Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Lokata Wakacyjna na Lato i wysokie oprocentowanie 4,5% od Expander (w Meritum Bank)

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

1.07.2015

Lokata Wakacyjna na Lato i wysokie oprocentowanie 4,5% od Expander (w Meritum Bank)

Na promocyjną lokatę od Expandera zawsze warto czekać.

Pojawia się ona od czasu do czasu, ale gdy już jest, oferuje bardzo wysokie oprocentowanie. W najnowszej edycji promocji jest to 4,5% w skali roku. Lokata Wakacyjna "Na Lato" dostępna jest dla osób, które dotąd nie skorzystały jeszcze z produktów za pośrednictwem doradców Expandera. Ale by założyć lokatę nie trzeba zakładać konta, ani jakichkolwiek innych produktów.

Na promocyjną lokatę bankową można wpłacić od 10 000 do 40 000 zł. Jest to lokata miesięczna z oprocentowaniem aż 4,5% w skali roku! Aby skorzystać z propozycji wystarczy:
  • wypełnić formularz kontaktowy 
  • gdy oddzwoni konsultant Expandera (nieraz zdarza się to nawet kilka minut po wypełnieniu formularza) umówić spotkanie w jednym z oddziałów firmy (oddziały te pracują często w wydłużonym przedziale czasowym - nawet do godziny 19; spotkanie można umówić też na sobotę) - w czasie rozmowy z konsultantem warto wspomnieć, że zależy Ci na spotkaniu w celu otwarcia Lokaty Wakacyjnej właśnie
  • podczas spotkania złożyć wniosek o Lokatę Wakacyjną
Lokatę prowadzi Meritum Bank dzięki czemu zdeponowane środki objęte będą Bankowym Funduszem Gwarancyjnym (dla kwoty będącej równowartością 100 000 euro). Numer rachunku na który będzie należało wpłacić zadeklarowaną kwotę lokaty otrzymasz na wniosku podczas spotkania oraz mailem wygenerowanym z systemu Meritum Bank. 

Ważne! Na spotkanie zabierze numer rachunku, z którego dokonasz przelewu na lokatę. Istotne by był to Twój rachunek a dane przy nim (imię, nazwisko oraz adres) zgadzały się z tymi podanymi w Expander.

Czas na opłacenie lokaty to pięć dni roboczych. Po zakończeniu depozytu środki z lokaty automatycznie i bezpłatnie zostaną zwrócone na konto z którego opłacono lokatę.

Aby skorzystać z promocji jest trochę czasu. Oferta obowiązuje od 1.07. aż do 21.08.2015 r. Aczkolwiek w regulaminie akcji Expander zastrzega, że może promocję zakończyć wcześniej.

Lokata za pośrednictwem Expander i spotkanie z doradcą - opinie


Expander atrakcyjne oprocentowanie lokaty oferuje wyłącznie na spotkaniach z doradcami nie bez przyczyny. Dzięki zachęceniu klienta do wizyty, pojawia się możliwość przedstawienia innych produktów finansowych dzięki którym Expander będzie mógł zarobić. Oczywiście to od nas zależy czy z takich propozycji skorzystamy. 

W jednej z poprzednich edycji lokaty wybrałem się na takie spotkanie. Doradca przedstawianie oferty zaczął od propozycji programu długoterminowego programu oszczędzania (połączonego z inwestowaniem w fundusze). Ale po moim grzecznym stwierdzeniu, że tego typu rozwiązania mnie nie interesują, doradca przeszedł to tematu promocyjnej lokaty. Całe spotkanie zajęło kilkanaście minut.

Bądź na bieżąco z promocjami banków i informacjami o najlepszych lokatach - zapisz się na newsletter (to zero spamu, a wyłącznie powiadomienia o nowościach na blogu).

AKTUALIZACJA w dn. 4.08.2015 r.: Zgodnie z informacjami udzielanymi przez konsultantów infolinii Expandera, w chwili obecnej nie ma już możliwości skorzystania z powyższej promocji.

33 komentarze:

  1. Mam lokaty i konto w Meritum. Czy na tą się załapie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej załapiesz się. Może skorzystać klient, który "przed przystąpieniem do Promocji nie nabył nigdy za pośrednictwem Organizatora (tj. Expander, a nie Meritum Bank - przyp. Mr. Złotówa) jakiegokolwiek produktu znajdującego się w jego ofercie"

      Usuń
  2. Wreszcie w odróżnieniu od poprzednich edycji można wejść z mniejszą kwotą, bo wcześniej te min 30k wielu zamykało drogę do skorzystania z promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wstępie:
      "Lokata Wakacyjna 'Na Lato' dostępna jest dla osób, które dotąd nie skorzystały jeszcze z produktów za pośrednictwem doradców Expandera"

      Usuń
  3. Gdyby to była lokata na co najmniej 3 miesiące - może i warto byłoby odwiedzić Expandera. A na 1 miesiąc z kwotą max. 40k zł to szkoda czasu i energii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może szkoda w przypadku, gdybyś musiał się urywać z pracy i jechać do innego miasta. Ale jeśli masz okazję to czemu nie skorzystać? Między 4,5%,a 3% czy nawet mniej to robi się spora różnica.

      Usuń
    2. Też bronię stanowiska, że jak dają to warto wziąć jeśli Expandera masz w swoim mieście. A że oddział mają nawet u mnie w Siedlcach to myślę, że możliwość ma wielu Czytelników.

      Usuń
  4. Czy napisałeś, że to tylko dla nowych klientów ? Bo jakoś tego w tekście nie zauważyłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wstępie: "Lokata Wakacyjna 'Na Lato' dostępna jest dla osób, które dotąd nie skorzystały jeszcze z produktów za pośrednictwem doradców Expandera"

      Usuń
  5. ostrzegam przed tym shitem co dają do podpisania w placówce expandera (opisywałem w poprzeniej edycji w komentarzach). Odradzam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz dokładniej opisać o który shit chodzi ? Na końcu wizyty babka daje mi do podpisania jeszcze 2 upoważnienia, pytam się czy to konieczne do podpisania. Potwierdziła że to związane z zakładaną lokatą. Czy miał ktoś jakieś problemy z nimi po ostatniej edycji lokaty ?

      Usuń
    2. Ja zakładałem przedostatnią edycję, żona w ostatniej. Teraz wysyłam mamę. Nie było żadnych problemów. Do mnie raz doradca dzwonił, że mają nową propozycję (była to bodaj lokata strukturyzowana). Powiedziałem że żadne inwestycje mnie nie interesują, a tylko lokaty. I od tamtego momentu cisza. Jeśli chodzi o upoważnienia to standardowe w takich przypadkach.

      Usuń
    3. Trochę podejrzanie mi to wygląda, że pod koniec dają 2 pełnomocnictwa do podpisania i nie dają nawet kopii tych dokumentów. Może na razie jest wszystko ok, a jak zapomnisz o nich to Ci wyskoczą z jakąś inwestycją przymusową. Ja przemyślałem sprawę i idę do nich w poniedziałek po kopie tych 2 papierków co podpisałem na końcu. Przeczytam dokładnie o co tam chodziło.

      Usuń
    4. Swego czasu pracowałem w Expanderze. Upoważnienie jest dokumentem, który w przypadku pośredników i firm doradztwa finansowego podpisywany jest standardowo. Uprawnia ono do reprezentowania klienta przed różnymi bankami, ale tylko w razie sytuacji gdy klient nadal korzysta z naszych usług. Uruchomienie jakiegokolwiek produktu wymaga i tak odrębnego wniosku klienta i umowy na ten dany produkt, ale wtedy nie będzie już wymagało kolejnego podpisywania upoważnienia (chyba, że zmienią się wzory, regulacje itp.).
      Moc upoważnienia jest podobna do umowy ramowej z bankiem. Tam też są zapisy np. o możliwości wydawania kolejnych kart do konta, otwierania kont oszczędnościowych, ustanowienia limitu kredytowego w koncie itd. itp. Ale jest to umowa otwarta - bez wniosku i woli klienta nic się nie dzieje. Tak samo jest z upoważnieniem.

      Usuń
    5. Nie życzę sobie upoważnienia 'na zapas'. Samo to, że podstępnie dodajecie je na koniec jako 'jeszcze tylko to' bez wytłumaczenia co to za dokumenty, bez kopii tych dokumentów stawia was pod znakiem zapytania.

      Usuń
    6. dostajesz lokatę o 1,5pp ponad rynek i narzekasz. to jest promocja. nie podoba się procedura to nie bierz... jak w hipermarkecie jest degustacja czekolady i żresz za darmo to też narzekasz że lipa bo nie ma mlecznej tylko orzechowa?

      Usuń
    7. W upoważnieniu jest mowa o tym że expander ma prawo reprezentować ciebie przed każdą instytucja finansową (a żaden cel tego nie jest wyszczególniony). Dla mnie to było nie do przyjęcia. Zmarnowałem sobie tylko godzinę czasu i straciłem na dojazd.

      Usuń
  6. Faktycznie bardzo szybko oddzwaniają. Umówiłem się na spotkanie jutro. Zdam relację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc jestem po spotkaniu i tak jak pisałem relacjonuję. Spotkanie odbyło się sprawnie i zakończyło po ok. 15 minutach. Byłem trochę przed czasem, recepcjonistka zaproponowała coś do picia. Doradca zaczął od tego, że warto oszczędzać na emeryturę i mają program regularnego oszczędzania. Podziękowałem i poprosiłem by przejść do lokaty, bo inwestycje mnie nie interesują. Doradca przeszedł więc do lokaty. Uzupełnij dane, wydał dokumenty i od razu dostałem maila z danymi do przelewu. Zrobię go z samego rana. Wtedy przelew ma dojść także jutro i jeszcze tego samego dnia z automatu będzie otwarta lokata.

      Usuń
    2. A nie wciskali ci żadnych dodatkowych "papierków" do podpisania?
      Tylko to podpisywałeś: http://www.expander.pl/noty-prawne/regulaminy-promocji/zalaczniki-promocji/Zal_2_lokata_wakacyjna.pdf

      Usuń
    3. Należę do osób które w maliny się nie dają wpuścić. Nic mi nie wcisnęli. Był załącznik, wniosek. Wszystko mam w drugim egzemplarzu.

      Usuń
    4. Wyżej w komentarzach o jakieś 2 dodatkowe dokumenty z upoważnieniem. Ty nic takiego nie podpisywałeś?

      Usuń
  7. W regulaminie jest zapis: "Uczestnikiem Promocji jest Klient Organizatora, który spełni łącznie następujące warunki" i w śród nich jest punkt "nie jest małżonkiem ani zstępnym Uczestnika Promocji". Jak oni to sprawdzają bo ja już założyłem, a teraz myślałem by założyła też żona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż nie sprawdzają, bo jakby mieli to zrobić? Być może gdyby małżeństwo razem przyszło na jedno spotkanie i chciało założyć dwie lokaty, a pracownik nie szedłby im na rękę to by nie założyli. Mimo, że w poprzedniej edycji też był taki warunek to ja założyłem lokatę i żona też. Zapisaliśmy się jednak osobno i spotkania mieliśmy z innymi doradcami.

      Usuń
    2. brawo! oszukałeś i się udało! to tak jakby ktoś chciał Ci dać 10zł a ty drugie 10zł mu ukradłeś bo nie patrzył. godne pochwały. Polska to wielki kraj i wspaniali ludzie...

      Usuń
    3. Bez przesady. Co to za oszustwo?? Oczywiście, można było to zrobić formalnie: sąd, akt rozwodowy... ale czy bardziej kuriozalny nie jest zapis w regulaminie??

      Usuń
    4. ale to ich promocja i ich regulamin. chcieli dac 1 szt na malzenstwo i tak zapisali. a tu zamiast sie cieszyc ze 1 jest fajna, to mega kombinacja zeby oszukac system. kuriozalny zapis? na tej samej zasadzie mozesz powiedzieć że kuriozalne jest 4,5% bo chcesz 20%. skad ta mentalnosc aby tylko oszukac, zakombinowac? nie mozna uczciwie? mozna 1 to zakladam 1 i dziekuje? a jeszcze chwalenie sie tym jest mega żenadą. byłeś w Radomiu na Wigili? idź następnym razem, 3 cytryny dostaniesz 2-3 butelki...

      Usuń
    5. Dziwaczne podejście masz z tym oszukiwaniem. Nie rozumiem o co się pieklisz. Potrzeba kasy to się kombinuje... Może Tobie się powodzi ale mi nie... szukam każdej okazji do zarobienia nawet 100zł. Piszesz tutaj o tym że gościu oszukuje system? Zastanów się nad tym jak w tym kraju system oszukuje gościa a potem pisz głupoty! Myślisz że Mr Złotówa to zawsze zakłada jedną lokatę tak jak jest w regulaminie? Przecież ten blog wziął się właśnie z tego że jeden gość kombinuje jak koń pod górę byleby z banku wycisnąć każdy grosz.

      Usuń
  8. Mieszkam za granicą - chwilowo, do grudnia - nie ma możliwości założyć lokatę przez internet ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Kluczowe jest własnie spotkanie z doradcą

      Usuń
  9. Mieszkam w kraju Biedronia gdzie nie można się schylać po stówę al. le do EX...a. w Słupsku na Mickiewicza pójdę..........
    pisingowiec ze Słupska

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego w Regulaminie promocji jest Meritum skoro 30.06.2015 ( wpis w KRS) Meritum został przejęty przez Alior Bank i to teraz jest aktualna nazwa prawna. Czy ten zapis w Regulaminie to jakiś haczyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktem jest fuzja prawna 30.06., ale Meritum nadal istnieje i brand oraz działalność pozostaje - pewnie do fuzji operacyjnej. Po zmianach pełną odpowiedzialność za wywiązanie z umów i obsługę przejmuje Alior Bank.

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...