bankobranie: Uczestniku promocji konta w mBanku z bonem 100 zł do Rossmanna lub z 4 biletami do kina: czas uzupełnić dane!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

20.07.2017

Uczestniku promocji konta w mBanku z bonem 100 zł do Rossmanna lub z 4 biletami do kina: czas uzupełnić dane!

Przed uczestnikami promocji czas na jej finalizację. 

Organizator akcji rozesłał maile powiadamiające o przyznaniu nagrody i przypominające o konieczności uzupełnienia danych niezbędnych do jej otrzymania. Obowiązek podania danych adresowych dotyczy jednak wyłącznie osób, które jako nagrodę wybrały kartę podarunkową do Rossmanna. Zwolennicy kina bilety otrzymują już teraz.

💡 Jeśli nie było Ci dane wziąć udziału w tej promocji, sprawdź aktualną okazję do bankobrania z kontem mBanku w roli głównej: do wzięcia czeka 100 zł na start + bon 100 zł do Fly.pl + do 600 zł zwrotów za płatności kartą i BLIKiem.

Zakończona już promocja "Same korzyści", współorganizowana przez Agorę i mBank, dostępna była w kwietniu i maju br. Szczegółowo jej warunki prześwietlałem we wpisie "Bon 100 zł do Rossmanna lub bilety do kina Helios + nawet 300 zł zwrotów. Bogaty pakiet nagród za otwarcie konta w mBanku". Dziś jednak przypomnę to co najważniejsze. A należało:
  • do 31.05.2017 r. zarejestrować się na stronie promocji 
  • złożyć wniosek o eKonto w taryfie standard wraz z kartą płatniczą, wyrażając przy tym wymagane zgody 
  • do końca miesiąca następującego po miesiącu otwarcia konta wykonać co najmniej 5 transakcji (płatności kartą, przelewy lub płatności internetowe) na dowolne kwoty
  • do 15.06.2017 r. wybrać interesującą nagrodę (4 bilety do kin sieci Helios lub kartę podarunkową o wartości 100 zł do drogerii Rossmann)

Organizator akcji dał sobie czas do 20.07. by wysłać maile informujące o przyznaniu nagrody. Uczestnicy promocji dostali właśnie takie wiadomości:
mail informujący o przyznaniu nagrody w promocji mBanku

Kto zdecydował się na nagrodę w postaci karty podarunkowej do Rossmanna, do 27.07.2017 r. musi zareagować na maila i zalogować się na stronie promocji by uzupełnić dane do wysyłki nagrody. Nadanie listów z kartami podarunkowymi ma nastąpić do 4.08.2017 r.

Brak maila. Co robić?


Zdarza się, że tego typu wiadomości choć ważne z naszego punktu widzenia to przez operatora poczty mailowej uznawane są za spam. Jeśli nie odnajdujesz maila w głównej skrzynce odbiorczej, sprawdź jeszcze takie foldery, jak "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" czy "inne". Jeśli i tam wiadomości brak to pozostaje zgłosić się do organizatora akcji. Zgodnie z regulaminem
"Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi na adres samekorzysci@bankzpremia.pl
Reklamacje rozpatrywane będą niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres email wskazany w korespondencji. 
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko, adres e-mail, numer wniosku o Konto oraz szczegółowy opis problemu będącego podstawą reklamacji"

Co dalej z kontem w mBanku?


Rachunki założone w powyższej promocji z kartą podarunkową do Rossmanna lub biletami do kin Helios, objęte były także bankową promocją "Zyskaj z eKontem - IV edycja".

Przypomnę, że zgodnie z zasadami tej oferty, przez okres sześciu kolejnych miesięcy uzyskiwać można zwroty za płatności kartą i/lub BLIKiem w wysokości 2%. Miesięcznie można w ten sposób zdobyć do 50 zł.

Warto również dodać, że mBank współpracuje z Android Pay, a to oznacza, że w chwili obecnej możesz skorzystać z promocji z kartą podarunkową 20 zł na dowolne zakupy w sklepach Żabka lub Freshmarket.


Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. na Twitterze i polub na Facebooku:

47 komentarzy:

  1. 4 konta w rodzinie założone i na żadne nie przyszedł email ehhhh dzięki Agora teraz trzeba pisać z każdego reklamacje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na 3 konta, 2 maile reklamacja wysłana. Powinno jeszcze wpaść 2 razy po 100 PLN za polecenie. Wie ktoś do kiedy to płacą?

      Usuń
    2. W zeszłym miesiącu za polecenia wypłacili dopiero 29-go

      Usuń
    3. Mi za polecenia wypłacili dopiero po tym jak napisałem reklamacje.

      Usuń
    4. mi wypłacili dopiero 8 lipca po reklamacji

      Usuń
    5. radzę wszystkim pisać reklamację odnośnie 100zł za polecenia u mnie w rodzinie i ze znajomych nikt nie otrzymał 100zł za polecenie. Ciekawy jestem ile Ty Mr.Złotówa straciłeś na poleceniach z mBanku, a także inni blogerzy. Bo ja np doskonale wiem ilu osobom poleciłem konto i ile spełniło warunki, Ty niestety pewnie nie masz takich danych ile osób założyło konto z Twojego polecenia... :/

      Usuń
  2. Do mnie przyszedł mail ale nie mogę się zalogować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Nie mogę się zalogować, a dodatkowo kliknęłam żeby mi przysłali nowe hasło i dalej nie mogę się zalogować. Chyba napiszę reklamację. Próbowałam już w 3 przeglądarkach Google Chrome, Firefox i Explorer w i nic.

      Usuń
    2. Udało się dzisiaj zalogować, dane uzupełnione i potwierdzone 😀

      Usuń
  3. Trzeba pisać reklamacje na tego maila czy można skorzystac z kontaktu na stronie promocji po zalogowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem na maila. W formularzu nie ma wariantu 'reklamacja'

      Usuń
  4. Czy ktoś może wie do jakiego dnia następnego miesiąca płacą w mBanku zwroty 2% za płatności kartą lub blikiem. Dziś już 21 lipiec, a ja nie dostałam jeszcze zwrotu za czerwiec, umowę podpisywałam w maju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym przypadku maja czas do końca lipca - spoko!

      Usuń
  5. Beznadziejne zachowanie ze strony Agory i mBanku emaila brak a po zalogowaniu się na stronę promocji piszę przykro nam niestety nie założyłeś konta.... konto założone wszystkie warunki spełnione....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo dla 3 kont. Poszły 3 reklamacje. Zobaczymy kiedy ktokolwiek odpisze. Celowe działanie, czy co?

      Usuń
    2. I u mnie tak samo. Reklamacja napisana. Słabo!

      Usuń
    3. Ta sama sytuacja, że brak konta. Na reklamację odpowiedzieli, że niby konto założone nie poprzez link promocyjny...że wniosek anulowany i ponownie złożony przez stronę mbanku, jaaasne

      Usuń
    4. U mnie też pisali, że nie założyłam konta. Reklamacja. Potem, że bank nie przyznał nagrody. Znowu reklamacja. I dzisiaj - "Bank zakwalifikował Cię do otrzymania nagrody!Niestety nie wybrałeś jej w regulaminowym czasie. Skontaktuj się z nami podając jaką nagrodę wybierasz", a nagrode wybrałam na początku czerwca. Ale napisali co wybrałam, miejsce do wpisania adresu pojawiło się, więc mam nadzieję, że wyślą.Wniosek - trzeba reklamować do skutku :)
      Ta karta podarunkowa przyjdzie zwykły listem czy poleconym?

      Usuń
  6. złotówa ten adres email do składania reklamacji wpisałeś dobrze ??
    samekorzysci@bankzpremia.pl.

    na końcu jest kropka po pl. ? pierwszy raz się spotykam z czymś takim żeby na końcu była kropka :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta część to cytat z regulaminu i kropka na końcu oznacza koniec zdania. Zgłoszenia należy słać na adres samekorzysci@bankzpremia.pl (bez kropki po .pl).

      Usuń
  7. na 7 kont przyszło 5 maili, napisane wczoraj 2 reklamacje i cisza.

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd mam wziąć numer wniosku o konto ???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z maila. Po wysłaniu wniosku przyszedł z tytułem "[mBank] - potwierdzenie złożenia wniosku o rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy numer: XXXXXXXXXXX"

      Usuń
    2. nooo taa bo każdy trzyma wszystkie maile w skrzynce. Dawno skasowany taki mail... :/

      Usuń
    3. Takich maili nie powinno się kasować, w sumie jest on ważny.

      Usuń
    4. Ja mam numer wniosku na umowie która podpisałem na szczęście bo maile tez kasuje oo 3 miesiącach. Ale na infolini powinni ci podać numer. Teraz też zauważyłem ze konto otworzyłem w kwietniu i ani za maj ani za czerwiec nie dostałem moneybacku

      Usuń
    5. numer wniosku zaczynający się od liter RAC uzyskacie np na czacie rozmawiając z ekspertem online albo w placówce albo na infolinii

      Usuń
  9. 4 reklamacje już poszły z tego co widzę to pewnie będą mieli zapchaną skrzynkę od reklamacji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Inne banki nie mają problemu z weryfikacją tego czy klientowi należy się premia. mBank jak widać ma ogromny problem i potrafi zweryfikować tylko wtedy gdy napisze się reklamację. Być może jest to celowe działanie jednak jeśli nie to osoby nieodpowiedzialne za to powinny beknąć, bo jak widać nie spełniają należycie swoich obowiązków ale skoro mBank tego nie widzi i umywa ręce od tego czekając na reklamację no cóż to tylko o nim świadczy nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  11. to kolejny bank porażka. W skrócie poleciłam im 5 kont, przez cały czas statut polecanych miałam premia do zdobycia. Oczywiście do 30 czerwca nie wypłacili ani mi ani tym co pozakładali kont, więc poszła reklamacja. 5 lipca wypłacili tym co pozakładali, mi wypłacili 11 lipca a zaksięgowali pod 8 lipca. po tygodniu statut poleceń zmienił się na BRAK NAGRODY - WARUNKI NIE SPEŁNIONE !!!!!! po dwóch dniach przyszła odp. na reklamację, że ją uznali.
    Teraz dostałam odpowiedź:

    Szanowna Pani,

    bank nie poinformował nas o przyznaniu Pani nagrody. Poproszę o przesłanie numeru wniosku o konto (zaczynającego się od liter RAC). Pomoże nam to wyjaśnić sprawę z bankiem.

    Pozdrawiam

    Biedny bank.

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejna odp od Agory:

    Szanowna Pani,

    uprzejmie informuję, że Pani zgłoszenie zostało przekazane do weryfikacji przez mBank. Prosimy o cierpliwość, odpowiedź zostanie udzielona tak

    szybko, jak będzie to możliwe,

    pozdrawiam
    [imię i nazwisko usunięte - edycja: Mr. Złotówa]

    OdpowiedzUsuń
  13. pytanie czy wszystko zrobione było zgodnie z regulaminem. Ja założyłem konto, zrobiłem 5 transakcji kartą i dostałem info o przyznanej nagrodzie (z tego co widziałem w regulaminie, trzeba było wybrać nagrodę do 15 lipca). Czekam teraz na voucher :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Voucher? A mnie przyszedł talon.

      Usuń
  14. sorry, 15 czerwca chyba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko było zrobione jak należy, bo dostałam premie za polecenia i poleceni za założenia. Dla spełnienie tamtych warunków też trzeba było wykonać po 5 transakcji.
      zobaczymy co dalej z tego wyniknie.

      Usuń
    2. u mnie również było wszystko spełnione tak jak u Kasi otzymałem premię 50zł za założenie konta i 5 transakcji polecający dostał 100zł ale nagrody Agora nie przyznała.

      Usuń
  15. mi już odpisali na reklamację wołali numer konta i numer wniosku....
    ehhhhh co ciekawe napisałem oby dwa numery w reklamacji.....
    ta promocja to jest totalna klapa i żenada zarówno mBanku jak i Agory :/

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie nr konta nie chcieli tylko nr wniosku. Dałam w piątek, to wczoraj napisali, że wysłali do banku inf zeby sprawdzili, myślałam, ze dziś będzie, ale nic.

    OdpowiedzUsuń
  17. Poniżej przekazuję komunikat od Agory:

    "„Zyskaj z e-kontem edycja 4” to promocja organizowana przez mBank. W przypadku ewentualnych reklamacji należy kontaktować się bezpośrednio z Bankiem. Nagrodą w promocji jest Premia za płatność kartą i/lub płatności BLIK i/lub Premia dla poleconego. Premia wypłacana jest w postaci zwrotu na rachunek eKonto promocyjne, w wysokości 2% wartości płatności kartą i w wysokości 2% wartości płatności BLIK, nie więcej jednak niż 50 zł w danym miesiącu kalendarzowym. Premia dla Poleconego wynosi 50 zł.

    Promocja na stronie samekorzysci.zpremia.pl organizowana jest przez Agorę i mBank. Nagrody, które były dostępne w promocji to: dwa jednorazowe podwójne zaproszenia do wybranego kina Helios S.A. oraz Karta Podarunkowa Rossmann o wartości 100 zł do zrealizowania na zakupy w drogeriach sieci Rossmann.

    Uczestnicy, którzy spełnili odpowiednie warunki promocji i otrzymali od Agory informację o wygranej mogli wybrać, którą nagrodę chcą otrzymać. Po wybraniu Karty Podarunkowej nagroda zostanie doręczona pocztą na adres wskazany przez Uczestnika w Aplikacji. Uczestnik, uprawniony do odbioru nagrody, w terminie od 20.07.2017 do 27.07.2017 roku zobowiązany jest do zalogowania w Aplikacji i podania w specjalnie oznaczonym miejscu adresu na jaki zostanie wysłana Nagroda. Przekazanie Nagrody nastąpi najpóźniej do dnia 04.08.2017. Jeżeli Uczestnik Akcji nie spełni któregokolwiek z warunków określonych w § 3 Regulaminu Akcji, nie nabywa prawa do Nagrody. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją należy składać Organizatorowi na adres samekorzysci@bankzpremia.pl ."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak ale ten komunikat nie wnosi nic nowego ponieważ ja spełniłem wszystkie warunki ale nie mam możliwości wpisać adresu na stronie promocji gdyż tam pisze przykro mi nie założyłeś konta... :/

      Usuń
    2. dokładnie, myślałam, że to jakiś komunikat w związku z tym zamieszaniem, że niektórzy nie dostali maila a to kawałek kopi z regulaminu.
      Swoją drogą już trzy dni sprawdzają z bankiem czy spełniłam te warunki czy nie.
      A dziś ostatni dzień do wpisywania danych, mam nadzieję, ze nas, którzy poskładali reklamacje ten termin ni obowiązuje.

      Usuń
  18. OBIE REKLAMACJE UZNANE :)

    Szanowna Pani,

    uprzejmie informuję, że Bank uznał Pani reklamację.
    Jeśli wybrała Pani:
    - kartę podarunkową do drogerii Rossmann - po zalogowaniu się na stronie promocji http://samekorzysci.zpremia.pl/promocja/zaloguj/ proszę uzupełnić swoje dane adresowe. Wysyłkę zrealizujemy w ciągu 2 tygodni od ich uzupełnienia
    - bilety do kina Helios - kody wyślemy pocztą elektroniczną w ciągu 2 tygodni

    OdpowiedzUsuń
  19. dzisiaj otrzymałem odpowiedź że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie nagroda zostanie wyslana pocztą w ciagu dwoch tygodni. Barddzo mnie to cieszy ale jednak niedosyt pozostaje i wypowiedzenie lada dzień wyląduje na ich biurku. Od teraz bedę omijał mbank i Agorę szerokim łukiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam identycznie, z tym, że jeszcze o swoje za polecenia musiałam się "użerać"

      Usuń
  20. Zakładałem konto w tej promocji z polecenia, tylko nie pamiętam Polecającego. Jak to sprawdzić ? Na infolinii nie mogą mi tego powiedzieć - niby nie ma danych. Wiem, że wpisywałem dane Polecającego. Reklamację w tej sprawie może złożyć tylko Polecający - ja nie. Czytam także konkurencyjne blogi o bankobraniu - możne dane któregoś z autorów. Nie pamiętam - moja wina, mogłem to gdzieś to zapisać. Czy dane Polecającego można jakoś ustalić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie.

      Usuń
    2. Złożyłem reklamację u innego konsultanta i uzyskałem premię za polecenie. Sami sprawdzili Polecającego mimo, ze ja go nie pamiętałem.

      Usuń