bankobranie: Program poleceń "Mam Inteligo" wraca: 100 zł za otwarcie i 50 zł za polecenie konta
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

24.11.2015

Program poleceń "Mam Inteligo" wraca: 100 zł za otwarcie i 50 zł za polecenie konta

Ponownie można założyć konto w Inteligo z łatwą do wzięcia nagrodą 100 zł.

Ale Twe zarobki nie muszą się ograniczać wyłącznie na jednym bonusie. Konto możesz rekomendować też rodzinie i znajomym - za każde skuteczne polecenie dostaniesz po 50 zł. Akcja Inteligo musi cieszyć się sporą popularnością, bo to już jej X edycja.

>>Ta promocja już się zakończyła. Sprawdź aktualniejsze propozycje Inteligo<<

Ważne: posiadanie konta w PKO BP nie jest wykluczeniem z udziału w promocji Inteligo. Banki te traktowane są odrębnie i można zostać poleconym.

Co zrobić by zarobić 100 zł jako polecony nowy klient Inteligo:
  • we wniosku o konto wyraź zgody na przekazywanie przez PKO Bank Polski materiałów marketingowych 
  • wykonaj określone czynności w zależności od rodzaju wybranego konta:
    jeśli otworzysz konto osobiste dla klientów indywidualnych to w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj płatności kartą na sumę min. 200 zł oraz co najmniej jedną transakcję przy użyciu aplikacji IKO o łącznej wartości min. 10 zł
    jeśli otworzysz konto firmowe to w ciągu 40 dni kalendarzowych od otwarcia konta, wykonaj płatności kartą na łączną sumę min. 200 zł oraz co najmniej jeden przelew do ZUS zlecony w ramach konta przez bankowość internetową lub przez telefon z wykorzystaniem opcji "przelew do ZUS"
Płatności o których mowa powyżej, zarówno te wykonane kartą, jak i aplikacją IKO powinny być transakcjami bezgotówkowymi w punktach handlowo-usługowych. Do spełnienia wymogów promocji nie zliczają się płatności wykonywane przez Internet.

Aby skorzystać z polecenie i zgarnąć 100 zł za otwarcie konta należy spełnić wytyczne definicji "Nowego Klienta". A ta, zgodnie z regulaminem, oznacza:
"osobę fizyczną, także tę prowadzącą działalność gospodarczą lub będącą wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku o Nowe konto z podanym Kodem polecenia nie posiada żadnego z kont Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo, złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycfji Programu nie posiadała żadnego z tych kont"
Akcja została podzielona na trzy, następujące po sobie etapy: 24.11. - 23.12.2015 r., 24.12.2015 r. - 22.01.2016 r., 23.01. - 21.02.2016 r.  Bez względu na to w którym momencie przystąpisz do promocji, warunki opisywane powyżej wystarczy spełnić tylko raz. Daty końcowe etapów mają znaczenie jedynie w kontekście obliczenia czasu wypłaty nagrody. W ciągu 50 dni kalendarzowych od zakończenia danego etapu, bank dokona weryfikacji spełnienia warunków, a w ciągu kolejnych 44 dni nastąpi wypłata gratyfikacji. Okresy te mogą wydawać się długie, ale... w praktyce bank zdecydowanie szybciej podsumowuje dany etap i wypłaca nagrodę. W poprzedniej edycji po zakończeniu I czy II etapu, premie na konta uczestników trafiały w ciągu kilkunastu dni.

Masz konto w Inteligo? Jak polecać by zarabiać?


Jeśli już posiadasz konto w Inteligo albo je właśnie założysz z polecenia, możesz też zarabiać na polecaniu kont. Aby mieć taką możliwość należy zarejestrować się na stronie maminteligo.pl, podając imię, nazwisko, adres e-mail, numer PESEL oraz numer telefonu komórkowego, który będzie zgodny z numerem zarejestrowanym w banku (przy umowie o konto). Trzeba również wyrazić zgody na przekazywanie przez bank materiałów marketingowych oraz zaakceptować regulamin akcji. Po tych formalnościach zostanie Ci już polecanie konta - za każde skuteczne polecenie bank wypłaci Ci 50 zł.

W akcji przewidziane są również nagrody dodatkowe dla osób najaktywniejszych w polecaniu. Zgodnie z zasadami edycji bank przyzna je w wysokości:
"1) 3000 zł wszystkim Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają min. 80 skutecznych poleceń Kont Inteligo, 
2) 2000 zł wszystkim Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają od 60 do 79 skutecznych poleceń Kont Inteligo, 
3) 1000 zł wszystkim Uczestnikom, którzy w trakcie Edycji Programu dokonają od 40 do 59 skutecznych poleceń Kont Inteligo."
 Warto w tym miejscu przytoczyć jeszcze zapisy odnoszące się do opodatkowania:
"Nagrody otrzymane w ramach Programu, podlegają opodatkowaniu (...).
W przypadku konieczności odprowadzenia przez Organizatora, jako płatnika podatku, zryczałtowanego podatku od uzyskanych nagród, Organizator zwiększy wartość jednostkową nagrody o kwotę odpowiadającą wartości należnego zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych od uzyskanej nagrody. Kwotę tę Organizator przekaże na rachunek właściwego Urzędu Skarbowego tytułem należnego podatku dochodowego"

Konto Inteligo - szczegóły, zasady, opinie


Otwarcie i prowadzenie konta w Inteligo jest bezwarunkowo darmowe. Nie ma więc potrzeby uzyskiwania wpływów na rachunek. Karta, która jest wydawana do konta jest również darmowa, ale pod warunkiem wykonania za jej pomocą płatności na łączną sumę 100 zł miesięcznie (w przeciwnym wypadku opłata wyniesie 4 zł). Za pomocą karty zyskasz dostęp do bezpłatnych wypłat z bankomatów PKO BP oraz BZ WBK.

Proces otwarcia konta - z mego osobistego doświadczenia - przebiega szybko. Po złożeniu wniosku, konsultant banku skontaktował się w ciągu zaledwie kilkunastu minut! Podczas rozmowy potwierdzone zostały dane i ustaliłem adres na który ma przyjechać kurier z umową do podpisania (to jedyna opcja zawarcia umowy). Można przy tym wskazać dla kuriera inny adres, niż zameldowania czy korespondencyjny. Dzięki temu umowę podpiszesz np. w miejscu pracy. Kurierzy obsługujący podpisywanie umów Inteligo przed wizytą dzwonią celem ustalenia dokładnej godziny wizyty. Przy podpisaniu umowy od razu otrzymasz kartę płatniczą, którą będzie można niezwłocznie aktywować. Konto aktywowane jest w ciągu kilku minut od wyjścia kuriera.

Masz kod polecenia? Złóż wniosek o otwarcie Konta Inteligo

Jeśli chcesz uzyskać wiarygodny kod polecenia do Inteligo, skorzystaj z poniższego formularza:

UWAGA: o przystąpieniu do promocji decyduje data aktywacji konta, która de facto jest dniem zawarcia umowy o konto.

139 komentarzy:

  1. Przez jak długi okres konto (karta) muszą być otwarte? Jak szybko można ów konto zamknąć? Czy konto może być otwarte (jest darmowe) a z karty można zrezygnować wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z karty możesz zrezygnować od razu po wykonaniu wymaganego min. 200 zł :) Później konto masz już darmowe i czekasz do wypłaty

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zaraz po otrzymaniu premii. Nie ma lojalki.

      Usuń
  3. jaką kartę wydaje inteligo ? chce zapłacic sprytnym bilem

    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wyboru jest Visa lub MasterCard, jeśli o to Ci chodzi

      Usuń
  4. jeszcze jedno:

    gdzie wysłać
    Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konta Inteligo

    można mailem ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko listownie.

      Usuń
    2. Ewentualnie też mailem (ale to opcja dla posiadających podpis kwalifikowany, więc raczej niszowa). Szczegółowe informacje o sposobach złożenia wypowiedzenia tutaj.

      Usuń
  5. "oraz co najmniej jedną transakcję przy użyciu aplikacji IKO o łącznej wartości min. 10 zł" - czyli muszę zapłacić korzystając z BLIK? czy jest inny sposób spełnienia tego wymagania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przez IKO to płatność de facto BLIKowa. Tylko PKO i Inteligo muszą podkreślać swój indywidualizm i piszą o IKO

      Usuń
  6. Faktycznie działają bardzo szybko. Złożyłem wniosek i po kilku chwilach już dzwonili. Kurier umówiony do pracy bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy polecający musi mieć aktywną kartę?

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka pytań:

    1. Czy przechodzi płaz?
    2. Czy mogę założyć konto z Waszym kodem polecającym, zarejestrować się na stronie, po czym polecić konto komuś z rodziny, dzięki czemu on dostanie 100zł a ja 50?
    3. Czy mogę jednocześnie wziąć udział w bliźniaczej promocji PKO BP?
    4. Czy zaraz po spełnieniu warunków można zastrzec kartę? Pozwoliłoby to uniknąć opłat, ale czy nie koliduje z otrzymaniem premii?

    Pomóż Mr. Złotówa lub ktoś inny, kto jest w temacie :)
    Dzięki za pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założyłem w poprzedniej edycji więc mogę Ci odpowiedzieć
      2) tak, poleciłem żonie - dostała 100 zł, a ja i 100 i 50 zł
      3) tak
      4) tak
      a 1 technicznie nie wiem. Ale formalnie powinno przejść

      Usuń
  9. znaczy się, że otrzymamy PIT i trzeba będzie wykazywać ten dochód w kolejnym roku skarbówce?
    a mogła być sprzedaż premiowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie PITa, pytałem już w poprzedniej edycji - zapisy były identyczne.

      Usuń
  10. Jaka firma kurierska przyjezdza z umowa?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale z tym kurierem to są jednak zacofani...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plus i sens jednak taki, że od razu dostarcza kartę.

      Usuń
    2. Ale wybór mógłby być... ja tam wolę bez spotkań z kurierem...

      Usuń
  12. Promocja jest jeszcze aktualna? Jak próbuje z telefonu przejść na stronę do zakładania konta to wywala mi: " Nie znaleziono strony o podanym adresie
    Przepraszamy. Strona, której szukasz nie została odnaleziona. Prawdopodobnie została
    skasowana, zmieniono jej nazwę albo została czasowo usunięta.
    Sprawdź poprawność adresu lub zajrzyj na stronę startową naszego serwisu inteligo.pl.
    O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja jest aktualna, strony z wnioskiem działają - przed chwilą sprawdzałem na różnych przeglądarkach i urządzeniach. Może to był jakiś chwilowy problem? Jeśli sytuacja się powtórzy, napisz proszę.

      Usuń
    2. Drogi Mr.Złotówko jak to w końcu jest z tym pitem ?
      Właśnie jestem po rozmowie z bankiem którego pracownik odczytał mi regulamin z którego wynika że organizator odprowadza za nas podatek oraz wysyła pit który zmuszeni jesteśmy uwzględnić w rozliczeniu rocznym...pozdrawiam i z góry dziękuję za informację :)

      Usuń
    3. W regulaminie nie ma nic na temat tego, że bank wysyła PIT. O odprowadzeniu podatku jest mowa to fakt, ale chodzi o zryczałtowany podatek. Więc to trochę jak z "podatkiem Belki". Bank robi to za nas, a podatku w rozliczeniu rocznym nie uwzględniamy. Tylko, że w przypadku "podatku Belki" bank zabiera z naszych odsetek, a tu przy premii w programie poleceń funduje dodatkowo, byśmy dostali całe 100 czy 50 zł.

      Usuń
    4. Dziękuję serdecznie za wyczerpującą informację :)
      Taką informację właśnie otrzymałem ale w innym banku.
      Czyli rozumiem że jest to zasada która dotyczy wszystkich banków w związku z omawianym przez nas przypadkiem...ale czy sytuacja się zmienia kiedy przekroczymy jakiś próg korzystając z wielu promocji różnych banków w ciągu roku podatkowego ?
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. U mini nadal ni działa ale to mozendla tego ze próbuje z telefonu przez przeglądarkę chroma. Ja klikne w pomarańczowy odnośnik "otwórz konto online" to wywala ze stroną nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Działa! Z linku na stronie wywala błąd ale ze strony Inteligo działa

    OdpowiedzUsuń
  15. Działa! Z linku na stronie wywala błąd ale ze strony Inteligo działa

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy za premie otrzymam pit i tym samym bede zmuszony wykazac to jako przychod w rozliczeniu rocznym ? Pozdrawiam Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma pitu, z niczego rozliczać się nie musisz.

      Usuń
    2. dzięki :)

      Usuń
    3. w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj płatności kartą na sumę min. 200 zł
      Czy może to być kilka operacji na łączna kwota 200 zł. ?

      Usuń
    4. Sumę 200 zł można wyrobić jedną transakcją ale i nieskończenie wieloma.

      Usuń
    5. Napiszcie proszę co tym drugim warunkiem tj. transakcją przy użyciu aplikacji IKO/BLIK czy można wypłacić tym sposobem pieniądze z bankomatu? czy tylko płatność w sklepie stacjonarnym wchodzi w grę?

      Usuń
    6. IKO/BLIK tylko płatność w punkcie stacjonarnym: polecam Multikino/Helios, stacje Shell lub niektóre Orleny - tam są najbardziej ogarnięci w temacie

      Usuń
  17. Czy mogę zamknąć konto przez internet ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tylko listownie.

      Usuń
    2. Rozumiem ale podpis musi być potwierdzony notarialnie czy nie ?

      Usuń
    3. Nie. Notarialnie to chyba tylko ING wymaga.

      Usuń
    4. Wątek ten był poruszony w komentarzach powyżej (z dnia 24.11). Wpis ze wzorem wypowiedzenia i sposobami zamykania konta w większości banków można znaleźć tutaj. Notarialnego potwierdzenia faktycznie wymaga tylko ING Bank Śląski.

      Usuń
    5. Zatem pracownik BZWBK wprowadził mnie w błąd...
      dziękuje serdecznie za cenną informację :)

      Usuń
    6. BZ WBK wypowiedzenie przyjmuje tylko w swoich placówkach.

      Usuń
    7. No tak właśnie usłyszałem na infolinii ... ale mam nadzieję że z Inteligo i Alior to wystarczy list ?
      pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Czy mozna zalozyc konto za pomoca przelewu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, w Inteligo tylko kurier. Od razu przywiezie też kartę do konta.

      Usuń
    2. super dzięki za info Mr. :)

      Usuń
  19. Ktoś ma jakiś pomysł gdzie zapłacić blikiem w internecie? W moim mieście są terminale gdzie blik jest obsługiwany, ale ze świadomością sprzedawców kiepsko.W ogóle nie kumają tematu.Także zostaje mi tylko net.Tylko żeby nie płacić za wysyłkę czegoś, wydać te 10zł i zgarnąć 100.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale w Internecie Ci się nie zaliczy. Patrz opis/regulamin. Idź do Multikina, Rossmanna lub zajedź na jakiś Orlen.

      Usuń
    2. Ale w Internecie Ci się nie zaliczy. Patrz opis/regulamin. Idź do Multikina, Rossmanna lub zajedź na jakiś Orlen.

      Usuń
    3. Na naszej stronie (www.blikmobile.pl) można sprawdzić, które sklepy internetowe umożliwiają płatności BLIK :)

      Usuń
  20. Czy Ktoś zrezygnował z karty po spełnieniu warunków promocji? Jak w Inteligo wygląda proces zamknięcia karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniłem na infolinię zastrzec bez wznawiania. W 2 minuty załatwione

      Usuń
  21. gdzie mogę sprawdzić kiedy miałam założone konto? Kiedyś już korzystałam z tej promocji ale nie pamiętam w której edycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniłem w tej sprawie na infolinię i tam nie są w stanie udzielić informacji. Należy wysłać list z zapytaniem do Centrali banku (Warszawa, ul. Miodowa).

      Usuń
  22. A co to znaczy "skuteczne polecenie konta"? Jakie warunki musi spełnić polecony i w jakim czasie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecony musi otworzyć konto do końca promocji.

      Usuń
    2. i spełnić warunki: płatność kartą i IKO.

      Usuń
  23. Witam,
    czy z poleceniem konta następnej osobie trzeba poczekać, aż sam podpisze umowę?
    Złożyłem wniosek o otwarcie konta, od razu była możliwość zarejestrowania się w programie poleceń. Teraz czekam, aż kurier przyjedzie z umową.
    Czy nogę już polecić komuś konto? Czy powinienem poczekać, aż umowa będzie podpisana i moje konto będzie aktywne?
    Zależy mi na jak najszybszy załatwieniu sprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecający musi być już posiadaczem konta. Więc zaczekaj do podpisania umowy i wtedy możesz polecać. Mój kumpel się na tym wyłożył, bo za wcześnie polecił

      Usuń
  24. Witam, czy promocja Inteligo jeszcze jest aktualna? Podczas wypełniania wniosku nie mam pola "Kod promocyjny". Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja jest aktualna. A pole w którym należy podać kod promocyjny jest ostatnim polem na pierwszym etapie składania wniosku - zrzut strony z wnioskiem podrzucam tutaj.

      Usuń
  25. witam
    posiadam iko w pko bp , czy muszę założyć nowe w inteligo , ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz IKO powiązać z kontem Inteligo. Więc wpierw rozwiąż je z PKO, najlepiej usuń apkę i ściągnij raz jeszcze, no i dalej powiąż z Inteligo. To trochę dziwne, bo Inteligo i PKO działają jak dwa odrębne banki, ale jednak apka ta sama.

      Usuń
  26. mam pytanie może głupie ale co wpisac w polu "Nazwa rachunku: *" kiedy zakładam konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisałem imię i nazwisko. Robocza nazwa tak jak chcesz by konto się nazwało.

      Usuń
  27. Witam,
    zastrzegał ktoś kartę poprzez bankowość internetową?
    Chodzi mi o to, czy wysyłają nową kartę czy nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastrzegałem na infolinii zastrzegając by mi nie przesyłali nowej.

      Usuń
  28. przystąpiłem do promocji w grudniu i spełniłem wszystkie warunki promocji w grudniu, ale zapomniałem zastrzec karty – czy jak zastrzegę ją w styczniu to pobiorą za ten miesiąc opłatę za kartę?
    osoba polecona: konto otwarte w grudniu, transakcja kartą 31.12 / rozliczona 2.01.2016 a blik wykonany dzisiaj – czy zostanie pobrana opłata za styczeń a może też i za grudzień ubiegłego roku

    Kartę da się zastrzec przez internet tak by nie wysyłali nowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opłata jest za okres rozliczeniowy. Jeśli konto otworzyłeś np. 15.12. to 14.01 mija pierwszy okres rozliczeniowy. Gorzej jeśli założyłeś np 4.12., bo wtedy zaczął się już kolejny okres - i za ten "styczniowy" opłata będzie

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź :), TOiP potwierdza to. Konta otwarte 7.12 i 23.12 więc powinienem uniknąć opłaty za kartę.

      Przedzwonie chyba jednak na infolinię gdyż w systemie bankowości internetowej nic mk nie pasuje do powodu zastrzeżenia karty.

      Usuń
  29. Czy będzie trzeba czekać na PIT od Inteligo w sprawie rozliczenia programu poleceń ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam głupie pytanie, ale co jest wykluczone z definicji punktu handlowo- usługowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz płacić wszędzie (poza internetem)

      Usuń
  31. witam
    czy mogę wydać 200 pln na zakup paliwa na stacji benzynowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być. Można płacić wszędzie (byle nie w Internecie)

      Usuń
  32. Hej.

    Można blikiem na 200 zł od razu załatwić sprawę?

    Pozdrawiam.
    Beata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Min. 200 zł należy wydać kartą (plastikiem), a min. 10 zł za pomocą IKO.

      Usuń
  33. Witam wszystkich :)
    W jakim momencie najszybciej mogę zastrzec kartę ?
    I czy jeśli zahaczę o kolejny miesiąc np jeden dzień to czy policzą mi opłatę za kartę za cały miesiąc czy proporcjonalnie ?
    Pozdrawiam Wszystkich serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu po wykonaniu wymaganych płatności 200 zł. Więc nie zahaczysz o kolejny miesiąc, bo w Inteligo liczą okres rozliczeniowy od dnia zawarcia umowy.

      Usuń
  34. Dziś wpłynęły premie :) I za konto założone z polecenia i za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jedyny bank który nie zwleka z wypłatą premię do ostatniego możliwego dnia.

      Usuń
    2. Tak, to pozytywne zaskoczenie. Choć z drugiej strony czas na weryfikację i wypłatę dają sobie bardzo dłuuuugi. Jednak dobrze, że tego nie wykorzystują i płacą szybko.

      Usuń
  35. Podobno w aplikacji IKO można płacić zbliżeniowo telefonem z NFC. Czy taka transakcja liczy się jako płatność za pomocą aplikacji IKO?

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałem wziąć udział w X edycji Mam Inteligo. Otworzyłem konto Inteligo, jednakże otwierając je nie pamiętam abym podał jakiś kod polecenia (jakiś numer telefonu). Czy po wydaniu 200 zł kartą i 10 zł BLIK otrzymam 100 zł nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premia wypłacana jest wyłącznie w przypadku podania kodu polecenia (kodu promocyjnego, którym jest numer telefonu od aktualnego klienta Inteligo) - kod należy podać w miejscu, który zaznaczyłem na obrazku tutaj.

      Usuń
  37. Czy jak złoże wniosek o konto w ostatnim etapie np 15.02 to czy mam czas na dokonanie transakcji za 200 zł tylko do końca etapu(21.02) czy równe 30 dni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma 30 dni na spełnienie warunków promocji. Okres ten liczony jest od dnia zawarcia umowy (= od otwarcia konta). Nawet jeśli nastąpi to w ostatnim możliwym dniu (w praktyce 19.02., bo 21.02. przypada w niedzielę).
      Ze składaniem wniosku nie radzę czekać do ostatniej chwili, bo kurier przyjeżdża po kilku dniach (ale w 4 dni - od 15. do 19.02. może się to nie udać m.in. z tego powodu, że przywozi już kartę, która musi być wyprodukowana i przekazana do przesyłki razem z dokumentami do podpisu).

      Usuń
    2. Rozumiem, dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Na przyszłość :) Inteligo potrafi wyrobić się w 5 dni :) Wniosek złożyłam ok 8 rano 15.01, po 4 min był telefon, 17.01 ok godz 14 mail, że przesyłka w drodze, kurier dzwonił wczoraj z chęcią umówienia na poniedziałek, ale mu powiedziałam, że w poniedziałek to tą umowę może odesłać z powrotem więc konto już aktywne :) Premia dla polecającego będzie :)

      Usuń
  38. witam
    dziś wypłacili premię z drugiego etapu promocji .;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy 200zł można zapłacić tarnsakcjami internetowymi? Czy tylko płatność w pukntach kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I płatności kartą na sumę min. 200 zł, i płatności BLIKiem na min. 10 zł muszą być wykonane w punktach handlowo-usługowych. Bank nie zaliczy płatności w Internecie.

      Usuń
  40. A czy blikami mozna płacić w biedronkach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. W Biedronkach można płacić PeoPay lub iKasą - to inne systemy. Najłatwiej BLIK/IKO zapłacić w Rossmannie, Multikinie, na Orlenach (choć nie wszystkich), na Shellu.

      Usuń
    2. Ja bez problemu płaciłam w aptece Gemini i Rossmannie.

      Usuń
  41. Witam dziś założyłam konto Inteligo no i mam taki problem: miałam iko z pko usunęłam apkę aby pobrać nową ze strony Inteligo ale to okazuje się niemożliwe co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź w IPKO, dezaktywuj powiązanie z aplikacją, odinstaluj aplikację z telefonu. Wejdź w Inteligo, zamów aplikację, połącz z Intelogo i powinno działać. Przerabiałem to niedawno :)

      Usuń
  42. Poleciłem mamie konto, wpisała mój numer telefonu jako kod polecającego. Dziś podpisała umowe, ale licznik na maminteligo pokazuje mi, że mam 'liczba polecen:0'.
    Jak oni to zliczają? Długo się czeka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualizacje w panelu są z poślizgiem - zazwyczaj raz w tygodniu.

      Usuń
  43. witam
    chciałbym zamknąc 3 rachunki -moje , żony i syna , czy mogę je wysłać jednym listem poleconym , czy każde osobno ?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielokrotnie wysyłałem zbiorczo i nigdy nie było problemu (sprawdzone na Getinie, Meritum, Toyota Banku).

      Usuń
  44. Czy ktoś jeszcze nie otrzymał premii z II etapu? Konto założyłem 6 stycznia warunki spełniłem 27 stycznia. Wiadomo, od 22 stycznia (koniec II etapu) Bank ma 50 dni na weryfikację i 44 dni na przekazanie premii. Jednak z praktyki wynika, że przekazuje te premie znacznie szybciej, dlatego też pytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze nie ma. No ale czasu zgodnie z regulaminem mają jeszcze sporo.

      Usuń
  45. Witam, czy jeśli złożę dziś wniosek a kurier przyjedzie w poniedziałek 22.02 to już będzie po promocji?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, umowa musi być zawarta do 21.02. Dopytywałem też w banku

      Usuń
  46. Czyli z kurierem można umówić się najpóźniej w piątek, dobrze rozumiem? Do której godz. żeby konto mogło zostać aktywowane jeszcze w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto jest aktywowana zaraz po wyjściu kuriera. Najprawdopodobniej kurier wysyła SMS do banku, a zaraz później bank informuje o aktywacji konta. W moim przypadku trwało to ok. 5 minut od wyjścia kuriera. Ale czy jest jakaś górna godzina trudno powiedzieć.

      Usuń
  47. Mam pytanie. Jeżeli dopiero w środę złożyłam wniosek i kurier jeszcze nie przyjechał, a promocja jest do jutra czyli podpisze umowę po tym terminie to będzie się wliczalo do promocji i premii za polecenia? Proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, aktywacja konta musi być do 21.02.

      Usuń
    2. Czy ktoś jeszcze nie dostał premii za II etap?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. dzisiaj dostałem premię ^^

      Usuń
  48. Poleciłam skutecznie dwa konta, osoby te konto otworzyły w terminie, niestety licznik na maminteligo wskazuje 0. Ma ktoś taką sytuację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To normalka. Mają spore opóźnienia w aktualizacji rankingu i tych poleceń tam

      Usuń
  49. Pisałem na infolinię, podobno polecający dostanie premię tylko wtedy gdy osoba polecona wykona warunki tzn zapłaci 200zł i 10z zl blikiem, premia nie ejst za samo otwarcie konta przez poleconego....

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam
    Ja podobnie jak w PKO bp skorzystałem z tej promocji lecz mi nie wyplacili z powodu osoby polegającej. W odpowiedzi na reklamację nie mogą udzielić mi informacji lecz chodzi o "Aby polecenie zostało uznane za skuteczne powinny zostać spełnione warunki określone w ust. 3 pkt 1 Regulaminu (...). Dotyczą one zarówno Uczestnika, który został zdefiniowany w ust. 2 punkt 1 c), jak i Nowego Klienta."

    O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu mowa o "Mam Inteligo". PKO ma odrębny program poleceń

      Usuń
    2. Piszę o Inteligo ale wspominam też o PKO

      Usuń
    3. "Aby polecenie zostało uznane za skuteczne powinny zostać spełnione warunki określone w ust. 3 pkt 1 Regulaminu (...). Dotyczą one zarówno Uczestnika, który został zdefiniowany w ust. 2 punkt 1 c), jak i Nowego Klienta." to odpowiedź banku? Struktura regulaminu to paragrafy, ustępy, punkty.

      No ale na domysł biorąc chodzi zapewne o paragraf 3, ust. 1.:
      "1. Program polega na skutecznym poleceniu przez Uczestnika jednego z kont Inteligo indywidualnego, wspólnego lub firmowego Nowym Klientom, przez co należy

      rozumieć łączne spełnienie następujących warunków przez Nowego Klienta:

      1) otwarcie, po zarejestrowaniu się Uczestnika do Programu, Nowego konta, rozumiane jako złożenie wniosku o Nowe konto za pośrednictwem strony internetowej

      https://maminteligo.pl lub za pośrednictwem serwisu telefonicznego Inteligo 800 121 121 lub +48 81 535 67 89 dla połączeń z telefonów komórkowych

      i dzwoniących z zagranicy (opłata zgodna z taryfą operatora) z podaniem Kodu polecenia otrzymanego od Uczestnika Programu, w trakcie trwania danej Edycji

      Programu,

      2) wyrażenie (podczas składania wniosku, o którym mowa w pkt. 1)) zgody na przekazywanie przez PKO Bank Polski materiałów marketingowych,

      3) akceptację (podczas składania wniosku, o którym mowa w pkt. 1)) Regulaminu Programu,

      4) wykonanie zadania, które będzie polegało na dokonaniu transakcji, których minimalna wysokość, liczba oraz forma zostaną określone w Zasadach Edycji Programu."

      Coś może tu jest przyczyną?

      Usuń
    4. Bo właśnie nie wiadomo.
      Mam iść do RMK lub sądu.

      Usuń
  51. Czy ktoś jeszcze nie dostał premii za III etap?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam również, póki co brak.

      Usuń
    2. Spoko, jeszcze mają sporo czasu.

      Usuń
  52. Ja też nic nie dostałem kurde.

    OdpowiedzUsuń
  53. A ja nic nie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ehh złodzieje kombinują jakby tu nie wypłacić. Warunki spełniłem, po czym zamknąłem kartę a oni zero odzewu do dzisiaj nawet na tokeny online.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A minął już czas wypłaty? Bo jeśli nie to oskarżanie kogokolwiek i nazywanie złodziejami jest bez sensu.

      Usuń
  55. Czy ktoś powie mi jak wyglądają płatności aplikacją IKO? Nie dostałam premii, bo nie zaliczyli mi spłenienia jednego punktu promocji właśnie dotyczącej płatności IKO. Ze strony aplikacji jasno jak dla mnie wynika, że płatności IKO realizuje się telefonem zbliżeniowo, do którego trzeba 'podłączyć' kartę płatniczą. Podobno nie jest to to o co im chodziło... Ktoś pomoże?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płaciłem kodem BLIK więc o to raczej chodziło. Premię dostałem.

      Usuń
    2. IKO to płatność za pomocą wygenerowanego w aplikacji banku 6 cyfrowego kodu, który wpisujesz w terminal, który przy płaceniu kartą służy do wprowadzeniu pinu. Proponuje poszukać na blogu, bo było o płaceniu Blikiem. BLIK = IKO

      Usuń
    3. No ale ani regulamin, ani zasady programu do końca nie definiują czym jest płatność IKO. Może być BLIK, ale dlaczego nie może być zbliżeniowa płatność aplikacją??? Sam bank określa płatność taką jako "płatność IKO".

      Usuń
    4. @Anonimowy 6 maja 2016 00:04, ja dostałem z banku odpowiedź następującą:
      "w zakończonej X edycji programu Mam Inteligo jednym z warunków uzyskania premii było wykonanie co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO powiązanej z nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10 PLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet. We wspomnianej edycji programu uznawane były więc także operacje zrealizowane zbliżeniowo przy użyciu aplikacji IKO".

      Jest szansa na dodatkową weryfikację Twej konkretnej sytuacji. Napisz proszę za pomocą formularza kontaktowego.

      Usuń
    5. Jak dla mnie to są oddzielne rzeczy: płatność IKO i płatność BLIK, więc myślałam, że gdyby chodziło o BLIK to by napisali konkretnie: kodem 'BLIK' czy coś w tym stylu.

      Usuń
    6. Są oddzielne. Ale w momencie startu Mam Inteligo jeszcze płatności zbliżeniowych nie było więc nie sprecyzowali tego. Była mowa o płatności IKO. Więc można to dwojako zrozumieć. Gdyby była zapisana "płatność IKO z wykorzystanie kodu BLIK" to co innego. Ale nie było.

      Usuń