Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: ING Bank Śląski rozdaje 102 zł i... w praktyce niczego nie wymaga
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

25.09.2018

ING Bank Śląski rozdaje 102 zł i... w praktyce niczego nie wymaga

Wychodzi na to, że bank odpalił promocję jakiej dotąd nigdzie nie było.

Premia 102 zł dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego
ING Bank Śląski po prostu wypłaca premie. Na konta wybranych klientów wpłaca - dość nietypową - kwotę 102 zł. I tyle. Przy okazji informuje tylko, że jest to zachęta do oszczędzania. Ale nie wymaga niczego więcej.

Blog Bankobranie prowadzę już od prawie 5 lat. W promocjach bankowych udział biorę jeszcze dłużej. Ale czegoś takiego nie pamiętam 😉

💡 Lada dzień kończy się kilka świetnych promocji bankowych z gwarantowanymi nagrodami: sprawdź jak zyskać nawet 2 080 zł

Klienci ING Banku Śląskiego otrzymują taką wiadomość (w bankowości internetowej):
"Dzień dobry, 
na dobry początek oszczędzania z naszym bankiem mamy dla Ciebie 102 zł. Przelaliśmy je na Twoje Otwarte Konto Oszczędnościowe. Dlaczego? 
Wierzymy, że dobra motywacja na starcie oraz określenie konkretnego celu są kluczem do sukcesu, również w oszczędzaniu. Dlatego zachęcamy do kontynuowania odkładania pieniędzy i założenia w ramach konta oszczędnościowego celu oszczędnościowego. Umożliwia on regularne odkładanie nawet niewielkich kwot. 
Możesz także oszczędzać przy okazji, korzystając ze Smart Savera. Automatycznie odkłada on ustalony przez Ciebie procent od kwoty transakcji lub jej zaokrąglenie z Twojego konta osobistego na rachunek oszczędnościowy Smart Saver. Płać kartą lub rób przelewy i przekonaj się, ile możesz zaoszczędzić przy okazji. 
Cel oszczędnościowy i Smart Saver znajdziesz w Moim ING. Zachęcamy do oszczędzania z nami."

Wygląda to tak:

Na tak dobrą wiadomość i premię - zgodnie z regulaminem - liczyć mogą wyłącznie:
"klienci wybrani przez Bank, posiadający rachunek oszczędnościowy przez okres co najmniej 30 dni przed dokonaniem Wpłaty, których Bank chce zachęcić do oszczędzania i korzystania z celów oszczędnościowych w systemie bankowości internetowej Moje ING. Osobą uprawnioną nie może być osoba, która wyraziła sprzeciw wobec przetwarzania jej danych osobowych w celach marketingowych przez Bank"

Z regulaminu promocji wynika, że wpłaty powinny być już zrealizowane (do 20.09.2018 r.), więc zachęcam do sprawdzenia stanu konta i podzielenia się w komentarzach tym czy premie faktycznie są.
💡 Jeśli nie jesteś jesteś klientem ING Banku Śląskiego (a bank ten coraz częściej serwuje promocje dla obecnych klientów) to możesz teraz zarobić 140 zł za otwarcie konta


Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam do dwóch razy w tygodniu. W prezencie na powitanie otrzymasz bezpłatny przewodnik "Jak zyskiwać dzięki bankom?" z pożytecznymi wskazówkami, poradami i sposobami na bankobranie.

Zapis na newsletter zajmuje chwilę, podobnie jak rezygnacja (jeśli kiedyś z jakieś przyczyny tak postanowisz):


Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelnikowi Rafałowi i Czytelniczce Agnieszce.


Przydatne dokumenty:

86 komentarzy:

  1. Grubo. Ale u mnie niestety nic nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam wiadomość z informacją ale kasy nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo. Hm, no póki co tylko sprawdziłem. Ale wieczorem ślę reklamację.

      Usuń
    2. Ja już zgłosiłam. Na infolinii konsultant nic nie wiedział o promocji ale sprawdził że dostałam taką wiadomość. Przekazał do weryfikacji i ma się ze mną kontaktować.

      Usuń
    3. A więc fakt że wczoraj dostałem taka wiadomość (nie mail a wiadomość po zalogowaniu do ing) był opisany przez bank ing jako błąd systemu i wg Pani z infolinii dziś maja masę telefonów na ten temat

      Po skonsultowaniu się z odpowiednim działem Pani z infolinii przekazała mi że skoro dostałem taką wiadomość to bank ja respektuje i w ramach zachęty przeleja mi te 102zl

      Konto oszczędnościowe działa u nich w formie skarbonki i można dowolnie operować kasa tzn wpłacać wypłacać bez kosztów. Oprocentowanie 2,5% na 4msc

      Przelew tych 102zl nastąpi poprzez reklamację. Tzn pani z infolinii napisała reklamację i poinformowała że do około 2pazdziernika 102zl powinno pojawić się na koncie

      Usuń
    4. No to ja już też reklamacje wysłałem. Bo wiadomość była z wczoraj, a 102 zł miało być na 20.09 a nie ma. Dzięki za info!

      Usuń
    5. Dajcie znać jak się sytuacja rozwinęła. Ja również wysłałem reklamację poprzez system bankowości internetowej i czekam na odpowiedź!

      Usuń
    6. Ja wczoraj dzwoniłem, miałem dostać odpowiedź ale konsultant nie pokwapił się dziś oddzwonić. No to przed chwilą poszła reklamacja. Będę miał odpowiedź to dam znać.

      Usuń
    7. Dziś przyszła wiadomość, że informację o 102zł dostałem przez pomyłkę. Oficjalnej odpowiedzi na reklamację jednak jeszcze nie ma.

      Usuń
  3. Żartem zapytam: w wiadomości od ING był znak wodny z adresem bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaby fajna reklama ;) Ale niestety to tylko mój dodatek (na wypadek, gdyby ktoś postanowił sobie "pożyczyć" - a takie przypadki niestety się zdarzają; wiadomość o tej promocji jest dość ekskluzywna, więc niech taką pozostanie).

      Usuń
  4. No nieźle. Mam konto od lipca i nie dostałem takiej wiadomości.
    Może wysyłają ją do klientów z dłuższym stażem?

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niestety nic nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy jeśli aktywowane konto 20 września to też mam szanse na 102 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda że nie bowiem konto trzeba posiadać co najmniej 30 dni wcześniej.

      Usuń
    2. No to nie bo musisz mieć konto od 30 dni

      Usuń
  7. u mnie brak, może dlatego, że już brałem kiedyś udział w promocji ING z oszczędzaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. A żona założyła konto później już bez promocji z oszczędzaniem i teraz dostała wiadomość z tą promocją.

      Usuń
  8. Chyba dostałeś ją w promocji za reklamę banku.

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nie ma 102 zł niestety ale jest zaproszenie do innej projmocji
    "Dzień dobry,

    zapraszamy do udziału w promocji „Do 60 zł za regularne płatności”. "

    OdpowiedzUsuń
  10. zachecaja ,zachecaja bo ... wlasnie bardzo duzo moich znajomych " byłych" juz klientow przenioslo sie albo do millenium albo do paribasa .bedac "starym" w ing na nic sie nie lapalem ,jak wiekszosc ,poszli w ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ING ma mało dla "starych" klientów to co powiedzieć o innych bankach? Poza BZ WBK wskaż jakiś który jest szczodry dla swych klientów?

      Usuń
  11. Wygląda na to, że Śląski odpalił promocję jakiej dotąd nigdzie nie było i nie będzie bo to zwykły idiotyzm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego tak uważasz? Promocja może zaskakiwać, bo przyzwyczailiśmy się, że musi być coś za coś. A tu jest po prostu miła niespodzianka dla niektórych i zachęta do oszczędzania, która może się okazać nie tylko efektowna, ale i efektywna.

      Przypomnę, że kiedyś była promocja innego banku, w której bank płacił 100 zł za... zamknięcie konta w tymże banku. Od tamtego czasu już żadna promocja mnie nie zaskoczy ;)

      Usuń
    2. Jeśli jakiś bank chce zachęcić klientów do deponowania na KO, to podnosi odsetki - czy to nie jest dość oczywiste?

      Usuń
    3. A ile oni dają teraz na KO, bo Getin ma 3,5% :)

      Usuń
    4. Sam wyższy % osoby które nie mają nawyku oszczędzania do oszczędzania nie przekona.

      Usuń
  12. U mnie również brak. Mam za to promo ze zleceniem stałym, lub za polecenie zapłaty. Czym to się różni i czy coś kosztuje. Można zdobyś 20, 40, lub 60zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocję "Do 60 zł za regularne płatności" opisuję tutaj (tam też jest krótkie objaśnienie dotyczące zleceń stałych i poleceń zapłaty).

      Usuń
  13. Dzięki za ten wpis! Nie czytam wiadomości i pewnie by mi ona umknęła. No a tak choć nie ma tej kasy to się o nią upomnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. Cieszę się, że wpis przyczynił się do nieprzeoczenia promocji.

      Usuń
  14. no niestety... nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem klientem tego banku okolo 15lat i takiej wiadomości również w mojej skrzynce nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morał jest krótki i można spuentować 2 słowami: zmień bank ;)

      Usuń
    2. Akurat 15 lat temu nie było jeszcze tego banku :)

      Usuń
    3. nieee??? to skąd się wziął?wczoraj wybudowali?

      Usuń
  16. U mnie ciekawa sytuacja, nie wiem co teraz zrobić, złożyłem, reklamację w bankowości elektronicznej i taka odpowiedź
    "Panie Krzysztofie,
    24 września błędnie wysłaliśmy wiadomość - 102 zł na Twoim koncie oszczędnościowym.

    Proszę ją zignorować.

    Przepraszamy za tę sytuację."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba sobie w kulki lecą. Odwołaj się.
      Niech mi tak spróbują odpisać to mogą być pewni powiadomienia Rzecznika Finansowego i UOKiKu.

      Usuń
    2. Dostałam to samo. Widać, że banki nie chcą płacić za swoje błędy a z drugiej strony to regulamin tej promocji przecież jest i nie jest to żadna ściema.

      Usuń
    3. ja dostałam identyczną, dosłownie kopiuj, wklej.. złożyłam odwołanie

      Usuń
    4. Pisaliście to jako jakieś ogólne zapytanie czy konkretnie reklamację i tak szybko wam odpowiedzieli?

      Usuń
    5. ja dziś najpierw odpowiedziałam na tą wiadomość, że dostałam 102 zł i w odpowiedzi na odpowiedź dostałam to co wszyscy wyżej :) po tym poszła oficjalna reklamacja i czekam

      Usuń
    6. U mnie też to było raczej luźne zapytanie. Teraz poszła reklamacja.

      Usuń
    7. jak u wielu, tak i u mnie ...
      1. miły mail z przyznaniem 102zł
      2. niemiła wiadomość, że informacja błędna i mam o tym krótko mówiąc zapomnieć, bo to pomyłka, chociaż regulamin stanowi inaczej ... hehe
      3. oficjalna REKLAMACJA z powołaniem się na zapisy regulaminu
      4. no i czekamy

      Usuń
    8. Również dostałam taką informację zwrotną. Mogę wiedzieć co dokładnie pisaliście w reklamacji bo również mam w planach taką złożyć ?

      Usuń
    9. no to jest już oficjalna odpowiedź na reklamację, znów tylko pitu-pitu, że błąd i inna intencja banku ... bla bla bla ... nie ma jak chować głowę w piasek po własnych błędach, chyba nie pozostaje nic innego jak drążyć temat dalej i domagać się swojego co określono w regulaminie ...

      "24 września otrzymał Pan wiadomość „102 zł na Twoim koncie oszczędnościowym”. Nie było naszą intencją skierowanie do Pana tej wiadomości. Wysłaliśmy ją w wyniku błędu systemu.
      W Regulaminie promocji wyraźnie podkreśliliśmy, że Osobą uprawnioną do otrzymania nagrody są wybrani przez nas klienci. Do stosowania kryteriów jesteśmy uprawnieni w ramach prowadzonej działalności. Wiadomość z 24 września przeznaczona była dla osób, którym już wypłaciliśmy 102 zł.

      Przepraszamy za tę sytuację."

      Usuń
    10. Zwariowali. Jak dostanę taką odpowiedź to odwołuję się a później ślę sprawę do Rzecznika Finansowego.

      Usuń
    11. 1. Odwołanie
      2. W przypadku odmowy arbitraż
      3. Koniecznie zawiadomić KNF ... to jakaś mega-porażka!

      Usuń
    12. Na moją oficjalną listowną reklamację również taka odpowiedź, chyba czas uruchomić poważniejsze organy.

      Usuń
  17. u mnie pusto, czyli z czystym sumieniem można zamykać konto

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie mail jest ale kasy nie ma, czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A może, ktoś by dopisał, dlaczego robią taki ruch? ;) co za farmazon

    OdpowiedzUsuń
  20. Może to jakiś atak hakerski konkurencji ?!
    Ja po takiej akcji, zrezygnowałbym z usług takiego banku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z forum ING wynika że promocja wcale nie jest nowością:

    https://spolecznosc.ingbank.pl/-/Konta-oszcz%C4%99dno%C5%9Bciowe/Na-102-lipiec-mam-pytanie/td-p/15609

    Zatem niech nie wciskają kitu o tym że to jakaś pomyłka.

    OdpowiedzUsuń
  22. Również otrzymalam wiadomosc i b2rsk kasy, napisalam do nich i odpisali taka samą formułę jak wyżej. Zglosilam to jako reklamację i znow wklejona odpowiedź o bledach systemu. Reklamacja chcę zgłosić do Rzecznika (jak zalecają w Regulaminie) czy mozna cos wogole ugrać?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro jest regulamin promocji, to muszą przestrzegać. W ramach rekompensaty dodatkowo upomnij się o dodatkowe odsetki(w wys. 10% w skali roku) kilka złotych to nir wiele, ale zawsze cos.

      Usuń
  23. Dzień dobry, ostatnio otrzymała Pani wiadomość „102 zł na Twoim koncie oszczędnościowym”. Wiadomość została wysłana w wyniku błędu systemu. Przepraszamy za pomyłkę.

    Taka wiadomość na zasadzie kopiuj-wklej.

    OdpowiedzUsuń
  24. hejka możecie podesłać wzor reklamacji do tej sytułacji? [mail usunięty - edyt. Mr. Złotówa; powód: RODO, Zasady komentowania; sugeruję udostępnienie w komentarzu]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W związku z informacją z dn. 24.09 o promocji "102 zł na koncie" zgłaszam reklamację dotyczącą braku wypłaty premii. Spełniam warunki regulaminu wg którego premia powinna być wypłacona do 20.09 ale do dnia dzisiejszego jej brak. Odpowiedź proszę udzielić wiadomością w systemie bankowości internetowej.

      Usuń
  25. Ślaski jest teraz zbyt zajęty masowym wypłacaniem zwrotów za niesłusznie pobrane opłaty zgodnie z niedawną decyzją KNF, żeby się bawić w niuanse jakiejś promocji za 102 zeta :)

    OdpowiedzUsuń
  26. "Szanowny Panie,

    24 września otrzymał Pan wiadomość „102 zł na Twoim koncie oszczędnościowym”. Nie było naszą intencją skierowanie do Pana tej wiadomości. Wysłaliśmy ją w wyniku błędu systemu.
    W Regulaminie promocji wyraźnie podkreśliliśmy, że Osobą uprawnioną do otrzymania nagrody są wybrani przez nas klienci. Do stosowania kryteriów jesteśmy uprawnieni w ramach prowadzonej działalności. Wiadomość z 24 września przeznaczona była dla osób, którym już wypłaciliśmy 102 zł.

    Przepraszamy za tę sytuację."

    Wczoraj otrzymałem odpowiedź że to błąd.
    Czy można jeszcze coś z tym zrobić i jest sens się odwoływać skoro nieznane są kryteria przyznania premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na taką odpowiedź w sprawie zgłoszonej reklamacji napisałem odwołanie, bo skoro bank informuje mnie o przyznaniu premii to traktuje mnie jako osobę wybraną, a jeśli mnie wybrał na należy się wypłata premii, gdyby regulamin był bardziej szczegółowy to pewnie mieliby haczyk, z którego mogliby skorzystać i odmówić bezspornie wypłaty premii, a tak nie mają za co złapać i tylko unikają odpowiedzialności za swoje błędy. !!

      Usuń
    2. W pełni się zgadzam i też nie odpuszczam!
      Nie mają żadnych argumentów.

      Usuń
  27. ktoś cos ugrał? u mnie nie chcą przyznać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na odpowiedź ale myślę że raczej nic z tego nie będzie
      brzydko ING

      Usuń
    2. po reklamacji nic,
      po odwołaniu nic ... tj. to

      "Szanowny Panie,

      podtrzymujemy stanowisko przedstawione w poprzedniej odpowiedzi.

      Osobą uprawnioną, określoną w regulaminie, jest wybrany przez nas klient. Wiadomość z 24 września przeznaczona była dla osób, którym już wypłaciliśmy 102 zł.

      Rozumiem, że sytuacja była dla Pana niekomfortowa. Problemy technicznie, które nie wynikają z błędu ludzkiego, są nie do przewidzenia.

      Jeszcze raz przepraszamy za sytuację. "

      pozostaje chyba tylko Rzecznik Finansowy ... ktoś już kiedyś coś zgłaszał ??

      Usuń
    3. Otrzymałem drugą oficjalną odpowiedź na reklamację:

      "podtrzymujemy stanowisko przedstawione w poprzedniej odpowiedzi. Osobą uprawnioną, określoną w regulaminie, jest wybrany przez nas klient. Wiadomość z 24 września przeznaczona była dla osób, którym już wypłaciliśmy 102 zł.

      Rozumiem, że sytuacja była dla Pana niekomfortowa. Problemy technicznie, które nie wynikają z błędu ludzkiego, są nie do przewidzenia.

      Jeszcze raz przepraszamy za sytuację.

      Wiadomość informującą o błędzie przesłaliśmy niezwłocznie. Po analizie całego zdarzenia. Dzięki temu unikniemy podobnych sytuacji w przyszłości."

      Koniec zabawy

      Usuń
    4. I u mnie też wiadomość taka sama. Sytuacja niekomfortowa. Zaraz sami będą mieli niekomfortowo. W weekend sprawę zgłaszam dalej.

      Usuń
  28. Szarpałam się z nimi, pisałam reklamację, później odwołanie. W zaparte szli że mi się nie należy te 102 zł. Dziś odbieram telefon z kierunkowym z 32 z Katowic. Pani stwierdziła, że ponownie przeanalizowali moją sytuację i w ramach rekompensaty dołączyli mnie do obecnej listopadowej promocji.

    I dostałam też taką wiadomość:
    "Szanowna Pani,

    jeszcze raz przeanalizowaliśmy Pani zgłoszenie.
    Nie znalazła się Pani w gronie osób wytypowanych do udziału we wrześniowej promocji 102 zł na koncie, o czym informowaliśmy we wcześniejszej korespondencji. Postanowiliśmy Panią dołączyć do listopadowej promocji. Mamy nadzieję, że zachęci to Panią do regularnego oszczędzania z nami.
    W dniu wypłaty nagrody otrzyma Pani od nas wiadomość w Moim ING.

    Przepraszamy za tę sytuację."

    Zatem walczyć warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do mnie nikt nie dzwonił. Ale miałem nieodebrany telefon z ING więc może to to albo zbieg okoliczności. Czekam a jak nie zadzwonią w poniedziałek to sam się odezwę.

      Usuń
    2. Sprawdź jeszcze wiadomość w Moje ING

      Usuń
  29. W takim razie może również napiszę jeszcze odwołanie, bo listowna reklamacja nic no dała niestety.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ktoś zgłosił sprawę do Samcika:
    https://subiektywnieofinansach.pl/bank-poinformowal-klientke-ze-daje-jej-102-zl-na-dobry-poczatek-oszczedzania-pieniedzy-nie-wyplacil-to-blad-systemu-albo-raczej-matrix/

    OdpowiedzUsuń
  31. Informacje o tym że zostanę zaproszony do promocji w listopadzie dostałem również. No to ciekawe kiedy przyślą. Będę dawał znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz? Bo u mnie jeszcze nic nie ma.

      Usuń
    2. U mnie też nie ma. Mają czas już tylko do piątku.

      Usuń
    3. Ciągle brak.

      Usuń
  32. Dostałam pieniądze na konto w tym tygodniu. 102 zl Zupełnie z zaskoczenia, wcześniej nie zauważyłam wiadomości apropo takiej promocji

    OdpowiedzUsuń
  33. Po interwencji Rzecznika Finansowego 102 zł pojawiło się na koncie. Nie popuszczę "banksterom" za każde ich potknięcie ... oni tez nam nie odpuszczają !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! Mnie się udało na szczęście bez RF wywalczyć.

      Usuń