Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie grudnia 2015 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

31.01.2016

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie grudnia 2015 roku

Poniżej prezentuję bilans mego zeszłomiesięcznego zarabiania na bankach.

W moim przypadku był to okres niezwykle intensywnych wydatków, dzięki czemu znaczącą część wypłaconych przez banki bonusów stanowią moneybacki. Inne premie w sporej mierze tym razem też zależały od mej aktywności w płaceniu, ale tym razem wydatki te były... całkiem przyjemne ;)

Pierwsze miejsce w podsumowaniu - podobnie jak miesiąc wcześniej - zajmuje Bank BPH. 3-procentowy moneyback przy karcie płatniczej do konta założonego swego czasu w promocji "Pieniądze Cię lubią!" zaowocował zwrotami w wysokości 50 i 47,11 zł (posiadamy dwa konta). 

Ale z moneybacku wycisnąłem też 25 zł w T-Mobile Usługi Bankowe. To efekt 5-procentowego zwrotu, który jest naliczany za (prawie) dowolne płatności kartą. To promocja, która cały czas jest dostępna - więcej na jej temat przeczytasz tutaj. Tu wypłata nastąpiła z lekkim poślizgiem - bank twierdził, że nie wyraziłem jednej z wymaganych zgód. Nie było to jednak prawdą, bo w umowie którą otrzymałem mailem wszystko było zgodne z wymaganiami konkursu. Po reklamacji złożonej w bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe, reakcja nastąpiła bardzo szybko - następnego dnia zwrot został już wypłacony.

Także z aktywnymi zakupami wiązała się promocja "Premia IKO" dla posiadaczy kont w Inteligo oraz w PKO BP. Tak się składa, że posiadam rachunki w obydwu tych bankach, więc zarobiłem dwa razy po 25 zł. Aby te premie uzyskać musiałem dwa razy wydać po minimum 100 zł za pomocą IKO (mobilny system płatności BLIK). Jeśli również masz konto w jednym z wymienionych banków, sprawdź nadal dostępną promocję, którą opisuję tutaj. A jeśli dopiero chcesz założyć konto, przeczytaj o programie poleceń "Mam Inteligo", który daje gwarantowane 100 zł za otwarcie konta i płatności na sumę min. 210 zł. Warto z tej promocji skorzystać już teraz, bo koniec akcji zbliża się, a o przystąpieniu nie decyduje data złożenia wniosku, ale zawarcia umowy.

Aby uzyskać zwroty 97,11 zł w BPH, 25 zł w T-Mobile Usługi Bankowe oraz 50 zł w PKO BP i Inteligo, łącznie wydać musiałem w grudniu prawie 4 000 zł. Może więc pomyślisz sobie "szalał Złotówa z prezentami na święta"... ale nic z tych rzeczy. Wzmożone wydatki spowodowało - w grudniu jeszcze spodziewane, a już teraz będące faktem - przyjście na świat córeczki. Wózek, łóżeczko, przewijak, pieluchy i inne (nie)zbędne akcesoria... rodzice małych dzieci zdają sobie sprawę z tego jak długa może być lista. No i te intensywne zakupy w grudniu rozpoczęliśmy. Ale jak wspomniałem na wstępie, wszystkie takie zakupy i wydatki są przyjemne ;)

Reszta moich zysków z bankobrania za grudzień to zwrot z tytułu rachunku... opłacanego na poczcie. To już niestety przedostatni zwrot. Więcej na ten temat pisałem we wpisie o promocji "Opłaca się opłacać".

Przed kilkoma dniami wypłacona została premia dla uczestników akcji Comperia Bonus 5. I ja stałem się jej beneficjentem - na me konto wpłynęło 55 zł. Co ciekawe była to moja pierwsza w życiu premia, którą dostałem od Comperii. We wcześniejszych edycjach nie łapałem się na promocje zazwyczaj ze względu na posiadanie już konta w banku, który był partnerem Comperii.

Uzupełnieniem zysków z grudniowego bankobrania były zwroty z tytułu opłacanych rachunków za media, jakie wypłaciły mi BZ WBK oraz BM.PL (odpowiednio 6 i 3,85 zł).

Szczegółowo me korzystanie z bankowych kont i kart płatniczych wyglądało następująco:

Co i gdzie?
W jaki sposób?
Ile Wydałem?
Ile zarobiłem?
Bank BPH: Lubię to! Konto
Konto otwarte w promocji „Pieniądze Cię lubią!” – 3% moneybacku za płatności kartą w dowolnym miejscu
Ok. 3 250 zł
50 i 47,11 zł
T-Mobile Usługi Bankowe
5% moneyback za płatności kartą w dowolnym miejscu
500 zł
25 zł
Aplikacja IKO (PKO BP i Inteligo)
Promocja „Premia IKO” za aktywowanie i płatności aplikacją mobilną
2 x 100 zł
2 x 25 zł
Bank Pocztowy
Promocja „Opłaca się opłacać” – 10% zwrot za przelew
-
20 zł
Alior Bank: konto i lokata 4%
Promocja „Comperia Bonus 5” -  premia za otwarcie konta i lokaty
1,69 zł
55 zł
BZ WBK
Konto 1|2|3 – zwrot od 1 do 3% od płatności za media
-
6 zł
Blue Media
Robot finansowy bm.pl umożliwiający opłacanie rachunku ze zwrotem 5%
-
3,85 zł

Wszystkie wpływy na konta dokumentuje poniższa grafika:


Łącznie za grudzień uzbierało się więc 256,96 zł. Koszty, które muszę uwzględnić to jedynie opłata za przelew zlecany w Banku Pocztowym (2,50 zł). Pozostałe posiadane przeze mnie konta i karty nie niosły za sobą żadnych opłat (w niektórych przypadkach oczywiście po spełnieniu określonych warunków, ale te pokrywały się ze spełnianiem warunków promocji, które dawały moneybacki czy premie).

Na koniec, jak co miesiąc, kwotę "wyciśniętą" z bankobrania odnoszę do kwoty, którą musiałbym na cały miesiąc ulokować na najlepszych kontach oszczędnościowych, by tyle samo otrzymać z odsetek. Tym razem to "sumka" 117 484,42 zł.

Jeśli chcesz zarobić z popularnymi obecnie promocjami, zobacz jak zdobyć 100 zł za konto z oprocentowaniem 4% w BZ WBK albo jak otrzymać gwarantowany prezent bez lojalki: tablet Lenovo lub telefon Samsung do darmowej karty Citibanku.

15 komentarzy:

  1. Gratuluję! Wyniku jak zawsze i córeczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mr.Złotówa i ja gratuluję przede wszystkim córeczki. Dzięki, bo właśnie dzięki Tobie zarobiłam na bankobraniu pierwsze 55 zł na promocji Comperii. Radocha jakbym wygrała w totka:-) Póki co uczę się i pewnie często zadaję tu pytania, na które odpowiedzi, dla większości odwiedzających stronę są oczywiste. Jak wspomniałam pomału uczę się, nie chcąc popełniać błędów, a tym samym tracić na premiach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za gratulacje! I ja gratuluję pierwszej premii! Niech Twe bankobranie się rozwija :) A jeśli chodzi o pytania to zawsze warto i należy je zadawać. Czasem dla mnie czy Czytelników z grupy doświadczonych bankobiorców coś może wydawać się oczywistością. Ale nowych Czytelników przybywa, więc wszystkie odpowiedzi i wskazówki zawsze są przydatne. Więc pytaj śmiało!

      Usuń
    2. Dzięki :-)

      Usuń
  3. Po pierwsze najważniejsze niech córcia dobrze rośnie i oby zdrowa była. Po drugie gratulacje wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też gratuluję. A i przy okazji mam pytanie o Comperię Bonus. Premia wypłacona, więc czy konto można już zamknąć czy trzeba ileś odczekać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Z kontem możesz zrobić co chcesz - także zamknąć ;)

      Usuń
  5. A ja się zastanawiałem, dlaczego Mr. Złotówa taki jakby bardziej wycofany i mniej wylewny na blogu. Zagadka rozwiązana!
    Gratulacje i pociechy z pociechy! Przy tylu życzeniach od czytelników to po prostu musi być dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Gratuluję! I mam pytanie masz aktywnych 10 kont,to wiąże się z posiadaniem co najmniej kilkunastu kart/swoje i żony/ . Nie kręci Ci się trochę w głowie jak masz dokonać jakiejś transakcji. Masz jakiś kajet czy robisz to z głowy?

      Usuń
    2. Dzięki :) Kiedyś posiadane konta i karta oraz warunki z nimi związane miałem rozpisane na kartce. Ale z czasem odstąpiłem od tego i wszystkim zarządzam z głowy. Liczba 10 kont robi wrażenie, ale niektóre są bezwarunkowo darmowe (w mBanku bez karty, w Idea Banku bez karty).

      Usuń
  7. Witam ,nie jestem pewny ale w jakimś czasie miałeś też dodatkowy bonus w związku z posiadaniem karty kredytowej w Banku Zachodnim-polegało to że za każdy dzień używania karty 1 zł dla Ciebie,co to była za promocja,czy nadal dostępna np. przy rezygnacji z karty kredytowej czy na jakich zasadach ją dostałeś? ile trwała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było swego czasu. Nawet dwukrotnie.

      Przy próbie złożenia wypowiedzenia umowy o kartę dostałem propozycję bym pozostał klientem: zwolniono mnie z opłaty za kartę i zaoferowano 1 zł dziennie za co najmniej jedną płatność kartą dziennie.

      Na podobnych zasadach była też promocja dla zaproszonych klientów (spotkało mnie to wyróżnienie ;) ) - szczegóły promocji opisywałem tutaj.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...