Bankobranie: najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Finalizacja promocji Konta Jakże Osobistego w Alior Banku z bonusem 100 zł i programem poleceń ORAZ konta w Banku Millennium z premią 100 zł i bonem Fly.pl: czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

22.06.2018

Finalizacja promocji Konta Jakże Osobistego w Alior Banku z bonusem 100 zł i programem poleceń ORAZ konta w Banku Millennium z premią 100 zł i bonem Fly.pl: czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami promocji konta w Aliorze i w Banku Millennium nadszedł czas finalizacji.

Czas na uzupełnienie danych w promocji konta osobistego w Aliorze z bonusem 100 zł i programem poleceń
A to oznacza, że koniecznie trzeba uzupełnić dane, które są niezbędne do otrzymania należnego bonusu za otwarcie konta (i premii za ewentualne polecenia) w przypadku konta w Alior Banku, jak i premii 100 zł w przypadku konta założonego w promocji Banku Millennium. Przypominam o tym i podpowiadam, jak spełnić warunki.

Na początek o promocji w Alior Banku. Tę okazję do bankobrania szczegółowo opisywałem na blogu w poście "Bonus 100 zł za Konto Jakże Osobiste w Alior Banku + do 250 zł w programie poleceń + moneyback do 240 zł w rok + konto oszczędnościowe 3%!". Przypomnę jednak - by zdobyć 100 zł na start, należało:
  • w okresie od 26.02. do 31.03.2018 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Jakże Osobiste, wyrażając przy tym wymagane zgody;
  • najpóźniej w ciągu 30 dni od złożenia wniosku zawrzeć umowę o konto wraz z wydawaną do niego kartą płatniczą;
  • w ciągu 45 dni od zawarcia umowy zapewnić wpływy na łączną sumę min. 1 000 zł i wykonać co najmniej jedną płatność kartą lub BLIKiem.

I to już wszystko. Kto te warunki spełnił, najpóźniej do 22.06.2018 r. powinien otrzymać od organizatora maila powiadamiającego o przyznaniu bonusu. Na tę wiadomość należy zareagować i w ciągu 7 dni od otrzymania powyższej wiadomości zalogować się na stronie promocji celem podania numeru rachunku konta założonego w promocji. Wypłata bonusu ma nastąpić do 29.06.2018 r. W tym samym terminie wypłacone mają być także premie za polecenia, jeśli w ramach promocji z tej opcji korzystałeś/-aś. A przypomnę, że za skuteczną rekomendację przewidziano premię 50 zł, a łącznie zdobyć ją można za 5 poleceń (a więc maksymalnie 250 zł).

Brak maila. Co robić?


W sytuacji, gdy maila powiadamiającego o przyznaniu premii nie znajdujesz w głównym folderze swej skrzynki odbiorczej, sprawdź jeszcze takie zakładki, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" czy "inne", bo zdarza się, że tego typu maile właśnie tam wpadają. Ale gdy maila ciągle brak, to możesz spróbować zalogować się na stronie promocji i sprawdzić, czy dane do wypłaty premii da się podać. Jeśli to jest możliwe, to najprawdopodobniej pojawił się jedynie problem z dostarczeniem maila. Gdy jednak i danych nie da się uzupełnić, to pozostaje złożyć reklamację. Proces reklamacyjny - zgodnie z regulaminem akcji - wygląda tak:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza reklamacyjnego udostępnionego Uczestnikowi poprzez jego profil w Serwisie w zakładce "REKLAMACJE" lub listem poleconym na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków z dopiskiem "Akcja Bonus" w terminie do 16.07.2018 r. 
2. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu czy Premii dodatkowej. 
3. Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 
4. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie.

Konto Jakże Osobiste - co dalej?


Posiadanie konta niezbędne jest do momentu wypłaty bonusu. A co później? Przypomnę, że ciągle można korzystać z moneybacku 1% za płatności telefonem (Google Pay, HCE) oraz BLIKiem. Miesięcznie można w ten sposób uzyskać do 25 zł, co w rok dać może nawet 300 zł. Poza tym ciekawie wygląda propozycja dla oszczędzających. Na koncie oszczędnościowym można uzyskać 3% w skali roku do 20 000 zł (stawka gwarantowana jest do końca 2018 roku). Dla większych kwot jest za to Konto Mocno Oszczędnościowe, które daje 2,7% w skali roku do 100 000 zł (na okres 4 miesięcy).

Finalizacja promocji konta w Banku Millennium


Szczegółowe omówienie tej promocji znajdziesz we wpisie "Premia 100 zł i voucher 250 zł do wykorzystania na Fly.pl w prezencie za Konto 360° w Banku Millennium". By zdobyć tytułowe nagrody, należało:
  • w okresie od 1. do 28.03.2018 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto 360° lub 360° Student wraz z wydawaną do niego kartą, wyrażając przy tym wymagane zgody;
  • najpóźniej do 4.04.2018 r. zawrzeć umowę z bankiem;
  • w przypadku otwarcia Konta 360° w kwietniu i w maju 2018 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) zasilić konto kwotą min. 1 000 zł i wykonać co najmniej jedną płatność kartą wydaną do konta lub BLIKiem;
  • w przypadku otwarcia Konta 360° Student w kwietniu i w maju 2018 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy) zasilić konto kwotą min. 500 zł i wykonać co najmniej jedną płatność kartą wydaną do konta lub BLIKiem.

Na przesłanie maila informującego o przyznaniu premii organizator dał sobie czas do 30.06.2018 r. (ale jak wynika z doniesień Czytelniczek i Czytelników, robi to już teraz). Na tę wiadomość trzeba zareagować i w ciągu 14 dni roboczych zalogować się na stronie promocji celem podania numeru rachunku konta założonego w promocji.

Brak maila. Co robić?


Otrzymanie wspomnianej wiadomości jest o tyle ważne, że nie tylko przypomina o konieczności uzupełnienia danych, ale w mailu tym jest już także kod rabatowy o wartości 250 zł. Przypomnę, że można go wykorzystać najpóźniej do 31.12.2018 r. przy zakupie (na kwotę min. 1 500 zł za osobę) usług turystycznych, pakietów lotniczych (wycieczki lotnicze) znajdujących się w ofercie FLY, prezentowanych na stronie www.fly.pl.

Jeśli mail do Ciebie nie dotarł, niezbędne będzie wysłanie reklamacji. Proces reklamacyjny - zgodnie z regulaminem - wygląda następująco:
"Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia Promocji z Regulaminem, przysługuje każdemu Uczestnikowi do 14.07.2018 r. 
Reklamacje należy składać drogą mailową z adresu mailowego Uczestnika, który został wykorzystany w procesie rejestracji na Stronie Promocji, na adres e-mail Organizatora: kontakt@zgarnijpremie.pl . Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Komisję Promocji w ciągu 14 (czternastu) dni od jej otrzymania. Powiadomienie o rozstrzygnięciu nastąpi pocztą, na adres podany przez Uczestnika Promocji, składającego reklamację"

Na czym zarabiać obecnie?


A jeśli szukasz innej okazji do zarobku dzięki promocjom bankowym, sprawdź poniższe propozycje:


Bądź na bieżąco z promocjami. na Twitterze i polub na Facebooku:

19 komentarzy:

  1. Przecież te wszystkie dane były wymagane już na etapie wstępnym ... nic nie rozumię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zgodnie z regulaminem dane, które zbieramy (numer konta oraz numer PESEL) będą wykorzystane tylko i wyłącznie do wypłaty BONUSU oraz przygotowania dokumentacji naszej akcji promocyjnej. Zaraz po dokonaniu przelewów dane zostaną usunięte z systemu informatycznego i nie będą dalej przetwarzane"

      Właścicielem programu partnerskiego eBrokerPartner jest Rankomat Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą w Warszawie (01-141), przy ul. Wolskiej 88.

      Usuń
  2. Oczywiście maila brak. Druga moja przygoda z ebroker i po raz drugi muszę reklamację pisać. Tylko nie wiem gdzie mam znaleźć numer umowy, którego ebroker wymaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najlepiej tego numeru szukać na umowie :)

      Usuń
    2. Świetnie "geniuszu", a widziałeś umowę aliora wogóle na oczy, że tak "doradzasz"?

      Usuń
    3. Z tego co kojarzę to numerem umowy jest numer CIF.

      Usuń
    4. PS. Czyli w praktyce login.

      Usuń
    5. Trochę słabo, bo akurat loginu nie chciałbym podawać.

      Usuń
    6. Zabawne, że ten identyfikator klienta jest stałym elementem numeru rachunku klienta w Kantorze Walutowym Alior Banku czyli osiem ostatnich cyfr numeru rachunku w Kantorze jest w 100% zgodnych z identyfikatorem logowania do bankowości elektronicznej Alior Banku - taki klimat :)

      Usuń
    7. Podałeś im ostatecznie login jako numer umowy/wniosku? Też nie dostałem emaila zwrotnego.

      Usuń
    8. @Anonimowy25 czerwca 2018 12:10 A miałem wyjście? Podałem.

      Usuń
    9. Numer CIF, login do bankowości oraz numer umowy nie mogą i nie są tymi samymi numerami. To byłoby wręcz groteskowym łamaniem zasad bezpieczeństwa!

      Usuń
    10. W poprzednim wcieleniu Smart Bank, gdy działali jeszcze jako FM Bank, mój login pokrywał się z 4-ma ostatnimi cyframi numeru konta ROR.

      Usuń
  3. Również nie otrzymałem e-mail. Reklamację złożyłem. Na razie odpowiedzi brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rankomat wypłaca dziś bonusy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co to jest aplikacja Alior Faktor? Wie koś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostał już może ktoś odpowiedź na reklamację od ebrokera odnośnie promocji Aliora?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostalem dzisiaj dwie odpowiedzi, jedna dla osoby polecanej inna dla polecajacej. Obie reklamacje rozpatrzone pozytywnie

      Usuń