bankobranie: Uczestniku promocji "Moje Konto 360° w Banku Millennium": czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

17.03.2017

Uczestniku promocji "Moje Konto 360° w Banku Millennium": czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami promocji Agory i Banku Millennium został ostatni krok do zdobycia premii.

Finalizacja promocji "Moje Konto 360° w Banku Millennium"
Nadszedł czas finalizacji promocji - do 24.03.2017 r. uzupełnić należy dane niezbędne do wypłaty premii. A w akcji tej można było zarobić 100 zł za otwarcie konta oraz dodatkowo nawet 500 zł za skuteczne polecenie konta innym osobom.

Promocja "Moje Konto 360° w Banku Millennium" dostępna w listopadzie i grudniu ubiegłego roku de facto składała się z dwóch akcji: "Konto 360° z premią" oraz "Polecaj konto i zarabiaj". Pierwsza z nich polegała na otwarciu konta i spełnieniu warunków, które uprawniały do zdobycia premii 100 zł. Druga z kolei to program poleceń, w którym zyskiwać można było dzięki rekomendacjom promocji. Szczegółowo zasady obydwu akcji opisywałem we wpisie "Moje Konto 360° w Banku Millennium czyli promocja z premiami do 600 zł". Dziś przypomnę najważniejsze zasady. Aby zdobyć 100 zł należało:
  • do 9.12.2016 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto 360° lub Konto 360° Student, wyrażając przy tym wymagane zgody 
  • do 15.12.2016 r. zawrzeć umowę o konto i kartę 
  • w styczniu i lutym 2017 r. zasilić konto kwotami co najmniej 1 000 zł i wykonać po min. jednej płatności kartą lub BLIKiem w punktach handlowo-usługowych

Do osób, które spełniły powyższe warunki powinien dotrzeć mail powiadamiający o przyznaniu premii i przypominający o konieczności uzupełnienia danych niezbędnych do jej wypłaty.
Mail do uczestników promocji Moje Konto 360 w Banku Millennium

Teraz, najpóźniej do 24.03.2017 r. należy zalogować się na stronie promocji i uzupełnić wymagane pola w formularzu (podać należy numer rachunku konta w Banku Millennium założonego w promocji). Wypłata premii ma nastąpić do 31.03.2017 r.

Biorąc udział w promocji "Konto 360° z premią" można było też skorzystać z programu poleceń. Aby premia 50 zł została naliczona zarówno polecający, jak i polecony musieli spełnić wymogi promocji z premią 100 zł. Teraz również nadszedł czas finalizacji tej akcji - bonusy za polecenia również zostaną wypłacone do końca marca.

Brak maila o przyznaniu premii. Co robić? 


Jeśli w skrzynce odbiorczej swej poczty nie masz wiadomości informującej o premii, sprawdź jeszcze takie foldery jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne" (bo zdarza się, że właśnie tam trafiają takie maile). Jeśli i tam wiadomości nie ma, możesz spróbować zalogować się na stronie promocji. Gdy będzie możliwe uzupełnienie danych to przypuszczać można, że pojawił się problem z dostawą wiadomości twój operator skrzynki pocztowej mógł uznać ją za spam. Jednak gdy danych uzupełnić nie możesz, a masz pewność co do spełnienia wszystkich warunków promocji, niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.

Informacje na temat procesu reklamacyjnego możemy znaleźć w regulaminie akcji:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją należy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres mojekonto@bankzpremia.pl
2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, której przedmiotem był brak wypłaty Premii lub Premii dodatkowej, Premia lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na Konto założone przez Uczestnika w ramach Promocji w ciągu maksymalnie 10 dni od daty uzupełnienia przez Uczestnika w Aplikacji danych, (...).
3. W szczególnie skomplikowanym przypadku termin rozpatrzenia reklamacji może ulec wydłużeniu nie więcej niż do 60 dni, gdy rozpatrzenie reklamacji i udzielenie odpowiedzi nie jest możliwe w terminie 30 dni. Organizator powiadomi Uczestnika o wydłużeniu okresu rozpatrzenia, ze wskazaniem: 
a. przewidywanego terminu udzielenia odpowiedzi, 
b. przyczyny opóźnienia, 
c. okoliczności, które muszą być ustalone"

 Konto 360° lub Konta 360° Student - co dalej?


Konta osobiste oferowane przez Bank Millennium należą do jednych z najlepszych proponowanych przez banki w Polsce. Co rusz pojawia się też promocja z całkiem dobrym - jak na obecne czasy - oprocentowaniem na koncie oszczędnościowym (aczkolwiek tylko dla nowych środków). Więcej na ten temat pisałem w ostatnim przeglądzie najlepszych lokat i kont oszczędnościowych.

Jeśli jednak z jakichkolwiek przyczyn nie jesteś zadowolony/-a z oferty Banku Millennium to z konta możesz zrezygnować. Regulamin promocji nie zobowiązywał do jego utrzymywania w dłuższym okresie niż do momentu wypłaty premii. O tym jak zamknąć konto (nie tylko w Banku Millennium) podpowiadam tutaj - znajdziesz tam wzór wypowiedzenia, jak również dostępne sposoby zamknięcia kont (w Millennium możliwe jest to także przez bankowość internetową). Choć przy decyzji o zamknięciu konta warto nie robić tego ze standardowym wypowiedzeniem, ale z przenoszeniem konta do innego banku. Bo Credit Agricole płaci za to 200 zł, a dodatkowo dorzuca 50 zł w programie poleceń.

Zarobić też można na innych promocjach kont osobistych:

Bądź na bieżąco z tym co w bankobraniu piszczy. na Twitterze i polub na Facebooku:

32 komentarze:

  1. Dziękuję za przypomnienie. Dane uzupełnione. Powinno być 200 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A czy można zastrzec już kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz Konto 360° to zwolnienie z opłat za konto i kartę daje jednoczesne spełnienie dwóch warunków: wpływu 1 000 zł i wykonania jednej płatności kartą (lub BLIKiem).

      W przypadku Konta 360° Student jest rezygnacja z karty jest możliwa bez konsekwencji. Za samo konto opłat nie ma.

      Usuń
  3. Maila nie otrzymałem. Wygenerowałem nowe hasło i po zalogowaniu czytam : " Niestety nie udało się. Przykro nam nie założyłeś lokat " Zgłupiałem. O co tu chodzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, w tej promocji nie było wymogu zakładania lokat. Być może wyświetlają Ci się informacje dot. innej promocji? Najlepiej skontaktuj się z organizatorem (podaj mail z którego nastąpiła rejestracja):
      http://mojekonto.zpremia.pl/promocja/kontakt/

      Usuń
    2. wujekDobraRada18 marca 2017 00:15

      Też mam informację o tej lokacie. Dodatkowo mail jak napisałem poniżej. A zgody wyrażałem na pewno. No nic, w poniedziałek zadzwonię na infolinię i uruchomię zgody tak jak proszą w mailu.

      Usuń
    3. Na tego maila zakładałem konto w Toyocie gdzie warunkiem premii są lokaty . Mają pewnie bałagan. Dwa razy w miesiącu przypominali o spełnieniu warunków promocji, a teraz wyskoczyli z lokatami :-)))Ma zrzuty i zaraz piszę reklamacje.

      Usuń
  4. Nieprawda chciałam się zarejstrować i jest zapis że zakończyliśmy rejstrację do 28.02.2017

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zalogować a nie zarejestrować.

      Usuń
    2. Bo rejestracja byla zeby wziasc udzial w promocji a teraz musisz sie zalogowac. Zalogowac a nie zarejestrowac.

      Usuń
  5. wujekDobraRada18 marca 2017 00:11

    A ja mam to:
    "Drogi Uczestniku,

    Wziąłeś udział w akcji „Moje Konto 360° w Banku Millennium" z premią 100 zł organizowanej przez Bank Millennium SA i Agorę SA.
    Założyłeś Konto 360° (lub Konto 360° Student), ale nie spełniłeś warunku par. 4 pkt. 2c Regulaminu i nie wyraziłeś zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych Banku, podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, w tym drogą telefoniczną i poprzez środki komunikacji elektronicznej.

    Aby uzupełnić zgodę należy zadzwonić na infolinię Banku (dostępną całą dobę):

    801 331 331 - z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych

    (+48) 22 598 40 40 - z telefonów komórkowych oraz z zagranicy

    Wyrażenie powyższej zgody jest warunkiem niezbędnym do wypłacenia Premii! Masz czas do 24.03.2017! "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mialam taka wiadomosc, poprostu trzeba bylo zaznaczyc wszystkie okienka ze zgodami przy rejestracji a nie tylko pierwsze jak sugerowal mr.zlotowa.

      Usuń
    2. wujekDobraRada20 marca 2017 10:22

      Aktualizacja sprawy pt "nie wyraziłeś zgody na przetwarzanie danych osobowych". Zadzwoniłem do banku i okazuje się, że zgody jednak mam wyrażone. Zatem problem jest gdzieś na połączeniu Bank <-> Agora.

      Co robić?

      Usuń
    3. Ja napisalam maila do agory i otrzymalam opowiedz ze bank nie uznal premi ale przesla moj wniosek jeszcze raz do weryfikacji w banku.

      Usuń
    4. Też dostałem odpowiedź :
      "Szanowny Panie,

      uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do weryfikacji przez Bank.
      Prosimy o cierpliwość, odpowiedź zostanie udzielona tak szybko, jak będzie to możliwe,
      pozdrawiam
      xxxxxxxxxx "

      Usuń
    5. wujekDobraRada24 marca 2017 14:17

      Przed chwilą dostałem maila:

      "Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty premii w promocji "Moje Konto 360° w Banku Millennium" organizowanej przez Agorę SA i Bank Millennium SA!
      Aby premia znalazła się na Twoim koncie, prosimy o zalogowanie się do aplikacji promocyjnej pod adresem http://mojekonto.zpremia.pl/promocja/zaloguj/ i wypełnienie udostępnionego formularza. "

      Można się zalogować i podać dane do wypłaty premii.

      Usuń
    6. Też dostałem :)

      Usuń
  6. Ja mam na str mojekonto.zpremia.pl info ze zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń.... można było do 28 lutego... ni nie znów problem ostatnio nie było 100 zł wpłaty do 10 marca w bzwbk

    OdpowiedzUsuń
  7. dostał ktos emaila do uzupełnienia danych ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17.03.2017 otrzymałam maila o uzupełnienie danych.

      Usuń
  8. Właśnie skontaktowałem się z bankiem poprzez "chat", gdyż nie otrzymałem maila odnośnie promocji. Poinformowano mnie, iż zgody marketingowe, które wyraziłem, są zbyt "małe" jak na tego typu promocję (choć podczas rozmowy w trakcie zakładania konta, pracownik banku, poinformował mnie, iż zgody te są wystarczające). Zalecono mnie skontaktowanie się telefonicznie z bankiem, w celu zwiększenia ilość zgód marketingowych. Sprawdźcie to, czy i w Waszym przypadku tak też nie jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że umożliwiają jeszcze odkręcenie tego. Zmieniłem już i czekam na rozwój sytuacji.

      Usuń
    2. Skontaktowałem się przed chwilą z bankiem i poinformowano mnie, iż nie wszystkie zgody, jakie powinny być, były zaznaczone, pomimo że podczas zakładania konta, powiedziano mnie że potrzebne zgody są zaznaczone.. Polecam również skontaktowanie się z "Agorą". Ja zrobiłem to poprzez zalogowanie się na stronie promocji i opisanie zaistniałego problemu.

      Usuń
  9. Czy ktoś już ma wypłaconą premię?

    OdpowiedzUsuń
  10. Premia wpłynęła na konto dziś po godz. 17.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnievtez wyplacona premia, ostatnia sesja doszlo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spisali się. Dzień przed ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie co prawda też premia się pojawiła, ale niestety niepełna. Powinienem dostać 200 zł (100 za otwarcie konta + 2x 50 za polecenia), a dostałem tylko 150 zł. Mam pewność co do spełnienia warunków przez każdą z osób poleconych, zwłaszcza, że obie osoby też dziś dostały swoje premie. Jak rozumiem, w tej sytuacji będzie trzeba napisać reklamację? Ktoś też ma podobną sytuację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. Pewnie osobno puszczają przelewy z premiami za polecenie. Mają jeszcze czas więc póki co czekam a jak w pn do południa kasy nie będzie to reklamacja poleci.

      Usuń
    2. Gdyby tak było jak piszesz, czyli polecenia osobno, to dostałbym przelew na 100 zł a nie 150. A tak to wygląda jakby z niewiadomych przyczyn jedno polecenie zostało uwzględnione, a drugie już nie. No ale może faktycznie warto poczekać, chociaż ja bym już dziś wieczorem pisał reklamację, jak nic nie przyjdzie.

      Usuń
    3. Wysłałem im reklamację na maila. Zobaczymy co odpiszą.

      Usuń
  14. Odpisali mi dzisiaj (w zasadzie to już wczoraj), że reklamacja uznana i brakującą premię wypłacą do dwóch tygodni ;)

    OdpowiedzUsuń