bankobranie: 150 zł do Intersport za Konto Inteligo + nagroda pieniężna 100 zł
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

25.05.2017

150 zł do Intersport za Konto Inteligo + nagroda pieniężna 100 zł

Wystartowała kolejna promocja z bonami zakupowymi. Tym razem zdobyć je można w prosty sposób w promocji Konta Inteligo.

Bony 150 zł do Intersport za Konto Inteligo
To kolejna już promocja, która nawiązuje do zbliżających się wakacji. Do zdobycia są bowiem bony, które wykorzystać można na zakupy w sklepach, w których dominuje asortyment sportowy i turystyczny. Warunki promocji są bardzo proste, a okres karencji króciutki.

Dla kogo promocja? Udział w akcji mogą wziąć osoby pełnoletnie, zamieszkałe w Polsce, które od 1.12.2016 do 24.05.2017 r. nie posiadały Konta Inteligo lub innego konta prowadzonego przez PKO BP. Jeśli więc takowego konta lub kont nie było Ci dane posiadać kiedykolwiek lub udało się je zamknąć najpóźniej do 30.11.2016 r. to teraz droga do promocji jest dla Ciebie otwarta 😊

Zasady promocji. Aby wziąć udział w akcji "Intersport za 0" wystarczy:
  • do 30.06.2017 r. złożyć wniosek o Konto Inteligo wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą Mastercard (uwaga: we wniosku dostępna jest też karta Visa, ale do udziału w promocji kwalifikuje wyłącznie zamówienie karty z logo Mastercard)
  • najpóźniej do 14.07.2017 r.: 
    • wyrazić zgodę na otrzymywanie od banku informacji marketingowych i handlowych 
    • dokonać co najmniej jedną płatność kartą (na dowolną kwotę)

I to już wszystko! Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz trzy bony o łącznej wartości 150 zł (każdy z nich po 50 zł) do wykorzystania w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym Intersport. Bank prześle Ci je w formie elektronicznej wiadomością w serwisie bankowości internetowej Inteligo najpóźniej do 31.07.2017 r. (do dnia wydania nagrody należy posiadać konto i kartę otwarte w promocji). Bony będzie można zrealizować do 31.12.2017 r. Przy pojedynczej transakcji zakupu w przypadku zakupów w sklepie stacjonarnym wykorzystać można dowolną liczbę bonów. W przypadku sklepu internetowego przy zakupie wykorzystać można tylko jeden bon (możliwość jego realizacji możliwa jest wyłącznie przy zakupie towaru/towarów za min. 50 zł).

Pula nagród przewidzianych w promocji została ograniczona (bank przewidział 2 900 nagród - każda po 3 bony warte łącznie 150 zł). O ich przyznaniu decydować będzie kryterium kolejności spełnienia warunków promocji, a o ewentualnym wyczerpaniu puli nagród i przedterminowym zakończeniu akcji bank poinformuje na stronie promocji

Dodatkowa promocja - nagroda pieniężna 100 zł


Mam Inteligo - 100 zł za otwarcie konta z polecenia
Aktualnie dostępna jest też inna promocja Konta Inteligo, w której do zdobycia jest nagroda pieniężna 100 zł za otwarcie konta z polecenia w ramach programu "Mam Inteligo". Warunki tej akcji też są łatwe, aczkolwiek o wiele dłuższy jest okres karencji - z udziału w promocji wyklucza posiadanie Konta Inteligo w ciągu aż trzech ostatnich lat.

[Aktualizacja w dn. 26.05., g. 9:40: Zgodnie z mą zapowiedzią w komentarzu (tutaj), przypuszczenie dotyczące odrębności promocji spróbowałem potwierdzić u organizatora. Biuro Komunikacji i Odpowiedzialności Społecznej banku przekazało następującą informację: "promocja Inteligo z bonami Intersport nie łączy się z programem poleceń "Mam Inteligo".]

Mimo wcześniejszych wątpliwości i potwierdzenia z banku (o którym pisałem powyżej), że promocja z bonami do Intersport nie łączy się z programem "Mam Inteligo", ostatecznie okazuje się jednak, że takie połączenie jest możliwe. Po mojej interwencji spowodowanej informacją od Czytelnika, który jednak otrzymał z banku zapewnienie o łączeniu się promocji, ponownie wysłałem zapytanie do Biura Komunikacji z prośbą o wyjaśnienie. Tym razem otrzymałem jednoznaczną informację, że z obydwu promocji można skorzystać jednocześnie. Aby zdobyć dwie nagrody naraz trzeba więc nie posiadać Konta Inteligo co najmniej od 24.04.2014 r. oraz konta w PKO BP co najmniej od 1.12.2016 r. i:
  • złożyć wniosek o Konto Inteligo (wraz z kartą Mastercard), podając w nim kod promocyjny (uzyskasz go ode mnie tutaj)

    W przypadku spełnienia warunków kwalifikujących do skorzystania z obydwu promocji jednocześnie ważne jest, by zwrócić uwagę na miejsce składania wniosku o konto. Koniecznie trzeba zrobić to korzystając ze strony, do której linkuję powyżej. Skorzystanie z linku do wniosku w akcji z bonami do Intersport (podanego na początku tego wpisu), kwalifikuje tylko i wyłącznie do udziału w tej jednej promocji.
      • wyrazić zgody na przekazywanie materiałów marketingowych przez PKO Bank Polski 
      • w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonać płatności kartą na sumę co najmniej 200 zł (w tym jedną płatność kartą najpóźniej do 14.07.2017 r.) oraz co najmniej jedną transakcję przy użyciu aplikacji IKO (za pomocą kodu BLIK) o łącznej wartości min. 10 zł (wszystkie te płatności należy wykonać w punktach handlowo-usługowych; do transakcji na potrzeby "Mam Inteligo" nie zaliczą się płatności w Internecie)

      Szczegóły dotyczące programu poleceń znajdziesz tutaj.

      Konto Inteligo - prześwietlenie oferty


      Główne cechy Konta Inteligo dla klientów indywidualnych to: 
      • 0 zł za otwarcie konta 
      • 0 zł za prowadzenie konta (bez żadnych warunków do spełnienia) 
      • 0 zł za przelewy złotowe Elixir zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej 
      • 0 zł za posiadanie karty płatniczej do konta (jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz płatności na sumę co najmniej 100 zł; w przeciwnym wypadku opłata wynosi 4 zł)

        Ważne: okres rozliczeniowy dla karty płatniczej nie pokrywa się z miesiącami kalendarzowymi, ale jest liczony od dnia zawarcia umowy (od tego też dnia będziesz posiadać już kartę płatnicza, bo przywozi ją kurier).
      • 0 zł za wypłaty gotówki w bankomatach PKO BP i BZ WBK 

      Otwierając konto Inteligo warto zwrócić uwagę na to, że bank włącza pakiet potwierdzeń SMS o transakcjach na koncie. Przez pierwsze dwa miesiące pakiet ten jest darmowy. Później miesięczna opłata wynosi 5 zł. Usługę można na szczęście wyłączyć. I warto zrobić to czym prędzej, by nie zapomnieć i nie ponosić niepotrzebnych kosztów. 

      Jak wygląda otwarcie konta w Inteligo? Po złożeniu wniosku o konto, bardzo szybko (często w ciągu kilku-kilkunastu minut) skontaktuje się z Tobą konsultant z Inteligo. Podczas rozmowy potwierdzi dane i umówi kuriera (bo to jedyna opcja zawarcia umowy). Podczas rozmowy możesz wskazać inny adres do podpisania umowy niż ten podany we wniosku. Może więc to być np. Twoje miejsce pracy. 

      Przed przybyciem kurierzy kontaktują się telefonicznie celem ustalenia dokładnej godziny przyjazdu. Po podpisaniu umowy, w ciągu kilku minut od wyjścia kuriera Twoje konto zostanie aktywowane. 

      Złóż wniosek o Konto Inteligo i zdobądź 150 zł do Intersport

      Przydatne dokumenty:

      136 komentarzy:

      1. Idzie połączyć z "Mam Inteligo" i zdobyć 100 zł + bony 150 zł??

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Śmiem twierdzić, że nie. Dlaczego? Regulamin promocji "Intersport za 0" mówi o objęciu promocją wniosków składanych "za pośrednictwem strony internetowej www.inteligo.pl", a w przypadku regulaminu programu poleceń "Mam Inteligo" mamy zapis o konieczności złożenia wniosku za pośrednictwem strony www.maminteligo.pl (i tylko w tam składanym wniosku jest miejsce na wpisanie kodu polecenia).

          Oczywiście świetnie by było gdyby te dwie promocje dało się połączyć, ale przyjąć należy interpretację powyższą (lub ewentualnie zaryzykować - złożyć wniosek z kodem polecenia, ale i też zarejestrować się na stronie promocji z Intersport; ryzyka nie ma - zwłaszcza dla tych dla których bony nie są priorytetem, a ewentualnym miłym dodatkiem). Wysłałem zapytanie w tej sprawie do banku. Gdy dostanę odpowiedź - uzupełnię wpis.

          Na chwilę obecną ze spokojem w powyższej promocji z bonami do Intersport brać mogą udział osoby, które ze względu na okres karencji (3 lata) i tak nie łapią się na otwarcie konta z polecenia w "Mam Inteligo".

          Usuń
        2. Wyjaśniło się?

          Usuń
        3. W momencie tego komentarza aktualizowałem wpis :) Niestety, z odpowiedzi banku wynika, że promocje nie łączą się.

          Usuń
        4. Choć moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie by założyć konto z polecenia w Mam Inteligo a i też się zarejestrować w promocji z Intersport. Wykluczeniem do dostania stówy to nie będzie a może się udać.

          Usuń
        5. Po kolejnej próbie i weryfikacji stanowiska banku, interpretacja jest jednak pozytywna. Promocje można połączyć :)

          Usuń
        6. Czyja to była 'interpretacja' i jak to jest możliwe, żeby na to samo pytanie były dwie diametralnie różne odpowiedzi z tego samego banku?

          Usuń
      2. Tradycyjnie,po otrzymaniu kodów można bez konsekwencji zrezygnować z konta/ karty ?
        Ewentualnie liczyć że przy zgłoszeniu rezygnacji bank da kartę bez warunków

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Można zrezygnować. Nie ma lojalki.

          Usuń
        2. Posiadanie konta i karty wymagane jest do momentu wydania bonów. Później możesz zrobić co chcesz (także je zamknąć, aczkolwiek gdy np. tylko zrezygnujesz z karty to samo konto pozostanie darmowe, a dostęp do środków da BLIK).

          Usuń
      3. No to poszło. Telefon z Inteligo błyskawicznie. Może ze 2 minuty minęły? No to czekam na kuriera.

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Po złożeniu wniosku o konto od razu rejestrowałeś się na stronie promocji? Czy może po telefonie z banku ? A może dopiero należy to zrobić po podpisaniu umowy poprzez kuriera? Ja wniosek złożyłem o 17,50. Przy założeniu ,że pracują do 18 to zadzwonią najwcześniej jutro. Przyszedł SMS i mail że odezwą się w ciągu 48 godzin.Kiedy prawidłowo mam się zarejestrować na stronie promocji ?

          Usuń
        2. Niedawno brałam udział w podobnej promocji ale w PKO z bonami do intersportu i zapisałam się do promocji zaraz po rozmowie z konsultantem, na długo przed otrzymaniem umowy i karty. Po prostu bałam się, że promocja się skończy zanim się zapiszę. Potem, jak otrzymałam umowę chciałam się ponownie zapisać ot tak dla pewności ale system odpowiadał, że już jestem zapisana. Bony dostałam bez problemu.

          Usuń
        3. Na moje to kolejność nie ma znaczenia bo są daty do kiedy to zrobić. Ja wysłałem wniosek a zaraz potem się zarejestrowałem. Po PESELu skojarzą.

          Usuń
      4. Pytanko: czy posiadając konto obecnie w PKO bp łapię się na powyższą promocję uzyskując 150 zł? Jak to się ma do: "inne konto prowadzone przez PKO bp"?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Jeśli posiadasz (teraz lub posiadałeś/-aś po 1.12.2016 r.) jakikolwiek rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w PKO BP to niestety udziału brać nie możesz.

          Usuń
        2. Tak myślałem, choć miałem wątłą nadzieję, a brałem udział w tej ostatniej promo przy 100 zł do Intersport :( mówi się trudno, i dzięki za odpowiedź ;)

          Usuń
      5. Są jakieś ograniczenia w takich promocjach dla małżeństw ? Możemy z żoną założyć po koncie i dostaniemy 6x50zl ? ;)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Oczywiście że możecie. Bycie małżeństwem nie ma nic do rzeczy ;) Możecie sobie założyć 2 odrębne konta.

          Usuń
      6. najpóźniej do 14.07.2017 r.: zarejestrować się na stronie promocji Sport za zero z Inteligo. Mogę to zrobić od razu po złożeniu wniosku o konto, czy dopiero po podpisaniu umowy i aktywacji konta? Konsultant mówi, że dopiero po aktywacji konta.

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Możesz od razu po wysłaniu wniosku. Konsultanci różne rzeczy gadają ;)

          Usuń
        2. Tak jak wyżej pisze Anonimowy25 maja 2017 18:49. W podobnej promocji PKO wziąłem udział i tego samego dnia założyłem konto i się zarejestrowałem. Bony otrzymałem.

          Usuń
      7. Miła niespodzianka. Bo do upływu tych 3 lat to mi jeszcze brakują jakieś 2 ;) Więc a w sam raz by powrócić. Jest godziwy powód :)

        OdpowiedzUsuń
      8. ja też korzystałem z podobnych promocji, telefon byl dosyc szybko po zlozniu wniosku, a i bony dostalem, takze sie opłaca

        OdpowiedzUsuń
      9. Z tym łączeniem się promocji Otwórz konto w Inteligo i odbierz 100 zł premii w gotówce oraz 150 zł w bonach Intersport! o sprawa dyskusyjna. Na konkuncyjnym blogu jest informacja potwierdzona przez PKO, że się nie wykluczają.
        Cytat:
        Zapewne pierwsze komentarze jakie by się pojawiły pod tym wpisem dotyczyły by tego czy można tę promocję połączyć z promocją “Mam Inteligo” w edycji XIII (przeznaczonej dla osób, które nie posiadały konta w Inteligo od min. 3 lat). Naszym zdaniem jak najbardziej ponieważ regulamin mówi jedynie tyle, że wniosek powinien być złożony ze strony banku inteligo.pl a wniosek umożliwiający skorzystanie z polecenia innej osoby również znajduje się na stronach banku pod tym adresem.
        [Aktualizacja 26.05.2017] Mamy potwierdzenie z banku, że promocje się łączą! :)
        (…) Uprzejmie informuję, że Regulamin promocji nie zastrzega możliwości wzięcia udziału w dwóch promocjach jednocześnie. Konieczne jest spełnienie warunków określonych w Regulaminach, by mógł Pan(i) otrzymać nagrody.
        Założenie konta w ramach programu poleceń gwarantuje nam dodatkowe 100 zł premii, jeżeli wydamy kartą min. 200 zł oraz dokonamy transakcji IKO na min. 10 zł.
        [usunięty link - przyp. Mr. Złotówa]
        Proszę o weryfikację tej informacji i odpowiedź.

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Dzięki za komentarz. Odpowiedź wygląda na udzieloną na zapytanie wysłane przez formularz kontaktowy. Ja potwierdzałem w dwóch źródłach (w tym w biurze prasowym banku). W związku z zasygnalizowaną przez Ciebie rozbieżnością wysłałem zapytanie jeszcze raz.

          Przygotowując prześwietlenia promocji wybieram zawsze wariant asekuracyjny - na blogu nie obiecuję czegoś co może się nie ziścić w rzeczywistości. Choć oczywiście bardzo bym chciał by promocje się łączyły :)

          Usuń
        2. A jednak wieść bardzo dobra. Po kolejnej próbie i weryfikacji stanowiska banku, interpretacja jest jednak pozytywna. Promocje można połączyć :) Więc już tego teraz trzeba się trzymać :)

          Usuń
        3. Warto więc drążyć temat...

          Usuń
      10. Czy jak wczoraj złożyłem wniosek bez polecenia. To da się ti jeszcze jakoś odkręcić, aby załapać się na dodatkową 100.

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Raczej nie bo już masz wniosek a z tego co kojarzę to tego drugiego już nie będą kontynuować.

          Usuń
      11. Ciekawe ile kosztuje 'posiadane' wydawanej karty płatniczej MasterCard do tego konta?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Cytuję:
          "0 zł za posiadanie karty płatniczej do konta (jeśli w miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz płatności na sumę co najmniej 100 zł; w przeciwnym wypadku opłata wynosi 4 zł)"

          Usuń
      12. Składając wniosek z tego drugiego linku dostanę 100 zł + bony 150 zł? ale na jakiej zasadzie to działa bo nie rozumiem

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Na tym że tam podasz kod polecenia. Za to jest 100 zł. A dodatkowo za rejestrację na stronie z bonami będą bony 150 zł.

          Usuń
        2. Czyli należy to zrobić odwrotnie niż w tym tekście powyżej - najpierw założyć konto, a dopiero później się zarejestrować na bony? Nic ztego nie rozumiem.

          Usuń
        3. Kolejność nie ma znaczenia. Ważne by w czasie promocji

          Usuń
        4. Kolejność ma jak najbardziej znaczenie, a mianowicie najpierw warto założyć konto przez polecenie, za co jest 100 zeta do przodu, a później dopiero podpiąć się na bony.

          Odwrotna kolejność wyklucza 100-złotowy bonus!

          Usuń
      13. Jak wyłączyć te powiadomienia smsowe??

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Na infolinii lub w serwisie transakcyjnym.

          Usuń
        2. A gdzie w serwisie transakcyjnym będzie można to zrobić??

          Usuń
        3. Dane i ustawienia > Ustawienia > Powiadomienia

          Usuń
      14. Czy mogę zamknąć kartę natychmiast po dokonaniu jednej płatności, czy muszę czekać z jej zamknięciem, aż otrzymam bony?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. "do dnia wydania nagrody należy posiadać konto i kartę otwarte w promocji"

          Usuń
        2. Ale w regulaminie nic nie ma, że nie można zastrzec karty! Jest tylko, że należy posiadać konto, jak np. zgubimy kartę to moim zdaniem otrzymamy te bony, ewentualnie po reklamacji ale regulamin nie stypuluje, że należy utrzymać kartę do końca.

          Usuń
      15. czyli jak posiadałem konto PKO w tym roku i zamknąłem je w kwietniu to z promocja z bonem do intersport jestem wykluczony ? ale z promocji mam inteligo premia 100zł już nie ?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. No właśnie to takie zakręcone. Też miałem konto założone w PKO i zamknąłem w grudniu. W Inteligo mogę założyć ale tylko ze stówą z polecenia a bez bonów :(

          Usuń
      16. Czy w opcji 150 + 100 obowiązuje wersja, w której kartą trzeba zrobić transakcje na sumę 200 zł czy może w tych 200 musi być jedna na minimum 150 zł tak jak to jest określone w warunkach promocji INTER-SPORT?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Tu wydanie tych 200 zł automatycznie spowoduje spełnienie warunku płatności w promocji z bonami do Intersport (bo w końcu będzie trzeba wykonać minimum jedną płatność). W przypadku promocji z bonami płatność może być na dowolną kwotę (te 150 zł było wymagane w niedostępnej już, bo zakończonej przed terminem, promocji Nest Banku z bonem do Decathlon).

          Usuń
        2. No tak, wysyp promocji i pomieszałem, przepraszam. W takim razie dopytam o te wymagane 200 zł - musi być w jednym kawałku 200 czy może to być kilka transakcji na sumę 200?

          Usuń
        3. Może być w jednej, ale może być w wielu transakcjach. Ważne by łącznie wydać min. 200 zł kartą i do tego 10 zł IKO (BLIKiem).

          Usuń
      17. Czy "punkt handlowo-usługowy" na płatność BLIKiem to też biletomat? :)

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Tak. Chodzi o wszystko co możliwe byle nie płacić przez internet.

          Usuń
      18. Czy po zrobieniu transakcji BLIK z użyciem aplikacji IKO można tę aplikację wyrejestrować z telefonu i deaktywować w systemie Inteligo? Czy trzeba mieć to aktywne przynajmniej do czasu wypłaty nagrody za polecenie?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Nie ma żadnego wymogu jej utrzymywania. Ważne by wydać dychę Blikiem a później możesz usuwać

          Usuń
      19. No i tym sposobem założyłam kolejne konto... :P Spko jak mnie przekonają to zostanę na dłużej. Aplikacja mi się spodobała, strasznie prosta w uzywaniu

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. To prawda że aplikacja jest świetna i o level wyżej od innych banków. Jeszcze tylko Millennium w tym względzie dorównuje.

          Usuń
      20. można usunąć aplikację

        OdpowiedzUsuń
      21. Uuuuu a ja omyłkowo zaznaczyłam kartę Visa. Teraz doczytuję że to musiał być Mastercard. Da się to jakoś odkręcić??

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. a dzwonili już banku? Jeśli nie to w trakcie rozmowy pewnie można by jeszcze zmienić, bo tak potwierdzamy o co wnioskowaliśmy.

          Usuń
        2. Złożyłam znajomemu wniosek w pt koło południa, możliwe żeby do tej pory jeszcze nikt nie dzwonił?

          Usuń
        3. Możliwe. U mnie dzwonili po 2 dniach.

          Usuń
      22. Te 10 zł IKO moge wydać na Allegro płacąc Blikiem czy też musi to być płatność w sklepach jak kartą?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Też w punktach handlowo usługowych.

          Usuń
      23. A co z tą zgodą na otrzymywanie od banku informacji handlowych i marketingowych w promocji intersport za 0 ? Tam są 3 pozycje do zaznaczenia i muszę wszystkie odhaczyć?

        " Klient wyraża zgodę:
        1) na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za
        pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów
        wywołujących,
        TAK NIE
        2) na przetwarzanie danych osobowych przez PKO Bank Polski SA w celu marketingu produktów lub usług podmiotów
        współpracujących**,
        TAK NIE
        3) na otrzymywanie od PKO Banku Polskiego SA informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych)
        dotyczących podmiotów współpracujących** za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń
        końcowych i automatycznych systemów wywołujących.
        TAK NIE "

        OdpowiedzUsuń
      24. od 2 czerwca nikt nie zadzwonił, kilka dni temu napisałam do nich - cisza, wczoraj złożyłam drugi wniosek, od razy przyszedł mail, że wniosek jest już w weryfikacji ten z 2 czerwca i drugiego złożyć nie można.
        Miał ktoś tak, że to trwała tyle czasu?

        OdpowiedzUsuń
      25. u mnie też trwalo dłuzej, spokojnie. nie mialem problemu jeszcze z żadną ich promocją

        OdpowiedzUsuń
      26. Dziś wpadła stówka :)

        OdpowiedzUsuń
      27. U mnie to samo - pozdro :P

        OdpowiedzUsuń
      28. A ja dzis dopiero założyłem, to jeszcze sobie chwile poczekam :D Dobrze ze sie zmiescilem w czasie, szkoda byloby nie skorzystac

        OdpowiedzUsuń
      29. Dzięki za wasze komentarze. U mnie też już 100zł jest. A do głowy by mi nie przyszło żeby już teraz się logować i sprawdzać.

        OdpowiedzUsuń
      30. Długo czekaliście na bony ?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Bonów chyba jeszcze nie rozsyłano. Wyżej mowa o premii za konto z polecenia.

          Usuń
      31. Nie mogę otworzyć strony aby złożyć wniosek o konto Inteligo + premia 100 zł (promocja "Mam Inteligo"). Otrzymuje wiadomość, że strona jest niedostępna. Ktoś wie dlaczego?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Sprawdzałem przed chwilą - u mnie działa. Spróbuj ponowne, bo być może był to tylko chwilowy problem (ewentualnie spróbuj na innej przeglądarce albo na komputerze gdy sytuacja miała miejsce na komórce).

          Usuń
        2. To była wina mojej przeglądarki spróbowałem z innej i bez problemu otworzyło. Zastanawiam się tylko dlaczego z tamtej nie mogłem jej otworzyć. Ale to już chyba nie dotyczy tematów "bankobrania".

          Usuń
      32. Czy te płatne powiadomienia SMS, można samemu jakos wyłączyć ?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Po 2 mies. płatne. Wyłączysz w bankowości albo na infolinii.

          Usuń
      33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. czemu 15.07?? do 31.07 mają czas.

          Usuń
        2. A sory racja. Płatność do 15.

          Usuń
      34. Ktoś wie gdzie znajdą się bony w przypadku spełnienia warunków promocji ?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Będzie wiadomość w bankowości internetowej.

          Usuń
        2. Czy w aplikacji mobilnej jest dostęp do wiadomości?

          Usuń
      35. Jak uniknąć miesięcznej opłaty za użytkowanie karty po zamknięciu konta INTELIGO ???.
        Po otrzymaniu bonu na 150 zł co ma nastąpić najpóźniej do 31 lipca - zamierzam w dniu 01 sierpnia wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta . Za sierpień prawdopodobnie naliczona zostanie opłata 4 zł pomimo , że w miesiącu lipcu dokonałem płatności kartą na ponad 100 zł . Czy istnieje jakiś sposób by uniknąć tej opłaty ?.

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Opłata jest za miesięczny okres rozliczeniowy liczony od daty zawarcia umowy a nie za miesiąc kalendarzowy. Jak zlikwidujesz kartę to opłata jest proporcjonalna do liczby dni a nie cała.

          Usuń
        2. Aby zmniejszyć opłaty za kartę można zlecić jej zamknięcie podczas rozmowy z konsultantem Inteligo. Można także wykonać zastrzeżenie karty po zalogowaniu w serwisie internetowym, w sekcji "Karty” wybierając z prawego menu przycisk "Zastrzeż". Każdy z powyższych sposobów rezygnacji z karty jest dyspozycją nieodwracalną. Za kartę zastrzeżoną Bank nie pobiera opłat miesięcznych za okres następujący po zastrzeżeniu. Jeśli w przyszłości będziesz chciał korzystać z karty płatniczej do rachunku wówczas wystarczy, że zamówisz nową.

          Usuń
      36. Czy wypowiedzenie umowy Inteligo można złożyć w placówce PKO BP ?.
        Na stronie : http://www.bankier.pl/wiadomosc/Jak-zamknac-konto-w-banku-Wypowiedzenie-umowy-w-24-instytucjach-7500013.html - jest informacja , że można , ale na innych stronach , że tylko drogą pocztową na adres siedziby banku w W-wie.

        OdpowiedzUsuń
      37. Czy ktoś już dostał bony ?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Czy ktoś nie wiem ;) Ja nie.

          Usuń
        2. Ja dostałem.

          Usuń
      38. ja też jeszcze nie, teraz sprawdzałem 26-07, godz 20:25

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. No to raczej czekają z wysyłką do końca. Stawiam że wyślą w poniedziałek

          Usuń
      39. Mam kody :-)

        OdpowiedzUsuń
      40. Ja również mam :) można użyć w sklepie stacjonarnym ? kupujac cos np za 400 zł uzyc 3 kody i miec 150 zl rabatu ?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Tak, w stacjonarnym można użyć wiele kodów naraz.

          Usuń
      41. Fajna promocja. 250 zł na fajnym koncie. I jeszcze czekam teraz na 20 zł za HCE :)

        OdpowiedzUsuń
      42. Pamiętacie, że regulamin promocji mówi w rozdziale 6 punkt 15: "Jeśli Uczestnik Promocji w terminie do 14 września 2017 r. złoży dyspozycję zamknięcia Konta, to nie będzie uwzględniony w Promocji."
        Rozumiem przez to, że póki co mogę jedynie zastrzec kartę przez bankowość internetową. Czy ktoś wie czy jak zastrzegę kartę to będzie się naliczała opłata miesięczna za nią? Może złotówa?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Nie wiem skąd masz ten termin 14 września 2017 r.???
          Ja mam ten punkt zapisany tak :
          "Jeśli Uczestnik Promocji w terminie do 14 lipca 2017 r. złoży dyspozycję zamknięcia Konta, to nie będzie uwzględniony
          w Promocji."

          Usuń
        2. 14. września to data z regulaminu już nowej promocji. dotyczy tych którzy teraz zakładają konto.

          Usuń
      43. Jak to jest z tymi bonami ?? Nie wysyłają do wszystkich w tym samym terminie ? Ja jeszcze nie mam. Czekam spokojnie do poniedziałku.

        OdpowiedzUsuń
      44. A jak fizycznie zrealizować te kody ?.
        Czy mam je wydrukować i z takim wydrukiem udać się do sklepu ? itam dokonać zakupów .

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. wystarczy w sklepie podać numer bonu BP.....

          Usuń
        2. Zakupy dziś już zrobione. Nie trzeba nic drukować. Można sprzedawcy przedyktować kody. Wchodzi kilka na raz.

          Usuń
        3. W sklepie internetowym jest gorzej bo przy zakupie można wykorzystać tylko jeden kod obniżający cenę o 50 zł.

          Usuń
      45. I ja otrzymałem kody! Jutro na zakupy.

        OdpowiedzUsuń
      46. Kody otrzymałem ;-),ale nie otrzymałem stówki za otwarcie konta z polecenia ,czy ktoś orientuje się kiedy wypłacany jest ten bonus oczywiście spełniłem warunki potrzebne do otrzymania tego bonusu i nic :-( Może orientuje się ktoś z Was gdzie mógłbym sprawdzić czy zakwalifikowałem się do odbioru tej 100-ki ? pozdrawiam D.K.

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Czasu na wypłatę premii za otwarcie z kodem polecenia mają dużo

          Usuń
        2. 94 dni od końca etapu

          Usuń
      47. w regulaminie który jest podpięty w wiadomości z otrzymanymi bonami pisze, że jeśli do dnia 14 września wypowiem konto, to nie biorę udziału w promocji. O co chodzi? I w jaki sposób zamknąć konto i kartę, aby nie było opłat?

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Pod linkiem zmienił się regulamin i dotyczy obecnej edycji promocji ("Promocja trwa w okresie od 24 lipca 2017 r. do 14 września 2017 r"). My możemy już zamykać.

          Usuń
      48. witam,
        ja do dnia dzisiejszego nie otrzymalam kodow. w jaki sposob najlepiej zlozyc odwolanie? z gory dziekuje za odpowiedz

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. ja również nie dostałem, ciekawe ile jest takich osób, w sumie jeszcze mają czas do końca dzisiejszego dnia.

          Usuń
      49. wlasnie wyslalem zapytanie-co z bonami?wolalbym uniknac reklamacji....czas

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. witam,
          a jak wyslales zapytanie? mejlowo jak tak to na jaki adres? czy przez bankowosc internetowa? czy moze inny sposob?
          pozdrawiam

          Usuń
      50. beznadzieja żadna z 3 osób w mojej rodzinie nie otrzymała bonów BANK ŻENADA

        OdpowiedzUsuń
      51. BONÓW BRAK Szanowna Pani, Serdecznie dziękuję za korespondencję o treści: "Witam Kiedy dostane bony do Intersport. Pozdrawiam" Uprzejmie informuję, że pula nagród w promocji "Intersport za 0" była ograniczona do 2900 sztuk po 3 bony. W przypadku spełnienia warunków nagroda była przekazywana do 31 lipca 2017 roku. Warunkiem uzyskania nagrody było: - złożenie wniosku o Konto Inteligo z kartą płatniczą MasterCard PayPass w terminie od 25 maja do 30 czerwca 2017 roku; - wyrażenie odpowiedniej zgody marketingowej; - w terminie do 14 lipca 2017 roku dokonanie przynajmniej jednej transakcji bezgotówkowej kartą MasterCard PayPass i zarejestrowanie się na stronie Inteligo.pl/intersportza0; W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do wypełnienia formularza w zakładce "Poczta" po zalogowaniu się do konta. Pomocą służą również nasi konsultanci dostępni pod numerami telefonów 800 121 121 oraz 81 535 67 89. Serdecznie pozdrawiam,

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. No i ?? Spełniłaś wszystkie warunki ?? To mam rozumiec że można było złożyć wniosek a było się np. 3500 osobą i od razu było wiadomo że jak wszyscy spełnią warunki to się nie otrzyma bonów ?? To są chyba żarty. Poczekam co mi odpiszą.

          Usuń
        2. No i przecież bank miał o ewentualnym wyczerpaniu puli nagród i przedterminowym zakończeniu akcji poinformować na stronie promocji. A jak wejdzie się na stronę promocji, to tam nadal można się rejestrować.

          Usuń
        3. warunki spełnione stówa z polecenia wpadła,a bonów brakło :-(

          Usuń
      52. Ja dzisiaj dostałem odpowiedź z banku że podobno nie zarejestrowałem się na stronie promocji. Zrobiłem to od razu po otwarciu konta , nawet dwa razy bo chciałem być pewny że przeszło. Za drugim razem dostałem info że pesel jest już zarejestrowany. Szkoda że nie zrobiłem wtedy screena. Bank stracił całe moje zaufanie do tego bezczelnie kłamie. Tu nie chodzi o te bony tylko o zasady !! A wam co odpowiedzieli ??

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Mam podobną sytuację co prawda otrzymałem kody do intersportu ale ze stówki bank mnie skroił stwierdzili że nie spełniłem warunku płatności Blik IKO ;-) co oczywiście zrobiłem i to w wymaganym terminie no cóż moje zaufanie też stracili ;-/

          Usuń
        2. Ale przecież masz historię rachunku i tam jest widoczna płatność więc sprawa jest prosta i zupełnie nie rozumiem czego by mieli nie uznać?! Jedyne co to gdyby ta płatność iko była w internecie. Więc pisz drugą reklamację.

          Usuń
      53. Bony są + stówka - konto założone na początku lipca!

        OdpowiedzUsuń
      54. Ja dostałem kody do Intersportu ale 100 Pln. nie choć spełniłem wszystkie warunki promocji otworzyłem to konto z polecenia z linku powyżej ,bank twierdzi że nie wykonałem płatności IKO w wymaganym czasie KOMPLETNA BZDURA ,no ale jak im to udowodnie . Mr. Złotówa może Ty coś zaradzisz ???? pozdrawiam Daniel

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Zgodnie z komentarzem od @Anonimowy 28 sierpnia 2017 21:58 nieco wyżej. Płatność będzie widoczna w historii transakcji na koncie, więc łatwo to możesz udowodnić. Napisz reklamację wskazując konkretną transakcję i datę jej wykonania.

          Usuń
        2. Tak też zrobiłem ale te transakcje nie są jakoś specjalnie oznaczone i bank twierdzi że to nie były transakcje zbliżeniowe telefonem :-/ i weź tu się z nimi kłuć ,pozdrawiam Daniel

          Usuń
        3. Na potrzeby promocji "Mam Inteligo" powinna być wykonana płatność IKO (BLIKiem), a więc z wykorzystaniem 6-cyfrowego kodu, a nie zbliżeniowo telefonem. Wtedy w historii powinno to być opisane w wyróżniający się sposób - nie mam obecnie wglądu do historii Konta Inteligo, ale w PKO BP (czyli przy podobnych zasadach; PKO BP jest właścicielem Inteligo) transakcja BLIKiem opisana jest jako "Zakup w terminalu - kod mobilny".

          Usuń
      55. Mr Złotówa opisz w promocjach Inteligo (w przyszłości) że z konta głównego można zrezygnować tylko listem poleconym. Konto internetowe a robią problemy!

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Znaczek na list polecony kosztuje teraz tylko 5,65 zeta!

          Usuń
      56. Założyłem konto dokonałem zakup kartą wyraziłem wszystkie potrzebne zgody itd. promocja kończy się 14 09 a kodów jak nie było tak nie ma nie wiem o co w tym chodzi

        OdpowiedzUsuń
        Odpowiedzi
        1. Powyższa promocja zakończyła się w lipcu. Zapewne masz na myśli edycję opisywaną tutaj - w niej bony mają być rozesłane do 29.09.

          Usuń