bankobranie: Uczestniku promocji Lokaty Bezkarnej w BGŻ Optima z premią 50 zł, czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

19.07.2016

Uczestniku promocji Lokaty Bezkarnej w BGŻ Optima z premią 50 zł, czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami majowej promocji lokaty z bonusem czas na finalizację.

Do otrzymania dodatkowej premii został już tylko jeden, ale bardzo ważny krok. Niezbędne jest uzupełnienie danych do wypłaty. No i trzeba jeszcze też pamiętać, by do 1.08.2016 r. bezwzględnie nie zrywać Lokaty Bezkarnej otwartej w czasie promocji.

Promocja BGŻOptima 2016 wystartowała 12.05. i miała być dostępna nawet do 7.06.2016 r. Jednocześnie organizator akcji zastrzegł, że akcję zakończy wcześniej, gdy wyczerpie się pula dwóch tysięcy sztuk wniosków objętych promocją. I warunki tego zastrzeżenia się spełniły. Jeszcze w maju na stronie promocji pojawił się komunikat o zakończeniu przyjmowania wniosków. Nie powinno jednak dziwić, że schodziły jak ciepłe bułeczki. Bo o oprocentowanie 3,2% w skali roku dla kwoty nawet 100 000 zł dziś nie sposób. A dodatkową zachętą był właśnie bonus pieniężny za samo założenie lokaty.

Szczegółowo zasady przystąpienia do promocji oraz warunki do spełnienia opisywałem tutaj (przy okazji prześwietlenia oferty). Najważniejsze z nich przypomnę. A należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i w dalszej kolejności złożyć wniosek o Lokatę Bezkarną 
  • najpóźniej do 13.06. zawrzeć umowę z BGŻ Optima, aktywować konto oszczędnościowe oraz zasilić lokatę kwotą co najmniej 1 000 zł
Oprócz powyższego niezbędne jest jeszcze do 1.08.2016 r. utrzymywanie założonej w czasie promocji Lokaty Bezkarnej. 

Aktualnie na skrzynki mailowe uczestników promocji trafiają maile z linkiem oraz kodem umożliwiającym zalogowanie się na stronie promocji:

Najpóźniej do 24.08.2016 r. po zalogowaniu należy podać dane niezbędne do realizacji wypłaty premii (wskazać trzeba numer rachunku konta oszczędnościowego otwartego w BGŻ Optima). O przyznaniu bonusu organizator mailowo ma powiadomić do 17.08., a wypłatę zrealizować do 30.08.2016 r. 

Brak maila. Co robić?


Jeśli nie masz wiadomości od Ad Astry (czyli organizatora promocji z Lokatą Bezkarną) z danymi do logowania, sprawdź jeszcze różne zakamarki swej poczty. Zdarzają się bowiem sytuacje, że maile tego typu wpadają do folderów typu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli i tam oczekiwanej wiadomości nie ma, pozostaje złożyć reklamację. Zgodnie z regulaminem:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji można zgłaszać na piśmie na adres organizatora: Agencja Hagen, ul. Skibicka 29, 02-269 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” oraz na adres e-mail: kontakt@promocjabgzoptima.pl 
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego, jak również wskazanie przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji"
Przy okazji tego wpisu warto dodać o nowym oprocentowaniu obowiązującym na koncie oszczędnościowym, które dla nowych środków obowiązuje od 15.07. i ma być utrzymywane do 24.10.2016 r. Stawka oferowana przez bank to 2,5% w skali roku dla kwoty do 150 000 zł. Warunkiem uzyskania takiego oprocentowania jest jednak wpłacenie "nowych środków":
"Przez Nowe Środki rozumie się wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym Rachunku Głównego, w kwocie nie większej niż Zwiększenie Salda Początkowego, wg stanu na koniec każdego dnia w okresie promocji (od 15 lipca 2016 r. do 24 października 2016 r.), gdzie: 
- przez Saldo Początkowe Rachunku Głównego rozumie się wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta, wg stanu na koniec dnia 4 lipca 2016 r., 
- przez Zwiększenie Salda Początkowego rozumie się wartość środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunkach Oszczędnościowych oraz Rachunkach Lokat Terminowych w ramach Konta BGŻOptima Klienta, stanowiących nadwyżkę nad Saldem Początkowym wg stanu na koniec każdego dnia w 'Okresie Promocji'."


Polecane wpisy (najpopularniejsze w ciągu ostatnich 7 dni):

Chcesz być na bieżąco z promocjami i ważnymi terminami dla bankobiorców? Zapisz się na bezpłatny newsletter, by nie umknęła Ci żadna ważna informacja. To zero spamu, a jedynie powiadomienia wysyłane zbiorczo o nowościach na blogu: 
Adres e-mail

38 komentarzy:

  1. a podczas wpisywania nr konta mimo iz jest wpisany poprawnie wyskakuje komunikat że numer niepoprawny, dlaczegoo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zalogowałem się bez problemu. Wpisuję numer konta, klikam zapisz a tam "Nieprawidłowy numer konta. Podaj numer swojego konta w BGŻOptima!". Też ktoś tak ma?

    OdpowiedzUsuń
  3. przy wypełnianiu nr konta wyskakuje bład - ze numer konta nieprawidłowy. Sprawdzalam 10 razy... moze ktos ma taki sam problem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarówno u mnie jak i u żony przy podawanie swojego konta oszczędnościowego w BGŻOPTIMA wyskakuje komunikat na czerwono "Nieprawidłowy numer konta. Podaj numer swojego konta w BGŻOPTIMA". Czy komus udało się "przejść dalej" ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam problem. Reklamacja już wysłana.

    OdpowiedzUsuń
  6. A już miałem chwalić, że terminowo... a jednak idealnie być nie mogło. Też mam informacje o błędzie. No ale pocieszenie, że nie tylko ja więc pozostaje czekać aż to rozwiążą.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie, u żony i u syna logowanie bez problemu ale nie da się zapisać wprowadzonego numeru konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to samo, co to za dziadostwo!

      Usuń
  8. mam ten sam problem z numerem kąta. wyskakuje bład... kouś udało sie to wyjaśnić? trzeba zgłaszać reklamację?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzwoniłem na infolinię. Mają mnóstwo takih zgłoszeń i pracują nad rozwiązaniem problemu. Pani obiecała, że do mnie oddzwonić, by wyjaśnić sytuację, choć i tak w cuda nie wierzę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie i na innych dwóch kontach także komunikat, że podano zły numer konta. Poczekamy do jutra, może problem zostanie rozwiązany.

    OdpowiedzUsuń
  11. przed chwila wpisałem dwa konta u mnie wszystko ok

    OdpowiedzUsuń
  12. Również dzwoniłem na infolinię. Przekierowano mnie do "podobno najwłaściwszej osoby", która oznajmiła, że to NIE BANK (BGŻ Optima) jest organizatorem promocji. Jest nim agencja reklamowa AD ASTRA z Warszawy. I Bank ma w głębokim poważaniu tego rodzaju problemy. Podobno zakomunikowali organizatorowi problem, bo mieli dzisiaj kilkaset zgłoszeń.

    Pozostaje zatem czekać na to jak szybko AD ASTRA rozwiąże problem. A czasu jest niewiele, bo termin uzupełniania danych do przelewu premii upływa ... bodajże jutro, tj. 20.07.2016 roku.

    Adrenalina rośnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i słusznie bo to promocja zewnętrzna więc w banku nic Ci nie powiedzą na ten temat. Wyjaśniać trzeba z Ad Astrą. Ale skoro problem jest masowy to ja nawet do nich nie piszę, ale zaczekam z tydzień. Dane uzupełnić można do 24. sierpnia więc czasu jest sporo :)

      Usuń
  13. u mnie numer konta przeszedł bez problemu

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też wpisanie konta na moim i żony wniosku przebiegło bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie konto przeszło. U żony nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dyskryminacja kobiet? Powinna napisać do nich reklamację oraz skargę do UOKiK :)

      Usuń
  16. Już udrożnili. Można wpisywać konta. Sprawdzono (ja + żona). Poloneza czas zacząć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, u mnie też już przeszło.

      Usuń
  17. O 17:43 napisałam reklamację. O 18:46 odpisali:
    "Szanowni Państwo,
    W związku z technicznymi problemami ze stroną logowania otrzymywali Państwo komunikat o podaniu nieprawidłowego numeru konta. Błąd został już przez nas naprawiony, dlatego prosimy o ponowną próbę logowania i uzupełnienia braku.
    Przepraszamy za powstałe niedogodności i życzymy zdobycia nagrody w Promocji BGŻOptima 2016.




    W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.




    Pozdrawiamy,

    Zespół promocji BGŻOptima"

    Zgadza się. Dane udało się już uzupełnić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swoją drogą to zabawne, że dane można uzupełnić do 24-go sierpnia, a o przyznaniu nagrody mają powiadomić już 17-go.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki jest nadawca maila? Bo chyba nie mogę znaleźć wiadomości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam
    Czy ta promocja Optima grupon 150 . też dostaniemy maile :

    http://bankobranie.blogspot.com/2016/04/lokata-bezkarna-z-bonusem-150-zl-na-Grouponie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno być do 21.07. U mnie dotąd nie ma.

      Usuń
    2. Też czekam na informacje o przyznaniu Grupona. Dotąd BGZ jest pierwszwym bankiem gdzie promocja nie działa jak powinna, ale spokojnie czekam... mają jeszcze regulaminowe 7 godzin.

      Usuń
  21. Oszczędzę milion20 lipca 2016 22:17

    Dzięki za info, u mnie nie było problemu z wprowadzeniem numeru konta - najwyraźniej już naprawili błąd :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ma ktoś już maila z potwierdzeniem? Skrzynka pusta...

    Fiko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, mają czas do 19. to prześlą maile w piątek późnym popołudniem albo i nawet wieczorem ;)

      Usuń
    2. jest :)

      Fiko

      Usuń
    3. Wczoraj popołudniu wpadł mail.

      Usuń
  23. Premie ktoś dostał??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. I pewnie do wtorku nie będzie

      Usuń
    2. Trzymają kasę do ostatniego. Akurat w środę mi się kończy Lokata Bezkarna. Zgarniam odsetki, premię i zamykam to bezsensowne konto (w bezsensownym banku).

      Usuń
  24. No i premii brak ciągle.

    OdpowiedzUsuń
  25. Premia wpłynęła :)

    OdpowiedzUsuń
  26. A u mnie premii brak. Reklamacja wysłana

    OdpowiedzUsuń