Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III" (do 300 zł): czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

14.05.2020

Uczestniku promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III" (do 300 zł): czas uzupełnić dane!

Naszedł czas finalizacji rekordowo popularnej promocji z początku tego roku.

Finalizacja promocji "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III" (do 300 zł)
Kto założył konto w Santander Banku i spełnił warunki promocji, ten teraz powinien dostać maila powiadamiającego o przyznaniu bonusu do 300 zł. By tę nagrodę otrzymać, trzeba jeszcze pamiętać o uzupełnieniu numeru rachunku konta do wypłaty bonusu. Podpowiadam też jak zarobić, będąc już klientem Santander Banku.

Promocję "Konto Jakie Chcę z Bonusem - edycja III" opisywałem szczegółowo na blogu, gdy tylko się pojawiła. Dziś przypomnę to, co najważniejsze.

By wziąć udział w promocji i zgarnąć bonus 200 zł, należało:
  • do 29.02.2020 r. zarejestrować się na stronie promocji i zawnioskować o Konto Jakie Chcę w Santander Banku wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą, wyrażając przy tym wymagane zgody;
  • do 15.03. zawrzeć umowę z bankiem; 
  • w dwóch następujących po sobie miesiącach od otwarcia konta (najpóźniej do 30.04.) wykonać - w każdym z tych miesięcy - min. 5 płatności kartą wydaną do konta i/lub BLIKiem.

Z kolei dla uzyskania dodatkowego bonusu w wysokości 100 zł, trzeba było jeszcze:
  • do 30.04.2020 r. zapewnić wpływy na konto na sumę min. 1000 zł.

Kto te warunki spełnił, ten powinien otrzymać maila od organizatora z powiadomieniem o przyznaniu bonusu/bonusów (polecam sprawdzenie spamu, gdyż wyjątkowo dużo osób zgłasza, że to właśnie tam wpadł ten wyczekiwany mail). Na tę wiadomość trzeba zareagować i w ciągu 7 dni zalogować się na stronie promocji, by tam podać numer rachunku konta założonego w Santander Banku. To właśnie na ten rachunek nastąpi wypłata nagrody (najpóźniej do 31.05.2020 r.).

Jeśli taka wiadomość do Ciebie nie dotarła, to nieco niżej wyjaśniam co zrobić w takiej sytuacji. Najpierw podpowiem jednak, jak w chwili obecnej zarobić możesz równie (jeśli nie jeszcze bardziej) łatwo.

Promocje dla klientów Santander Banku


Poniżej znajdziesz okazje do bankobrania, dzięki którym możesz zarobić jeszcze więcej. To dodatkowe propozycje Santander Banku.

Do 500 zł w programie poleceń


Jako osoba już posiadająca konto osobiste w Santander Banku, możesz zarejestrować się w programie "Polecam mój Bank - edycja VII". Szlak poprzez udział w promocji konta w Santander Banku został już przez Ciebie przetarty, więc teraz Konto Jakie Chcę możesz polecić komuś z rodziny lub znajomemu. Za skuteczną rekomendację uzyskasz premię 50 zł (łącznie można zgarnąć 10 takich premii, co w sumie da nawet 500 zł). A polecać teraz jest łatwiej, bo polecona osoba łącznie uzyskać możne co najmniej 250 zł dzięki nowej edycji Money manii.

Do 900 zł za konto firmowe w Santander Banku


Nawet gdy już jesteś klientem Santander Banku (posiadając konto osobiste), to jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, możesz zyskać do 900 zł za Firmowe Konto Godne Polecenia.

Aktualne promocje w innych bankach


By zyskać dzięki promocjom w innych bankach, sprawdź poniższe propozycje:

A jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, to sporo możesz też zyskać dzięki promocjom kont firmowych. Do wzięcia czeka do 1700 zł (realne ok. 680 zł) od Alior Banku, lub do 1000 zł od Pekao.

Co zrobić gdy brak maila od organizatora?


Temat finalizacji tej promocji rozgrzany jest do czerwoności. Pod pierwotnym wpisem prześwietlającym promocję jest rekordowo dużo pytań o to, czy mail już dotarł (posty na ten temat pojawiają się już od kilku dni, a łącznie komentarzy jest tam już prawie 400). Dostaję też bardzo dużo wiadomości. Ale z drugiej strony temu nie można się dziwić, bo promocja ta cieszyła się rekordowym wzięcie, a wśród uczestników jest zapewne wiele osób, które dopiero zaczęły korzystanie z promocji bankowych.

W tego typu promocjach jest tak, że maile zazwyczaj przychodzą na ostatnią chwilę (w promocji z bonusami do 300 zł za konto w Santander Banku organizator dał sobie czas do 15.05.2020 r. włącznie). I prawie tak stało się tutaj, bo maile organizator zaczął rozsyłać w przedostatnim dniu. Na chwilę publikacji niniejszego wpisu nawet jeszcze nie wszyscy otrzymali maila powiadamiającego o przyznaniu premii. Pozostaje jeszcze chwilę zaczekać, bo od organizatora promocji dziś (ok. godz. 13:30) otrzymałem informację, że rozpoczął wysyłanie wiadomości powiadamiających o przyznaniu bonusów. Z racji dużej liczby wiadomości, ich wysyłka została rozłożona na 7 godzin. Zatem niektórzy maila mogli już dostać, a inni otrzymają dopiero wieczorem. Taka rozłożona w czasie wysyłka maili ma na celu zminimalizowanie ryzyka uznania tych maili spamem.

Od siebie dodam jeszcze, że niektórzy operatorzy maili "zamrażają" dostarczanie wiadomości. Jakkolwiek to brzmi, to tak niestety się zdarza, czego doświadczam, wysyłając newsletter do Czytelników i testując przy tej okazji różne skrzynki mailowe - opóźnienia bywają kilkugodzinne.


Na początek warto przeszukać skrzynkę mailową. Zdarza się bowiem, że tego typu wiadomości trafiają do spamu lub "ukrywają się" w folderach typu "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli jednak i tam wyczekiwanego powiadomienia nie ma, to pozostaje zgłoszenie reklamacji. A regulamin promocji przewiduje następujący proces reklamacyjny:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce "REKLAMACJE" podając numer umowy, albo numer konta bankowego otwartego w ramach akcji oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków podając imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji w terminie do 15.06.2020r. 
2. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 
3. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową."

Na koniec przypomnę, że w tej okazji do bankobrania zdobyć szło jeszcze więcej (w zależności od czasu złożenia wniosku i zawarcia umowy o konto): do wzięcia była też premia 50 lub 80 zł za otwarcie konta z polecenia oraz do 150 zł za zapewnienie wpływów wynagrodzenia na konto w Santander Banku. Posiadacze Konta Jakie Chcę mogą też ciągle korzystać ze zwrotów za opłacanie rachunków i faktur za media. 

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


365 komentarzy:

  1. Mam maila. Żona jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o której rozsyłali?

      Usuń
    2. jezeli przypadkowo skasowałem maila , można poprosić organizatora aby podesłał jeszcze raz ??

      Usuń
    3. dostałam maila o 13.49

      Usuń
    4. Ja niestety pomimo spełniena warunków wpływu 1000 zł i płatności kartą 5 razy w miesiącu, nie otrzymałam maila... :( Czy jest ktoś również nie otrzymał?

      Usuń
    5. Ja też nie otrzymałam maila. Reklamację muszę pisać

      Usuń
    6. Tez nie mam x2

      Usuń
    7. Też nie otrzymałam, a przeniosłam tam swoje wpływy, więc było tego trochę...

      Usuń
  2. Ciekawe, czy za przeniesienie wypłaty premię też w terminie wypłacą?? Czekam nie tylko na 300 zł, ale jeszcze na 150 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku premii za wpływy, organizatorem był bank i na wypłatę premii dał sobie czas do końca maja, więc pozostaje jeszcze trochę zaczekać.

      Usuń
  3. jeżeli przypadkowo bym skasował tego maila mogę w inny sposób zalogować się na moje konto ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalogować się możesz, ale nie ma tam miejsca na podanie numeru konta.

      Usuń
  4. Ja nadal nie mam i boję się czy wszystko zrobiłem �� zgody marketingowe zaznaczone na koncie, eek też zrobione, płatności w dwóch miesiącach też, przelew tysiąc też, wiec nie wiem co mogło pójść nie tak

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto i kiedy wypłaci dodatkowe 50zł za założenie konta z polecenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpinam się z pytaniem, mail o nagrodzie 300 przyszedł, ale kto i kiedy płaci 50 zł za polecenie?

      Usuń
    2. Bank. Wypłaty już były :)

      Usuń
    3. ja też już dostałam za polecenie. Bank przysłał mi sms z informacją o nagrodzie a pieniądze przyszły na konto - dokładnie 20.03.2020.

      Usuń
    4. Pieniądze za polecenie były już wypłacane. Z mężem też nie dostaliśmy tego bonusu, ale po zgłoszeniu reklamacji na infolinii po ok 2 tyg. wypłacili pieniądze.

      Usuń
    5. ja też nie otrzymałam maila

      Usuń
  6. Z jakiego adresu przychodzi mail?

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jest jakas wymiana kodow polecajcych do banku?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jeszcze nie dostałem maila ,chociaż warunki na pewno spełniłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie nie masz tego EKG czy coś w podobnego?

      Usuń
  9. Czy ktoś na gmailu jeszcze nie dostał maila?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ktoś z pocztą na gmailu nie dostał jeszcze od nich nic?

    OdpowiedzUsuń
  11. A kiedy będzie można zamknąć konto? Są jakieś kruczki? Czy mogę odrazu jak tylko dostanę przelew, przelać wszystko na inne konto i złożyć wniosek przez internet?
    Dziękuje za tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też pusto w skrzynce email a warunki na pewno spełnione - pozostaje tylko czekać dalej :)
    Za polecenie (pytał ktoś wyżej w komentarzu) - osobiście otrzymałem nagrodę już w marcu (50 zł), prawie zaraz po spełnieniu warunków promocji.

    OdpowiedzUsuń
  13. W jaki sposób można odwołać reklamację? Po wysłaniu reklamacji zauważyłem wiadomość w spamie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. maila nadal brak

    OdpowiedzUsuń
  15. Warunki spełnione, maila brak. Mam konto na gmailu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ci co maja konto na gmailu sprawdźcie spam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na GMAILu sprawdźcie folder SPAM u mnie 3 osoby brały udział i wszystko w spamie wylądowalo

    OdpowiedzUsuń
  18. Sprawdzajcie folder SPAM na Gmailu

    OdpowiedzUsuń
  19. Maila jak nie było tak nie ma :( Coś mi sie wydaje, ze zaczyna sie kombinowanie by nie wypłacić nagrody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ja i jeszcze 4 osoby brały udział. Choć o różnych godzinach to wszyscy maile dostaliśmy. Ale tymczasem lepiej napisać o kombinowaniu niż sprawdzić spam, sprawdzić czy na pewno wszystkie warunki spełnione i napisać reklamację a dopiero po odpowiedzi oceniać.

      Usuń
    2. To typowe dla tego banku. U mnie to 3. promka (poprzednio 2 razy z BZ-WBK) i zawsze kończyło się reklamacją!

      Usuń
    3. Szkoda, że wszystko sprawdzone Anonimowy (9:10). Reklamacje można pisać dopiero od dnia jutrzejszego bo teoretycznie wg regulaminu, który na pewno przeczytaleś skoro jesteś tak zaznajomiony z wszystkim, wiadomość można dostać do końca dnia dzisiejszego.

      Usuń
  20. kurcze wczoraj może i wczoraj przyszedł mail ale wszystkie przed przzeczytaniem artukułu skasowałem .co zrobić ?? pisać do organizatora aby podesłał jeszcze raz maila ??

    OdpowiedzUsuń
  21. Mail przychodzi od Bonus eBroker Partner, ale jezeli konto zostalo zalozone w marcu to przyjdzie kolo 15 czerwca. W jaki sposob i kiedy otrzymuje sie bonus za polecenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W marcu to już chyba była inna promocja.

      Usuń
    2. By wziąć udział w tej promce i zgarnąć bonus 200 zł, należało:
      - do 29.02.2020 r. zarejestrować się na stronie promocji i zawnioskować o Konto Jakie Chcę w Santander Banku wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą, wyrażając przy tym wymagane zgody;
      - do 15.03. zawrzeć umowę z bankiem

      Usuń
  22. Ja też nadal nie mam maila. Konto na Gmailu. Spam sprawdzony.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie niestety meila brak - poczta na interii. 2 osoby brały udział i żadna nie otrzymała meila pomimo spełnienia warunków. Jak złożyć reklamację skoro nie ma nigdzie zakładki Reklamacje?

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć. Ja również nie dostałem maila, choć spełniłem wszystkie warunki promocji. W dodatku, po zalogowaniu się na swoje konto ebroker nie mam nawet zakładki reklamacje. Co robić?

    OdpowiedzUsuń
  25. Mr Złotówa
    Czy mógłbyś dowiedzieć się u organizatora, czy teoretycznie wysyłka maili po ich stronie sie już zakończyła czy będzie trwać jeszcze w dniu dzisiejszym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam

      plus żeby dali info jak najlepiej to reklamować, zakładki reklamacja na stronie organizatora brak

      Usuń
    2. Otrzymałam dzisiaj 15.05.2020 wiadomość na moje zapytanie o meila: "wiadomość o przyznaniu bonusu została wysłana do wszystkich osób, które w ocenie banku spełniły warunki do przyznania bonusu. Wiadomość nie została wysłana do osób które nie spełniły tych warunków. Zgodnie z regulaminem, istnieje prawo do zgłoszenia reklamacji. Prosimy o zgłoszenie reklamacji w zakładce "reklamacje" po zalogowaniu się do profilu uczestnika. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.

      Pozdrawiamy,
      zespół eBrokerPartner"

      Usuń
  26. Na swoim profilu uczestnika nie mam (wcześniej też nie miałem) zakładki REKLAMACJE. Czy ktoś ma tak jeszcze? Potwierdzenie uczestnictwa w programie dostałem, warunki spełnione, zgody wyrażone. Ktoś ma tak jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam na smartfonie. Na laptopie zakładka jest

      Usuń
    2. Lileczka, ja własnie na laptopie nie mam. Zresztą na smartfonie też nie.

      Usuń
    3. Być może to zależy od rodzaju przeglądarki ... na Chrom wersja 81.0 widzę taki przycisk.

      Usuń
    4. Ja już złożyłam reklamację. Wysłałam zapytanie czy wysyłali meila. Dostałam odpowiedź że wysłali do wszystkich którzy spełnili warunki promocji. Ja spełnilam i nie mam. Więc złożyłam reklamację. Ciekawe co wymyślą.

      Usuń
    5. Co do zgód to może rozbijać się o EKK. Kto maila nie dostał niech sprawdzi sobie co tam ma ustawione.

      Usuń
    6. a gdzie to sprawdzić?

      Usuń
  27. mam Gmaila i nadal maila nie otrzymałem, w spamie brak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na gmail i żony na interii też brak :(

      Usuń
  28. Sprawdźcie spam. U mnie na gmailu właśnie tam był mail.

    OdpowiedzUsuń
  29. gmail brak maila na dwóch kontach

    OdpowiedzUsuń
  30. Również brak maila mimo 100% warunków spelnionych

    OdpowiedzUsuń
  31. Również brak wiadomości. Gmail. Dziś 15 maja, więc jeszcze nie jest po terminie :) czekamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na FB Bankobrania ktoś cytował odpowiedź eBrokera, że wszystkie maile zostały wysłane wczoraj. Jak ktoś maila nie ma to ma pisać reklamację.

      Usuń
    2. Rozumiem, już napisałam @ i złożyłam reklamacje. Dzięki

      Usuń
  32. U mnie na wp brak maila w aplikacji ale jak się zalogowałem na komputerze to mail był!

    OdpowiedzUsuń
  33. Uzupełnione. Czekam na wypłatę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pytanie do tych, którzy otrzymali maila - do jakiego folderu trafił?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie ma reguł, gdyż jest to uzależnione od rodzaju poczty internetowej.

      Usuń
    2. poczta na interia, u mnie normalnie w odbiorczych na 4 konta w promce 2 osoby dostały dwie nie kazda isoba ooczta w interii do północy maja czas.

      Usuń
  35. U mnie też brak maila spam przeszukany za polecenie też brak

    OdpowiedzUsuń
  36. brak jakiejkolwiek maila z potwierdzeniem złożenia reklamacji. jakaś ściema z tym wszystkim...

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja nie dostalam nawet tego 50 zł i maila o premii tez nie widać :/

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie na gmail brak,u żony na interii brak :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Czemu składacie już reklamacje, skoro czas na rozesłanie maili mają do dziś?

    OdpowiedzUsuń
  40. To wygląda na powtórkę z rozrywki innej promki Wubeku sprzed 5 lat KGP z premią 100 zł, której organizatorem była Agora Performance - zalew reklamacji. Bank szukał na siłę pretekstów nie podając info do organizatora i/lub upierając się na brak włączenia EKK.

    OdpowiedzUsuń
  41. Otrzymałam odpowiedź na meila że wysłali do wszystkich którzy spełnili warunki promocji. Do mnie nie wysłali pomimo, że warunki spełnilam, dlatego też złożyłam reklamację.

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy ktoś dostał maila dzisiaj?

    OdpowiedzUsuń
  43. Witamy,

    wiadomość o przyznaniu bonusu została wysłana do wszystkich osób, które w ocenie banku spełniły warunki do przyznania bonusu. Wiadomość nie została wysłana do osób które nie spełniły tych warunków. Zgodnie z regulaminem, istnieje prawo do zgłoszenia reklamacji. Prosimy o zgłoszenie reklamacji w zakładce "reklamacje" po zalogowaniu się do profilu uczestnika. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.

    Pozdrawiamy,
    zespół eBrokerPartner

    -poszła reklamacja

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie też poszła reklamacja zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciekawe gdzie był kruczek... 😉
    Niby wszystkie warunki spełnione a jednal nie.
    Może była potrzebna jakąś zgoda napisana czcionką 2,0 gdzieś na dole strony, której część osób nie zdołała dostrzec i dała się zrobić w bambuko.
    Lecę w trybie natychmiastowym zamknąć rachunek w tym śmiesznym banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamknięcie konta to... najgorsze co można obecnie zrobić, bo to poddanie się. Najpierw warto zgłosić reklamację i wyjaśnić sprawę. By odebrać co swoje.

      Po liczbie zgłoszeń można domniemywać, że to może być jakaś ogólna kwestia/problem, który - miejmy nadzieję - da się szybko wyjaśnić.

      Usuń
    2. Jak 18 maja nie otrzymam e mail będę reklamował tylko nie mogę znaleźć gdzie ta reklamacja jest 50zl też nie dostałem

      Usuń
  46. 2 znajome osoby potwierdziły że link wszyscy mają taki sam. U mnie u 2 osób pisze że nie mam prawa do bonusu, a u 3ciej wyskoczyło żeby podać numer konta więc raczej jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli osoby, które nie spełniły warunków też dostają wiadomość?
      U mnie nadal cisza...

      Usuń
    2. jaki link?

      Usuń
    3. bonus@ebrokerpartner.pl

      Usuń
  47. Mnóstwo osób nie dostało meila potwierdzającego. Ciekawe jak organizator do tego podejdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie oczywiście zrzucał winę na bank - przerabiałem to już kilka razy.

      Usuń
  48. Witamy,

    wiadomość o przyznaniu bonusu została wysłana do wszystkich osób, które w ocenie banku spełniły warunki do przyznania bonusu. Wiadomość nie została wysłana do osób które nie spełniły tych warunków. Zgodnie z regulaminem, istnieje prawo do zgłoszenia reklamacji. Prosimy o zgłoszenie reklamacji w zakładce "reklamacje" po zalogowaniu się do profilu uczestnika. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.
    Pozdrawiamy,
    zespół eBrokerPartner

    Z ciekawości jeszcze sprawdziłem, czy wszystkie zgody zaznaczone (tak), czy płatności spełnione w 2 miesiącach (tak), wiadomość potwierdzająca udział z linkiem aktywacyjnym (przyszła). Nie wiem, co jest grane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacja o tej odpowiedzi zespołu eBrokerPartner pojawia się już po raz trzeci :)

      Usuń
  49. Liczę, że jeszcze mają czas do 0.00 Więc reklamację będę składała dopiero jutro A u mnie jedna na trzy osoby otrzymała wczoraj link potwierdzający otrzymanie nagrody Czekam z niecierpliwością :-/

    OdpowiedzUsuń
  50. Warto zwrócić uwagę na to, że mail nie przychodzi od banku Santander, tylko z konta eBroker. U mnie pjoawił się 14 maja 2020 roku.

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy ktoś dostał jakiekolwiek potwierdzenie złożenia reklamacji poprzez zakładkę na stronie? Spełniłam wszystkie warunki promocji, maila nie otrzymałam. Obawiam się sytuacji, że nie otrzymam żadnej odpowiedzi na reklamację a nawet nie mam dowodu na potwierdzenie, że ja złożyłam i z jaką datą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma potwierdzenia. Możesz im wysłać maila jak ci zależy mieć dowód.

      Usuń
    2. Jednak w regulaminie są tylko dwie formy reklamacji, a e-mail nie jest jedną z nich :)

      Usuń
  52. Ja też jestem pewien, że wszystkie warunki spełniłem dokładnie wg regulaminu! Myślę, że teraz będą wymyślać argumenty z czapy np. że nie odebrałeś wtedy a wtedy telefonu (teoretycznie obowiązku odbierania telefonu nie ma w regulaminie - wystarcza zaznaczona zgoda na komunikację co pewnie ma każdy z nas, którzy nie otrzymali maila!!!) albo, że czegoś nie wcisnęli w "gratisie" lub jakiejś mega inwestycji.

    Osobiście tego nie popuszczę i powalczę bo nie lubię jak się mnie naciąga. Z tymi reklamacjami to już sobie cały ten proces trochę "śmierdzi"- żadnego potwierdzenia, żadnej wiadomości, z ich formularza, że użytkownik nie ma historii wysłania wiadomości - kompletnie nic, równie dobrze za miesiąc powiedzą, że nic nie doszło i koniec terminu zgłaszania nieprawidłowości:)

    Ogólnie mamy rzecznika finansowego, później dalej na pewno on poprowadzi jak to dalej ugryźć, kwestia motywacji w dążeniu do wyjaśnienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie przed chwilą o tym samym napisałam, że nie ma żadnego potwierdzenia wysłania reklamacji. Potem powiedzą, że nie wysłana, albo w złym terminie, byle tylko nagrody nie wypłacić :/ Nie lubię takiego krętactwa. A tym procesem reklamacyjnym może chcą wydłużyć czas trzymania konta. Po otrzymaniu bonusu można by już zamknąć konto, a tak to trzeba kolejne miesiące czekać..

      Usuń
    2. Dokładnie - wysyłanie reklamacji przed datą przewidzianą w regulaminie na wysyłkę powiadomień przez organizatora nie należy do kroków zbyt rozsądnych :)

      Usuń
    3. Ale oni sami informowali, że wszystkie maila rozesłali już wczoraj. Więc jak dzisiaj po południu nie dotarła, to znaczy że nie dotrze już.

      Usuń
  53. poczta na interia, u mnie normalnie w odbiorczych na 4 konta w promce 2 osoby dostały dwie nie kazda isoba ooczta w interii do północy maja czas.

    OdpowiedzUsuń
  54. Reklamacje można składać w terminie do 15.06.2020r. również drogą pocztową (np. list polecony) na adres:
    Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków
    podając imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji.

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  55. Właśnie napisałem reklamację do ebroker i jeszcze dodatkowo do banku.Też im tego nie odpuszczę.Nie lubię jak się robi ze Mnie idiotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajcie znać, jak komuś rozpatrzą reklamacje (bank lub ebroker). Ciekawy jestem, jak to się skończy.

      Usuń
    2. Zapnij pasy - zgodnie z regulaminem tej promki, organizator ma 30 dni na odpowiedź od dnia otrzymania reklamacji.

      Jest z tym jednak mały problem: po wysłaniu reklamacji nie ma śladu - brak potwierdzenia :)

      Usuń
    3. poczta na interia, u mnie normalnie w odbiorczych na 4 konta w promce 2 osoby dostały dwie nie kazda isoba ooczta w interii do północy maja czas.

      Usuń
    4. Ja zrobiłem screen potwierdzenia wysłania reklamacji, który wyświetla się po wysłaniu

      Usuń
    5. Czy widnieje na nim czas oraz data?

      Usuń
  56. witam
    to są jakieś kpiny.wysłałem reklamacje również do santandera .oni k...a umywają ręce mówiąc że wina leży po stronie organizatora i oni nic z tym nie mogą zrobić ,żal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W cytowanych wyżej odpowiedziach organizator wyraźnie opisuje, że e-mail dostał każdy, kto W OCENIE BANKU spełnił warunki. Także bank nie może się odciąć od problemu, bo to jego decyzja.

      Usuń
    2. Na tym etapie stroniłbym od daleko idących ocen (choć osobiście też czuję niesmak, gdy jest aż tak dużo zgłoszeń o braku maila).

      W tej promocji komentarzy i zgłoszeń jest faktycznie dużo, ale... chyba nie odbiega to aż tak od normy (zachowując proporcje, bo ta promocja z kontem w Santander Banku cieszyła się rekordową popularnością - nawet 10-krotnie większą, niż inne okazje).
      Ze swej strony wysłałem prośbę do organizatora, by dokładnie przyjrzeć się sprawie, acz całość i tak będzie bazować na indywidualnych zgłoszeniach. Z ich weryfikacji będzie można wyciągnąć jakiś wniosek (gdzie powstał jakiś błąd lub niedopatrzenie w raportowaniu).

      Wierzę, że sprawa wyjaśni się z pozytywnym finałem (acz oczywiście lepiej by było, żeby tej potrzeby wyjaśniania nie było).

      PS. Zwrócę też uwagę na to, że problem mógł (choć nie musiał) powstać na etapie dostarczalności maili. I to jest wkurzające. Wczytując się w komentarze Czytelników doszły już takie przypadki jak: mail niewidoczny w apce, ale już na poczcie po zalogowaniu w przeglądarce wiadomość była; możliwość znalezienia maila dopiero po przeszukiwaniu poczty (za pomocą funkcji szukania); dużo przypadków maila w spamie. Niewykluczone, że część maili po prostu nie dotarła (sam tego doświadczam wysyłając newsletter do Czytelników - zawsze jest jakiś odsetek wiadomości, które nie trafią do adresata). Oczywiście nikogo nie tłumaczę (przyczyny wszak mogą być inne), ale to sygnalizuję.

      Usuń
    3. Złotówa, rozumiemy Twoja sytuację, gdyż jesteś tutaj niejako między młotem i kowadłem, ale chyba rozumiesz jak mało kto, że Rankomat nie może wypłacić kasy uczestnikom, dla których bank nie zaraportuje spełnienia warunków promki.

      Zresztą to się zdarza w tym banku już nie pierwszy raz i zapewne pamiętasz promkę z KGP, w której organizatorem była Agora Performance. Niemal 2 m-ce trwały jazdy z BZWBK zanim Agora wypłaciła należne premie tym uczestnikom, u których bank błędnie wskazał rzekomy brak zgód marketingowych.

      Usuń
  57. Na szczęście są firmy, które potrafią sumiennie wypłacać premie, a nawet sporo przed czasem:
    14.05.2020 - Bonnier Business Polska Sp. z o.o. - Nagroda gwarantowana Toyota Bank 150,00 PLN

    OdpowiedzUsuń
  58. to ja złożyłam reklamacje od razu, bo zapomnę.

    OdpowiedzUsuń
  59. złotówa masz może jakieś pomysły jak rozkminić i czemu tyle niezadowolonych z tej promocji .??? jestem jednym z wielu .wszystkie warunki spełnione - sprawdzałem ze 100 razy a maila brak ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczba zgłoszeń jest faktycznie kolosalna, acz i promocja cieszyła się rekordową popularnością, więc tych przypadków jest proporcjonalnie więcej.

      Ze swej strony wysłałem prośbę do organizatora, by dokładnie przyjrzeć się sprawie, acz całość i tak będzie bazować na indywidualnych zgłoszeniach. Z ich weryfikacji będzie można wyciągnąć jakiś wniosek (gdzie powstał jakiś błąd lub niedopatrzenie w raportowaniu).

      Pozostaje nadzieja, że to jakiś większy błąd (np. w raportowaniu), wspólny u wszystkich, który pozwoli szybko sprawę wyjaśnić i doprowadzić do szybkiego i szczęśliwego finału.

      Usuń
    2. Dasz znać jak organizator cos odpowie?

      Usuń
    3. Ja jestem kolejny bez potwierdzenia na email. Może jakiś pozew zbirowy, jeżeli nie uwzględnią reklamacji?

      Usuń
  60. Jedyny raz gdy obyło się bez reklamacji w Wubeku, to było w promce z wypłatami z ichnich bankomatów kartami konkurencji - przytuliłem wtedy 750 zeta!

    OdpowiedzUsuń
  61. ktoś dalej nie ma ? gmail z tej strony.. bo te 7h juz mineło...

    OdpowiedzUsuń
  62. Co mam napisac w tej reklamacji? Prosze o jakis wzor???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry,

      w dniu xx.yy.2020 założyłem konto w ramach akcji promocyjnej Konto Jakie Chcę z Bonusem - ed. III, organizowanej przez Rankomat Spółka z o. o., a której współorganizatorem jest Wasz bank.

      Zgodnie z regulaminem tej akcji do dnia 15.05.2020 powinienem otrzymać od organizatora na mój adres e-mail powiadomienie o przyznaniu premii na podstawie informacji udzielonej organizatorowi przez Wasz bank. Pomimo spełnienia wszystkich warunków koniecznych do otrzymania premii przewidzianych w regulaminie tej promocji, wiadomości takiej nie otrzymałem.

      W związku z powyższym zgłaszam reklamację z prośbą o weryfikację i niezwłoczne powiadomienie organizatora o spełnieniu przeze mnie koniecznych warunków.

      Dziękuję.

      Usuń
  63. Najwyraźniej popyt przerósł oczekiwania banku :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jeśli nie spełniło się 1 z warunku ( po 5 transakcji w każdym miesiącu - w lutym było, w marcu nie bylo, a w kwietniu bylo znowu 5 transakcji ), ale zapewniło się wplyw na monto w kwocie 1000zł, to chociaż na te 100zł można liczyć ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli ktoś nie spełnił warunków promocji, to premii raczej nie otrzyma, ale tu chodzi o ludzi, którzy te warunki spełnili, a premii nie otrzymali, trybisz?

      Usuń
    2. A co ma jedno do drugiego. Skoro spełniła jeden warunek promocji, powinna otrzymać za to pieniądze.

      Nigdzie nie jest napisane, że jeden warunek zależny jest od drugiego.

      Usuń
  65. Ja też nic nie dostałam już ich nie lubię jeszcze mi wypłata przychodzi na konto i nic nie dostałam, wysłałam reklamację czekam tylko co mi odpiszą i zamykam konto nie lubię takich akcji że muszę się upominać o swoje.
    Santander straciłeś swoją szansę.

    OdpowiedzUsuń
  66. Miejmy nadzieję, że chociaż 150 PLN za przeniesienie wynagrodzenia wpadnie. Będzie można zamknąć konto i nigdy więcej nie korzystać z Santandera. Wyszła im dobra antypromocja. Za zaoszczędzone 300 PLN stracą wizerunek wśród dużej grupy odbiorców przed 30 rokiem życia. Winszować.

    OdpowiedzUsuń
  67. Wystarczy użyć adresu: https://bonussantander.ebrokerpartner.pl/ po czym wejść w menu "Reklamacje" i wpisać nr konta oraz kilka zdań sugerujących, aby organizator skontaktował się z bankiem w celu wyjaśnienia.

    Santander nie może odmówić, gdyż jest związany z nimi prawnie, co nie zmieni faktu, że wizerunkowo ponownie strzelił sobie w stopę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamacja złożona. Oby się od niej nie wykpili.

      Usuń
    2. Na ich 5 akcji promocyjnych w jakich uczestniczyłem tylko raz nie musiałem reklamować - bank tragedia!

      Usuń
  68. A jest konkretnie powiedziane kiedy będą wysyłane te pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  69. Hej, gdzie mogę sprawdzić, czy na pewno zaznaczyłam wszystkie zgody (w tym eek)? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też nie dostałem. Zakładaliśmy razem z żoną. Ona dostała, ja nie. Konta pocztowe na gmailu. Żona dostała normalnie maila w odebranych a u mnie cisza. Brak w odebranych w spamie i w koszu tez nie ma. Warunki spełnione w 2ch przypadkach wszystkie zgody też zaznaczone. Poleciała reklamacja.
    PS. Zgoda na EKK można sprawdzić w bankowości internetowej w sekcji ustawienia > forma korespondencji z bankiem i jeśli jest napisane ze wiadomości są dostarczane w sposób elektroniczny to znaczy ze zgoda została udzielona.
    PS2. Więc chyba musi być błąd albo u organizatora albo w banku innej możliwości nie ma.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A do należało wyrazić tą zgodę? Ja zaznaczyłem wczoraj. :D

      Usuń
    2. do 30 kwietnia
      I na stronie BANKOBRANIE niestety zabrakło informacji,że zgoda na EKK nie jest automatycznie włączona podczas rejestracji, i należy włączyć ją np. przez bankowość internetową.

      Usuń
    3. Ja zgodę miałem wyrażoną choć nie robiłem tego w bankowości. Tylko sprawdziłem.

      Usuń
    4. Czyli ja jak i wielu innych nie wyraziło tej zgody stąd m.in. brak nagrody.

      Usuń
    5. Możliwość wyrażenia tej zgody był w trakcie składania wniosku i jeśli ktoś ją wyraził, a bank nie włączył tych EKK. to i tak wina leży nie po stronie uczestnika tylko banku - cyrk!

      Usuń
    6. Ja wyraziłem wszystkie zgody a maila brak

      Usuń
  71. U mnie 3 osoby brały udział w promocji i tylko 1 osoba dostała @, poczta sprawdzona dwukrotnie, każdy folder i @ brak zatem będzie reklamacja.

    OdpowiedzUsuń
  72. Smiechu warte - zapytałem w banku co myślą o tej sytuacji (braku wiadomości) i oni zwalają na ebrokera :) ogólnie chcą sie wykpić bo to ebroker organizował promocje. Szkoda, że chyba sami nie zauważyli, że w regulaminie są ujęci jako WSPÓŁORGANIZATOR.
    Tak czy siak, Zgodziliśmy sie na regulamin więc sposoby reklamacji są 2, formularz z ebrokera po którym nic nie masz, lub pewny polecony np z zwrotką, żeby mieć 10000% pewności, że reklamacja doszła. Wtedy reklamacja już im nie zaginie i beda musieli konkretnie do tego podejść bo wygląda, że kombinowanie będzie aby nie płacic (ale to tylko moje odczucie).
    Teraz pozostaje czekać na te setki/tysiace odpowiedzi na reklamacje. Jak ktoś otrzyma odpowiedz niech sie pochwali tutaj na „forum”

    OdpowiedzUsuń
  73. Może pozew zbiorowy, jak nie uwzględnią reklamacji?

    OdpowiedzUsuń
  74. Dzwoniłem do banku.
    Brak zgody Elektroniczny Kanał Kontaktu (EKK)jest przyczyną niewypłacenia premii za polecenie (50 zł) .Jeśli chodzi o 300 zł za otwarcie należy reklamować u organizatora promocji, ale powód odmowny jest ten sam – brak EKK.

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja zwracam honor. Wcześniej pisałem o braku maila. Jednak znalazłem w spamie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Umowa została podpisana z bankiem i to on jest odpowiedzialny za całe zamieszanie. Ta umowa obligowała mnie do pewnych zachowań a bank do zadośćuczynienie w postaci gratyfikacji pieniężnej

    OdpowiedzUsuń
  77. Również nie dostałem maila. Reklamacja zgłoszona 🤨

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja również nie otrzymałem maila, reklamacja wysłana (szkoda, że nie ma potwierdzenia).

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja dostałam emaila a partner nie a A pewno spełnił warunki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Partnerem organizatora promocji był Santander Bank Polska S.A.

      Usuń
  80. Rankomat może wysłać powiadomienia o przyznaniu premii jedynie tym uczestnikom, których wskaże bank - to dość oczywiste!

    OdpowiedzUsuń
  81. A jak ktoś nie miał EKK to nie kwalifikuje się do Bonusu? Włączyłem dopiero teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złóż reklamację. Mi kiedyś przyznali premię chociaż zgody wyraziłem dopiero po reklamacji.

      Usuń
  82. Składałem reklamację wczoraj u ebrokera i w Banku. Dzisiaj z Banku otrzymałem sms o zarejestrowaniu reklamacji. Tak więc sprawa w toku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny sms, reklamacja rozpatrzona. Odpowiedź jutro.

      Usuń
    2. Szybko Ci rozpatrzyli. Jaki wynik?

      Usuń
    3. Niestety odmownie. Odsyłają do ebrokera. Złożyłem odwołanie z zapytaniem czy spełniłem warunki promocji, jeżeli tak, to kiedy (data i godzina) przesłali informacje do ebrokera. Czekam. Jak będzie trzeba, opłacę 50 zł i złoże wszystkie dokumenty do Arbitra Bankowego. Już kontaktowałem się w tej sprawie z Biurem Arbitra telefonicznie. Na razie czekam na odpowiedź z Banku.

      Usuń
  83. A ja oprócz reklamacji do ebrokera złożyłem pisemnie w banku bo uważam że głównym adresatem powinien być bank

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się potoczyło? Dostałeś odpowiedź?

      Usuń
  84. Ja napisałem i na e brokera i w wiadomości na koncie. W końcu są współorganizatorami i to bank wskazuje osoby do których maile były wysyłane.bardzo mi ta promocja śmierdzi na 1000% wszystkie warunki spełniłem i maila brak.

    OdpowiedzUsuń
  85. EKK - elektroniczny kanał kontaktu, to serwis służący do przekazywania przez bank informacji kierowanych do klienta, wymiany korespondencji oraz posiadający dodatkowe funkcje, określone w Regulaminie Elektronicznego kanału kontaktu dostępnego na stronie santander.pl.

    Zgodę na porozumienie dotyczące elektronicznej formy kontaktu pomiędzy Klientem a Bankiem można wyrazić w oddziale, placówce partnerskiej oraz samodzielnie w usłudze Santander Internet z autoryzacją smsKodem lub tokenem poprzez zalogowanie się do Santander Internet i wejście w opcję "Ustawienia ---> Forma otrzymywania korespondencji".

    OdpowiedzUsuń
  86. U mnie tak samo na 4 konta które zostały założone w jednym czasie, maila przyszedł na 2 a na pozostałych brak. A na każdym spełnione te same warunki...

    OdpowiedzUsuń
  87. Pretekstów do niewypłacenia bankowcy mogą mieć wiele, np. brak zgód na przekazanie Rankomatowi informacji o spełnieniu warunków promki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez tego nie szło dalej przejść więc na pewno nie to.

      Usuń
  88. A ja o dziwo, otrzymałem kasę z polecenia 50zł- więc zgody mam, skoro dostałem, ale za to maila brak ...No i brak potwierdzenia złożenia reklamacji= żenada ze strony brokera.

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam w klubie,u mnie to samo,50 złoty z polecenia jest,a od brokera zero maila.

    OdpowiedzUsuń
  90. Złożyłam w weekend reklamację, a godzinę temu przyszedł mail z informacją o przyznaniu Bonusa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reklamacje przez formularz brokera, czy do banku też?

      Usuń
    2. Tylko przez formularz brokera

      Usuń
  91. Ja rowniez ;/

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja otrzymałam dzisiaj maila na skrzynkę gmail. Nie był w spamie.

    OdpowiedzUsuń
  93. Dzisiaj dostałem maila. Tak samo u kolegi, który brał udział i podobnie jak ja nie miał. W piątek słaliśmy reklamacje.

    OdpowiedzUsuń
  94. Reklamacje zgłaszaliście poprzez bank czy ten smieszny formularz brokera?

    OdpowiedzUsuń
  95. U mnie taka odpowiedź:

    Witamy,

    odnotowaliśmy Pana reklamację, zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni.

    Pozdrawiamy,
    zespół eBrokerPartner

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja wysłałam w piątek przez Brokera i nic nie dostałam dziś dalej czekam czy wysłać reklamację też do banku?

    OdpowiedzUsuń
  97. Moim zdaniem to wygląda tak, że organizator liczy na to, że część osób nie upomni się o nagrodę - po prostu zapomni lub zbyt późno zareaguje i nie trzeba będzie wypłacać 300 zł razy X klientów. Może się zaoszczędzić z tego spora suma.
    Nie pierwszy raz to przerabiają.

    Uważam, że powinniśmy dostawać obiecane nagrody z automatu, gdy warunki są spełnione. Bank, który jest współorganizatorem powiadamia brokera i ten wypłaca. A nie jakieś maile (które dochodzą lub nie ) i na które trzeba jeszcze odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  98. Ja dziś, 18.05 godz 12:21, otrzymałam maila z informacją o przyznaniu nagrody. Nie pisałam reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, wysłali po terminie? To się w głowie nie mieści. BTW, ja nie mam nic do tej pory. Pisałam @ kilka razy i reklamacje tez złożyłam. Rzeczywiście to oczekiwanie na maila ma swoje drugie dno. Żeby jak najmniej ludzi finalnie dostało pieniądz.

      Usuń
  99. Z tego co widzę niezły burdel w, tym ebrokerze jest. Termin minął w piątek a oni bez słowa rozsyłają losowość w poniedziałek. Może w miesiącu sie zmieszczą w rozsyłce do wszystkich uprawnionych.

    OdpowiedzUsuń
  100. A po złożeniu reklamacji w ebroker przyszlo jakieś potwierdzenie na mail że zarejestrowali zgłoszenie?

    OdpowiedzUsuń
  101. 14.05 dostaliśmy z żoną maile o przyznaniu nagród po 300 zł. Uzupełniłem nr konta i czekam (było info o przelewie w ciągu 14 dni a nie do 31 mają). Tak więc niektórzy dostali maile terminowo.

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja również zgłaszam reklamację brak 80 zł za polecenie i maila o bonusie

    OdpowiedzUsuń
  103. Ja napisałem reklamacje do banku, do organizatora na emaila i za posrednictwem strony organizatora. Na razie cisza

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Łatwa premia 200 zł z Kontem 360° w Banku Millennium