Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Lokata Bezkarna 3,2% na 3 miesiące z dodatkową premią pieniężną 50 zł

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

12.05.2016

Lokata Bezkarna 3,2% na 3 miesiące z dodatkową premią pieniężną 50 zł

Ruszyła kolejna promocja Lokaty Bezkarnej w BGŻ Optima. Zyskać można bardzo łatwo.

Już sama lokata wyróżnia się na tle konkurencji. Oprocentowanie 3-miesięcznego depozytu wynosi 3,2% w skali roku, a wpłacić można kwotę od 1 000 do 100 000 zł. Teraz oprócz odsetek do wzięcia jest dodatkowy bonus - gwarantowana premia 50 zł. A z promocji mogą skorzystać zarówno nowi, jak i powracający klienci BGŻ Optima, a także obecni klienci BGŻ BNP Paribas.

Zasady akcji "Promocja BGŻOptima 2016" są banalnie proste. Jeśli chcesz otrzymać bonus 50 zł:
  • zarejestruj się na stronie promocji (wyrażając przy tym zgodę na oświadczenia w formularzu) i w dalszej kolejności
  • złóż wniosek o Lokatę Bezkarną (kwota min. 1 000 zł) - pamiętaj by podać w nim te same dane, które wpiszesz w formularzu rejestracyjnym
  • najpóźniej do 13.06.2016 r. zawrzyj umowę z BGŻ Optima, aktywuj konto oszczędnościowe (które z automatu otwierane jest razem z lokatą, ale o tym nieco niżej) i zasil lokatę deklarowaną we wniosku kwotą
  • do 1.08.2016 r. utrzymuj Lokatę Bezkarną
Do 19.07.2016 r. organizator akcji (którym niezmiennie przy promocjach BGŻ Optima jest firma Ad Astra) wyśle do Ciebie maila z linkiem oraz kodem umożliwiającym zalogowanie na stronie promocji. Do 24.08.2016 r. będziesz mieć czas na zalogowanie i podanie danych niezbędnych do wypłaty premii (a podać będzie należało numer rachunku konta otwartego w BGŻ Optima w promocji). O przyznaniu bonusu mailowo dostaniesz informację do 17.08.2016 r., a jego wypłata nastąpi do 30.08.2016 r.

Na udział w promocji można załapać się do 7.06.2016 r., ale warto mieć na uwadze, że liczba lokat z bonusem została ograniczona do 2 000 sztuk. W przypadku wcześniejszego wyczerpania puli promocyjnych wniosków stosowna informacja pojawi się na stronie akcji i nie będzie już możliwe składanie kolejnych wniosków.

[Aktualizacja w dn. 30.05.: promocja została zakończona. Na stronie akcji pojawił się komunikat: "Dziękujemy za zainteresowanie naszą promocją. Informujemy, że liczba uczestników promocji osiągnęła 2000. Zgodnie z Regulaminem, zakończyliśmy przyjmowanie rejestracji."]

Gdy różnych dat sporo, poniżej przedstawiam terminarz promocji w graficznym uproszczeniu:















Premia pieniężna wypłacana w promocji zwolniona jest z podatku, więc do Twej dyspozycji będzie cała kwota 50 zł.

Dla kogo promocja?


Promocja z bonusem, podobnie jak i sama lokata, skierowana jest do nowych, jak i powracających klientów BGŻ Optima. Zgodnie z regulaminem:
"W Promocji mogą wziąć udział Uczestnicy, którzy łącznie spełniają następujące warunki: 
1) nie byli posiadaczami Konta Indywidualnego BGŻOptima w okresie 12 miesięcy poprzedzających dzień Zawierania Umowy ramowej dotyczącej tego konta (...)"
Jeśli było Ci już dane korzystać z oferty BGŻ Optima, ale nie pamiętasz kiedy umowa została wypowiedziana to możesz to sprawdzić. Wystarczy zadzwonić na infolinię banku (801 280 280 lub 22 574 37 00) i po krótkiej, nieskomplikowanej weryfikacji uzyskasz tę informację. Jeśli od zamknięcia konta minęło 12 miesięcy to możesz zarejestrować się w promocji i założyć lokatę 3,2% z bonusem 50 zł.

Ważna uwaga: posiadanie konta w BGŻ BNP Paribas lub wcześniej w Banku BGŻ bądź BNP Paribas nie wyklucza z udziału w promocji. W takim przypadku zawierana jest odrębna umowa ramowa i - w pewnym sensie - BGŻ Optima działa jako odrębny bank względem BGŻ BNP Paribas.

BGŻ Optima - prześwietlenie oferty



O Lokacie Bezkarnej w BGŻ Optima pisałem już wielokrotnie. Ale jak zawsze wszystkie najważniejsze informacje przypominam.

Na 3-miesięczną lokatę można wpłacić od 1 000 do 100 000 zł. Stałe oprocentowanie wynosi 3,2% w skali roku. Lokata Bezkarna - do czego nawiązuje nazwą - daje możliwość zerwania w dowolnym momencie trwania umowy bez utraty odsetek. Zostaną one wówczas naliczone za faktyczny czas utrzymywania depozytu (wg standardowej stawki, czyli 3,2% w skali roku). To wyróżnia ofertę BGŻ Optima na tle konkurencji, gdzie wcześniejsze zerwanie lokaty zazwyczaj oznacza tylko zwrot kapitału (bez grosza odsetek). Oczywiście pamiętaj, by Lokaty Bezkarnej nie zrywać za wcześnie - regulamin promocji z premią 50 zł wymaga utrzymania depozytu do 1.08.2016 r.

Pieniądze na lokatę przelejesz z konta w innym banku i w ten sposób zawrzesz umowę z bankiem. Ważne jednak by w takim przypadku przelew zrobić z własnego rachunku - dane które pojawią się przy takim przelewie (imię, nazwisko i adres) muszą zgadzać się z tymi podanymi we wniosku o Lokatę Bezkarną.

Wraz z lokatą otwierane jest bezwarunkowo darmowe konto oszczędnościowe - to rachunek, który służy obsłudze lokaty, ale daje też możliwość lokowania oszczędności. Oprocentowanie na koncie oszczędnościowym wynosi 2,6% w skali roku dla kwoty do 150 000 zł (pod warunkiem wpłacenia "nowych środków", które bank liczy względem salda środków na dzień 5.04.2016 r.; ale jeśli spełniasz warunki promocji lokaty z bonusem 50 zł, tj. nie posiadasz konta w BGŻ Optima od co najmniej 12 miesięcy to i warunek ten spełnisz z automatu). Promocyjna stawka oprocentowania gwarantowana jest do 14.07.2016 r.

Konto oszczędnościowe otwierane i prowadzone jest za 0 zł bez warunków. Nic nie kosztują wpłaty, ani wypłaty z takiego konta (bez limitów ilościowych czy kwotowych). Zresztą takiej tabeli opłat i prowizji jak w BGŻ Optima, moglibyśmy sobie życzyć w każdym banku. To 0 zł za wszystko. Aczkolwiek konto w BGŻ Optima jest wyłącznie rachunkiem oszczędnościowym i nawet nie ma możliwości wyrobienia do niego karty.

Wraz z otwarciem konta oszczędnościowego i lokaty w BGŻ Optima uzyskasz dostęp do bankowości internetowej. Za jej pomocą możliwa będzie obsługa produktów posiadanych w banku i składania wszystkich dyspozycji - włącznie z wypowiedzeniem umowy jeśli zdecydujesz się zakończyć współpracę z bankiem.

99 komentarzy:

  1. Czyli jak założyłem iKonto w BGŻ BNP to nie koliduje to z promocją BGŻ Optima?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, możesz zakładać Lokatę Bezkarną :)

      Usuń
    2. gg Witam
      Nie otrzymałem mail-a zhasłem do zalogowania do 50zł- Do 19.07.2016 r. organizator akcji (którym niezmiennie przy promocjach BGŻ Optima jest firma Ad Astra) wyśle do Ciebie maila z linkiem oraz kodem umożliwiającym zalogowanie na stronie promocji. Coś już wysyłali?

      Usuń
    3. gg Przepraszam, za zawracanie głowy, właśnie dostałem maila do zalogowania.
      Pozdrawiam, stały czytelnik.

      Usuń
  2. a jeśli skorzystałam z promocji z grouponem w ubiegłym tygodniu to mogę założyć drugą lokatę teraz? bo przecież nie mam tam konta indywidualnego (nie wiem czy chodzi tu o ROR), tylko konto oszczędnościowe założone z lokatą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skorzystałeś to już masz konto oszczędnościowe, zwane też indywidualnym. Więc udziału 2 razy nie weźmiesz. A RORu w BGŻ Optima mieć się nie da.

      Usuń
  3. "którym niezmiennie przy promocjach BGŻ Optima jest firma Ad Astra"
    Boże chroń królową... ciekawe z czym tym razem będzie problem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałem udział 2-krotnie i bez problemów.

      Usuń
    2. chodzi ci o problemy z Ad Astra czy ogólnie BGŻ optima?
      bo chce tam wpłacić max kwotę lokaty jak jest możliwa i martwię się czy nie stracę kasy w końcu jest to tylko bank internetowy bez placówek jak nie odbiorą telefonu to nic nie załatwię i kasa przepadnie, duż e ryzyko...:-)

      Usuń
  4. I to jest dobra oferta. Bez wysiłku, bez gimnastyki, jest 50 zł. Przy małych kwotach lokaty to więcej niż odsetki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety korzystałem w grudniu i nie zamknąłem, w czerwcu kończy mi się kilka lokat dla nowych klientów i będzie problem, bo od grudnia kiedy zacząłem przygode z "bankobraniem" chyba już wszystko wykorzystałem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli coś jest już niepotrzebne to zawczasu warto zamykać. Tym bardziej, że w BGŻ Optima jest to wygodne (wypowiedzenie można złożyć online - szczegóły w poradniku: Jak zamknąć konto w banku? Wypowiedzenie umowy rachunku).

      Czym wcześniej zamknie się konto, tym większe szanse na załapanie się na promocje w przyszłości :)

      Usuń
    2. Racja, ale nim je teraz zamknę to w lipcu po skończeniu lokaty i tak wpłacę tam, bo z tego co widzę do lipca jest 2,6% na nowe środki.

      Usuń
  6. Ten przelew weryfikacyjny to spory bo musi być na równowartość otwieranej lokaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy przelewie weryfikacyjnym w BGŻ Optima na szczęście jest tak, że w przypadku niewielkich rozbieżności system z automatu wniosku i przelewu nie odrzuca (co lubią robić inne banki nawet gdy różnica jest minimalna), ale trafia to do weryfikacji przez człowieka.

      Usuń
  7. Kasę będę miał dostępną dopiero za parę dni. Jeśli złożę wniosek teraz to ile będę miał czasu na przelew?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałem wiedzieć. Dzwoniłem na infolinię. 7 dni jest na przelew.

      Usuń
    2. W mailu jest napisane 5 dni roboczych złożyłem wniosek i taka informacja przyszła.

      Usuń
  8. Dla pewności. Lokatę zerwę np. 2 sierpnia. Odsetki dostanę. I nie stracę prawa do 50 zł? Dobrze zrozumiałem wszystko?
    PS. Przepraszam za może głupie pytania ale jestem początkującym w temacie promocji i tych wszystkich ofert.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma głupich pytań. Tak, możesz zerwać lokatę 2.08. Odsetki dostaniesz za okres od dnia jej założenia do 2.08. Zostawić należy konto oszczędnościowe, bo na ten rachunek zostanie wypłacona premia (do 30.08.).

      Usuń
    2. Dziękuję!

      Usuń
  9. Da radę zapisać się do promocji, a samo konto i lokatę założyć pod koniec promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rejestracja i złożenie wniosku musi odbyć się jednym ciągiem. Po rejestracji dostajemy maila, ale bez żadnego linku.

      Takie rejestracje ("rezerwacje") i późniejsze składanie (lub nieskładanie) wniosków szybko wyczerpywałoby pulę lokat z premią. A bank nie miałby żadnej gwarancji, że wstępne rejestracje kończyłyby się finalizacją, czyli otwarciem lokaty.

      Usuń
  10. Zakładanie lokaty poprzez przelew zasilający w BGŻ jest niebezpieczne o tyle, że dopiero po przelaniu np. 100.000 PLN bank weryfikuje i z błahego powodu oraz bez wyjaśnienia odrzuca wniosek który wcześniej przyjął, a środki giną na kilka dni na rachunku w BGŻ. Wystarczy że we wniosku podamy nr domu i nr mieszkania w formie np. XX/yy, a w dowodzie osobistym lub banku z którego wyjdzie przelew jest to zapisane XX m.yy (może też być na odwrót) i mamy kilka dni darmowego stresu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie prawda. Mój przelew różnił się sporo bo nie miał drugie imię którego we wniosku nie podałem. A w adresie miałem przy nazwie ulicy Mikołaja Reja, a podałem Reja. Uświadomiłem sobie po przelewie. Stresowałem się, że nie przejdzie ale lokatę założyli. Więc tak jak pisał wyżej Złotówa muszą to sprawdzać ludzie a nie automat.

      Usuń
    2. Jest też alternatywa dla przelewu weryfikacyjnego w kwocie równiej zadeklarowanej kwocie lokaty. Można przelać 1 zł, a dopiero po otwarciu konta oszczędnościowego przelać środki przeznaczone na Lokatę Bezkarną. Wtedy jednak będzie trzeba skontaktować się z infolinią banku i dyspozycję otwarcia lokaty złożyć telefonicznie. To opcja asekuracyjna, ale przydatna zwłaszcza w sytuacji przelewania dużych kwot.

      Usuń
    3. @ Anonimowy 12 maja 2016 18:07 - Nie zarzucaj komuś nieprawdy, jeśli Twój jednostkowy przypadek tego nie potwierdził. W poprzedniej promocji moja żona, po mailowej informacji że wniosek został przyjęty, wysłała 100 tys. i stało się tak jak opisałem o 17:25. A "nieprawda" to jeden wyraz :)

      Usuń
  11. Dzień dobry,

    a jak ma się sprawa ze zgodami na przetwarzanie danych osobowych przez Ad Astra itd. itp. ? Akceptować wszystko trzeba, czy coś można pominąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy rejestracji trzeba wyrazić wszystkie trzy zgody (są już zaznaczone; w razie odhaczenia nie da się przejść dalej). Ilość oświadczeń spora, ale jest to zgoda na przetwarzanie danych na potrzeby promocji, akceptacja regulaminu promocji oraz zgoda na przekazanie przez bank danych o spełnieniu warunków promocji - o czym organizator musi wiedzieć w celu wypłaty premii.

      Usuń
    2. Dzięki za pełne info :)

      Usuń
    3. ja tam nie naliczyłem 3, a 6 zgód... :/

      Usuń
    4. Przy rejestracji są trzy (obowiązkowe). W samym wniosku o lokatę zgód jest 6, ale dobrowolne. Można, ale nie trzeba wyrażać zgody :)

      Usuń
    5. Tylko pytanie od razu się nasuwa, czy później premie wypłacą, jak się tych kolejnych trzech zgód nie zaakceptuje?

      Usuń
    6. Bez tych 3 zgód nawet nie da się przejść rejestracji więc nie ma ryzyka, że ktoś tego nie zrobi.

      Usuń
    7. Bez tych 3 zgód nawet nie da się przejść rejestracji więc nie ma ryzyka, że ktoś tego nie zrobi.

      Usuń
  12. Logowanie jest z tokenem jak kiedyś czy się zmieniło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te czasy już minęły. Aktualnie tokenów nie ma. Logowanie i potwierdzanie transakcji odbywa się z wykorzystaniem haseł SMS.

      Usuń
    2. Nie dla Toyoty Bank, tam wysyłają token. Jak bym konta głównego nie założył w banku z tokenem ale na szczęście to przejściowa znajomość :)

      Usuń
  13. Witam,
    Mam pytanie trochę z innej beczki. Można założyć tylko jedną lokatę. Jestem współwłaścicielem ROR w Getin Banku i chciałbym skorzystać z tej lokaty. Czy współwłaścicielka używanego wspólnie RORu też będzie mogła skorzystać i założyć drugą taką lokatę (podając przy składaniu wniosku ten sam co ja numer konta ROR)?
    A może lepiej, jakby współwłaścicielka podała numer konta oszczędnościowego (które posiadamy oprócz RORu), żeby BGŻ nie miał żadnych wątpliwości?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Już kilkanaście minut temu złożyłam wniosek. Nie mam danych do przelewu, anie nie dostałam żadnego maila z danymi. Co teraz zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zweryfikują Twój wniosek i sprawdzą skan załączonego dowodu osobistego to wtedy prześlą Ci maila z danymi do przelewu

      Usuń
  15. Czy ktoś może mi powiedzieć (np. miał podobny przypadek), co zrobić, jeśli się chce mieć lokatę na kwotę X, ale z banku mogę jednorazowo przelać kwotę Y, która jest mniejsza od X. Czy wystarczy jak zrobię kilka przelewów i dopiero zostanie założona lokata, czy koniecznie musi być ta kwota X od razu. Co prawda powyżej z wypowiedzi Mr. Złotówy wynika, że można przelewać kilka razy (czy dobrze rozumię?), ale czy wtedy nie utracimy premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli najpierw przelejesz 1 zł to założysz sobie konto oszczednościowe. Później przelej kasę jak domyślam się z różnych źródeł. Zadzwonisz i założą ci bezkarną. Tak zrobiłem ja.

      Usuń
  16. Witaj Mr Złotówo,
    mam pytanie - wysłałem wniosek, przysłali mi maila z prośba o powtórne dołączenie skanów, niestety link po kliknięciu pokazywał jakiś "błąd 403". Dziś dostałem wiadomość o odrzuceniu wniosku.
    Czy w takim wypadku mogę powtórnie złożyć wniosek w promocji z bonusem jeszcze raz?
    Na infolinii powiedzieli że zajmuje się tym firma zewnętrzna i nie wiedzą czy załapie się na premię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli użyjesz innego maila do rejestracji (a jeśli to możliwe to i innego numeru telefonu) to nie będzie problemu. Ale to tylko moje przypuszczenie, a nie rekomendacja. Zapytanie możesz przesłać do organizatora: kontakt@promocjabgzoptima.pl (pewnie są w stanie anulować Twą wcześniejszą rejestrację i wtedy będzie można użyć tych samych danych).

      Usuń
  17. Oprócz lokaty bezkarnej wpłaciłem x środki na konto oszczędnościowe. Jeszcze x kwotę dopłacę w przyszłym tygodniu. To też będzie na 2,6%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Ja wszystko co do 14.07. będzie wpłacane, będzie nowymi środkami i nie przekroczy 150k zł.

      Usuń
    2. Wszystko to będą nowe środki bo są liczone względem 5. kwietnia.

      Usuń
  18. Przy lokacie np. na 10 000 zł to te 50 zł robi piękną różnicę. Bo odsetki i bonus sprawiają, że zysk odpowiada oprocentowaniu lokaty 5,66% w skali roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie zakładałam lokat przez internet, w związku z tym mam pytanie czysto techniczne. Gdybym dzisiaj chciała założyć taką lokatę, czy wiąże się to z podpisywaniem umowy dostarczonej kurierem? Wyjeżdżam za kilka dni i taka opcja nie byłaby możliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umowa zawierana jest przelewem. Więc wszystko odbywa się bez wizyty kuriera. Więcej o sposobach zawierania umów z bankiem - w tym o zawieraniu umowy przelewem weryfikacyjnym - piszę tutaj.

      Usuń
  20. Na dzień dzisiejszy otworzyłam lokatę minimalną kwotą 1000 zł. 10.06 kończy mi się lokata w innym banku i chciałabym przenieść te środki tutaj. Czy będę mogła tak zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na konto oszczędnościowe. Do 150 tys. 2,6 %

      Usuń
  21. Założyłem lokatę tydzień temu, ale zapomniałem hasło. Co zrobić??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwonisz na infolinię, resetują hasło, ustawiasz sobie nowe.

      Usuń
  22. Dostałam tylko taką wiadomość:
    "Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za rejestrację w "Promocji BGŻOptima 2016". Przypominamy, że warunkiem zdobycia nagrody o wartości 50 zł jest zasilenie Lokaty Bezkarnej do dnia 13.06.2016 r. kwotą min. 1 000 zł oraz utrzymaniem salda lokaty w wysokości min. 1 000 zł do dnia 01.08.2016 r.

    W przypadku pytań prosimy o kontakt e-mailowy: kontakt@promocjabgzoptima.pl lub telefoniczny pod numerem 22 299 11 50 od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.

    Pozdrawiamy,

    Zespół Promocji BGŻOptima"

    A co z mailem z danymi do przelewu? Kiedy go dostanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dostałam. Ok, wszystko wiem. Zweryfikowali wniosek i przysłali dane do przelewu.

      Usuń
  23. Bajzel i bałagan w tym BGŻOptima. Zgłosiłem się do promocji, wypełniłem wszystkie formularze i przelałem na lokatę pieniadze w dniu 6 maja br. I od tego czasu nie załozyli lokaty mimo rozmowy telefonicznej, kilku zgłoszeń rejklamacyjnych. Na ostatnie dwa zgłoszenia reklamacyjne to nawet nie odpowiedzieli "Pocałuj się Kliencie w d....".

    To się wkurzyłem, wczoraj zabrałem pieniązki z tego konta i złozyłem wniosek o zamknięcie. Wczoraj.

    A dzisiaj przysłali e-mailem potwierdzenie założenia DZISIAJ lokaty.

    No tak, wczoraj wyzerowałem konto, a dzisiaj załozyli z tego lokatę :)

    Salomon z próżnego nie naleje, ale BGŻOptima tak!

    Oczywiście złozyłem reklamację, że skoro otrzymałem od nich potwierdzenie założenia lokaty, to dlaczego jej nie widzę na swoim koncie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne rozmnożenie. Kaskę przelałeś, a masz lokatę. Cicho siedź, może Ci wypłacą za 3 miesiące z odsetkami ;)

      Usuń
  24. Prosye o informacje cyz moge zalozyc lokate bezkarna na dane Tescia a przelew wykonac z wlasnego konta osobistego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelew zasilający lokatę jest jednocześnie przelewem weryfikacyjnym i dane przy przy tym przelewie muszą być zgodne z podanymi we wniosku.

      Usuń
  25. Czy ktoś dostał już może maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mają sporo czasu - do 19. lipca.

      Usuń
    2. Będzie na pewno 19.07. Późnym popołudniem ;)

      Usuń
  26. "Do 19.07.2016 r. organizator akcji (którym niezmiennie przy promocjach BGŻ Optima jest firma Ad Astra) wyśle do Ciebie maila z linkiem oraz kodem umożliwiającym zalogowanie na stronie promocji."
    Wiem, że jeszcze 2 dni to 19.07, ale chciałem zapytać czy ktoś z Was kto skorzystał z promocji otrzymał już maila od Ad Astra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma nic póki co.

      Usuń
    2. dziś już 19 lipca i wciąż nie ma żadnych wiadomości ;/

      Usuń
    3. Spokojnie, jak większość promocji mail będzie pewnie późnym popołudniem.

      Usuń
  27. Przyszedł mail!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak dostaniecie dziś maile o przyznanej premii dajcie znać proszę ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Maila u mnie brak. Są jeszcze 2 dni ale może już dostaliście??

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziś przyszły maile z powiadomieniem o przyznaniu premii.

    OdpowiedzUsuń
  31. A faktycznie jest mail! W zakładce INNE na wp. Temat: Informacje o zdobyciu nagrody

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy jeśli zerwę lokatę bezkarną 31 sierpnia, to odsetki z lokaty pojawią się tego samego dnia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zawsze było. Chyba, że coś się zmieniło po zmianie systemu który mają od niedawna.

      Usuń
  33. Czy otrzymał ktos premie 50 zł ? Ma byc wypłacona do 30.08

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic nie ma.

      Usuń
    2. Zwlekają do ostatniego. Nie zdziwię się, jak zapłacą 31.08 o 23:59. Zresztą ta akcja to jeden wielki bałagan. Przypomnijcie sobie sytuację z podawaniem kont do wypłaty premii. A gostek, który obsługiwał telefonicznie te promocję - kompletnie zdezorientowany, co rusz to inne informacje podawał. Do tego chyba dorabiający sobie po godzinach na półetatu - raz zadzwoniłem, to jadł chyba obiad (odgłosy gotujących się garów, jakaś kobita z dzieckiem w tle, stuk talerzy), innym razem dzwoniłem - kolejne jaja - TV w tle z jakimś serialem albo tele-show. Amatorszczyzna na całego.

      Usuń
    3. Powinni do 30.08. więc chyba dziś do 23:59 powinno być.

      Usuń
  34. Ktoś premię już dostał czy wszyscy czekają???

    OdpowiedzUsuń
  35. Cisza. Na koncie bez zmian 0 zł.

    OdpowiedzUsuń
  36. premii nie ma. Ad Astra tak ma. Przelew pewnie zrobili dziś i będzie dopiero jutro. Tak samo było z kontem w BGŻ BNP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buzz Astral pewnie jeszcze orbituję. A z przestrzeni kosmicznej przelewy idą nie prędko, tj. lata świetlne. Trzeba uzbroić się w cierpliwość. Najlepiej - zapaść w letarg. :)))

      Usuń
  37. Jak na ironię widzę w skrzynce mailowej messidża z BGŻ Optima: "Czy pamiętasz o zasileniu konta oszczędnościowego? Promocja na nowe środki trwa."

    Buhahahaha ... Może oni zbierają środki na wypłatę premii dla zakładaczy "Lokaty Bezkarnej" z bonusem?

    Zalatuje piramidą. Czy aby z BGŻ Optimą jest wszystko OK?

    OdpowiedzUsuń
  38. moze sie pomylili i zapomnieli ze sierpien ma 31 dni :)u mnie tez nie ma

    OdpowiedzUsuń
  39. Zmieniło się coś ?

    OdpowiedzUsuń
  40. stawiam na pierwszą sesję przychodzącą. jak nie będzie kasy to leci reklamacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zagraj w totka, bo dobrze obstawiłeś. Premia wpłynęła.

      Usuń
  41. Premia wpłyneła :)

    OdpowiedzUsuń
  42. NAGRODA W PROMOCJI BGŻOPTIMA. 50 zł jest.

    OdpowiedzUsuń
  43. Są na obu kontach moim i żony premie. A zamknięcie tego bałaganu da radę przez neta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wystarczy wiadomość w bankowości internetowej. Więcej na ten temat w poradniku dot. wypowiadania umów.

      Usuń
  44. Potwierdzam, premia wpłynęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety premii brak.

      Usuń
    2. No to czas na reklamację do pana z firmy Ad Astra

      Usuń
  45. Czy z czystym sumieniem i bez konsekwencji (po otrzymaniu premii) można zamykać konto, nie ma żadnych karencji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po otrzymaniu premii możesz zamykać.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...