bankobranie: Uczestniku promocji Comperia Bonus 7 (z kontem i lokatą w Toyota Banku): czas na finalizację!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

24.03.2017

Uczestniku promocji Comperia Bonus 7 (z kontem i lokatą w Toyota Banku): czas na finalizację!

Przed uczestnikami promocji pozostał już ostatni krok do zdobycia premii w wysokości 100 lub 110 zł.

Finalizacja promocji Comperia Bonus 7 z kontem i lokatą w Toyota Banku
To moment w którym należy zalogować się na stronie promocji i... sprawdzić (tak! tym razem nie trzeba uzupełniać!) dane niezbędne do wypłaty bonusu. Premia na konta uczestników akcji ma wpłynąć najpóźniej do 14.04.2017 r.

Promocja "Comperia Bonus 7" dostępna była w październiku i listopadzie ub.r. Szczegółowy przebieg i warunki akcji przedstawiłem we wpisie "Comperia Bonus 7: lokata 2,5% w Toyota Bank + premia do 110 zł". Dziś przypomnę jednak te najważniejsze wymogi. A należało:
  • do 30.11.2016 r. zarejestrować się na stronie promocji i złożyć wniosek o Konto Jedyne w Toyota Banku (wyrażając przy tym wymagane zgody) 
  • do 31.12.2016 r. założyć min. jedną lokatę "Plan Depozytowy na 130 dni" na kwotę co najmniej 10 000 zł i utrzymywać ją przez okres minimum 70 dni

Za spełnienie powyższych warunków przewidziano premię w wysokości 100 zł. Dodatkowy bonus 10 zł należał się za rejestrację w promocji "Tankuj korzyści do pełna" (dającą 10-procentowy zwrot za płatności kartą na stacjach paliw) i wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Do osób, które spełniły powyższe warunki powinien dotrzeć mail powiadamiający o przyznaniu premii i przypominający o sprawdzeniu prawidłowości danych do jej wypłaty:
Mail do uczestników promocji Comperia Bonus 7

Aby sprawdzić dane zaloguj się na stronie promocji. Przelew bonusów ma nastąpić do 14.04.2017 r.

Brak maila o przyznaniu premii. Co robić?


Jeśli brak w Twej skrzynce odbiorczej maila informującego o przyznaniu premii, przejrzyj jeszcze foldery jak "wiadomości-śmieci", "spam", "zakupy", "oferty" lub "inne", bo niestety zdarzają się sytuacje, że ta pożądana wiadomość trafia właśnie tam. Gdy jednak wiadomości nie znajdziesz to spróbuj zalogować się na stronie promocji. Gdy tam będzie wiodoczna informacja o przyznaniu premii i dane będą uzupełnione prawidłowo to jedynym problemem jest brak dostarczenia wiadomości. Jednak gdy i tam brak informacji o premii, a masz stuprocentową pewność co do spełnienia wszystkich warunków promocji, napisać będzie trzeba reklamację.

Proces reklamacyjny opisano w regulaminie:
"1. W sprawach dotyczących organizacji i przebiegu Promocji: 
a) Uczestnik może złożyć reklamację na adres e-mail Organizatora: kontakt@comperiabonus.pl
Reklamacja powinna zostać wysłana z adresu e-mail, który został przekazany przez Uczestnika w Formularzu rejestracji oraz zawierać w temacie wiadomości: nazwę Promocji tj. „Comperia Bonus - edycja 7” oraz imię i nazwisko Uczestnika, a w treści: opis stanu faktycznego oraz zgłaszane zastrzeżenia. 
b) Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 30 (trzydziestu) dni od dnia doręczenia reklamacji, zgodnie z kolejnością ich wpływu. Informację o wyniku przeprowadzonego postępowania reklamacyjnego Organizator przesyła Uczestnikowi na adres e-mail, z którego wysłana została reklamacja. 
c) Termin rozpatrzenia reklamacji przez Organizatora może ulec wydłużeniu z przyczyn od niego niezależnych"

Konto Jedyne w Toyota Banku - co dalej?


Posiadanie konta założonego w promocji niezbędne jest do dnia wypłaty premii. Co z nim zrobisz później? Wybór należy do Ciebie. Jeśli masz oszczędności to zwróć uwagę na propozycje lokat jakie można znaleźć w Toyota Banku. W rankingu najlepszych lokat publikowanym na blogu Bankobranie znaleźć można m.in. "Plan Depozytowy na 160 dni" z całkiem dobrą - jak na obecne czasy - stawką 2,5% w skali roku.

Pamiętaj o comiesięcznej opłacie za konto w wysokości 2,49 zł. Można liczyć na jej zwrot ale dopiero po wykonaniu płatności kartą na sumę min. 400 zł w danym miesiącu. Niezmiennie korzystać możesz jednak z moneybacku dla kierowców, który został przedłużony do końca 2017 r.

Jeśli zdecydujesz się na zamknięcie konta to poradnik jak to zrobić wraz ze wzorem wypowiedzenia znajdziesz tutaj.

Alternatywne oferty - przegląd propozycji


Jeżeli chcesz ponownie zyskać na otwarciu konta to zachęcam do przejrzenia poniższych promocji:
Bądź na bieżąco z promocjami opisywanymi na blogu Bankobranie. Zapisz się na bezpłatny newsletter:
Adres e-mail

13 komentarzy:

  1. A ja dostałem takiego maila, ale po zalogowaniu mam coś takiego "Proces rozliczeń się już rozpoczął Aby odblokować formularz z danymi do przelewu skontaktuj się z nami"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo..........
      Czy muszę dzwonić na infolinię?

      Usuń
    2. Ja tak samo..co robić?

      Usuń
    3. Ja również mam taką informację.

      Usuń
    4. Ciekawe czy w ogóle komuś, się tam dane prawidłowo wyświetlają?

      Usuń
    5. Mr.Złotówa co radzisz robić?

      Usuń
    6. Nie brałem udziału w tej promocji, więc nie wiem jak to dokładnie wygląda po zalogowaniu. Na moje to powinna tam być informacja o spełnieniu warunków i skoro dane należy (a przynajmniej warto) zweryfikować to numer konta powinien być widoczny. Jeśli brak maila, a informacje po zalogowaniu są nie do końca jednoznaczne to polecam kontakt z organizatorem (kontakt@comperiabonus.pl) celem weryfikacji konkretnego przypadku (najlepiej napisać z adresu mailowego wykorzystanego przy rejestracji).

      Usuń
  2. brałem udział w promocji Comperi nr 6 i do dnia dzisiejszego nie ma premi, mimo składanej reklamacji i spełnieniu wszystkich warunków. Została złożona rezygnacji listownie z konta w tym banku.
    Cały czas dostaje informacje w stylu:
    "Prosimy o cierpliwość. Statusy wniosków mogą jeszcze ulec
    zmianie na podstawie raportu, który właśnie otrzymaliśmy od banku"

    OdpowiedzUsuń
  3. Proces rozliczeń się już rozpoczął

    Aby odblokować formularz z danymi do przelewu skontaktuj się z nami

    Jak uzupełnić dane w formularzu skoro nie ma formularza i nie ma telefonu do Comperii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, Comperia dała ciała.

      Usuń
  4. Jakoś nikt się nie pochwalił jeszcze? Premia wpłynęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpłynęła i jednak nie trzeba było nic uzupełniać.

      Usuń
  5. Ta firma nie jest godna zaufania. Nie ma tak naprawdę z kim rozmawiać. Otrzymuję od 25 marca ciągle te same odpowiedzi:
    Witamy serdecznie, dziękujemy za wiadomość.
    Cały czas oczekujemy na odpowiedź banku na reklamacje.
    Przedłużenie nie jest z naszej winy, co zostało również ujęte w
    Regulaminie. Prosimy o cierpliwość.

    Pozdrawiamy,
    Comperia Bonus

    OdpowiedzUsuń