Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie lipca 2016 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

28.08.2016

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie lipca 2016 roku

Zapraszam do lektury mego comiesięcznego raportu z aktywnego zarabiania na promocjach bankowych.

moje zarabianie na bankach - podsumowanie lipiec 2016 roku
Poniżej, jak zawsze w ostatnią niedzielę miesiąca, prezentuję bilans mego bankobrania oraz informuję o tym co się zmienia w moim portfelu jeśli chodzi o konta i karty płatnicze. Przypominam też o dobiegających końca promocjach.

W zestawieniu banków aktualnie przysparzających mi najwięcej wpływów prym wiedzie T-Mobile Usługi Bankowe. Dzięki moneybackowi dotąd otrzymywałem 5% zwrotu za płatności kartą. Od sierpnia zasady nieco się zmieniły, dlatego dokonałem konwersji posiadanego wcześniej rachunku. W przypadku konta Premium, które teraz posiadam (korzystniejszego z punktu widzenia bankobiorcy) jest sytuacja zero-jedynkowa: dostanę 25 zł zwrotu jeśli w ciągu miesiąca wykonam płatności kartą na sumę co najmniej 500 zł. Jeśli wydam nawet 499,99 zł to zwrotu nie będzie, a i pojawi się opłata za konto. Więc zabawy już nie będzie i trzeba poważnie pilnować spełnienia warunku minimalnych wydatków miesięcznych. Ale nie obawiam się tego wyzwania. Aktualnie w gospodarstwie domowym posiadamy trzy konta (jedno na mnie, dwa na żonę) w T-Mobile Usługi Bankowe. Na każde za poprzedni miesiąc wpłynęło po 25 zł. A już niebawem powinno wpływać także kolejne 25 zł, bo założyłem kolejne Konto Premium. Jak to możliwe? Każdy klient może zawrzeć umowy o dwa konta tego samego typu w T-Mobile Usługi Bankowe z tym jednak zastrzeżeniem, że do sumy zaliczają się także umowy zawarte i wcześniej rozwiązane. Ja konto posiadałem już parę lat temu i zamknąłem je w sierpniu 2014 roku. W dniu 20.08.2016 r. minął jednak 2-letni okres od zamknięcia tamtego rachunku, co - jak się okazało - pozwala ponownie założyć kolejne konto :) Póki co czekam na kartę do rachunku i pewnie za wrzesień już będę mógł odnotować obrót tą kartą i zwrot. Cieszy mnie to, bo choć ofert kont z kartami dającymi moneyback jest w chwili obecnej kilka to jednak propozycja TMUB niezmiennie należy do najlepszych.

W BZ WBK nowego konta w promocji nie założyłem już od dość dawna (no może poza Kontami Godnymi Polecenia, które dają 4% dla części oszczędności, ale to nieco inna kategoria - bez premii pieniężnej). Posiadanie konta w tym banku co jakiś czas daje jednak możliwość udziału w promocjach dla aktualnych klientów. Za poprzedni miesiąc odnotowałem wpływ 20 zł za płatności BLIKiem. A i takiego zwrotu znów będę się spodziewać, bo i teraz dostępna jest promocja "Płać mobilnie i zyskaj 20 zł". By zdobyć bonus pieniężny wystarczy wykonać co najmniej cztery płatności BLIKiem lub zbliżeniowo telefonem na łączną kwotę min. 40 zł. Mamy więc do czynienia z aż 50-procentowym moneybackiem. Szkoda tylko, że z takim ograniczeniem kwotowym.

Od BZ WBK dostałem również bonus 50 zł za wypłatę gotówki z bankomatów tego banku za pomocą karty otrzymanej w innym banku. To efekt lipcowej edycji promocji - o aktualnej (trwającej do 31.08.) przeczytasz tutaj. W moim przypadku do uzyskania premii wystarczyło 20 wypłat. Pewnie zrobiłbym ich więcej, ale w końcówce lipca miałem nieco utrudniony dostęp do bankomatów BZ WBK. Bonus ten zdobyłem jednak małym wysiłkiem, zważywszy na fakt, że wiele osób wykonało o wiele więcej transakcji, a tylko jedna otrzymała nagrodę w wysokości 500 zł. Pisałem o tym na Facebooku:

Podsumowując zyski z bankobrania z BZ WBK wymienić muszę jeszcze zwrot w wysokości 4,49 zł za opłacanie faktur za media z Konta 1|2|3. Łącznie więc z tego banku uzyskałem prawie tyle samo co z T-Mobile Usługi Bankowe - 74,49 zł.

Na kolejnym miejscu wśród banków, które wypłaciły mi największe zwroty za poprzedni miesiąc znajduje się mBank. Dzięki płatnościom kartą i BLIKiem (zwroty wynoszą odpowiednio 2 i 4%) wróciło do mnie 44,84 zł. Dla osób również chcących zyskiwać na płatnościach kartą i BLIKiem, polecam wpis prześwietlający aktualną odsłonę Money Manii 8. Tam znajdziesz informacje jak zyskać 100 zł "na start" i dalej do 300 zł zwrotów od banku. Ale tu ważna uwaga! Na stówkę od Money Manii można się załapać jeszcze tylko dziś (tj. do 28.08.2016 r.) do północy. Liczy się rejestracja i złożenie wniosku o konto - umowę możesz zawrzeć później.

Zwrot za opłacenie faktur - podobnie jak w przypadku BZ WBK - przyniósł mi Robot Finansowy BM.PL. Bonus w wysokości 5% wartości faktury to może niewiele (wpada co miesiąc 3,85 zł), ale to sposób na kumulowanie promocji, bo płacę tam wspomnianą już kartą mBanku, a to dodatkowe 2% zwrotu za opłacenie faktury.

Rabat 20 zł na kolejne zakupy uzyskałem dzięki karcie Visa, którą zapłaciłem na Allegro. Promocja "Lato z Visa dla aktywnych" miała zakręcony regulamin i celem uzyskania bonu ostatecznie trzeba było składać reklamację, ale udało się. Kolejne zakupy miałem o wspomniane 20 zł tańsze.

No i jest jeszcze jedna promocja, dzięki której zyskałem w poprzednim miesiącu. To wspólna akcja BLIKa i sieci stacji paliw Orlen, w której można było zyskać promocyjne punkty Vitay (1000 za każde wydane 50 zł). Tu więc nie ma gratyfikacji pieniężnej, ale punktowa. Otrzymałem 5 000 punktów (uwzględniam tylko te promocyjne uzyskane dzięki płatności BLIKiem). Przeliczenie ich wartości na pieniądze jest dość trudne, bo nagrody mają różną wartość wyrażoną punktami, a z drugiej strony punkty można wymieniać na produkty z katalogu, w którym wycena jest uznaniowa i zależy od Orlenu. Zdobytą liczbę punktów przeliczam na podstawowy produkt dostępny na stacji, czyli paliwo. I tak 20 zł rabatu na paliwo "kosztuje" 5 400 punktów, więc zyskałem 18,52 zł.

Wszystkie moje gratyfikacje z bankobrania za poprzedni miesiąc przejrzeć możesz w poniższej tabeli:

Gdzie?
W jaki sposób?
Ile wydałem?
Ile zyskałem?
T-Mobile Usługi Bankowe
Konto z moneybackiem 5%
Ok. 1 520 zł
3 x 25 zł
BZ WBK
20 zł nagrody za płatności BLIKiem
31 zł
20 zł
Konto 1|2|3. Zwrot 1-3% płatności za media
-
4,49 zł
Premia za wypłatę z bankomatów
-
50 zł
mBank
„Zyskaj z eKontem” – zwrot 2 i 4% (za płatności kartą i BLIKiem)
1 942 zł
44,84 zł
Visa i Allegro
"Lato z Visa dla aktywnych" – bon rabatowy za płatność kartą
110 zł
20 zł
BLIK i Orlen
Promocyjne punkty za płatność BLIKiem (1000 pkt za wydane 50 zł)
(kumulacja z płatnością BLIKiem w mBanku)
18,52 zł
BM.PL
Robot finansowy – zwrot 5% płatności za media
-
3,85 zł

Wpływy na konta wygląda następująco:
moje zarabianie na bankach - podsumowanie lipiec 2016 roku


Łącznie z wszystkich promocji udało się uzbierać 236,70 zł. Nie poniosłem przy tym kosztów posiadanych kont czy kart (w każdym przypadku możliwe było uniknięcie opłat dzięki spełnieniu określonych warunków - w większości przypadków pokrywały się one z wymogami promocji). Aczkolwiek muszę uwzględnić jedną kwestię, która powoduje, że wynik ten będzie o 18 zł niższy, czyli wyniesie 218,70 zł. Dlaczego? To efekt korekty mego zeszłomiesięcznego raportu, w którym donosiłem o zarobieniu 441,68 zł. Jedną z wymienionych tam premii było 100 zł z tytułu polecenia karty kredytowej w T-Mobile Usługi Bankowe. Jak słusznie zauważono w komentarzach, od tej premii będzie konieczne samodzielne odprowadzenie podatku. Fakt, że nastąpi to dopiero na początku przyszłego roku spowodował, że uwzględnienie tego zobowiązania mi umknęło. Ale jest to oczywiście niezbędne. Za czujność Czytelnikowi serdecznie dziękuję!

Moje zyski mogłyby być wyższe gdyby jeszcze z wypłatą premii nie zwlekał organizator promocji z premią za Lokatę Bezkarną w BGŻ Optima. Na bonus ciągle czekam, ale zgodnie z regulaminem czas na jego wypłatę jeszcze został (zgodnie z regulaminem bonusy mają być wypłacone do 30.08).

Wyniki uzyskane z bankobrania tradycyjnie odnoszę do kwoty którą na cały miesiąc musiałbym ulokować na najlepiej oprocentowanych kontach oszczędnościowych, by tyle samo uzyskać z odsetek. I tak by mieć 218,70 zł przez cały miesiąc potrzebna byłaby kwota 104 300,17 zł.

Z ciekawości powyższy bilans zarabiania na bankach porównałem z mymi wynikami w analogicznych okresach poprzednich lat, które są już udokumentowane na blogu Bankobranie. I tak w lipcu przed dwoma laty na me konta wpłynęło prawie raz więcej niż teraz. Aczkolwiek to były czasy, gdy Getin Bank zwracał 10% wydatków w sklepach spożywczych czy stacjach paliw, a taki sam moneyback serwował Toyota Bank z tą jednak różnicą, że nie było wykluczeń i licząc na zwrot kartą można było płacić wszędzie. Mój raport z bankobrania za lipiec 2015 roku wynikami był już zbliżony do dzisiejszego. Wtedy żegnałem się z 10-procentowym zwrotem od Getin Banku, ale coraz bardziej rozkręcałem się z moneybackiem od BPH (3% za dowolne płatności kartą w Polsce). No i odnotowałem jeszcze 3-procentową podwyżkę wynagrodzenia, które wpływało do Raiffeisen Polbank.

Promocje bankowe - last minute


Do końca sierpnia zostało już niewiele. A tak to często bywa, że koniec miesiąca oznacza sporo kończących się okazji do bankobrania. Z najpopularniejszych promocji tylko do 31.08.2016 r. można załapać się na:
Tak się złożyło, że wszystkie z wymienionych okazji do bankobrania dotyczą kart kredytowych. Są jeszcze takie promocje jak 100 zł za konto w ING Banku Śląskim czy 4% dla części środków na koncie w BZ WBK, ale zgodnie z ich regulaminami o przystąpieniu do promocji nie decyduje data złożenia wniosku, ale zawarcia umowy. W obydwu przypadkach możliwe jest to wyłącznie za pośrednictwem kuriera, a więc prawdopodobieństwo sfinalizowania wniosku podpisaniem umowy do 31.08. może być już niewielkie.

Czy wiesz jak nie przegapić najlepszych promocji, najważniejszych terminów przy najpopularniejszych promocjach oraz jak zawsze trzymać rękę na pulsie jeśli chodzi o najkorzystniejsze lokaty bankowe? Zapisz się na bezpłatny newsletter. To zero spamu, a jedynie zbiorczo wysyłane powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu:
Adres e-mail

32 komentarze:

  1. U mnie 420 zł. Przede wszystkim dzięki premii od BZ WBK 2x120 zł. No i się rozpędzamy. Razem z żoną bankobranie poznaliśmy w marcu. I z miesiąca na miesiąc coraz bardziej nas to wciąga. Pozdrowienia dla wszystkich bankobiorców!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moneybacki 10%. Ech, było, minęło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to se ne vrati ale dziś jest więcej promocji z premiami na początek. moneybacków jest mniej bo intrchange spadł o 80%.

      Usuń
    2. U mnie 10% wpadło w tym miesiącu dzięki Citi Handlowy. Miałem tam kartę założoną, by zdobyć czytnik ebooków. Teraz chciałem zamknąć kartę, bo niepotrzebna. Po złożeniu wniosku zadzwoniła miła Pani, którą by przekonać mnie do zestawienia karty, dała 10% moneyback przy wydaniu 500 zł.
      Akurat kończyło mi się OC, więc 50 zł wpadło.

      Usuń
  3. Aktualnie mam moneyback w citi 10% dla odchodzących klientów :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie dodałeś, że tylko przez max 1,5 miesiąca i tylko do wysokości 200zł :)

      Usuń
  4. Witam

    Jak co miesiąc moje Guru bankobrania - „Mr. Złotówa” :) tak i ja mogę się pochwalić kilkoma zdobyczami ;) Przedstawiam podsumowanie lipca:

    T-Mobile – 232,10 zeta (moneyback 2 x 25 zeta + polecenie karty żonie - 82 zł - po uwzględnieniu podatku który będzie trzeba zapłacić oraz 100,10 za założenie przez żonę karty i zrobienie nią 1 płatności)
    BZWBK – 40 zł (2 x 20 zł - za płatności blikiem, przelew na telefon i wyciągnięcie kasy z bankomatu za pomocą blika – konta moje i żony)
    MBANK – 50 zł (moneyback)
    Razem w lipcu wpłynęło 322,10 zł.

    No i mamy półmetek (założyłem że w ciągu roku zarobię na bankach 5000). W ciągu pierwszych 6 miesięcy bankobrania tj. od początku lutego wychodzi 2447,30 + 2 tablety. Brakuje więcej niż połowę lecz 2 kolejne miesiące powinny zrobić trochę nadwyżki. Ale o tym za miesiąc ;)

    Pozdrawiam
    Rafał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki za kolejny raport. Czekam zawsze na niego i czytam z ciekawością :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Trafilem tu niedawno i nieco przez przypadek, ale jestem juz nieskromnie mówiąc doświadczonym bankobiorcą - serce rosnie czytając takie podsumowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki jesteś świeży - to masz się z czego cieszyć. Sporo ofert bankowych, to wabik dla nowych klientów. Jak już opękasz zgrubsza lokaty na wejście w stylu "Happy", "Bonjour" itp., to zapewne morale lekko podupadną. Ale, póki co - korzystaj. Blog od tego jest, by upuścić trochę (krwi) krwiopijcom bankowym! ;)

      Usuń
    2. Jak przekroczysz 1k pln/ mieś., sam, baz drugiej połówki, będziesz dobry :^)

      Usuń
    3. "... ba(e)z drugiej połówki." Hmmm. A co to, on jakiś rozczłonkowywalny? ;)

      Usuń
  6. Dzisiaj (30.08) złożyłem wniosek o 2 dodatkowe konta w BZWBK z oprocentowaniem 4%. Specjalnie zadzwoniłem pod infolinię z pytaniem czy "zdążę" załapać się na promocyjne oprocentowanie i zwolnienie z opłat do połowy 2017 r. - Pan z infolinii odparł, że tak, że liczy się data wysłania wniosku, a nie podpisania go u kuriera. Co więcej, dodał, że nawet jakby kurier przyjechał po 1 września, to i załapię się na ofertę.

    To co w końcu decyduje - data wysłania wniosku czy podpisanie umowy u kuriera?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie jest to dość dziwnie ujęte, no ale może są bardziej przychylni w temacie. A jak coś to zostanie reklamacja ;)

      Usuń
    2. Załóż, będzie 4%. Taka jest polityka banku

      Usuń
  7. Witam
    Postanowiłam i ja dokonać podsumowania za miesiąc lipiec, a więc:

    Toyotabank - 50 zł moneyback
    Eurobank -60 zł moneyback
    Millenium - 30 zł moneyback z promocji groupona
    mbank-43,28 zł moneyback
    t-mobile - 3 konta ( w tym jedno męża)- 3 x 25 zł + polecenie karty kredytowej- 82 zł (po potrąceniu podatku)+ 100,10 zł za założenie karty i wykonanie nią 1 płatności + 50 zł w ramach reklamacji za to że do k. kredytowej miały być dopisane 2000 punktów w programie maser rewards wymienialne na bon o wartości 50 zł np. do douglasa itp. a tak się nie stało - więc przelew na konto na tą kwotę- w sumie od tmobile - 307,10 zł
    bzwbk-50 zł za wypłatę z bankomatów
    citihandlowy - bon na 400 zł do morele.net
    visaoferty- za płatności na bp i w carrefour- 37,29 zł
    uffff
    Razem w lipcu wpłynęło 977,67 zł



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny wynik! Oby oferty nadal dopisywały i bankobranie owocowało Ci równie wysokimi zwrotami w kolejnych miesiącach :)

      Usuń
  8. Widzę, że koleżanka od imponującego wpływu 977,67zł musiała chyba wydać ponad 10k zł żeby uzyskać pełne moneybacki ze wszystkich kont. Ja niestety nie byłem taki rozrzutny i mój wynik to: 40zł CA (moneybacki), 34zł EB (restauracje), 300zł City (spóźnione polecenie), 100zł TMB (karta nowa), 30 zł Visa (10% BP) czyli ledwie 500zł - nędza, Panie, nędza!
    Może gdyby nie zbyt twardy kręgosłup moralny, to bym coś wyrwał z BZWBK...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Kręgosłup moralny". Nie żartuj, kolego. W biznesie nie ma sentymentów. Albo korzystasz, albo obchodzisz się smakiem. I nie ma co rozpaczać nad rozlanym mlekiem. Banki Twoją lojalność i "kręgosłup moralny" mają w głębokim poważaniu. :)))

      Usuń
    2. Wow to prawie 7 stówek zostawione w restauracjach robi wrażenie :)

      Usuń
    3. A jak wyjść z restauracji z rachunkiem poniżej 100zł choćby we dwoje? No chyba że mówimy o KFC czy McDonald ;-)
      Ja nawet w PizzaHut z dwójką dzieciaków minimum 120zł zostawiam, więc jak _MarSs_ chodzi systematycznie raz w tygodniu, to nie taki wyczyn...
      Anonimowa "977,67zł" zostawiła ponad 1200zł i to dopiero robi wrażenie!

      Usuń
    4. W nawiązaniu do wypowiedzi kolegi postanowiłam uszczegółowić, a więc
      Wydane:
      Toyotabank – 1502,91 zł – rachunki + paliwo
      Eurobank -1200 zł
      Millenium – 500,41 zł
      mbank-2099,14 zł w tym sporo płatności blikiem
      t-mobile – 1509,49 zł
      tmobile – karta kred. 4,77 zł
      bzwbk-50 zł za wypłatę z bankomatów – zero wkładu własnego
      citihandlowy - wydane 1,59 zł za otrzymany bon na 400 zł do morele.net
      visaoferty- przy okazji płatności innych tak więc nic dodatkowo nie wydane
      Razem wydane 6811,95 zł, tak więc do sugerowanych 10 tyś. Jeszcze sporo brakuje.

      Usuń
    5. Zwrot 14,3%! Gratuluję wykręcenia wyniku :)

      Usuń
  9. 1200 zł z eurobanku poszło przy okazji długiego weekendu sierpniowego - czyli noclegi, bilety wstępu i restauracje

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam
    Mam pytanie dot drugiego konta premium w tmub " wmiejsce" starego konta sync.
    Napisałeś:
    "...posiadałem już parę lat temu i zamknąłem je w sierpniu 2014 roku. W dniu 20.08.2016 r. minął jednak 2-letni okres od zamknięcia tamtego rachunku, co - jak się okazało - pozwala ponownie założyć kolejne konto :)...ciach"
    Mam taka sama sytuacje, ze zamknęła konto sync przed majem 2014 kiedy to miała miejsce zmiana marki sync -> tmub. Pytałam obsługę banku tmub i otrzymałam informacje ze istnieje limit 2 kont tego samego typu i drugiego konta premium juz nie mogę założyć.
    Bardzo proszę o podanie podstawy w regulaminie gdzie jest mowa o " dwuletniej karencji".
    Dziekuje i pozdrawiam
    Stała czytelniczka blogu - Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam!
      Miło mi, że jesteś stałą Czytelniczką bloga :)
      W paragrafie 16 Regulaminu obsługi produktów T-Mobile Usługi Bankowe widnieje zapis "Klient może zawrzeć w T-Mobile Usługi Bankowe nie więcej niż dwie umowy rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w tej samej walucie i tym samym wariancie (dalej ROR)"
      Nie ma tam nic na temat "karencji". Mój wniosek o drugie konto złożony przez bankowość internetową kilka miesięcy temu po prostu odrzucono. Zadzwoniłem na infolinię. Pracownik próbował złożyć wniosek, ale również nie mógł tego zrobić. Powołał się na regulamin i zacytowany przeze mnie fragment. Po dłuższej chwili oczekiwania i jego konsultacji z działem technicznym dowiedziałem się jednak, że mogę po 20.08. zadzwonić ponownie i wtedy wniosek uda się pozytywnie sfinalizować. I faktycznie odbyło się to już bez najmniejszych problemów :)

      Usuń
  11. 15x2 Tmobile bank(2 osoby - (około 5 minut na przelew)
    50 zł BZWBK (przy 174 wyciagnieciach 170 minut pracy=3h)
    11 zł bm.pl rachunki (około 30 minut)
    28 zł credi a. caserver (około 5 minut na wypłate środków z konta)
    suma: 120 zł - 210 minut zangażowanych

    mało ale Ciężko jest bankobiorcy który przeleciał już prawie wszystkie banki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę znależć inform., którą otrzymałam. Chodzi mi o konto Godne Polecenia
    w BZWBK 2-ga ed. do 31.10.2016 z opr. 4 % / 3x 4.000 zł/z premią 150 zł. Czy dobrze zapamiętałam ? Pamiętam o 5 trans. kartą itp. Ale czy tu są wymagane comiesięczne wpływy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konta Godne Polecenia otwierane w promocji "Konto na 4%" (i ewentualnie dodatkowo w czasie którejś z akcji specjalnych z Agorą, Money Manią czy Comperią Bonus) nie wymagają regularne zasilania. Więc wpływy nie są wymagane.
      W przypadku karty MasterCard Omni lub MasterCard Payback Omni zamówionej w promocji nie ma opłat za posiadanie do 30.06.2017 r. Bez warunków.
      Wymóg wykonywania co miesiąc min. 5 płatności występuje wyłącznie w przypadku karty Visa Sol.

      Usuń
  13. Pamiętajcie też że dodatkowo można zbierać cashback przez portale typu planetplus.pl albo refunder.pl., wystarczy wejść na stronę sklepu internetowego z ich portalu i zbierasz kasę a nie punkty jak w payback. Kumuluje cashback za płatność kartą + to co otrzymam z portalu. Ja akurat korzystam z https://www.planetplus.pl/ bo lepszy cashback na sklepy mnie interesujące np zalando 5%, aliexpress 6%, agito 10%, Douglas 4%,sporo tego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja wzięłam udział w polecamBank.pl i właśnie czekam na wypłatę premii :) Twój blog bardzo mnie zainteresował, po przeczytaniu tej notki mam teraz niezłą inspirację do dalszych działań. Dodatkowe pieniądze zawsze się przydają, a nawet nie miałam świadomości, że mogę je zdobyć bez większego wysiłku. Rewelacja! Będę tu zaglądać regularnie :)

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...