Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Citibank: nagroda pieniężna 400 zł za darmową kartę Citi Simplicity

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

7.06.2018

Citibank: nagroda pieniężna 400 zł za darmową kartę Citi Simplicity

Wystartowała kolejna promocja karty kredytowej z logo Citibanku.

Karta kredytowa w Citibanku z nagrodą gwarantowaną do 400 zł
Tym razem do wzięcia nie są bony, ani nagroda rzeczowa, ale środki, które przeznaczysz na dowolny cel. Mamy bowiem premię pieniężną w wysokości nawet 400 zł.

Dla kogo promocja? Udział w akcji wziąć mogą osoby pełnoletnie, które nie posiadają i co najmniej od 1.06.2015 r. nie posiadały jakiejkolwiek głównej karty kredytowej w Citibanku.

Zasady promocji z nagrodą pieniężną do 400 zł. By wziąć udział w akcji i zdobyć premie:
  • zarejestruj się na stronie promocji (tylko tak wysłane zgłoszenia kwalifikują do udziału w promocji);
  • gdy zadzwoni konsultant banku, złóż wniosek o kartę Citi Simplicity;
  • przekaż bankowi dokument potwierdzający zadeklarowane dochody (o tym jak to zrobić poinformuje Cię konsultant banku w trakcie w/w rozmowy);
  • najpóźniej do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym została zawarta umowa o kartę (datę znajdziesz w egzemplarzu umowy, który bank do Ciebie odeśle):
    • zaloguj się w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Citibanku oraz
    • wykonaj w miesiąc co najmniej 5 płatności kartą na dowolne kwoty;

Za spełnienie powyższych, bardzo prostych warunków, otrzymasz premię w wysokości 300 zł. Ale do wzięcia jest jeszcze dodatkowo 100 zł (o ten bonus możesz się ubiegać, ale nie musisz, jeśli z jakiejś przyczyny nie chcesz lub nie możesz). By je otrzymać:
  • również do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu, w którym została zawarta umowa o kartę, wykonaj płatności kartą na sumę min. 2 000 zł;


Transakcje wykonywane kartą na potrzeby promocji można realizować w dowolnych punktach handlowo-usługowych i/lub w Internecie. Pamiętaj, że do wymaganej sumy nie zaliczą się transakcje zwrócone, ani przelewy z karty.

Citibank wypłaci premie na rachunek Twej karty kredytowej do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków dla otrzymania nagrody. Wskutek ewentualnej nadpłaty, która w ten sposób może powstać na rachunku karty, bank nie będzie pobierać opłaty. Środki najlepiej będzie wydać poprzez płacenie kartą (gdyż transakcje bezgotówkowe kartą nie są obciążone prowizją, a jeśli z karty zrobisz przelew lub wypłacisz środki w bankomacie, to z tego tytułu pojawią się niepotrzebne koszty).

Dla kogo karta kredytowa w Citibanku?


Wobec osób wnioskujących o kartę bank stawia wymóg spełnienia poniższych wytycznych:
"Podstawowe wymagania: wiek - minimum 18 lat, dochód netto - minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm wiek - minimum 18 lat, działalność gospodarcza od min. 2 lat, dochód netto - minimum 2500 zł."

Poza umową o pracę i dochodami z prowadzenia działalności gospodarczej, Citibank bierze pod uwagę także inne źródła dochodów. Mogą to być umowy cywilno-prawne, emerytury i renty, w wynajem nieruchomości, a także udziały w sp. z o.o. czy akcyjnych.

Karta Citi Simplicity - prześwietlenie oferty


Karta Citi Simplicity wydawana jest za 0 zł. Citibank nie pobiera też opłat za jej użytkowanie (ani miesięcznej, ani rocznej) i to bez konieczności spełniania jakichkolwiek warunków. Po wykonaniu płatności (tych na potrzeby promocji) kartę można więc schować do szuflady i nie będzie ona generować kosztów.

Co prawda na stronie promocji znaleźć możesz informację o tym, że rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 10,47%, ale jest to wyłącznie wyliczenie powstałe na bazie ustawowo narzuconego wzoru i zakłada spłatę wykorzystanej kwoty w ratach. A karta różni się tym od kredytu, że dzięki niej otrzymujesz limit kredytowy z którego możesz korzystać w takim zakresie jaki Ci odpowiada. I wykorzystane środki możesz spłacać zanim jeszcze naliczą się odsetki. Trzymając się bowiem spłacania karty w okresie bezodsetkowym, nie poniesiesz takich kosztów i oddasz dokładnie tyle samo, ile zostało przez Ciebie wydane. Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z karty kredytowej, przeczytaj poradnik: Karta kredytowa - 12 kluczowych zasad, które musisz znać. Tam wyjaśniam zasady jej działania oraz to, czym jest okres bezodsetkowy.

Aby w ramach promocji rzeczywiście "wszystko" było za darmo, trzeba pamiętać, by nie włączać usług dodatkowych (jak CitiPhone), nie nadpłacać karty kwotą wyższą niż 200 zł (do tej nadpłaty nie zaliczy się jednak premia wypłacona przez bank), ani nie korzystać z dodatkowych produktów (jak karta dodatkowa lub naklejka zbliżeniowa), bo te już mogą kosztować. Ale w przypadku promocji nie są wymagane. Oczywiście naklejka zbliżeniowa to odrębny produkt. Sama karta Citi Simplicity wydawana w tradycyjnej, plastikowej formie posiada funkcję zbliżeniową i można z niej korzystać (bez opłat).

Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:


Przydatne dokumenty:

69 komentarzy:

  1. Czy do tego by móc mieć dostęp do logowania potrzebne jest otwarcie konta? Czy sama karta wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Premie pieniężne to jest to co najbardziej rozumiem i cenię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy po otrzymaniu nagrody można z karty zrezygnować? Nigdzie nie widzę takiej informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zrezygnować. Jest rzeczą oczywistą że bank nie napisze ci nigdzie: jak dostaniesz nagrodę to zrezygnuj z karty. Ale najważniejsze jest że nigdzie nie ma lojalki. A co nie jest zakazane to jest dozwolone i z karty można zrezygnować. Ale na pewno wtedy ktoś z banku zadzwoni i jeszcze zapoda ci promocję dodatkową na zatrzymanie. Pod tym względem to wzorowy bank.

      Usuń
    2. A jak wygląda taka rezygnacja z karty? Można online?

      Usuń
    3. Moja żona w zeszłym roku zgarnęła 400 zł w bonie do sklepu mall, przy pierwszej próbie rezygnacji dostała 100 zł w moneybacku, przy drugiej próbie kolejne 200 zł. W sumie zarobiliśmy już 700 zł. W rtym miesiącu nastąpi kolejna próba zamknięcia karty :)

      Usuń
    4. A ja zrezygnowałam miesiąc temu z karty i bank mi nie zaproponował nic za zmianę zdania i zatrzymanie karty.

      Usuń
    5. Ja dostałem 10% moneyback. Jakoś w pod koniec czerwca.

      Usuń
  4. Czy w starszych wersjach karty (promocja z bonem do Douglasa) też obowiązuje dodatkowa opłata za nadpłacanie karty powyżej 200zł? Jeśli tak to ile wynosi taka opłata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zmiana która dotyczy wszystkich klientów (została zapowiedziana w grudniu ub.r., a weszła w życie od 1.03.2018 r. - pisałem o tym tutaj). W przypadku nadpłaty wynoszącej ponad 200 zł opłata wynosi 20 zł.

      Usuń
  5. Jak mogę się dowiedzieć kiedy zamknąłem kartę kredytową w Citi? Było to w 2015 ale nie pamiętam kiedy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sposoby są dwa. Można wypełnić formularz zgłoszeniowy i gdy zadzwoni konsultant poprosić o weryfikację (czy załapujesz się na promocję ze względu na wcześniejsze posiadanie karty). Druga opcja to uprzedni kontakt z infolinią (po krótkiej weryfikacji można dowiedzieć się jaka była data zamknięcia karty).

      Usuń
    2. Jak do mnie zadzwonili z wnioskiem to po weryfikacji pani powiedziała że już byłem klientem więc sprawdzi czy się łapię z karencją. Więc raczej nie chcą przyjmować wniosku jak ktoś na promocję się nie łapie.

      Usuń
  6. Czy aby na pewno karta Citi Simplicity będzie darmowa? Zgodnie z nową TOiP od 8 sierpnia widnieje taki zapis:
    "Opłata miesięczna za obsługę karty kredytowej w formie Nośnika zbliżeniowego (za każdy Nośnik zbliżeniowy) (z wyłączeniem kart wydanych od 18.12.2011 do 09.08.2012)
    5 zł miesięcznie
    Przed zmianami dotyczyło to naklejki zbliżeniowej, ale teraz? Przecież karta główna też jest nośnikiem zbliżeniowym. Czyżby zakamuflowana opłata miesięczna? Mam nadzieję że się mylę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobre pytanie, podłączam się.

      Mr. Złotówa - wypowiesz się?

      Usuń
    2. Pytałem o to. Nie dotyczy zbliżeniowości w karcie ale na wszelkich naklejkach lub w gadżetach.

      Usuń
  7. Jak długo trzeba mieć zatrudnienie by dostać kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się do tego miesięczny okres próbny? Bo później dostałem umowę na 2 lata ale mam ją od 2 miesięcy dopiero. Czekać jeszcze? Bo w sumie z okresem próbnym jest już ponad 3 miesiące.

      Usuń
  8. Złożyłem wniosek w rozmowie z konsultantką. Wstępna decyzja pozytywna. Wysłałem też dokumenty i czekam. Kiedy można się spodziewać jakieś wiadomości lub telefonu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konsultantka powiedziała mi że ze 3 dni robocze.

      Usuń
    2. A mnie konsultant powiedział że 5 dni kalendarzowych :)

      Usuń
    3. Zależy kiedy rozmawialiście. Jak weekend był po drodze to wychodzi na to samo ;)

      Usuń
    4. Informacja ze strony:

      Twój wniosek został pomyślnie wysłany.
      Wszystkie zgłoszenia traktujemy priorytetowo. Dokładamy starań aby kontakt z doradcą Banku nastąpił do 5 dni roboczych. W wyjątkowych przypadkach termin może zostać wydłużony.

      Usuń
  9. Czy umowa o pracę na czas określony wyklucza z oferty? pytam bo mi wniosek odrzucono

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyklucza. Ja mam na czas nieokreślony i kartę dostałam.

      Usuń
    2. pytałem o umowę na czas określony (kończy się za kilka miesięcy)

      Usuń
    3. U mnie nie było problemu a mam na czas określony umowę.

      Usuń
  10. Orientujesz się czy obrót tą kartą (2000zł) mogę zrobić wpłacając środki na Revolut?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie niejasny jest poniższy zapis regulaminu. Czy jeżeli umowę o kartę podpisałem w czerwcu i w czerwcu wykonałem 5 transakcji kartą to już wystarczy czy też muszę jeszcze wykonać 5 transakcji w lipcu i sierpniu?
    cytuję:
    nie później niż do końca 2 miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia Umowy o Kartę (data zawarcia Umowy oKartę będzie widoczna naUmowie oKartę) dokonają Kartą lub Nośnikiem zbliżeniowym, lub Użytkownik dokona Kartą dodatkową wydaną do Karty co najmniej 5 transakcji miesięcznie, które spełnią następujące kryteria...

    OdpowiedzUsuń
  12. Orientuje się ktoś czy płatności przez google pay z dodaną tą kartą też się normalnie wliczają?

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    Czy źródłem dochodu jest również otrzymywane stypendium z uczelni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie promocji (na ostatniej stronie) jest wykaz źródeł dochodu akceptowanych przez bank. Niestety stypendiów tam nie ma.

      Usuń
  14. A czy gospodarstwo rolne jest brane pod uwagę bo w regulaminie nie widziałam tego nigdzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś się dowiadywałem bo chciałem kartę na rodziców. Niestety nie.

      Usuń
  15. Otrzymal ktos nagrode 400 zl za kk citi do 31 lipca za spelnienie wszystkich warunkow w czerwcu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie to 3 miesiące zatrudnienia jest tak rygorystycznie przestrzegane i nie ma sensu składać wcześniej wniosku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być 3 miesiące bez żadnego "ale"

      Usuń
  17. Czy do spełnienia warunku dla premii 100 zł można te 2000zł przelać przez Euronet przekaz bankomatowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien. Choć szczerze powiedziawszy nie wiem czy jednak nie zakwalifikują ci tego jak transakcji gotówkowej...

      Usuń
    2. Oczywiście ze przekaz bankomatowy euronet się kwalifikuje, ja tak zrobiłem w czerwcu. Dzisiaj dostałem premie 400 zł i zadzwoniłem do citi banku z prośbą o przelew premii na mój rachunek w innym banku i przelali natychmiast, pieniądze dotarły przy najbliższej sesji. Oczywiście przelewaja bezpłatnie tylko kiedy jest to nadpłata na rachunku karty.

      Usuń
  18. Czy po uzyskaniu nagrody i rezygnacji z karty będzie konieczny zwrot tych 400 zł?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście że nie. Lojalki już dawno odeszły w niepamięć.

      Usuń
  19. Dziś wpadły premie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. witam,
    czy wniosek o kolejną promocję z kartą może złożyć żona?
    ja właśnie uczestniczę w poprzedniej promocji 400zł. umowa zawarta 08.01.2018
    dz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wychwyciłem 2 błędy- przez 2 mc następujące po miesiącu wydania kary należy wykonywać po 5 transakcji na kwotę dowolna. 2 błąd - działalność gospodarcza dochód powyżej 3500zl netto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do drugiej kwestii to informacja jest za stroną promocji (jej podgląd tutaj). To co się zmieniło to wiek klienta. Do niedawna było min. 21 lat. Teraz min. 18. Ale dochód minimalny w przypadku działalności gospodarczej to ciągle 2 500 zł.

      Dzięki za czujność.

      Usuń
  22. A żona zoatała negatywnie zweryfikpwana chociaż spełnia wszystkie warunki..Konsultant powiedział że uzasadnienie decyzji przyjdzie pocztą..Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  23. Do żony raz zadzwonili, niestety nie mogła odebrać i już kolejnego telefonu nie było. Chciałem ponownie złozyć wniosek na dedykowanej stronie promocji z linku dostępnego w artykule i już jest inna promocja na zakupy w Hebe a wg regulaminu do 13.09.2018 można się zgłosić do promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie dzwonili 3 razy więc niech zaczeka.

      Usuń
  24. Warto dodać, że prócz 3-miesięcznego zatrudnienia chcą jeszcze udokumentowanego świadectwem pracy rocznego stażu pracy w ogóle - szkoda że w zasadach promocji o tym nie wspomnieli. Jeśli ktoś miał inaczej, niech da znać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam staż pracy ogółem wynoszący 7 miesięcy i kazali podesłać skan umowy o pracę, decyzja pomyślna i karta wydana.

      Usuń
    2. A mnie o nic takiego nie prosili, tylko o wyciąg z konta z ostatnich trzech miesięcy, co swoją droga wydaje mi się dziwne... i od rozmowy telefonicznej minął tydzień, a karty nie ma.

      Usuń
  25. Premia wypłacona bardzo szybko, bo już po miesiącu. Mr. Złotówa dzięki serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwszy raz wziąłem udział w takiej promocji i jest to dla mnie pierwsza karta kredytowa dlatego nie chciałbym popełnić jakichś szkolnych błędów. W związku z tym mam kilka pytań:
    - 5 transakcji muszę zrobić w jednym z 2 miesięcy po założeniu karty? (założyłem we wrześniu , więc w październiku LUB listopadzie?)
    - płatności na 2000zł żeby zdobyć dodatkowe 100zł to suma z 2 miesięcy czy trzeba to zdobić w jednym miesiącu?
    - czy płatne wyciągi papierowe są domyślnie włączone?

    Z góry dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. - tak
      - suma z dwóch, a właściwie też już z września. Bo masz warunek do końca drugiego miesiąca po... a nie w dwóch miesiącach po.
      - domyślnie wyłączone

      Usuń
    2. Tak samo te 5 transakcji możesz zrobić już we wrześniu. Premia 300 zł będzie szybciej.

      Usuń
  27. Czy ktoś jeszcze może potwierdzić (jest chyba tylko jeden taki wpis), że można "poprosić" o wypłatę premii na konto w innym banku mimo, że regulamin mówi "Nagrody będą przekazywane wyłącznie w postaci określonej w Regulaminie, bez możliwości wypłaty ich równowartości w formie pieniężnej lub zmiany na inną nagrodę rzeczową."?? A regulamin mówi o zasilenia rachunku karty...

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy wpłynięcie nagrody 300 zł. na konto karty kredytowej wpływa na to że trzeba wtedy wydać min. 2300 zł., żeby otrzymać druga nagrodę w wysokości 100 zł. czy wystarczy tylko min. 2000 zł.?

    OdpowiedzUsuń
  29. A jak wygląda sytuacja w przypadku gdy obecnie mam całkowite zadłużenie na karcie Citi -1700 zł., zgodnie z ostatnim wyciągiem do 8 listopada muszę spłacić -1500 zł. a teraz otrzymam zwrot +800 zł. za zwrócone zakupy do sklepu - czyli mój dług 5 listopada wyniesie = -1700 zł. + 800 zł.= -900 zł. długu, ale gdy zapłacę ostatni wyciąg to powstanie nadpłata: -900 zł. długu +1500 zł. spłaty z ostatniego wyciągu co daje = +600zł. nadpłaty. Czy w takiej sytuacji zapłacę prowizję chyba 19 zł. za nadpłatę powyżej 200zł.? W którym momencie jest naliczana ta prowizja za nadpłatę? z chwilą powstania nadpłaty czy może dopiero w momencie wystawienia kolejnego wyciągu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to do spłaty zostało Ci 700 zł (w ramach obecnego wyciągu) o ile zwrot dotyczył transakcji objętej tym okresem rozliczeniowym którego dotyczy spłata 8.11 albo gdy transakcja nowa z kolejnego okresu rozliczeniowego jednak całość czyli 900 zł.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...