Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: "Przepis na 40 zł z BLIKIEM", czyli promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

24.08.2020

"Przepis na 40 zł z BLIKIEM", czyli promocja dla obecnych klientów ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski do zaproszonych klientów skierował nową promocję.


Promocja "Przepis na 40 zł z BLIKIEM"
Do wzięcia czekają bonusy pieniężne w wysokości 20 lub 40 zł. A warunki do spełnienia są bardzo proste, bo wystarczy wykonać kilka transakcji BLIKiem.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w ING Banku Śląskim.]
💡 Jeśli jeszcze nie masz konta w ING Banku Śląskim, to na niniejszą promocję się nie załapiesz. Ale otwarcie takiego konta może otworzyć Ci drogę do podobnych propozycji tego banku w przyszłości. A już na start zyskasz do 160 zł: za Konto Direct (dla wszystkich pełnoletnich) lub za Konto Mobi (dla osób w wieku 18-26 l.).

"Przepis na 40 zł z BLIKIEM"


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, posiadająca konto w ING Banku Śląskim (Direct, Premium, Student, Mobi, Klasyczne, PRP, Komfort), która otrzyma(ła) od banku propozycję skorzystania z promocji w bankowości Moje ING.

Nagroda. Do wzięcia czeka bonus pieniężny w wysokości 20 lub 40 zł, który bank wypłaci na konto osobiste. Uczestnikowi promocji przysługuje tylko jedna nagroda (w wysokości 20 lub 40 zł).

Zasady promocji. Jeśli znajdziesz się w gronie klientów wyróżnionych przez bank, tj. otrzymasz zaproszenie do wzięcia udziału w promocji, to pozostanie spełnić poniższe warunki:
  • do 4.09.2020 r. zapisz się do promocji za pomocą formularza, do którego bank linkuje w zaproszeniu; 
  • by uzyskać bonus 20 zł, do 11.09.: 
    • wykonaj min. 2 płatności BLIKiem za zakupy w sklepach internetowych na kwotę min. 5 zł każda lub 
    • wykonaj 2 przelewy na telefon BLIK do dwóch różnych odbiorców (na różne numery telefonów) na kwotę min. 5 zł każdy 
  • albo by uzyskać bonus 40 zł, do 11.09.: 
    • wykonaj min. 2 płatności BLIKiem za zakupy w sklepach internetowych na kwotę min. 5 zł każda oraz wykonaj 2 przelewy na telefon BLIK do dwóch różnych odbiorców NA nim. 5 zł każdy;
  • do 25.09.2020 r. (czyli do dnia wypłaty bonusu) posiadaj konto w ING Banku Śląskim powiązane z BLIKiem.

Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z tej formy płatności, sprawdź jak korzystać z BLIKa?

Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczce Sylwii.

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:



Przydatne dokumenty:

13 komentarzy:

  1. Można zrobić przelew na swój nr tel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wyskakuje błąd
      jedyną opcją przelewu na własne konto jest zarejestrowanie innego numeru w drugim banku

      Usuń
  2. To chyba jakiś żart: chcą, żeby ściągnąć ich apkę, po czym żeby blikować w NADZIEI na 2 dyszki?
    Ja wciąż czekam na moje 102 zł za wpłaty na KO :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dokładkę to tylko dla 'zaproszonych' klientów - cyrk!

      Usuń
  3. Proszę doprecyzować propozycję skorzystania z promocji w bankowości Moje ING... Mianowicie, gdzie ma przyjść od banku ta informacja? Na aplikację, na maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na skrzynkę "Wiadomości" w bankowości.

      Usuń
  4. Czy ktoś dostał zaproszenie do skorzystania z tej lub innej promocji w ING?

    Mam konto od 8 lat i nigdy nie dostałem żadnego zaproszenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nie masz wyrażonych zgód marketingowych.

      Usuń
    2. Też mam od lat i żadnego zaproszenia :D

      Usuń
    3. u mnie to samo od 10 lat nigdy ,raz dostalem ,ale nie moglem skorzystac bo w systemie "podobno" nie mam konta -nawet placowka,infolinia nie pomogla tak mi sie wydaje ze "stazy" posiadacze konta powyzej 8 lat wogole nie sa brani ppod uwage na promo -znajomi tez nic nie maja .zgody ok jedyny plus to darmowe konto.

      Usuń
  5. Jeśli korzystasz aktywnie z konta to nie dostaniesz zaproszenia,jeśli nie korzystasz już z ing aktywnie to też nie dostaniesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie z tym bywa. Ja miałem wpływy wynagrodzenia a dostałem zaproszenie do promocji. Ale z blika korzystam i tu zaproszenia już faktycznie nie mam.

      Usuń
  6. Nie korzystam już z blika w ing bo korzystam w innym banku.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...