Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Złotówka do złotówki przy płatnościach za pomocą kredytówki - promocja BZ WBK dla wybranych

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

18.06.2015

Złotówka do złotówki przy płatnościach za pomocą kredytówki - promocja BZ WBK dla wybranych

W moim przypadku wakacje będą okresem wzmożonej aktywności w płaceniu kartą kredytową BZ WBK.

Bank Zachodni WBK często serwuje promocje dla nowych klientów, ale od czasu do czasu potrafi zaskoczyć także obecnych posiadaczy kont lub kart kredytowych.

Z nowych promocji warto wymienić nadal trwającą promocję 3 w 1, gdzie osoby nieposiadające jeszcze konta mogą skumulować korzyści i zyskać nawet 170 zł. Jako obecny klient banku zostałem jednak zaskoczony wiadomością otrzymaną wczesnym popołudniem.

Okazuje się, że trafiłem do grona osób, dla których bank przygotował promocję. Ma ona zachęcić do jak najczęstszego korzystania z karty kredytowej w okresie lipiec-wrzesień. Z wyróżnienia się cieszę. To szansa na dodatkowe bankobranie: za każdy dzień, w którym wykonam płatność kartą na dowolną kwotę, otrzymam 1 zł. Przez trzy miesiące jest więc potencjał na zebranie aż 92 zł.

Link z SMSa przekierowuje na stronę dedykowaną promocji. Jeśli otrzymasz taką wiadomość - nie ignoruj jej. Tym bardziej, że jest to propozycja wyłącznie dla wybranych. Regulamin promocji "Dziękuję, że masz Kartę kredytową BZWBK" zawiera bowiem zapis:
"Promocja nie jest przyznawana na wniosek Klienta Banku."
Jeśli masz kartę kredytową BZ WBK, ale bank nie przesłał Ci dotąd SMSa to jest jeszcze szansa na jego otrzymanie. Zgodnie z zapisami regulaminu okres przedstawiania promocji klientom trwa od 18.06. do 30.06.2015 r. Nagrody w kwocie 1 zł bank zacznie naliczać za transakcje wykonywane od 1.07.2015 r.

Złotówki naliczają się za transakcje bezgotówkowe, a więc nie tylko płatności kartą w punktach handlowo-usługowych oraz w Internecie, ale także za przelewy elektroniczne z karty. Tym razem bank podkreśla jednak, że taki przelew wiąże się z opłatą (prowizja wynosi 3%, min. 5 zł od kwoty przelewu). A brak podkreślenia informacji o prowizji i wręcz kuszenie do ponoszenia kosztów związanych z przelewami Bankowi Zachodniemu WBK już wytykałem. Tak było chociażby przy okazji konkursu "Noworoczne zakupy z BZ WBK". Cieszę się, że bank zmienia pod tym względem komunikację i informuje nie tylko o możliwościach, ale jednocześnie też i o potencjalnych kosztach.

Na koniec informacja z regulaminu dotycząca czasu wypłaty premii:
"Wypłata Nagrody za dany miesiąc kalendarzowy, następuje najpóźniej do końca kolejnego miesiąca, w postaci uznania rachunku Karty kredytowej"

10 komentarzy:

  1. Bardzo miły ukłon w stronę stałych klientów! Gdyby tak coś kiedyś mój Citi zechciał mi sprezentować za te wszystkie lata i płatności, które wykonałem. Może jak zwrócą uwagę, że większość środków wypływa do innych banków to się zreflektują, że złapać klienta to jedno, ale na nim zarobić to zupełnie inna historia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wkrótce będzie i coś dla klientów Citi. Zaglądaj na blog :)

      Usuń
    2. No to by było coś nowego :) Zaglądam, zaglądam codziennie, ba nawet kilka razy dziennie!

      Usuń
  2. Ja SMSa nie dostałem. No ale do końca czerwca pozostaje nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  3. 92 zł jest godną premią, ale trzeba się jednak nagimnastykować, żeby zgarnąć maksa. To 92 dni płacenia kartą dzień w dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. To kolejna promocja BZWBK. Ostatnim razem mi się nie udało, pytanie do Ciebie - jak bardzo aktywnym użytkownikiem karty jesteś, chciałbym wyważyć na jakiej podstawie dobierają ludzi. Długo masz kartę, czy może krótko, korzystasz często czy też leży nieużywana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartę kredytową BZWBK mam od ok. półtora roku. Początkowo korzystałem z niej sporadycznie, później prawie wcale, a od kilku miesięcy od kilkudziesięciu do stu kilkudziesięciu złotych miesięcznie (zazwyczaj mniejsze płatności, pod koniec miesiąca).

      Usuń
  5. Miałem kiedyś kartę kredytową otworzoną w ramach promocji 1 transakcja za zeta przez 3 miesiące. Czekam na sms.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pochwalę się: dostałem smsa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dostałam smsa. Mam kartę około 1,5 roku, dokonuję płatności na około 2 tysiące złotych na miesiąc. Pytam się więc - dlaczego bank nie postanowił wyróżnić mnie za lojalność:/?

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...