Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: "Premia na lato", czyli aż 300 zł do wzięcia za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

4.06.2019

"Premia na lato", czyli aż 300 zł do wzięcia za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas

Wystartowała nowa promocja konta osobistego w BNP Paribas.

"Premia na lato", czyli aż 300 zł do wzięcia za Konto Otwarte na Ciebie w BNP Paribas
I okazuje, że wzrosła premia, bo teraz łącznie uzyskać można bonusy pieniężne na sumę nawet 300 zł. Zachowano jednak skrócony okres wykluczenia dla byłych klientów, a warunki do spełnienia w promocji są bardzo proste.

[Aktualizacja w dn. 7.06.: na stronie promocji pojawił się komunikat: "Zgodnie z Regulaminem zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji". W chwili obecnej kolejne rejestracje nie są już możliwe. Kto jednak zdążył to wcześniej zrobić, ten udział w promocji bierze i otrzyma bonusy - oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków.]

Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie posiada i w ciągu 12 miesięcy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BNP Paribas (wcześniej działającym pod marką BGŻ BNP Paribas) i/lub w Raiffeisen Polbanku. Wykluczenie dotyczy też współposiadaczy kont w tych bankach.

Z promocji nie wyklucza ewentualne posiadanie umowy z BGŻ Optima.

Nagroda. W promocji "Premia na lato" uzyskać można 2 gwarantowane bonusy pieniężne po 150 zł każdy, które wpłyną na konto. Środki te będzie można wykorzystać według własnego uznania (przelać, wypłacić bądź wydać na dowolny cel).

Limit rejestracji w promocji. Organizator przewidział udział maksymalnie 2 000 osób. Zatem akcja może zakończyć się przed terminem w przypadku wyczerpania puli rejestracji. Gdyby tak się stało, to komunikat o zakończeniu akcji pojawi się na stronie promocji, a kolejne rejestracje nie będą już wtedy możliwe. Kto więc zdąży to zrobić, ten może mieć pewność zdobycia nagrody (oczywiście po spełnieniu warunków).

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "Premia na lato":
  • zarejestruj się na stronie promocji (udział w promocji możliwy jest wyłącznie za pośrednictwem tej strony);

    [Uwaga: pojawia się problem z otwarciem strony promocji, gdy blog przeglądany jest z poziomu aplikacji Facebooka. Jeśli nie możesz wejść na stronę promocji, spróbuj to zrobić z poziomu "zwykłej" przeglądarki (np. Chrome, Firefox itp.) na komputerze, telefonie lub tablecie]; 
  • w kolejnym kroku (na tej samej stronie) do 23.06.2019 r. zawnioskuj o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego Kartą Otwartą na Dzisiaj; pamiętaj przy tym, by dane we wniosku zgadzały się z tymi, które zostały przez Ciebie podane podczas rejestracji; 
  • do 9.07.2019 r. zawrzyj umowę z bankiem o konto, kartę do konta i dostęp do bankowości internetowej; 
  • do 31.07.2019 r. aktywuj aplikację GOmobile (to aplikacja mobilna dla klientów BNP Paribas dostępna na urządzenia z systemem Android w wersji min. 5.0 oraz iOS w wersji min. 10);
  • w lipcu 2019 r.: 
    • wykonaj 2 przelewy z konta za pomocą bankowości internetowej (Pl@net) lub aplikacji mobilnej GOmobile oraz
    • wykonaj płatności kartą na sumę co najmniej 200 zł.

Za spełnienie powyższych warunków otrzymasz pierwszy z bonusów (150 zł), ale to nie wszystko. Jest bowiem jeszcze i drugi gwarantowany bonus (także 150 zł). By go uzyskać, musisz mieć spełnione warunki uzyskania pierwszego z bonusów oraz w sierpniu 2019 r.: 
  • wykonaj 2 przelewy z konta za pomocą bankowości internetowej (Pl@net) lub aplikacji mobilnej GOmobile oraz 
  • wykonaj płatności kartą na sumę min. 200 zł.

Wypłata bonusów w promocji "Premia na lato" 


O przyznaniu bonusów, organizator promocji poinformuje Cię mailowo:
  • do 23.08. (o bonusie 150 zł za otwarcie konta i spełnienie warunków w lipcu) oraz 
  • do 22.09.2019 r. (o kolejnym bonusie 150 zł za spełnienie warunków w sierpniu). 

Na pierwszą z tych wiadomości będzie trzeba zareagować i najpóźniej do 27.08.2019 r. zalogować się na stronie promocji, gdzie do podania będzie konieczny numer rachunku konta założonego w promocji - bo to właśnie na ten rachunek będą wpływać bonusy. Ich wypłata przewidziana jest do 31.08. oraz 30.09.2019 r.

Pamiętaj, że do dnia otrzymania nagrody należy posiadać aktywne konto wraz z wydaną do niego kartą oraz dostępem do bankowości internetowej.

Ważne wskazówki


Spełniając warunki promocji, pamiętaj o poniższych zasadach:

▶️ Płatności kartą na potrzeby promocji można wykonywać w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. W tym drugim przypadku pod uwagę nie będą jednak brane operacje dokonywane "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay)". 

▶️ Jeśli chodzi o płatności kartą, to regulamin promocji wyklucza transakcje w niektórych miejscach, w których terminal płatniczy ma przypisany jeden z poniższych kodów MCC (kody te wskazują na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy): 
- 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne, 
- 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska), 
- 6012, określający instytucje finansowe, 
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 
▶️Przelewy z konta, które należy wykonać w lipcu i sierpniu za pośrednictwem bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej, to mogą być przelewy na dowolne kwoty nawet na Twoje konto w innym banku. Wykluczone są jednak przelewy natychmiastowe oraz przelewy wykonywane "za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych".

▶️ Jeśli udział w niniejszej promocji zechce brać również ktoś z Twych znajomych lub członków rodziny, pamiętajcie o odrębnej rejestracji na stronie promocji (z wykorzystaniem innych danych).


Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie? 


Główne cechy konta, które należy założyć w promocji to: 
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków); 
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; Karta Otwarta na Dzisiaj (bo tylko wyrobienie tej karty kwalifikuje do udziału w promocji): 
  • 0/3 zł - opłata miesięczna nie jest pobierana, jeśli w poprzednim miesiącu wykonasz 1 płatność kartą (na dowolną kwotę) lub jeśli użytkownik karty nie ukończył 26. roku życia; 
  • 0 zł za wypłatę gotówki z bankomatów własnych banku oraz sieci Planet Cash.

Do promocji kwalifikują wnioski o konto złożone na stronie promocji - w przypadku wybrania kuriera jako sposobu zawarcia umowy, wskazać można adres do miejsca Twej pracy bądź na uczelnię, a więc tam gdzie będzie Ci najwygodniej; może być to adres inny niż adres zamieszkania czy korespondencyjny).

💡 Gdy już otworzysz konto w powyższej promocji (ta kolejność ma znaczenie ze względu na umowę ramową), możesz również zainteresować się inną promocją tego banku: z kartą kredytową BNP Paribas uzyskasz aż 400 zł do wykorzystania na zakupy (na Allegro lub w sklepach Douglas, Empik albo RTV Euro AGD).


Przydatne dokumenty:

71 komentarzy:

  1. Czy te przelewy mogą być na to samo konto czy każdy przelew musi być na inne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma w tym względzie jakiegoś ograniczenia, więc mogą być przelewy na jedno konto.

      Usuń
  2. Te 200 zł to musi być jedna płatność? Czy dopuszczalne jest więcej ale żeby wydać razem 200 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda opcja jest możliwa. Można wydać 200 zł w jednej transakcji, ale można też wieloma mniejszymi, tak by łącznie się uzbierało min. 200 zł.

      Usuń
  3. Ja pierdziele. Teraz po raz drugi jedzie do mnie umowa DHLem więc po raz drugi będę musiał odmówić przyjęcia przesyłki i złożyć trzeci wniosek. W banku pomyślą, że jestem nienormalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo... Kursie DHL to jakaś porażka. Raz już idmiwielm podpisania umowy bo kopałem się z kurierem ponad 2 tygodnie

      Usuń
    2. A jeśli tym razem bank odrzuci wniosek (bo może)?

      Usuń
    3. to już wiem że następna promocja to będzie 350zł i to niedługo, daj znać jak złożysz wniosek

      Usuń
    4. Anonimowy4 czerwca 2019 15:13 chyba nie przeczytałeś uważnie komentarza Unknown. Na pewno nie narzeka na kuriera. Ja też nie mam uwag a u mnie w rodzinie z umowami od Paribasa kurier był już 5 razy.

      Usuń
    5. W moim przypadku kurier dhl nie dzwonił, a po dwóch dniach gdzie może mnie nie zastał (jednego nie było mnie tylko 2 godziny w domu) umieścił paczkę w sortowni 50km od Warszawy. Genialny kurier.

      Usuń
    6. Ale chwila, jak to przyjeżdża do was kurier z umową do podpisania? W poprzedniej promocji, tej na 250zł trzeba było złożyć wniosek o umowę przez internet, nawet z konkretnego linka i tam już ją od razu elektronicznie podpisywało, a kurier tylko potem przyjeżdża z samą kartą. W którym momencie można było tylko oddzielnie złożyć wniosek, a wybrać podpisanie umowy w inny sposób?

      Usuń
    7. Anonimowy 5 czerwca 2019 13:20
      Poprzednicy pisali o tej starej procedurze, w której niczego nie potwierdzało się smsem, a umowę papierową podpisywało się u kuriera. Teraz przy składaniu wniosku jest już tylko ta forma elektroniczna.

      Usuń
  4. Czy posiadanie karty kredytowa wyklucza udział w promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kartę kredytową i mi wniosek przeszedł choć kilka edycji temu nie przechodził.

      Usuń
  5. U mnie mija dwa tygodnie od podpisania umowy, tydzień czasu kartę mam w ręku a bank nadal ma problem z aktywacją rachunku, w bankowości internetowej pustka. Co drugi dzień dzwonię na infolinię i do oddziału, a oni obiecują że zrobią i nic.

    Jak tak dalej pójdzie to nawet 250zł z wcześniejszej wersji promocji nie będę mógł otrzymać.
    Najgorszy bank z jakim miałem do czynienia :( .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A aktywowałeś PIN do tej karty? Podobno u nich aktywacja rachunku następuje teraz po aktywowaniu PIN-u do karty.

      Usuń
  6. Ten proces elektronicznego zawierania umowy to jakiś koszmar. Po dojściu do ostatniego etapu nie następuje żadne przekierowanie i nie przychodzi żaden sms. BNP Paribas wprowadzając to "usprawnienie" raczej strzelił sobie w stopę, bo takie "kwiatki" zniechęcają klienta już na początku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Straszne. Super promocja a ja mam drogę zamkniętą. Konto w BNP Paribas zamknięte zostało przez Bank Credit Agricole. Przerwa wymagana jest ale nie została wypowiedziana Umowa ramowa :((((((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale umowę ramową możesz zamknąć od ręki w placówce. A następnego dnia możesz składać wniosek w promocji

      Usuń
    2. Udział wziąć może osoba pełnoletnia z polskim obywatelstwem, która nie jest stroną umowy ramowej z BNP Paribas, a także nie posiada i w ciągu 12 m-cy przed datą złożenia wniosku o konto w niniejszej promocji, nie posiadała konta osobistego w BNP Paribas (wcześniej działającym pod marką BGŻ BNP Paribas) i/lub w Raiffeisen Polbanku.

      Usuń
  8. a ja nie mam konta w Paribas, ale mam jeszcze to w Raiffeisen i koniec z promocjami na razie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jaki sposób można zamknąć u nich konto po przejęciu przez Parobasa? Pewnie tylko oddział.

      Usuń
  9. Jeżeli się uda to będzie to najciężej zarobione 300 zł :P Od wczoraj próbuje złożyć wniosek w systemie, który jest odrzucany, ponieważ... brakuje w nim wpisanego drugiego imienia. A tego nie można wpisać, bo... we wniosku nie ma takiego pola :/ A gdy wymuszam wpisanie w polu imię obu imion, to wniosek... jest odrzucany bo imię się nie zgadza :D Właściwie na wstępie mam ograniczone zaufanie do banku i chyba tej promocji nie polecę nikomu. No chyba, że ma pojedyncze imię :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypisałam wszystko i skan dowodu dalam ale nie zaakceptowałam czegos tam i anulowalo mi wniosek co teraz? czy da rade jeszcze jakos to naprawić?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam możliwości podpisać umowy w żaden inny sposób, jak przez internet, teraz chcę aktywować konto, a z banku przekierowuje mnie na stronę, która przez dwie przeglądarki jest traktowana jako niebezpieczna... Fantastycznie :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy majac cos na raty poprzez bnp paribas, to jestem wykluczona z udzialu w promocji?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wniosek przeszedł pomimo brania udziału w promocji z kartą kredytową (400 stówki na Allegro), więc można próbować. Natomiast aktywacja bankowości internetowej to rzeczywiście jakieś jaja. Przekierowuje na stronę bez certyfikatu. Pozostaje dzwonienie na infolinię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko mi przeglądarki pokazywały problem z certyfikatem! Dzwoniłeś już może na infolinię? Aktywowali ci konto w ten sposób? Czy potem można się normalnie zalogować do konta?

      Usuń
    2. Jeśli macie problem z certyfikatem, przekierowanie na pustą "niebezpieczną" stronę, itd., to już mówię w czym rzecz. Problem znika w momencie, gdy dostaniecie kartę i ją aktywujecie. Do momentu, gdy nie macie karty, nie można aktywować bankowości internetowej (dokłądnie to samo było w poprzedniej promocji i też tel. na infolinię, itd.). Wszystko z automatu się "naprawia" w momencie otrzymania karty i (o ile dobrze pamiętam) wysłania smsa.

      Usuń
    3. U mnie to dalej jest...
      Na komputerach, na - połączenie nie jest prywatne, nie jest bezpieczne, brak certyfikatów.
      Na infolini powiedzieli to samo. Aktywować karte. Wysłałem smsa na nr który był w liście z kartą. Otrzymałem PIN. Ale dalej na stronie www nie moge aktywować konta !!!
      Otrzymanie w smsie PINu do karty to już aktywacja ? Czy jeszcze musze jeszcze tą kartą zapłacić przy użyciu otrzymanego PINu ???

      Usuń
    4. Mam taki sam problem.
      Czy bankowi udało się go u Was rozwiązać?
      Bo mi wciąż tylko każą czekać i czekać...

      Usuń
  14. Co w sytuacji, gdy zostałam przyjęta w rejestracji do promocji i otrzymałam poprawny email zawtierdzający mój udział, ale nie mogę otworzyć strony z linku z emaila, aby wnieść wniosek o konto ? Niestety na każdym urządzeniu strona się nie otwiera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam

      Miałem to samo. Najpierw spróbuj na Firefoksie i Operze
      WYŁĄCZ ADBLOCKI jeśli je masz na przeglądarce.
      Z wiadomości e mail ręcznie skopiuj link i wklej go w przeglądarkę

      Usuń
  15. Trzeci raz składałem wniosek i trzeci raz musiałem go anulować przez infolinię, bo nie mogę przejść do etapu potwierdzenia umowy smsem. Infolinia twierdzi, że mają po kilkanaście takich zgłoszeń dziennie i póki co nie wiadomo, czy i ewentualnie kiedy problem zostanie rozwiązany. Nie ma to jak testować nowe procedury od razu na klientach. Skutek jest taki, że straciłem mnóstwo czasu na wypełnianie tych wniosków i telefony na infolinię, a konta otworzyć nadal nie mogę. Nie wyrażę tu swojej opinii o BNP Paribas, bo musiałbym użyć słów wyjątkowo wulgarnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, że problem został wreszcie rozwiązany. Dziś, bez większej wiary w sukces, spróbowałem po raz czwarty i udało się przejść cały proces do końca - wniosek złożony, umowa zatwierdzona.

      Usuń
    2. A mówią, że do 3-ech razy sztuka :)

      Usuń
  16. Po jakim czasie od złożenia wniosku kontaktuje się bank, aby zweryfikować dane? Od godziny 11 nikt jeszcze nie dzwonił

    OdpowiedzUsuń
  17. Skończyłam wypełniać wniosek i pokazał się komunikat że moje dane są weryfikowane i żeby nie zamykać strony. Czekałam ponad dwie godziny i nic. Żadnej informacji ani smsa. Czy to znaczy ze złożyłam wniosek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, musisz zadzwonić na infolinię, żeby to zgłosić. Przeczytaj komentarz wyżej Anonimowy 6 czerwca 2019 14:13.

      Usuń
  18. Trzeba wysłać skan dowodu osobistego? Hmm średnio to bezpieczne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona z protokołem SSL. Trafia to do banku bez pośredników/kurierów itp. W czym problem? Osobiście wolę tak, bo przynajmniej wiem że nikt nie założy konta na mnie kto skanu mego dowodu nie ma.

      Usuń
  19. próbuje naleźć link do wniosku, skończyla się ilość?

    OdpowiedzUsuń
  20. Po kliknięciu na zakładkę "rejestracja" zupełnie nic się nie dzieje ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. c.d. - po kontakcie z infolinią dowiedziałam się, że "przecież nie wyświetla się formularz, więc promocja nie jest aktywna" i "jeśli widzi Pani zieloną linię to znaczy, że promocja jest nieaktywna. To błąd techniczny." (jakby klient miał wiedzieć, że kiedyś tam był jakiś formularz, a teraz wyświetla się pusty, zielony pas na długość całej strony i to jest niby informacja o zakończeniu promocji... - przecież oczywiste; i do tego po 5 zadanych pytaniach dopiero usłyszałam, że promocja się skończyła, a nie że to błąd techniczny, który będzie naprawiony i dalej będzie można się rejestrować). Czytając powyższe uwagi do tego banku byłam ciekawa czy też będę miała takie problemy ale zniechęciłam się zanim jeszcze złożyłam wniosek o konto. Koszmar to BNP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś pula rejestracji niestety się wyczerpała. Przez chwilę była zielona kolumna w miejscu formularza, ale w chwili obecnej jest już stosowny komunikat.

      Usuń
  22. Promocja zakończona. Nie zdążyłam :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak długo czekaliście na kuriera z kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z tydzień był (poprzednia edycja).

      Usuń
  24. Kurier przywiózł mi tylko kartę. A skąd dane do logowania? Do podpisanych dokumentów nie moge wejść bo już minął okres dostępu do nich.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy może mnie ktoś upewnić co do płatności Kartą Debetową w Lipcu i Sierpniu na ponad 200zł tzn. czy mogę zrobić płatności Kartą Debetową za zakupy kupione na Allegro i czy te płatności będą uznane?

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy można spodziewać się maila z prośbą o dane do wypłaty kwoty promocyjnej za lipiec ? Bank jakoś to ogłasza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mail od organizatora promocji ma przyjść do 23.08. I spodziewałbym się go (bazując na doświadczeniach z poprzednich promocji) raczej w okolicach 22-23.08. Organizator ani bank jakoś tego dodatkowo nie ogłaszają.

      Gdy maile organizator wyśle, zapewne pojawią się tu komentarze Czytelników (tak zazwyczaj się dzieje), dzięki czemu inni wiedzą, że warto już skrzynkę sprawdzać.

      Na blogu pojawi się jeszcze wpis przypominający o uzupełnieniu danych (tych finalizacji promocji w najbliższym czasie jest więcej - w innych promocjach BNP Paribas, a także innych banków).

      Usuń
  27. Wlasnie dostalem maila z prosba o dodanie nr konta, także zaczynaja juz rozsylac maile.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też dostałam już maila, dzisiaj przed 13.

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja nic nie dostałam jeszcze do tej pory - 24.08. godz.10 :( Może być taki poślizg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości. Popołudniu kasa wpadła.

      Usuń
  30. Maila dostałam, wypełniłam co trzeba, ale kasy nie ma :( ktoś już dostał??

    OdpowiedzUsuń
  31. Już mam kasę na koncie😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze 150zl mam już na koncie. To moje pierwsze pieniądze w tej zabawie! Hura!

    OdpowiedzUsuń
  33. 1.Czy we wrześniu też trzeba zrobic 2 przelewy i zapłacić kartą na 200zl czy tylko czekać na kolejne 150zl?
    2. Nie obciążą mnie za konto i kartę? 3. Czy po otrzymaniu we wrześniu drugiej nagrody mogę zamknąć konto i gdzie? W oddziale?

    OdpowiedzUsuń
  34. Otrzymałam wczoraj maila o przyznaniu drugiej nagrody

    OdpowiedzUsuń
  35. Wypłacili komuś drugą nagrodę? Miała być wypłacona do 30.09.2019, czyli do dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie brak jeszcze pieniędzy na koncie. Ktoś już dostał?

    OdpowiedzUsuń
  37. Dostałam drugą nagrodę dzisiaj po 17, czyli wszystko terminowo. Jestem bardzo zadowolona z banku i szkoda tylko, że nie oferuje nic ciekawego oszczędzającym.

    OdpowiedzUsuń
  38. 150 zł przyszło po 17 :) Ktoś wie czy można u nich zamknąć konto przez Internet?

    OdpowiedzUsuń
  39. Chciałam zamknąć konto w banku ale pani powiedziała że muszę zostawić 3 zł na koncie ponieważ zostanie mi ono pobrane z konta. Nie rozumiem czemu i jakim prawem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chodziło o opłatę za kartę? W październiku płaciłaś? Trzeba zapłacić, zastrzec kartę i tyle. Samo konto jest darmowe i w okresie wypowiedzenia już nic nie pobiorą.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...