Bankobranie - najlepsze promocje bankowe, konta, karty i lokaty w bankach: Uczestniku promocji Konta 360º lub 360º Student w Banku Millennium z premią 150 zł i programem poleceń: czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

17.05.2018

Uczestniku promocji Konta 360º lub 360º Student w Banku Millennium z premią 150 zł i programem poleceń: czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami niedawnej akcji promocyjnej z kontem w Millennium w roli głównej nadszedł czas finalizacji.

Finalizacja promocji Konto 360 z Bonusem w Banku Millennium
A to oznacza moment, w którym zareagować należy na maila od organizatora promocji, zalogować się na stronie akcji i uzupełnić dane niezbędne do wypłaty nagrody. A to 150 zł za konto i dodatkowo nawet do 250 zł w ramach towarzyszącego wtedy programu poleceń.

Szczegółowo promocję omawiałem we wpisie "Odbierz bonus 150 zł za Konto 360º lub 360º Student w Banku Millennium i do 250 zł w programie poleceń". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. A należało:
  • w okresie od 19.01. do 25.02.2018 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o konto wraz z wydawaną do niego kartą i wyrazić przy tym wymagane zgody;
  • do 28.02.2018 r. zawrzeć umowę z bankiem;
  • jeśli byłeś nowym klientem banku, w marcu i kwietniu 2018 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy): 
    • zapewnić wpływ na konto min. 1 000 zł;
    • zadbać, by na koncie zaksięgowana została co najmniej jedna płatność kartą wydaną do konta lub BLIKiem (płatność mogła być na dowolną kwotę; transakcję można było wykonać w punktach handlowo-usługowych lub w Internecie); 
  • a jeśli spełniałeś/-aś kryteria udziału w promocji jako były klient banku, w marciu i kwietniu 2018 r. (w każdym z tych dwóch miesięcy): 
    • zapewnić wpływ na konto min. 1 000 zł tytułem wynagrodzenia;
    • zadbać, by na koncie zaksięgowana została co najmniej jedna płatność kartą wydaną do konta lub BLIKiem

Kto te warunki spełnił, teraz powinien otrzymać mail od organizatora powiadamiający o przyznaniu nagrody (organizator dał sobie czas na to najpóźniej do 16.05.2018 r.).
Mail do uczestników promocji Konto 360 w Banku Millennium z bonusem 150 zł


W ciągu 7 dni od otrzymania wiadomości należy zalogować się na stronie promocji i podać dane do wypłaty bonusu (podać należy numer rachunku konta osobistego w Banku Millennium, założonego w promocji).

Wypłata premii ma nastąpić do 31.05.2018 r. - do czasu wpłynięcia środków należy więc posiadać aktywne konto osobiste w Banku Millennium. W tym terminie zostaną też wypłacone bonusy za polecenia (jeśli komuś rekomendowałeś/-aś otwarcie konta w ramach tej promocji).

Z komentarzy pod wpisem dotyczącym promocji, jak i w wiadomościach od Czytelników otrzymuję sygnały, że są osoby które maila ciągle nie otrzymały. Od organizatora promocji dostałem informację, że jest pewna grupa osób, które we wniosku o konto nie wyraziły wymaganych zgód. Choć teoretycznie oznacza to brak spełnienia warunków promocji to na szczęście organizator i bank nie chcą podchodzić do tego aż tak rygorystycznie (za co duży plus!) i osoby te powinny otrzymać maile z instrukcją wyrażenia tych zgód (dopiero teraz, ale finalnie ma to zaowocować wypłatą bonusu).

Brak maila. Co robić?


Jeśli maila powiadamiającego o przyznaniu premii nie znajdujesz w głównej skrzynce odbiorczej swej poczty elektronicznej, sprawdź jeszcze takie foldery jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" czy "inne". Zdarza się bowiem tak, że tego typu maile bardzo często tam wpadają. Jeżeli jednak wiadomości nadal nigdzie nie ma, to możesz jeszcze spróbować zalogować się na stronie promocji i gdy tam możliwe będzie uzupełnienie danych to wszystko powinno być w porządku z uznaniem spełnienia przez Ciebie warunków w promocji, a problem który się pojawił dotyczy tylko dostarczenia maila (operator Twej skrzynki wiadomość mógł np. uznać ją za spam). Ale możesz też zgłosić reklamację (niezbędną w sytuacji spełnienia warunków promocji, a braku możliwości uzupełnienia danych do wypłaty premii). Możliwe jest to za pomocą formularza kontaktowego dostępnego tutaj.

Zgodnie z regulaminem, proces reklamacyjny wygląda następująco:
"Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer umowy oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji, w szczególności informację, czy dana reklamacja dotyczy Bonusu czy Premii dodatkowej.
Organizator rozpatruje reklamacje w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji.
Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana Uczestnikowi na adres e-mail podany w czasie rejestracji w Serwisie"

Na czym zarabiać teraz?


Jeśli spodobała Ci się promocja Banku Millennium, to mogą Cię też zainteresować propozycje innych banków, gdzie można zyskać dzięki dodatkowej premii. Sprawdź poniższe okazje:

Bądź na bieżąco z nowościami wśród promocji bankowych, a także z najważniejszymi terminami w popularnych promocjach. By uzyskiwać powiadomienia o nowych okazjach do bankobrania, a także przypomnienia jak powyższy wpis, zapisz się na bezpłatny newsletter:

30 komentarzy:

  1. Ja maila nie dostałem ani z informacją o premii ani o uzupełnieniu zgód. Poszła właśnie reklamacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również nie otrzymałam emaila. Jestem pewna że wyraziłam wszystkie zgody (zawsze tak robię przy zakładaniu kont). Warunki też spełniłam. Wydaje mi się że problem leży gdzieś indziej. Reklamację złożyłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieprawdą jest, że nie było zgód. Ja dla przykładu zawsze zaznaczam wszystkie zgody. Też nie otrzymałam e-maila od Organizatora o otrzymaniu Bonusu i premii dodatkowej. Reklamacja rano wysłana. Mój mąż otrzymał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także sprawdziłem umowę i zgody są zaznaczone, a emaila jak nie było tak nie ma. Wczoraj pisałem do nich poprzez email, ale dzisiaj to chyba trzeba będzie reklamację złożyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby to była promocja ING to byłoby to zbędne gdyż bank sam organizuje akcje promocyjne, sam je realizuje, sam wypłaca premie. Zero problemów - wszystko działa niemal tak dobrze jak w Holandii.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy e-mail do wypłaty samego bonusu i bonusu z premią za polecenie wyglądają tak samo? Poleciłem konto i osoba polecana spełniła warunki ale nie nie wiem czy premia została mi przyznana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przed chwilą otrzymałam informację na złożoną Reklamację. W odpowiedzi zostałam poinformowana, że Konto zostało złożone z panelu innego uczestnika promocji. Mimo wszystko Organizator wspólnie z Millenium podjął decyzję o przyznaniu Bonusu 150 zł. Z mojego polecenia konto założył inny uczestnik promocji i powinnam dodatkowo otrzymać 50 zł premii dodatkowej, lecz o tym już nie wspomina.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten link który zamaskowałeś dla każdego jest inny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się. Miejsce to zamaskowałem, gdyż mail został mi podesłany przez Czytelnika, który wpisał tam "Link usunięty", a ja standardowo tego typu miejsca zasłaniam ;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ja bym spróbował na umowie :)

      Usuń
    2. Nr umowy jest na każdej stronie umowy na samym dole, długi numer.

      Usuń
    3. No szukam i nie widzę nr umowy.

      Usuń
    4. Oki, reklamacja wysłana.

      Usuń
    5. Arti gdzie jest ten nr umowy, bo ja za nic nie mogę go znaleźć.

      Usuń
    6. Ktoś wyżej pisał że to taki długi nr z literami i znakami /, na każdej stronie na samym dole.Ja to wpisałem.

      Usuń
  10. Również otrzymałam informację, że konto zostało założone z panelu innego uczestnika promocji co jest nieprawdą. Mają problemy z systemem. Jak nie wypłacą premii za polecenie to znowu trzeba będzie pisać reklamację. Trochę to irytujące.

    OdpowiedzUsuń
  11. No ja mam podobnie. Jeszcze jak zakładałem konto swojej żonie to po skopjowaniu linku z polecenia z mojego konta specjalnie się wylogowałem, zamknąłem i otworzyłem raz jeszcze przeglądarkę. Ewidentnie coś kręcą. Pośrednik nie poradził sobie ewidentnie z przeprowadzeniem promocji,
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  12. Otrzymałam maila o przyznaniu nagrody - mąż również. Jak (po otrzymaniu premii) najprościej zamknąć rachunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wniosek jest w bankowości.

      Usuń
  13. Jak w prosty sposob zamknac kpnto po uzyskaniu bonusu?

    OdpowiedzUsuń
  14. W jaki sposób będą informowane osoby, które polecały konto innym. W regulaminie nie znalazłem, żadnej informacji. Nie otrzymałem także maila.

    OdpowiedzUsuń
  15. hej
    dostałem takiego maila od pośrednika na temat osob które wypełniły wniosek z linku 2 osoby :
    Witamy,

    dziękujemy za przesłanie danych. Przelew zostanie zrealizowany do 31 maja 2018 r.

    Zarejestrował Pan swoje konto uczestnika w akcji bonus, jednakże wniosek o konto osobiste został złożony z konta innego uczestnika, co oznacza, że złożyliście Państwo wszystkie wnioski o konto osobiste z jednego konta w akcji bonus . Zgodnie z informacjami zawartymi na stronie, jak i w regulaminie, należało już na początku otrzymać link polecający, kliknąć w niego, zarejestrować się do akcji bonus, a następnie ze swojego konta uczestnika złożyć wniosek o konto osobiste. W przypadku złożenia wniosków z jednego konta uczestnika, Bonus został przyznany w drodze wyjątku, natomiast premia za polecenie nie przysługuje.

    Pozdrawiamy,
    zespół eBrokerPartner

    wychodzi na to że osoby polegające nie dostaną bonus. uważam to za dużo niesplawiedliwosc i że należy to reklamować. czy dużo jest takich osób?
    Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro robią "wyjątek" to trzeba ich dalej docisnąć o tę premię za polecenie bo to słabe jest. Dziś napisałem kolejną reklamację.

      Usuń
  16. Dostałem takiego samego e-maila. Postąpiłem zgodnie z regulaminem. Nie złożyliśmy wniosku z jednego konta! Robią ludzi w balona. Jakimś dziwnym trafem wszyscy składają wniosek z jednego konta a w innych bankach tego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dostałam takiego mejla, dwie osoby złożyły wnioski z mojego polecenia.

      Usuń
    2. hej! ja w mailu z numerem rachunku zapytałem ich co to oznacza że wypełnione wniosek z konta osoby polegającej. dlatego może mi to napisali
      Michal

      Usuń
  17. pytanie takie : jak można było złożyć wniosek z konta osoby polegającej używając swoich danych do logowania ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj słabo wypadła ta promocja, ja dalej czekam na odpowiedź z 16 maja co do nich wysłałem i drugi raz reklamację. Narazie cisza.

    OdpowiedzUsuń