Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Uczestniku promocji konta w BNP Paribas i/lub Santander Banku i/lub Toyota Banku: czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

23.08.2019

Uczestniku promocji konta w BNP Paribas i/lub Santander Banku i/lub Toyota Banku: czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami aż pięciu różnych promocji czas na finalizację.

Finalizacja promocji "Zgarnij premię" za konto w BNP Paribas
A to oznacza, że nadszedł moment, w którym organizator promocji rozesłał maile powiadamiające o przyznaniu pierwszej z nagród. Teraz trzeba podjąć działania (najczęściej uzupełnić dane) niezbędne do otrzymania nagrody. Ten obowiązek dotyczy osób, które zakładały konto w BNP Paribas (w promocji "Zgarnij premię", "Premia na lato" lub "Aktywnie z bankiem"), Santander Banku ("Konto Jakie Chcę z bonusem") oraz Toyota Banku (Money mania 17).

Każdą z promocji szczegółowo omawiałem już na blogu (do wpisów linkuję poniżej). Dziś jednak przypominam to, co najważniejsze. Na samym końcu niniejszego wpisu, podpowiadam, co robić w sytuacji, gdyby wyczekiwany mail od organizatora z jakiś przyczyn nie dotarł.

BNP Paribas: "Zgarnij premię" (premia do 250 zł)


Opis promocji: tutaj. By wziąć udział w promocji i zdobyć pierwszy bonus (w wysokości 150 zł) należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i najpóźniej do 9.06.2019 r. zawnioskować o Konto Otwarte na Ciebie z Kartą Otwartą na Dzisiaj i z dostępem do bankowości internetowej;
  • do 30.06.2019 r. zawrzeć umowę z bankiem; 
  • w lipcu 2019 r. wykonać płatności kartą na sumę min. 300 zł oraz zapewnić wpływ(y) na łączną kwotę min. 1 000 zł.

Kto te warunki spełnił, ten powinien otrzymać maila (organizator dał sobie na to czas do 19.08.). I na tę wiadomość należy zareagować - do 25.08.2019 r. trzeba bowiem zalogować się na stronie promocji i podać numer rachunku konta założonego w promocji. Wypłata bonusu ma nastąpić do 31.08.2019 r.

Poza tym w sierpniu pamiętaj jeszcze o spełnianiu pozostałych warunków dla uzyskania kolejnego bonusu (100 zł) w tej promocji.

BNP Paribas: "Premia na lato" (premia do 300 zł)


Opis promocji: tutaj. By uzyskać pierwszy z bonusów (150 zł) należało:
  • zarejestrować się na stronie promocji i do 23.06.2019 r. zawnioskować o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego Kartą Otwartą na Dzisiaj i z dostępem do bankowości internetowej;
  • do 9.07. zawrzeć umowę z bankiem, a do 31.07.2019 r. aktywować aplikację mobilną;
  • w lipcu wykonać płatności płatności kartą na sumę min. 200 zł oraz 2 przelewy za pomocą bankowości internetowej Pl@net lub poprzez aplikację GOmobile.

Do osób, które spełniły powyższe warunki, najpóźniej do 23.08.2019 r. powinien dotrzeć mail powiadamiający o przyznaniu nagrody i zawierający dane do zalogowania na stronie promocji. Tam najpóźniej do 27.08.2019 r. należy uzupełnić numer rachunku konta założonego w promocji, na który bonus ma wpłynąć do 31.08.2019 r.

Poza tym w sierpniu pamiętaj jeszcze o spełnianiu pozostałych warunków dla uzyskania drugiego bonusu także w wysokości 150 zł.

BNP Paribas: "Aktywnie z bankiem" (9 karnetów OK System)


Opis promocji: tutaj. By uzyskać pierwszy z dziewięciu miesięcznych karnetów OK System, trzeba było:
  • zarejestrować się na stornie promocji i do 30.06.2019 r. zawnioskować o o Konto Otwarte na Ciebie wraz z wydawaną do niego kartą Otwartą na Dzisiaj i z dostępem do bankowości internetowej; 
  • do 5.07.2019 r. zawrzeć umowę z bankiem; 
  • w lipcu 2019 r.: wykonać płatności kartą na sumę min. 200 zł, zapewnić wpływ kwoty min. 1 000 zł oraz wykonać jeden przelew w aplikacji GOmobile.

O przyznaniu nagrody organizator promocji powinien powiadomić mailowo do 20.08.2019 r. W wiadomości tej znajdziesz instrukcję aktywacji karnetu (będzie to należało zrobić na dedykowanej stronie systemu). Trzeba to zrobić do 28.08., by już od 1.09.2019 r. móc przez cały wrzesień korzystać z darmowego dostępu do obiektów sportowych działających w ramach OK System. O formę możesz dbać długo, bo do wzięcia jest łącznie 9 karnetów, ale pamiętaj o comiesięcznym spełnianiu warunków promocji aż do marca 2020 r.

Santander Bank: "Konto Jakie Chcę z bonusem" (bonus 100 zł + bon 50 zł do Biedronki)


Opis promocji: tutaj (finalizuje się jedna z opisanych w tym wpisie promocji). By skorzystać z tej okazji do bankobrania i zgarnąć stówkę oraz bon na zakupy, należało:
  • do 30.06.2019 r. zarejestrować się na stronie promocji i wyrażając stosowne zgody, złożyć wniosek o Konto Jakie Chcę w Santander Banku wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą;
  • do 15.07.2019 r. zawrzeć umowę z bankiem;
  • w ciągu miesiąca od otwarcia konta zapewnić wpływy na sumę min. 1 000 zł oraz wykonać min. 5 płatności kartą i/lub BLIKiem.

Uczestnicy promocji, którzy spełnili powyższe warunki, do 21.08.2019 r. powinni otrzymać maila powiadamiającego o nagrodach. W ciągu 7 dni od otrzymania tejże wiadomości należy zalogować się na stronie promocji i podać numer rachunku konta założonego w promocji w Santander Banku. Wypłata bonusu ma nastąpić do 31.08.2019 r.
💡 Część osób, która nie otrzymała maila powiadamiającego o przyznaniu nagrody (jak wynika z komentarzy pod wpisem prześwietlającym promocję) zaczęła przypuszczać, że nie spełniła warunków, gdyż w regulaminie promocji warunek brzmiał: "wykonać co najmniej pięć transakcji bezgotówkowych, w tym transakcje Blik", a osoby te płatności wykonywały kartą. Nic z tych rzeczy! Można było płacić tylko kartą i warunek powinien być spełniony - ta kwestia była już interpretowana, zweryfikowana i odpowiedzią na wątpliwości jest także objaśnienie ze strony promocji: 
"Co oznacza warunek "co najmniej pięć transakcji bezgotówkowych, w tym transakcje Blik"? 
- Oznacza to, że możesz wykonać co najmniej 5 transakcji bezgotówkowych, czyli 5 transakcji kartą wydaną do konta lub 5 transakcji Blikiem lub 5 transakcji mieszanych kartą i Blikiem, na dowolną kwotę. Wszystkie te możliwości będą uznawane jako warunek spełniony."
Zatem nie to jest przyczyną braku maila. W tej sytuacji pozostaje złożenie reklamacji. Jak to zrobić? Piszę na końcu niniejszego wpisu.

W przypadku konta w Santander Banku załapać się można było jeszcze na wiele innych promocji (bonus 80 zł za otwarcie konta z polecenia, premię 150 zł za zapewnienie wpływów wynagrodzenia oraz zwroty za płatności) - jeśli z nich korzystasz, pamiętaj o spełnianiu warunków celem uzyskania tychże dodatkowych gratyfikacji.

Toyota Bank: "Money mania 17" (premia do 200 zł)


Opis promocji: tutaj. W celu uzyskania podstawowej premii pieniężnej (150 zł) należało:
  • do 31.03.2019 r. zarejestrować się na stronie promocji i wyrażając wymagane zgody, zawnioskować o konto osobiste w Toyota Banku;
  • do 23.04.2019 r.: pobrać aplikację "Tankuj Korzyści", przystąpić do promocji "Tankuj Korzyści – zwrot za paliwo" i zarejestrować za jej pośrednictwem posiadany samochód, a także założyć Lokatę Sprint 180 dni na kwotę min. 5 000 zł i utrzymywać ją przez co najmniej 90 dni.

Dla uzyskania dodatkowego bonusu za aktywność (50 zł) trzeba było do 31.07.2019 r. aktywnie korzystać z promocji "Tankuj Korzyści" (tj. w co najmniej jednym miesiącu od maja do lipca spełnić warunki uzyskania zwrotu za płatności na stacjach paliw).

Uczestnicy promocji do 24.08.2019 r. powinni otrzymać wiadomość powiadamiającą o przyznaniu premii. Do 10.09. będzie należało zalogować się na stronie promocji i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty nagród (podać będzie należało m.in. numer rachunku Moto Konta założonego w promocji). Premia 150 lub 200 zł będzie wypłacona do 30.09.2019 r.
⚠️ Jeśli wiadomości o przyznaniu nagrody (w którejkolwiek z powyższych promocji) nie znajdujesz na skrzynce mailowej, to na końcu niniejszego wpisu podpowiadam, co w takiej sytuacji robić. 

💡 Poniżej piszę jakie promocje bankowe warto obecnie wziąć pod uwagę i...

... jak zarobić jeszcze więcej, nawet będąc klientem BNP Paribas?


Jeżeli nawet już jesteś klientem BNP Paribas, a więc posiadasz konto osobiste założone w którejś z powyższych promocji, ciągle możesz zarobić z tym bankiem. Za wyrobienie kary kredytowej do wzięcia czekają bony o łącznej wartości 400 zł do wykorzystania podczas zakupów na Allegro, w Douglas, Empiku lub RTV Euro AGD.

Łatwe promocje w innych bankach


Okazji do bankobrania ostatnio sporo. Propozycjami godnymi szczególnej uwagi są:

Co robić, gdy brakuje maila od organizatora? 


Wracając do finalizacji promocji, poniżej dowiesz się, co robić, gdy nie dotarła do Ciebie wiadomość powiadamiająca o przyznaniu nagrody.

Na początku koniecznie sprawdź jeszcze foldery typu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne", bo nieraz właśnie tam wpadają tego typu maile. Jeśli jednak oczekiwanej wiadomości nigdzie nie ma, to pozostanie zgłoszenie reklamacji.

Promocje z kontem w BNP Paribas


A zgodnie z regulaminem ("Zgarnij premię", "Premia na lato" i "Aktywnie z bankiem") proces reklamacyjny wygląda następująco:
"1. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji można zgłaszać na piśmie na adres Organizatora: Agencja Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa z dopiskiem „REKLAMACJA” lub na adres e-mail: (w promocji "Zgarnij premię") zgarnijpremie@bnpprofi.pl , (w promocji "Premia na lato") premianalato@bnpprofi.pl lub (w promocji "Aktywnie z bankiem") aktywniezbankiem@bnpparibasplus.pl .
2. Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, adres e-mail reklamującego (jeśli chce, aby odpowiedź została mu przekazana e- mailem), jak również opis i przyczyny reklamacji. 
3. Reklamacje będą rozpatrywane niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania reklamacji. Odpowiedź na reklamację zostanie przekazania na piśmie lub w przypadku złożenia takiego wniosku przez reklamującego na jego adres e-mail" 

Promocja z kontem w Santander Banku


Zgodnie z regulaminem proces reklamacji przebiega tak:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi za pośrednictwem Profilu Uczestnika w zakładce "REKLAMACJE" lub drogą pocztową na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków w terminie do 30.09.2019r. 
2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji. 
3. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 
4. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie lub listem poleconym na adres korespondencyjny podany w reklamacji przesłanej drogą pocztową."

Promocja z kontem w Toyota Banku 


W przypadku tej promocji, regulamin promocji tak przedstawia proces reklamacyjny:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją, w zakresie dotyczącym Serwisu, Aplikacji, Premii oraz w pozostałym zakresie dotyczącym Organizatora, należy składać Organizatorowi wyłącznie za pośrednictwem wiadomości e-mail w terminie do 30 dni od dnia zakończenia Akcji. Wiadomości prosimy wysyłać na adres reklamacje-mania@totalmoney.pl
2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer Wniosku Internetowego (podany w wiadomości email automatycznie wysłanej po wysłaniu Wniosku Internetowego) oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji. 
3. Reklamacje w zakresie określonym w ust. 1, rozpatrywać będzie Organizator niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w czasie rejestracji Uczestnika w Aplikacji."

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


72 komentarze:

  1. Jak jest z reklamacjami brałam udział w zgarnij premię z BNP i nie dostałam maila, pilnowałam tego i spełniłam warunki, jaka jest szansa że bank rozpatrzy pozytywnie promocję, miał ktoś podobną sytuację ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak warunki spełnione to musisz dostać. Może po prostu mail nie dotarł.

      Usuń
    2. Dlatego złożyłam reklamację i zobaczymy tylko w innych bankach wszystko idzie z automatu A tu problem, a za to premią całkiem niezła

      Usuń
    3. Na 3 premie w BNP za założenie konta (100 +50 + 50 zł) : 1 -po reklamacji (ciężko policzyć do 3 transakcji) , 2 - bez problemu , 3 -w trakcie reklamacji - po miesiącu liczenia 3 transakcji otrzymałem maila, że należną premię otrzymam do końca VII, ale premii brak, po kolejnej reklamacji ,,przypominającej" w nieco mocniejszym tonie otrzymałem maila z przeprosinami i obietnicą wypłaty premii do końca VIII. Promocje kuszące ale odbiór premii wymaga cierpliwości i konsekwencji w wysyłaniu reklamacji. C?zekam dalej na rozwój wypadków i wiarygodność banku BNP.

      Usuń
    4. Ja dostalem tylko 50 zamiast 100 zl, reklamacje rozpatrzono w jeden dzien

      Usuń
    5. Ważne by na końcu hajs się zgadzał. A ważne że robią promocje i karencje krótkie.

      Usuń
  2. Nie dostałem maila. Już się pogodziłem bo pomyślałem że to przez brak tych płatności blikiem. No ale skoro tak też mogło być, że same płatności kartą wystarczą to wysyłam. Dzięki za tip.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płaciłam też tylko karta ale policzyłam bezgotówkowe ponad 330 zł wpłata 1000 była w sierpniu z resztą też. Nie wiem w innych bankach nie było problemu z premią A tu mam A szkoda

      Usuń
    2. Ja w Santanderze płaciłem tylko kartą i 21.08 dostałem informację od Bonus eBrokerPartner o przyznaniu bonu i konieczności uzupełnienia danych (samego bonu jeszcze nie przysłali).

      Usuń
  3. Z jakiego adresu dostaliście maila w promocji "Zgarnij premię"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z adresu zgarnijpremie@bnpprofi.pl był na nim link do otwarcia konta

      Usuń
    2. zgarnijpremie@bnpprofi.pl

      Usuń
  4. Nie mogę się zalogować do swojego konta w Toyota Bank!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W weekendy prace konserwacyjne to nie nowość. Może przez to.

      Usuń
    2. Niestety ale tak już jest od początku tygodnia.

      Usuń
    3. Spróbuj w innej przeglądarce - u mnie po zmianach strona konto.toyotabank.pl nie otwiera się w na przykład w Firefox 60.8.0 esr (kręci się tylko czerwone kółko albo w ogóle nie chce się logować), ale w Chrome na komórce i komputerze działa.

      Usuń
    4. To nie jest kwestia rodzaju przeglądarki - konieczne jest zainstalowanie apki, a ja nie mam smartka. Czy TB zapewnia zastępcze darmowe?

      Usuń
  5. Wszystko ok mail z bnp przyszedł przed wczoraj z premianalato@bnpprofi.pl tam też można pisać reklamacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomo kiedy przyjedzie bon do Biedronki za konto w Santanderze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam wiadomość że do 14 dni po uzupełnieniu danych

      Usuń
    2. Myślę, że będą zwlekać z wysyłkami do ostatniej chwili.

      Usuń
    3. W regulaminie jest chyba że do 31.08.

      Usuń
    4. Dziś dostałam i bon i wpłatę 100 zł na konto

      Usuń
  7. Pytanie z wyprzedzeniem ale w promocji Premia na lato kiedy będzie można zrezygnować z karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz mieć do wypłaty premii. Później możesz zamykać.

      Usuń
  8. Brak maila. Od Toyoty. Dodatkowo zmienili sporoaoby logowania i za Chiny nie mogę się zalogować, infolinia oblezona przez takich jak ja i niemozna się dodzwonić... Pierwszy i ostatni raz ten bank....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli korzystasz z tokena to ciągle można się zalogować po staremu. Ale po aktualizacji strony nie działa ona w niektórych przeglądarkach - spróbuj Chrome - u mnie działa zarówno na komputerze jak i na komórce.

      Usuń
    2. Klienci bez tokena zostali na lodzie - sprawa ewidentnie nadaje się do UOKiK.

      Usuń
  9. Też od Toyota Bank nie mam maila. A warunki wszystkie spełnione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy telefon na infolinię, żeby to wyprostować :)

      Usuń
  10. Nie dostałem e-maila od organizatora za konto firmowe mBanku (miało być do 31.07), za konto w Santander Banku (miało być do 25.08)
    Nigdy więcej nie będę korzystał z pośredników!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Drodzy uczestnicy Promocji Money Mania 17 z Toyota Bankiem, maile do Was zostały wysłane 16 sierpnia. Nie są Wam one (jak zawsze z resztą) potrzebne do spełnienia ostatniego warunku — uzupełnienia numeru konta. To, czy je otrzymacie, nie ma znaczenia przy wypłacie premii! To jedynie informacja i PRZYPOMNIENIE o konieczności uzupełnienia numeru konta.

    Zróbcie to do 10 września, aby otrzymać premię, a jeśli macie wątpliwości, zapoznajcie się z informacjami na stronie. To tylko kilka zdań:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Toyota bank to jets jakaś porażka. Maila oczywiście nie ma. Zalogować się nie mogę, bo pomimo, że przysłali mi hasło to logowanie nadal nie działa. Konsultanci rozkładają ręce, na infolinię nie da się dodzwonić. "Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, TB to jest porażka - ja mam u nich lokatę i od tygodnia też nie mogę się zalogować.

      Usuń
    2. To bank, który głównie skupia się na udzielaniu pożyczek na zakup lub dzierżawę samochodów marki Toyota.

      Usuń
    3. Bez aktywów deponowanych przez klientów żaden bank nie może udzielać pożyczek!

      Usuń
  13. Mi na złożoną reklamację odpisali, że nie założyłam konto przez strone promocji. Wiem, że zakładałam, tylko jak im to udowodnić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem w której promocji brałaś udział. Ale po zapisie do promocji najczęściej przychodzi mail potwierdzający rejestrację. Powołaj się na ten mail (podaj datę, godzinę), wskaż, że z racji tego z pełną świadomością brałaś udział w promocji (czego też dowodzi spełnienie wszystkich pozostałych warunków promocji).

      Usuń
  14. Nie dodałam, że reklamacja w Banku BGZ promocja zgarnij premię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To typowe dla nich. Mi odpisali że nie wyraziłem zgód. Wyraziłem WSZYSTKIE jakie tylko były możliwe.
      I jak im to udowodnić?

      Usuń
    2. W promocjach konta w BNP Paribas od dawien dawna zgody marketingowe we wniosku są dobrowolne, więc nie ma czego udowadniać.

      Usuń
    3. Złotówa, to kwestia tego co rozumiesz przez "od dawien dawna" - mnie w promocji Optymalnego nie chcieli wypłacać 2-proc. zwrotów z powodu rzekomego braku zgód, mimo że je wyraziłem. Od tego czasu w ich promocjach już nigdy nie będę uczestniczył - szkoda czasu!

      Usuń
  15. Od Moneymanii maila nie dostałem ale zalogowałem się i faktycznie dane dało się uzupełnić. Zatem chyba będzie wszystko w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda na to że przeglądarka ma znaczenie jeśli chodzi o rzekome nie otrzymanie e mail logujcie się przez explorer

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda że mam po premi kwoty liczyłam ustawiając wyciągi bankowe w datach 01.07 do 31.07 mam dwie transakcje z 01.07 tego dnia bank je zatwierdził ale de facto płaciłam 28.06 i brakuje mi 25 zł do 300. Tego się już chyba nie przeskoczy 😣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli w regulaminie promocji mowa o wykonaniu transakcji, a nie ich księgowaniu, to sugerowałbym zgłosić reklamację (gdy transakcje nie zostały zaliczone).

      Usuń
    2. Ale wyszło że wykonałam je 28.06 A bank zaliczył je 01.07 A liczyło się wydanie 300 zł w lipcu. Ustawiłam sobie transakcje obciążeniowe ma stronie banku i wychodziło mi że w lipcu wydałam ponad 400 zł. Zgłosiłam reklamacje wysłałam wyciąg z lipca i dostałam info że dwie pierwsze były 28.06 A bank je zaksiegował 01.07 i suma moich transakcji to 275 i po premii. Gdybym to wcześniej zauważyła to bym wydała te 30 zł. Nic zamykam konto i czekam na inne okazje

      Usuń
    3. @Karolina
      Ale zgodnie z regulaminem promocji wymagane było wykonanie transakcji w lipcu, a nie ich zaksięgowanie przez bank. Jeśli nie dostałaś informacji o przyznaniu nagrody, to złóż reklamację do organizatora promocji, wskazując w niej kwoty i daty wykonania płatności kartą w lipcu.

      Usuń
    4. @Anonimowy 29 sierpnia 2019 13:28
      Przecież Karolina (29 sierpnia 2019 06:12) napisała że nie wykonała ich w lipcu tylko w czerwcu. I dlatego słusznie bank nie chce wypłacić nagrody.

      Usuń
    5. No to słusznie. Bo powinna 300 wykonać w lipcu.

      Usuń
  18. Czy zaczęli już wysyłkę bonów do Biedronki z promocji Santandera? Dostał ktoś maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie mam...

      Usuń
    2. Tak,ja już mam

      Usuń
    3. Właśnie przyszedł mail z e-kodem.

      Usuń
    4. Narazie dostałem 100 pln bonów brak

      Usuń
    5. Teraz zauważyłem że bonus do biedronki również dostałem

      Usuń
    6. Tak dzisiaj wysłali. Kasa na koncie też już jest.

      Usuń
    7. Dostałam 100 na konto i maila z kodem do Biedronki tylko powinno być jeszcze 80 za polecenie

      Usuń
    8. Tak, wiadomość z kodem do Biedronki przyszła po 17.00. Przelew na konto też już przyszedł.

      Usuń
  19. Sprawdzacie konta -Santander już zaksięgował nagrodę,przychodzi też bon do Biedrony ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy wypłacili już premie z tej promocji BNP Paribas, dostał ktoś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 150 zł właśnie pojawiło się na koncie.

      Usuń
  21. Na konto w Paribasie wpłynęła premia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Santander - otrzymałam dwa razy premię 80 zł z programu poleceń, oba z innych kont i adresów. To jakiś błąd systemu, czy nie doczytałam czegoś w regulaminie? Ktoś ma podobną sytuację? Ponieważ dopiero zaczynam zabawę z promocjami bankowymi to nie wiem czy możliwe są takie omyłki. Powinnam to zgłosić organizatorowi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa nieaktualna - bank sam ściągnął dziś nadwyżkę.

      Usuń
    2. U mnie było tak samo. 80 zł wypłacili 30 i 31. sierpnia. Dziś jedno 80 zł zniknęło. Swoją drogą ciekawe co by było gdyby mi zdebetowali konto?

      Usuń
  23. U mnie tak samo najpierw otrzymałam dwa razy po 80 zł i 02.09.2019 bank zabrał jedną kwotę. Cały czas czekam na 80 zł za polecenie założenia konta przez inne dwie osoby które spelniły warunki promocji a kaski nadal nie ma napisałam wiadomość do banku i czekam na odp. Miał ktoś podobną sytuację?

    OdpowiedzUsuń
  24. Otrzymałem premię 100 zł, natomiast brak premii 80zł za założenia konta z polecenia. Czy pisać reklamację ? @Złotówa: czy otrzymujesz info za kogo dostajesz pieniądze z polecenia ? Wklejałem Twój kod, ale nie wiem czy został on uznany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takich informacji. Pozostaje zgłoszenie reklamacji (pewnie najprościej i najszybciej będzie wiadomością poprzez bankowość internetową).

      Usuń
  25. Napisz maila za pośrednictwem aplikacji Santadera dostałam odp że nie miałam w ustawieniach zaznaczonej zgody do EKK i że jeśli zaznaczę ją do końca sierpnia to 80 zł otrzymam do końca września. Szybko udzielili informacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź - zgłosiłem na czacie reklamację, uznali że wszelkie warunki zostały spełnione. Szkoda, że trzeba się upominać o swoje....

      Usuń