Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Gwarantowana premia pieniężna do 150 zł za CitiKonto (II edycja)

telefon Xiaomi od Citi470 zł od Santandera ⭐ BNP Paribas: 400 zł za konto i 550 zł za kartę450 zł od mBanku

27.10.2020

Gwarantowana premia pieniężna do 150 zł za CitiKonto (II edycja)

Citibank odpalił drugą edycję promocji swego konta osobistego.

CitiKonto. Finansowa rewolucja - promocja z premią 150 zł od Citibanku
Do wzięcia niezmiennie czekają premie pieniężne na sumę 150 zł. Okres wykluczenia dla byłych posiadaczy kont w Citibanku też jest całkiem przyzwoity, a posiadanie innych produktów (np. karty kredytowej z logo Citi) nie wyklucza z promocji.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w Citibanku.]

Pierwsza edycja promocji, która pojawiła się po dość długiej przerwie w premiowaniu otwarcia konta w Citibanku, wywołała olbrzymie zainteresowanie - tak duże, że część osób od złożenia wniosku do zawarcia umowy musiała długo czekać (z czasem to jednak przyspieszyło).

Promocja "CitiKonto. Finansowa rewolucja - edycja II"


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która nie posiada, ani nie współposiada oraz po 1.01.2020 r. nie posiadała, ani nie wpsółposiadała konta osobistego lub rachunku oszczędnościowego w Citibanku.

Co pozytywne, to fakt, że z promocji nie wyklucza posiadanie innych produktów Citibanku. Jeśli zatem posiadasz kredyt, pożyczkę, lokatę czy kartę kredytową z logo Citi (tak popularną ze względu na liczne promocje), to udział w promocji niezmiennie jest możliwy. Pamiętaj jedynie, by o konto zawnioskować na stronie promocji.

Nagroda. Do wzięcia czekają 3 bonusy pieniężne po 50 zł każdy. Łącznie da się więc zgarnąć 150 zł. Citibank wypłaci te bonusy na konto osobiste, więc środki będzie można wykorzystać według własnego uznania (przelać, wypłacić lub wydać na dowolny cel).

Limit uczestników. Promocja ma być dostępna do 5.12.2020 r. Aczkolwiek warto mieć na uwadze, że może zakończyć się wcześniej, bo została przewidziana dla 5 000 klientów, którzy jako pierwsi otworzą CitiKonto. Z udziałem w promocji warto się zatem pospieszyć.

Zasady promocji. By wziąć udział w akcji "CitiKonto. Finansowa rewolucja - edycja II":
  • złóż wniosek o CitiKonto i najpóźniej do 5.12.2020 r. zawrzyj umowę z bankiem i w ciągu 10 dni od otwarcia konta podpisz regulamin promocji (robi się to wraz z zawarciem umowy o konto).

Poszczególne nagrody pieniężne (każda po 50 zł) otrzymywać będziesz za spełnienie poniższych warunków:
  • (nagroda nr 1) do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta na swe konto w Citibanku otrzymaj "przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000 PLN" (regulamin nie zawiera dodatkowych wytycznych ani wymogów w tym zakresie poza zacytowanym fragmentem i dopiskiem, że wpływ nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych 🙂).

  • (nagroda nr 2) do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta:
    • zaloguj się do aplikacji mobilnej Citibanku oraz
    • wpłać/przelej na konto min. 100 zł (musi być to przelew z konta poza Citibankiem; najprostszym sposobem na spełnienie tego warunku jest wykonanie przelewu z własnego konta w innym banku); 
  • (nagroda nr 3) najpóźniej do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta zapłać za pomocą Google Pay lub Apple Pay min. 100 zł (mogą to być płatności w punktach handlowo-usługowych lub w Internecie; dla osób, które dotąd nie miały do czynienia z tymi metodami płatności, na końcu niniejszego wpisu linkuję do poradników podpowiadających jak płacić telefonem).

Można więc zgarnąć 50 zł za wpływ min. 2000 zł i/lub 50 zł za logowanie do aplikacji oraz wpływ min. 100 zł i/lub 50 zł za płatności Google Pay lub Apple Pay. Łącznie to nawet 150 zł.

Nagroda nr 1 zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, nagroda nr 2 do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, a nagroda nr 3 wpłynie do końca czwartego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta. Do dnia otrzymania nagrody nie zamykaj, ani nie wypowiadaj umowy o konto. Każdą z nagród można otrzymać jeden raz.

CitiKonto - szczegóły oferty


Główne cechy konta osobistego w Citibanku są proste i klarowne:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej; 0 zł za pierwsze 3 (w miesiącu kalendarzowym) przelewy Express Elixir; 
  • 0 zł za kartę wydawaną do konta; 
  • 0 zł za wypłatę gotówki kartą w bankomatach Citi (w pozostałych bankomatach darmowe są pierwsze 4 wypłaty kartą w miesiącu kalendarzowym, a piąta i każda kolejna kosztuje 8 zł).

Podczas zakładania konta zwróć uwagę, by nie włączać usług dodatkowych, jak np. CitiPhone (za którą bank pobiera 9 zł). To usługa dobrowolna, ale na potrzeby promocji nie jest wymagana.

W celu założenia konta, wypełnij wniosek na stronie promocji. Na podany numer telefonu otrzymasz SMS z linkiem i jednorazowym kodem. Za ich pomocą przejdź do wideoweryfikacji w oparciu o tzw. biometrię, dzięki której konto założysz zdalnie bez konieczności wizyt w placówce i bez spotkania z kurierem. Wystarczy wykonywanie zdjęć za pomocą aparatu w swym telefonie - zgodnie ze wskazówkami uzyskiwanymi w aplikacji. Jeśli z jakiejkolwiek przyczyny (np. technicznej) ten proces by się nie powiódł, można go powtórzyć lub kontynuować, wybierając weryfikację po telefonicznym kontakcie przez bank.

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga, by nie przegapić podobnych okazji w przyszłości:

Może Cię zainteresować:

Przydatne dokumenty:

166 komentarzy:

  1. Jak już mam bankowość to umowa będzie tam do podpisania? Czy musi być z kurierem jak w Santanderze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po złożeniu wniosku umowę + regulaminy i toip + regulamin promocji będziesz mieć do akceptacji w bankowości (wszystko razem). Konsultant który przed tym zadzwoni wyjaśni ci gdzie i jak.

      Usuń
    2. Tak. Gdybyś nie miał dostępu do bankowości internetowej, to pozostaje jedynie kurier - to nie żart!

      Usuń
    3. Tak samo jak PKO i Santander.

      Usuń
    4. @Anonimowy, 27 października 2020, 16:24

      Do mnie ten 'konsultant' dzwonił 18. września obiecując dostarczenie umowy przez kuriera na przeciągu kilku dni, po czym zamiast tego zaczęli wysyłać SMS-y informujące o rzekomych wyciągach do konta. Dopiero po kilku telefonach na infolinię wysłali mi umowę przez kuriera i ostatecznie podpisałem ją dopiero 16. października - takiego cyrku nie było jak biorę udział w tej zabawie z bankami już 5 lat!

      Usuń
    5. U mnie poszło szybko i sprawnie.

      Usuń
    6. Przez ten ich bałagan organizacyjny przeszło mi koło nosa 3400 punktów powitalnych w programie Bezcenne Chwile!

      Usuń
  2. Złotówa, w trakcie składania wniosku nie ma możliwości wyboru żadnych 'usług' dodatkowych, jak np. CitiPhone czy CitiAlerts.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli jak dobrze rozumie w ciągu jednego dnia można wykonać wszystkie warunki i spokojnie czekając na nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, a czy tutaj przejdzie przelew z konta kolegi z innego banku tytyłem wynagrodzenie na kwote 2000 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa... Złotówa, co powiesz?

      Usuń
    2. Wystarczy "wynagrodzenie" w przelewie od innej osoby.

      Usuń
    3. Regulamin mówi o tym, by zapewnić "przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000 PLN", gdzie słowo 'wynagrodzenie' nawet nie jest zdefiniowane (bo nie zostało zapisane z wielkiej litery).

      Pozostaje więc trzymać się jedynych wytycznych, jakie są przy warunkach uzyskania tego bonusu: "Wpłata (...) nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych". Tu słowo 'Bank' zapisano z wielkiej litery, a więc chodzi o Citibank. Tym samym chodzi o to, by przelew nie pochodził z konta indywidualnego w Citibanku. Podobnie było w poprzednich edycjach promocji konta w Citibanku (sprzed roku i wcześniej).

      Usuń
    4. A jeśli nie wypłacą premii za brak wpływu prawdziwego wynagrodzenia, to kto mi to zwróci?

      Usuń
    5. Ale przecież nikt ci tego nie broni. Możesz przelać prawdziwe wynagrodzenie od pracodawcy :)

      Usuń
  5. Ten wpływ 2000 mogę zrobić z konta innej osoby np. męża? I będzie się liczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy musi być w tytule "wynagrodzenie", albo co innego też przejdzie?

      Usuń
    2. Wpisać w tytule "wynagrodzenie" na pewno nie zaszkodzi.

      Usuń
    3. I warto już wątku nie rozwijać. Co sprawdzone niech już pozostanie, bo jeszcze komuś zachce się to zmienić w przyszłości.

      Usuń
  6. Złożyłem wniosek z mojego kompa (Chrome, Win 7) z opcją dostarczenia umowy przez kuriera. Zdjęcia dowodu (format jpeg) dołączyłem, gdyż była taka możliwość, a wczoraj dostałem SMS potwierdzający otrzymanie wniosku z informacją o jego 'procesowaniu' wniosku, a nawet nie posiadam smartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z płatnościami GPay? Też z kompa?

      Usuń
    2. Już od pewnego czasu można płacić google pay na komputerach. Wystarczy do tego przeglądarka Chrome i konto google. Dodajemy kartę i kofigurujemy metodę płatności na pay.google.com i gotowe.

      Usuń
    3. gdzie zaznaczyć, że chcę kuriera?

      Usuń
  7. W tej edycji zmienili kolejność wykonania warunków w porównaniu do poprzedniej - ciekawe czy nie to spowoduje jakiegoś zamieszania jako, że ich promki są notorycznie na ręcznym sterowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. gPrzepraszam a co ze zgodami marketingowymi w trakcie wypełniania wniosku? Trzeba czy nie- nie znalazłem w opisie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są wymagane.

      Usuń
    2. Potwierdzam. Pytałem o to konsultantkę, ale później jeszcze sam wnikliwie wczytałem się w regulamin. Nie są wymagane.

      Usuń
    3. Regulamin to podstawa, a pytanie tzw. 'konsultantów' o warunki promek to chyba jakiś ponury żart :)

      Usuń
  9. Ciekawe czy przejdzie przelew 2000 zł z konta mojej żony w Pekao?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej chyba przelać prawdziwe wynagrodzenie ... tak dla pewności.

      Usuń
    2. Tez tak uważam. Przelew z tytułem "Wynagrodzenie" pewnie nie przejdzie.

      Usuń
    3. W poprzednich promocjach przelewałem ze swojego konta i nie było problemu.

      Usuń
    4. Zawsze są dwie kluczowe zasady:
      1) Co nie jest zabronione, to jest dozwolone.
      2) Co nie jest wymagane, to nie jest wymagane.

      Usuń
  10. Właśnie założyłam konto,ale zastanawiam się czy muszę wnioskować jeszcze o kartę debetową do konta,bo w aplikacji ,aby się zarejestrować trzeba podać 16-cyfrowy numer karty.Proszę o inf. w tej sprawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karta jest też niezbędna, by płacić za pomocą Apple Pay lub Google Pay.

      Usuń
    2. Czy zamiast płacić Apple Pay lub Google Pay,mogę zrobić płatność BLIKiem,aby uzyskać trzecią premię 50zł?

      Usuń
    3. Najpóźniej do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta zapłać za pomocą Google Pay lub Apple Pay min. 100 zł.

      Usuń
    4. #Unknown - BLIK to nie jest ani Google Pay ani Apple Pay. Nie.

      Usuń
    5. Jeżeli telefon nie ma NFC,to jak zapłacić Google Play?Czy jest jakaś możliwość?

      Usuń
    6. Zastanawiam się,czy płatność kartą w internecie może być zaliczona,aby uzyskać tą trzecią nagrodę?

      Usuń
    7. tak, w regulaminie jest zapis że transakcją jest również płatność w Internecie.

      Usuń
    8. Ok,tak właśnie zrobię.Dziękuję za odpowiedz.

      Usuń
  11. Mają jakąś awarię na stronie. Przeszedłem weryfikację tożsamości, tzn. wykonałem zdjęcia dowodu i twarzy, po czym przechodząc dalej wywaliło błąd, komunikat o problemie technicznym i że pracują nad rozwiązaniem. Jak będę mógł wrócić do kontynuacji wniosku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za kilka dni zadzwoni konsultant.

      Usuń
    2. Skąd ta pewność? Moja żona czeka już ponad 2 tygodnie na telefon po złożonym i potwierdzonym wniosku w 1. edycji.

      Usuń
    3. Za namową pani z infolinii złożyłem wniosek drugi raz. Poszło bez problemów, mam już konto.

      Usuń
  12. Wszystkie warunki trzeba spełniać w kolejnych miesiącach czy można wszystkie w jednym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można spełnić wszystko wcześniej, ale na wypłatę każdego bonusu i tak najpewniej będzie trzeba zaczekać.

      Usuń
  13. Można gdzieś sprawdzić czy się ma włączoną lub wyłączona usługę CitiPhone ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, np. poprzez wysłanie z bankowości dyspozycji wyłączenia tej 'usługi' - u nich wszędzie ręczne sterowanie na maksa już od początku :)

      Usuń
    2. Domyślnie CitiPhone jest włączone. Musisz zalogować się do CityOnline, następnie wejść we wiadomości--->napisz nową wiadomość---->dyspozycje---->rachunki osobiste/oszczędnościowe----->usługa CitiPhone - wyłącz. Mam nadzieję, że pomogłem :)

      Usuń
    3. A ile wynosi opłata za CitiAlerts?

      Usuń
    4. 6 zł za pakiet standard.

      Usuń
  14. W środę (28.10.) otwarte konto zdalnie z małymi komplikacjami a dzisiaj (2.11.) doszła karta. Muszę stwierdzić, że szybko działają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Właśnie przeczytałem regulamin na stronie banku i w warunkach otrzymania nagrody 1 nie ma mowy o tym, że wpływ nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez CITIBANK dla klientów indywidualnych, tylko brzmi on dosłownie tak: że wpływ nie może pochodzić z rachunków prowadzonych dla klientów indywidualnych. Nie ma mowy o tym, że chodzi o konta prowadzone przez CITIBANK. Czyli rozumiem, że robiąc przelew z konta w innym banku nie spełniamy warunków :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytoczony zapis nie jest precyzyjny. W regulaminie znajduje się następujący zapis:

      "8. Wpłata, o której mowa w pkt 7 nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"

      Jako że słowo 'Bank' zapisane jest wielką liter, to nie chodzi o jakikolwiek bank, ale o Citibank, który w regulaminie występuje jako podmiot (zdefiniowany już w 1. punkcie).

      Zatem dopuszczalne są następujące wpływy:
      - z konta firmowego w Citibanku
      - z konta indywidualnego w innym banku
      - z konta firmowego w innym banku

      Nie zaliczą się jedynie przelewy z konta indywidualnego w Citibanku.

      Usuń
  16. Jak wyłączyć opłatę za zestawienie transakcji płatniczych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to gdzie ją włączyłeś? U mnie nic takiego nie ma. Napisz wiadomość poprzez bankowość - w ten sposób w Citi można wszystko załatwiać (włącznie z zamknięciem konta).

      Usuń
  17. Od dzisiaj jest nowa promocja w citibanku z punktami powitalnymi mastercard. Niestety tylko dla zaproszonych klientów.

    W promocji mogą wziąć udział osoby które:
    "...zostaną poinformowane o Ofercie przez Bank drogą elektroniczną (przez SMS, e-mail lub wiadomość w bankowości internetowej Citibank Online);"

    Czy ktoś dostał wiadomość w bankowości internetowej? Jak ona wygląda? Czy tylko mi po kliknęciu w korzyści i produkty wyświetla się informacja o promocji? Ale samo wyświetlanie się informacji o promocji nie jest równoznaczne z otrzymaniem wiadomości w bankowości. Dobrze myślę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam żadnej wiadomości ani informacji. Gdzie ją widzisz?

      Usuń
    2. Po zalogowaniu w bankowości internetowej citibanku klikasz w korzyści i produkty.

      Usuń
    3. Też mam. Tak z ciekawości zapisałem się do programu i po tym czynie zniknęła ta informacja z promocją punktową MC. Teraz w korzyściach i produktach nie ma informacji o tej ofercie.

      Usuń
    4. A ja dostałem taka wiadomość:

      "Szanowny Kliencie,

      Zapraszamy na wirtualne seminarium na temat „Wszystko o dziedziczeniu, czyli jak zaplanować sukcesję.

      Zespół Citi Handlowy"

      Usuń
    5. Dzisiaj po 20 dniach wpadło mi 3400 punktów.

      Usuń
  18. Mam kartę kredytową w citi. Mogę otworzyć konto w promocji bez weryfikacji twarzy i przesyłania zdjęcia dowodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam kartę kr. Zacząłem składać wniosek z wideo weryfikacją, ale mi się zawiesił. Zadzwonił konsultant i potwierdził wniosek telefonicznie. Umowę zawarłem w bankowości.

      Usuń
    2. Dla ludzi, którzy nie mają dostępu do bankowości internetowej pozostaje tylko kurier - taki klimat :)

      Usuń
  19. Handlowcy rozsyłają dziś wiadomości SMS zachęcające do brania pożyczek z RRSO 10,5% :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj wpadła pierwsza nagroda dla uczestników I edycji. Sporo przed czasem! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W umowie, którą właśnie dostałem od banku, nagrody są w innej kolejności niż je przedstawiłeś - najpierw premia za aktywność, potem za transakcje, na koniec za wynagrodzenie. Czy to błąd czy zmieniły się warunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak było w poprzedniej edycji, więc być może podpięli stary regulamin. Mnie wysłali np. nieaktualną TOiP - ta firma tak już ma :)

      Usuń
  22. Witam, a ja mam problem a w sumie pytanie czy bank powinien mieć w jakiś sposób poinformować że konto jest już aktywne. Ponieważ przez zagubienie dokumentów przez pocztę konto zostało otwarte kilka dni przed końcem miesiąca. Zero info, z tego powodu nie otrzymam nagrody pierwszej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku braku pozytywnej wideo-weryfikacji umowa jest dostarczana przez kuriera, a nie przez pocztę. W przypadku braku doręczenia przesyłki firma kurierska ma obowiązek poinformować o tym nadawcę czyli w tym przypadku bank, który zapewne podjął próbę wysyłki ponownie.

      Telefon na infolinię Handlowego powinien tą sytuację wyprostować.

      Usuń
    2. Jest jeden problem: dzwoniąc na infolinię należy znać numer karty - bez tego nie przejdzie się do puli oczekujących na 'doradcę' - sam bym tego nie wymyślił :)

      Usuń
  23. Ta edycja finansowej 'rewolucji' obowiązuje w/g regulaminu od 19. października do 5. grudnia, jednak poprzednia była aktywna jeszcze 21. października gdy moja żona składała wniosek. Składając wniosek 21. października uczestniczy się w 1. czy w 2. edycji? Najzabawniejsze, że teoretycznie umowę w 1. edycji można podpisać jeszcze do jutra, tj. 20. listopada - - co tu jest grane? Czy to jakaś zabawa w chowanego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej zapytaj banku. Wyślij wiadomość przez bankowość i będziesz miał podkładkę na to w której edycji bierzesz udział.

      Usuń
  24. Przyjechał kurier z umową konta, mija już chyba 10 dni od jego wizyty i dalej mam konto nie aktywne - to jest normalne w tym banku ze tak to działa ?

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie jaja jak berety.
    1 października założenie konta, od razu przesłali dokumenty dot. założenia konta i tyle.
    Kontakt się urwał, przyszło tylko kilka smsów, że wniosek jest procesowany.
    Nie mam numeru konta, nie mam karty, nie mam możliwości zalogowania się na citionline żeby wypełnić pierwszy warunek,
    Paranoja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nr konta masz w tych dokumentach pdf co wysłali mailem. Ustaliłeś/aś hasło i login do logowania w citionline?

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy wiecie czy na poczet płatności kartą wliczają się płatności Google Pay?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. W tej promocji nawet płatności Google Pay (lub Apple Pay) są wymagane.

      Usuń
  28. Nie mogę zrobić zdjęcia widać tylko czarne tło w ramce
    Telefon LGK8 Android 6.0 wer.jądra 3.18.19. Przeglądarka Chrome aktualna
    Ktoś coś podpowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat nie może zrobić zdjęcia bo przeglądarka go blokuje. W ustawieniach chroma musisz poszukać i pozwolić na robienie zdjęć - nie pamiętam jak ta funkcja dokładnie się nazywa.

      Usuń
  29. Dwa tygodnie temu złożony wniosek. Wideoweryfikcja oczywiście nie zadziałała. Umowa przez kuriera zostawiona na poczcie. Mija tydzień od podpisu i nadal konto nieaktywne. Termin warunkiwy 05.12 mija jutro. Nie ma szans na dotrzymanie terminu, ale nie z mojej winy. I co dalej? Pierwszy raz z jakimś bankiem mam takie problemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sugeruję kontakt z bankiem i złożenie reklamacji w celu uwzględnienia opisanej sytuacji, która nie wynika z winy klienta.

      Usuń
    2. Dobra rada :)

      Usuń
  30. Pierwsza nagroda wpadła z II edycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ani słychu, an i widu nagród..

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy za wpłatę gotówki na to konto w bankomacie €-net pobierana jest opłata?

    OdpowiedzUsuń
  33. Dostaliście juz nagrodę? Konto założone w listopadzie , warunki spełnione dzien po aktywacji konta i nadal nie widać nagrody ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jeszcze nie otrzymałem nagrody.

      Usuń
    2. Niestety nie. Reklamacja poszła w piątek.

      Usuń
    3. Dostałem odpowiedz -> Uprzejmie informuję, że nagrody są wypłacane zgodnie z terminami określonymi w Regulaminie oferty. Pierwsza nagroda (50 PLN) jest wypłacana do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu, w którym otwarto konto. Jeśli zatem data otwarcia konta to listopad - nagroda zostanie wypłacona do końca stycznia, o ile są spełnione warunki. Analogicznie z kolejnymi nagrodami (nagroda 2 do końca trzeciego miesiąca, a 3 do końca czwartego miesiąca).

      Usuń
    4. Napisz odwołanie od reklamacji - u nich już tak jest, że to zależy od osoby, której akurat przypadnie odpowiadać na wiadomość od klienta :)

      Usuń
  34. Dostałem odpowiedź, że nagroda nie została wypłacona, ponieważ nie spełniłem warunku zalogowania się do aplikacji Citi do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta . Przy tym wysłano mi link do regulaminu pierwszej edycji promocji, a ja biorę udział w drugiej, gdzie warunkiem otrzymania "Nagrody 1" jest otrzymanie 2 tys zł z tytułu wynagrodzenia.
    Napisałem im o tym i czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  35. A czy płatności na Allegro w Google Pay liczą się do promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod warunkiem, że PayU nie będzie pośrednikiem płatności.

      Usuń
    2. Skąd ten wniosek? O co chodzi z tym PayU?

      Usuń
    3. W opisie operacji zamiast "Wallet Pay Gxxxx" (xxxx to 4 ostatnie cyfry numeru karty wirtualnej) będzie "PayU".

      Usuń
    4. W tym właśnie tkwi cały problem!

      Usuń
    5. A jak mam zapisane w historii operacji konta: Transakcja Online WALLET PAY PayU*Allegro to się liczy taka operacja do promocji czy nie?

      Usuń
    6. Sądząc z wpisów powyżej, to raczej nie :)

      Usuń
    7. Ale w Google Pay mam zapisaną transakcję jako Allegro więc chyba powinno się liczyć.

      Usuń
  36. U mnie zamiast premii za listopad jest oferta pożyczki:

    "Nie czekaj na świętego Mikołaja!
    Weź pożyczkę gotówkową na święta i na co tylko chcesz.
    Szybki proces online bez wychodzenia z domu i minimum formalności.
    RRSO: 11,11%"

    OdpowiedzUsuń
  37. Widzę, że nastąpiła zmiana o 180° w porównaniu z promką konta Citi Priority sprzed 2 lat kiedy o każdą premię trzeba było pisać reklamację :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dzisiaj wpadła druga nagroda z II edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jest nagroda nr 1

    OdpowiedzUsuń
  40. U mnie też wpadła dzisiaj Nagroda nr 1.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli spełnione są wszystkie warunki promocji w 1 m-cu, to czy wypłata nagrody jest wypłacana naraz czy w 3-ech kolejnych po sobie miesiącach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W trzech kolejnych miesiącach. Dla kont założonych we wrześniu bonusy wpadły w listopadzie, grudniu i styczniu.

      Usuń
    2. tylko kto tu założył konto we wrześniu, jak ta promocja jest od października?

      Usuń
  42. Wygląda na to że chyba zaczęli sprawdzać czy "wynagrodzenie" jest faktycznie wynagrodzeniem. U mnie miesiąc wcześniej przeszło "wynagrodzenie". Żona robiąc to samo niestety w styczniu już nie dostała bonusu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przeszedł przelew z własnego konta z innego banku zatytułowany jako "wynagrodzenie" i bonus wpadł.

      Usuń
    2. U mnie podobnie -"Przelew od osoby indywidualnej z tytułem "wypłata" nie stanowi wpływu wynagrodzenia.

      Usuń
    3. No to wygląda na to że musieli zmienić podejście i weryfikują.

      Usuń
  43. U mnie taka odpowiedź na reklamacje

    Uprzejmie informuję, że Pana reklamacja nie została uznana.



    Zgodnie z regulaminem oferty „CitiKonto. Finansowa Rewolucja – edycja II” każdy Uczestnik, który najpóźniej do ostatniego dnia pierwszego miesiąca kalendarzowego, następującego po miesiącu w którym otwarto konto, otrzyma na to konto przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000 PLN, otrzyma nagrodę o wartości 50 PLN.



    Nadmieniam, że w kwestiach nieuregulowanych Regulaminem oferty „CitiKonto. Finansowa Rewolucja” mają zastosowanie postanowienia Regulaminu Rachunków Bankowych.

    Zgodnie, z którym pojęcie wpływu wynagrodzenia na Konto, rozumie się przez wpływ wynagrodzenia z tytułu umowy o pracę, oraz innych świadczeń związanych z pracą, świadczenia pieniężnego z ubezpieczenia emerytalnego lub rentowego.



    Na Pana rachunku nie odnotowaliśmy tego typu wpłaty, dlatego nagroda nie została wypłacona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli w tytule było "wynagrodzenie" to napisz im, że wpływ spełnia warunki regulaminu który nie stawia żadnych innych warunków.

      Usuń
    2. BTW ludzie pewnie dzwonili na infolinię, dopytywali czy zwykły przelew przejdzie i ta oto kolejną promocję z prostymi warunkami "spalili".

      Usuń
    3. niestety nie było w tytule wynagrodzenie

      Usuń
  44. ja otrzymałam nagrodę nr 1 ( 11 stycznia) za wynagrodzenie przesłane z konta nie firmowego.

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy płacili już premie za styczeń?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze brak.

      Usuń
    2. Mają czas do końca miesiąca.

      Usuń
    3. jeszcze nie ma

      Usuń
    4. u mnie wpłynęła wczoraj :)

      Usuń
    5. Potwierdzam, 8 lutego wpadła trzecia i ostatnia nagroda z II edycji :))

      Usuń
    6. jakim cudem? chyba nie możliwe żebyś zrobił transakcje w październiku, a skoro były zrobione w listopadzie to pierwsza nagroda w styczniu, druga w lutym i trzecia w marcu.

      Usuń
    7. Po pierwsze, gdybym zrobił transakcje w październiku, co jak sam zauważyłeś jest nie możliwe i wbrew regulaminowi to ostatnia nagrodę miałbym w styczniu.
      Po drugie, skoro transakcje zostały zrobione w listopadzie (trafne spostrzeżenie!) to chciałbym zauważyć, ze ROK ma 12 miesięcy (!!!), w związku z tym 1 nagroda wypada w miesiącu grudniu, a następne styczeń-luty :) . Liczysz do 11 (listopad) a powinieneś do 12 (grudzień), stąd pochodzi Twoje błędne rozumowanie. Inaczej mówiąc jeżeli transakcje sa w miesiącach XI-XII-I to premie wpadają XII-I-II, co jest zgodnie z Regulaminem promocji.

      Usuń
    8. z Regulaminu:
      Nagroda nr 1 zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, nagroda nr 2 do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta, a nagroda nr 3 wpłynie do końca czwartego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta.

      konto otwarce w listopadzie
      1 nagrodę wypłacą do końca drugiego miesiąca po otwrciu, tzn do końca stycznia, czyż nie? Pierwszy miesiąc po lisopadzie to grudzień, a drugi to styczeń. No itd
      skoro pierwsza do końca stycznia, to druga do końca lutego, a trzecia do końca marca.
      Ja pierwsż dostałam 11 stycznia, drugiej jeszcze nie

      Usuń
    9. Zgadza się, jeśli otworzyłeś konto w listopadzie to jest tak jak napisałeś i tak przewiduje Regulamin, ale zwróć uwagę, że II edycja rozpoczęła się 27 października i niektórzy otworzyli konto 27-31 października i dla nas "1 nagroda zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu otwarcia konta" czyli drugim miesiącem po otwarciu konta w październiku jest grudzień :)i zgodnie z Regulaminem 1 NAGRODA została wypłacona w miesiącu grudniu. Druga nagroda w trzecim miesiącu czyli w styczniu, a 3 nagroda w czwartym miesiącu czyli w lutym.

      To nie jest skomplikowane. Twój błąd polega na tym, że myślisz, iż wszyscy zaczęli otwierać konto w listopadzie a zapominasz o rozpoczęciu edycji od 27 października czyli o PAŹDZIERNIKU.

      Ci z PAŹDZIERNIKA mają wypłacane nagrody: grudzień, styczeń i luty a z LISTOPADA: styczeń, luty i marzec.

      Prościej się już nie da tego wytłumaczyć :/

      Usuń
  46. Wpadł ostatni bonus.

    OdpowiedzUsuń
  47. po zapytaniu dlaczego nie dostałąm nagrody nr 2, odpowiedzi nie otrzymałam, ale 50 zł owszem
    :)

    OdpowiedzUsuń
  48. dostał już ktoś bonus w marcu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprzednio płacili 11 sty 2021 oraz 08 lut 2021 - może dzisiaj?

      Usuń
  49. Ja już dostałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 2. edycję? Kiedy wpłynął?

      Usuń
    2. a u mnie nie ma, znowu musze się upominać jak poprzednio :(

      Usuń
    3. Nagrodę numer 3 otrzymałem 5 marca.

      Usuń
    4. To dziwne, bo oni niemal zawsze płacą w poniedziałki :)

      Usuń
  50. Jak pozostali? U mnie i u męża brak 3. nagrody. Chyba trzeba będzie się upomnieć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko wypłacone. Ale jak pytasz o bonus za luty to czas na wypłacenie mają do końca marca jeszcze.

      Usuń
    2. Dokładnie. Fakt, że dotychczas wypłacili części uczestników nie oznacza jeszcze, że nie wypłacą reszcie.

      Usuń
    3. mi nie wypłacili na czas(podobnie jak i drugiej) więc zapytałam czy jeszcze wyłacą czy mnie pominęli. Dostałam odp że nie spełniłam warunków, bo nie zapłaciłam przez GooglePay tylko zwykła płatnośc w internecie, co nie jest prawdą, i nagrody nie dostanę. No więc wczoraj jeszcze raz wiadomość z dowodami, zobaczymy co będzie. poprzednio też musiałam sie upominac.

      Usuń
    4. Wygląda na to, że oni są wciąż na ręcznym sterowaniu, ale to i tak mały pikuś w porównaniu do tego co się działo circa 2 lata temu z wypłatami (5 x 30 zeta) w promce ROR - co miesiąc reklamacja!

      Usuń
    5. @Irena, 18 marca 2021, 14:52

      Pisałbym odwołania aż do skutku - być może trafisz wreszcie na kogoś kompetentnego :)

      Usuń
  51. czy jest ktoś kto reklamował jakię sbrak wypłaty i mimo tego jej nie otrzymał. Upieraja mi się, że nie zapłaciłąm GooglePay. JAk nie uznają to co daej trzeba zrobić? (ew. czy sobie odpuścić?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie dostałem jeszcze ale czekam do końca marca.Na pewno nie odpuszczać.

      Usuń
    2. W aplikacji Google Pay jest historia transakcji więc łatwo to udowodnić.

      Poza tym jeśli dobrze pamiętam (vi konto mam już zamknięte) to w historii konta w CitiOnline też to widać że płatność GP

      Usuń
    3. W historii rachunku do każdej operacji wykonanej telefonem na terminalu POS pojawia się opis: Gxxxx, gdzie xxxx to 4 ostatnie cyfry karty wirtualnej.

      Handlowy wciąż nie rozpoznaje płatności GPay dokonanych w internecie i to właśnie jest problemem.

      Usuń
    4. U mnie to samo. Piszę odwołanie.

      Usuń
    5. Dziś minął termin wypłaty i niestety nie dostałam premii. Co za bank!

      Usuń
  52. Gdzie piszecie reklamację czy odwołanie? Też nie dostałam trzeciej nagrody. A transakcje zrobiłam GP w internecie ale już usunęłam kartę stamtąd. Jak udowodnić że zapłaciłam GP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej ciążko udowodnić, ja już z nimi wymieniam korespondencję od 11 marca. Nie wypłacą bo nie zrobiłam w GooglePay a zrobiłam. Ale dalej będę walczyła o swoja.

      Usuń
  53. Warunki spełnione i trzeciej nagrody nie ma.Może ktoś wklei gotowca co napisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy krótka notka w stylu: biorę udział w promocji "XXX". Mimo spełnienia warunków promocji w (jakim miesiącu) nie otrzymałem należnego bonusu. W związku z powyższym zgłaszam reklamację i proszę o weryfikację sytuacji oraz wypłatę nagrody. Odpowiedź proszę skierować na (i tu wskazać adres bądź wiadomość w poczcie wewnętrznej bankowości elektronicznej).

      Usuń
  54. U mnie taka odpowiedź: Transakcje, na które się Pani powołuje nie zostały dokonane za pośrednictwem zarejestrowanej aplikacji Google Pay a poprzez wybór formy płatności Google Pay ( są to płatności obsługiwana przez PayU)....i co dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam taką samą odpowiedź dwukrotnie i mimo że odpowiedzieli, że nie uznają reklamacji nagroda przyszła po 5 dniach od wiadomości.

      Usuń
    2. no to ja piszę po raz trzeci, może też wypłacą. A ktoś jeszcze tak ma?

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Odbierz gwarantowaną premię 350 zł + 70 zł do CCC + 50 zł na zakupy za konto w Santander Banku (+ zwroty do 300 zł + do 500 zł za polecenia + lokata 1%)

Na fali popularności poprzedniej edycji bank postanowił wznowić promocję. Jest to więc okazja dla tych osób, które poprzednią akcję przegapi...