bankobranie: Uczestniku promocji "130 dni z premią" (Agora i Toyota Bank): czas na uzupełnienie danych!
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

16.01.2017

Uczestniku promocji "130 dni z premią" (Agora i Toyota Bank): czas na uzupełnienie danych!

Przed uczestnikami czas na finalizację promocji.

Finalizacja promocji 130 dni z premią - uzupełnienie danych
Do końca stycznia należy uzupełnić dane w panelu promocji. Etap to już ostatni, ale niezwykle ważny, bo konieczny do uzyskania premii. A dla części uczestników promocji "130 dni z premią" najbliższe dni będą oznaczać nie tylko finalizację, ale i uzyskanie nagrody w konkursie dla Czytelników bloga, w którym do zdobycia było 35 bonów Sodexo o wartości 50 zł każdy.

Udział w promocji (trwającej od 30.08. do 9.10.2016 r.) mogli wziąć zarówno nowi, jak i dotychczasowi klienci Toyota Banku (pod warunkiem otwarcia Konta Jedynego w jednej z wcześniejszych wspólnych akcji banku i Agory). Zasady promocji szczegółowo omawiałem we wpisie "Toyota Bank i Agora: Lokata 130 dni z premią do 100 zł + nowy program poleceń".

W uproszczeniu: dotychczasowi klienci zdobyć mogli bonus 50 zł za założenie lokaty "Plan Depozytowy 130 dni" i utrzymanie salda środków w Toyota Banku. Z kolei dla osób, które dopiero stały się klientami banku, do zdobycia 100 zł niezbędne było otwarcie Konta Jedynego oraz wspomnianej już lokaty na 130 dni.

Do osób, które spełniły powyższe warunki, akcji organizator właśnie rozesłał maile informujące o prawie do nagrody pieniężnej:
mail do uczestników promocji 130 dni z premią informujący o zdobyciu premii

Niezbędne jest teraz spełnienie jeszcze jednego warunku: zalogowanie na stronie promocji i uzupełnienie danych, które są niezbędne do wypłaty premii (podać należy m.in. numer rachunku konta posiadanego w Toyota Banku). Wypłata premii ma nastąpić do 14.02.2017 r. Na konta uczestników wpłynąć mogą jednak premie wyższe od wspomnianych ze względu na program poleceń, który towarzyszył zeszłorocznej akcji. Za każde skuteczne polecenie przewidziany był bonus w wysokości 50 zł, aczkolwiek organizator płaci wyłącznie za maksymalnie 5 poleceń. Niemniej jednak niektórzy z promocji "wycisnąć" mogli nawet i 350 zł (100  zł za otwarcie konta i po 50 zł za 5 poleceń).
Chcesz zyskać również 100 zł za otwarcie konta Inteligo i po 50 zł za jego polecenia? Sprawdź program poleceń "Mam Inteligo" z jeszcze łatwiejszymi warunkami niż akcja Agory i Toyota Banku

Konto otwarte w promocji należy utrzymywać do momentu wypłaty premii. Co zrobisz z nim później? Wybór należy do Ciebie.

Brak maila o przyznaniu premii. Co robić?


Jeśli wśród odebranych wiadomości nie masz tej informującej o premii, sprawdź jeszcze różne zakładki swej poczty. Zdarzają się bowiem sytuacje, iż tego typu maile wpadają do folderów typu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty", "zakupy" lub "inne". Jeśli i tam oczekiwanego maila nie ma, możesz spróbować zalogować się na stronie promocji. Jeśli będzie możliwe uzupełnienie danych, przypuszczać można, że pojawił się problem z dostawą wiadomości - Twój operator skrzynki pocztowej mógł uznać ją za spam. Jednak jeśli danych uzupełnić nie możesz, a masz pewność co do spełnienia wszystkich warunków promocji, niezbędne będzie zgłoszenie reklamacji.

Informacje na temat procesu reklamacyjnego możemy znaleźć w regulaminie akcji:
"1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Promocją prosimy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres lokata130@bankzpremia.pl. 
2. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie przesłana na adres wskazany w piśmie zawierającym reklamację. W przypadku uznania reklamacji, Premia i/lub Premia dodatkowa zostanie przekazana na Konto Jedyne Uczestnika w ciągu maksymalnie 10 dni od daty wypełnienia przez Uczestnika danych do wypłaty Premii i/lub Premii dodatkowej"

Konkurs dla Czytelników bloga Bankobranie


Promocji Agory i Toyota Banku towarzyszył konkurs, który przygotowałem dla Czytelników bloga Bankobranie. Warunkiem uczestnictwa w konkursie było wzięcie udziału w promocji z Toyota Bankiem oraz przesłanie konkursowego zgłoszenia z odpowiedzią na pytanie: "Co przekonało Cię do korzystania z promocji bankowych?".

W konkursie przewidziałem 35 nagród w postaci bonów Sodexo o wartości 50 zł każdy:
bony Sodexo w konkursie dla Czytelników bloga Bankobranie


Autorzy najkreatywniejszych i najciekawszych odpowiedzi dziś otrzymali ode mnie maile powiadamiające o przyznaniu nagrody. Teraz do 29.01.2017 r. czekam na uzupełnienie danych adresowych przez zwycięzców, bym nagrody mógł wysłać. Zrobię to najpóźniej do 7.02.2017 r.

Na marginesie dodam, że przesłane odpowiedzi były niezwykle ciekawą lekturą. Były to różne świadectwa zarabiania na bankach, opisy doświadczeń oraz intrygujące opowieści i historie. Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie również forma udzielonych odpowiedz - znalazły się wśród nich m.in. wierszyki, a nawet akrostych. Wszystkie podziwiam i za wszystkie serdecznie dziękuję.


Bądź na bieżąco z promocjami bankowymi. na Twitterze i polub na Facebooku:

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za maila i informację o nagrodzie w konkursie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego trzeba się przyzwyczaić w promocach TB.

      Usuń
  2. Kolejna edycja promocji lokaty 130 dni z premią w Toyota banku i znowu będę musiał domagać się wypłaty premii przez reklamacje. Wkurza mnie to jak oni to obsługują i chyba zamknę konto po zakończeniu tej promocji/przelaniu należnej mi premii po rozpatrzeniu reklamacji.
    WK

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tez ponownie brak info o premii mimo spełnienia warunków, wiec ponownie reklamacja i potem dostanę kase jak sadzę heheh

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest 100 zł premii od Agory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogłem dziś od rana zalogować na do Toyoty, a teraz nawet nie mogę otworzyć strony. Też macie ten problem?

    OdpowiedzUsuń