz zalogować się do bankowości internetowej Nest Banku 
    • wykonać co najmniej jedną transakcję kartą na kwotę min. 150 zł (trzeba więc jednorazowo zrobić zakupy za taką kwotę, bo w tej promocji nie liczy się suma transakcji)

I to już wszystko. Za spełnienie tych prostych warunków otrzymasz kartę podarunkową o wartości 100 zł - zostanie ona przesłana mailem w ciągu 21 dni roboczych od spełnienia warunków promocji. Jego realizacja ma być możliwa do 31.05.2019 r. w dowolnym sklepie stacjonarnym sieci Decathlon lub w sklepie internetowym.

Promocja ma być dostępna do 19.06.2017 r., ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wykorzystania puli wniosków objętych promocją. Bank przygotował 1 000 nagród. W przypadku wcześniejszego zakończenia promocji informacja o tym pojawi się na stronie promocji (i takie przedwczesne zakończenie promocji jest wielce prawdopodobne - poprzednie akcje banku np. z bonem 100 zł do Rossmanna lub bonem 80 zł do Decathlon kończyły się odpowiednio po 33 godzinach i po 4 dniach).

W graficznym uproszczeniu przebieg promocji wygląda następująco:
Terminarz promocji Nest Banku z voucherem 100 zł do Decathlon

Nest Konto - prześwietlenie oferty 


Zasady prowadzenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Nest Banku są klarowne:
  • 0 zł za otwarcie konta 
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez dodatkowych wymogów typu wpływ wynagrodzenia itp.) 
  • 0 zł za dostęp do bankowości internetowej 
  • 0 zł za internetowe przelewy złotówkowe (zlecane przez bankowość internetową) 
  • 0 zł za wydanie karty i jej posiadanie
  • 0 zł za wypłatę we wszystkich bankomatach w Polsce (bez względu na to do jakiego banku lub instytucji taki bankomat należy) 
  • 0 zł za wypłaty gotówki za pomocą usługi cashback (realizowane przy okazji zakupów w punktach handlowo-usługowych, np. w sklepach Żabka lub Freshmarket) 
  • 0 zł za wpłaty gotówki we wpłatomatach sieci Euronet

We wniosku objętym promocją należy również wybrać co najmniej jedno z kont walutowych (USD, EUR lub GBP). To rachunek również otwierany i prowadzony bez warunków za 0 zł. Wybierając karty płatnicze pamiętaj jednak, że tylko jedna karta wydawana przez Nest Bank jest darmowa. Jeśli taką zamówisz do konta PLN to przy zamówieniu karty do konta walutowego zapłacisz 5 EUR/ 6 USD/ 4 GBP (w zależności od waluty rachunku). W promocji nie jest to jednak wymagane - wystarczy zamówić wyłącznie jedną z kart (np. do konta PLN, ale wszystko oczywiście zależy od Twych potrzeb). 

We wniosku (na trzecim etapie, gdy wybiera się już sposób zawarcia umowy oraz wybrane produkty) wygląda to tak:
Wniosek o konto w Nest Banku


Nest Lokata Witaj. Osoby otwierające konto w Nest Banku mogą też skorzystać ze wspomnianej już promocyjnej lokaty powitalnej. Na trzy miesiące można ulokować kwotę do 10 000 zł na depozycie oprocentowanym na poziomie 4% w skali roku. Lokatę można otworzyć w ciągu 30 dni od otwarcia konta. 


Konto w Nest Banku można założyć na jeden z trzech sposobów: 
  • przelewem weryfikacyjnym z konta, które posiadasz w innym banku (ale tylko z grupy banków wskazanych: Alior Bank, BZ WBK, Eurobank, ING Bank Śląski, mBank, Orange Finanse, Pekao, PBS Bank, T-Mobile Usługi Bankowe) - w tym przypadku ważne by dane przy przelewie idealnie zgadzały się z tymi podanymi we wniosku o konto 
  • za pośrednictwem kuriera - wybierając tę opcję już we wniosku możesz wskazać adres miejsca podpisania umowy także inny niż zamieszkania czy korespondencyjny (możesz więc wskazać np. miejsce swej pracy)
  • w placówce Nest Banku (można ją wybrać we wniosku wskazując województwo, a później konkretną lokalizację) - przy tej opcji pamiętaj by doradca w placówce koniecznie kontynuował wniosek złożony online (bo tylko taki liczy się w promocji) i nie przyjmował kolejnego

Złóż wniosek i zdobądź gwarantowaną nagrodę: kartę podarunkową 100 zł

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

Przydatne dokumenty
:

79 komentarzy:

  1. Otwierałem przelewem. Szybko poszło i konto już otwarte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, szybko. Ale mam pytanie bo przyszedł do mnie sms z hasłem i o aktywacji konta. Ale skąd mam wziąć NIK do logowania??

      Usuń
    2. Przychodzi mail "●●●● Nest Bank – potwierdzenie otwarcia konta" i tam masz załączoną umowę a w niej NIK

      Usuń
    3. Dzięki. Mam. No to teraz już czekam na kartę. Kiedy przyjdzie? Ktoś się orientuje?

      Usuń
    4. U mnie była po 4-5 dniach w poprzedniej promocji.

      Usuń
  2. Miałem chyba kiedyś konto w Smarcie ale dawno zamknąłem. Łapię się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadanie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego wcześniej w Banku Smart (lub w BIZ Banku albo FM Banku) niestety eliminuje z udziału w promocji.

      Usuń
  3. Polecam zakupy w internetowym Decathlonie. Przesyłka za darmo do paczkomatów jak i kurierem. Szkoda więc fatygi do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy można zrezygnować najszybciej z konta w Nest Banku? Umowa jest nba czas określony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na nieokreślony. Możesz zrezygnować zaraz po odbiorze bonu.

      Usuń
  5. Kto pierwszy, ten lepszy, czyli bon dostaje 1000 osób, które pierwsze spełnią warunki, tzn. logowanie i płatnośc, czy ma na niego szansę 1000 osób, które założy konto poprzez linka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doświadczenia z poprzednich akcji Nest Banku pokazują, że bank pilnuje liczby wniosków i o zakończeniu akcji informuje tak, by nagrodę dostali wszyscy którzy zdążą złożyć wniosek.

      Usuń
    2. Mam nadzieje że tak właśnie jest. Moja umowa od wtorku jest w doręczeniu. Niestety nie napisali, że kurier oznacza dla nich inpost. Chyba znowu trzeba będzie reklamacje w inpost składać.

      Usuń
  6. Płatność 150 zł kartą można np. na Allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być gdziekolwiek. Nie ma wykluczeń.

      Usuń
    2. Czyli spryciarz też przejdzie :)

      Usuń
  7. trzeba zaznaczyć nest oszczędności żeby na te 4% się załapać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Lokatę Witaj założysz już po zalogowaniu w bankowości.

      Usuń
    2. Nest Lokatę Witaj można założyć do 30 dni po założeniu konta (w tym celu nie ma konieczności zaznaczania czegokolwiek we wniosku). Gdy środki przewidziane na lokatę będą już dostępne na koncie można to zrobić po zalogowaniu (Moje Finanse > Lokaty > Nowa lokata > Wybierz typ lokaty: Nest Lokata Witaj [Oprocentowanie stałe; PLN]).

      Usuń
  8. Ja otwierałem w poprzednich promocjach ale tak szybko jak w nest banku jeszcze konta nie otwierałem, 2 minuty od wniosku i już konto było aktywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Tu otwarcie konta w 2 minuty a w innych bankach nawet tydzień lub dwa. Jednak można :)

      Usuń
  9. Korzystając z okazji nowego posta chciałabym zapytać o promocję Simplicity z Citi Bankiem (400 zł do Douglasa). Czy aby otrzymać nagrodę muszę spłacić kartę kredytową na raz w wysokości 1000 zł, czy mogę ją spłacać co kilka dni?
    Pzdr, Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytanie może głupie ale wolę zadać. Jak wybiorę kuriera to za jego przyjazd coś się płaci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to standardowa forma otwierania kont

      Usuń
    2. Nic za to nie płacisz.

      Usuń
  11. chciałam założyć konto przez przelew, ale nie był problem z sms i nie poszło.
    Zapisałam sobie te wszystkie dane, czy jak jutro wyślę przelew to pójdzie tak, czy musi on być wygenerowany od nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wyślij przelew jeśli masz dane do przelewu. Dostaniesz maila co dalej. Jeśli odrzucą to zostanie kurier/placówka.

      Usuń
  12. Czy jak posiadam konto firmowe w NestBanku, a osobistego nie miałem nigdy to załapię się czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto firmowe to nie rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy więc możesz :)

      Usuń
    2. Dopytywałem o to. Potwierdzam, można wziąć udział.

      Usuń
    3. Dzięki, ale martwi mnie zapis regulaminu:
      § 2 Warunki uczestnictwa w Promocji
      1. Promocja przeznaczona jest dla pełnoletnich osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej, które:
      a) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz są konsumentami w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego i posiadają miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
      b) na dzień złożenia Wniosku, o którym mowa w ust. 4 lit. a) poniżej nie posiadają (nie współposiadają) i nie posiadały (nie współposiadały) rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego oferowanego dotychczasowo przez Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi), jak również nie złożyły wniosku o taki rachunek, który jest w trakcie rozpatrywania przez Organizatora.

      czy aby na pewno prowadząc jednoosobową działalność i posiadając konto firmowe w NestBanku mogę uzyskać bonus z promocji ?

      Usuń
    4. Mając konto firmowe stroną umowy z Nest Bankiem jest Twoja firma (choć oczywiście Ty ją reprezentujesz i podpisujesz umowę w przypadku jednoosobowej działalności). Jednak w Regulaminie rachunków bankowych oraz usług płatniczych dla Klientów biznesowych (który obowiązuje dla Twego konta firmowego) w ogóle nie pada pojęcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (a tylko takie konto może wykluczać z udziału w promocji z Decathlone). Dla Rachunku - we wspomnianym regulaminie - jest następująca definicja "Rachunek – rachunek rozliczeniowy lub rachunek lokacyjny lub rachunek lokaty terminowej prowadzony przez Bank w złotych polskich lub Walutach Wymienialnych w ramach Umowy Ramowej na rzecz Posiadacza Rachunku, związany z prowadzoną przez Posiadacza Rachunku działalnością gospodarczą lub zawodową". Nie posiadasz więc rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (= ROR, konto osobiste) co oznacza możliwość udziału :)
      PS. Jedynie - jeśli się nie mylę - to gdy już masz konto firmowe to teraz konta osobistego nie założysz przelewem (coś takiego kojarzy mi się z poprzednich promocji), a pozostanie kurier lub placówka.

      Usuń
  13. Szkoda, że Nest bank nie zachęca starych klientów promocjami do aktywnego korzystania z konta. Przydałby się moneyback czy premie np za blikowanie :-) Sporo ludzi otworzyło tu konto ze względu na NRO i zagląda do rachunku raz w miesiącu. Mogliby wykorzystać teraz niszę po TMUB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie przyjdzie i czas na to. Banki dopiero dojrzewają by zatroszczyć się o obecnych klientów. Zauważ też że zaczynają to robić dopiero te największe. Promocje dla swych klientów robi np. PKO czy BZ WBK. Mniejsze banki biją się o nowych klientów.

      Usuń
    2. @W_W, zgadzam się z tym, ale dbałość dla swych klientów bardziej pozwoli pozyskać nowych :-)

      Usuń
  14. Płatność 150zl musi być fizycznie kartą w sklepie czy może być przelewem w sklepie internetowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być w Internecie. Ale nie przelew, ale płatność czyli wykonanie transakcji z podaniem danych z karty.

      Usuń
    2. Dziękuję za pomoc. :)

      Usuń
  15. czyli sprytny bill - moze być ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być bo nie ma żadnych wykluczeń.

      Usuń
  16. niestety kazało zaznaczyć wszystkie zgody? próbowalem tylko 5 i 6 i nie przechodziło ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. Ale 5 i 6 jest opcjonalne. Można wysłać wniosek bez tych oświadczeń ale wtedy z bonu figa z makiem.

      Usuń
  17. Czy promocja jest jeszcze dostępna??

    OdpowiedzUsuń
  18. Co w przypadku gdy wybiorę konto walutowe z kartą i dokonam płatności kartą zagranicą, wówczas wartość zakupów powinna po przewalutowaniu wynosić 150 zł?

    OdpowiedzUsuń
  19. przepraszam za pytanie retoryczne :) czy dobrze zrozumiałem , oprócz jednorazowego obrotu na 150 zł aby dostać bon, to później nie muszę robić żadnego obrotu kartą w kolejnych miesiącach i nie będzie pobierana opłata za prowadzenie konta i karty?

    OdpowiedzUsuń
  20. Przelew poszedł i konto w 5 minut otwarte. Na ojca i matkę. A jak ja zakładałem w zeszłym roku to tak szybko nie szło. Czekałem półtora dnia. Elegancko usprawnili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie poszło mi przelewem, nie wiem czemu, nie połączyło mnie z bankiem, ale mam dane z zakładania innego konta i tytułem są tam dwa ciągu literek i cyferek, pierwszy nie wiem co to a drugi to nr wniosku. Może mi ktoś napisać jaki miał ten pierwszy ciąg, czy dla wszystkich jest on taki sam czy dla każdego inny, bo nr wniosku to oczywiste ze każdy ma swój.
    Chodzi mi o to:
    DXARRTPR OTE576036979
    czy ktoś to pierwsze ma takie samo?

    OdpowiedzUsuń
  22. czy jak zrobię płatność kartą na allegro za towar 149 zł + dostawa 35 zł to będzie to uznane jako razem wydatek 184 zł czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie uznane jako jedna płatność na 184 zł. Bank "nie widzi" bowiem za co płacisz - to po pierwsze, a po drugie nie miałoby nawet to znaczenia. Płatność będzie jedna i warunek wydania jednorazowo min. 150 zł w jednej transakcji zostanie spełniony :)

      Usuń
  23. I po promocji :( Nie załapałam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś sam. Mnie w PL nie było 5 dni. Do neta miałem dostęp ograniczony a tu takie rzeczy się działy.

      Usuń
  24. Czy wiadomo po jakim czasie można spodziewać się przysłania karty do konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na infolinii powiedziano mi, że max. do 10 dni roboczych.

      Usuń
  25. Dziś dostałem kartę. Co z Pinem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie odrębną przesyłką.

      Usuń
    2. Dokładnie tak, ja dostałem dwa listy tego samego dnia: w jednej karta, a w drugiej PIN - co bank, to coraz zabawniej :)

      Usuń
  26. u mnie też dziś dwie koperty _ karta i pin

    OdpowiedzUsuń
  27. czy jak wybrałem kuriera to moge jednak odwiedzić bank w celu zawarcia umowy ? pytam bo ostatnio miesiąc czekałem na przesyłkę z allegro która Inpost zagubił. Teraz dostałem dopiero po tygodniu smsa ze przesyłka idzie do mojego miasta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej tak nie rób bo przyjmą ci nowy wniosek lub coś pokręcą i wylecisz z promocji. Zaczekaj na kuriera. Moja znajoma coś takiego zrobiła jak piszesz ale w innym banku. Z premii wyszły nici bo w oddziale przyjęli inny wniosek a nie ten z promocji do którego umowę miał przywieźć kurier.

      Usuń
  28. Czy liczy się do otrzymania bonu płatność za rachunki?

    OdpowiedzUsuń
  29. a platnosc visa checkout bedzie akceptowane jako platnosc kartą i umożliwi uzyskanie bonu?

    OdpowiedzUsuń
  30. Gdzieś czytałem że trzeba zalogować się, wejść na konto jeden raz w aplikacji mobilnej? Czy tylko wystarczy na konto przez komputer czy loptopa wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba w jakiejś innej promocji. Tu wystarczy zalogowanie do tradycyjnej bankowości na komputerze

      Usuń
  31. Czy ktoś otrzymał już maila z voucherem? JJakieo typu maila się spodziewać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma.

      Usuń
    2. Ja też jeszcze nie otrzymałem e-maila z voucherem na 100 zł do Decathlonu pomimo , że wczoraj upłynęło 21 dni roboczych od spełnienia warunków.

      Usuń
  32. Wczoraj minęło u mnie 21 dni od spełnienia warunków i nadal nie ma. Wg mnie bank już spalony, skoro nie stosuje się do własnego regulaminu. Wszystko bezpłatne to za mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie bank nadal ma czas na wysłanie nagród. Nie zawsze bowiem 21 dni roboczych można liczyć od momentu wykonania płatności kartą. Zwróć jeszcze uwagę na jeden warunek:

      "zawrzeć umowę z bankiem i nie odstępować od umowy w terminie oraz na warunkach określonych przez obowiązujące przepisy prawa (czyli w ciągu 14 dni od zawarcia umowy)"

      Nawet jeśli więc umowa zawarta została w pierwszym dniu promocji to jeszcze ostateczny termin jaki ma bank na przesłanie nagrody nie upłynął. Trzeba bowiem liczyć: data zawarcia umowy + 14 dni kalendarzowych (w których nie można odstąpić od umowy) + do 21 dni roboczych (więc na szybko licząc to dla osób, które umowę zawarły 24.05. nagrody mogą trafić najpóźniej do 7.07.).

      Usuń
    2. Ha, na to bym nie zwróciła uwagi! Choć czytałam ze 3 razy.

      Usuń
  33. Dziś przyszedł voucher :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dzisiaj tj. 29.06- otrzymałem e-maila z NEST BANKU z gratulacjami i załączoną e-kartą podarunkową do Decathlonu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oooo fajnie! Jest dziś voucher!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziś dostałem nagrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie warunki umowy były spełnione - wniosek został złożony przez odpowiedni link, płatność kartą w odpowiednim czasie powyżej 150zł. Jedyne co - poprzez infolinię musiałam wprowadzić korektę do danych we wniosku. Ponieważ bon nie docierał napisałam do banku i dostałam taką odpowiedź: "Chciałbym poinformować, że w wyniku przeprowadzonej weryfikacji wniosek o rachunek bankowy nie został złożony z linku promocyjnego i tym samym nie został przyznany bon o wartości 100 zł w ramach promocji Nest Konto Waluta - WAKACYJNY WYJAZD. Za zaistniałą sytuację oraz wszelkie niedogodności z niej wynikające proszę przyjąć przeprosiny."

    Teraz moje pytanie - ponieważ mam 100% pewności, że użyłam odpowiedniego linku promocyjnego + telefonicznie w trakcie wprowadzania zmian zostałam poinformowana, że oczywiście promocja mnie nadal obowiązuje to czy mogę coś zrobić z, jak dla mnie, fałszywą informacją, że użyłam nie tego linka czy już sprawa przepadła?
    Do banku pisałam w tej sprawie reklamację jednak tempo ich odpowiedzi jest po prostu straszne. Czuję się oszukana. :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jako bank w trosce o bezpieczeństwo klientów rozmowy są nagrywane... powołaj się na ten fakt w reklamacji napisz wszystko co i jak, niech sobie odsłuchają ponownie nagranie gdzie zapewniali Cię o udziale w promocji i po sprawie...

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...