Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie poprzedniego miesiąca

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

28.01.2018

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie poprzedniego miesiąca

Nadszedł czas na publikację mego kolejnego sprawozdania zysków z promocji bankowych.

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie grudnia 2017 r.
A jest to już taki raport numer 48. Tak, co miesiąc publikuję tego typu wpis, a czwarta rocznica bloga już tuż tuż (na podsumowanie tego okresu przyjdzie czas lada dzień), więc tych zestawień zarobków aż tyle się zebrało. Teraz piszę, ile zarobiłem w minionym miesiącu, ile przy tym zyskałem, a także co zmieniło się w zakresie posiadanych przeze mnie kont i kart. Tradycyjnie przypominam również o najlepszych okazjach do bankobrania (a część z nich niebawem się kończy!). Poza tym zapowiadam mój urodzinowy prezent dla osób czytających bloga i zapisanych na newsletter.

Latka lecą, pamięć nie ta... mógłbym zażartować 😉 Najnowszy przegląd premii od banków zaczynam bowiem od premii, o której... zapomniałem wspomnieć w zeszłym miesiącu. To bonus 100 zł za polecenie konta osobistego w Citibanku jednemu ze znajomych. Jako, że mam tam tylko kartę kredytową, z której na co dzień nie korzystam, a jako polecający nie musiałem spełniać żadnych warunków, to odnotowanie tej premii jakoś mi umknęło. Teraz to nadrabiam.

Kolejne, już bieżące a nie zapomniane, gratyfikacje to bony Sodexo, które otrzymałem, a właściwie otrzymaliśmy (bo chodzi tu zarówno o konto moje, jak i konto żony) od BZ WBK. Była to promocja dla obecnych klientów banku, którzy wykazali się określoną aktywnością w aplikacji mobilnej. Nagrodą były 2 bony po 20 zł, więc razem otrzymaliśmy 4 takie bony, zyskując łącznie 80 zł.

Następnym bankiem, który dał mi zarobić jest Eurobank. W tym przypadku wpadł comiesięczny bonus 20 zł za wykonanie płatności kartą na sumę min. 50 zł. Do tego doszły zwroty (w wysokości 5%) za płatności kartą w miejscach związanych z gastronomią, rozrywką i sportem. Wyszło 9,85 zł.

Tradycyjny bonus 25 zł wpadł na me konto w T-Mobile Usługi Bankowe. To zwrot na Koncie Premium (gdy w miesiącu wydam min. 500 zł, wtedy otrzymuję 25 zł). Osobom zainteresowanym taką opcją zarabiania przypomnę, że teraz konto w tym banku można też założyć z kontem oszczędnościowym dającym 3% do 50 000 zł, a dodatkowo (dla chętnych) za wyrobienie karty kredytowej czeka bon 200 zł do Empiku. Można więc sporo zyskać (a skorzystanie z takiej karty opłaca się także z tego względu, że wydłuża okres zwrotów na koncie).

Zwroty za płatności na poczcie (10%) oraz w aptekach (5%) spłynęły na me konto w Banku Pocztowym. Tu uzbierało się 23,14 zł. Z kolei w przypadku BGŻ BNP Paribas zwroty (2%) wyniosły 24,51 zł.

Na koniec jeszcze o promocji, z której mogłem mieć 2 bilety do kina. Mogłem... ale (póki co) nie mam. Była to promocja dla obecnych klientów Idea Banku, którzy posiadają konto osobiste, ale nie korzystają z karty do niego wydanej. Za wykonanie płatności na sumę 100 zł miałem otrzymać wspomnianą nagrodę, o ile załapię się do grona 500 osób, które jako pierwsze spełnią warunki. Wykonałem je dość szybko, biletów nie dostałem, więc złożyłem reklamację. Ogólnie to nie lubię promocji z limitami - te na szczęście zdarzają się przede wszystkim w promocjach dla obecnych klientów, a w przypadku akcji dla nowych klientów (gdy jest ograniczona pula nagród), to obowiązuje zasada, że kto złoży wniosek ten nagrodę dostaje (oczywiście po spełnieniu pozostałych warunków), a organizator wyłącza możliwość składania kolejnych wniosków, w momencie gdy te się wyczerpią. Czysto i klarownie. To kwintesencja bankobrania - czyli zero loteryjności i pewność otrzymania nagrody za spełnienie określonych warunków.

W Idea Banku zaryzykowałem (niewiele, ale jednak), a tu takie rozczarowanie. A tymczasem w BZ WBK (gdzie w promocji z bonami Sodexo także obowiązywał limit) jakoś zawsze udaje mi się załapać do grona nagrodzonych (choć liczba klientów w BZ WBK jest wielokrotnie większa niż tych w Idea Banku).

Wszystkie premie, zwroty, bonusy i nagrody dały takie oto zestawienie:
Gdzie?
W jaki sposób?
Ile wydałem?
Ile zyskałem?
Citibank
Premia za polecenie konta
-
100 zł
BZ WBK
Nagroda za aktywność w aplikacji mobilnej
-
80 zł (bony Sodexo)
Eurobank
Bonus w promocji „Zyskaj z Kontem Active”
Ok. 220 zł
20 zł
Zwrot 5% za płatności kartą
9,85
T-Mobile Usługi Bankowe
Moneyback 5% za płatności kartą
505   zł
25 zł
BGŻ BNP Paribas
Zwrot 2% za płatności kartą
1 226 zł
24,51 zł
Bank Pocztowy
Promocja „Same korzyści” – 5% zwrotu w kategorii „Zdrowie”
Ok. 263 zł
13,14  zł
Zwrot 10% za płatności na Poczcie
100 zł
10 zł

Gratyfikacje wpływające na konta oraz bony Sodexo wyglądają następująco:
Moje zarabianie na bankach - podsumowanie grudnia 2017 r.

Wyliczenia


Razem za ostatni miesiąc uzbierało się 282,50 zł. I tę kwotę mogę przyjąć jako ostateczny zysk z promocji, gdyż posiadane przeze mnie konta i karty nie niosły za sobą żadnych kosztów. Są bowiem albo bez warunków darmowe, albo spełnienie warunków promocji jednocześnie pokrywa się z wymogami, których spełnienie zwalnia z takiej opłaty.

Jak zawsze kwotę tę przyrównuję do sumy jaką musiałbym posiadać i na cały miesiąc "zamrozić" na najlepiej oprocentowanych kontach oszczędnościowych, by tyle samo co z bankobrania uzyskać z odsetek. W tym miesiącu wyszła kwota 144 568,54 zł.

Z historii bankobrania - porównanie z latami poprzednimi


Lada moment wspomniana już rocznica bloga. Jako że swe zarobki z promocji bankowych raportuję co miesiąc, to i mamy tutaj sporo materiału porównawczego. I tak w analogicznych miesiącach lat poprzednich zarobiłem:

Jest więc chyba jakaś zasada (przynajmniej w moim bankobraniu), że grudzień wypada nieco słabiej niż inne miesiące, w których wyniki uzyskuję jednak wyższe. A przypomnę, że średnia wynosi ok. 400 zł miesięcznie. Choć ja, jak zawsze podkreślam, że nie ma czegoś takiego jak kwota mała czy kwota duża w przypadku omawiania zysków z promocji. Ważne jest przede wszystkim, że jestem "na plusie" (i to całkiem fajnym) i to, że nie ja płacę bankom, ale banki płacą mi 🙂

(Po)rachunki - czyli co zmieniło się w moim portfelu


W tej części wymieniam zawsze produkty bankowe, które mi przybyły, jak również te, których się pozbyłem.

A w ostatnim czasie założyliśmy 2 konta (po jednym żona i ja) w BZ WBK. Tak, to nie pomyłka. Konta mamy w tym banku od dawna (czego dowodzą wspomniane bony Sodexo), ale niedawna promocja Konta Jakie Chcę w BZ WBK z prezentem w postaci bonu o wartości 150 zł była skierowana zarówno do nowych, jak i... obecnych klientów. Takiej okazji nie można było przegapić. Choć mogła ona umknąć, gdyż pula wniosków objętych promocją rozeszła się w tempie błyskawicznym (po zaledwie 7 godzinach). Takie tempo skłoniło mnie do przygotowania krótkiego poradnika: jak być czujnym w przyszłości i nie stracić szans na łatwy zarobek. Jedną z opcji, najlepiej się sprawdzającą jest zapis na newsletter. W przypadku promocji, które rokują szybkim zakończeniem, informacje o okazji wysyłam niezwłocznie. A wiadomości średnio wysyłam 2 razy w tygodniu, dzięki czemu możesz być zawsze na bieżąco.

A dziś już to mogę zdradzić. Niebawem osoby zapisane na newsletter otrzymają prezent w postaci e-booków z treścią, której dotąd nie było na blogu (i w sporym zakresie zapewne nigdy nie będzie). Można to nazwać materiałem ekskluzywnym, który prześlę osobom już zapisanym (nastąpi to w przyszły weekend), a także osobom, które na newsletter zapiszą się teraz. A znaleźć tam będzie można poradnik, jak na potrzeby danej promocji wydać więcej niż wydajesz na co dzień... ale jednak nie tracić. Będzie też o kodach MCC, ale nie w teorii, a w praktyce (przede wszystkim w tym celu, by nie płacić tam, gdzie płatności z premiowania są wykluczone - a zdarza się tak w niektórych bankach).

Na czym zarabiać? Promocje the best oraz last minute


Zbliżający się koniec miesiąca to tradycyjny moment zakończenia niektórych promocji. Przypominam więc o nich, jak i o obecnie najlepszych okazjach do zarobku.

Obecnie są już ostatnie chwile, by skorzystać z którejś z poniższych propozycji:
  • nagrody o wartości 400 zł za wyrobienie darmowej karty Citi Simplicity (do 31.01.) - wszystkie z nich są w postaci bonu do wykorzystania podczas zakupów w jednym z proponowanych sklepów (udział można wziąć tylko w jednej promocji, a tym samym zdobyć jedną z nagród). A wybrać możesz voucher do wykorzystania na AllegroOleOle.plWakacje.pl lub w perfumeriach Douglas; alternatywnie sprawdzić możesz promocję z bonem 300 zł do sklepów Biedronka (dostępną do 5.02.).

Warto wziąć też pod uwagę poniższe promocje z nagrodami gwarantowanymi:
  • aż 750 zł za eKonto w mBanku - świetna propozycja od mBanku, dzięki której do wzięcia (w bardzo prosty sposób) jest bon 100 zł do sklepów Decathlon. A reszta (czyli nawet 650 zł) to nagrody pieniężne w postaci wysokiego zwrotu za płatności;
  • 250 zł za przeniesienie konta do Credit Agricole - jeśli masz konto do zamknięcia w jakimś banku, to przyda się ono do wzięcia udziału w promocji Credit Agricole. A premie zdobyć tu można bez wykonywania chociażby jednej płatności kartą (!) - w przypadku wybrania konta Premium wystarczą same przelewy.

Bądź na bieżąco z promocjami: na Twitterze i polub na Facebooku:

32 komentarze:

  1. U mnie pierwszy zarobek: voucher 400 zł do Biedronki i 25 zł od T-Mobile. To mój debiut choć blog śledzę już od pół roku ale ciągle jakoś wahałam się zdecydować na coś. Ale to co mnie najbardziej cieszy to rezygnacja z konta w PKO które co miesiąc kosztowało mnie 12 zł. Mogę więc rzec że w miesiąc zyskałam 438 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to bardzo dobry początek. I dobrze późno niż wcale ;) Świetnie też, że pozbyłaś się drogiego, ciążącego konta. Życzę dalszego owocnego bankobrania!

      Usuń
  2. Ja mogę się pochwalić następującym wynikiem:
    - mbank: 100 zł do Biedronki i 89 zł zwrotu
    - BGŻ BNP: 25 zł (Mobilna Premia)
    - Citibank: 400 zł Biedronka za kartę i 50 zł za konto
    - T-Mobile Usługi Bankowe: 25 zł
    - Visa Oferty: 19,87 zł
    - Inteligo: 100 i 50 zł
    RAZEM: 858,87 zł :)

    Pozdrawiam Złotówę i wszystkich bankobiorców

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne wyniki i oby tak dalej. Pozdrawiam również!

      Usuń
  3. Czy już ktoś dostał nagrodę w postaci wpływu na konto w II edycji Doladuj konto w sieci Orange w BZ WBK ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam. Czas na wypłatę mają do środy

      Usuń
    2. Jednak się załapałam. Dzisiaj bonus wpłynął na moje konto. 😊
      A jak tam u Was?

      Usuń
  4. Dotychczasowy zysk z promocji bankowych:
    1) Listopada 2017: Nest Bank - 75 zł (płatność kartą na kwotę 150 zł)
    2) Styczeń 2018: Inteligo (płatność kartą na kwotę 200 zł i blikiem na kwotę 19 zł)
    3) Styczeń 2018: mBank - zwrot w ramach Moneyback 4% za zakupy - 24,68 zł
    Razem: 199,68 zł + z lokata powitalna 4% w NestBanku = 210 zł :)

    Promocje realizowane w trakcie:
    1) mBank - 100 zł za otwarcie konta, 50 zł za skuteczne polecenie i jeszcze 4 miesiące 4% Moneybacku;
    2) EuroBank - zwrot 50 zł przez 5 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się rozkręca :) Dzięki za podzielenie się swoimi wynikami!

      Usuń
  5. Nie za bardzie pospieszyłeś z tym podsumowaniem, wszak do końca miesiąca jeszcze kilka dni, można jeszcze co nieco zarobić.....?
    Ja akurat już nic nie zyskam a wręcz niektóre zakupy odkładam na następny miesiąc żeby "się załapać" na zwrot bo późniejsze kupowanie "na silę" też nie ma sensu.
    Zatem
    50 - zwrot od City
    25 - zwrot od BGŻ
    20 - zwrot od Euro
    28 - zwrot od YB
    no i lokaty ale tego nie sumujemy..... Niemniej 514 z odsetek wpadło
    póki co nie mam czego zakładać a poprzednie akcje przeszły mi koło nosa. Szykuję się na Agrika ale to po odstrzale Euro jeszcze muszę tu wyssać ostatnie 20 zł.
    No może jeszcze mogę tu dorzucić 205 zł ale to inna zabawa w zarabianie, zarabianie poprzez doładowanie telefonu za przeniesienie numeru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podsumowanie publikuję tradycyjnie w ostatnią niedzielę miesiąca, więc co jeszcze wpadnie to zostanie "przesunięte" do raportu w przyszłym miesiącu (aczkolwiek poza bonusem 20 zł z Eurobanku już niczego się nie spodziewam, a ten bonus systematycznie transferuję).

      Gratuluję wyniku i trzymam kciuki by kolejne akcje nie przeszły koło nosa. Dzięki za komentarz!

      Usuń
  6. wbk - 80 zł sadexo
    mBank - 100 bon do Biedronki + 90 zł za płatność kartą
    Pekao - 50 zł bon do Empiku

    Razem 320 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, dziękuję za Twój kolejny raport! I oczywiście miło mi będzie widzieć kolejne :)

      Usuń
  7. No to jeszcze ja. W tym miesiącu słabo, bo 25 zł TMUB, 25 zł BGŻ BNP Paribas i Millennium 30 zł. Szału nie ma. Ale w przyszłym szykuje się grube bankobranie: 400 zł Citibank, BZ WBK 200 zł, Inteligo 100 zł, PKO 200 zł (konto na firmę) i Credit Agricole 200 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duży przeskok z kwoty dwu- na czterocyfrową. Ale nie uważam, by było słabo w tym miesiącu. To przecież sprawia, że jesteś "na plusie"! I oby tak dalej z każdym miesiącem.

      Usuń
  8. A ja mam 0 z banków, ale ponad 1100 z wygranych nagród:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję! Aczkolwiek nie znając szczegółów nie wiem w jaki sposób zdobyte są te nagrody. W przypadku konkursów czy loterii sporo jednak zależy od szczęścia i nie ma przy tym gwarancji nagród (tak jak w bankobraniu).

      Usuń
    2. To konkursy głównie literackie. Szansa wygrania mała, ale jednak...1100 zł wpadło:) Pozdrawiam:)

      Usuń
    3. To konkursy głównie literackie. Mala szansa na nagrodę, a jedna...1100zł wpadło:) pozdrawiam:)

      Usuń
  9. W Citi co się liczy w terminie zakończenia promocji? Wysłanie formularza, wniosku czy zawarcie umowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przypadku promocji karty kredytowej do ostatniego dnia promocji wystarczy wysłać formularz zgłoszeniowy. Kontakt konsultanta (a więc złożenie wniosku), a także zawarcie umowy o kartę mogą nastąpić później.

      Usuń
  10. Hej!
    Ja dosyć nieźle jak na dotychczasową moją zabawę z bankobraniem bo udało mi się usyskać:
    - 150 millenium kod na allegro
    - 50 zwrot w Citi
    - 2 X po 100 zł z mBanku - kod do biedronki
    - 50 zł za polecenie PKO Inteligo
    - 100 zł PKO Inteligo
    w sumie 550 ale oczywiście to razem z żoną :) mamy tylko mały problem z Money Manią w Banku Milenium. Żona do tej pory nie dostała kodu. Składaliśmy reklamację na moneymanii. Po przeanalizowaniu rachunku stwierdziłem, że prawdopodobnie przyczyną tego jest to że płatność kartą z końca grudnia zaksięgowali na styczeń :( teraz moje pytanie czy uważacie, że jest szansa na odwołanie się do banku żeby żona dostała ten kod?Mr. Złotówa, masz duże doświadczenie, myślisz że jest nadzieja na te 150 zł ? niestety nie pomysłałem o tym wykonując płatność pod koniec grudnia, że może być ona zaksięgowana na styczeń..
    z pozdrowieniami
    Michał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładny wynik! Gratuluję i życzę podobnych wyników w kolejnych miesiącach!

      Co do Money manii. Jeśli to było przyczyną to na uznanie reklamacji w tym zakresie nie traciłbym nadziei. Tym bardziej, że Bank Millennium niedawno zakomunikował swą zmianę polityki względem pobierania opłat (w sytuacji wykonania płatności w jednym miesiącu, ale zaksięgowania dopiero w drugim; analogicznie powinno więc to działać dla rozliczania warunków) - więcej na ten temat pisałem na Facebooku (tutaj).

      Aczkolwiek w temacie Money manii 12 polecam też śledzić komentarze pod wpisem dedykowanym tamtej akcji. Jest tam m.in. komunikat od organizatora (obsuwa w rozesłaniu bonów rzekomo dot. pewnej grupy osób, które nie wyraziły niektóych zgód i teraz to dopiero uzupełniają).

      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź, też mam nadzieję, że się uda :)
      będziemy walczyć do upadłego :)
      pozdrawiam!
      Michał

      Usuń
  11. 10% te płatności na poczcie jeśli są to przelewy to należy pamiętać aby odjąć od otrzymanego zwrotu wartość przelewu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Styczeń mam słabszy od miesięcy poprzednich gdzie sumy były 4 cyfrowe. Ale z każdej złotówki się cieszę. Kwota uzbierana w styczniu to 270 zł.
    Na powyższą kwotę złożyło się:
    TMUB 2x25 zł
    BGŻ BNP 2x25 zł
    BZWBK 2x40 zł w bonach
    Konto Citi 50 zł
    Euro bank 2x20 zł i to już przedostatni zwrot w tym banku jeszcze tylko w lutym bez płacenia poczekam na ostatni zwrot i zamykam rachunki.
    Więc jak widać różnie bywa są zyski na poziomie 3 tys jak to było wcześniej i są zyski takie jak teraz. W lutym powinno być lepiej ok 500 zł wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuszne podejście, cieszyć się należy! A i kwota 270 zł robi przecież wrażenie. Choć oczywiście zawsze chciałoby się więcej. I oby tak było!

      Usuń
  13. To i ja się pochwalę:)
    400 do biedronki z Citibank.
    100 do biedronki z Mbanku i 90 zl zwrotu.
    25 zwrotu TMUB.
    Razem 615zl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i życzę podobnych w kolejnych miesiącach!

      Usuń
  14. U mnie w tym miesiącu 380 zł a przez cały ostatni rok 4190 zł. Cieszę się i mam nadzieję że ze spokojem dobiję do wakacji do 6000 zł co sprawi że zaplanowane wakacje spłacą mi banki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój najlepszy miesiąc jak na razie :

    TMuB - 25zł zwrotu i 100zl w bonie do Decathlona
    BZ WBK - 40zł w bonach Sadexo, 30zł w Android Pay do Żabki, 20zł na konto
    mBank - 96,60zł zwrotu, 50zł zwrotu za Nju Mobile
    Idea Bank - 73,63zł (odsetki )
    Planet Plus - 100zł zwrotu za zakupy

    Łącznie 535,23zł :-)

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...