Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Odbierz 150 zł za darmowe konto internetowe Citi Priority
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

17.10.2018

Odbierz 150 zł za darmowe konto internetowe Citi Priority

Citibank odpalił nową promocję konta osobistego.

Promocja bankowa z bonusem 150 zł za konto osobiste w Citibanku
Tym razem za jego otwarcie w gwarantowanych bonusach uzyskać można nawet 150 zł. A warunki do spełnienia są proste, bo w odróżnieniu od poprzednich promocji, tym razem nie trzeba wiele płacić kartą (miesięcznie wystarczy jedna transakcja na dowolną kwotę!).

Dla kogo promocja? Uczestnikiem może być osoba, która nie posiada i co najmniej od 1.01.2017 r. nie posiadała konta osobistego, ani rachunku oszczędnościowego w Citibanku. Wykluczenie obejmuje również współposiadaczy i pełnomocników do ww. produktów w tym banku.

Posiadanie innych produktów Citibanku nie jest przeszkodą do wzięcia udziału w akcji i zgarnięcia 150 zł za konto.

Nagroda. Wypłata premii w tej promocji została podzielona na 5 transz po 30 zł każda. Citibank wypłacać je będzie na konto, więc będzie można z nimi zrobić co się zechce (wydać, przelać lub wypłacić).

Zasady promocji. By skorzystać z propozycji Citibanku i zgarnąć nawet 150 zł:
  • wyślij formularz zgłoszeniowy (promocja dostępna jest wyłącznie za pośrednictwem ww. strony; na tej stronie bank bardziej wyeksponował informacje o promocji dotyczącej wymiany walut - to propozycja dodatkowa, nieobowiązkowa, piszę o niej niżej; jak przewiniesz nieco stronę, znajdziesz też informacje o premii do 150 zł);
  • gdy oddzwoni konsultant banku zawnioskuj o konto Citi Priority wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą;
  • najpóźniej do 31.12.2018 r. zawrzyj z bankiem umowę o konto i wyraź przy tym zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu informowania o usługach banku i jego partnerów w przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta oraz na przesyłanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej (np. w bankowości internetowej, w aplikacji, SMSem lub mailem) oraz telefoniczne prezentowanie informacji handlowych;
  • przez 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych następujących po miesiącu, w którym otwarto konto (w każdym z tych miesięcy):
    • otrzymuj na konto wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości min. 2 000 zł (bank nie stawia szczególnych warunków co do źródła pochodzenia takiego wpływu - zastrzeżono jedynie, że nie może on pochodzić z rachunków prowadzonych przez Citibank dla klientów indywidualnych, więc może być prościej niż się wydaje; dodam też, że wpływ oznacza choćby chwilowe pojawienie się kwoty w historii konta - nie ma potrzeby jej utrzymywania, więc środki każdej chwili można wydać, przelać lub wypłacić) oraz 
    • wykonaj co najmniej jedną płatność kartą wydaną do konta (mogą to być transakcje w punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie).

Za każdy miesiąc, w którym spełnisz powyższe warunki (wpływ i 1 płatność kartą) otrzymasz bonus w wysokości 30 zł - wpłynie on na konto do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunków. Takie bonusy można otrzymywać przez 5 kolejnych miesięcy, więc łącznie zgarnąć da się 150 zł. Do momentu wypłaty gratyfikacji nie zamykaj konta, ani nie składaj wypowiedzenia umowy.

(Opcjonalna) Premia walutowa - uczestnicy promocji mogą też załapać się (ale to już nie jest obowiązkowe) na preferencyjne warunki wymiany walut. Nie jest to kwintesencją bankobrania, więc zainteresowanych odsyłam do regulaminu. W skrócie jednak: chodzi o to, że bank wypłaci premię w wysokości odpowiadającej pobranej marży przy przewalutowaniu, jeśli zlecisz przelew w walucie obcej.

Konto internetowe Citi Priority - prześwietlenie promocyjnej oferty


Osoby, które wezmą udział w powyższej promocji, jednocześnie zostaną też objęte preferencyjnymi warunkami prowadzenia konta. A są to gwarantowane aż do końca 2020 r.:
  • 0 zł za prowadzenie konta; 
  • 0 zł za kartę wydawaną do konta;
  • 0 zł za 3 pierwsze przelewy natychmiastowe Express Elixir w danym miesiącu kalendarzowym.

Poza powyższym bank - na podstawie cennika - nie pobiera opłat za krajowe przelewy Elixir PLN zlecane w bankowości internetowej lub mobilnej. Darmowe są również wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce.

Standardowe pozostają opłaty za dostęp do CitiPhone (6 zł miesięcznie, ale ta usługa nie jest obowiązkowa), zlecenia przelewów składane w placówce banku czy na infolinii oraz wypłaty gotówki w oddziale (ale z tego korzystać nie trzeba).




Za podrzucenie informacji o promocji dziękuję Czytelniczce Karolinie.

Bądź na bieżąco z najlepszymi promocjami bankowymi. Zapisz się na bezpłatny newsletter dla Czytelników bloga. To zero spamu, a jedynie powiadomienia o nowych wpisach, które wysyłam do dwóch razy w tygodniu. Zapis na newsletter zajmuje chwilę, podobnie jak rezygnacja (jeśli kiedyś z jakieś przyczyny tak postanowisz):


Przydatne dokumenty:

215 komentarzy:

  1. Przejdzie przelew "wynagrodzenia" z konta żony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poprzednich promocjach przechodziło nawet "wynagrodzenie" od siebie. Nie ma żadnej definicji. Przelew nie może być tylko z konta w Citi.

      Usuń
    2. Potwierdzam. Całą promocję w której brałem udział wystarczały przelewy "wynagrodzenia". Teraz widzę że warunki są takie same. Zatem skorzystać moja babcia która karty kredytowej już by nie dostała.

      Usuń
    3. Witam,

      ale czy na pewno?, zobaczcie:

      .. "9. Każdy Uczestnik, który spełni warunki wskazane w pkt 4 niniejszego Regulaminu, oraz przez 5 kolejnych miesięcy kalendarzowych
      następujących po miesiącu, w którym otwarto Konto:
      a) będzie otrzymywał w danym miesiącu kalendarzowym na Konto przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości
      minimum 2000 PLN miesięcznie (słownie: dwa tysiące złotych), z zastrzeżeniem pkt 10 poniżej, i teraz pkt 10:

      "10. Wpłata, o której mowa w pkt 9 lit. a), nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"

      ok "Bank" to bank millenium, pytanie co z zapisem klientów indywidualnych., czy to czasem nie wyklucza powyższego że można zrobić przelew z innego banku z rachunku indywidualnego?

      Usuń
    4. Ale skąd wziąłeś ten Bank, że to Millenium?!

      W 1. punkcie regulaminu masz objaśnienie kto jest organizatorem promocji i wytłuszczone słowo Bank. Bank = Citibank.

      Usuń
    5. Przepraszam literówka oczywiście chodzi o Citi :)

      Usuń
    6. Według mnie z kont indywidualnych nie może być przelew wynagrodzenia wg.punktu 10, więc tylko z kont firmowych.

      Usuń
    7. "Wpłata, o której mowa w pkt 9 lit. a), nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"

      Bank = CITIBANK bo jest zapisany wielką literą.

      Usuń
    8. Proszę więc o potwierdzenie, czy mogę przelać minimum 2 tys z konta żony, np. z eurobanku czy millenium wpisując w tytule "wynagrodzenie" czy nie przejdzie ?

      Usuń
    9. Możesz i to nawet ze swego konta w drugim banku.

      Usuń
    10. Czy pod względem prawnym wszystko będzie ok, gdy sam sobie zrobie przelew z tytułem "wynagrodzenie"? Żadnen urząd się do tego nie przyczepi?

      Usuń
    11. Jaki 'urząd' miałby wgląd do Twojego konta? A wgląd byłby konieczny w celu sprawdzenia od kogo pochodzą przelewy przychodzące na Twoje konto.

      Usuń
  2. Czy posiadanie karty kredytowej jest wymagane by za konto nic nie płacić? Kojarzę, że taki warunek był.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wobec uczestników powyższej promocji bank nie stawia takiego wymogu. Zwolnienie z opłat za konto gwarantuje regulamin promocji.

      Usuń
    2. jakie jest sposob zawarcia umowy? przelew moze byc czy tylko kurier?

      Usuń
    3. Kurier albo umowa do zatwierdzenia online.

      Usuń
    4. Umowa on-line? Skąd ta wiadomość i co to jest umowa on-line?

      Usuń
    5. Jaka znowu umowa do zatwierdzenia online?

      Usuń
    6. W bankowości jak już ktoś ma dostęp bo np ma kartę kred. Wtedy jest udostępniana umowa do akceptacji.

      Usuń
  3. Mr. Złotówa - ile gwiazdek w ratingu? Warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałbym 3,5 gwiazdki ;) No ale połówek nie ma, więc wychodzi 4. Z jednej strony mamy już wydłużający się okres wykluczenia dla byłych klientów (ciągle liczony od początku 2017 r.), ale tym razem wykluczeni są wyłącznie posiadacze kont osobistych i rachunków oszczędnościowych w Citibanku (w poprzedniej edycji eliminowało posiadanie jakiegokolwiek produktu Citi, więc to zmiana na plus).

      Warunki do spełnienia są tym razem o wiele prostsze (nie ma moneybacku, który wymagał wykonywania płatności na większe sumy). W pamięci ciągle są jednak świetne promocje konta Citi Priority sprzed roku. Premie niestety zdecydowanie zmalały, ale dla równowagi na lepsze zmieniono warunki konta (konkretnie dla uczestników tej promocji), bo już nie ma wymogu utrzymywania salda czy posiadania produktu kredytowego (co dla niektórych było przeszkodą do wzięcia udziału w tamtych edycjach promocji).

      Usuń
  4. No to super, tylko brać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CZy porównując poprzednie pormocje na konto 150 zł to dużo czy jedna z najnizszych kwot za konto ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie mało, ale i tak biorę dla mojej drugiej połowy. Ja mam otwarte konto, za które ostatecznie zgarnę 600 zł, za wcale nie wygórowane warunki :)

      Usuń
  6. Jeśli chciałbym skorzystać i z promocji konta i tej z kartą kredytową to jaka kolejność złożenia wniosków jest najlepsza? Czy ma jakieś znaczenie?

    OdpowiedzUsuń
  7. W temacie cennika....co z wypłatą z bankomatów? Wszystko free?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie za free.

      Usuń
    2. Ciekawe czy darmowe są również wpłaty we wszystkich wpłatomatach w Polsce?

      Usuń
    3. Wpłacałem jedynie w Euronrcie i tu darmowe.

      Usuń
  8. A jest jakiś limit do otwarcia kont? Który kurier wozi umowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich własna firma.

      Usuń
    2. Nie ma limitu wniosków objętych promocją. Jeśli chodzi o kuriera to jest to firma Viva.

      Usuń
  9. Ha! Zakładam. :) Już od dłuższego czasu czekam na jakąś promocje z której nie będę wykluczona i tadam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W jaki sposób można zamknąć u nich konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposobów jest kilka (m.in. przez bankowość internetową). O sposobach zamykania kont w poszczególnych bankach (w tym w Citibanku) piszę tutaj.

      Usuń
    2. Troche nie na temat- Mr Złotówa- czy dalej istnieje możliwość zamykania konta internetowo w Eurobanku?

      Usuń
    3. Tak (zgodnie z podlinkowanym wyżej poradnikiem dotyczącym zamykania kont - w tym konkretnym przypadku przed chwilą sprawdziłem aktualność).

      Usuń
    4. Nie, żebym się czepiał ale w przypadku EuroBanku- w przedstawionym w Poradniku schemacie zamykania (Konto---Szczególy konta--- nie ma zakładki ZAMKNIJ KONTO; sa tylko trzy zakładki:Historia konta, Manager finansowy, Powrót)

      Usuń
    5. Niedawno zamykałem - działa i to bardzo dobrze, włącznie z cofnięciem zgód i podaniem konta do przelania resztówek. Po przyjęciu dyspozycji po kliku minutach przychodzi potwierdzenie na podany e-mail z datą zamknięcia konta.

      Usuń
    6. @Anonimowy 17 października 2018 19:47
      Podgląd tutaj

      PS. Do dalszej dyskusji na temat zamykania kont zapraszam pod dedykowanym wpisem. Powyższy dotyczy promocji Citibanku.

      Usuń
  11. Czy ten przelew 2000 zł. musi być jednorazowy i z jednego konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie warunek brzmi dokładnie tak: "Uczestnik (...) będzie otrzymywał w danym miesiącu kalendarzowym na Konto przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2000 PLN miesięcznie".

      Wychodzi więc na to, że musi to być jednorazowo min. 2 000 zł (bo brakuje sformułowania w stylu "na łączną kwotę", "na sumę" lub coś podobnego).

      Usuń
    2. Ok. Dziękuję bardzo za odpowiedź.

      Usuń
    3. Możesz dopytać jak to wygląda? Żeby nie było niemiłej niespodzianki...?

      Usuń
    4. Ale czy tu jest o co dopytywać? Sprawa jest jasna. Musi być przelew 2000 zł za jednym razem.

      Usuń
  12. Czy można promocję połączyć z poleceniem konta i przytulić dodatkowo parę groszy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno tak: https://bankobranie.blogspot.com/2018/10/program-polecen-citibanku-vi-edycja.html

      Usuń
  13. Ktoś napisał że umowę wozi Viva. Ktoś ma jakieś doświadczenie z tą firmą? W jakich godzinach dostarczają umowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwonią z samego rana i umawiają się na dogodną porę i miejsce dostarczenia. To ichnia firma, która działa na rynku kurierskim.

      Usuń
    2. Viva działa solidnie. Kurierzy tej firmy byli u mnie (u mej rodziny już 7 razy). Umawiali się nawet jak przyjechali z voucherem.

      Usuń
    3. Viva działa solidnie. Kurierzy tej firmy byli u mnie (u mej rodziny już 7 razy). Umawiali się nawet jak przyjechali z voucherem Ikea.

      Usuń
  14. Ja też jestem zainteresowana powyższą sprawą - Czy można jednocześnie skorzystać z polecenia konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko wskazuje na to, że tak. Już prześwietlam - wpis będzie wkrótce.

      Usuń
    2. I jest. Opisuję tutaj (aczkolwiek uprzedzam, że do jednego z warunków mam spore wątpliwości, których dotąd - w prawie 5-letniej historii bloga - nie miałem aż tak dużych przy żadnej innej prześwietlanej promocji).

      Usuń
    3. Złotówa, errata: niestety wszystko wskazuje na to, że nie :)

      Usuń
  15. Ta jedna płatność miesięcznie musi być na jakąś minimalną kwotę? Czy wystarczy zakup bułki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam
    Chciałam założyć to konto i Pani z banku dzwoniąc przekazała mi że wpływ 2 tysięcy nie może pochodzić od osoby prywatnej tylko od przedsiębiorcy że tak jest zgodnie z regulaminem.
    Czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poproś ją o wskazanie konkretnego zapisu z regulaminu.

      Ale uprzedzę co się stanie: nie znajdzie go! Bo go nie ma.

      Usuń
    2. Jeśli ci mówią że coś jest tak i tak w regulaminie zawsze poproś o wskazanie konkretnego punktu

      Usuń
    3. Pani z (dez)infolinii banku niestety źle ci przekazała.

      Usuń
  17. Oddzwonił do kogoś konsultant?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają na to 5 dni roboczych. Do mnie oddzwonil po 2 dniach

      Usuń
    2. do mnie dzwonili 2 razy ale za kazdym razem po nawiazaniu połączenia magiiczne "COŚ" rozłaczyło połaczenie

      Usuń
    3. Miałem dokładnie tak samo. Zadzwonili raz, ale momentalnie po odebraniu, przerwano połączenie. Próbowałem dwukrotnie oddzwonić na ten numer, ale nikt nie odbierał, tylko muzyka przez około 10 minut. Żałosny bank.

      Usuń
    4. Handlowcy tak mają, co w moim przypadku zaskutkowało wrzuceniem tego numeru do blokowanych. Następnie wysłałem pytanie poprzez ich formularz kontaktowy o potwierdzenie, że to nie jest jakiś żart. Odpisali, że to nie był żart i następny telefon był już z innego numeru od kogoś bardziej kumatego na linii.

      Usuń
    5. Pracowałem kiedyś na infolinii. To system dzwoni do klientów i łączy z nimi a potem czeka na wolnego konsultanta żeby go wrzucić mu na słuchawki. A czasem rozłącza. Słowem koszmar. System stosuje wiele banków bo rzekomo efektywniejszy.

      Usuń
  18. Karta do konta nie jest od razu dostarczana? Własnie podpisałam umowę i karty nie ma... Do kiedy mają czas żeby ją dosłać?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja złożylem wniosek i do dzisiaj nikt do mnie zadzwonił. Mija już tydzień :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy Wam też zaznaczyli w "Formularzu Danych Klienta", że wnioskujecie o przesyłanie dodatkowych płatnych wyciągów w formie papierowej na adres korespondencyjny (40 zł)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinno być chyba 5 zł, 40 zł wziąłem ze złego cennika dla korporacji znalezionego na szybko przez Google.

      Usuń
    2. Nie. Wyłącz to i napisz reklamacje że nie chciałeś i jak pobiorą to mają zwrócić. Bo nie chciałeś

      Usuń
  21. ile czeka sie na aktywacje konta od wizyty kurwiera? bo njuż tydzień czekam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałem jakoś po tygodniu. Ogólnie długo, ale z KK też tak było.

      Usuń
  22. Czy komuś jeszcze rzucił się w oczy poniższy zapis dotyczący konta City Priority:
    "
    Aby nie płacić za prowadzenie rachunku płatniczego wystarczy spełnić jeden z dwóch warunków:

    Utrzymuj średnie saldo środków w wysokości min. 30 000 zł (na koncie osobistym, oszczędnościowym, lokacie, inwestycjach lub ubezpieczeniach),

    lub

    zasilaj konto wynagrodzeniem lub sumą wpływów w wysokości min. 5 000 zł miesięcznie."
    ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To standardowe warunki. Jednak osoby zakładające konto w ramach promocji z bonusami do 150 zł objęci są też promocyjnymi warunkami prowadzenia konta (do końca 2020 r.) - można je znaleźć na 5. stronie w regulaminie.

      Usuń
  23. Czy w tej chwili dostaje się jakieś punkty powitalne za zarejestrowanie karty debetowej Citi w programie Mastercard Priceless Specials?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - za kartę Handlowego 800, za kartę Getin 900, a za kartę Alior 1200!

      Usuń
    2. Ciekawe czy punkty Priceless Specials powiązane z kartami MC z różnych banków można łączyć/wymieniać?

      Usuń
    3. Na infolinii MCPS powiedziano mi że nie.

      Usuń
    4. Nie dają już punktów powitalnych? Zresztą tego co mówią na infoliniach nie należy traktować poważnie :)

      Usuń
    5. Jak zerkam na promocję tych 800 ptk Citi to obowiązywała do 30.09. Więc wychodzi że już nic na start nie dają :( Natomiast Aliora potwierdzam - 1200 ptk na start bardzo szybko przyznane :) No i punkty rozdzielane osobno wg banku więc nie ma opcji łączenia (Mam Alior i TMUB i oba na różne loginy pomimo tego samego maila).

      Usuń
  24. Czy ktoś zwrócił uwagę, ze w regulaminie napisano:

    "przetwarzanie przez Bank ich danych osobowych w celu informowania ich o usługach partnerów Banku w przypadku, gdy umowa nie zostanie zawarta lub przestanie obowiązywać".

    Rozumiem przetwarzanie moich danych gdy posiadam u nich konto, natomiast po rozwiązaniu umowy to już za dużo!!!

    Chyba te czegoś nie doczytałam, to proszę oświećcie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy dla kuriera trzeba przygotować obustronną fotokopię dowodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pozostaje zaczekać na telefon kuriera i wtedy o to zapytać ...

      Usuń
    2. To byłoby niezgodne z przepisami RODO.

      Usuń
    3. Trzeba przekazać ksero.

      Usuń
  26. Nazwa promocji brzmi:" Konto ze zwrotem 150 zł za zakupy". Czyli na jaką kwotę muszę dokonywać transakcji w miesiącu? Czy to jest moneyback? Proszę mnie oświecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem dostajesz kasę za spełnione warunki tam opisane. A że ktoś sobie to nazwał zwrotem to już jego wodze fantazji. Płatności mogą być na każdą dowolną kwotę.

      Usuń
  27. Po jakim czasie od dostarczenia przez kuriera Viva umowy do Handlowego należy spodziewać się aktywacji konta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nimi w zasadzie nie ma żadnych reguł ... może być tydzień, może być i dwa :)

      Usuń
    2. Niestety ale to prawda - żadnych reguł i ram czasowych.

      Usuń
    3. Ja czekałem niemal 2 tygodnie - mocno zacofana firma!

      Usuń
  28. Ja tydzień temu zleciłem zamknięcie konta City Priority z kartą do niego wydaną i po trzech dniach zadzwoniła konsultantka z pytaniem o powody rezygnacji. Jako że nadmieniłem o wygórowanych wpływach (5000zł - bo takie miałem), to w rozmowie zaproponowała mi właśnie skorzystanie z tej promocji.
    Oczywiście zgodziłem się a wczoraj na pocztę w bankowości City otrzymałem potwierdzenie i regulamin promocji.
    Zatem jeśli nie macie już korzyści z konta Priority to też próbujcie zamknąć może i wam zaproponują podobnie, zawsze to nie musicie czekać okresu karencji, a zarobek dość łatwy.
    ps. Nadal mam u nich kartę kredytową i z niej jeszcze nie rezygnowałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak długo czekałeś na aktywację tego konta od momentu podpisania umowy?

      Usuń
  29. Nie podpisuje się nowej umowy, konto pozostaje to samo, karta debetowa ta sama, bank w swoich ustawieniach tylko ustawia że jet konto w promocji i tzw. internetowe (to nadal jest konto City Priority).
    U mnie złożenie wypowiedzenia: 23 lis 2018,
    telefon od pracownika banku : 27 lis 2018
    potwierdzenie w wiadomościach City: 30 lis 2018

    Treść wiadomości następująca:
    " Dzień dobry,
    Dziękujemy za pozostanie w gronie Klientów Citi Handlowy.

    Chcielibyśmy potwierdzić przyznanie wyjątkowych warunków dotyczących prowadzenia rachunku płatniczego Citi Priority w ramach oferty dla naszych najbardziej lojalnych Klientów 'Premia walutowa oraz 150 zł zwrotu na nowe konto internetowe Citi Priority'.

    Mamy nadzieję, że powyższe warunki są satysfakcjonujące i będziesz aktywnie korzystać z produktów Citi Handlowy.

    Szczegółowe warunki oferty zawarte są w Regulaminie, z wyłączeniem punktu 4 i 5.a Regulaminu regulujących Warunki Oferty.

    Regulamin:
    (tutaj jest link do regulaminu)

    Z poważaniem.
    Zespół Citi Handlowy "

    Potwierdza to moje zdanie że City jest nastawiony prokliencko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy otwierałeś swoje konto, jak długo czekałeś na aktywację tego konta od momentu podpisania umowy na dokumentach dostarczonych przez kuriera Viva?

      Usuń
    2. Szczerze to nie pamiętam, zwłaszcza że najpierw brałem kartę kredytową. Potem o konto to już umowa w bankowości elektronicznej.

      Usuń
    3. Dzisiaj mija dokładnie 2 tygodnie od dostarczenia umowy przez kuriera Viva do Handlowego, a informacji o aktywacji konta wciąż brak ... czy to normalne?

      Usuń
  30. ja się załapałam :) choć nie jestem nowym klientem. Napisałam wypowiedzenie i zatrzymali mnie tą premią. Na to czekałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bonus w wysokości 30 zł wpłynie na konto do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu spełnienia warunków - czy oni się nie pomylili? Wpływ 1K 'wynagrodzenia' oraz jedną płatność kartą będą sprawdzać aż miesiąc czasu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, nie ma absolutnie jakiegokolwiek powodu, aby premia nie wpływała na koniec bieżącego m-ca.

      PS. Lepiej chyba żeby ten wpływ był na 2K :)

      Usuń
    2. Ja spełniłem warunki już 3. grudnia, a należne 30 zeta być może (!) wypłacą dopiero na koniec stycznia - paradne :)

      Usuń
  32. Dostał już ktoś te 30 zł za wpływ wynagrodzenia w listopadzie? Chyba trzeba będzie użerać się z kolejną instytucją.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ta promocja jest już zakończona? W linku do regulaminu promocji podanym powyżej w p.2 widnieje coś innego:

    "Oferta obowiązuje od 21 grudnia 2018 r. do 5 marca 2019 r."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miejsce dotychczas obowiązującej promocji, wejdzie nowa (z nieco zmienionymi warunkami). Teoretycznie powinna być ona dostępna od 21.12., ale strona promocji ciągle informuje o warunkami wcześniejszej edycji (z datą końcową wyznaczoną na 31.12.2018 r. i ze starymi warunkami). Kwestię już wyjaśniałem. Aktualizacja ma dopiero nastąpić, więc i dopiero wtedy pojawi się nowy wpis.

      Usuń
    2. Nawet link do wniosku jest wciąż aktywny ---> Sprawdź, dlaczego warto skorzystać z oferty „Konto internetowe Citi Priority z premią walutową i zwrotem 150 zł za zakupy” ... dziwne.

      Usuń
    3. W tej nowej edycji jedyna zmiana to brak konieczności płacenia kartą ... ciekawe czy chociaż premie będą wypłacać?

      Usuń
    4. I jest jeszcze jedna zmiana. Warunek uczestnictwa wyklucza posiadanie jakiegokolwiek produktu :(

      Usuń
    5. Złotówa, czyli oni planują nową ofertę z bardzo zbliżonymi warunkami i premią mając jednocześnie tak ewidentne problemy z wypłatami premii w obecnych promocjach. Czy to nie jest dość dziwne?

      Usuń
  34. No i klapa 0,0zł wpływu za wpłatę wynagrodzenia w promocji 5x30 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dobry początek roku dla CITI dzisiaj poszła reklamacja.

      Usuń
  35. U mnie też brak wpływu a przelew 2k zrealizowany i transakcja karta też. Widać ściema jakaś. Jak to rozwiązać teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można np. zamknąć konto :)

      Usuń
    2. W jaki sposób można u nich zamknąć konto? Przez kuriera tak jak przy otwieraniu?

      Usuń
    3. W bankowości piszesz wiadomość że chcesz zamknąć konto. Po kilku dniach oddzwaniają

      Usuń
  36. Również brak premii, pomimo wpływu 2000 i transakcji kartą. Zaczyna się szerzyć cwaniactwo w bankach. Santander, teraz Citi. Cóż stracą tylko banki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat nie ma absolutnie żadnego związku z jakimś cwaniactwem tylko z niesolidnością.

      Usuń
  37. Reklamacja - 35 dni na odpowiedz przy dobrych chęciach powinni zareagować do końca tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  38. Jeżeli Pani z banku zadzwoniła do mnie dopiero 28 grudnia a kurier nie przyjechał już do 31 grudnia 2018 to rozumiem, że nie ma sensu podpisywania umowy z kurierem teraz w nowym roku gdyż już nie załapię się na promocję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta obowiązuje od 21 grudnia 2018 r. do 5 marca 2019 r.

      Usuń
  39. U mnie tez nie ma premii na koncie. Może chodzi o to ze przelew nie od pracodawcy a z własnego konta w innym banku? Zaczekam pare dni i jak nie wypłaca to zamykam konto i już do nich nie wracam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie w regulaminie nie ma zapisu o tym, że to musi być wpływ od pracodawcy. Nie może być przelew z innego konta w Citi, ale z innego banku owszem. Ważne, żeby w tytule przelewu było WYNAGRODZENIE.
      Ja też napisałem reklamację, wysłałem 01.01. Jak nie uwzględnią, powołam się na rozmowę z konsultantką, która zakładała mi rachunek w promocji i potwierdziła, że przelew może być z mojego konta w innym banku. Rozmowy są nagrywane.

      Usuń
    2. Wynagrodzenie w tytule przelewu - to to o czym zapomniałem. 2 z 5 premii pewnie przepadło....

      Usuń
    3. @ksywex, 2 stycznia 2019, 16:53 - "Rozmowy są nagrywane"

      Ciekawe jak długo są zachowane w 'systemie' :)

      Usuń
    4. Nieważne jak długo, są zobowiązani je zachować oferując możliwość wnioskowania o konto za pośrednictwem telefonu. Póki co nadal czekam na rozstrzygnięcie.

      Usuń
    5. @Anonimowy, 2 stycznia 2019, 19:53

      Tytuł przelewu nie ma tutaj absolutnie żadnego znaczenia - wystarczy, że jednorazowe zasilenia konta w wysokości min. 2K pochodzi z rachunku innego niż rachunek klienta indywidualnego w Handlowym!

      Regulamin p.10: "Wpłata nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych"

      Usuń
  40. Niestety podczas rozmowy z konsultantka, powiedziala ze musi być wynagrodzenie i nie można ze swojego przelać. Mimo, ze wiem ze nie jest to sprecyzowane, Pani chyba nie byla zorientowana, albo poprostu nie mogla tego powiedzieć.. I przy tym byla bardzo nie uprzejma jak zaczelam docierać. Konto niestety nie założone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez zadawanie takich pytań ich 'konsultantom' jedynie psujecie innym warunki promocji na przyszłość!

      Usuń
    2. Zgodnie z regulaminem w p.9 uczestnik musi otrzymywać w danym miesiącu kalendarzowym przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości
      minimum 2000 zł oraz zgodnie z tym samym regulaminem w p.10 w/w wpłata nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Handlowy dla klientów indywidualnych - bądź mądry i pisz wiersze :)


      Usuń
  41. faktycznie rjakies cwaniactwo w bankach sie robi jak ktoś napisał wyżej
    jak był WBK to pierwsze 3 premie po 50 wpadły w santanderze reklamacje za 4,5 i 6 miesiąc
    envelo brak 20 zł
    citi brak 30 zł

    OdpowiedzUsuń
  42. premii brak, dodatkowo naliczyli sobie 30zł opłaty za konto. Reklamacja poszła, niech tylko oddadzą to się z nimi żegnam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już przestaje być zabawne!

      Usuń
    2. Czyli zamiast przytulić 30 zł, to Ty wisisz im teraz 30 zł - znaczit zusammen to całe 60 zeta w plecy :)

      Usuń
  43. u mnie od rozmowy z konsultantka 17 grudnia do dzis kurier nie dotarł. czekał ktoś tak długo?
    Odnośnie "wynagrodzenia" pani pytała mnie z jakiego tytułu będzie przelew, pytając czy wynagrodzenie, czy oszczędności i nic nie mówiła jak powiedziałam ze oszczędności.

    OdpowiedzUsuń
  44. Citi w mojej ocenie całkowicie stracił reputację przez tak nieudolnie przeprowadzoną promocję i cwaniactwo.
    Jednym słowem niepoważny bank bo nie respektuje regulaminów przez siebie stworzonych. Wygląda mi na to , że jest to kolejny parabank.
    No cóż dużo naobiecywał , ale nie dotrzymał słowa - dlatego też będę się trzymał zdala od niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parabank? Citigroup to największy pod względem kapitalizacji rynkowej dostawca usług finansowych na świecie!

      Masz na myśli Handlowy, tak?

      Usuń
  45. Premii nie ma na koncie. Dyspozycja zamknięcia rachunku już złożona. Do nie zobaczenia Citi Handlowy :-) Poszukam sobie innego banku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze poczekam te kilkanaście dni czy wzrócą pieniądze, a jak nie to również do widzenia. Specjalnie przez dwa miesiące wstrzymałem sie z zakładaniem konta dla członka rodziny, bo już na samym początku wyczułem, że mogą być jakieś chachmenty.

      Usuń
    2. To samo.tylko dodatkowo żądanie przelewu zaległych nagród z promocji na wskazane w wypowiedzeniu konto.

      Usuń
    3. ja sie zwróciłem z pytaniem jak sprawdzić date otwarcia konta czy otwarte w październiku czy w listopadzie, bo jak w październiku to premii brak a jak w listopadzie to wtedy no cóz

      Usuń
    4. W którym miejscu w dyspozycji wypowiedzenia jest szansa podania tego konta do zwrotu pieniędzy z zamykanego konta?

      Usuń
    5. @Sławomir Majak, 6 stycznia 2019, 15:22

      Data otwarcia konta widnieje na samej górze pierwszej strony umowy dostarczonej przez kuriera.

      Usuń
    6. nie ma chyba w tym banku podawania konta, gdzie mają zwrócić resztę, bo ostatnio wypowiadałam i napisali, że konto ma być wyzerowane prze zamknięciem

      Usuń
    7. @Anonimowy6 stycznia 2019 19:05
      to widziałem ale myślałem że to data sporządzenia dokumentu

      Usuń
    8. "Do momentu wypłaty gratyfikacji nie zamykaj konta, ani nie składaj wypowiedzenia umowy."

      Usuń
    9. @ciapex86, 7 stycznia 2019, 15:20

      Cytujesz regulamin, który jest łamany przez firmę, która go stworzyła - taki klimat :)

      Usuń
    10. żeby ktoś nie był pozbawiony premii z tego powodu, z dobrego serca czynię :)
      u mnie premii również brak

      Usuń
  46. Czy ktoś wie ile obecnie wynosi wysokość odsetek ustawowych za zwłokę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koło 12%

      Usuń
    2. Skąd ta informacja?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. 7% dawno tam nie zagladałem i stąd te 12 powiedziałem

      Usuń
  47. i jak, wpadła komuś premia z tej promocji? jeśli tak, to z jakiego konta przelew? pracodawcy czy własnego z takim tytułem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas dpowiedzi na reklamację to u nich circa 30 dni - cierpliwości :)

      Usuń
  48. Dostałem dziś 30zł

    OdpowiedzUsuń
  49. potwierdzam jest 30 zł , przewlew bez słowa "wynagrodzenie", niestety brak premii z programu poleceń czekamy na odp z reklamacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program poleceń i ta promocja się nie łączą.

      Usuń
  50. Dobrze że piszecie. No i nareszcie mam i ja. Nareszcie bo mnie to już wkurzało. Wcześniej w Citi przy promocji z kartą kredytową to wszystko chodziło jak w szwajcarskim zegarku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal nie mam, reklamacja wysłana 01.01. A Wy kiedy wysyłaliście?

      Usuń
    2. Ja też reklamację przesłałem 01 stycznia , ale wczoraj dostałem 30 zeta.

      Usuń
  51. Ja również dostałem 30zł 11ego stycznia. Reklamacja złożona była dnia 01.01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może dopiero zajęli się tematem i w moim przypadku wszystko rozstrzygnie się w nadchodzącym tygodniu.
      A co w odpowiedzi na reklamację napisali? Czasami piszą o błędzie systemowym, innym razem o niespełnieniu/niedopełnieniu warunków promocji i uznaniu racji klienta z uwagi na "dotychczasową współpracę".

      Usuń
  52. To fake news z premiami. Nie ma jeszcze wypłaty.

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy udaje wam się robić przelewy? Brak hasła SMS na tel:( a chce przelać z powrotem kaskę z Citi:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam,
    Ja również nie otrzymałem premii 30 za 12.2018 ( złożyłem już reklamację) a dodatkowo dziś mnie obciążyli opłatą za prowadzenia konta 30 zł. Oczywiście wpływy 2 tys zł i 1 transakcja były ( w tytule przelewu było Wynagrodzenie...) miał ktoś tak? Z całego bankobrania i przejścia wszystkich promocji bankowych mam do czynienia 1 raz z takim czyms:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wypłaty tych 30 zeta za grudzień mają czas do końca (!) stycznia.

      Usuń
  55. Odpisali na moją reklamację, że dopiero 5 listopada otworzyli mi konto po otrzymaniu dokumentów zwrotnych od kuriera , więc 1 premia będzie w styczniu, no i okej tylko jak pytałem wcześniej kiedy mam otwarte konto to mi odpisał konsultant że 26.10 tak jak data wystawienia dokumentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoś im reklamację że już chcesz zwrot za listopad.

      Usuń
    2. U mnie to samo. W serwisie internetowym pisze, że konto otwarte w październiku, a w reklamacji napisali, że w listopadzie po otrzymaniu przez bank podpisanej umowy.

      Usuń
    3. Jaki bank, tacy 'konsultanci' :)

      Usuń
    4. wypłacili 2x30 pomimo tego że niby pierwszej reklamacji nie uznali i licznik miał bić od grudnia a nie od listopada

      Usuń
  56. Dostałem odpowiedź na reklamację, brak wskazania powodu dlaczego nie wypłacili kasy w terminie (za listopad) - 30zł już na koncie, w ten sam dzień co odpowiedź. Za grudzień nadal nie ma i pewnie skończy się na drugiej reklamacji.

    OdpowiedzUsuń
  57. jeśli konto otworzyłem na przełomie październik listopad to pierwsza premia powinna wpaść w styczniu?
    Pytam bo dalej nic nie ma a może powinny być już dwie premie?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza premia będzie jutro:)

      Usuń
    2. skąd ta pewność? :)

      Usuń
    3. Właśnie wypłacili po 30 zeta za grudzień: "ZWROT ZA ZAKUPY Z KONTEM INTERNETOWY CITI PRIORITY" - nazwa premii lekko dziwna, ale kasa jest :)

      Usuń
    4. Ja też już mam dzisiaj.

      Usuń
  58. Jest zwrot za grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam zwrot i ja. No to jest poprawa!

    OdpowiedzUsuń
  60. U mnie też wpadły premię dzisiaj. Zaległa za listopad i za grudzień.

    OdpowiedzUsuń
  61. Co w przypadku gdy kartą zapłaciłem 31 stycznia a zaksięgowane będzie zapewne dopiero 1 lutego? Nie spełnię wymogów otrzymania nagrody?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełniasz, ale prawdopodobnie konieczna będzie reklamacja

      Usuń
  62. A u mnie brak wypłaty, a uzasadnienie takie: "wpłata nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych". W związku z tym, że w grudniu 2018 r. oraz styczniu 2019 r. ww. warunek nie został spełniony, premia w styczniu i lutym 2019 r. nie została wypłacona.
    Złotówa - poradź proszę jak ich potraktować? W regulaminie brak definicji pojęcia "Bank"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpłaty były z konta w Citybanku? Jeśli tak, to właśnie jest powód odmowy.

      Usuń
    2. "jak ich potraktować?"
      W związku z tym, że "Regulamin" mówi wyraźnie o wymaganych warunkach, nie masz moim zdaniem takiej możliwości żeby ich "potraktować". Możesz w tzw. "postępowaniu reklamacyjnym" próbować apelować do nich o to, by - o ile to tylko jest możliwe - potraktowali Ciebie w sposób ulgowy, przyznając jednocześnie się do tego, że to było Twoje i tylko Twoje przeoczenie (Mea culpa! Mea culpa! Mea maxima culpa!), i że od teraz już będziesz robił to w sposób zgodny z "Regulaminem" (postanowienie poprawy). W żadnym wypadku jednak to co napiszesz, nie może mieć charakteru roszczeniowego. To jest ewidentnie Twoja i tylko Twoja wielka wina! :)
      Regulamin mówi:
      "11. Niespełnienie przez Uczestnika warunku określonego w pkt 9 lit. a) i lit. b) w jednym z kolejnych miesięcy kalendarzowych w okresie, o którym mowa w pkt 9 powyżej, nie pozbawia Uczestnika prawa do otrzymania Nagrody pieniężnej w kolejnych miesiącach."
      czyli pkt 9:
      "a) będzie otrzymywał w danym miesiącu kalendarzowym na Konto przynajmniej jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2000 PLN miesięcznie (słownie: dwa tysiące złotych), z zastrzeżeniem pkt 10 poniżej,
      b) będzie dokonywał przy pomocy Karty Debetowej wydanej do Konta lub Nośnika Zbliżeniowego w danym miesiącu kalendarzowym przynajmniej 1 transakcji miesięcznie, która spełni następujące kryteria:
      i. będzie to transakcja bezgotówkowa (tj. dokonana w punkcie handlowo usługowym lub przez Internet),
      ii. nie będzie transakcją zwróconą,
      10. Wpłata, o której mowa w pkt 9 lit. a), nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych."
      Póki co, przelewaj wymaganą kwotę z innego banku do Banku i zbieraj Nagrody.

      "W regulaminie brak definicji pojęcia "Bank"
      Tu również nie masz racji. Przeczytaj sobie choćby pkt 1. Nie wszystko musi być według Twoich zasad (tak samo dotyczy to określeń „Oferta”, „Uczestnicy”, „Przystąpienie”, „Konto”, „Nagroda pieniężna”, „Premia walutowa”). Poza tym określenie "Bank" pojawia się w "Regulaminie" tak często i to w przeróżnej "konfiguracji", że naprawdę trudno jest się nie zorientować o co chodzi o ile tylko czytało się "Regulamin".
      Jeżeli jest coś w takim "Regulaminie" czego nie rozumiemy, to nie podpisujemy niczego zanim sobie tego nie wyjaśnimy w pełni. I nie ważne jak wielkie nagrody za tym stoją!

      Usuń
    3. Sentencja "Wpłata nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych" oznacza:
      - w przypadku wpływu od klienta indywidualnego musi on być spoza rachunku w Handlowym albo
      - z jakiegokolwiek banku (również Handlowego!) w przypadku wpływu z konta firmowego.

      Usuń
    4. Były to wpłaty spoza Citi

      Usuń
    5. Ale to były wpłaty spoza Citi :(

      Usuń
    6. @Anonimowy, 6 lutego 2019, 16:56

      A to dobre! W tym 'banku' nic nie zdziwi - taki klimat :)

      Usuń
  63. Co za bank !
    Pierwszą premie wypłacili po napisaniu przeze mnie reklamacji.
    Drugą nie wypłacili bo twierdzą że się nie należy. A wykonane zostały te same czynności co wcześniej.
    Dzisiaj poszło wypowiedzenie.
    :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy 7 lutego 17:49. A co napisali w uzasadnieniu odrzucenia reklamacji?

      Usuń
    2. Szanowna Pani,


      Uprzejmie informuję, że przystąpiła Pani do oferty „Konto internetowe Citi Priority z premią walutową i zwrotem 150 zł za zakupy”.

      Zgodnie z Regulaminem Oferty warunkiem wypłaty nagrody jest otrzymywanie w danym miesiącu kalendarzowym na Konto przynajmniej jednej wpłaty z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2 000,00 PLN miesięcznie.
      Wyjaśniam, że w przypadku Pani konta ten warunek nie jest spełniany, stąd nagrody nie są wypłacane.


      Z poważaniem,


      Starszy Specjalista ds. Reklamacji
      Biuro Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów
      Citi Handlowy
      Bank Handlowy w Warszawie S.A.

      PS. Wpłata została wykonana. I w poprzednim miesiącu reklamacje uznali a w tym nie. Śmieszne i żałosne.

      Usuń
    3. Dostałem identyczną odpowiedź na moją reklamację w innej promocji, tzn. "Konto Internetowe ze zwrotem do 150 zł" - jedyna różnica to zamiast 2K było 1,5K. To wygląda na tą samą starszą specjalistkę od 'copy&paste' :)

      https://bankobranie.blogspot.com/2018/08/zyskaj-do-150-zl-za-citi-priority-konto-internetowe.html

      Usuń