Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie kwietnia 2019 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

26.05.2019

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie kwietnia 2019 roku

Nadszedł mój ulubiony moment. Jak co miesiąc podliczam, ile zysku przyniosły mi promocje bankowe.

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie kwietnia 2019 r.
A mam za sobą baaardzo dobry czas. Ostatnie miesiące obfitują w promocje bankowe, na które udawało się załapywać nie tylko nowym, ale także powracającym klientom (a do takich już często się zaliczam), więc przyszedł czas na efekty uczestnictwa w tych okazjach do bankobrania. Dziś piszę gdzie, za co i ile zarobiłem, a także, ile przy tym wydałem.

Już od lat praktykuję zasadę, że nie używam kont bankowych i kart płatniczych, które nic by mi nie dawały mimo aktywnego korzystania z nich. Tak samo jest też z zakupami. Nie płacę gotówką, ani "zwykłą" kartą, bo chcę określonych korzyści. A tymi mogą być procentowo naliczane zwroty wydatków, gwarantowane nagrody i bonusy za wykazanie się określoną aktywnością (zazwyczaj zaliczają się do tego - ilościowo lub kwotowo określone - płatności kartą) oraz inne gratyfikacje (czasem nawet dla obecnych klientów). Wieloletnia praktyka, skrupulatnie dokumentowana na blogu, pokazuje, że się da. I efekty tego są satysfakcjonujące. Przy nie tak dawnym podsumowaniu z okazji 5-lecia bloga wyszło, że w tym czasie zarobiłem 27 000 zł, co średnio daje 450 zł miesięcznie. Wynik z obecnie podsumowywanego miesiąca jest jednak zdecydowanie lepszy. Zatem nic, jak tylko przejść do szczegółów.

Przegląd mych wyników zaczynam od Citibanku. A konkretnie od promocji, którą już się pochwaliłem swego czasu na Facebooku:

Kartę kredytową Citibanku wyrobiłem swego czasu w promocji (w jednej z obecnie dostępnych można zgarnąć 400 zł do wydania na Allegro). Gdy złożyłem wypowiedzenie umowy, bank zaproponował mi 10-procentowy zwrot za płatności kartą. I w ten sposób wpadło aż 200 zł (czyli maksymalna kwota, jaką można było uzyskać).

Na konto w Alior Banku wpadła premia 100 zł oraz zwroty za płatności (11,55 zł - w tym przypadku zebrane z trzech miesięcy). To efekt założenia konta w grudniu ub.r. Kto wtedy się nie załapał, nie ma czego żałować, bo teraz ma okazję zgarnąć więcej - do wzięcia jest aż 150 zł za Konto Jakże Osobiste na całkiem podobnych zasadach. Czy ja żałuję, że nie udało się załapać na edycję z wyższą premią? Czasem takie myśli się pojawiają, jak i komentarze Czytelników, gdy bank odpala kolejną edycję z wyższą gratyfikacją. Ale nie żałuję. Jest bowiem tak, że bonus wpadł wcześniej, a i być może na kolejną promocję w przyszłości załapię się wcześniej 😉

Za kartę kredytową wyrobioną w niedawnej promocji BNP Paribas wpadł pierwszy z bonów Allegro o wartości 100 zł. Przewidziane są jeszcze 3 (w kolejnych miesiącach). Pod względem organizacji promocji karty kredytowej BNP Paribas doszlusował do Citibanku i robi to właściwie dość regularnie (obecnie do wzięcia są bony o łącznej wartości 400 zł do wykorzystania w sklepach grupy Morele.net).

Byłem już klientem większości banków, ale jeszcze nigdy dotąd nie było mi dane posiadać czegokolwiek w Banku Pekao. Na początku tego roku nadarzyła się jednak okazja, którą oczywiście wykorzystałem. Za otwarte wtedy Konto Przekorzystne i spełnienie bardzo prostych warunków wpadł bonus 100 zł. Nad otwarciem konta w tym banku mocno też zastanawiała się żona, ale póki co zaczeka na inną okazję.

W zeszłomiesięcznym podsumowaniu odnotowałem dwie premie po 100 zł (za otwarcie konta i jego polecenie na linii ja-żona), które wpadły w ramach niedawno zakończonej promocji "Mam Inteligo". W tym miesiącu mogę odnotować jeszcze jedną premię w wysokości 100 zł za polecenie konta mamie (w podsumowaniu oczywiście nie uwzględniam już jej stówki, którą również zarobiła za otwarcie konta, bo pod uwagę biorę wyłącznie wpływy, które zasilają budżet gospodarstwa domowego, jakie ja prowadzę z żoną). Konto Inteligo polecałem również Czytelnikom bloga (za wszystkie wykorzystane kody polecenia dziękuję), aczkolwiek zysków z tego tytułu nie uwzględniam do niniejszego raportu, gdyż stałby się on niereprezentatywny. Skupiam się wyłącznie na tym, co wypracowują promocje, w których biorę udział ja lub żona, a w przypadku premii za polecenia pod uwagę biorę wyłącznie rekomendacje wśród znajomych czy rodziny (a więc tak, jak może robić każdy, nawet nie prowadząc bloga).

W przypadku T-Mobile Usługi Bankowe mogę napisać w praktyce już o tradycyjnym bonusie 25 zł, który wpada na Konto Premium, jeśli wykonane zostaną płatności na sumę min. 500 zł. Z wyżej wymienionych to najdłużej posiadane przeze mnie konto (zwroty trwają już od kilku lat). Przyzwyczaić się już można było też do bonusu 20 zł, który wpadał na konto w EnveloBanku, ale tem obecnie uwzględniony przeze mnie bonus jest szóstym i niestety ostatnim, który był przewidziany w tej promocji dla obecnych klientów.

Całość uzupełnia bon Allegro o wartości 20 zł, który otrzymałem od Santander Banku (jako obecny klient) za spełnienie prostych warunków sprowadzających się w praktyce do wykonania bezkosztowych transakcji w aplikacji mobilnej.

W poniższej tabeli znajdziesz w jednym miejscu wszystkie wymienione przeze mnie bonusy, zwroty i nagrody za promocje bankowe, w których wziąłem udział:
Gdzie?
W jaki sposób?
Ile wydałem?
Ile zyskałem?
Citibank
Zwrot (10%) za płatności kartą kredytową w promocji na zatrzymanie
2000 zł*
200 zł
Alior Bank
Premia 100 zł za otarcie konta
1263 zł**
100 zł
Zwrot (1%) za płatności
11,55 zł
BNP Paribas
Bon Allegro o wartości 100 zł w promocji karty kredytowej
1000 zł
100 zł
(bon Allegro)
Pekao
Premia za otwarcie konta osobistego
12 zł
100 zł
Inteligo
Premia za polecenie w programie „Mam Inteligo”
-
100 zł
T-Mobile Usługi Bankowe
Zwrot za płatności kartą
505 zł
25
EnveloBank
Bonus za płatności i wpływ wynagrodzenia
510 zł
20 zł
Santander Bank
Bon Allegro o wartości 20 zł za transakcje w aplikacji mobilnej
-
20 zł
(bon Allegro)
* płatności kartą wykonywane w dłuższym okresie (ponad 2 miesiące)
** płatności kartą wykonywane przez 3 miesiące (na potrzeby promocji z premią 100 zł wystarczyło wykonać 3 transakcje na dowolne kwoty; pozostałe wykonane dla uniknięcia opłaty za kartę i – jednocześnie – dla uzyskania zwrotu za płatności).

A wpływy na konta i przekazane nagrody wyglądały tak:
Moje zarabianie na bankach - podsumowanie kwietnia 2019 roku
Moje zarabianie na bankach - podsumowanie kwietnia 2019 roku

Wyliczenia 


Łącznie dzięki wszystkim promocjom udało się zebrać 676,55 zł.

Jeśli chodzi o posiadane przeze mnie konta i karty, to wszystkie (za wyjątkiem Banku Pekao) nie wygenerowały kosztów. Są bowiem bezwarunkowo darmowe lub z opłat zwalnia spełnienie warunków, które pokrywają się z warunkami realizowanymi na potrzeby promocji i uzyskania bonusów.

Tym drobnym wyjątkiem jest wspomniany Bank Pekao, który pobiera opłatę 0,20 zł za każdy przesłany SMS z hasłem do autoryzacji dyspozycji składanych w bankowości internetowej. Taki koszt poniosłem przy okazji aktywacji karty płatniczej. Nie płaciłem dotąd za potwierdzenie przelewów (gdyż wszystkie wpływy wymagane do bezpłatnego prowadzenia konta osobistego póki co przerzucam sobie na konto oszczędnościowe, korzystając z okazji na oprocentowanie 3%).

Innym kosztem, jaki poniosłem jest jeszcze prowizja za opłacenie rachunku za gaz za pośrednictwem eBOK dostawcy (przy płatności kartą pobierana jest prowizja 0,50 zł). Koszt ten uwzględniam, bo gdyby nie korzyści (przewyższające prowizję) z tytułu płacenia kartą, to robiłbym darmowy przelew.

Po uwzględnieniu tych - na szczęście niewielkich - kosztów, wychodzi, że na czysto uzyskałem 675,85 zł. Tę sumę jak zawsze przyrównuję do kwoty, jaką musiałbym posiadać i na cały miesiąc "zamrozić" na najlepiej oprocentowanych kontach oszczędnościowych, by tyle samo co z bankobrania uzyskać z odsetek. W tym miesiącu wyszła kwota olbrzymia - aż 303 570,91 zł.

Z historii bankobrania - porównanie z latami poprzednimi


Z promocji bankowych korzystam już od wielu lat, ale od ponad 5 lat prowadzę bloga Bankobranie i to na nim regularnie co miesiąc dzielę się swoimi wynikami, publikując takie podsumowania, jak to dzisiejsze. Dzięki temu jest sporo materiału porównawczego. I tak analogiczny miesiąc w poprzednich latach wyglądał w mym przypadku następująco:

Okazuje się więc, że bieżący wynik zdecydowanie przebija te z pozostałych lat. To bardzo cieszy. Bo sam kiedyś miałem pewne obawy, że może kiedyś taki sposób dorobienia skończy się. Jednak nic z tych rzeczy, bo jest nawet lepiej. Na szczęście mijają już okresy wykluczenia, które banki liczą dla byłych klientów i teraz ponownie mam możliwość, by wykorzystywać nowe promocje bankowe.

(Po)rachunki - czyli co zmieniło się w moim portfelu


W tym miesiącu wyrobiona została średnia miesięczna, bo otwarte zostało jedno konto i jedno poszło do zamknięcia. Konto w Santander Banku (po krótkim rozbracie, dzięki brakowi karencji w nowej promocji) założyła żona, bo do zgarnięcia jest bonus 100 zł i bon do Biedronki o wartości 50 zł (a dla nowych klientów jest do wzięcia jeszcze więcej).

Jeśli zaś chodzi o pożegnania, to w Alior Banku, gdzie konto miałem i ja, i żona, to przyszedł czas na zamknięcie jednego z nich.

Promocje bankowe godne uwagi


Aktualnie dostępne promocje bankowe, które cieszą się szczególnym zainteresowaniem wśród Czytelników bloga to:
  • kumulacja promocji konta w Santander Banku, w której zgarnąć można od 230 do nawet 680 zł! Wszystko to z kontem, które daje możliwość wykonywania dowolnej liczby przelewów natychmiastowych bez opłat, a i dla oszczędzających coś się znajdzie (konkretnie to 2,7% na koncie oszczędnościowym);
  • gwarantowany bonus 150 zł za konto w Alior Banku - to już 18. edycja popularnej i sprawdzonej promocji "Money mania"; wato dodać, że tym razem bonus za otwarcie konta w tym banku jest rekordowo wysoki; oprócz premii na start można jednak też zyskać zwroty za płatności oraz 3% na koncie oszczędnościowym;
  • premia pieniężna 300 zł za konto w BNP Paribas - w ostatnim czasie promocje bankowe z kontem w tym banku w roli głównej były dość częste, ale albo do zgarnięcia było mniej, albo nagrodą były bony na zakupy w wybranych sieciach. Tym razem czeka to co bankobiorcy lubią najbardziej, a więc nagroda pieniężna, którą każdy może przeznaczyć na dowolny cel. No i warto jeszcze dodać, że w tej akcji mamy mocno skrócony okres wykluczenia dla byłych klientów (z 24 do 12 miesięcy, więc dla wielu osób może to być szansa na całkiem opłacalny powrót);


Jeżeli chcesz śledzić promocje bankowe, skorzystaj z niezawodnego źródła. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam do 2 razy w tygodniu. Zapisując się na newsletter, otrzymasz powitalny prezent w postaci przewodnika "Jak zyskiwać dzięki bankom?", który zawiera objaśnienia, wskazówki, podpowiedzi oraz triki ułatwiające zarabianie na promocjach bankowych. 

90 komentarzy:

  1. Ale ten moneyback 10% w jakim okresie przez pół roku, rok czy w 1 miesiącu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bank włączył mi promocję jakoś pod koniec stycznia, a czas na wykonywanie płatności miałem do końca kwietnia. I to był cały okres w którym naliczane było 10% (max. do 200 zł).

      Usuń
    2. Mr. Złotówa. Próbuję się zorientować, jakie są kryteria wysokości moneybacku w Citi. Jedni dostają 200 PLN. Inni 100, a jeszcze inni 50 PLN. W związku z tym moje pytania:
      a) jak często rezygnujesz z karty ? (od razu po wypłacie moneybacku ? trochę odczekujesz, raz na rok ?
      b) wydajesz tą karta dużo, czy mało ? (gdy nie wypłacają moneybacku) Nie pytam o konkretną wartość, ale o Twoją subiektywną ocenę. A może całkowicie przestajesz jej używać ?
      c) czy limit na karcie masz wysoki, czy niski, czy taki wypośrodkowany ? I tu również nie muszę znać konkretnej wartości (chyba, że to nie tajemnica i zechcesz się podzielić)
      d) czy przyjmujesz pierwszą ofertę, którą Ci składają, żebyś nie rezygnował z karty, czy licytujesz więcej ? :-)

      Jeśli chodzi o mnie, to na początku dawali po 200 PLN, ale od jakiegoś czasu jedynie po 100 PLN, więc zastanawiam się skąd to wynika.

      Usuń
    3. Mnie też zaproponowali 100 zł w tym roku ale w ubiegłym miałem 200 zł.Limit 4000 a o karcie przypominam sobie po uruchomieniu promocji. Po wypłacie bardzo sporadycznie z niej korzystam.

      Usuń
    4. @Anonimowy 27 maja 2019 08:38, na tej karcie to była pierwsza promocja na zatrzymanie. Kilka, jeśli nawet nie kilkanaście miesięcy minęło między otrzymaniem nagrody za wyrobienie karty, a wypowiedzeniem, bo po drodze jeszcze tam wpadł jeden bonus za polecenie, gdy taki program był dostępny. Jakie są kryteria przyznania promocji i wysokości zwrotów nie wiadomo (być może to szczęście trafienia na konsultanta, być może wysokość budżetów jakimi w danym miesiącu bank dysponuje, albo kolejne z rzędu wypowiedzenie, a może jeszcze coś innego). Kartą praktycznie nie płaciłem. Mam limit 5000 zł. Przyjąłem pierwszą ofertę, bez negocjacji ;)

      Usuń
  2. Mam pytanie. Czy żeby spełnić warunek zwolnienia z opłaty za kartę w pko konto za zero, to mogę po prostu doładować Revolut na 300 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie radzę - za takie myki Revolucjonisty blokują konta.

      Usuń
    2. Może być. Korzystam ponad rok z różnych kart. Nie blokują.

      Usuń
    3. Czemu by mieli blokować, chyba to nie jest z niczym niezgodne?

      Usuń
    4. Dlaczego? Bo są na tzw. 'musiku' :)

      Lekko ponad 2 m-ce temu dyrektor finansowy Revoluta, Peter O’Higgins, złożył rezygnację w związku z niedziałającym zabezpieczeniem przed podejrzanymi przelewami. Revolut przez kilka m-cy miał wyłączoną blokadę, która miała automatycznie filtrować podejrzane transakcje. To spowodowało kłopoty firmy z urzędem nadzoru finansowego Financial Conduct Authority (brytyjski odpowiednik KNF) i w związku z tym obecnie są mega-ostrożni.

      Usuń
    5. I w jaki sposób doładowanie Revoluta kartą z PKO to podejrzana transakcja?

      Usuń
  3. W jaki sposób zdobywasz zwrot z tmobile przez kilka lat? Ja załapałem się na zwrot przez 6 Msc, gdzie następnie żeby dostać na następne 6 musiałem otworzyć produkt kredytowy, a ty mówisz o stałym zwrocie. Pytanie - jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swego czasu wyrobiłem kartę kredytową w promocji (do wzięcia było 200 zł do wydania w Tesco). I dzięki posiadaniu karty nadal mam moneyback (dotąd karta była darmowa, ale niebawem chyba będzie pobrana opłata roczna).

      Usuń
    2. A jak wygląda sytuacja teraz? Otwarcie produktu kredytowego pozwala na nieograniczony moneyback?

      Usuń
    3. Bez zmian.

      Usuń
    4. Ja mam linię kredytową,chyba na czas nieokreślony.Dopóki nie odwołają.Mam już tak prawie od dwóch lat.

      Usuń
    5. @Akashi. Kwotowo ograniczony do 25 zł miesięcznie. A czasowo nieograniczony (tj. do odwołania).

      Usuń
  4. Złotówa, aktywacja karty Pekao w ichnim bankomacie jest darmowa podobnie jak wypłaty kartą z bankomatu. W ten sposób nie uszczknęli mi nawet grosza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie dotarł do mnie PIN.

      Usuń
    2. @Anonimowy, 26 maja 2019, 17:18

      To samo u mnie i żony. Oba konta zostały zamknięte w oddziale natychmiastowo na tzw. porozumienie stron - byłem w szoku :)

      Usuń
  5. Konto w Pekao założone w lutym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotówa, w opisie promocji z Pekao piszesz,że konto założyłes w styczniu, a tu że w lutym. Pytam bo zakładałem w lutym i do dziś stówka nie wpadła.

      Usuń
    2. Tak, w styczniu. Pomyłka, dzięki za czujność. Wypłata miała być na koniec trzeciego miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta, więc u mnie była pod koniec kwietnia (co widać na zrzucie z historii konta), po publikacji zeszłomiesięcznego zestawienia. Teraz w maju na wypłatę mogą liczyć ci, którzy konto założyli w lutym.

      Usuń
    3. Dzięki:-)

      Usuń
    4. Ja zakładałem chyba w styczniu i w tym miesiącu stówa wpadła. Konto zamknięte od razu, nawet nie było miesięcznego wypowiedzenia :)

      Usuń
  6. U mnie nadal brak 100zł w Pekao. Konto założone w lutym, warunki spełnione do 5.03. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo mamy. Założyliśmy w rodzinie w lutym 4 konta Pekao. Warunki zaczęliśmy spełniać jeszcze w lutym (wpływ 500 zł i 1 płatność kartą) a u nikogo nie było premii w maju. Liczymy, że w czerwcu będzie.

      Usuń
    2. Zgodnie z regulaminem warunki należało spełniać od m-ca następującego po m-cu otwarcia konta :)

      Usuń
    3. Z opisu promocji: "By wziąć udział w akcji i zgarnąć 100 zł należało do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu przystąpienia do promocji (tj. po miesiącu, w którym zawrzesz umowę z bankiem):
      - wykonać min. 1 płatność kartą lub aplikacją PeoPay oraz
      - zapewnić jednorazowy wpływ na konto w wysokości min. 500 zł

      Usuń
  7. Witam u mnie rekordzik1055zl., razem z żoną :
    Inteligo 200zl (polecenie + spelnienie warunkow)
    Tmobile 25
    Rafiasen 200zl
    Credit 450
    Citi 30
    Getin kk 150do circle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 200 zeta było z Raiffeisen :)

      Usuń
    2. Gratuluję wyniku! I oby jak najwięcej miesięcy z taką 4-cyfrową kwotą :)

      Usuń
    3. U mnie w tym miesiącu 530 :)

      Usuń
  8. U mnie też bardzo dobry miesiąc. Łącznie 800 zł. Mój rekord. Konkretnie:
    mBank 100 zł,
    Nest 100 zł,
    Millennium 150 zł,
    Citibank telefon Xiaomi (szacuję 350 zł),
    Paribas 100 zł (Konto).

    Dzięki Złotówo za pomoc i fachowe rady!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne wyniki! Życzę dalszego owocnego bankobrania i dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  9. U mnie też rekord od początku bankobrania, a mianowicie 1.020
    100 zł Getin - do Circle
    45 zł Citi
    50 zł Paribas do Biedronki
    200 zł Millennium za KK - ale jeszcze nie wypłacone, mają czas do końca msc
    400 zł Agricole
    200 zł Inteligo
    25 zł Nest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz i podzielenie się wynikami. Długa i okazała lista!

      Usuń
  10. u mnie Millennium 60 cashback, 40zł z VisaOferty, 70zł z Santandera (50 za wynagrodzenie i 20 w bonie allegro), 50zł za polecenie w CA, czekam jeszcze na 200zł w CA za przeniesienie konta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to za cashback w Millennium?

      Usuń
    2. utrzymanie klienta przy wypowiedzeniu umowy o ROR

      Usuń
    3. Po złożeniu dyspozycji zamknięcia konta pracownicy infolinii z Millennium standardowo dzwonią z propozycją na zatrzymanie:
      - 5% zwrotu za płatności BLIK oraz
      - 2% za płatności kartą.
      W obu przypadkach miesięczny limit to 30 zł zwrotu.

      Usuń
    4. Ta oferta jest na okres 6 m-cy.

      Usuń
    5. Ja już mam po raz drugi na 6 miesięcy.

      Usuń
    6. Ja i żona również. Zwrot gotówki za zwrócone towary w Castorama i Rossmann pozwalają nam na comiesięczne przytulanie 120 zł :)

      Usuń
  11. Złotówa piszesz ...w T-Mobile Usługi Bankowe tradycyjny bonus 25 zł, który wpada na Konto Premium, jeśli wykonane zostaną płatności na sumę min. 500 zł.
    Czy jeśli opłacę kartą czynsz w kasie spółdzielni mieszkaniowej nie podpadnę pod wykluczony kod.? Obecnie opłacam kartą ING Banku ale w historii transakcji nie widzę żadnego kodu.Jak to sprawdzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od kodu MCC, który będzie miał przypisany terminal płatniczy tam gdzie opłacisz rachunek, płacąc kartą.

      W przypadku ING Banku Śląskiego wykluczeń nie ma, więc sprawa jest klarowna - wszystko się łapie. Ale w przypadku zwrotu za płatności kartą T-Mobile Usługi Bankowe kilka kodów MCC jest wykluczonych (więcej piszę o tym tutaj). Na szczęście można tu sprawdzić czy dana transakcja się łapie - w bankowości internetowej po zaksięgowaniu płatności należy wybrać konkretną transakcję. Tam jest zakładka SZCZEGÓŁY i obok WIĘCEJ - w tej ostatniej można znaleźć kod MCC.

      Usuń
    2. Jak to sprawdzić ....opisujesz na koncie t-mobile usługi bankowe? W ING i Santander nie widze tego.

      Usuń
    3. Kody MCC łatwo (w bankowości internetowej) można jeszcze sprawdzić w Eurobanku. W innych bankach nie jest to informacja publicznie podawana. Choć można się dopytać (gdy potrzebowałem takich informacji, pisałem wiadomość w bankowości internetowej i od BNP Paribas czy Santandera informacje o kodach MCC przy konkretnych transakcjach otrzymywałem).

      Usuń
    4. MCC był jeszcze podawany w starej bankowości Aliora. W nowej już nie. Ale o Eurobanku nie wiedziałem. Chyba niedawno wprowadzono.

      Usuń
  12. Kiedy mBank wypłaca nagrodę?
    W regulaminie jest, że za spełnienie warunków w kwietniu nagrodę przeleją w maju.
    Juz koniec maja i nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec będzie 31.05. ;) Wypłata premii zazwyczaj odbywa się na ostatnią chwilę. Też czekam ;)

      Usuń
  13. U mnie 360,65 zł:
    T-mobile 25zł (konto - ostatni miesiąc),42,65 zł (kk) = 67,65 zł
    Santander Consumer KK - 30 zł
    Alior (Mastercard OK) - 50 zł
    Millennium KK (bonus, który jeszcze nie przyszedł ;-) i zwrot za zakupy) - 213 zł

    OdpowiedzUsuń
  14. Złotówa, kiedy dostałeś bonus od PEKAO ? Ja spełniłem warunki i wciąż nie mam nic na koncie. Kolejna reklamacja w ciągu 2 miesięcy...? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczestnicy, którzy założyli konta w styczniu i spełnili warunki zgodnie z regulaminem, tzn. w lutym otrzymali premię 29 kwietnia.

      Usuń
    2. Konto założyłem w luty, warunki spełnione w marcu. Więc może będzie jakaś druga tura wypłat... poczekam do piątku i reklamacja...

      Usuń
    3. Wyluzuj, premia wpłynie zapewne w czwartek albo w piątek :)

      Usuń
  15. Po jakim czasie otrzymaliscie premie za polecenie w akcji "Mam Intelligo"? Premia za otwarcie konta juz dawno wyplacona a na premie za polecenie wciaz czekam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałem razem z premią za otwarcie konta. Być może osoba polecana nie spełniła warunków promocji?

      PS. Na stronie maminteligo.pl można sprawdzić liczbę SKUTECZNYCH poleceń.

      Usuń
    2. Mam konto w Santander i tylko zwroty za płatność kartą kredytową. Z czego jeszcze można skorzystać?

      Usuń
    3. ja mam skuteczne polecenie 1 i też nie dostałem kasy za polecenie. Osoba polecona dostała.
      PS. Jakaś Agnieszka skutecznie poleciła 450 osób.... niezły biznes!

      Usuń
    4. Sprawdzilam na maminteligo i polecenie jest skuteczne😁 w takim razie trzeba uzbroic sie w cierpliwosc i czekac☺️

      Usuń
    5. no dobrze ale jest koniec czerwca i nadal nie dostałem za skuteczne polecenie konta...

      Usuń
  16. Pytanie "przy okazji" - polećcie AKTUALNĄ promocję bonusową za przelew wynagrodzenia.
    Skończyło mi się w Santanderze i ... jakoś smutno jest (bez dodatków "motywacyjnych").
    Dzięki z góry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej z czterech ostatnich edycji wpływów wynagrodzenia wymagał Nest Bank. Poprzednia promocja niedawno się zakończyła, ale ostatnio bank ten dość regularnie odpala kolejne edycje, więc można mieć nadzieję. Podobny wymóg stawia Citibank (aczkolwiek obecnie brak promocji z premią za otwarcie konta). W innych bankach wpływ stricte wynagrodzenia obecnie nie jest wymagany.

      Usuń
    2. Konto w Santander zakładane w kwietniu i wpływ wynagrodzenia był wymagany.

      Usuń
    3. W Nest mam 5 x "Rodzinne Oszczędności" i nie kwalifikuję się na "nowego klienta".
      Credit Agricole też wyklucza tych, co już mieli "przyjemność" przeniesia konta.
      Wiem, że Getin też coś takiego dopuszcza, lecz wszedłem w niego 01.04 (zresztą z kodu polecenia Mr.Zlotówy), a promocja z (samodzielnym) bonusem za wynagrodzenie zaczęła się bodajże 7-8.04.2019 roku.

      Nie chodzi mi też o wymóg wpływu wynagrodzenia, lecz (rzecz jasna) bonus, który można za to otrzymać.
      Np. jak niedawny ENVELO (o którym zresztą piszesz w swoim zestawieniu) ...

      Usuń
    4. Osoby nie mające zatrudnienia na umowę są w tym kraju dyskryminowane nawet przez banki :)

      Usuń
  17. Pekao nieładnie nie wypłaca mi ani mężowi premii na czas i dopiero po napisanie wiadomości rozpatrzyli reklamację i przyznali z opóźnieniem (niestety pewnie licząc, że ktoś zapomni i nie nie odezwie tak samo jak Santander-wbk) do tego w końcu wrzucili opcję bezpłatnej weryfikacji aplikacją, ale aby to ustawić znów trzeba zapłacić na SMS-kod (bardzo na minus), ponadto brak płatności Google Pay.
    Konta Inteligo zakładanego przez internet nie da się zamknąć przez internet ani w oddziale-tragedia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ma Pekao do Inteligo?

      Usuń
    2. Niewiele :)

      Usuń
    3. Teoretycznie to nie ma jeszcze podstaw, by stwierdzić, że jest po terminie. W promocji "Mam Inteligo" bank dał sobie bowiem wybitnie dużo czasu na wypłatę premii. Dokładnie to jest 50 dni na weryfikację i później jeszcze 44 dni na wypłatę, a okres ten liczy się od zakończenia etapu (pierwszy z etapów zakończył się 28.02.2019 r.). Choć w praktyce premie wypłacał wcześniej (sporo komentarzy można znaleźć pod wpisem dedykowanym promocji).

      Usuń
    4. Kody weryfikacyjne w Inteligo są płatne? Od kiedy?

      Usuń
    5. Od zawsze :)

      Usuń
    6. Unknown nie wie nawet o czym pisze (czytaj słuszną uwagę @Anonimowy 29 maja 2019 13:20) a ktoś do tego się odnosi ("Niewiele :)", itp.

      Usuń
    7. Kody autoryzacyjne wysyłane przez Pekao SA są płatne 20 groszy od sztuki, ale nie w PKO BP/Inteligo - dość zabawne :)

      Usuń
    8. Pekao właśnie wypłaciło mi premię za założenie Konta Przekorzystnego. Oczywiście konto zamykam w poniedziałek zaraz jak tylko otworzą najbliższy oddział :)

      Usuń
    9. Ja też zamykałem konto następnego dnia po przytuleniu premii. Będąc tam 2 razy (otwierając i zamykając konto) zauważyłem, że zdecydowana większość ich klientów to raczej ludzie w podeszłym wieku. Czarno widzę przyszłość tej firmy.

      Usuń
  18. Lokata NA NOWE ŚRODKI PLUS w Idea ma od jakiegoś czasu niższe odsetki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy można kartą debetową Millenium płacić za czynsz spółdxieli, gaz, prąd? Jak to zrobić internetowo aby wliczało się do płatności kartą do do cashbacku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milenium niczego nie wyklucza. Można płacić za wszystko i wszędzie.

      Usuń
    2. jeśli dostawca mediów udostępnia płatności online typu przelewy24 czy payu, to wybierz je i płatność kartą (nie z konta!), a jeśli nie udostępnia to korzystaj ze sprytnego billa

      Usuń
    3. Najprościej: Żabka za 1,99 zł od rachunku - płatność natychmiastowa!

      Usuń
    4. Płatności poprzez Przelewy24 to koszt 50 groszy od sztuki.

      Usuń
    5. Gdzie taka opłata? Była w BZWBK ale ją wycofali.

      Usuń
    6. Na wielu fakturach jest o tym wzmianka, np. T-Mobile, PGNiG, PGE.

      Usuń
    7. Przelewy 24 i Przelew24 to 2 różne usługi. Przelew24 jest darmowy przy Koncie Jakie Chcę. Ale przy starych kontach np. Godnym Polecenia lub 123 kosztuje 0,50 zł.

      Usuń
  20. No to i my się pochwalimy w kwietniu przytuliliśmy 810 zł,
    Mbank konto firmowe 100 zł
    Alior Bank 170 zł
    Santander 50 zł
    BNP Paribass 50 zł (bon do biedronki) + 50 zł (bon allegro za punkty w programie mambonus)
    Citi bank 130 zł
    PKO BP 300 zł (Ja i mąż + polecenie dla męża)
    koszt 1,50 plus podatek od firmowych wpłat

    OdpowiedzUsuń
  21. W poszukiwaniu nowego konta bankowego trafiłam na Twojego bloga. Po pierwsze, jak zaznaczałeś w którejś notce czy komentarzu, o takich promocjach nie dowiesz się ze strony banku, nie są one w żaden sposób "reklamowane"! Odwiedziłam wiele stron internetowych banków w poszukiwaniu konta dla siebie i może 2-3 miałam szansę dowiedzieć się z ze strony głównej banku o promocjach, które tutaj opisujesz... Po drugie, jestem w szoku, że systematyczne korzystanie z promocji bankowych może przynieść takie oszczędności/zarobki! Idąc za ciosem otworzyłam konto w CA i dwa (ja i mąż) w BNP. Do końca września spodziewamy się otrzymać z tego tytułu 850zł (do tej pory myślałam, że jak nie masz żadnych opłat za konto, to już jest super oferta... ale żeby na tym zarabiać?!) Dzięki za pracę którą wkładasz w tworzenie tego bloga i dzielenie się z nami Twoją wiedzą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja się pochwalę, z małżonką przytuliliśmy 1150. Pozdrowienia Tomasz P.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...