Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie września 2018 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

28.10.2018

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie września 2018 roku

Czas szybko upływa, znów mamy ostatnią niedzielę miesiąca, więc to moment na mój raport.

Moje zarabianie na bankach - raport Mr. Złotówy na blogu BankobranieJak co miesiąc podliczam swe zyski z udziału w promocjach bankowych, w których za spełnienie określonych warunków zdobywam gwarantowane nagrody, premie i inne bonusy. Jak ten raport wygląda po zeszłomiesięcznym rekordzie? Zachęcam do lektury.

A skoro już przywołałem raport z zeszłego miesiąca, to przypomnę, że był to wynik rekordowy, który przebił wszystkie dotychczasowe comiesięczne podliczenia, które na blogu publikuję już od prawie 5 lat. We wrześniu doliczyłem się zysku na poziomie ponad 1 370 zł! Bardzo więc ciekawiło mnie jak wypadnie miesiąc następny. Do rekordu brakuje, ale wynik i tak jest godziwy - zdecydowanie ponad średnią. A cieszący mocno, bo uzyskany zdecydowanie ograniczonym nakładem sił - promocje o których piszę nie wymagały dużego zaangażowania (ani spełniania licznych warunków, ani wykonywania płatności kartami na duże kwoty).

Na pierwszy front idzie owoc jeszcze przedwakacyjnej promocji z kartą kredytową w ING Banku Śląskim. Za jej wyrobienie i wykonanie 5 płatności na dowolne kwoty nagroda pieniężna wynosiła 300 zł. I właśnie została przez bank wypłacona (a niebawem powinna wpaść jeszcze druga premia, tym razem w wysokości 200 zł za wyrobienie karty dodatkowej; na odnotowanie tej premii przyjdzie czas zapewne w raporcie za miesiąc).

W przypadku Santander Banku odnotowuję 3 kolejne bonusy po 50 zł za wpływy wynagrodzenia (na konto moje, i na konto żony, bo obydwoje posiadamy tam rachunki; dwa z tych bonusów są zaległe, jeden bieżący, a na jeszcze jeden bieżący czekam, bo dotąd bank go nie wypłacił - ale ma czas do końca miesiąca). To jedna z najwygodniejszych promocji - wynagrodzenie przelewa pracodawca, w praktyce żadnych dodatkowych warunków już spełniać nie trzeba, wiec bankobranie robi się samo 😉 Szkoda tylko, że promocja niebawem się skończy (bo bank przewidział 6 takich bonusów - jeden z bonusów, w przypadku mego konta, jest już niestety ostatnim). W obecnej promocji bank płaci już mniej, bo 200 zł i jest ona dostępna wyłącznie dla osób dopiero co zakładających konto w Santanderze - szczegóły znajdziesz tutaj.

O zysku w wysokości 100 zł mogę ponownie napisać w związku z kolejną wymianą punktów w programie Mastercard Priceless Specials. To kolejny efekt niedawnej promocji "Powrót do szkoły", dzięki której za 2 dowolne płatności kartą z logo Mastercard u wybranych partnerów, do wzięcia było 5000 punktów promocyjnych w programie lojalnościowym. Dokonałem kolejnej wymiany i za to wpadły 2 vouchery na zakupy warte stówkę.

Getin Bank wypłacił mi kolejny 5-procentowy zwrot za płatności kartą i/lub BLIKiem - na konto z tego tytułu wpadło 30 zł. Niestety był to właśnie ostatni taki zwrot, gdyż bank przewidział jego wypłatę na 6 miesięcy. Konto Proste Zasady pozostawiam sobie jednak ze względu na program poleceń (gdzie osoby polecane za otwarcie konta zgarnąć mogą 50 zł), a także na oprocentowanie na koncie oszczędnościowym (3% dla nowych środków).

Zestawienie zamyka najmniejszy, ale zdobywany od najdłuższego czasu bonus 25 zł, który otrzymuję co miesiąc od T-Mobile Usługi Bankowe. W tym przypadku warunkiem jest wykonanie płatności na sumę min. 500 zł, więc w praktyce jest to odpowiednik również 5-procentowego moneybacku.

Podsumowując, wszystkie bonusy zebrane w jednym miejscu:
Gdzie?
W jaki sposób?
Ile wydałem?
Ile zyskałem?
ING Bank Śląski
Nagroda gwarantowana za wyrobienie karty kredytowej i 5 płatności
Ok. 12 zł
300 zł
Santander Bank
Bonus za wpływ wynagrodzenia na konto
Ok. 18 zł
3 x 50 zł
Mastercard Priceless Specials
Promocja „Powrót do szkoły” Mastercard Priceless Specials
5 zł
2 x 50 zł
Getin Bank
Zwrot za płatności kartą (5%)
600 zł
30 zł
T-Mobile Usługi Bankowe
Zwrot za płatności kartą
500 zł
25 zł

A wpływy na konta wyglądają tak:
Moje zarabianie na bankach - podsumowanie miesiąca 2018 r.

Wyliczenia


Łącznie z wszystkich premii, bonusów i zwrotów zebrało się 605 zł. I jest to kwota, którą w całości mogę uznawać za zysk, gdyż nie poniosłem żadnych kosztów z tytułu posiadanych kont czy kart. Część z nich jest bezwarunkowo darmowa, a w przypadku pozostałych spełnienie warunków promocji jednocześnie jest też spełnieniem warunków zwalniających z opłat.

Kwotę uzyskaną dzięki bankobraniu tradycyjnie porównuję z odsetkami, które uzyskałbym dzięki najlepiej oprocentowanym kontom oszczędnościowym. By w ten sposób zyskać 605 zł, musiałbym przez cały miesiąc posiadać i "zamrozić" sumę aż 281 500,08 zł.

Z historii bankobrania - porównanie z latami poprzednimi


Wiadomo już jakie były moje zarobki na promocjach bankowych w poprzednim miesiącu. Czas więc porównać jak to wygląda z analogicznymi okresami w latach poprzednich. I tak zarabiałem wtedy:

Podsumowanie tegorocznego września wypada więc bardzo okazale i na tle poprzednich lat, i na tle średniej z ostatnich 4 lat, która wynosiła ok. 400 zł miesięcznie.

(Po)rachunki - czyli co zmieniło się w moim portfelu


To był spokojny miesiąc w mym przypadku. Do zamknięcia poszła karta kredytowa mBanku (która swego czasu zaowocowała dla mnie premią 200 zł). Żadnych nowych kont nie otwierałem, ani kart nie wyrabiałem.

Promocje godne uwagi


Okazje do bankobrania, na które obecnie szczególnie warto zwrócić uwagę, to:
  • 200 zł za konto w Millennium - w ostatnich miesiącach ta promocja robi furorę. Ale nie ma się czemu dziwić, bo bonus pieniężny jest rekordowy (wcześniej bank ten nigdy nie płacił aż tyle na start), a warunki do spełnienia są bardzo proste;
  • 150 zł za konto w Citibanku - nie dość, że konto jest darmowe, to warunki do spełnienia są bardzo proste, bo sprowadzają się do wykonania przelewu i 1 płatności kartą wydaną do konta na dowolną kwotę miesięcznie. I już za to będzie wpływał bonus;


Pobierz przewodnik "Jak zyskiwać dzięki bankom?"

31 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku. Ja śledzę blog od niedawna. Ale w tym miesiącu wpłynęła moja pierwsza premia (200 zł od Millenium). W kolejnych miesiącach powinno być lepiej bo ostatnio na kilka promocji się skusiłem.

    Dziękuję za porady i blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejszy pierwszy krok :) Życzę dalszego owocnego zarabiania na promocjach! Pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja tez mialem w pazdzierniku 600 zl i byl to moj rekordowy zysk pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też rekord 300+200 za kk z ing, 200 z millenium, 30 z mbanku za transakcje, 50 bon do biedronki z bgz bnp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać, że to był świetny miesiąc, skoro kolejny rekord :) Oby tak dalej!

      Usuń
  4. To mnie się udało pierwszy raz zyskać więcej niż Złotówie. zarobiłem 680 zł. No ale większość z tego to Priceless Specials bo 420 zł. Od początku roku zarobiłem już 3,5 tyś. Zatem jest już ponad plan bo liczyłem tak na 3 tyś. w rok. A jeszcze z 2 lata temu to ja płaciłem bankowi. Teraz sytuacja się odwróciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że kiedyś udało Ci się przekonać do tematu i zaowocowało to takimi wynikami. Życzę dalszego owocnego bankobrania (nawet ponad plan).

      Usuń
  5. U mnie tylko 20 zł premii od Handlowego za logowanie smartkiem na moje konto. Zabawne, że zalogowałem się po znajomości na tablecie w MediaMarkt, bo tam pracuje mój kumpel, a ja żadnego smartka nawet nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem potrzebne są i takie triki ;)

      Usuń
    2. Większość banków ostrzega przed logowaniem się do internetowej bankowości w takich "zbiorczych" miejscach. To jest raczej jedna z podstawowych zasad bezpieczeństwa...

      Usuń
  6. No ja wreszcie trochę więcej - 685 zł
    500 z ING (300+200)
    60 z Getin za płatności kartą
    50 z Citi jw
    75 z Empik
    I jest to najlepszy miesiąc z tego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie wyszło! Gratulacje i w kolejnych miesiącach co najmniej powtórek :)

      Usuń
  7. Mr Złotowa, z jakich obecnie promocji korzystasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TMUB (moneyback), Eurobank (premia za konto + moneyback), "drugi" Eurobank (promocja na zatrzymanie). To tak na szybko przyszło mi na myśl ;)

      Usuń
  8. 100 zł od EnveloBanku
    200 zł od Millennium
    20,41 zł od GetinBank w ramach ostatniego miesiąca moneyback
    Razem: 320 złotych 41 groszy :)

    W ramach łyżki dziegciu - fatalna, ponowna współpraca z Santander. Nie wiedzieć, czemu, zostały założone dwa rachunki i obydwa zamiast jednego zostały zamknięte, konsekwencją czego przepadła mi możliwość skorzystania z 300 zł za wynagrodzenie i 80 zł z tytułu założenia konta z polecenia. Reklamacja została wysłana, ale nie spodziewam się żadnych cudów i szczerze mówiąc nie chcę mieć z nimi już nic do czynienia.

    Na szczęście w kolejce czeka T-Mobile, więc zawsze to szansa na uzyskanie 25 zł co miesiąc. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję tego co na kontach już wypłacone.

      Co do Santandera to faktycznie bardzo dziwna sytuacja, ale może jeszcze coś da się zrobić i reklamacją wskórać? Kilka historii reklamacji z tym bankiem (jeszcze znanym jako BZ WBK) z pozytywnym zakończeniem już tu było opisywanych :)

      Usuń
  9. U mnie również rekord (będzie)- 596,20 PLN, choć nie bez problemów.

    Millennium - 200 PLN, ale dopiero po reklamacji.
    ING - czekam do 31.10.2018 na 200 PLN za KK.
    T-Mobile - 25 PLN (standard co miesiąc).
    Alior (wcześniej BPH) - 75 PLN - 3% premia za 3.kwartał 2018 za płatności KK OK! (wcześniej Fair)
    Credite Agricole - 50 PLN z tyt. poleceń + 16,20 PLN (5% zwrot za rachunki)
    mBank - 30 PLN.

    Dodatkowo 10.000 pkt. za 2 karty Citi w programie „Powrót do szkoły” Mastercard Priceless Specials, które wymienię na bony, jak pojawią się jakieś ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie był to bardzo dobry miesiąc skoro tyle indywidualnych rekordów :) Oby równie owocnie było w kolejnych miesiącach.

      A co do Priceless Specials to też czekam na pojawienie się nowych bonów ;)

      Usuń
    2. Dostales 200 z ing?

      Usuń
  10. A u mnie 100 Getin, 50 BGZ biedronka, 50 wynagrodzenie Santander i jutro ma wpaść 100 od BGZ. Czyli w sumie 300. Od początku roku kiedy bankuję jest to drugi miesiac pod wzgledem dobrych zbiorów, lepszy był tylko lipiec.
    Pozdrawiam wszystkich Bankobiorców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podzielenie się swymi wynikami. I życzę coraz lepszych wyników w kolejnych miesiącach! Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. U mnie skromniej niż u przedmówców bo 117 zł. Ale lepszy rydz niż nic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest dobry wynik! Bo ważne, że jesteś na plusie, bo banki płacą Tobie, a nie tym bankom! :) A - co wielokrotnie podkreślam - z korzystaniem z promocji bankowych jest tak, że wiele zależy od liczby osób w gospodarstwie domowym, dochodów, sumy wydatków itd. Ale jeśli ktoś zyska 100 zł, a kto inny 500 zł, to i tak może być tak, że w przypadku pierwszej z tych osób ta kwota może proporcjonalnie mieć większe znaczenie w budżecie domowym :)

      Usuń
  12. to mój pierwszy miesiąc od kiedy $ zaczęły wracać, i tak 200 z Millenium, 300 z Citi za kartę, 100 z Citi konto premia (po reklamacji ale jest), 50 zł Citi za zwroty, 100 zł z Envelo :) daje to 750 zł za to co robię na codzień, mega fajne uczucie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cześć
    *50 zł citi priority
    * 200zł zwrotu za rezygnację z karty kredytowej (czyli 10%zwrotu za zakupy) i mam pytanie kartę kk mam już 2 lata i w tym czasie już 3x próbowałem zrezygnować i zawsze pojawiała sie propozycja promocji . pytam was jak często można zrezygnować z karty żeby pojawiły sie kolejne propozycje z banku

    OdpowiedzUsuń
  14. Novek. W jakim banku masz KK?

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam, chciałem zrezygnować z karty kredytowej Citi Simplicity, utrzymanie zaproponowało mi moneyback 10% do sumy 1000zł. Do tego mam pytanie. Jak już zrobię płatności te na 1000zł i dostanę zwrot 100zł na konto karty, to spokojnie będę mógł je wypłacić i przelać na konto w innym banku? Nie chciałbym aby potraktowane to zostało jako pożyczka z karty. Jak to zrobić aby było dobrze i nie zostały naliczone jakieś opłaty lub %?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te 100 zł najlepiej wydać (wykonać płatności kartą). Bo przelew czy wypłata w bankomacie będą potraktowane standardowo (czyli z dodatkowymi kosztami, o których wspominasz).

      Usuń
    2. Dzięki, tak też myślałem że jest jakiś haczyk...

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...