Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Darmowa karta Citi Simplicity z prezentem: 400 zł do wydania na morele.net

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

2.06.2016

Darmowa karta Citi Simplicity z prezentem: 400 zł do wydania na morele.net

Ruszyła kolejna promocja karty kredytowej Citibanku.

Bank ten bardzo często za wyrobienie karty rozdawał gadżety multimedialne (co czyni i teraz w równolegle trwających promocjach). W obecnej akcji możesz jednak samodzielnie zadecydować co wybrać. Dostaniesz 400 zł do wykorzystania na zakupy w sklepie z RTV, AGD, komputerami, telefonami i innym sprzętem elektronicznym.

Aby wziąć udział w promocji "Zostań posiadaczem Karty Kredytowej Citibank i zdobądź voucher do sklepu morele.net o wartości 400 pln" należy:
  • gdy zadzwoni konsultant banku złożyć wniosek o kartę (najlepiej Citi Simplicity - dlaczego? Piszę o tym nieco niżej)
  • dostarczyć do banku dokument potwierdzający zadeklarowane dochody (dokument ten będzie można przekazać kurierowi, który przyjedzie z umową do podpisania) 
  • zawrzeć umowę i aktywować otrzymaną kartę
  • zalogować się min. jeden raz w bankowości internetowej lub aplikacji banku w ciągu miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym została zawarta umowa (data będzie widoczna w umowie, którą bank do Ciebie odeśle)

I tylko tyle wystarczy by załapać się na nagrodę gwarantowaną: voucher o wartości 400 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepie morele.net (wartość zakupów podczas których wykorzystasz voucher musi wynieść co najmniej 400,01 zł). Voucher otrzymasz w wiadomości w bankowości internetowej Citibanku w drugim tygodniu miesiąca następującym po miesiącu spełnienia powyższych warunków promocji. Voucher będzie można wykorzystać do 30.11.2016 r.

Promocja idealna? Można by tak rzec, bo warunki do spełnienia są banalnie proste. Ale w regulaminie jest jeszcze jeden wymóg:
"Dodatkowo klient zobowiązany jest do dokonywania przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy o Kartę minimum jedną transakcję miesięcznie przy użyciu Karty"
Tym samym bank chce uniknąć sytuacji w których klienci zaraz po otrzymaniu nagrody chcieliby zrezygnować z karty. Wymóg nie jest wyśrubowany, bo płatność może być wykonana na dowolną kwotę a i samo utrzymywanie karty jest bezwarunkowo darmowe. Musisz jednak pamiętać, że niezrealizowanie płatności w którymkolwiek miesiącu skutkować będzie regulaminową karą w wysokości 200 zł.

Promocja potrwa do 31.08.2016 r. Pula nagród nie jest limitowana. Nagrody w ramach promocji - zgodnie z informacjami w regulaminie - zwolnione są z podatku.

Dla kogo promocja?


Udział w promocji mogą wziąć wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne, które co najmniej od 1.01.2014 r. nie posiadały żadnej głównej karty kredytowej Citibanku.

Standardowo od wnioskodawcy o kartę w Citibanku wymagane jest też spełnienie poniższych kryteriów:
"wiek - minimum 21 lat, dochód netto - minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; 
dla osób prowadzących firmę - min. wiek 25 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata"

Złóż wniosek o kartę i zdobądź 400 zł na zakupy

Karta - szczegóły oferty


Strona z formularzem kontaktowym sugeruje wybór kart: World MasterCard lub Citi Simplicity. Pierwsza z nich wiąże się z programem lojalnościowym (ale w mej ocenie przelicznik punktów nie należy do najkorzystniejszych) i niestety kosztuje aż 18 zł miesięcznie (opłaty można uniknąć dopiero przy wykonaniu płatności na sumę co najmniej 4 000 zł miesięcznie). Wydatek 18 zł za posiadanie karty jest więc zbyteczny, zważywszy na to, że karta Citi Simplicity jest darmowa bez warunków.

Karta kredytowa Citi Simlicity wydawana jest za 0 zł. Nic również nie zapłacisz za jej posiadanie. Jeśli wykorzystane kwoty z karty będziesz spłacać w okresie bezodsetkowym (do 56 dni) nie zapłacisz odsetek, ani nie poniesiesz żadnych innych kosztów.

Wyrabiając kartę kredytową Citibanku warto zwrócić jednak uwagę na opłatę... z której można zrezygnować. To opłata za dostęp do usługi CitiPhone (6 zł miesięcznie). Aby ją wyłączyć wystarczy w bankowości internetowej Citibanku wysłać wiadomość o treści "Rezygnuję z usługi CitiPhone". I to wszystko. Więcej o karcie Citi Simplicity pisałem tutaj - w momencie jej pojawienia się w ofercie banku.

Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z karty kredytowej, przeczytaj poradnik: Karta kredytowa - 12 kluczowych zasad, które musisz znać.

Złóż wniosek o kartę w promocji i zdobądź 400 zł na zakupy

Trzymaj rękę na pulsie i nie przegap najlepszych promocji bankowych:
Adres e-mail

76 komentarzy:

  1. No i to jest promocja. Nie żaden tablet czy telefon z góry narzucony ale kasa którą przeznaczę na co chce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy emeryt może dostać kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Podlinkowany w poście regulamin promocji na ostatniej stronie w załączniku zawiera wykaz akceptowanych przez bank źródeł dochodu. Wśród nich wymieniona jest także emerytura.

      Usuń
  3. Muszę to wydać na jedną rzecz? Czy może być koszyk kilku towarów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie jest o tym: "Voucher powinien być zrealizowany w ramach jednego zamówienia, przy czym może to być transakcja dotycząca jednego Towaru
      lub kilku Towarów, za które dokonana zostanie jedna płatność"

      Usuń
  4. Czy aby móc się zalogować trzeba też otworzyć konto??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisze @Henri Draw, nie ma potrzeby zakładania konta. Sama karta kredytowa wystarczy by uzyskać dostęp do bankowości internetowej.

      Usuń
  5. Kupie sprzet i w ciagu 14 dni chce go zwrocic, dostane wtedy gotowke czy voucher czy wszystko przepada ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i drugie pytanie czy zakladajac dwie karty moge wykorzystac dwa vouchery ?

      Usuń
    2. Gdy robisz zakupy z rabatem procentowym lub kwotowym to z tego co się orientuję ewentualny zwrot jest tylko w kwocie faktycznie zapłaconej.

      Usuń
    3. Anonimowy2 czerwca 2016 21:41 na siebie założysz tylko jedną kartę. A nawet gdybyś miał dwa vouchery to wykorzystać musisz je podczas 2 różnych zakupów. Bo jest tylko jedno pole na wprowadzenie kodu podczas zakupów.

      Usuń
  6. dlaczego linki mi się nie otwierają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko działa, sprawdzone na kilku przeglądarkach i urządzeniach. Być może korzystasz z AdBlockera? Spróbuj w trybie incognito (karcie prywatnej) lub w innej przeglądarce. Jeśli by się nadal nie udało, daj proszę znać.

      Usuń
  7. Mam pytanie do Mr Złotówa
    Czy program poleceń Citibanku jeszcze funkcjonuje? Moze ktoś by polecił moja siostrę bo chce otrzymać tablet gratis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Funkcjonuje właśnie dostałam sms od city że można polecać

      Usuń
    2. Pytałem na infolinii i powiedziano mi że obecnie można polecić konto. Ale warunki są jakieś masakryczne. Polecony musi utrzymać saldo na koncie w wysokości 300 tys. zł. Dalej już nie słuchałem, podziękowałem bo mi było szkoda kasy na dalszą rozmowę.

      Usuń
    3. Wysłałam zapytanie i dostałam odpowiedź w CitiONLINE:

      "Message: Czy w chwili obecnej jest dostępny w banku program poleceń karty kredytowej? Podobny do poprzedniej edycji która zakończyła się bodaj 18.05.?

      Response: Szanowna Pani, w odpowiedzi na Pani zgłoszenie uprzejmie informuję, że obecnie nie ma aktywnej oferty o która Pani pyta.

      Z poważaniem,
      Krzysztof P*********
      Starszy Specjalista ds. Usług Transakcyjnych
      Biuro Obsługi Wyspecjalizowanych Produktów Detalicznych
      Citi Handlowy"

      Usuń
  8. Kurka rurka, kiedyś miałem kartę Citi (jak 200 zł. zwracali za wydane 300) ale to na pewno było po 2014 roku więc się nie łapie :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj złożyłem wniosek. Dziś miałem telefon z zastrzeżonego ale nie mogłem odebrać. To mógł być Citi?? Będą jeszcze dzwonić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Citi nie dzwoni z zastrzeżonego. Numer jest widoczny ale jak oddzwonisz to będzie info, że dzwonili z Citi i że jeszcze zadzwonią. A więc już w poprzednim zdaniu masz odpowiedź na Twe drugie pytanie. Dzwonią 3 razy

      Usuń
  10. Do Anonimowy 12:15
    Napisz co to za program a najlepiej wklej jakiś link. Siostra chce wyrobić kartę Simpliciti to bym jej polecił aby pare groszy zarobić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy do skorzystania z tej promocji ( i dostać kupon) na to konto trzeba przelewać wypłatę ?
    Czy można robić sobie przelewy z innego konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma potrzeby by na karcie pojawiały się regularne wpływy. Spłacać należy tylko wykorzystaną kwotę. Jeśli w tej promocji wykonasz jedną wymagana płatność kartą miesięcznie to taką samą kwotę należy wpłacić (w okresie bezodsetkowym będzie to oznaczać brak dodatkowych kosztów, np. zapłacisz kartą 1,99 zł to tyle samo będzie trzeba spłacić). Więcej o zasadach działania karty kredytowej piszę
      tutaj.

      Usuń
  12. Mr Złotówa właśnie z Twojej strony złożyłem wniosek o kartę z voucherem na 400 pln. Czy możesz napisać jakich dokumentów potwierdzających dochód Bank wymaga od rencisty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Dokumenty, które bank może zażądać wymienione są w tabeli na ostatniej stronie podlinkowanego regulaminu. W przypadku renty podstawowym jest decyzja o przyznaniu/waloryzacji renty. Zamiennie może być odcinek renty (jeden z ostatnich trzech miesięcy) lub PIT-40, lub wyciąg z konta (za jeden z trzech ostatnich miesięcy). Jaki będzie konkretnie wymagany wskaże konsultant w rozmowie telefonicznej.

      Usuń
  13. Witam ..

    złożyłem wniosek w tamtym tygodniu, i do tej pory nikt nie oddzwonił. Ile mniej więcej się czeka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie. Trochę to niestety trwa. Ale zadzwonią.

      Usuń
  14. Czyli podpisujac umowe w czerwcu, voucher otrzymamy dopiero w sierpniu tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Bo logowanie w lipcu dopiero.

      Usuń
  15. Dziś był kurier. Umowa podpisana. Co teraz dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papiery podpisze bank. Przyślą Ci sms o wysłaniu karty. Odrębnym listem prześlą umowę.

      Usuń
    2. A ile czekałeś na kuriera po złożeniu wniosku i decyzji banku?

      Usuń
    3. W środę miałem telefon, w poniedziałek kuriera

      Usuń
  16. Dzisiaj Agora rozsyła potwierdzenia o otrzymaniu nagrody od Toyota!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy komuś też nie wyświetla się krok 1 i nie może wybrać karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stronę z wnioskiem nieco zmodyfikowano. Screen shot w poście był nieaktualny. Aktualnie kartę która Cię interesuje należy wskazać nie w formularzu rejestracyjnym, ale dopiero w rozmowie z konsultantem.

      Usuń
  18. co to znaczy nie posiadał GŁÓWNEJ karty kredytowej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy mówić o dwóch kartach: głównej i dodatkowej. Pierwsza z nich to ta należąca do osoby, na którą została zawarta umowa o przyznanie kredytu w karcie (bank weryfikuje zdolność kredytową takiej osoby; ta osoba odpowiedzialna jest też za spłacenie zobowiązania).

      Posiadacz głównej karty kredytowej może też zawnioskować o wydanie karty dodatkowej dla bliskiej, zaufanej osoby, by również ona mogła korzystać ze środków w ramach limitu przyznanego na karcie głównej. Posiadacz karty dodatkowej nie musi spełniać dodatkowych warunków (np. w zakresie dokumentowania dochodów) i przed bankiem nie ponosi odpowiedzialności za spłatę wykorzystanych środków (bo one wliczają się w limit karty głównej).

      Usuń
  19. Witam.. .zarejestrowałem się, zalogowałem, płatności zrobione.
    Teoretycznie w przyszłym miesiącu powinienem dostać ten kod zniżkowy.
    Czy w między czasie dostawaliście jakieś emaile jeszcze od banku ?
    Czy ten kod przyjdzie na emaila ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnej wiadomości nie było. Voucher ma być przesłany w CitiOnline.

      Usuń
  20. Czy jakoś idzie udokumentować logowanie? Lubię mieć potwierdzenie na wszystko. Gdy są transakcje kartą to oczywiste - wszystko jest na wyciągu. A jak mieć potwierdzenie logowania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyślesz rezygnację z CitiOnline to już masz potwierdzanie. Po zalogowaniu, już co najmniej drugim masz też info "Twoje ostatnie logowanie:" obok swego imienia i nazwiska. Możesz więc zrobić print screena

      Usuń
  21. Ktoś już dostał bon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma. No ale mają jeszcze kilka dni.

      Usuń
    2. Podpinam się do pytania - czy dostał już może ktoś kod-bon? Ja warunki spełniłam w lipcu zatem w drugim tygodniu sierpnia powinnam już go otrzymać. Na chwilę obecną nic nie dostałam a wątpię żeby zaplanowali rozsyłkę na weekend. W jaki sposób można złożyć reklamację?

      Usuń
    3. U mnie bon już jest. Reklamacje możesz wysłać w Citionline. Jest tam taka zakładka KONTAKT i można wybrać temat reklamacja.

      Usuń
    4. Bony przyszły dziś koło północy (tak piszą ludzie na podobnym blogu).
      Z tym, że Pani "Anonimowy 13 sierpnia 2016 02:47" nie ma co liczyć na bon w tym miesiącu. Skoro warunki spełnione w lipcu, to przyjdzie do Pani we wrześniu.

      Usuń
  22. Ja też jeszcze czekam. Mają czas bodajże do 15.08 jeśli dobrze pamiętam 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Bony już są. Czy ktoś się nosi z zamiarem sprzedania swojego? W jakiej cenie?
    Ja swój otrzymam dopiero za miesiąc, a mam elektronikę do kupienia wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Potwierdzam. Bon jest i u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zrealizować bon skoro trzeba zapłacić z karty city a po wybraniu płatność / karta pojawia się logowanie do city banku po wpisaniu danych informacja że nie można zapłacić i zamówienie wisi w próżni. Nie mogę nic zrobić anulować płatności wybrać innej zapłacić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z jakiej paki niby trzeba płacić kartą Citi?? Gdzie jest taki zapis?? Regulamin nic o tym nie mówi.

      Usuń
    2. Taka informacja pojawia sie podczas wyboru płatności, aby została zrealizowana konieczne jest zapłacenie kartą CIty

      Usuń
    3. Ja voucher dostanę dopiero za miesiąc ale w tej sytuacji składałbym reklamację do banku.

      Usuń
  26. Rabat 400 zł został udzielony! Pamiętaj o dokonaniu płatności kartą kredytową Citi Bank - tylko w takim wypadku zamówienie zostanie zrealizowane!

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałem podobną sytuację, wybrałem płatność kartą i nie przekierowało mnie do płatności. Musiałem anulować zamówienie, ale kod niestety został wykorzystany. Pisałem zarówno do Citi jak i do Morele, ale na razie nic. Ktoś miał podobną sytuację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie mimo tego komunikatu można było zapłacić przelewem. W moim przypadku było jednak tak, że musiałem pisać reklamację, bo kod który dostałem był już wykorzystany. Po reklamacji szybko przysłali nowy. Już działający.

      Usuń
  28. Gdzie znajdę ten kod/bon jak już zasłużę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma być wiadomość w Citionline

      Usuń
    2. Tu nie ma co zasługiwać. Po prostu się należy i tyle :)

      Usuń
  29. Witam. Zamierzam skorzystać z promocji citibanku. Mam jednak pytanie. Czy do 31 sierpnia wystarczy złożyć tylko wniosek, a umowę którą dostarczy mi kurier mogę podpisać już po tym terminie? Czy wszystkie formalności wniosek rozmowa z konsultantem, podpisanie umowy muszę załatwić przed 31 sierpnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 31.08. wystarczy rejestracja. Aczkolwiek nie czekaj z tym do północy bo pewnie promocję wyłączą w godzinach popołudniowych. Raz się tak spóźniłem. Wniosek czy umowa mogą być później.

      Usuń
  30. Dzień dobry zarejestrowałem się 31.o8 koło 20 korzystałem z linka udostępnionego na stronie i jak na razie zero kontaktu ze strony banku. Czy to normalna sprawa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dłuższe oczekiwanie zdarza się zwłaszcza na początku i na końcu promocji (wtedy jest najwięcej zgłoszeń). Zazwyczaj czas po jakim kontaktuje się konsultant banku to 2-4 dni roboczych (ekstremalny termin o jakim słyszałem - a właściwie czytałem w komentarzach - to tydzień po wysłaniu formularza).

      Usuń
    2. Ok dzięki za wyjaśnienie

      Usuń
  31. Hm to znowu ja czyli chyba pechowy niedoszły posiadacz karty. Zadzwonili 6 dnia kalendarzowego umowę otrzymałem 15.09 a do dziś brak karty brr. Zadzwoniłem z pytaniem co się dzieje, po dwóch dniach chyba oddzwonili (nie mogłem odebrać)jutro znowu spróbuję - ale jeśli tak ma być dalej to raczej szybko się pożegnam z tym bankiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, trochę u nich poczekać trzeba. Banki teraz zwalniają pracowników i ci co zostają później nie ogarniają masy wniosków.

      Usuń
  32. W końcu karta dotarła po 42 dniach od zgłoszenia, że chcę tę kartę.... Mam nadzieję, że teraz już tylko lepiej będzie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wczoraj dostałam voucher. Czas zakupić co na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  34. W połowie listopada dostanę voucher, szukam chętnego na zakup, oddam za 350zł.

    OdpowiedzUsuń
  35. Dzień dobry ja w kwestii zamknięcia karty, założyłam 13.07.2016 czyli np 1 lipca robię transakcję karta i moge wystawić na 12 lipca 2017 jej zamknięcie ? chodzi o to że po roku odnowienie limitu jest chyba płątne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy karcie Simplicity nic nie płacisz. Nie ma opłaty rocznej ani niczego w tym stylu.

      Usuń
    2. opłaty za karte nie ma ale jest za odnowienie limitu kredytowego na kolejny rok.

      Usuń
    3. Nieprawda. Nie ma takiej opłaty

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...