bankobranie: Bonus 50 zł dla obecnych klientów T-Mobile Usługi Bankowe
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

13.01.2017

Bonus 50 zł dla obecnych klientów T-Mobile Usługi Bankowe

W dość prosty sposób mogą zarobić dodatkowe 50 zł osoby posiadające konto w T-Mobile Usługi Bankowe.

Bonus za wynagrodzenie dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe
Bonus przewidziany jest za zapewnienie wpływu wynagrodzenia lub wpływu z innego źródła (także ze swego konta w innym banku) i wykonanie kilku płatności kartą na dowolne kwoty. No i jeszcze trzeba zadzwonić na infolinię, by zaakceptować regulamin promocji ;)

Zgodnie z regulaminem "Bonus za wynagrodzenie dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe" udział w akcji (trwającej od 10.01. do 31.03.2017 r) mogą wziąć klienci, którzy:
"posiadają aktywny Rachunek na który w grudniu 2016 nie wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS lub łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy" (pisownia oryginalna)
Dodatkowym wymogiem jest posiadanie karty płatniczej wydanej do konta.

Potrzebne jest również wyrażenie zgody na:
"- przetwarzanie danych w celach marketingowych o treści: Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Alior Bank S.A. za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (...) 
- weryfikację historii zobowiązań o treści: Upoważniam Bank do zasięgania informacji o moich zobowiązaniach w: 
a) instytucjach utworzonych na podstawie art. 105 ust. 4 ustawy – Prawo bankowe, w szczególności w BIK oraz do wystąpienia za pośrednictwem tych instytucji do biur informacji gospodarczej, o ujawnienie informacji gospodarczych dotyczących moich zobowiązań, 
b) bezpośrednio w biurach informacji gospodarczej, 
c) Systemie Bankowy Rejestr , którego Administratorem Danych jest Związek Banków Polskich"
Uff, dużo tego. Ale kto korzysta z moneybacku stanowiącego równowartość 5-procentowego zwrotu za płatności kartą, ten te zgody już wyrażone ma. Teraz pozostaje jeszcze akceptacja regulaminu promocji "Bonus za wynagrodzenie dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe", a to możliwe jest w bankowości internetowej (jeśli otrzymasz od banku zaproszenie) lub na infolinii (co osobiście przed chwilą zrobiłem - spełniam warunek braku wpływów wynagrodzenia na konto w T-Mobile Usługi Bankowe w grudniu, aczkolwiek druga część zapisu - dot. wpływów mniejszych niż 500 zł może nie zostać przeze mnie spełniona; zapis ten można interpretować różnorako wskutek użycia "lub". Stwierdziłem jednak, że do promocji przystąpię, bo wymogi są niewyśrubowane, a kto nie ryzykuje nie pije szampana).

Aby otrzymać premię 50 zł należy zapewnić:
"wpływ z tytułu wynagrodzenia dokonany przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS bądź wpływ w wysokości 2 000 PLN spoza T-Mobile Usługi Bankowe lub rachunku firmowego w T-Mobile Usługi Bankowe oraz na Rachunku zostały rozliczone w danym miesiącu kalendarzowym trzy Transakcje"
Ostatnia część tego wymogu otwiera więc furtkę do tego, by przelew mógł pochodzić z własnego rachunku w innym banku :) Jednak od tego jaki będzie to wpływ zależy sposób wypłaty premii.

Jeśli na Twe konto wpłynie wynagrodzenie, stypendium, renta lub emerytura w dowolnej wysokości to 50 zł otrzymasz jednorazowo w miesiącu następującym po wpływie i rozliczeniu trzech płatności kartą.

Z kolei w przypadku wpływu w wysokości 2 000 zł spoza T-Mobile Usługi Bankowe lub z konta firmowego w tym banku to wypłata bonusu zostanie rozłożona na kilka transz. Także przez trzy kolejne miesiące będzie należało spełniać warunki wpływu i trzech płatności kartą. Pierwsza transza 25 zł zostanie naliczona w pierwszym miesiącu spełnienia powyższych warunków (przy czym musisz się z tym zmieścić najpóźniej do końca marca), druga transza 15 zł w drugim miesiącu i trzecia 10 zł w trzecim miesiącu. Pamiętaj również, że niespełnienie warunków do wypłaty drugiej transzy oznaczać będzie utratę prawa do otrzymania transzy trzeciej.

Wypłata premii (lub jej kolejnych transz) ma być realizowana przez T-Mobile Usługi Bankowe do 15. dnia miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków uzyskania premii. Do tego czasu nie należy konta zamykać, ani wypowiadać umowy.

No i na koniec jeszcze jedna ważna uwaga dotycząca płatności kartą, które należy wykonać w promocji. Transakcje mogą być zrealizowane na dowolne kwoty, ale jest kilka wykluczeń miejsc, w których płatności nie zostaną zaliczone do spełnienia warunków promocji. A są to punkty handlowo-usługowe oznaczone następującymi kodami MCC:
"a. 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne; 
b. 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska); 
c. 4111, określający m.in. usługi transportowe,  
d. 6012, określający instytucje finansowe; 
e. 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych, 
f. 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych, 
g. 4829, określający internetowe przekazy pieniężne. 
h. 4900, określający narzędzia elektryczne, gazowe, sanitarne i wodne" (pisownia oryginalna)

Jeśli posiadasz w T-Mobile Usługi Bankowe dwa rachunki to promocją objęty zostanie ten z wcześniejszą datą otwarcia. Bonusy wypłacane w promocji zwolnione są z podatku.

Bądź na bieżąco z tym co na blogu i nie przegap promocji bankowych zarówno dla nowych, jak i dla obecnych klientów. na Twitterze i polub na Facebooku:

182 komentarze:

  1. MCC 4111 to lokalny lub podmiejski transport pasażerski: koleje, promy, lokalny transport wodny - najwyższy czas to wreszcie poprawić!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to chyba dla nielicznych ta promocja. Albo takcih co dopiero konto założyli albo takich co mają konto od dawna ale we wrześniu wpłacili większą kwotę a w październiku, listopadzie i grudniu jakby coś przeczuwając nie wpłacali więcej niż 500 zł. Przypuszczam że takich jest mało. No i ewentualnie jeszcze posiadacze konta Freemium. Ale kto ma Premium i wydaje min. 500 zł kartą to i raczej wpływy ma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że zdecydowana większość posiadaczy planu Freemium miała wpływy poniżej 500 zeta w każdym z trzech wymienionych miesięcy.

      Usuń
    2. Chyba że są to osoby jak ja które na 2 kontach premium nie wydają nic a całość przez kartę kredytową :-)

      Usuń
  3. Dwojako można to interpretować. Ale warto zaryzykować. Albo raczej spróbować przelać te 2 koła bo w sumie się niczym nie ryzykuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. MCC 4900 to opłaty za użycie prądu, gazu, wody oraz opłaty czynszu - czas to wreszcie poprawić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ryzykiem jest koszt rozmowy telefonicznej która w TMUB trwa długo. Z powodu oczekiwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat co do rozmowy telefonicznej byłem w dużym szoku nie czekając w ogóle na konsultanta, po wybraniu odpowiedniego kanału od razu miałem z nim kontakt, tylko że biedak nic nie wiedział, i przełączał się do odpowiednich komórek a ja czekałem niestety

      Usuń
    2. Dziś można mieć darmowe rozmowy no limit bez dużego kosztu. Mam abonament 25 zł.

      Usuń
  6. Przed chwilką dzwoniłam na infolinię. Najpierw Pani się zarzekała, że to tylko dla nowych klientów, lecz gdy przeczytałam jej regulamin, to przyznała, że dla pozostałych też, ale...jest jedno ale... na infolinii nie włączą tego do poniedziałku i mam zadzwonić w poniedziałek dopiero, a Ci, którzy dzwonili dziś i tak nie będą tego mieli włączone - jest to wina ich systemu - jak to określiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak tez uslyszalem dzwonić w poniedziałek. Wczesniej tylko jakiś debi.... bez kompetencji trzymal mnie na linii 10 minut

      Usuń
    2. Ja dzwoniłem ok. 11:30. Udało się. Ale konsultant na początku nie zbyt czaił o jaką promocję w ogóle chodzi. Myślał, że o zwroty za płatności kartą. Dopiero później odszukał regulamin i dało się zauważyć, że czyta pierwszy raz.

      Usuń
  7. Bank zachęca aby nie wpłacać regularnie na ich konta i nie za duże sumy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy osoby, które miały już od dawna konta w TMUB też muszą się rejestrować poprzez akceptację regulaminu tej promocji na ichniej infolinii?

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam też jestem już po rozmowie Pani przeczytała mi oświadczenie ja się zgodziłem natomiast na koniec rozmowy zdziwiłem się ponieważ zostałem poinformowany że teraz jeszcze muszę czekać na kontakt z Banku w celu potwierdzenia dokonania zgłoszenia i przedstawienia dalszej instrukcji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli jak już masz 25 zł charge back to promocja nie dla ciebie a szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to jest 'charge back'?

      Usuń
    2. Chyba cashback a prawidło moneyback, a nie charge back ;)

      Usuń
  11. "łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy" - mam dwa konta PLN w tmobile. Na drugi robiłem wyłącznie przelewy z pierwszego na wiecej niż 500zł. Rozumiem że to mnie dyskwalifikuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowem klucz jest słowo "WPŁYWY" i jego interpretacja, tzn . czy chodzi tylko o wpływy zewnętrzne czy może również o wewnętrzne. Czy wpływem jest 5% zwrot gotówki oraz kasa wpływająca po zwrocie towaru?

      Usuń
    2. Jeśli nie było wpływu wynagrodzenia, stypendium albo renty czy emerytury to wpływy nie mają jakiegokolwiek znaczenia!

      Regulamin w par. §4 ust. 2 stanowi jednoznacznie: "Promocja jest dostępna dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy posiadają aktywny Rachunek na który w grudniu 2016 nie wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS lub łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy"

      Usuń
  12. Mam dwa konta: Premium i Freemium. Żadnych przelewów na nie robiłem. Co miesiąc przelewam z nich na konto w innym banku premie: 25 + 15 = 40 pn. Premie te pochodzą z obrotów kartą kredytową. Kart debetowych nie posiadam.
    Czy aby załapać się na promocję muszę wyrabiać kartę debetową do konta czy wystarczy już posiadana karta kredytowa?
    Waldemar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką samą sytuację. I zamawiam debetówkę w tej sytuacji bo w regulaminie jest definicja "3) Karta – karta płatnicza debetowa wydana do Rachunku "

      Usuń
    2. A zapytam Cię. Jak z jednej karty kredytowej dostajesz zwrot z obu kont? Chyba ze coś mieszam;)
      Ja jade na wariancie klasycznym, 2x debetowa, całkiem mi to pasuje, mam kontrole nad wydatkami:)
      Ale jak to robicie? Z czego to wynika? :)

      Usuń
    3. Wystarczy tylko karta kredytowa. W przypadku dwóch Kont np. 2 Konta Freemium wówczas, aby otrzymać 30 PLN tj. 15 PLN i 15 PLN na każdym z tych kont, trzeba dokonać transakcji bezgotówkowych kartą kredytową na kwotę conajmniej 600 PLN.

      Usuń
    4. A 2 premium? Nie chce narażać sie na opłaty.. wyrobie na niej 1000cos, spłacę z innego banku i git? Zwrot bedzie sam wpadać? Hm jakies dziwne to😁😁

      Usuń
  13. Ciekawe czy ktoś a jeśli tak to kto w ogóle dostał jakieś zaproszenie. Bo ta akceptacja regulaminu w bankowości to jakaś enigmatyczna. Przeryłem wszystko i nigdzie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie ma ja też przewertowałem całą stronę.

      Usuń
  14. Narzeczona ma Konto Freemium otwarte... Jeszcze w tym roku, parę dni temu. Łapie się na promocję? Tak naprawdę nie ma nigdzie zapisu, od kiedy konto miało być założone, a jeśli w grudniu nie było wpływu (bo konto nie istniało), to i tak warunek jest spełniony? Co myślicie o takiej interpretacji? :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy tylko ja rozumiem inaczej zapis o wymogach wpływów??? Przecież tam jest napisane wszędzie "LUB" - czyli w praktyce wystarczy żeby na konto do tej pory nie wpływała pensja/stypendium/renta/emerytura. Natomiast jeśli wpływa to żeby suma tych wpływów nie była > 500 zł w tych 3 miesiącach (dotyczy raczej tylko stypendium/renty bo trudno o tak niskie wynagrodzenia/emerytury :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kluczowe jest tu słowo "lub". Konsultanci z T-mobile U.B. interpretują to jako "i" i to błąd. Każdy prawnik przedstawi Państwu opinię, że "lub", "albo" to nie "i", gdyż w ostatnim przypadku oba warunki muszą być spełnione łącznie. Natomiast przy "lub" wystarczy spełnić jeden z dwóch warunków np. pierwszy, że w grudniu nie wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę....itp.

      Usuń
    2. Ja zgadzam się z taką interpretacją, gorzej konsultanci. Pani stwierdziła że wpływy były wieksze niż 500 i nie mogę przystąpić do promocji. Poczekam parę dni i spróbuję ponownie, może coś im się zmieni do tego czasu.

      Usuń
    3. masz racje kłania sie logika dla prawników na pierwszynm semestrze łączniki i lub albo oraz itd ale nie każdy prawnik to wie zaufaj mi są idioci sedziowie co nie wiedzą ale tak to jest niestety w tym kraju i to i a lub to lub , alternatywa łączna i rozłączna

      Usuń
    4. przed chwilką złożyłam reklamację na niedopuszczenie mnie do tej promocji - właśnie ze względu na to LUB. Mają 30 dni żeby się określić. mam nadzieję, że wynik będzie dla mnie pozytywny

      Usuń
    5. Ja też złożyłem reklamację. Na początku już kończył konsultant rozmowę mówiąc że nie spełniam warunków. Zapytałem jakich a on że nie spełniam warunków i tak 4 razy. W końcu się wnerwiłem i nie odpuściłem dziadowi. Czekałem i przyjął reklamację. T-mobile schodzi na psy.

      Usuń
    6. Ja rozmawiałem z 2 konsultantami poprosiłem o nazwiska i złożyłem reklamację oraz skargę i dałem wykład o łącznikach "lub" oraz "i"
      Kogo oni tam zatrudniaj

      Usuń
    7. Życie i logika. W ciągłej sprzeczności.

      Usuń
    8. Można reklamować nie wywiązanie się z promocji jednak jeśli bank nie dopuścił do promocji to na nic się zda reklamacja. Bank wie że ktoś zawalił treść regulaminu i dlatego nie dopuszczają do promocji.

      Usuń
    9. Bank powinien w tej kwestii, wydać oświadczenie.

      Usuń
    10. nie ma takiego czegoś jak zawalił regulamin bank stworzył regulamin dlaczego jest taki zaradny w kwestii płatności minimalnych kartą? czemu wtedy nie powie że ktoś zawalił regulamin i dał słowo 200 zł zamiast 50 zł?

      Usuń
    11. @Majak

      Mnie akurat kiedyś przelali podwójny zwrot, po czym go zabrali powodując ujemne saldo - żałosna ekipa!

      Usuń
  16. Można założyć teraz konto i wziąć udział w promocji, czy się mylę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zrozumiałem z ich regulaminu, to raczej nie ... ja jednak bym zadzwonił na infolinię, żeby uzyskać jakąś miarodajną opinię.

      Usuń
  17. Mam dwa pytania do zorientowanych:

    - jak długo się oczekuje na potwierdzenie złożenia wniosku o konto?
    - czy nowi klienci, którzy założyli konta w styczniu mogą być objęci tą promocją?

    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otwierałem przelewem już z rok temu i poszło szybko. Jak jest teraz nie wiem.
      Wydaje mi się, że takie osoby mogą wziąć udział bo zapis "posiadają aktywny Rachunek na który w grudniu 2016 nie wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę" mówi że wpływu nie można było mieć w grudniu ale nie mówi nic o tym, że trzeba było mieć konto.

      Usuń
  18. Czy wplata 2000 musi być na cala kwotę jednorazowo? Czy może być rozłożona na raty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapis "wpływ w wysokości 2 000" sugeruje że jednorazowo

      Usuń
    2. Podpisuję się pod taką interpretacją.

      Usuń
  19. Co do warunków udziału napisałem do banku
    Moje pytanie:
    Szanowni Państwo
    Jestem zainteresowany wzięciem udziału w promocji "Bonus za wynagrodzenie dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe". W związku z zapisem regulaminu promocji: „Promocja jest dostępna dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy posiadają aktywny Rachunek na który w grudniu 2016 nie wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS lub łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy” , proszę o wyjaśnienie następującej kwestii; Na posiadany przeze mnie rachunek nie wpływało wynagrodzenie, renta emerytura lub stypendium. Jednakże suma wpłat przekroczyła 500 zł, z tym że były to wpłaty dokonywane przeze mnie oraz zwroty z tytułu płatności kartą. Czy w powyższej sytuacji mogę wziąć udział w promocji?

    odpoiwedź banku:
    Szanowny Panie,
    dziękuję za przesłaną wiadomość.
    Uprzejmie przekazuję, że z informacji w systemie Banku wynika, iż może Pan wziąć udział w Promocji Bonus za wynagrodzenie dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe.
    Informuję, że zgodę na udział w Promocji można wyrazić poprzez ekran powitalny w systemie Bankowości Internetowej, Infolinię Banku, Wirtualny Oddział (kanał audio/video) lub w placówce Banku.
    Promocja trwa od 10 stycznia 2017 do 31 marca 2017r.

    Może to jakoś wam pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 min temu skończyłem rozmowę z konsultantem banku któremu tłumaczyłem podobną sytuację i powiedział że nie mogę bo wpływy przekroczyły 5k ale nie miałem wpływu z tytułu emerytury renty pracy czy stypendium. I jak im wytłumaczyć że można przystąpić do promocji ?

      Usuń
    2. U mnie przed chwilą podczas logowania ukazał się panel powitalny do Premii "Bonus za wynagrodzenie dla klientów T-mobile U.B.". Wyraziłem zgodę na przystąpienie do promocji.

      Usuń
    3. Wygląda na to że bank chce ściągnąć z rynku pieniądze. Ktoś kto już ma obroty np. 5k ich nie interesuje. Wybierają takich, którzy wypełniali tylko minimalne warunki do uzyskania zwrotu.Chcą być bankiem do trzymania pieniędzy a nie tylko do wydawania minimalnych wymaganych kwot. Z tym, że bankobiorcami to raczej nie przejdzie.

      Usuń
    4. napisałem takie samo zapytanie i otrzymałem info



      Re: bonus za wynagrodzenie
      16 Sty 2017 16:58
      Witam serdecznie,

      dziękuję za przesłaną wiadomość.

      Uprzejmie informuję, że nie spełnia Pan warunków regulaminu.

      W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszam do ponownego kontaktu z Bankiem.

      Do Pana dyspozycji pozostaje Infolinia T-Mobile Usługi Bankowe dostępna całą dobę pod numerem 12 19 506, Wirtualny Oddział – rozmowa Video, Audio oraz Placówka T-Mobile Usługi Bankowe (Opłaty za połączenie z Infolinią dostępne są na naszej stronie internetowej).

      Pozdrawiam
      Piotr xxxxx
      Zespół T-Mobile Usługi Bankowe

      Usuń
    5. Znów zaczynają robić pod górkę w promocji. Pamiętam że to samo było w promocji z kartą kredytową co było 300 zł za jej wyrobienie. Promocja była ale się wykręcali z niej.

      Usuń
    6. Jerzy a jak dostałeś zaproszenie to jak u Ciebie wyglądały wpływy od października do grudnia?

      Usuń
    7. Panel powitalny promocji "Bonus za wynagrodzenie dla klientów T-mobile U.B" otrzymałem bez żadnej interwencji. Podczas logowania ukazał mi się, więc kliknąłem w przycisk "Zgadzam się". Była to akceptacja przystąpienia do promocji. W jednym miesiącu, wpływ był większy niż 500 PLN, a dokładnie w grudniu 2016r., gdyż przelałem kwotę 10 000 PLN na lokatę 60 dniową z oprocentowanie 3%.

      Usuń
    8. Ja też na swoim koncie miałam panel powitalny na męża już nie

      Usuń
    9. minimalnie to trzeba bylo miec wplyw 501 zl na kazdy miesiac w kazdym miesiacu

      Usuń
    10. @Unknown, 16 stycznia 2017, 17:04
      Wygląda na to że bank chce ściągnąć z rynku pieniądze
      ----
      Co skłania do tego rodzaju wniosków?

      Usuń
    11. Chodzi o to, że do tej jeśli wystarczyło wpłacić na konto np. tylko 300 zł, żeby zapłacić kartą o dostać 15 zł zwrotu. Większych kwot nie było sensu tam trzymać. Teraz siłą rzeczy do banku będą trafiały większe kwoty, z wypłat i emerytur.

      Usuń
    12. @ Anonimowy, 19 stycznia 2017, 14:01

      Ja zmienię w kadrach numer konta na przelew tylko JEDNEJ pensji, tzn. aby dostać te 50 zeta, a potem zurück do obecnego konta :)

      Usuń
    13. Świetny pomysł ... ja zrobię dokładnie to samo

      Usuń
    14. to już lepiej od razu korzystac z tego agricola a potem powrót do siebie

      Usuń
  20. na infolinii już weryfikują i nie pozwalają brać udziału w promocji tym co mają większe wpływy :( tylko w pierwszych dniach niektórym udało się przechytrzyć system

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Miałeś więcej niż 500zł to odpadasz a wiadomo że jak chce się mieć zwrot 25zł to nie uniknie tego. Ktoś źle sformułował regulamin i my się przez to napaliliśmy.

      Usuń
  21. Nie ma sensu ta promocja dla aktywnych uzytkowników, odrzucaja z powodu wykazanej aktywnosci w poprzednich miesiacach. Złożyłem reklamacje ponieważ nie jest to zawarte w regulaminie ale wątpie żeby poskutkowało

    OdpowiedzUsuń
  22. No dobra tu juz pozamiatane... Ale gdzie w takim razie oplaca sie przelewac wynagrodzenie? dajcie jakies propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie w praktyce nigdzie. odbieraj w gotówce ;)

      Usuń
    2. Crédit Agricole (dawniej Lukas) daje teraz 200 zeta!

      http://bankobranie.blogspot.com/2017/01/200-zl-za-przeniesienie-konta-do-credit-agricole.html

      Usuń
  23. Czy firma kurierska dostarczająca umowy do podpisania to DHL?

    Ja czekam na kuriera już tydzień i nie otrzymałam od banku nawet potwierdzenia złożenia wniosku - lipa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, umowy wozi DHL

      Usuń
    2. Wozi, ale czy dostarcza? U mnie mija już dzisiaj 8-my dzień i dalej czekam!

      Usuń
    3. Dostarcza. Ja otwierałem jakoś pół roku temu i nie pamiętam bym jakoś szczególnie długo czekał.

      Usuń
    4. Chyba zadzwonię do nich na infolinię, żeby anulowali mój wniosek i otworze go jeszcze raz poprzez przelew. Czy ktoś się orientuje czy z przelewem z konta w Wubeku nie będzie żadnych problemów?

      Usuń
    5. Ważne dla osób planujących otworzenie konta w TMUB przez kuriera: konieczne są dwa dokumenty tożsamości, gdyż dowód osobisty dla nich nie wystarcza!

      Usuń
    6. To jest chyba jedyny bank działający w Polsce z tak idiotycznym wymogiem?

      Usuń
    7. Najzabawniejsze jest to, że alternatywnie zamiast drugiego dokumentu tożsamości akceptują np. rachunek za gaz albo elektryczność. Wygląda na to, że ludziom się tam nudzi i dlatego wymyślają takie brednie :)

      Usuń
  24. Juz zmienili regulamin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - w §4 ust.2 jest teraz 'i' zamiast 'lub' :)

      Usuń
  25. "i" zamiast "lub". To są cwaniaczki. Czyli bezpodstawnie uniemożliwiali udział w promocji skoro "lub" jednak im przeszkadzało.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pozostaje złożyć zawiadomienie do UOKik i Rzecznika Finansowego by ukrócić takie zagrywki banksterki. Jak dzwoniłem w poniedziałek to odmówili mi przystąpienia do promocji.

    OdpowiedzUsuń
  27. Skoro zasady zmienili w trakcie gry to oznacza że Stara wersja była po myśli klientów anieuczciwie blokowali dostęp do promocji. Więc tym samym wysyłam skargę do KNF (DW TMUB) i tematy nie odpuszczam.

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawe, że zmienili na "i" zamiast "lub" ale nie zmienili daty obowiązywania promocji "od 10 stycznia". Jak to się ma do prawa? bo jeśli tak bezkarnie mogą sobie zmieniać zasady w trakcie trwania to teoretycznie np.za dwa tygodnie mogą znów nie zmieniając okresu obowiązywania promocji dodać zapis np. że do promocji uprawnieni są ci którzy 31.12 mieli saldo na rachunku mniejsze niż 5 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dole po lewej stronie Regulaminu jest przypis, że obowiązuje od 18.01.2017r.

      Usuń
    2. Nawet jak na dość groteskowe układy bankowe w Polsce to tutaj pokazali jednak zbyt dużo niekompetencji ... Alior strzela sobie w stopę takim cyrkiem i tyle :)

      Usuń
    3. @Jerzy, ale w § 4 ust.1 jest, że promocja obowiązuje od dnia 10ego stycznia 2017 roku.

      Usuń
    4. Zgadza się, absolutnie nie bronię Banku. Wina bezspornie leży po ich stronie. To, że zamienili spójnik rozłączny na łączny to dowód przyznania się do błędu.

      Usuń
    5. @Jerzy, 19 stycznia 2017, 15:30
      Myślisz, że tam wielu ludzi jarzy co to jet spójnik łączny albo rozłączny?

      Usuń
    6. jest to hamstwo niezgodne z zasadami i tyle!!! i co im robisz? oni sie tylko literalnie trzymaja zasad jak trzeba klienta oskubac

      Usuń
  29. Czyli "doprecyzowali" treść regulaminu? A to szczwane lisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doprecyzowali mimo że sami upierali się wcześniej że pierwsza wersja jest jasna i klarowna. Blamaż.

      Usuń
    2. Ja wysłałem kilka dni temu skargę, dokładnie opisałem na czym polega logiczna alternatywa i wiecie co.... Dzisiaj dostałem od banku odpowiedź, że cyt." Miło mi poinformować, że Pana reklamacja została rozpatrzona pozytywnie." Nieźle dali d..y z tą promocją :-) Jeżeli ktoś dzwonił na infolinię przed "doprecyzowaniem" regulaminu to nie ma co czekać tylko składajcie skargę - nie ma co odpuszczać.

      Usuń
  30. To jest najbardziej zabawna 'promocja' od lat!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wysłałam reklamację. Zobaczymy co będzie. Jak już raz kantowali na opłaty za kartę to reklamację wysłałam. Opłatę oddali choć odpowiedzieli mniej więcej tak: "Masz rację, ale nie masz racji. Jednak na dobro współpracy rozpatrujemy reklamację pozytywnie". Więc nadzieja że i teraz zrobią podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwaga, mam dobre wieści. Na moją reklamację odpowiedzieli pozytywnie i przyjmą mnie do promocji.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem trochę zielony w tych sprawach i prosiłbym o pomoc. W jaki sposób napisać reklamację i jak powinna brzmieć tak w skrócie? Dziękuję z góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bankowości internetowej, zakładka NARZĘDZIA i nowa wiadomość (wybierasz reklamacjaj

      Usuń
  34. piszcie reklamacje odnosnie zmiany regulaminy i zastąpienia " lub " literką " i " , własnie przed chwilą otrzymałem pozytywną odpowiedz na reklamację i zaproszenie mnie do promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy napisałeś?? Ja wysłałem wczoraj popołudniu i póki co cisza.

      Usuń
    2. Napisałem 16 stycznia reklamację ale nie odpisali na razie.

      Usuń
    3. pisałem bodajze 19.01 i 20,01 jakas kobiecina mi odpisała ze zaprasza mnie do promocji .nastepnie potwierdziłem jeszcze info telefonicznie .zobaczymy jak to wyjdzie .jak nie bedzie zwrotu 15,02 , leci znów reklamacja ...

      Usuń
    4. Mi napisali tak:

      "Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamację numer ........, dotyczącą jakości świadczonych usług, kieruję poniższą korespondencję. Uprzejmie informuję, że mając na uwadze przekazane przez Pana wyjaśnienia Bank postanowił uznać reklamację w przedmiocie dodania do promocji „Bonus za wynagrodzenia dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe”. Premia naliczona zostanie w przypadku spełnienia pozostałych warunków określonych w Regulaminie ww. Promocji."

      Jak to rozumieć że już jestem włączony do promocji czy trzeba jeszcze dzwonić do nich. Reklamacja była na to że nie zostałem dopuszczony do promocji.

      Usuń
    5. Zadzwoniłem po otrzymaniu odpowiedzi jak powyżej i okazało się że nie jestem jeszcze w promocji pomimo takiej odpowiedzi i że bank będzie się kontaktował jak sprawdzą wszystko.

      Usuń
    6. Od razu widać, że to solidny bank :)

      Usuń
  35. "Miło mi poinformować, że Pana reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Promocja „Bonus za wynagrodzenie” została aktywowana. Zaznaczam jednak, że Bonus zostanie wypłacony po spełnieniu pozostałych warunków określonych w Regulaminie Promocji. Regulamin Promocji dostępny jest na stronie internetowej Banku. Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia spotkają się z Pana akceptacją. Z poważaniem"

    Mały szczególik. Jestem pani, nie pan ;) Ale mniejsza o to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisałem w piątek i dzisiaj dostałem odmowną odpowiedź. Powołali się na nowy regulamin i że miałem wpływy wyższe niż 500 zł.

      Usuń
    2. Dziwne, bo większość reklamacji jest uznawane. Nie zmienia to faktu, że Alior się masakrycznie ośmiesza!

      Usuń
  36. Chcę zgłosić reklamację, ale podlinkowany regulamin zawiera teraz "i". Czy może ktoś ma regulamin ze starym "lub"??

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mając na uwadze dane osobowe pracownika odpowiadającego na reklamację, Twój komentarz edytowałem (usuwając jedynie nazwisko) i opublikowałem niżej.

      Usuń
  38. Dostałam (reszta rodziny także)taką odp.
    Szanowna Pani, W odpowiedzi na reklamację numer dotyczącą Promocji „Bonus za wynagrodzenie”, kieruję poniższe wyjaśnienia. Uprzejmie informuję, że zgodnie z aktualnie obowiązującym Regulaminem Oferty Promocja jest dostępna dla Klientów T-Mobile Usługi Bankowe, którzy posiadają aktywny rachunek, na który w grudniu 2016 nie wpłynęło wynagrodzenie dokonane przez pracodawcę bądź wpływ z tytułu stypendium dokonany przez uczelnię wyższą bądź wpływ z tytułu renty lub emerytury dokonany przez ZUS i łączna kwota wpływów w październiku, listopadzie i grudniu 2016 r. wynosiła mniej niż 500 PLN w każdym z tych miesięcy (Rozdział I, §4, punkt 2). Pragnę przekazać, iż na należącym do Pani rachunku w miesiącu grudzień 2016 r. odnotowane wpływy przekraczały wartością 500,00 PLN, dlatego nie zostały spełnione warunki Promocji.
    Wobec powyższego z przykrością przekazuję, że nie widzę podstaw do uznania Pani reklamacji. Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą dla Pani wystarczające. Z poważaniem, KRZYSZTOF (...) [usunięte nazwisko - przyp. Mr. Złotówa] Specjalista ds. Reklamacji i Skarg Zespół Reklamacji i Skarg ALIOR BANK S.A. ODDZIAŁ T-MOBILE USŁUGI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może szkopuł tkwi w formie zgłoszenia reklamacji... i jak bank kombinuje z regulaminem, tak samo kombinuje z udzielaniem odpowiedzi na reklamacje. Wiem, że skuteczną okazała się reklamacja o następującej treści:

      "Niniejszym wnioskuję o udostępnienie udziału w promocji "Bonus za wynagrodzenie dla klientów T-Mobile Usługi Bankowe". Zwracam się o to w formie reklamacji ze względu na zmianę regulaminu promocji w trakcie jej trwania i to w formie zmiany na niekorzyść klienta, która nastąpić nie powinna. Regulamin wycofany 18.01. powinien obowiązywać niezmiennie do 31.03.2017 r. gdzie w w warunkach dopuszczających do udziału w promocji (regulamin §4 ust. 2) spełniłam warunek braku wpływu wynagrodzenia na posiadane konto Premium w T-Mobile Usługi Bankowe.
      Odpowiedź proszę skierować w formie pisemnej w bankowości internetowej"

      Odpowiedź przyszła wtedy następująca:

      "W odpowiedzi na reklamację numer 263974 dotyczącą Promocji „Bonus za wynagrodzenie”, kieruję poniższą wiadomość. Miło mi poinformować, że Pana reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Promocja „Bonus za wynagrodzenie” została aktywowana. Zaznaczam jednak, że Bonus zostanie wypłacony po spełnieniu pozostałych warunków określonych w Regulaminie Promocji. Regulamin Promocji dostępny jest na stronie internetowej Banku. Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia spotkają się z Pana akceptacją"

      Taka odpowiedź przyszła mimo tego, że wpływy na konto były (własne, ale powyżej 500 zł). Druga możliwość to nie treść zgłoszenia, ale osoba która reklamacje rozpatruje (ktoś może podchodzić bardziej restrykcyjnie, a ktoś bardziej liberalnie). Więc sugeruję nie poddawać się i wysłać zgłoszenie raz jeszcze.

      Usuń
    2. Ja dostałem odpowiedź z pozytwynym rozpatrzeniem reklamacji od p. Beaty.

      Usuń
    3. Wysłałem reklamację podobnej treści co Złotówa podrzucił. Zobaczymy jak będzie.

      Usuń
    4. @Mr. Złotówa, 24 stycznia 2017, 11:49
      Być może szkopuł tkwi w formie zgłoszenia reklamacji
      -----
      Szkopuł tkwi akurat gdzie indziej, ale co to zmienia, jeśli odpowiedzi na reklamacje w identycznej sprawie mają diametralnie różny efekt?

      Alior najpierw niepotrzebnie wprowadza zamieszanie przez swój mocno nieprecyzyjny regulamin i później nie potrafi prawidłowo zareagować na reklamacje - czyż to nie jest dość oczywiste, Złotówa?

      Usuń
    5. W pełni się zgadzam! Bank miesza w tej promocji od samego początku: i z -regulaminem, i teraz wychodzi też na to, że z rozpatrywaniem reklamacji. Dla banku nie ma więc usprawiedliwienia (i jeśli mój komentarz został tak zrozumiany to ja nawet takiego usprawiedliwienia dla niego nie próbowałem szukać).

      Usuń
  39. Redaktor Samcik zajął się tematem.

    OdpowiedzUsuń
  40. W piątek pisaliśmy z żoną reklamacje. Obie identycznej treści. W poniedziałek dostałem negatywną odpowedź, a dzisiaj żona została przyjęta do promocji. Oboje mieliśmy wpływy na konto dużo powyżej 500 zł ale nie z wynagrodzenia. Dziwnie to wszystko wygląda. Chyba zależy od tego kto rozpatruje reklamację. Swoją wysłałem jeszcze raz, tym razem według wzoru Złotówy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy, 25 stycznia 2017, 14:14
      W piątek pisaliśmy z żoną reklamacje. Obie identycznej treści. W poniedziałek dostałem negatywną odpowiedź, a dzisiaj żona została przyjęta do promocji

      Czy to nie jest żałosne? Kogo tam zatrudniają? Totalny blamaż!

      Usuń
  41. Czy jak miałem wcześniej zrobione trzy płatności kartą, a dopiero teraz przystąpiłem do promocji to muszę zrobić kolejne trzy do końca stycznia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. transakcje musza byc zaksiegowane po zaproszeniu na promocje .czyli dzs zapraszają jutro transakcje

      Usuń
    2. A skąd taka wiedza?

      Usuń
    3. Tzw. 'księgowanie' operacji karcianych w TMUB następuje po dwóch dniach od operacji kartą.

      Usuń
  42. Reklamacja poszła 3 dni temu. Dziś dopiero sms o jej zarejestrowaniu i że mają 30 dni. No oby się szybciej wyrobili bo z tego co czytam to jednak szybciej bywało u innych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nagle to po diable ... a na poważnie, to mają już tych reklamacji pewnie zbyt dużo.

      Usuń
    2. Głowa do góry - ta 'promocja' trwa aż do 31 marca :)

      Usuń
  43. Właśnie dostałem e-mail z TMUB: "Pamiętaj o zasadach bezpiecznego logowania
    do Bankowości Internetowej" - czy coś się tam dzieje niedobrego jak włamania na konta, etc.?

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja napisałam 20.01 a 23.01 była odpowiedz pozytywna, więc już i ja i mąż jesteśmy w promocji. Strzelili nią sobie w kolano i chyba długo nie zrobią kolejnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. A to heca. We wtorek napisałam reklamację. Do dziś nie ma odpowiedzi. Ale przed chwilą się zalogowałam i był baner zapraszający do udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  46. do Złotówy
    po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji , dostałes baner powitalny czy info otrzymane w odpowiedzi reklamacyjnej jest równoznaczne z zaproszeniem do promocji . jak to interpretowac . mnie niby zaprosili po reklamacji ale banera powitalnego brak .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zgłosiłem się w pierwszym dniu telefonicznie (o czym piszę w poście). Żona składała reklamację, dostała pozytywną odpowiedź, ale jeszcze dopytała czy musi akceptować regulamin. Dziś przyszła odpowiedź, że takiej potrzeby już nie ma, bo została objęta promocją na podstawie zgłoszenia (reklamacji) i wszystkie wymagane zgody ma już wyrażone.

      Usuń
    2. Złotówa, jak sądzisz - czy to wszystko jest aż tak pogmatwane celowo?

      Usuń
    3. Byłoby to dziwne. Bo to przecież bank musi się zmagać ze zwiększoną liczbą telefonów czy reklamacji. O promocji jest głośniej niż byłoby bez tego zamieszania.

      Usuń
    4. Czyli mamy tu raczej do czynienia z rażącą niekompetencją. Aż strach brać od nich pożyczkę, którą tak konsekwentnie reklamują na swoich stronach.

      Usuń
  47. Dziś pojawił się u mnie baner. To samo na koncie narzeczonej.

    OdpowiedzUsuń
  48. U mnie też dziś pojawił się baner. Regulamin zaakceptowany. Mam pytanie czy jutrzejsze transakcje wliczą się do promocji i czy ważna jest kolejność, tzn. czy wpierw musi być wynagrodzenie, a potem płatności ? Czy to bez znaczenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejność nie ma znaczenia.

      Usuń
  49. W środę dostałam pozytywną odpowiedź na reklamację. Napisano mi, że promocja została aktywowana. Więc wczoraj wykonałam trzy transakcje kartą. Odpalam dziś serwis, a tam baner z zaproszeniem do promocji! Jakieś pomieszanie z poplątaniem! Czy zrobione transakcje się liczą czy muszę na nowo robić?

    OdpowiedzUsuń
  50. Pojawił się baner,przystąpiłem do promocji po czym zadzwoniłem na infolinię i zaakceptowalem regulamin.Czy powinienem otrzymać sms-a czy miała informującego o przystąpieniu do promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma potwierdzeń w jakiejkolwiek formie.

      Usuń
    2. @Anonimowy, 27 stycznia 2017, 10:54

      Telefon do nich jest zbyteczny, gdyż nie można przystąpić do promocji bez akceptacji regulaminu.

      Usuń
    3. Przecież dzwoni się do nich po to właśnie aby zaakceptować regulamin.
      Mr. Złotówa, dobrze myślę, czy coś uszło mojej uwadze?

      Usuń
    4. Też jest możliwa akceptacja w bankowości internetowej jeśli ktoś otrzyma stosowne zaproszenie (chodzi zapewne o ten wyświetlający się komunikat). Bo zgodnie z regulaminem: "Akceptacji Regulaminu Promocji można dokonać w Bankowości Internetowej lub w Contact Center".

      Usuń
    5. Na tym banerze można było w pkt 2 pobrać formularz przelewu wynagrodzenia i kliknąć w "weź udział w promocji" . W pkt 3 "Zaakceptuj regulamin promocji" nie można było zaakceptować i to skłoniło mnie do tel na infolinię. Chyba, że mylę się. Skoro jednak mówisz, że Contact Center załatwia sprawę myślę, że wszystko będzie ok. Chociaż czytając posty można wszystkiego spodziewać się.

      Usuń
    6. Na stronie tzw. 'zaproszenia' nie można dokonać zgłoszenia do promocji bez zaznaczenia akceptacji :)

      Usuń
    7. @Anonimowy, 27 stycznia 2017, 13:28
      Na tym banerze można było w pkt 2 pobrać formularz przelewu wynagrodzenia
      .....
      Na jakim banerze? Gdzie on się znajduje?

      Usuń
    8. Czyli wreszcie trzeba wykonać ten telefon czy nie? pytam, bo tam jest jest wyjątkowo trudno się dodzwonić.

      Usuń
    9. Profilaktycznie wykonałem telefon. Konsultant powiedział, że skoro reklamacja została uwzględniona to nie muszę akceptować nic więcej. Więc telefon był nie potrzebny.

      Usuń
    10. @Anonimowy27 stycznia 2017 17:46, na zaproszeniu, komunikacie wyskakującym po zalogowaniu.

      Usuń
    11. @Anonimowy, 27 stycznia 2017, 13:28
      W pkt 3 "Zaakceptuj regulamin promocji" nie można było zaakceptować
      .....
      Akceptacja regulaminu odbywa się z automatu poprzez akceptacje promocji.

      Usuń
    12. Jeśli komuś się udało dokonać akceptacji tej oferty, to oznacza, że zaakceptował ich regulamin. Amen!

      Usuń
  51. Czy ktoś się z Was orientuje, czy po zalogowaniu można gdzieś sprawdzić swoje zgody tak jak np w BZ WBK?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 99% nie. Sprawdzić i zmienić można tylko na infolinii.

      Usuń
  52. U mnie tak: ja napisałem swoją reklamacje od serca i odpowiedź że rozpatrzona pozytywnie - a do żony skopiowałem to od Złotówy i też przyszło że pozytywnie tyle tylko że napisali już o przystąpieniu do promocji a u mnie nie było takiej informacji. Myślę że zadzwonię aby to sprecyzować. Ciekawe czy transakcje kartą liczą się też z przed przystąpienia do promocji ale wykonane w danym miesiącu czy muszą być po przystąpieniu do promocji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy, 27 stycznia 2017, 21:36

      Czyli o tym to świadczy? Forma reklamacji nie ma znaczenia tylko trzeba trafić na rozsądnego rozpatrującego? Co za cyrk!

      Usuń
    2. "oraz na Rachunku zostały rozliczone w danym miesiącu kalendarzowym trzy Transakcje" tak to wygląda w regulaminie. Nie ma wymogu że po przystąpieniu do promocji ale ogólnie mowa o miesiącu kalendarzowym. Aczkolwiek tu przecież może się wszystko wydarzyć... włącznie ze zmianą regulaminu ;)

      Usuń
  53. Druga reklamacja uwzględniona, aczkolwiek nadal twierdzą, że nie spełniłem warunków przystąpienia do promocji. "Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamację numer ......, będącą odwołaniem od wyniku reklamacji numer ......, kieruję poniższą wiadomość. Wyjaśniam, że nie zostały spełnione przez Pana regulaminowe warunki uczestnictwa w Promocji. Miło mi jednak poinformować, że mając na względzie dalszą owocną współprace podjęliśmy decyzję o uznaniu reklamacji. Rachunek został objęty Promocją „Bonus za wynagrodzenie”. Zaznaczam jednak, że Premia zostanie wypłacona w przypadku spełnienia pozostałych warunków określonych w Regulaminie Promocji. Regulamin dostępny jest na naszej stronie internetowej. Wyrażam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia spotkają się z Pana akceptacją."

    OdpowiedzUsuń
  54. czytam was i czytam i machnąłem reką na tą promocje ale 27 stycznia czytam was dalej i posłałem 2 reklamacje na swoje i konto brata wg wzoru złotówy i...bedzie kasiora :DDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze bo takich kombinacji się nie odpuszcza!

      Usuń
  55. @Sławomir Majak1 lutego 2017 17:44 Brawo Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. U mnie też pozytywnie rozpatrzona reklamacja. Brawo Bankobranie, brawo Ja :)

    OdpowiedzUsuń
  57. A jak po reklamacji dostałem odpowiedź pozytywną z banku dnia 27 stycznia i jeszcze w styczniu po 27 zrobiłem przelew i 3 transakcję( zaksięgowane w styczniu) to już w lutym dostanę pierwszą transzę premii ?

    OdpowiedzUsuń
  58. Czyli jezeli dopiero zalozylam konto to nie lapie sie do promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie??? W końcu w październiku-grudniu nie miałaś żadnych wpływów ;) Ja bym do promocji przystępował :)

      Usuń
  59. Dzień wypłaty coraz bliżej. Ciekawe jak będzie? Emocje rosną???

    OdpowiedzUsuń
  60. ja otrzymałem dzis zwrot 50 pln choc przelew zrobiłem z innego swojego konta .u zony na razie brak .czekamy wiec do jutra .ciekawi mnie czy znowu to bedzie 50 pln czy wypłata bedzie w transzach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jest 50 zł mimo że przelew własny :D No to miły akcent po wcześniejszych wtopach w tej promocji

      Usuń
    2. Potwierdzam. Są zwroty na moim i żony koncie. Po 50 zł. A przelew robiłem z naszych kont z tytułem "przelew środków".

      Usuń
  61. U mnie konta na 3 osoby. Na dwóch jest bonus i moneyback, a u trzeciej osoby brak jednego i drugiego. No nic, trza czekać do jutra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nadal u tej jednej osoby nie ma. Więc reklamację czas słać.

      Usuń
  62. Zwykły przelew zatytułowany "wynagrodzenie". Wystarczyło by wpadło 50 zł.

    OdpowiedzUsuń
  63. Pytanie dla tych co dostali już bonusy. Braliście udział w promocji z "i" czy "lub"??

    OdpowiedzUsuń
  64. U mnie 50 zł pomimo braku wynagrodzenia a w podobnej sytuacji żony konto to dali 1 transzę 25 zł i jak oni do tego podchodzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda to tak: maszyna losująca jest pusta, następuje zwolnienie blokady ;)

      Usuń
    2. A u mnie jeszcze inaczej. Moje wynagrodzenie, przelewane do TMUB dopiero od lutego - dostałem 25 PLN. Żona - nie ma wynagrodzenia stricte (bo jest na działalności) - też dostała 25 PLN. O ile jej wynik był przewidywalny, to mój - faktycznie loteria.

      Usuń
  65. U mnie ani bonusa nie ma, ani nawet moneybacku za styczeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z 4 kont moneybacka na 2 nie ma. Tam też nie ma bonusa. Więc nie jesteś sam/a.

      Usuń
  66. jest rata za luty 2 konta i 2x 25 zl(zglosilem sie w lutym)

    OdpowiedzUsuń