Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bon 50 zł do Biedronki za zwiększenie limitu karty kredytowej (promocja dla obecnych klientów Citibanku)

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

26.11.2020

Bon 50 zł do Biedronki za zwiększenie limitu karty kredytowej (promocja dla obecnych klientów Citibanku)

Citibank odpalił nową edycję promocji, w której premiuje zwiększenie limitu na karcie kredytowej.

Podnieś limit Karty Kredytowej Citibank i odbierz voucher na zakupy II
Do wzięcia czeka bon o wartości 50 zł do wykorzystania podczas zakupów w sklepach Biedronka. A warunki do spełnienia są bardzo proste, bo w praktyce wystarczy przeklikanie wniosku w bankowości internetowej w celu zwiększenia limitu na swej karcie kredytowej z logo Citi.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Citibanku.]

Podnieś limit Karty Kredytowej Citibank i odbierz voucher na zakupy II 


Dla kogo promocja? Udział wziąć mogą osoby, dla których Citibank przygotował ofertę podniesienia limitu na karcie kredytowej i które:
"a. zostaną poinformowane o Ofercie przez Bank drogą elektroniczną (przez SMS, e-mail lub wiadomość w serwisie bankowości internetowej Citibank Online), drogą telefoniczną, w oddziale Citi Handlowy typu Smart lub Smart mini"

Limit nagród. Promocja ma być dostępna do 31.12.2020 r., ale trzeba mieć na uwadze, że może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli nagród. Citibank przygotował 3 750 bonów po 50 zł każdy.

Nagroda. Do wzięcia czeka bon do Biedronki o wartości 50 zł. Nagrodę Citibank prześle w formie elektronicznej wiadomością w bankowości internetowej. Bon można realizować wielokrotnie, aż do wyczerpania salda środków, a ma on mieć ważność do 31.03.2021 r. Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z tej formy płatności, sprawdź wpis: jak zrealizować bon podczas zakupów w Biedronce?

Zasady promocji z bonem 50 zł do Biedronki za zwiększenie limitu 


By uzyskać bon do Biedronki;
  • poprzez bankowość internetową zawrzyj "Porozumienie do Umowy o Kartę Kredytową Citibank w zakresie Podwyższenia Limitu kredytu na kwotę nie mniejszą niż 5000 PLN i nie większą  niż  kwota zakomunikowana w ofercie" (osoby zaproszone do promocji odnośnik do wniosku znajdą w zaproszeniu - np. w mailu).

I to tyle! Nagrodę otrzymasz w ciągu 30 dni od zawarcia ww. porozumienia o podwyższenie limitu na karcie. Do momentu otrzymania nagrody Twa karta kredytowa musi pozostać aktywna (w tym czasie nie wypowiadaj umowy, ani nie obniżaj limitu). Każdy uczestnik promocji zdobyć może tylko jedną nagrodę.

Podwyższenie i obniżenie limitu na karcie kredytowej w Citibanku jest bezpłatne.

Na koniec przypomnę, że to nie jest jedyna okazja na zarobek dla obecnych klientów Citibanku. Nawet jeśli masz już kartę kredytową w tym banku, to możesz teraz założyć CitiKonto z łatwą premią 150 zł.

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi:  na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

55 komentarzy:

  1. Zrobione :) Takie promocję lubię. W poprzedniej promocji też brałem udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartę mam z limitem 10 000 zł. Ofertę do 28 000 zł ale jak rozumiem wystarczy żebym zwiększył do 15 000?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie zapomnij zrobić nią płatności 🙂

      Usuń
    2. Regulamin nie wymaga wykonywania jakiejkolwiek płatności.

      Usuń
    3. U mnie w e-mailu informującym o promocji była informacja. Podnieś limit na karcie i zapłać nią. Za to nie można było znaleźć nigdzie regulaminu. W każdym razie limit podniesiony, zobaczymy czy dostanę.

      Usuń
    4. u mnie dodatkowo przy podniesieniu z 6 tys na 8 żądają wyciągu potwierdzającego zarobki

      Usuń
    5. Liczy się regulamin. Ale w mailu faktycznie jest mowa o dokonaniu płatności więc dla świętego spokoju może kupię bułkę i tę jedną machnę.

      Usuń
    6. Gdzie jest widoczna ta kwota "zakomunikowana w ofercie"? Mam mail z informacją o promocji z którego jest przekierowanie na stronę banku, gdzie z kolei trzeba się zalogować, po czym jest widoczny ten "suwak" na którym można zwiększyć limit karty do 300 tysięcy złotych. Czy to jest ta górna "kwota zakomunikowana w ofercie"?

      Usuń
    7. Gdzie można zobaczyć ten regulamin?

      Usuń
    8. Anonimowy27 listopada 2020 13:04
      No ta maksymalna kwota - po prawej na suwaku.

      Anonimowy27 listopada 2020 13:14
      Złotówa dał link na końcu artykułu.

      Usuń
    9. @Anonimowy 27 listopada 2020 20:00 to nie jest odpowiedź na moje pytanie.

      Ponawiam pytanie z 27 listopada 2020 13:04
      Jeżeli ktoś otrzymał taką ofertę w mailu i z niej przeszedł na stronę banku, to jak wyglądał ten cały proces? Czy tak jak u mnie?

      Usuń
  3. U mnie niestety nie poszło tak łatwo. Pojawił się komunikat:

    "We are sorry. We cannot perform a limit increase analysis for your credit card at the moment.
    Jeśli chcesz podnieść limit kredytowy dla Twojej karty kredytowej prosimy o dostarczenie aktualnych dokumentów dochodowych."

    Jutro będę dzwonił żeby wyjaśnić co i jak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przeszło. Wszystko wyklikane.

      Usuń
    2. U mnie też limit podniesiony.

      Usuń
    3. Też miałem taki komunikat w bankowości. Zadzwoniłem na infolinię zapytać się o jakie dokumenty chodzi i okazało się że niczego nie muszę dostarczać. Udało się podnieść na infolinii.

      Usuń
  4. Czy jeśli w tej chwili mam limit 3tys to żeby spełnić warunki muszę go podnieść do 5tys czy o 5tys (czyli do 8tys)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie bo jakoś tej informacji nie ma jasnej

      Usuń
    2. Należy podnieść limit o min. 5000 zł.

      Usuń
    3. Podnosimy limit o 5 tys.
      Masz teraz 3 tys., zwiększ do 8 tys.

      Usuń
    4. A skąd ta interpretacja że chodzi o podniesienie limitu "o min. 5000 zł" skoro w regulaminie jest powiedziane "na kwotę nie mniejszą niż 5000 PLN"? Przecież "na kwotę" to nie jest ani "o kwotę" ani też "do kwoty". Czy to celowe działanie ze strony banku czy może zwyczajnie zabrakło tam kogoś, kto by potrafił dokonać właściwego doboru słów?

      Usuń
    5. Dziś rozmawiałem na infolinii i gościu powiedział, że o min 5k trzeba podnieść.

      Usuń
    6. @Anonimowy 9 grudnia 2020 00:52
      a ja rozmawiałem i gościu powiedział mi że wystarczy podnieść do 5k. Miałem ustawione mniej.
      Rozmowy są jakby co nagrywane - co za każdym razem przy próbie połączenia jest podkreślane. Tak więc - póki co - musisz podnieść o 5k, a ja wystarczyło że podniosłem w trakcie tej samej rozmowy do 5k.
      Dziękuję za uwagę. :)

      Usuń
    7. Jednak moja interpretacja (Anonimowy 27 listopada 2020 12:50 i Anonimowy 10 grudnia 2020 07:26) była prawidłowa. Wystarczyło podnieść do 5000 zł. Voucher 50 zł dziś również otrzymałem. Voucher wielokrotnego użytku jest ważny do 31.03.2021 r.

      Usuń
  5. Złotówa - wiem, że nie ma tego zapisu w regulaminie, ale w ofercie, którą otrzymałem na maila jest hasło:

    "Odbierz 50 zł na zakupy w Biedronce!
    Jak odebrać voucher?
    Podnieś limit na karcie kredytowej i zapłać nią za dowolne zakupy"

    Czyli lepiej zrobić jeszcze transakcję kartą. U Was też był komunikat o ww. treści? Oferta mailowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, też miałem w mailu informację o dokonaniu płatności.

      Usuń
  6. Czy podpisanie tego porozumienia nie spowoduje że osoby z bezwarunkowo bezpłatną kartą zaczną ponosić opłatę miesięczną? W większości banków zmiana limitu jest zabójcza dla posiadacza karty bo zmienia warunki umowy do obecnie obowiązujących. W ten sposób dużo osób nieświadomie traci preferencyjne oprocentowanie 4 krotność stopy lombardowej, bezpłatną kartę która robi się płatna czy też tracą inne benefity obowiązujące w wcześniej wydanych kartach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tak będzie to pozostanie zamknięcie karty ...wydaje mi się , że w Citibank tak nie będzie

      Usuń
    2. Niczego to nie zmienia. Stare karty Simplicity zostają za darmo.

      Usuń
  7. Zmieniając limit , zmienia się rsso od kredytu w karcie.
    W moim przypadku trzy krotnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie ma żadnego znaczenia jak kartę będziesz spłacać w okresie bezodsetkowym.

      Usuń
  8. można się wprosić do tej promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podnieś limit i może też dostaniesz bon. Nic cię nie kosztuje.

      Usuń
  9. Ostatnio podniosłem z 5 tys zł na 7 tys zł i bon dostalem. Wczoraj podniosłem z 7 tys na 8 tys zł. Czekam,zobaczymy czy będzie bon :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzieś jest jakiś licznik wydanych bonów do Biedronki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego zaproszenia nie otrzymałem ale w bankowości jest opcja zwiększenia o 5 tys limitu na karcie. Załapię się?

    OdpowiedzUsuń
  12. Spoko promocja. Kilka dni temu zrezygnowałem z karty i po kilku dniach telefon z propozycją pozostania klientem (10% zwrotu, max zwrot 100zł za obrót 1k w ciągu 4 m-cy) a teraz takie coś ;) Podniosłem z 5k na 6k (poza zapytaniem do BIKu wszystko przebiegło w ciągu 2 minut). A często się trafiają inne promocje (choćby voucher do pyszne na 25 zł latem) na zakupy więc tą darmową wersję karty Simplicity warto jednak mieć na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ktoś tu źle odczytuje zapisy regulaminu. Zwiększenie do kwoty nie mniejszej niż 5 tysięcy nie jest tożsame ze zwiększeniem o 5 tysięcy. Jeśli ktoś posiada przyznany limit np. 1 tys., to musi zwiększyć do minimum 5 tysięcy (a nie o 5!). W pozostałych przypadkach (powyżej 5 tysi) wystarczy podnieść o dowolną kwotę nie przekraczająca wskazanego górnego limitu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin: "zawrą Porozumienie do Umowy o Kartę Kredytową Citibank w zakresie Podwyższenia Limitu kredytu NA KWOTĘ nie mniejszą niż 5000 PLN i nie większą niż kwota zakomunikowana w ofercie."

      Porozumienie "NA KWOTĘ min. 5 tys." - na tyle ma być zawarte porozumienie. W Twojej sytuacji porozumienie jest zawierane na 4 tys. zł.

      "Kwota zakomunikowana w ofercie" - tu każdy z nas ma inną w zależności od jego zdolności kredytowej (max wartość na suwaku zwana wstępnie zaakceptowany limit KK). Ktoś pisał, że na suwaku ma max 300 tys. - tylko pozazdrościć takiej sytuacji, co nie znaczy że musi do maxa zwiększać.

      Usuń
    2. Podwyższenie na kwotę to nie jest to samo co o kwotę. Choćbyś nie wiem jak zwiększał literki. :)
      Tym samym inne osoby, które miały przyznany limit np. 6 tys. i podwyższały na 7 również spełniały ten warunek. Z tego zapisu nie wynika nic innego niż to, że limit zadłużenia w karcie powinien wynosić minimum 5 tys. zł.

      Usuń
  14. Jeśli nie otrzymałem zaproszenia przy podniesienie limitu otrzymam bon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie otrzymałem żadnej informacji o tej promocji jednak po zalogowaniu była opcja zwiększenia limitu. Zadzwoniłem do BOKu i oczywiście promocja mnie obejmowała z czego jak najbardziej skorzystałem. Zmniejszenie limitu jest bezpłatne także nie ma problemu.

      Usuń
  15. Dajcie znać jak już ktoś dostanie nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obecnie mam promocje za wydanie 1000zl dostanę 100zł, można przy tej promce dodatkowo skorzystać jeszcze z tej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy 9 grudnia 2020 00:51
      Możesz. Masz oficjalne pozwolenie ode mnie. :)

      Usuń
  17. Citibank oszalał. Jako możliwe widełki zadłużenia w karcie wskazuje 100.000 zł, mam obecnie 2 tys. (wcześniej miałem 10) i chcę podnieść limit do 5 tys. wymaganych do Promocji. A oni wymyślają - najpierw wyciąg za ostatnie 3 miesiące potwierdzający wynagrodzenie. Dostali. Kolejne kilka dni mielenia i teraz chcą całe wyciągi z konta za ostatnie 3 miesiące z... wszystkimi transakcjami! Gdybym starał się o kredyt mieszkaniowy, to może bym jeszcze zrozumiał. Wygląda na to, że chcą zniechęcić do skorzystania z Promocji. Ktoś z Was też tak miał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie wniosek o zwiększenie nie przeszedł, choć chciałem podnieść z 5 na 10 tys., a oferta była na 23,2 tys. Był komunikat że muszę dostarczyć dokumenty. Zadzwoniłem na infolinię o jakie dokumenty chodzi, ale konsultantka telefonicznie mi limit zwiększyła bez musu dostarczania czegokolwiek.

      Usuń
  18. Któś już otrzymał voucher?

    OdpowiedzUsuń
  19. Voucher otrzymałem dzisiaj (ustawiłem zwiększenie limitu na karcie kredytowej o 1000 zł do kwoty 6000 zł)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też dziś otrzymałem więc pewnie dziś wysyłają wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  21. Voucher otrzymany więc czas powrócić do wcześniejszych limitów. Może ktoś poradzić jak to zrobić z poziomu aplikacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie wysyłasz wiadomość w bankowości i piszesz jaki chcesz limit.

      Usuń
  22. Wczoraj wpadła wiadomość z nagrodą. Fajnie sobie wymyślili z tym prezentem na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bon właśnie wykorzystany. Fajnie tak zrobić zakupy na koszt banku w praktyce za nic :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja tez podniosłam limit jedynie o 200 zl i bon otrzymałam (czyli nie trzeba bylo podnosić aż o 5 tys. a jedynie by limit w ogóle wynosił 5 tys.) Dziękuję Wam za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...