Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Promocja dla obecnych posiadaczy karty kredytowej Citibanku: bon 50 zł do sklepów IKEA za podwyższenie limitu na karcie

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

6.07.2018

Promocja dla obecnych posiadaczy karty kredytowej Citibanku: bon 50 zł do sklepów IKEA za podwyższenie limitu na karcie

Wystartowała nowa promocja dla obecnych klientów Citibanku.

Bon 50 zł do sklepów IKEA za zwiększenie limitu na karcie kredytowej Citibanku
Do wzięcia jest nagroda w postaci bonu na zakupy. By ją uzyskać wystarczy parę kliknięć w bankowości internetowej. A konkretniej to trzeba zwiększyć (co jest na szczęście bezpłatne) limit kredytowy przyznany na karcie z logo Citi i wykonać co najmniej jedną płatność kartą.

Muszę przyznać, że już miałem rezygnować z posiadanej karty kredytowej w Citibanku. Wszak - o czym niedawno wspominałem w ostatnim wpisie podsumowującym me zarabianie na bankach - kartę kredytową w Citi ostatnio wyrobiła też moja żona w związku z promocją, w której do wzięcia jest 400 zł w bonusach pieniężnych. Dwie karty w tym samym banku są nam zbędne. Właściwie w celu rezygnacji z karty zalogowałem się do bankowości internetowej Citibanku... a tam taka niespodzianka:
Promocyjna oferta dla klientów Citibanku

No to sprawdziłem.

Dla kogo promocja? Propozycja kierowana jest wyłącznie dla klientów, dla których Citibank przygotował ofertę podniesienia limitu na karcie kredytowej. O tym fakcie klienci informowani są SMSem lub wiadomością w bankowości internetowej. W moim przypadku był to konkretnie banner, którego zrzut pokazałem wyżej (widoczny był on na głównej stronie bankowości internetowej, tuż pod podstawowymi informacjami o karcie kredytowej).
💡 Osobom, które posiadają kartę kredytową w Citibanku, ale nie otrzymały propozycji zwiększenia limitu, przypomnę, że sporo zarobić można z kontem osobistym w tym banku: do wzięcia jest nawet 400 zł.

Zasady promocji z kartą podarunkową do sklepów IKEA. By skorzystać z propozycji banku i zdobyć nagrodę, należy:
  • poprzez bankowość internetową zawrzeć "Porozumienie do Umowy o Kartę Kredytową Citibank w zakresie Podwyższenia Limitu Karty Kredytowej na warunkach wskazanych w wiadomości przesłanej w bankowości internetowej Citibank Online", 
  • wyrazić zgodę na ujawnienie tajemnicy bankowej firmie dostarczającej nagrodę.
  • po zawarciu w/w porozumienia wykonać (najpóźniej do 5.08.2018 r.) co najmniej jedną płatność kartą na kwotę min. 100 zł (podkreślam, że nie chodzi tu o sumę transakcji, ale jedną taką płatność - trzeba więc jednorazowo np. zrobić większe zakupy lub zatankować samochód za min. 100 zł).

I to już wszystko. Bank prześle nagrodę za pośrednictwem kuriera do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia powyższych warunków. Do momentu otrzymania nagrody karta musi być aktywna. W tym czasie należy również nie wypowiadać umowy, ani nie obniżać limitu.

Karta podarunkowa do sklepów IKEA ważna jest bezterminowo. Można z niej korzystać wielokrotnie (aż do wyczerpania środków na niej dostępnych).

Zgodnie z regulaminem promocja ma być dostępna do 5.08.2018 r., ale być może bank daje indywidualny czas dla każdego z klientów, bo u mnie widniała informacja o obowiązywaniu oferty tylko do 8.07.2018 r.

Podwyższenie limitu na karcie kredytowej w Citibanku jest bezpłatne. Podobnie jest także z jego obniżeniem (w przyszłości). A o tym warto pamiętać, bo zwiększony limit może na tyle obciążyć Twą zdolność kredytową, że (wskutek polityki kredytowej innego banku) nie skorzystasz z innych promocji kart kredytowych. Jeśli gdzieś się pojawi taka promocja z której zechcesz skorzystać, to wtedy doraźne działania (ze zmniejszeniem limitu w Citibanku lub całkowitą rezygnacją z karty) mogą nie pomóc, bo takie zmiany w BIK raportowane są z opóźnieniem (mogącym sięgać nawet miesiąca).

Bądź najlepiej poinformowanym wyjadaczem promocji bankowych. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

46 komentarzy:

  1. U mnie propozycja na 45 tysięcy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy trzeba zwiększać do tego wysokiego limitu? Czy może być też do mniejszego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sformułowanie "Podwyższenia Limitu Karty Kredytowej na warunkach wskazanych w wiadomości przesłanej w bankowości internetowej Citibank Online" na to wskazuje.

      Usuń
  3. Kurcze, u mnie propozycja jest. Na 30 000. Ale nie mam dochodu który jest do zadeklarowania. I co teraz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam to samo.

      Potwierdź czy poniższe dane są prawidłowe:

      Moje miesięczne wydatki na utrzymanie są nie wyższe nić
      PLN 1 406

      Mój miesięczny dochód netto jest nie wyższy niż
      PLN 2 489


      Co jak tego nie spełniam? Nie ma żadnej edycji. Jest tylko KONTYNUUJ

      Usuń
    2. na tych warunkach automatycznie podwyższają limit - jeśli ich nie spełniasz, trafisz na "indywidualną ścieżkę" weryfikacji wniosku

      Usuń
    3. Każdy oświadcza co chce. Ja osobiście nie poświadczałbym czegoś co nie jest zgodne z prawdą.

      Usuń
    4. To jest jakoś weryfikowane?

      Usuń
  4. A jak wygląda proces tego zwiększania limitu? Jest jakiś telefon z banku? Też trzeba dokumenty dochodowe przedstawiać jak przy wyrabianiu karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest do przeklikania w Citibank Online. I na tym się kończy. Niczego nie przedstawiasz, nikt nie dzwoni. Tylko zatwierdzasz kodem sms i to wszystko.

      Usuń
  5. U mnie brak takiej propozycji. Ale może przez to że jakiś czas temu skorzystałem z podobnej promocji z bonem do Biedry. Limit już zmniejszony.

    OdpowiedzUsuń
  6. odechciało mi się jak zobaczyłam, że muszę znowu spowiadać się w dochodów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale z niczego spowiadać się nie musisz. Tylko zatwierdzasz zwiększenie limitu.

      Usuń
  7. A jak wygląda później obniżenie takiego limitu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz wiadomość w bankowości do ilu chcesz obniżyć i dzwoni konsultant(ka) by to potwierdzić.

      Usuń
  8. a ja nie mam takiej propozycji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie był baner (mam tylko KK) a u żony nie ma (ma KK i konto osobiste) :):(

      Usuń
    2. Może nie ma zgód marketingowych? Bo ja wcześniej nie miałem i mnie wszystkie promocje omijały. Z miesiąc lub dwa temu zmieniłem i już teraz dostałem propozycję z Ikeą.

      Usuń
  9. Piszesz wiadomość poprzez bankowość internetowa i ewentualnie potwierdzasz telefonistce. A może coś zaproponuje, by utrzymać wysoki limit?

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jest jakiś określony termin wykonania tej płatności na ponad 100zł? Np., do końca miesiąca?
    W regulaminie nie ma o tym mowy, czyli domyślam się że im szybciej zapłacę tym szybciej dostanę bon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 5.08. (w punkcie 4 regulaminu mowa o łącznym spełnieniu warunków "w Okresie Obowiązywania Oferty"). Aczkolwiek lepiej płatność wykonać już w lipcu, bo wtedy bank wyśle bon do końca sierpnia. A dla warunków spełnionych w sierpniu, teoretycznie może do końca września.

      Usuń
  11. Te 100 zł trzeba wydać w sklepach stacjonarnych czy może być dowolnie? też w internecie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wykluczeń.

      Usuń
    2. Dzięki. No to zrobione. Czekam na bon. Szkoda że kurierem bo może trafić w czas urlopu no ale zobaczymy.

      Usuń
  12. Ktoś może bon już dostał???

    OdpowiedzUsuń
  13. Podbijam. Czy ktoś już dostał bon?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze nie ma.

      Usuń
    2. U mnie też bonu ani widu ani słychu. Nawet żadnego info od banku że będzie przesłany.

      Usuń
    3. U mnie też cisza.

      Usuń
    4. Dzisiaj albo nigdy :) w mailach i w aplikacji żadnej wiadomości.

      Usuń
    5. Nie ma że nigdy. Nie było żadnego limitu, warunki spełnione więc reklamację będzie trzeba słać.

      Usuń
  14. Ani do mnie ani do żony jakoś kurier nie dotarł. Cóż, jutro pójdzie reklamacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj dostałam wiadomość w bankowości elektronicznej, że kwalifikuję się do otrzymania bonu. Sprawdźcie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadza się:)

    "Drogi Kliencie

    Dziękujemy za udział w ofercie Citi Handlowy.
    Z przyjemnością informujemy, że spełniłeś wszystkie warunki niezbędne do otrzymania karty zakupowej do sklepów IKEA o wartości 50 zł. Karta została wysłana pocztą na adres korespondencyjny zapisany w systemie Banku.

    Karta zakupowa IKEA jest ważna bezterminowo i jest wielokrotnego użytku - można nią płacić aż do wyczerpania całej jej wartości.

    Z poważaniem,
    Zespół Citi Handlowy "

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe czy kuriera nadawali wczoraj o 16:55. W sumie mieszcząc się w ramach regulaminu

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie kurier dostarczył kartę dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I co? Do kogoś kurier dotarł?? Bo u mnie ni widu, ni słychu. Była tylko wiadomość w bankowości ale kurier jakoś ma pod górkę. Dziwne bo dotąd Citi był dla mnie zawsze niezawodny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś się kurier zgłosił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka firma jeździ z bonami?

      Usuń
    2. https://bankobranie.blogspot.com/2018/07/bon-ikea-50-zl-za-zwiekszenie-limitu-karty-kredytowej-w-citibanku.html?showComment=1536091456094#c5125737845158353325

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...