Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Premia do 160 zł za konto osobiste Direct w ING Banku Śląskim

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

1.07.2020

Premia do 160 zł za konto osobiste Direct w ING Banku Śląskim

Bank z lwem w logo właśnie odpalił kolejną edycję swej promocji konta.

Premia 160 zł za Konto Direct w ING
Do zgarnięcia czeka gwarantowana premia pieniężna do 160 zł. Tak jak wysokość premii, tak i warunki do spełnienia nie uległy zmianie w porównaniu do poprzedniej edycji tej promocji.

[Promocja zakończona. Sprawdź aktualnie dostępne promocje w ING Banku Śląskim.]

Premia do 160 zł za Konto Direct


Dla kogo promocja? Udział wziąć może osoba pełnoletnia, która co najmniej od 1.04.2019 r. nie posiadała, ani nie współposiadała Konta z Lwem (Direct, Komfort, Mobi, Premium, Klasyczne, Student, PRP) w ING Banku Śląskim.

Nagroda. W promocji zgarnąć można gwarantowaną premię pieniężną 100 lub 160 zł (jej wysokość zależy od warunków, które spełnisz). Wypłata premii nastąpi na konto w ING Banku Śląskim, więc środki będzie można przelać, wypłacić lub wydać na dowolny cel.

Zasady promocji. By wziąć udział w promocji konta w ING Banku Śląskim:
  • do 30.09.2020 r. otwórz Konto Direct (chodzi o złożenie wniosku w tym terminie) wraz z dowolną kartą wydawaną do konta oraz zawrzyj umowę o Otwarte Konto Oszczędnościowe i dostęp do bankowości internetowej (udział w promocji gwarantują tylko wnioski złożone przez Internet), wyrażając przy tym zgody na przekazywanie przez Bank informacji handlowych (marketingowych) i profilowanych informacji handlowych w sposób elektroniczny.
  • do 31.12.2020 r. wykonaj płatności kartą lub BLIKiem na sumę co najmniej 1 000 zł (mogą to być płatności w dowolnych punktach handlowo-usługowych, jak i w Internecie).

Za spełnienie powyższych warunków zapewnisz sobie bonus 100 zł. Ale to nie wszystko, bo jest jeszcze dodatkowa premia 60 zł. By ją uzyskać, również najpóźniej do 31.12.2020 r.: 
  • wykonaj 3 płatności BLIKiem za zakupy w sklepach internetowych oraz
  • w każdym z trzech dowolnych miesięcy otrzymaj wpływ na konto w wysokości min. 1000 zł (może to być wynagrodzenie, renta lub emerytura; Wpływ nie może być przekazywany z rachunku, którego posiadaczem jest klient indywidualny. Nie będą też brane pod uwagę wpłaty własne w oddziałach banku lub wpłatomatach).

Wypłata premii (100 lub 160 zł) ma nastąpić na Otwarte Konto Oszczędnościowe najpóźniej do 15.01.2021 r. Do momentu jej otrzymania posiadaj konto osobiste założone w promocji wraz z wydaną do niego kartą oraz Otwarte Konto Oszczędnościowe.

Konto Direct w ING Banku Śląskim - szczegóły oferty


Główne cechy Konta Direct, czyli konta osobistego otwieranego w ING Banku Śląskim, to:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (bez warunków);
  • 0 zł za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej i mobilnej;
  • 0/7 zł - opłata miesięczna za kartę wydawaną do konta nie jest pobierana, jeżeli w okresie rozliczeniowym wykonasz płatności kartą na sumę min. 300 zł (do tej sumy wliczą się już transakcje wykonywane na potrzeby promocji); okres rozliczeniowy w ING Banku Śląskim liczony jest od 29. dnia miesiąca do 28. dnia miesiąca następnego;

    opłata nie jest pobierana za pierwszy niepełny okres rozliczeniowy, w którym otwierasz konto; do płatności zwalniających z opłaty za kartę nie wliczają się płatności BLIKiem; 
  • 0 zł za wypłatę gotówki w bankomatach ING Banku Śląskiego oraz sieci Planet Cash; w pozostałych bankomatach: 0 zł za pierwszą wypłatę w miesiącu; 5 zł za drugą i każdą kolejną wypłatę w miesiącu (takie zasady obowiązują też dla wypłat BLIKiem). 

Regulamin promocji wymaga, by założyć też Otwarte Konto Oszczędnościowe (OKO), bo to właśnie na ten rachunek wpłynie premia (na co dzień nie ma potrzeby korzystania z tego konta). OKO to rachunek oszczędnościowy prowadzony bezwarunkowo za 0 zł. Darmowe są też wszystkie przelewy z konta oszczędnościowego na własne konto/konta w ING Banku Śląskim.

Do promocji z premią do 160 zł kwalifikują wyłącznie wnioski o konto złożone przez Internet (w regulaminie bank zaznaczył jednak, iż "promocja nie dotyczy kont otwieranych przez system bankowości internetowej Moje ING" - to informacja dla obecnych klientów banku, którzy już takowy dostęp posiadają, np. korzystając z karty kredytowej lub innego produktu).

Po złożeniu wniosku objętego promocją, otwarcie konta można sfinalizować na jeden z trzech sposobów:
  • przelewem weryfikacyjnym - można go wykonać wyłącznie z własnego konta w wybranych bankach (są to: Alior, Bank Pocztowy, BNP Paribas, mBank, Pekao i Santander Bank), które zostało otwarte z pełną weryfikacją (a więc nie przelewem weryfikacyjnym, a np. poprzez zawarcie umowy w placówce banku lub za pośrednictwem kuriera). Z takiego konta będzie należało wykonać przelew 1 zł do ING Banku Śląskiego, który sprawdzi czy dane przy tym przelewie (imię, nazwisko, adres) idealnie pokrywają się z tymi, które wpiszesz we wniosku o Konto Direct. Tę złotówkę bank zwróci, a jeśli weryfikacja przebiegnie pozytywnie, to otworzy też konto;
  • za pośrednictwem kuriera - w tym przypadku formalności ograniczone są do minimum, bo - z tego co pamiętam, gdy sam zakładałem konto już jakiś czas temu - wystarczą 2 podpisy;
  • w oddziale banku - pamiętaj zasygnalizować doradcy w placówce, że chodzi właśnie o dokończenie formalności przy wniosku już złożonym, a nie zakładanie konta od początku (bo wówczas nie będzie się ono kwalifikowało do promocji).

Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi dzięki mailingowi dla Czytelników bloga Bankobranie. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam do dwóch razy w tygodniu. Zapis na newsletter zajmuje chwilę, podobnie jak rezygnacja (jeśli kiedyś z jakieś przyczyny tak postanowisz):

Przydatne dokumenty:

28 komentarzy:

  1. Wypłata do 15.01.2021 a nie 15.10.2020 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy przelew z innego konta np. kolegi z tytułem "Wynagrodzenie" będzie ok do spełnienia warunków promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wpływ nie może być przekazywany z rachunku, którego posiadaczem jest klient indywidualny"

      Usuń
    2. Dobrze rozumiem, że przelew musi być z konta firmowego?
      Czyli tak a prawdę trzeba przenieść wynagrodzenie...

      Usuń
    3. Czy przelew ze swojego konta działalności gospodarczej będzie uznane za wynagrodzenie?

      Usuń
  3. Mam tylko OKO w Ing. Czy jezeli założę ror to też obejmie mnie promocja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie możesz ale praktycznie nie bo wniosek możesz odsyłać cię do Moje ING (jeżeli masz dostęp). A tam wniosek złożony nie bierze udziału w promocji. Niestety przerabiałem to jakiś czas temu. No ale może coś się zmieniło. Spróbuj i daj znać.

      Usuń
  4. Nie ma żadnych wykluczen co do platności? Revoluta można doładować i tym samym spełnić warunki promocji?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełnomocnikiem do konta Żony czy załapie się na tą promocję jak założę konto na siebie ? Z góry dzięki za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem współwłaścicielem kredytu (żona posiada konto w ING) i strona po wpisaniu podstawowych danych wysyła mnie do oddziału w celu założenia konta :/

      Usuń
    2. Też tak miałem i poszedłem do banku i założyłem konto bez promocji i przez formularz kontaktowy zgłosiłem się do promocji i dostałem potwierdzenie że mnie zakwalifikowali.

      Usuń
  6. Czy we wniosku jako kartę można wskazać kartę wirtualną? Spełnia ona warunki promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji dopuszcza jakąkolwiek kartę płatniczą (debetową) do konta.

      Usuń
  7. Mam konto w ING, na które wchodzi mi wynagrodzenie.
    Otrzymałam już nagrody (260 zł) i zastanawiam się nad jego zamknięciem.
    Czy możecie mi podpowiedzieć czy są jeszcze jakieś korzyści z utrzymania tego konta? np. polecenie, karta kredytowa, rachunek oszczędnościowy….?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość często (w porównaniu z innymi bankami) zdarzają się tutaj promocje dla obecnych klientów (najczęściej zaproszonych). Aktualnie programu poleceń brak (już od dłuższego czasu). Rachunek oszczędnościowych oprocentowany - delikatnie rzecz ujmując - skromnie (ale obecnie to już standard, niestety).

      Usuń
  8. Witam, kiedyś byłem klientem ING- dokładnie do 27.03.2019 (wtedy zamknąłem konto i kartę), a więc z tej promocji teoretycznie mogę skorzystać. Nie mogę jednak otworzyć konta przez stronę internetową, ani przez aplikację mobilną, bo system po wpisaniu moich danych na siłę przekierowuje mnie do bankowości Moje ING (otwarcie konta w ten sposób nie kwalifikuje do premii). A więc warunki spełniam (nie mam konta), ale technicznie nie mogę go otworzyć w taki sposób aby z promocji skorzystać. Konsultantka na czacie potwierdziła, że konto mogę otworzyć jedynie w oddziale i nie mogę wziąć udziału w promocji. Czy spotkaliście się z taką sytuacją?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy składaniu dyspozycji zamknięcia rachunku zapomniałeś zamknąć dostęp do bankowości internetowej. W oddziale zrobią to od ręki i wówczas możesz złożyć nowy wniosek internetowy.

      Usuń
    2. Dzięki- na to nie wpadłem.

      Usuń
    3. Nie działa. Zamknąłem bankowość elektroniczną. Po kilku dniach próbowałem założyć konto. System odsyła mnie do oddziału. Pasuję.

      Usuń
    4. Powinni zamknąć umowę ramową.

      Usuń
  9. Czy przelew wynagrodzenia może być z mojego konta działalności gospodarczej ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, u mnie w jednej z poprzednich edycji przeszło.

      Usuń
  10. Do konta dają Visę czy MC?

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dopiero dzisiaj złożę wniosek a kurier przyjedzie za parę dni to będę brać udział w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Liczy się data złożenia wniosku. Oni to nazywają otwarciem konta, a podpisanie dokumentów nazywają weryfikacją tożsamości. I to może być później. Sprawdzone. Już to przerabiałem na własnym przykładzie.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...