Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego: do 60 zł za regularne płatności
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

26.09.2018

Promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego: do 60 zł za regularne płatności

Wystartowała kolejna promocja dla klientów banku z lwem w logo.

Do 60 zł za regularne płatności dla klientów ING Banku Śląskiego
Piszę kolejna, bo dopiero co wczoraj pisałem o propozycji z premią 102 zł w praktyce za nic, a dziś już czas na kolejną propozycję. Do wzięcia czeka 60 zł za wykonywanie regularnych płatności (zleceń stałych lub poleceń zapłaty).

💡 Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w ING Banku Śląskim, sprawdź jak zyskać do 140 zł za jego założenie. Na poniższą promocję (z premią do 60 zł) się nie załapiesz, ale być może otworzysz sobie drogę do udziały w podobnych promocjach tego banku w przyszłości - historia pokazuje, że ostatnio jest ich coraz więcej (znajdziesz je pod tagiem promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego).

Dla kogo promocja "Do 60 zł za regularne płatności? Udział w akcji wziąć może klient indywidualny, który otrzyma od banku zaproszenie w bankowości internetowej. Wymagane jest również posiadanie jednego z Kont z Lwem: Direct, Komfort, Klasyczne, Student, Mobi.

Zasady promocji. Jeśli znajdziesz się w gronie osób zaproszonych przez bank i chcesz wziąć udział w akcji "Do 60 zł za regularne płatności" to:
  • najpóźniej do 16.11.2018 r. wypełnij formularz zgłoszeniowy
  • do 19.04.2019 r., w dwóch z trzech następujących po sobie miesiącach, zrealizuj ze swego konta w ING Banku Śląskim transakcje w ramach zlecenia stałego lub polecenia zapłaty;
  • do 10.05.2019 r. (a więc do dnia w którym ma nastąpić wypłata bonusu) posiadaj konto (lub konta), z którego realizowane były transakcje (zleceń stałych lub poleceń zapłaty).

Wysokość bonusu będzie uzależniona od tego, do ilu odbiorców będziesz realizować powyższe transakcje. Jeśli będzie to jeden odbiorca, uzyskasz 20 zł; jeśli odbiorców będzie dwóch, dostaniesz 40 zł, a w przypadku trzech odbiorców na Twe konto bank wypłaci 60 zł. Jeśli zdecydujesz się realizować zlecenia stałe lub polecenia zapłaty do więcej niż jednego odbiorcy, pamiętaj, że do każdego z nich należy wykonać te transakcje w co najmniej dwóch z trzech następujących po sobie miesiącach.

Zlecenie stałe nie może być wykonane w ramach płatności za raty kredytu w ING Banku Śląskim, dyspozycji regularnego inwestowania, ani zlecenia stałego na Twe inne konto w ING Banku Śląskim (ale nie ma już przeszkód, by realizować takie zlecenia na swe konto, ale w innym banku). Z kolei polecenie zapłaty nie może być wykonane w ramach spłat karty kredytowej, ani rat w ING Banku Śląskim.

Czym jest zlecenie stałe i polecenie zapłaty? Osobom chcącym mieć stały dostęp do wiedzy niezbędnej bankobiorcom, polecam pobranie bezpłatnego przewodnika "Jak zyskiwać dzięki bankom?", w którym znaleźć można objaśnienia dotyczące także tych usług bankowych. Dziś przytoczę ich krótkie definicje:
Polecenie zapłaty - usługa, która pozwala na automatyczne opłacanie faktur m.in. za usługi telekomunikacyjne, media typu energia elektryczna lub gaz itp. Za przyzwoleniem klienta faktury przekazywane są przez dostawcę usługi do banku i to bank dba o zrealizowanie płatności z Twego konta.  
Zlecenie stałe – usługa banków umożliwiająca cykliczne wykonywanie płatności (przelewów w stałej kwocie) z konta.

Złożenie, zmiana czy odwołanie zlecenia stałego, jak również złożenie lub cofnięcie zgody na obciążanie rachunku w ramach polecenia zapłaty, jak również wykonywanie tych transakcji w przypadku konta Direct czy Mobi w ING Banku Śląskim  jest bezpłatne. Zatem można ustawić zlecenia stałe lub polecenia zapłaty, które będą się "same robić" i tylko czekać na premię. Lubię takie promocje 😉


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Za podrzucenie o nowej promocji dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego dziękuję Czytelniczkom: Adze i Oldze.

Przydatne dokumenty:

41 komentarzy:

  1. W jaki sposob klienci beda powiadamiani ? przez wiadomosc w bankowosci, mail ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zalogowaniu jest baner na całą stronę.

      Usuń
  2. czy własne konto w innym banku traktowane jest jako osobna osoba?
    Precyzując czy 3 osobami mogą być moje konto np. w Santander, Millennium i BGŻ ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz to tak na prawdę w nazwie odbiorcy możesz wpisywać co chcesz (np. Papa Smerf) a przelew i tak dojdzie. Ale pewnie chodzi o różne numery kont i to wystarczy.

      Usuń
    2. Tak jak napisane wymysl 3 rozne osoby i daj im 3 swoje nr kont

      Usuń
  3. Polecenie zapłaty może być na swoje konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecenie zapłaty jest realizowane na podstawie faktur dostarczanych przez dostawców usług. Na swoje konto może być zlecenie stałe.

      Usuń
    2. W wiadomości od banku jest "zaplanuj płatności cykliczne w formie stałego zlecenia lub polecenia zapłaty"

      Usuń
  4. Wczoraj informacja o 102 zł. Dziś o 60 zł. Dostałam obydwie. Konto założone jakoś w czerwcu lub lipcu (140 zł). I do tego jeszcze promocja ze złotówkami za płatności mobilne doszła. Ładna sumka się uzbiera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie tylko ta promocja z 60 zł.

      Usuń
  5. A czy to zlecenie stałe może być a dowolną kwotę np. 1 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin nie mówi nic o minimalnej kwocie zlecenia stałego czy polecenia zapłaty, więc powinno przejść (o ile nie ma - a wydaje się, że nie powinno być - jakiegoś ograniczenia technicznego w bankowości internetowej przy włączaniu zlecenia).

      Usuń
  6. chyba miałem ten baner przy logowaniu któregoś razu do bankowości ale to zamknąłem, można do tego jakoś wrócić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zaproszenie dostałeś to wystarczy wejść na stronę do której linkuję wyżej i się zarejestrować. Regulamin nie wymaga by nastąpiło to po bezpośredniej reakcji na baner czy wiadomość w bankowości. To, że bank Cię zaprosił powinien mieć w swej bazie.

      Usuń
    2. Jeśli miałeś baner masz też wiadomość

      Usuń
  7. Pojawiła mi się informacja o premii 60 zł po zalogowaniu na konto ale machinalnie kliknęłam "pomiń" tak, jak w przypadku wielu innych ofert, które były nieciekawe. Teraz jak się loguję już nie ma informacji o promocji z 60 zł. Czy mogę zapisać się do promocji z podanego na blogu linka, ustawić zlecenia stałe w bankowości i będę uczestniczyć w tej promocji, czy może trzeba było przeprowadzić jakiś proces z tej informacji, która była na pulpicie i którą pominęłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiła mi się informacja o premii 60 zł po zalogowaniu na konto ale machinalnie kliknęłam "pomiń" - bardzo słusznie. Moja żona też tak robi :)

      Usuń
    2. lekcja na przyszłość, trzeba czytać co do nas piszą, wystarczy wejść w ikonke wiadomości i tam jest kopia

      Usuń
  8. Do promocji nie da się wprosić. Przy próbie rejestracji (podać trzeba imię, nazwisko i PESEL) pojawia się komunikat: Nie spełniasz warunków określonych w Regulaminie (§ 3) i nie możesz uczestniczyć w Promocji

    Zatem bez zaproszenia ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Transakcje dokonywane 23 i 24 września kartami MasterCard niektórych banków były naliczane podwójnie przez awarię systemu eService.

    Jednym z tych banków był ING, jednak awarią dotknięte były też karty innych banków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo było w Santander i w Handlowym.

      Usuń
  10. Zlecenia ustawione. Będą się robić. Szkoda tylko że do premii trzeba aż tak długo czekać.

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas na 3 kontach jest 1 zaproszenie i rzeczywiście wprosić się nie można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą ciekawe do ilu klientów takie promocje kierują?

      Usuń
  12. Kolejna promocja ING która pomija lojalnych klientów od prawie 15 lat. Brawo ING. Standardowo brak zaproszeń...

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dostałem żadnego powiadomienia. Napisałem na chacie, pani odpisała mi, że to jest promocja dla wybranych klientów banku.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś można było się wprosić. Teraz widać że się zorientowali.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety brak zaproszenia do jednej promocji, jak i do drugiej. Słabo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo szanują lojalnych klientów, nie ma co... My oboje z mężem też nic nie dostaliśmy, konta mamy z 10 lat

      Usuń
  16. O, u mnie również nic. Jak zawsze zresztą, a konto mam od blisko dwudziestu kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka dzisiaj dostałem odpowiedz z banku
    Szanowny Panie,

    w Regulaminie promocji wyraźnie podkreśliliśmy, że Osobą uprawnioną do otrzymania nagrody są wybrani przez nas klienci. Do stosowania kryteriów jesteśmy uprawnieni w ramach prowadzonej działalności. Nie kierowaliśmy jednak do Pana takiej informacji.

    Zachęcam do zapoznania się z naszymi ofertami specjalnymi w zakładce Oferta ING - Promocje.
    Może Pan także zyskać 2,50% dla nowych środków na koncie oszczędnościowym - Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus.
    Podstawa prawna:
    Regulamin promocji 102 zł na koncie, punkt 2.


    Co zrobić, jeśli nie zgadza się Pan z naszą odpowiedzią?
    W takim przypadku może Pan:
    1. napisać lub zgłosić odwołanie przez system bankowości internetowej, telefonicznie pod numerem 800 163 012 lub (32) 357 00 62,
    2. zwrócić się do Arbitra Bankowego przy Związku Banków Polskich – jeśli Pana sprawa:
    · została zgłoszona do nas po 1 lipca 2001 r.,
    · nie była wcześniej rozstrzygana w sądzie powszechnym ani polubownym,
    · dotyczy kwoty do 12.000 zł,
    3. złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy do Rzecznika Finansowego,
    4. złożyć wniosek do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego postępowania w sprawie rozwiązywania sporów między klientem a bankiem,
    5. wystąpić z powództwem do sądu powszechnego przeciwko ING Bankowi Śląskiemu S.A. właściwego dla miejsca siedziby banku, tj. dla miasta Katowic. W przypadku powództwa o roszczenie majątkowe, może być ono wytoczone przed sądem powszechnym, w którego okręgu znajduje się zakład główny lub oddział banku, z którego działalnością roszczenie pozostaje w związku. W przypadku powództwa o zawarcie umowy, ustalenie jej treści, o zmianę umowy oraz o ustalenie istnienia umowy, jej wykonanie, rozwiązanie lub unieważnienie, a także o odszkodowanie z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, można wytoczyć powództwo przed sądem powszechnym miejsca jej wykonania.


    Nie wyrażamy zgody na udział banku w pozasądowym rozwiązywania sporów konsumenckich przed podmiotem uprawnionym z europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (tzw. podmioty ADR), za wyjątkiem postępowania przed Arbitrem bankowym przy Związku Banków Polskich zgodnie z obowiązującym regulaminem bankowego arbitrażu konsumenckiego oraz postępowania przed Rzecznikiem Finansowym zgodnie z ustawą o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czy możesz wziąć udział już wynika z formularza rejestracyjnego. Jak nie ma cię w bazie zaproszonych to sie nie zarejestrujesz.

      Usuń
  18. Ktoś może już dostał bonusy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mają dużo czasu.

      Usuń
    2. Ano faktycznie jeszcze trochę jest. Pomyliło mi się. Dzięki za odp.

      Usuń
  19. Na dziś przypada dzień wypłat premii, czy komuś się już pojawiły ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Na dziś ale ciągle jeszcze nic nie ma.

      Usuń
    2. Kaiora przyszla w popołudniowej sesji

      Usuń
  20. Jest przelew 60zł. Oby więcej takich promocji, bo w ING jakoś krucho.

    OdpowiedzUsuń
  21. Potwierdzam. Jest kasa... a nadawca jakiś dziwny: PROW.CASHBACK-KONTA-KI

    OdpowiedzUsuń