Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Lokata Odlotowa: 4,5% do 50 000 zł w Getin Banku od Open Finance

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

26.08.2015

Lokata Odlotowa: 4,5% do 50 000 zł w Getin Banku od Open Finance

Dla oszczędzających pojawiła się okazja, która nie powinna umknąć ich uwadze.

Można założyć świetnie (jak na obecne czasy) oprocentowaną lokatę dla całkiem sporej kwoty i na okres dwóch miesięcy, a do tego bez konieczności zakładania konta czy korzystania z innych produktów. Niezbędne jest jednak spotkanie z doradcą finansowym Open Finance.

O promocji powiadomił Czytelnik w komentarzach pod rankingiem najlepszych lokat bankowych. Niezwłocznie zareagowałem. Na stronie internetowej Open Finance niestety nie znalazłem żadnych informacji, ale z pomocą przyszła infolinia. Zadzwoniłem z samego rana i jeszcze tego samego dnia udało mi się umówić spotkanie w jednej z placówek Open Finance. Teraz niniejszy tekst publikuję już po rozmowie z doradcą.

Lokata Odlotowa dostępna jest dla kwoty od 1 000 do 50 000 zł. Stałe oprocentowanie 2-miesięcznego depozytu wynosi 4,5% w skali roku. Wyjątkiem jest sytuacja, gdy dany klient korzystał już z oferty Open Finance i za jego pośrednictwem założył dostępną kilka miesięcy temu lokatę "Okrągła Czwórka" - wtedy stawka oferowana dla takich klientów wynosi 3,5% w skali roku.

Depozyt jest lokatą bankową, którą prowadzi Getin Bank. A to oznacza, że środki objęte są Bankowym Funduszem Gwarancyjnym w kwocie o równowartości 100 000 euro. Mankamentem jest to, że lokata otwierana jest jako lokata odnawialna (a trudno oczekiwać by jej warunki po odnowieniu były już tak atrakcyjne).  Po uruchomieniu lokaty można jednak w dowolnym momencie zmienić ją na nieodnawialną i wskazać numer rachunku na który mają spłynąć środki po zakończeniu 2-miesięcznej umowy. Dyspozycje zmiany można złożyć w placówkach Open Finance lub za pośrednictwem bankowości internetowej (jeśli ktoś takową już posiada, mając np. konto osobiste w Getin Banku).

Na spotkaniu w placówce Open Finance złożyłem wniosek o lokatę, a jego potwierdzenie otrzymałem także na skrzynkę mailową. W nim wskazany jest rachunek techniczny lokaty, na który należy wpłacić zadeklarowaną kwotę lokaty. Na opłacenie wniosku mam 7 dni kalendarzowych.

Kartę produktu Lokata Odlotowa znajdziesz tutaj (na szybko załączam tylko zdjęcie; nie posiadam wersji pdf).

Powyższa propozycja bardzo przypomina niedawną promocję Lokaty Wakacyjnej "Na Lato" od Expandera (już niedostępną). Open Finance postawił jednak na marketing szeptany - nie reklamuje się, nie rozsyła informacji prasowych, ani nie udostępnia dedykowanych wniosków. Z lokaty skorzystać mogą głównie osoby, których dane znajdują się w bazie Open Finance i które zostaną zaproszone na spotkanie przez konsultantów. Ale, co widać po moim przykładzie, można się też na spotkanie wprosić ;) Jeśli chcesz umówić się na spotkanie, skontaktuj się z infolinią Open Finance lub wyślij formularz kontaktowy dostępny na stronie open.pl. W rozmowie podkreśl, że zależy Ci tylko i wyłącznie na Lokacie Odlotowej - wtedy unikniesz przedstawiania innych propozycji, a spotkanie zajmie Ci niewiele czasu (moje trwało ok. 15 minut).

Bądź zawsze na bieżąco, nie przegap takich okazji, jak powyższa lokata: 

44 komentarze:

  1. Tak rozumiem, ale wolę się upewnić. Jeśli mam już lokaty w Getin Banku to mogę skorzystać z tej promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Nie ma żadnych wykluczeń.

      PS. Pamiętaj o BFG. Ta lokata wliczy się do sumy środków jakie masz już w Getin Banku. A warto nie przekraczać równowartości 100 000 euro.

      Usuń
  2. Do kiedy można założyć te lokatę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno do końca września - ale to tylko ustna informacja od doradcy w Open Online. W Karcie Produktu takiej informacji nie zauważyłem. Pomny doświadczeń z ofertą Expandera, podpowiem, że nie warto zwlekać, bo przy dużej popularności może być lokata wycofana.

      Usuń
    2. Poszło info na Bankobraniu, więc teraz pewnie już mają większy ruch na infolinii ;) Bankobranie znów pierwsze, a wkrótce inni też pewnie o tym napiszą. Więc jeśli ktoś ma wolną gotówkę to lepiej się pośpieszyć.

      Usuń
  3. Lokatę można założyć tylko jedną i nie ma znaczenia czy mamy już inne lokaty w Getin Banku. Open Finance lokatę proponuje już od 24.08.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę atakował - dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysłałem formularz przez stronę i do 5 min już dzwonili żeby się umówić na mieście :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do mnie zadzwonili błyskawicznie. Jestem umówiony na jutro.

      Usuń
    2. Byłem, trwało10 min, lokata założona
      Dzięki złotówa

      Usuń
    3. Byłem , 10 min i lokata założona
      Dzięki Złotówa

      Usuń
  6. Takich perełek nam potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekałam na taką wiadomość tym bardziej, że lada chwilą kończy mi się lokata Meritum z Expandera. Wysłałam formularz, czekam na telefon.

      Usuń
  7. Oddziały Expandera pracują w soboty i to mi bardzo pasowało, a wiecie jak jest z Open Finance? Można umówić się na sobotę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko niektóre oddziały są czynne w soboty, ale od pn do pt pracują aż do 20.

      Usuń
  8. Właśnie przed chwilą oddzwonili zaledwie po dwóch minutach od wysłania formularza. Umówiliśmy się na dzisiaj zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłem o 9.00 i powiedzieli że system nie działa i z lokaty nici :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłem o 11. Wniosek złożony bez problemu. Spotkanie trwało coś ok 10 min, bez nagabywania na cokolwiek, a bałem się że będą wciskać jakieś ubezpieczenia lub inwestycje.

      Usuń
  10. już nie oddzwaniają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają 24 godziny na oddzwonienie. A z lawiną wniosków pewnie będą oddzwaniać coraz wolniek.

      Usuń
  11. Postawa Open Finance jest godna uznania. Trzeba to przyznać. Bo Expander docenia tylko nowych klientów. Ba, wyklucza nawet małżonków, jak już jedno z nich lokatę promocyjną założy. A tu promocja bez ograniczeń, a co ważne to to, że mogą lokatę założyć także ich dotychczasowi klienci. Owszem oprocentowanie mniejsze, ale i tak przyzwoite jak na obecne czasy. Więc chapeau bas!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spotkanie poszło poszło też w miarę szybko, choć wizyta w placówce Open zajęła mi ok. 25 minut, ale tylko przez to, że 10-minutową obsuwę z poprzednim spotkaniem miał doradca. Zaktualizował mi dane, złożyłem wniosek. Zaraz po wyjściu przelałem kasę i lokata jest już otwarta.

    OdpowiedzUsuń
  13. Doradca trochę marudny koniecznie o innych produktach chciał rozmawiać, ale założenie żaden problem już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to całkiem fajna lokata, ogólnie to nie cierpię chodzić na spotkania z doradcą, no ale procent niezły jak na dzisiejsze warunki. Wychodzi jakoś 100wę więcej niż na 3% lokatach. Ciekawe jak długo będzie dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłem omówiony 28.08. podobno system szfankuje i odesłali mnie z kwitkiem. Koles miał do mnie dzwonić i nic do dzisiaj cisza, ponadto mówił coś ze lokata będzie tylko na 3,5 % bo miałem wcześniej lokatę internetowa w getin na 4% ?! Ale przecież nigdy nie bylem klientem Open Finance.

    OdpowiedzUsuń
  16. Spotkanie umówione. Pan w jakiej sprawie..założenia lokaty. To proszę do kolegi. Kolega mówi że nie ma dostępu. Koleżanka pyta dalej nikt nie ma dostępu i ogólnie o co chodzi, co to za lokata. Mówię, że odlotowa na to Pani że może pomyliłem lokal i chcę skoczyć ze spadochronem... Pokazuje o co mi chodzi i co chce założyć. Po kilkunastu minutach okazuje się, że nikt nie ma dostępu do tej lokaty bo są u nich rzadko zakładane i że skontaktują się do 2 dni. Dzisiaj mija 2 dzień i cisza. Zostać w lokalu tak długo aż mi to założą czy o co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko zakładane? Chyba coś im tam na głowę spadło? Gdzie Ty byłeś? Ja miałem spotkanie o 12, a koleś mówił mi, że tego dnia przede mną miał już 4 klientów o te lokatę.

      Usuń
  17. Też jestem w podobnej sytuacji. Pracownik powiedział, że w małych miastach rzadko zakładają lokaty i dostęp do tego jest zablokowany. Kilka tygodni może potrwać jego odblokowanie i polecił mi inne miasto. Beznadzieja

    OdpowiedzUsuń
  18. Złożyłam wniosek 01.09. Dostałam maila, że termin opłacenia lokaty mija 08.09.2015.Przelałam pieniądze 07.09 ok. godz. 14:00. Do tej pory nie dostałam na maila żadnego potwierdzenia o przelaniu pieniędzy i nie wiem czy zmieściłam się w czasie? Dostaliście jakiegoś maila po opłaceniu? Jak się zalogować do systemu?

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie się zorientowałam, że doradca źle mnie poinformował i kazał w tytule przelewu wpisać z wniosku jaki otrzymałam w placówce "nr ref.lokaty", a dopiero teraz zobaczyłam maila z informacją od OPEN FINANCE, że w tytule przelewy należy wpisać nr wniosku (te dwa numery są całkowicie inne) co teraz? może dlatego do tej pory nie dali mi znać, że środki zostały przelane, zaczynam się obawiam o moje pieniądze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wysyłają potwierdzenia mailowego. Dostęp online mają posiadacze konta lub innego produktu Getinu. Jakimikolwiek błędami czy brakami w tytule przelewu się nie przejmuj. Numer rachunku do przelewu jest indywidualny, więc jeśli wczoraj przelew zrobiłaś, do dziś zgodnie z sesjami ELIXIR lokata na pewno się otworzyła.

      Usuń
  20. Open ogłosił, że lokata ma obowiązywać już tylko do końca tygodnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już pewna i potwierdzona informacja???
      Mam zablokowane środki i w ten sposób się nie wyrobię :(

      Usuń
    2. na swoim fb Open podał, że lokata będzie dostępna do końca tygodnia.

      Usuń
    3. ale na wpłatę masz 7 dni od daty spotkania z doradcą i podpisania umowy

      Usuń
  21. lokata założona :). dziękuje Mr. Złotówa:)

    jako że miałem w Getinie kiedyś lokatę na dobry początek czy coś w ten deseń ;) miałem rachunek techniczny, więc lokata już jest widoczna w moim portfelu. i istnieje możliwość tam właśnie ustawienia jej na nieodnawialną.

    kontakt z infolinią, przypominanie, doradca ---- wszystko ok:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zabrakło mi informacji ze zasilenia lokaty musi dokonać jej właściciel. Maila nie przeczytałam prze zrobieniem przelewem. Przyjęli pieniądze ale jest to niezgodne z regulaminem, ze ja zrobiłam przelew na męża lokatę i boję się że nie dostane odsetek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli już to lokaty nie otworzą i pieniądze po prostu wrócą na rachunek, z którego je przelano

      Usuń
  23. Jak zmienić odnawialność lokaty jeżeli nie mam konta w tym banku ?
    Dodam, że byłem w Getinie i powiedzieli że na miejscu nie mogę zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z zapisami w załączonej Karcie Produktu zmiany dokonać można w placówkach Open Finance.

      Usuń
    2. dokładnie tak jak pisze Mr. Złotówa - przy lokatach założonych za pośrednictwem Opena, ale poniżej 200 tys., zmiany np. z odnawialnej na nieodnawialną, zgłaszać można w Openie.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...