Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: FAQ. Mam Inteligo - promocja z premiami po 100 zł za otwarcie konta i polecenia. Odpowiedzi na 14 najczęściej zadawanych pytań
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

08.03.2019

FAQ. Mam Inteligo - promocja z premiami po 100 zł za otwarcie konta i polecenia. Odpowiedzi na 14 najczęściej zadawanych pytań

Długo (bo od ponad roku) wyczekiwana promocja cieszy się olbrzymim zainteresowaniem.

Program Mam Inteligo: pytania i odpowiedzi
Pod wpisem o promocji pojawiło się już ponad 200 komentarzy. W sprawie tej okazji do bankobrania dostaję również wiele wiadomości z zapytaniami. Nie ma się jednak czemu dziwić. Zainteresowanie jest aż tak duże, bo to świetna promocja, a warunki do spełnienia bardzo proste. Dziś więc odpowiadam na najczęściej zadawane pytania, rozwiewam niektóre wątpliwości i obalam też mity.

Szczegółowe prześwietlenie promocji znajdziesz we wpisie >>Odbierz 100 zł za otwarcie Konta Inteligo i po 100 zł za polecenia. Wystartowała 15. edycja promocji "Mam Inteligo"<<. Pokrótce przypomnę jednak najważniejsze zasady dotyczące uzyskania 100 zł za otwarcie konta.

By załapać się na promocję, nie możesz posiadać Konta Inteligo obecnie, ani w ciągu 3 lat poprzedzających start promocji. Celem uzyskania gwarantowanego bonusu 100 zł na start:
  • złóż wniosek o Konto Inteligo, podając w nim "kod promocyjny" (czyli kod polecenia) od obecnego klienta banku - jeśli takiej osoby nie znasz, to wiarygodny i sprawdzony kod uzyskasz za pomocą formularza dostępnego na końcu niniejszego wpisu;
  • we wniosku wyraź zgody na przekazywanie materiałów marketingowych przez PKO Bank   Polski; 
  • w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta wykonaj: 
    • płatności kartą na sumę min. 200 zł w punktach handlowo-usługowych (z wyłączeniem płatności w Internecie) oraz 
    • co najmniej jedną płatność przy użyciu aplikacji IKO (z kodem BLIK) o łącznej wartości min. 40 zł.

I to już wszystko, co wystarczy zrobić, by zgarnąć 100 zł. Warunki są bardzo proste, ale pytań nie zabrakło. Poniżej prezentuję odpowiedzi na te najczęściej zadawane.

Posiadam konto w PKO BP. Czy mogę wziąć udział w promocji "Mam Inteligo"?


Tak. Posiadanie jakiegokolwiek konta (takiego jak np. Konto za Zero bądź Konto dla Młodych) czy innych produktów w PKO BP nie jest przeszkodą do tego, by wziąć udział w promocji Konta Inteligo i zgarnąć 100 zł za jego otwarcie z polecenia.

Inteligo jest internetową marką PKO BP. Ale do tego, że nie możesz wziąć udziału w promocji "Mam Inteligo" jako nowy klient zakładający konto z premią 100 zł, przyczynić może się wyłącznie posiadanie Konta Inteligo (obecnie lub w ciągu 3 ostatnich lat). Jeśli masz wątpliwości jakie konto było Ci dane posiadać w PKO BP, to najprościej skojarzysz to po stronie internetowej do logowania w bankowości internetowej. Jeśli była to strona pkobp.pl (a właściwie ipko.pl), a nie inteligo.pl, to znaczy, że łapiesz się na obecnie dostępną okazję.

Czy jeśli mam konto w PKO BP, to mogę polecać w programie "Mam Inteligo"?


O ile posiadanie konta osobistego w PKO BP nie jest przeszkodą do tego, by móc otworzyć Konto Inteligo i zgarnąć z tego tytułu premię 100 zł, to nie daje ono możliwości polecania w programie "Mam Inteligo".

Jeśli chcesz zarabiać po 100 zł za każde skuteczne polecenie Konta Inteligo, to musisz posiadać konkretnie Konto Inteligo. Możesz je dopiero teraz założyć.

Czy we wniosku trzeba podać kod promocyjny?


Tak, podanie kodu promocyjnego (kodu polecenia) jest niezbędne do tego, by załapać się na promocję i zgarnąć 100 zł za otwarcie konta.

Co wpisać we wniosku o konto w polu "Nazwa rachunku"?


We wniosku o Konto Inteligo znajdziesz dość nietypowe pole, w którym wpisać należy "Nazwę rachunku". Jest to pole, w którym możesz podać... cokolwiek. Tak będzie nazywał się Twój rachunek w bankowości internetowej. Możesz więc puścić wodze fantazji 😉 Albo wpisać coś standardowego w stylu: "Konto Inteligo" lub "Moje konto".

Czy kartą i BLIKiem mogę płacić w Internecie?


W Zasadach XV edycji programu "Mam Inteligo" znaleźć możemy wytyczne dotyczące spełnienia warunków, które polegają na:
1) (...) dokonaniu w ciągu 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy o Nowe konto: 
a) co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet, oraz 
b) co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO, z wykorzystaniem kodu lub czeku BLIK powiązanej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum 40 PLN w punktach usługowo – handlowych"

O ile zatem w obydwu przypadkach (zarówno jeśli chodzi o kartę, jak i BLIKa), mowa o płatnościach w punktach handlowo-usługowych, o tyle przy płatnościach kartą zaznaczono "z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet", a przy płatnościach BLIKiem już takiego wykluczenia nie ma. Wychodzi więc na to, że do płatności BLIKiem na sumę min. 40 zł zaliczą się też płatności np. na Allegro (jeśli szukasz miejsc, w których da się zapłacić kodem BLIK, sprawdź gdzie płacić BLIKiem). A jeśli dotąd nie było Ci dane płacić BLIKiem, sprawdź co to jest i jak działa.

Ale kartą płatniczą trzeba płacić w stacjonarnych punktach handlowo-usługowych - mogą to być dowolne sklepy (spożywcze, odzieżowe, monopolowe itd.), apteki, stacje paliw, przychodnie, kina, lokale gastronomiczne itp. Jedyne na co osobiście bym uważał, to płatności kartą w placówkach Poczty Polskiej. Dlaczego? Terminale płatnicze tam używane mają przypisany kod MCC (a więc kod wskazujący na dominujący charakter działalności sprzedawcy lub usługodawcy) 4829, który oznacza.... internetowe przekazy pieniężne. Dziwny jak na miejsce, w którym nie tylko można dokonać przekazu pieniężnego, ale także zapłacić za paczkę, list czy wszystko czym Poczta Polska handluje. No ale lepiej zachować czujność i uniknąć ewentualnych reklamacji.

Czy transakcje BLIKiem zaliczają się do transakcji kartą?


Płatności kartą i płatności BLIKiem traktowane są odrębnie, bo to dwa odrębne sposoby płatności. Zatem jeśli np. wykonasz płatność BLIKiem na sumę 250 zł, to nie oznacza, że jednocześnie spełnisz warunek płatności kartą. Trzeba osobno wykonać płatności kartą na sumę min. 200 zł oraz osobno BLIKiem na sumę co najmniej 40 zł.

Czy płatność kartą musi być na kwotę min. 200 zł, czy mogą to być płatności na sumę min. 200 zł? 


Promocja obliguje do wykonania "co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN". Gdyby nie sformułowanie "o łącznej wartości", to chodziłoby o jedną płatność opiewającą na taką kwotę. W tym przypadku liczy się jednak suma transakcji. Możesz więc wykonać dowolną liczbę płatności kartą - ważne jedynie, by łącznie wykonać transakcje na sumę co najmniej 200 zł.

Jak wyłączyć pakiet SMSowych powiadomień? 


Klienci zakładający Konto Inteligo otrzymują pakiet SMSów powiadamiających o transakcjach na koncie (m.in. o płatnościach, wpływach na konto itp.). Pakiet ten przez 2 miesiące jest darmowy, ale później zaczyna obowiązywać standardowa opłata (czyli 4,99 zł miesięcznie). Z bankobiorczego punktu widzenia to koszt zbędny, więc usługę najlepiej wyłączyć. Można to zrobić na jeden z dwóch sposobów:
  • skontaktuj się z infolinią Inteligo (800 121 121 lub +48 81 535 67 89) lub
  • zaloguj się do bankowości internetowej i przejdź do konfiguracji powiadomień (trafisz tam według ścieżki: Dane i ustawienia => Ustawienia => Powiadomienia) i tam należy odhaczyć (by okienko było puste) opcję "SMS". Gdyby kogoś interesowało, to powiadomienia mailowe są darmowe, więc można je sobie zostawić.

Czy płatność dotyczy SMSów z hasłem do autoryzacji dyspozycji składanych przez bankowość internetową?


Pakiet SMSów powiadamiających o różnego rodzaju zdarzeniach na koncie to co innego niż SMSy z hasłem do autoryzacji dyspozycji składanych w bankowości. Jeśli więc np. będziesz wykonywać przelew z Konta Inteligo, to dostaniesz SMSa z hasłem do autoryzacji składanej dyspozycji, ale za takiego SMSa nic nie zapłacisz.

Czy aplikację IKO mogę zainstalować na telefonie z innym numerem, niż mój podany w banku?


Tak, jest to możliwe. Aplikacja IKO podczas aktywacji wysyła wiadomość SMS, mającą na celu zweryfikować numer telefonu, na którym nastąpiła instalacja. Nie ma to jednak nic wspólnego z weryfikacją numeru telefonu, który wcześniej został przez Ciebie podany w banku (do kontaktu czy wysyłania SMSów z hasłami do autoryzacji dyspozycji składanych w bankowości internetowej).

Aplikację IKO mam powiązaną z kontem w PKO BP. Co mogę zrobić, by korzystać z Konta Inteligo?


Aplikacja IKO jest aplikacją mobilną zarówno dla klientów PKO BP, jak i posiadaczy Konta Inteligo. Niestety więc na jednym urządzeniu można korzystać tylko z jednego dostępu do bankowości mobilnej. W promocji "Mam Inteligo", by zgarnąć 100 zł za otwarcie konta, niezbędne jest wykonanie płatności BLIKiem, więc aplikacja jest niezbędna. Teraz więc krótka instrukcja dla tych, którzy aplikację IKO zamiast z PKO BP będą chcieli połączyć z dostępem do Konta Inteligo.

Najpierw wyłącz aplikację IKO (po zalogowaniu do iPKO, w zakładce IKO), a później ją odinstaluj ze swego telefonu. Pobierz ją ponownie i powiąż z posiadanym Kontem Inteligo. Po aktywacji aplikacji będzie możliwe spełnienie jednego z warunków promocji "Mam Inteligo", a więc płatności BLIKiem. Gdy te transakcje już wykonasz, będzie można powrócić to wcześniejszego stanu (a więc do powiązania IKO z kontem w PKO BP), przechodząc powyższy proces.


Czy po otwarciu konta z polecenia mogę być od razu osobą polecającą?


Osobą polecającą w programie poleceń "Mam Inteligo" może być każdy posiadacz Konta Inteligo - także ten, który dopiero teraz taki rachunek założy. Pamiętać jednak należy o uprzedniej rejestracji w programie poleceń. Tu pamiętaj o dwóch zasadach:
  • do programu poleceń zarejestruj się po otwarciu konta (a nie zaraz po wysłaniu wniosku o konto, gdyż regulamin programu wskazuje, że uczestnikiem może być posiadacz konta - a takim stajesz się dopiero po zawarciu umowy);
  • nie polecaj za wcześnie - regulamin stawia warunek: "rejestracja nie może nastąpić później niż skuteczne polecenie konta".

Czy dostępne są inne sposoby zawarcia umowy niż kurier?


W przypadku Konta Inteligo jedynym sposobem na zawarcie umowy jest jej podpisanie za pośrednictwem kuriera. Inne opcje (przelew weryfikacyjny, wizyta w placówce czy zawarcie umowy podczas wideorozmowy) są niedostępne. W przypadku Inteligo ten proces zawierania umowy jest jednak całkiem wygodny.

Po złożeniu wniosku o konto na stronie promocji, z klientem telefonicznie kontaktuje się konsultant banku, by potwierdzić podstawowe dane i umówić kuriera. Ten przyjeżdża często dość szybko (choć konsultanci informują, że ma to nastąpić do 10 dni roboczych). Jeśli chcesz przyjąć kuriera pod innym adresem niż Twój adres zamieszkania czy korespondencyjny, wskaż to konsultantowi w rozmowie. Wtedy kurier może przyjechać np. do miejsca Twej pracy bądź na uczelnię. Przed przyjazdem kurier powinien skontaktować się telefonicznie celem ustalenia czasu przyjazdu. I zazwyczaj tak robi. Bo o ile w przypadku dostarczenia paczki, kto ją odbierze nie ma wielkiego znaczenia (może to zrobić dowolny domownik), to gdy kurier ma do dostarczania umowę, wie, że tylko Ty możesz ją podpisać, więc na zastaniu Ciebie mu zależy.

Wraz z umową kurier przywozi już też kartę płatniczą oraz dane do logowania. Po wyjściu kuriera, często już nawet w ciągu kilku(nastu) minut przychodzi SMS powiadamiający o aktywacji konta przez bank.

Czy zastrzeżenie karty w bankowości internetowej oznacza jej automatyczne wznowienie?


Ta kwestia w różnych bankach jest różnie rozwiązana. Np. w przypadku Santander Banku zastrzeżenie karty przez bankowość internetową z automatu generuje wyrobienie nowej karty w miejsce zastrzeżonej. W Inteligo wymagane byłoby jednak zamówienie karty poprzez odrębną dyspozycję (również składaną w bankowości internetowej lub przez infolinię). Przy zastrzeżeniu karty należy wskazać powód - karta: zagubiona, skradziona, zniszczona (konsultanci sugerują ostatnią z opcji, gdy chodzi o rezygnację z karty).


Szczegółowe prześwietlenie warunków uczestnictwa i zasad promocji znajdziesz we wpisie pierwotnie poświęconym programowi "Mam Inteligo".

Kod polecenia do Inteligo. By uzyskać kod promocyjny (tj. kod polecenia), wypełnij poniższy formularz. W odpowiedzi otrzymasz wiadomość mailową z wiarygodnym i sprawdzonym kodem:

70 komentarzy:

  1. Dobry pomysł. W liczbie komentarzy która już jest pod wpisem o promocji teraz ciężko się połapać.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam jeszcze jedno pytanie dotyczące płatności BLIK. Czy tu też jak w przypadku płatności kartą może być kilka transakcji na łączną kwotę 40 zł, czy co najmniej jedną z nich musi być na 40 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też może być wiele płatności.

      Usuń
    2. Żona zapłaciła najpierw BLIK na Allegro. Nie zaliczyło jej warunku płatności BLIK. Po kilku dniach zapłaciła BLIK w Biedronce. Po płatności w Biedronce jest informacja w moim "Mam Inteligo", że mam skuteczne polecenie rachunku żony.

      Usuń
    3. @anonim
      Może zaliczyło allegro ale system potrzebował trochę czasu?

      Usuń
    4. Czekałem osiem dni na akceptacje BLIK - Allegro. Bez rezultatu. BLIK - Biedronka dwa dni i jest akceptacja.

      Usuń
    5. Aktualizacja poleceń w maminteligo.pl są z opóźnieniem więc to niekoniecznie to.

      Usuń
    6. Aktualizacja jest raz na tydzień. W dodatku z opóźnieniem

      Usuń
    7. Możliwe że przy allegro czekają dwa tygodnie dając czas na ewentualny zwrot.

      Usuń
    8. Litości, liczba poleceń pokazywana na stronie MamInteligo to liczba kont Inteligo otwartych z polecenia danego uczestnika programu poleceń, które spełniają warunki regulaminu i kwalifikują się do przyznania nagrody.

      Usuń
  3. Złotówa, jak myślisz: skąd to zainteresowanie jedną z gorszych promocji jaką tu ostatnio tutaj dawałeś? Tyle banków daje szansę na znacznie więcej kasy z duuużo łatwiejszymi warunkami - zadziwiające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasady promocji Inteligo są dość tradycyjne. Tak jak nawet 3-4 lata temu bank płacił 100 zł za otwarcie konta (a inne banki wtedy dawały np. 55-80 zł), tak i płaci teraz. Warunki do spełnienia też niewiele się zmieniły. Jednak na popularność wpływa kilka kwestii. Promocji Inteligo dawno nie było, więc wiele osób się na nią łapie. Wzrosła też premia za polecenie. Jeśli spojrzeć na to przez pryzmat polecenia w rodzinie to w sumie wpadają 2 stówki, gdy w innych bankach sumarycznie wychodzi mniej (przykładowo Santander 2x80 zł lub Millennium 2x90 zł).

      Usuń
  4. A ile czasu bank sobie daje na wypłatę nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat opisuję we wpisie, który pojawił się w momencie startu promocji (tutaj; w części zatytułowanej "Ważne wskazówki"; drugi punkt): "w ciągu 50 dni od zakończenia danego etapu bank weryfikuje spełnienie warunków, a w ciągu kolejnych 44 dni wypłaca premię". W poprzednich edycja na szczęście tak długo czekać nie trzeba było - premie wypłacano wcześniej.

      Usuń
    2. Ja spełniłam warunki w lutym i czekam.

      Usuń
    3. Czyli 94 dni od końca lutego wypada w czerwcu?

      Usuń
  5. Reasumując: najpierw trzeba zdobyć kod polecenia, złożyć wniosek internetowy i pogadać z konsultantem banku, że potwierdzam. Potem dybanie na kuriera, który wręczy umowę i kartę do rączki, aby potem móc trochę porobić zakupów i kartą i aplikacją by waruneczek oferty był spełniony. Teraz czekanie na 100zł premii i nie zapominanie o innych warunkach, żeby konto było bezpłatne. W tym czasie dowiemy się coś o ofercie depozytowej banku bo przecież oszczędności powinny procentować i gdy posiądziemy tą wiedzę i stówkę, to... po dybaniu na kuriera przyjdzie czas dymania na pocztę,by listem poleconym wysłać wypowiedzenie, bo to chyba jedyny sposób zamknięcia konta w Inteligo??? A wisienkowiczowi kiedyś przyjdzie go zamknąć. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z karty możesz zrezygnować. Konto będzie darmowe a 100 zł wydawać nie będzie potrzeby.

      Usuń
    2. Więcej czasu zajmuje pisanie takich komentarzy niż spełnienie niejednego z tych warunków xD

      Usuń
  6. Złotówa, a co jeśli cały czas miałem dostęp do maminteligo? Udało mi sie tam zalogować jeszcze zanim złożyłem wniosek o konto. Numer telefonu ten sam, widocznie zostało jeszcze z czasów poprzedniej promocji ponad 3 lata temu. Mogę normalnie polecać jak już konto otworzyłem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz. Do programu jako polecający rejestracja jest tylko raz.

      Usuń
  7. Mam taką historię : konto Inteligo miałem otwarte w jakiejś tam poprzedniej promocji i już je zamknąłem , więc ta 3 letnia karencja mnie nie obejmie jeszcze . Moje pytanie -wątpliwość jednocześnie są takie czy mógłbym np. otworzyć sobie konto inteligo (tak normalnie bez żadnych promocji ), następnie zapisać się do programu Promocji - uzyskać kod polecenia i polecić już konto osobie która łapie się na promocje- i w ten sposób otrzymałbym i ja i osoba polecona po 100 zł ? - czy moje rozumowanie jest błędne w tym temacie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do braku problemów z kurierem to nie jest tak różowo. Nie można przekierować go na inny adres a konsultant nie przyjmuje zleceń pid inny adres niź zamieszkania!!!! Tak zawsze jest w PKO. Inpost poza tym ma kurierów na obszary a oni mają przydzielone do nich godz. Jak się niecwoasujecie to mordęga reklamacjd etc. straszenie zwrotem fokumentóe. Generalnie badziew jak to w Inpost.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podałem inny adres bez problemu.

      Usuń
    2. Ja tak samo podałam całkiem inne miasto do korespondencji w tym wysyłki umowy i nie było z tym żadnego problemu od strony konsultanta.

      Usuń
  9. Dobrze rozumiem, że te 30 dni liczy się od dnia wizyty kuriera i podpisania umowy, a nie od złożenia wniosku przez internet?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy mogę zastrzec kartę teraz (wykonałem już płatności BLIK + kartą)? I do końca promocji nie zostanie pobrana opłata za kartę?

      Usuń
  10. Jeśli konto założę np. 25.03.2019 r., dokonam płatności na kwotę 200 zł, to mogę zastrzec już kartę kartę np. 25.04.2019 r.?
    Jeśli to zrobię to w maju już nie będę musiała wykonać płatności na kwotę 100 zł i nie zostanie mi pobrana opłata za kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej przed 25.04 bo od 25-go będzie nowy okres rozliczeniowy karty.

      Usuń
    2. No i tak. Zastrzeżona karta = brak opłaty za kartę.

      Usuń
  11. Jak wy to robicie że polecacie banki? mi łatwiej sprzedać lód Eskimosowi niż kogoś nakłonić, jakbym się odbijał od muru najbliższa rodzina widzi we mnie wroga i oszusta który chce ich wciągnąć w gorze bagno niż amber gold.zamiast tego ciągłe narzekanie że opłaty że brakuje forsy, tu kasa lezy na ulicy nawet nie trzeba się schylać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na przykład polecam tylko najbliższej rodzinie: mąż, syn, szwagierka i sama piszę im wnioski. Potem sporządzam informację na karteczce. Podkreślam daty na czerwono. Ale łatwo nie jest. Moi znajomi i rodzina boją się głównie technologii: robienia przelewów przez internet, aplikacji, aktywacji kart nawet, nawet logowania do banku - to ci starsi, a młodsi niewiedzieć dlaczego wolą popitalać cały dzień w sklepie układając towar na półkach niż wykonać kilka klików i przeczytać regulamin.

      Usuń
  12. Czy doładowanie revoluta na 200 zł spełni warunki pierwszego punktu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatności kartą muszą być w punktach handlowo-usługowych. Te w internecie są wykluczone.

      Usuń
  13. Złotówa, piszesz: "Po wyjściu kuriera, często już nawet w ciągu kilku(nastu) minut przychodzi SMS powiadamiający o aktywacji konta przez bank" - czy gdy to nastąpi można już wtedy przejść do rejestracji w programie poleceń?

    OdpowiedzUsuń
  14. Złotówa, mógłbyś wyjaśnić raz jeszcze co miałeś na myśli pisząc: "nie polecaj za wcześnie - regulamin stawia warunek: "rejestracja nie może nastąpić później niż skuteczne polecenie konta"?

    Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic innego tylko to co cytując przytoczyłeś. Inaczej mówiąc, nie można najpierw polecić komuś konta zanim nie nastąpi rejestracja własnego.

      Usuń
    2. No właśnie, o co tu chodzi: rejestracja nie może nastąpić później niż skuteczne polecenie konta? Najpierw rejestracja, a później polecenie?

      Usuń
    3. Polecanie odbywa się za pomocą numeru telefonu (a nie za pomocą linku czy kodu polecenia otrzymywanego od banku), więc chodzi o to, by nie polecać bez rejestracji, bo osoba polecona mogłaby za wcześniej spełnić warunki (jeszcze przed rejestracją polecającego w programie).

      Usuń
    4. Czyli kolejność musi być następująca: podpisanie umowy ---> rejestracja w programie poleceń ---> polecenie innego uczestnika promocji?

      Usuń
    5. @Anonimowy21 marca 2019 16:41
      Tak, 2+2=4

      Usuń
    6. Złotówa, skoro polecanie odbywa się za pomocą numeru telefonu podanego we wniosku do banku, to nie ma przeciwwskazań, żeby polecać np. zonę czy matkę jeszcze zanim się podpisze umowę. Wystarczy jedynie dopilnować, żeby osoba polecana nie spełniła warunków promocji bez rejestracji polecającego, czyż nie?

      Piszę to, gdyż z doświadczenia wiem, że czekanie na InPost wymaga cierpliwości przez co wypełnienie warunków przez osobę polecaną do końca marca może stać pod znakiem zapytania.

      Usuń
    7. Wygląda więc na to, że nie ma formalnych przeszkód, żeby polecić kogoś nawet jeszcze czekając na dostarczenie umowy przez kuriera, podając osobie polecanej własny numer telefonu użyty we wniosku o konto.

      Złotówa, czy mógłbyś to skomentować?

      Usuń
    8. "Użyte w niniejszym Regulaminie Programu terminy, zdefiniowane poniżej, oznaczają odpowiednio: (...)
      "Uczestnik – pełnoletniego posiadacza lub współposiadacza konta Inteligo indywidualnego"

      Uczestnik to polecający. Nie masz konta = nie jesteś uczestnikiem.

      Usuń
    9. Złotówa, podbijam pytanie: co się stanie gdy moja żona użyje jako kodu polecenia numeru mojego telefonu jaki podałem w moim wniosku dla banku gdy ja wciąż czekam na kuriera InPost?

      Jak wspomniałem, zamierzam się definitywnie zarejestrować do programu poleceń zanim ona spełni warunki promocji.

      PS. Na stronie "Śledzenie przesyłek InPost" widać, że kurierowi wydano moją przesyłkę już 2 dni temu!

      Usuń
    10. Nie odważę się stwierdzić, że to by przeszło. Tak jak Anonimowy 21 marca 2019 21:33 przywołuje definicję Uczestnika (czyli osoby polecającej), tak bym zaczekał jednak do rejestracji (jako polecający) i polecenia, aż konto zostanie otwarte. Konsultanci banku mówią o dostarczeniu umowy do 10 dni (przy czym aktywacja konta następuje szybko, bo w dniu podpisania umowy), więc i z otwarciem tego konta, rejestracją, poleceniem i zawarciem umowy przez osobę poleconą da się wyrobić do 30.04.2019 r. (wystarczy dni roboczych). A osoba polecona czas na spełnienie warunków będzie miała w ciągu i tak 30 dni (nawet jeśli część tych dni będzie już po 30.04.2019 r.).

      Usuń
    11. Dla zainteresowanych:
      - wczoraj poleciłem żonę zanim jeszcze otrzymałem swoją umowę do podpisania
      - dzisiaj żona dostała telefon z centrali w celu potwierdzenia danych znaczit wsio w pariadkie

      Kolejny mit o tej promocji został obalony :)

      Usuń
  15. d.terlecki@(...)18 marca 2019 23:20

    Witam,

    a mam pytanie. Jak spełnię warunki to otrzymam jakieś potwierdzenie, że Gratulujemy spełniłeś warunki i otrzymasz nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety takich potwierdzeń nie ma. Pozostaje czekać na wypłatę premii.

      Usuń
    2. Natomiast osoba polecająca zobaczy, że zwiększyła się jej liczba poleceń na koncie MamInteligo.

      Usuń
  16. Czy po wykonaniu płatności przy użyciu aplikacji IKO z kodem BLIK o łącznej wartości min. 40 zł można de-aktywować apkę czy należy koniecznie mieć ją aktywną do chwili otrzymania nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbijam pytanie!

      Usuń
    2. Nie ma obowiązku dalszego jej posiadania i używania. Wymogiem jest tylko wykonanie płatności BLIKiem na sumę 40 zł. Jak to będzie zrobione (do czego aplikacja jest niezbędna) to z aplikacją można zrobić co się chce.

      Usuń
  17. Dziś wpadła stówka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za warunki spełnione w lutym? Szybko :)

      Usuń
  18. Wczoraj wpadła premia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za założenie czy za polecenie? Kiedy były spełnione warunki?

      Usuń
    2. U mnie za polecenie ale mój polecony też już dostał.

      Usuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzisiaj wypłacali premie dla tych, którzy spełnili warunki w marcu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam pytanie,
    założyłem konto z kodem polecającym z Bankobrania.
    Zrobiłem wymagane 200 zł karta i 40 zł przez blika do końca lutego.
    Dostałem 100 zł z opisem Premia MAM INTELIGO.

    Poleciłem konto żonie,
    wszystko wykonała z końcem marca.
    Dostała 100 zł z opisem Premia MAM INTELIGO.

    I teraz nie wiem, czy ja na moje konto dostałem 100 zł za założenie czy polecenie?
    Ktoś może mi to wyjaśnić.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli żona użyła twego kodu polecenia to też dostaniesz 100 zł za polecenia

      Usuń
    2. Co za co, to jedynie dowiesz na infolinii banku.

      Usuń
  22. Czy oni wysyłają jakąś informację potwierdzającą zamknięcie konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Możesz tylko zadzwonić na infolinię i jak ci powiedzą że nie mogą cię zweryfikować to będzie znaczyć, że już konto masz zamknięte.

      Usuń
    2. Albo po miesiącu od wypowiedzenia przelej 1 grosz. Jak wróci to będzie znaczyć, że zamknięte.

      Usuń