Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Bon 100 zł do Rossmanna za bezwarunkowo darmowe konto w Nest Banku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

25.11.2016

Bon 100 zł do Rossmanna za bezwarunkowo darmowe konto w Nest Banku

W prosty sposób można zdobyć stówkę na zakupy w Rossmannie. 

Bon 100 zł do Rossmanna za konto w Nest Banku
Wystarczy zawarcie umowy o konto, jedno logowanie do bankowości internetowej i już. Bon o wartości 100 zł do Rossmanna będzie Twój. To wszystko za bezwarunkowo darmowe konto, bez konieczności płacenia kartą czy spełniania innych wyśrubowanych warunków. A gdyby ktoś chciał to jeszcze jest lokata 4%!

Aby wziąć udział w promocji "Nest Konto PREZENT NA ŚWIĘTA" należy:
  • złożyć wniosek o konto w Nest Banku - do uzyskania nagrody kwalifikują wyłącznie wnioski złożone na tej stronie promocji [AKTUALIZACJA w dn. 27.11.2016 r., godz. 1:25: Promocja została zakończona - w chwili obecnej nie można już złożyć wniosku; jeśli jednak udało Ci się go złożyć nawet w ostatniej chwili, spokojnie możesz teraz spełniać warunki promocji. Z informacji jakie uzyskałem od organizatora akcji, bon mają otrzymać wszyscy, którzy złożyli wnioski i spełnią poniższe wymogi.]
  • wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych 
  • zawrzeć umowę z bankiem 
  • nie odstępować od umowy w terminie i na warunkach określonych przez obowiązujące przepisy prawa (czyli w ciągu 14 dni od zawarcia umowy)
  • co najmniej jeden raz zalogować się do bankowości internetowej Nest Banku (w terminie do 90 dni od momentu złożenia wniosku)

I to tyle. Za spełnienie tych prostych warunków otrzymasz bon o wartości 100 zł - zostanie on wysłany na Twój adres korespondencyjny w terminie 14 dni roboczych od spełnienia warunków promocji. Jego realizacja ma być możliwa do 20.11.2017 r. w dowolnej drogerii Rossmann w Polsce.

Promocja trwa od 25.11. do 30.12.2016 r. ale może zakończyć się wcześniej w przypadku wyczerpania puli 1 000 bonów. Informacja o tym pojawi się na stronie promocji [AKTUALIZACJA w dn. 27.11.2017 r., godz. 1:25: Promocja została zakończona - w chwili obecnej nie można już złożyć wniosku; jeśli jednak udało Ci się go złożyć nawet w ostatniej chwili, spokojnie możesz teraz spełniać warunki promocji]

Dla kogo promocja?


Zgodnie z regulaminem promocji, udział mogą wziąć osoby, które:
"a) posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz są konsumentami (...) i posiadają miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 
b) złożą Wniosek o otwarcie NEST Konta dla klientów indywidualnych, (...), 
c) na dzień złożenia Wniosku, (...)  nie posiadają (nie współposiadają) i nie posiadały (nie współposiadały) rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego oferowanego dotychczasowo przez Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi [Bank Smart, BIZ Bank, FM Bank - przyp. Mr. Złotówa), jak również nie złożyły wniosku o taki rachunek, który jest w trakcie rozpatrywania przez Organizatora."

Rachunek osobisty: Nest Konto 


Zasady prowadzenia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Nest Banku są klarowne:
  • 0 zł za otwarcie konta 
  • 0 zł za prowadzenie konta (bez dodatkowych wymogów typu wpływ wynagrodzenia itp.) 
  • 0 zł za dostęp do bankowości internetowej 
  • 0 zł za internetowe przelewy złotówkowe (zlecane przez bankowość internetową) 
  • 0 zł za wydanie karty i jej posiadanie (w promocji jej wyrabianie nie jest wymagane)
  • 0 zł za wypłatę we wszystkich bankomatach w Polsce (bez względu na to do jakiego banku lub instytucji taki bankomat należy) 
  • 0 zł za wypłaty gotówki za pomocą usługi cashback (realizowane przy okazji zakupów w punktach handlowo-usługowych, np. w sklepach Żabka lub Freshmarket) 
Osoby otwierające konto w Nest Banku mogą też skorzystać z promocyjnej lokaty powitalnej. Na trzy miesiące można ulokować kwotę do 10 000 zł na depozycie oprocentowanym na poziomie 4% w skali roku. Lokatę można otworzyć w ciągu 30 dni od otwarcia konta.

We wniosku wystarczy wybrać Nest Konto (czyli konto osobiste prowadzone w PLN; wszystkie inne opcje: karta, konto Nest Oszczędności czy konta walutowe są dobrowolne i nie musisz ich zaznaczać). Konto w Nest Banku można założyć na jeden z dwóch sposobów:
  • przelewem weryfikacyjnym z konta, które posiadasz w innym banku (ale tylko z grupy banków wskazanych: Alior Bank, BPH, Pekao, BZ WBK, BGŻ BNP Paribas, BOŚ Bank, Credit Agricole, Eurobank, Getin Bank, ING Bank Śląski, mBank, Orange Finanse, PBS, T-Mobile Usługi Bankowe) - w tym przypadku ważne by dane przy przelewie idealnie zgadzały się z tymi podanymi we wniosku o konto
  • za pośrednictwem kuriera - wybierając tę opcję już we wniosku możesz wskazać adres miejsca podpisania umowy także inny niż zamieszkania czy korespondencyjny (możesz więc wskazać np. miejsce swej pracy)

Spodobał Ci się ten wpis? Bon przyda się znajomym?  Udostępnij na Facebooku

222 komentarze:

  1. czyli po jakim czasie można zamknąć konto? oraz w jaki sposób można to uczynić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zamknąć zaraz po otrzymaniu nagrody. Wypowiedzenie można złożyć w placówce, listownie, na infolinii lub mailem. Szczegóły w poradniku dot. zamykania kont (nie tylko w Nest Banku): tutaj.

      Usuń
    2. A zamknięcie konta coś kosztuje? Ile wynosi okres wypowiedzenia?

      Usuń
    3. Zamknięcie konta nic nie kosztuje. Okres wypowiedzenia to standardowy jeden miesiąc.
      PS. Choć przyznam, że konto tak szybko zamknąć aż szkoda ;) Choćby ze względu na lokatę powitalną (4%) czy też promocję, którą już wcześniej na blogu opisywałem tutaj (w której bank premiuje regularne oszczędzanie).

      Usuń
    4. Założyłem konto w Nest Bank, załapałem się na promocję ale nigdzie nie widzę lokaty na 4%.

      Usuń
  2. jak byłem klientem Smart Banku to już odpadam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udział mogą wziąć osoby, które "na dzień złożenia Wniosku, (...) nie posiadają (nie współposiadają) i nie posiadały (nie współposiadały) rachunku oszczędnościowo rozliczeniowego oferowanego dotychczasowo przez Nest Bank (także pod innymi nazwami handlowymi)". Więc wykluczeni z promocji są klienci Banku Smart, BIZ Banku czy wcześniej FM Banku.

      Usuń
  3. A z rodzinnych oszczędności też można przy tym skorzystać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej. Z tej oferty skorzystać mogą wszyscy: obecni, jak i nowi klienci banku. Konto oszczędnościowe Rodzinne Oszczędności założysz już po otwarciu konta osobistego (w bankowości internetowej).

      Usuń
  4. Po jakim czasie można konto wypowiedzieć i jakim okresem wypowiedzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można i zaraz po otrzymaniu nagrody. Nie ma tu żadnych obwarowań. Wypowiedzenie standardowo: miesięczne.

      Usuń
  5. Czy trzeba do konta wyrabiać kartę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji nic o tym nie wspomina więc nie ma takiej konieczności.

      Usuń
  6. Czy kiedyś Nest Bank dawał więcej w promocji? Albo nagrodę pieniężną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pierwsza promocja Nest Banku (który na przełomie października i listopada zastąpił marki: Bank Smart i BIZ Bank). Wcześniej Bank Smart nigdy nie dawał nagród pieniężnych. Za otwarcie konta można było zyskać np. bon 40 zł do wykorzystania na PizzaPortal.pl, powerbank o wartości ok. 60 zł albo bilety do kina. Teraz to promocja o wiele bogatsza :)

      Usuń
  7. Czy musze mieć jakiekolwiek wpłaty na konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiego wymogu ani dla uzyskania nagrody, ani do tego by posiadanie konta było darmowe.

      Usuń
  8. Czy ktoś wie jak wygląda sprawa z wpłacaniem gotówki w tym banku? Czy są darmowe wpłatomaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddziały lub wpłatomaty Euronetu - prowizję pobierze Euronet: standardowa - wpłata na konto następnego dnia (0,4%)

      Usuń
    2. Czyli bez dodatkowego konta się raczej nie obejdzie bo płacić za wpłaty nie mam zamiaru a placówek tyle co kot napłakał.

      Usuń
    3. Zależy kto jakie ma oczekiwania wobec tego konta ;) Ja traktuję je jako okazję na bon i jeszcze lokatę założę. No ale to przeleję sobie z innego banku.

      Usuń
    4. Czy jest możliwość założenia od razu DWÓCH lokat 2 x 10.000 ?

      Usuń
    5. 1 klient może założyć 1 lokatę Witaj.

      Usuń
    6. Czy ktoś dostał już ten bon do Rossmana?

      Usuń
  9. Witam.. Czy jak będę miał już to konto to mogę po zarejestrowaniu się w programie partnerskim polecić to konto innej osobie??? I czy dostanę bon do Rossmanna oraz 85zł za polecenie i spełnienie warunków przez tą osobę. Kolejne pytanie czy ta osoba też dostanie bon jak założy konto z polecenia???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po rejestracji będziesz mieć możliwość polecenia konta. Osoba polecona nie otrzyma jednak bonu do Rossmanna (wniosek musi być złożone na dedykowanej stronie promocji, a nie tej powiązanej z poleceniem).

      Usuń
    2. Nie. Bon tylko dla osób które się zarejestrują z linka powyżej.

      Usuń
  10. I po pospieszylam się z otwarciem konta.Ech...

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakim czasie otrzymam jakąkolwiek informację mailową od banku, m.in., żeby móc się zalogować? Wybrałam opcje otwarcie konta potwierdzając przelewem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwoniłem i pytałem o to. Maila można spodziewać się dopiero w poniedziałek.

      Usuń
  12. Witam złożyłem wniosek i wybrałem na koniec przelew bankowy z mbanku i po przekierowaniu na Mbank są wszystkie dane do przelewu i jak klikam przelej to wyskakuje napis przykro nam ale usługa niedostępna.I co teraz mam czekać na meila od jest banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwoniłem na infolinię i anulowali wniosek,zlozylem jeszcze raz tylko wybrałem Eurobank i jest ok.

      Usuń
  13. Promocja świetna! Jak dobrze wszystko pójdzie to będą 3 bony ☺️ Bo poszły wnioski na mnie, męża i teściową 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. U mnie poszły 2 wnioski.

      Usuń
  14. A właśnie nie w poniedziałek :) Ja już otrzymałam wszelkie informacje (w ciągu 10 min od złożenia wniosku), zalogowałam się do bankowości, nie ukrywam, że liczę na bonik przed świętami:)Może się uda, będzie miły prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy w tej promocji trzeba zamawiać kartę czy można ją pominąć ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten bank, to jakiś kabaret. 12.11 złożyłem wniosek on-line, zrobiłem przelew weryfikacyjny. Przysłali kody do logowania SMSem. Ale nie mam identyfikatora do zalogowania. Dzwonię na infolinię, okazuje się, że podobno miały przyjść mailem. Nie przyszły. No i zaczynają się schody: zadzwoniłem zbyt późno (po 20-tej system jest offline), z rana konsultantka nie ma uprawnień i wysyła zgłoszenie do działu wysyłającego maile. Po kolejnym dniu oczekiwania - maila nadal nie mam. Dzwonię znowu, okazuje się, że znowu za późno, bo dział mailowy pracuje do 16-tej. Mam czekać do poniedziałku. Kolejne 2 dni zwłoki. I co najciekawsze - numeru identyfikatora mi nie podadzą, bo nie zapoznałem się z umową ramową, która ma być w mailu. Normalnie jaja, jak u Barei. Próbuję argumentować, że umowa (jak sam konsultant powiedział) jest ramowa i mogę się z nią zapoznać, ściągając ze strony banku. Argument uznany jest za logiczny, ale skoro już zrobiłem zgłoszenie, to przyjmują, że maila jednak nie dostałem i nie podadzą mi numeru do logowania. Sami nabroili, a ze mnie robią idiotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzw.NIK jest w umowie ramowej w e-mailu jak się pozytywnie przejdzie weryfikację,sprawdz załączniki w tym mailu, tych załączników jest chyba 4

      Usuń
    2. Nie dostałem maila. W tym cały szkopuł. Czekałem od 13.11. Prawie 2 tygodnie. Zginąć nie mógł. Folder SPAM przed opróżnieniem również sprawdzam. Co ciekawe, maila zachęcającego do programu poleceń nie wcięło. Kilka dni temu przyszedł i nadal zalega w skrzynce odbiorczej.
      Ale zrobiłem ich w trąbę. Zadzwoniłem po raz 3-ci i bezczelnie się zapytałem o swój identyfikator. Zweryfikowali mnie i podali. Bez najmniejszych ogródek. Cóż, nauczka na przyszłość. Nie cackać się z bankami, tylko stanowczo domagać się swego. Jak człowiek jest grzeczny i uczciwy, to tylko na tym traci. Jak to szło u klasyka - "... Taki mamy klimat."

      Usuń
  17. weryfikacja przelewem - brak pko bp - beznadzieja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zależy od Nest Banku. Za to podziękuj KNF:
      http://bankobranie.blogspot.com/2016/07/co-z-tymi-przelewami-weryfikacyjnymi.html

      Usuń
  18. A czy zakładając konto trzeba też brać kartę czy można bez?

    A na marginesie - trochę prywaty do Mr Złotówy, bo bardzo cenię Twojego bloga, jest bardzo pomocny ale przede wszystkim przedstawiasz oferty konkretnie (wypunktowania) i przejrzyście, poza tym poruszanie po stronie jest łatwe i szybkie (chmura metatagów na dole bardzo pomocna, zwłaszcza jak szukam ofert sprzed miesięcy; aktywne promo po prawej też zdaje egzamin). Odwiedzam czasem konkurencję na L ale muszę przyznać że nie ma co porównywać - tutaj wszystko działa sprawnie i intuicyjnie (poza tym opisy ofert są wyczerpujące) i dzięki Twojemu blogowi już od roku wpadło nieco grosza więc za każdym razem staram się klikać w polecane linki/oferty u Ciebie aby się odwdzięczyć za informację. Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuje sie pod tymi podsumowaniem złotówy wszystkimi kończynami :D

      Usuń
    2. Regulamin promocji nic nie wspomina o karcie, więc nie ma konieczności jej wyrabiania.

      A co do tego co na marginesie. Bardzo miło przeczytać tak pozytywne opinie. Wielkie, wielkie dzięki! :) Życzę dalszego owocnego bankobrania!

      Usuń
  19. Nest Bank dodał świeżości. Fajne oferty, dobre oprocentowanie, teraz bon nie do jakiejś pitu pitu drogiej drogerii internetowej ale do sieci popularnej i dostępnej także w mniejszych miejscowościach. Na razie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod tym. Wygląda to bardzo fajnie. Prosty, przyjazny wniosek, szybkie otwarcie konta. Duży plus na start.

      Usuń
  20. Czy przechodzi przelew weryfikacyjny z mBanku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie przeszedł,z pko bp też nie, dopiero Eurobank dał radę. Bank musi posiadać przelew natychmiastowy

      Usuń
    2. mi z mbanku przeszedł bez problemu:)

      Usuń
    3. U mnie mBank bez problemu.

      Usuń
    4. U mnie mBank też bez problemu.

      Usuń
  21. Czy ktoś weryfikował, czy można podać ten sam adres e-mail i ten sam telefon dla dwóch różnych osób zakładających konto?

    OdpowiedzUsuń
  22. Wypełniłem wniosek o 22:20 - przelew autoryzacyjny z mbanku. Po 15 minutach otrzymałem emaila że konto załozone i weryfikują moje dane.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czyli otwierając konto zwykłe na siebie i potem otwierając walutowe bonus jest tylko jeden? Czy też zakładając od razu konto walutowe mogę otrzymać bon? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy zwykłe konto osobiste (Nest Konto) prowadzone w PLN. Bon jest jeden. Za konto walutowe bonusu nie będzie.

      Usuń
  24. Co za pech. Wybrałem przelewem i już się logowałem, ale wyskoczyło, że muszę zmienić hasło w BZ WBK i musiałem się jeszcze raz zalogować do bankowości i zmienić obowiązkowo hasło (ponoć raz na rok) i poszedł wniosek bez mojego przelewu. Infolinia nie działa. Ponownie wypełniłem na te same dane wniosek i poszedł przelew już. Dadzą premie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dadzą bo warunki jednak spełnione. Ewentualnie bądź gotów na reklamację.

      Usuń
  25. Pytanie czy warunek zalogowania się do bankowości elektronicznej spełnia logowanie do bankowości mobilnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, że do internetowej i lepiej tak zrobić.

      Usuń
  26. Czyli można nie zamawiać karty, dostać bon do rossmana i potem zamówić kartę walutową która jest darmowa w użytkowaniu, dobrze rozumiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy konto walutowe z kartą walutową będzie darmowe, można o nie zawnioskować od razu przy zakładaniu konta złotówkowego, dającego bon

      Usuń
    2. Konto walutowe jest darmowe. Ale jeśli już do konta w PLN jest zamówiona karta to wtedy za te kartę walutową pobierają jednorazową opłatę za wydanie.
      Jeśli konto w PLN założysz bez karty, a do walutowego zamówisz kartę to będzie ta karta za darmo.

      Usuń
  27. Jak zalogować się do bankowości internetowej? Nik mam, ale hasła nie, smsem przyszło tylko hasło do teleserwisu... Próbowałam dzwonić na infolinię, ale nie mogę znaleźć w tych umowach numeru identyfikacyjnego klienta...
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź maile. jedno przychodzi smsem, a drugie mailem

      Usuń
    2. Niestety nie ma, w meilu napisali że to jednorazowe hasło sms, więc powinno przyjść SMSem raczej. Dodzwoniłam się na infolinię, Pani powiedziała że przyjdzie w poniedziałek, mimo że hasło do bankowości mobilnej przyszło normalnie. ZObaczymy.

      Usuń
    3. Numer identyfikacyjny klienta to ten NIK który masz.

      Usuń
    4. Dzwoń na infolinię i powiedz, że uległ uszkodzeniu telefon, na który przychodziły SMSy. A mail gdzieś się zawieruszył. Nalegaj, by podali dane do logowania. Nie mają wyjścia. Po zidentyfikowaniu klienta muszą je podać. Przerabiałem podobny temat z ID logowania (patrz wpis wyżej). Jak będziesz grzecznie się pytał, będziesz miał pod górkę. A (zgodnie z przysługującymi prawami!) będziesz się domagał należnych racji, to powinieneś je otrzymać.

      Usuń
  28. To konto warto trzymać za natychmiastowe za 1 zl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko Idea Bank ma 2 darmowe przelewy natychmiastowe w miesiącu. Nest po 1 zł a reszt banków przywala opłatę po 5 zł.

      Usuń
    2. W Aliorze - dawne konto po Meritum - natychmiastowe są za darmo.

      Usuń
  29. Czy jak zamknę konto to zgody marketingowe zostaną automatycznie anulowane, czy muszę je wcześniej wycofać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze korzystam z wypowiedzenia przygotowanego przez Złotówę. Tam jest też zapis o wycofaniu zgód. Nigdy do mnie nie dzwonili z banków w którym konta zamknąłem.

      Usuń
    2. Powinni dane usunąć, ale z drugiej strony: ja chyba nie zamknę po 14 dniach rachunku, ew. cofnę zgodę na informacje marketingowe. Tyle że nawet jakbym nie cofnął, to co takiego? Raz ktoś zadzwoni i od tej pory blokuję numer na smartfonie (nawet nie słysze, że ponownie dzwoni). Tak samo można zrobić z sms-ami czy emailami (do smsów polecam Textra, do emaili np. profimail). Czasem mam wrażenie, że te różne akcje i kampanie smsowe opłacają ludzie starej daty, którzy nie czaja nowych technologii, bo nieraz słyszałem jak stary kolo się podniecał: "najlepiej trafić smsem do młodych, bo oni smsa przeczytają, a emaila mogą skasować". No ale że smsa można zablokowac to orzechowy dziadek się nie domyślił. Tak więc żywot tych firewmek od kampanii mark. w necie jest policzony, łapią teraz co popadnie, póki biznes prowadzą jeszcze z orzechowymi dziadkami.

      Usuń
  30. A ja zastanawiam się, na czym ten bank zarabia tworząc konto z promocją 100 zł za nic.
    Chyba że na przetwarzaniu i handlowaniu dokładnymi danymi osobowymi osób wypełniających wniosek. Pierwszy raz spotykam się, że bank kładzie, aż taki nacisk na wyrażenie zgód marketingowych - cytat "Pamiętaj! Aby spełnić warunki przystąpienia do promocji, konieczne jest zaznaczenie zgód marketingowych podczas składania wniosku o NEST Konto."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej, że piszą "pamiętaj!" niż potem uznawać, że warunki nie spełnione.
      Z bankobraniem raczkuję ale kojarzę taki wymóg zgody też z promocji BZWBK.

      Usuń
    2. Tak, bank zarabia na naszych danych - przeznaczył na to pulę 100 tys zł. Teraz pytanie, bo że tę bazę sprzeda dalej to pewnik, czy po 14 dniach likwidując konto można zarządać usunięcia danych u nich jak i tam gdzie te dane sprzedali? Jak to się ma do GIODO ?

      Usuń
    3. Tak, bank sprzeda dane 1000 klientów, jasne! A orientujesz się ile one kosztują?? Podpowiem Ci: 0,50-4 zł za głowę. Czyli bank wyda 100 tys. zł by zarobić max. 4 tys. Otóż nie, podstawową działalnością banku jest zarabianie na bankowości a nie na sprzedaży danych która jest w pewnym zakresie jest niemożliwa. Bank jak mało kto ma pełno kontrolerów nad sobą: KNF, UOKiK, GIODO i jemu się to nie opłaca by ryzykować reputacją.

      Usuń
  31. Zakladalem 2 konta i 2 przelewy z bzwbk jedno konto zalozylo sie drugie caly czas w weryfikacji pomimo ze przelew doszedl. Z czego tomoze wynikac i czy czekac az w poniedzialek recznie to zatwierdza czy jak? Czy samo zlozenie wniosku zarezerwowalo mi pule do nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakladalem 2 konta i 2 przelewy z bzwbk jedno konto zalozylo sie drugie caly czas w weryfikacji pomimo ze przelew doszedl. Z czego tomoze wynikac i czy czekac az w poniedzialek recznie to zatwierdza czy jak? Czy samo zlozenie wniosku zarezerwowalo mi pule do nagrody?

    OdpowiedzUsuń
  33. rodzinnie złożyliśmy wczoraj 4 wnioski
    1. z wbk - stoi w miejscu
    2. z wbk - stoi w miejscu, dzwoniłam na info pani powiedziała, że weryfikacja nie przeszła bo dane na wniosku nie zgadzają się z bankowymi i mam wybór, odrzuca wniosek i składam go jeszcze raz, co uczyniłam i wysłałam 1 zł z Pekao, ale niestety dalej to samo :(. Miałam jeszcze wybór zmiany weryfikacji na kuriera. teraz żałuję ze tak nie zrobiłam.
    3. z Pekao wszystko poszło w 5 minut, czyli weryfikacja ok, dostałam umowę, Nik, ale ....nie doszedł sms - przyjdzie w poniedziałek.
    4 z getin - wszystko poszło jak należy.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Niestety przelew z mBanku nie przeszedł. Okazuje się, że dane na 100% podawałem ok, ale podobno jeśli konto (tutaj: w mBanku) było zakładane przez internet, to weryfikacja w nestbanku się sypie. Więc przechodzą tylko przelewy z kont, które były zakładane w placówkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo przez kuriera. Ewentualnie przelewem ale później w oddziale zweryfikowane.

      Usuń
    2. No ale przecież ja konto w mBanku zakładałem przez kuriera - chyba ciężko to zrobic inaczej - nawet jak bym to robił poprzez przelew, to kurier chyba i tak przyjeżdża z umową? W każdym razie mój przelew został odrzucony. Dane na 100% były ok, ale w nestBanku mają dane od Bluemedia, który pośredniczy w przekazywaniu danych i podobno prawie 90% przelewów mbankowych jest odrzucanych, system nie pokazuje wielu danych. Nie można za to winić NetsBank - po prostu nie wycofujcie wniosku tylko poproście o zmianę na KURIERA i po sprawie. Liczy się DATA ZŁOŻENIA wniosku.

      Usuń
  35. po czym poznać, że załapałam się na bon do rossmanna? po otwarciu konta nic nie dostałam - żadnego info o przyznaniu bonu.

    i jeszcze jedno pytanie: czy takie indywidualne konto może otworzyć osoba z przelewem z konta wspólnego współmałżonków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Póki co wniosek objęty promocją jest dostępny więc się załapałaś. Pozostaje spełnienie warunków (należy się zalogować i nie odstąpić od umowy w ciągu 14 dni) i od tego momentu w ciągu 14 dni roboczych otrzymasz bon.

      2) Przelew należy wykonać ze swego konta indywidualnego (w przypadku kont wspólnych bardzo często dane pojawiające się przy przelewie zawierają też dane współwłaściela, a to wtedy powoduje odrzucenie przy weryfikacji zgodności danych).

      Usuń
    2. wczoraj mama zakładała z konta wspólnego ze mną i poszło wszystko ok, a dziś ja i już mnie odrzucili :(

      Usuń
    3. No może przy przelewie pojawiły się dane Twej mamy i tak wyszło. Czasem przy kontach wspólnych tak bywa. Kiedyś już gdzieś się tu na blogu rozpisywałem jakie hocki klocki mogą być przy kontach wspólnych.

      Usuń
  36. U mnie przelew z mBanku, po paru minutach Nik i sms. Łącznie wystarczył kwadrans do otwarcia konta. Wcześniej mąż przelewał z TMUB i zajęło to 2 dni do aktywacji konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziwne, tym bardziej że rozmawiałem z konsultantem i niemożliwością było że podałem złe dane (mając otwartą sesję mbankową z danymi w drugim oknie) - pewnie Twoje konto mBankowe zakładane w placówce ?

      Usuń
    2. Konto mBanku jak i oczywiste w TMUB zakładane na pewno w necie. Sama byłam zaskoczona spodziewając się aktywacji w poniedziałek.

      Usuń
    3. nie wiem czy tu to pytanie ale nie mam gdzie,
      czy przelew na telefon mogę wysłać tylko do tego samego banku, np z WBK do WBK,
      czy między innymi też to działa np. z Inteligo do WBK?

      Usuń
    4. działa między bankami, ale odbiorca musi mieć aktywne odbieranie przelewów blik

      Usuń
  37. Wczytując się w regulamin można wywnioskować, że voucher otrzyma pierwsze 1000 osób, które SPEŁNIĄ warunki promocji. To, że strona promocyjna jest dostępna to jedno. Może się okazać, że już wczoraj te 1000 osób (albo nawet mniej, wg widzimisie organizatora) "przejęło" wszystkie vouchery, a strona jeszcze jest otwarta i zamknie ją organizator np. dopiero w poniedziałek. Kolejne osoby będą myśleć, że biorą udział w prmocji. A po jakimś czasie dowiedzą się, że niestety wypadły z tej puli promocyjnej. Dlatego ja daję sobie spokój. Mimo że wykonałem prawidłowo przelew w mbanku, został on odrzucony. Nawet jeśli by mi się udało zalogować nie ma w ogóle pewności, że załapałem się do tej puli (swoją drogą organizator nie jest w stanie oficjalnie udowodnić, że rozdał 1000 voucherów).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z informacji jakie otrzymałem wynika, że wszystkie osoby które złożą wniosek i spełnią warunki otrzymają voucher (info z dziś, z późnego popołudnia). Pozostaje więc w to wierzy, mając poparcie w doświadczeniu z poprzednich edycji - pod marką Bank Smart - gdy w promocjach z voucherem do PizzaPortal czy z powerbankiem pule nagród też były limitowane (a było ich jeszcze mniej) i nikt nie zgłaszał sytuacji, w której złożyłby wniosek promocyjny, a jednak miałby się nie załapać.

      Usuń
    2. Ok, ale ja złożyłem wniosek - przelew się nie udał, mam czekać kilka dni na kuriera bo obowiązuje data złożenia wniosku??? W regulaminie jest tylko słowo klucz: OSOBY KTÓRE SPEŁNIĄ WARUNKI... spełnienie może oznaczać, że trzeba być w tej puli pierwszych 1000 osób, a tego nikt nie jest w stanie udowodnić. Rozumiesz?

      Usuń
    3. Taki jest zapis, zgadza się. Ale mam też informacje, że każdy kto zdąży złożyć wniosek i spełni warunki otrzyma nagrodę. Tu bazuję na tym oraz jeszcze raz na doświadczeniach z poprzednich edycji (zapisy były takie same). I teraz już dodam od siebie: w promocji mamy 1000 nagród. Bank może przyjąć 1000 wniosków i przyjmowanie kolejnych zakończyć. Ale sumarycznie okaże się, że kont założy się mniej, więc dział promocji odpowiedzialny za wynik i pozyskanie 1000 klientów nie osiągnie założonego celu. A bank zapewne zna statystyki ile wniosków kończy się pozytywną finalizacją (czyli otwarciem konto) i przepuści tych wniosków z odpowiednią górką. Jeśli finalnie założy się z tego kont 1002 to dla banku wydanie tych dwóch dodatkowych voucherów kosztem dużym nie będzie, ale niewydanie stratą podwójną: ci dwaj klienci na pewno długo tak nie zostaną, a i opinie o banku pójdzie zła.

      Usuń
    4. Ok, może masz rację, oby tak było, bo jak pisałem niżej - po zwrotce z Bluemedia widać, że JA DANE DO PRZELEWU podałem PRAWIDŁOWE, tylko ich system coś nawalił. Wiec jak mam czekać 5 dni na kuriera mogę poczekać, o ile będzie jak napisałeś, że liczy się data złożenia wniosku (a to był piątek z mojej strony), a dalej warunki na pewno spełnię.

      Usuń
    5. Mr.Złotówa- napisałeś że nikt nie zgłaszał sytuacji w której złożył wniosek a nie otrzymał nagrody. Tak więc ja zgłaszam :) założyłem konto przy promocji z voucherem do pizzaportal i nie otrzymałem tego vouchera. Nie pisałem reklamacji bo stwierdziłem że tylko bodajże 300 miało dostać więc się nie załapałem. Konto i tak zostawiłem skoro mają takie fajne warunki. Myślisz że warto jeszcze pisać reklamację czy już nie ma sensu się w to bawić bo jest za późno

      Usuń
    6. Reklamacje warto złożyć zawsze. Tym bardziej, że niekoniecznie powodem braku nagrody musiał być czas złożenia wniosku. Być może było to co innego? Napisanie reklamacji dużo czasu nie zajmuje (często wystarczą 2-3 zdania), a może się to np. skończyć tak jak w moim przypadku który opisywałem na Facebooku.

      No i w tej promocji od organizatora dostałem info, że bony mają dostać wszyscy którzy warunki spełnią dla wniosków złożonych w promocji. Więc chcą grać fair. A gdyby tak nie było to będziemy to egzekwować.

      Usuń
    7. ale w tamtej promocji nie było chyba żadnych warunków tylko założenie konta i zalogowanie się do bankowości, tak samo jak tutaj. Raczej napewno spełniłem ten warunek :)Napiszę tą reklamację może się uda

      Usuń
    8. Po dwóch telefonach na infolinię otrzymałam wreszcie umowe ramową..wniosek złożony 26.11 z tym że ze względu na jakieś problemy techniczne nie otrzymywałam maila z umową, ponoierwszej interwencji otrzymałam sms-y z hasłem bez umowy, po dzisiejszej interwencji otrzymałam umowę.Musze trochę ponarzekac na pracę konsultantów,pierwsza dziewczyna z którą rozmawiałam nie mogła dojść dlaczego nie otrzymałam umowy, miała oddzwonić tego samego dnia jak sprawę wyjaśni...oczywiście nie oddzwonila.Zastanawiam się teraz czy mimo że wniosek złożony był 26.11 ottrzymam bon,bo na umowie ramowej widnieje data 28.11 czyli dzień w którym po raz pierwszy interweniowałam.

      Usuń
  38. Ludzie!!! Ale się rzuciliście na tę promocję dla stu złotych a ilu z was straci mnóstwo nerwów jak się okaże że jednak nie spełniliście warunków (email przyjdzie do Was za jakiś czas, nawet jak dzisiaj się już zalogowaliście - przed Wami mogło to zrobię te 1000 osób!!!). Ten kto wymyślił tę promocję powinien dostać sporą premię - o Banku zrobiło się głosno, no bo jak to - tak prosta niby do spełnienia promocja ale nikt nie czyta uważnie, że może zostać w każdym momencie przerwana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po co to piszesz? Nie załapałeś się czy co? Nie chcesz sam - daj się bawić innym. Do tego zapominasz że jest 4% na lokacie. Skoro nie potrzebujesz nawet tego to zacznij czytać instrukcje obsługi, może to będzie dla ciebie bardziej emocjonujące. Pozdrawiam.

      Usuń
  39. I wiadomo, czemu przelew się nie udał. Dostałem zwrot przelewu z Bluemedia i teraz najlepsze: w polu ODBIORCA jest dokładnie cały mój adres... imię, nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto.. a niżej w polu ADRES ODBIORCY jest NULL NULL. Pole MIEJSCOWOSC jest puste!!!! I teraz pytanie, czyja to wina? Bo ja dane wpisywałem poprawnie na formularzu i zgadzają się z danymi w bankowości mBanku. Tego się nie spodziewałem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś miałem przygodę gdy robiąc przelew z Idea Banku miałem dane ze znakami zapytania w miejscu polskich znaków: ?LIWI?SNKI. Odrzucili mi przelew z powodu niezgodności danych w tym banku gdzie chciałem konto założyć. Więc może u Ciebie też jakiś błąd w tym stylu. Ostatecznie złożyłem wtedy drugi wniosek z przelewem ale z innego banku.

      Usuń
    2. Konto zakładałem wczoraj rano ok. 8. Przelewem z TMUB. Przyszedł mail z potwierdzeniem złożenia wniosku a przelew wrócił z dopiskiem NULL NULL. Dziś jednak o g. 14. dostałem SMS z hasłem i mail z umową. Konto otwarte.

      Usuń
    3. To NULL NULL nie jest niczym dobrym. A co to znaczy TMUB ?

      Usuń
    4. T-Mobile Usługi Bankowe (TMUB)

      Usuń
    5. Najprawdopodobniej wygląda to tak że jak się dane idealnie zgadzają to konto zakłada się z automatu i niektórym zajmuje to kilka-kilkanaście minut. Tak wyszło z kontem mej mamy. Ja złożyłem wniosek w tym samym czasie co ona ale konto otwarte zostało po 30 godzinach. W przelewie zwrotnym miałem jednak taką sytuację że w polu nadawcy było imię, nazwisko i adres z zapisem: Gorzów Wielko polski a w polu adres NULL NULL. Więc automat pewnie to odrzucił ale później sprawdzili że jednak dane się zgadzają a błąd jest raczej techniczny.

      Usuń
  40. Zabrakło niewiele. Ale się nie załapałem.

    OdpowiedzUsuń
  41. Skąd macie informacje, że jest koniec promocji, dedykowany link działą i nie ma tam informacji o zakończeniu...

    OdpowiedzUsuń
  42. Widze ze tu jest niezly nieład, tj. z promocja w IdeaBanku - tez polowy kont nie udalo sie zalozyc ze wzgledu na problemy z weryfikacja przelewow. Potem wydzwaniali i glowe zawracali tylko.

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecież macie w regulaminie, że voucher na 100 zł otrzyma jedynie 1000 pierwszych osób.

    OdpowiedzUsuń
  44. Info z innego miejsca: "

    Dostałem potwierdzenie, że wszystkie wnioski złożone do 1 w nocy biorą udział w promocji. Jest ich tyle, że nie ma ryzyka ze ktos nie dostanie. Mozna spokojnie podpisywać umowy przez kuriera.

    Natomiast dzisiaj już jesteśmy po przekroczeniu limitu więc sugeruje czekać na kolejną promocję niż zostać z niczym."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złotówa też to pisał kilka komentarzy wyżej.

      Usuń
  45. Od soboty nie dostałem SMSa z hasłem jednorazowym. Teraz pytanie: czekać az przyjdzie czy dzwonić i dopraszac się? Sytuacja na dwóch kontach taka sama.... :( wszystko sie udalo tylko te smsy nie przyszły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzwonić, do mnie też nie przyszedł w piątek, zadzwoniłam okazalo się, ze coś tam nie zadziałało, napisał pan gdzieś jakiegoś maila i kazał zadzwonić w sb, zadzwoniłam pani powiedziała, że sms przyjdzie w pn. Zobaczymy

      Usuń
    2. I co? sms przyszedł? U mnie sytuacja taka:
      26.11 złożony wbiosek. Teoretycznie załapałem sie do puli bonów do Rossmana. Przelew weryfikacyjny z BZWBK przeszedł. Natychmiast dostałem mailz Umową ramowa i Nr NIK,ale sms-a brak. Pomyślałem ok, sobota pewnie przyjdzie w poniedziałek. Gdy nie przyszedł, 28.11 napisałem maila na kontakt Nest Bank. Ciszea, zero odpowiedzi. 30.11 zadzwoniłem na infolinię. Pan przyjał informację, stwiedził, że wysyła w tej sprawie maila (?) Nadal cisza, więc 02.12 wysłałem reklamację. Póki co, bez odpowiedzi. Ale żeby było ciekawiej 02.11 dostałem PIN do karty. Aby spełnić warunki promocji najpóźniej do 09 grudnia powinienem zalogować sie do systemu, a nie moge tego zrobić nie ze swojej winy. Może podpowiesz Mr Złotówa co z tym fantem zrobić?

      Usuń
    3. Pin do karty raczej dostałeś 02.12. jesli wniosek złożony pod koniec listopada. Jaki 9 grudnia? Masz 90 dni a nie 9 (w sumie pokrętna logika) na zalogowanie się na stronę banku.
      Inne pytanie: dużo złych opinii na temat FM Banku (obecna nazwa: NestBank). Czy powinienem się obawiać, przelewając do tego banku 10 tys. na 3 miesięczną lokatę na powitanie? Ile na tym zarobię, biorąc pod uwagę podatek belki? Lokata sama się "zrywa" po 3 miesiącach ?

      Usuń
    4. O każdym banku możesz znaleźć negatywne opinie. Gwarantuję Ci to :) Nie masz się czego obawiać bo jest BFG. Od 10 tys. będzie 81 zł netto. Co do odnawialności to sam możesz zaznaczyć we wniosku przy otwieraniu lokaty.

      Usuń
    5. Anonimowy z 4 grudnia 17:35, po kolejnym telefonie do BOK udało się! Sms jest! Logowanie zaliczone. Czyli czekam teraz spokojnie na bon. Pozdrawiam Mr. Złotówę i Bankobiorców.

      Usuń
  46. A ja złożyłam wniosek wczoraj późnym wieczorem i dostalam jedynie maila o treści"Dziękujemy za złożenie wniosku i wykonanie przelewu autoryzacyjnego.

    Oczekujemy na przekazanie danych z Twojego przelewu od operatora e-płatności. W następnej wiadomości potwierdzimy otrzymanie danych i przekazanie Twojego wniosku do realizacji."Od tej pory cisza.To trochę dziwne, zwłaszcza że gro wnioskodawców napisało, że po 15 minutach już mogli zalogować się do swojego konta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałaś wcześniejsze komentarze? Nie tylko Ty tak masz. Ja musiałem zadzwonić by dowiedzieć się ze 90% w tym mój przelewów z mbanku było odrzucanych. Też wyjasniło się dlaczego (komentarz wyżej z wczoraj). Pozostaje zamienić na kuriera. Najważniejsze że zdąrzyłaś złożyć wniosek.

      Usuń
  47. Bardzo lubię ten blog, korzystam z niego głównie dla lokat, ale jakoś ciągle pozostaje dla mnie abstrakcją, że można założyć konto w banku tylko dla karty podarunkowej do jakiegoś sklepu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym polega ta zabawa....ale 4% na lokacie to mało?

      Usuń
    2. Przy dzisiejszych realiach to sporo. Ale jaki to ma związek?

      Usuń
  48. Konto założyli z automatu ci których dane wiarygodne były wcześniej w starym banku np; mieli lokaty .

    OdpowiedzUsuń
  49. Czyli jeżeli złożyłam wniosek z mbanku i dostałam maila, że dziękują za złożenie wniosku, ale zrobiłam przelew za 1zł, który wrócił do mnie 26.11 to znaczy, że nie mam co czekać na NIK? A jak mam teraz zamówić kuriera? Jak już wniosku drugi raz nie złożę, bo nie ma już kart podarunkowych. Co robić ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwrócony przelew nie oznacza, że konto nie zostanie otwarte. Chyba, że Ci napisali maila, że odrzucili wniosek. Jeśli długo konto się nie założyło to może oznaczać np. drobne różnice przy których trafia to do weryfikacji pracownika. Jeśli jutro się nic nie wydarzy to zadzwoń dowiedzieć się co tam się dzieje z Twoim wnioskiem.

      Usuń
    2. Dzwonisz do nich i prosisz o zmianę na kuriera. Miałem tak samo. Poza tym sprawdź, co masz na zwrotce. Założę się, że w polu odbiorca jest cały Twój adres z danymi, a poniżej albo puste pola albo przy ulicy znaki NULL NULL. To świadczyć może o jakichś błędach w systemie bluemedii albo u samego nestbanku. A na infolinii nic więcej na to nie poradzą.

      Usuń
    3. Dziś Pani z banku sama dzwoniła informując o niezgodności danych z przelewem, ale od razu zaproponowała opcję z kurierem (InPostu) więc chyba bezstresowo się obędzie.

      Usuń
    4. Komu odrzucono przelew niech dzwoni na infolinię by zamienić formę zawarcia umowy na kuriera. To jedyna szansa bo nowego wniosku już z kurierem ale nadal w promocji złożyć się nie da.

      Usuń
  50. Ten blog chyba powinien się nazywać TESTObranie:) Niestety, ale o tym co wyczynia Nestbank (jego obsługa) od tygodnia raczej nie pozostawię u nich konta.
    Mam porównanie do takiego Millenium i obsługa w Nestbanku jest tak niekompetentna że szok. Na dwa emaile wysłane 5 dni temu nadal nie odpisali (w Millenium mam odpowiedź w ciągu kilkudzisięciu minut). Od piątku walczę o możliwość założenia konta. Najpierw proponują autoryzację poprzez przelew, a potem sami przyznają, że ponad 80% tego typu przelewów nie przeszło.Wrócił do mnie przelew z mBanku i okazuje się, że wszystkie dane wpisałem identyczne jak te, które posiadam w mBanku. Więc pierwszy fakap. Drugi to okłamywanie, jawne kłamanie przez infolinie (wszystkie rozmowy mam nagrywane jakby co). Od poniedziałku pytam co z kurierem: za każdym razem słyszę, że już przekazane i zaraz będzie do mnie dzwonić. Jest czwartek i co? Dostaję emaila, że moja umowa do podpisania została właśnie przekazana do kuriera i skontaktuje się w ciągu 3 dni!!! Czyli co, minęły już 4 dni + 3 dni - może wyjdzie na to, że umowę dostanę w następny wtorek/środę. Tak więc warunek zalogowania się do bankowości spełnię reasumując za 2 tygodnie? Po takich ceregielach nawet nie mam pewności, że do tej bankowości się zaloguję. Naprawdę wstyd NestBanku. Chciałbym może u was zostać na dłużej, bo kusicie tymi 4% na lokacie 3-mc no ale jak to? Dużo ryzykuję, poza tym też że niedawno byliście smartbankiem. Nie lubię takich podmiotów, które są wchłaniane przez inne, bo to niczemu dobremu nie służy. PS. jeśli na końcu się okaże, że jednak nie biorę udziału w promocji no to....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 4 konta w rodzinie. 3 założone od razu po 5 lub 15 min. Jedno następnego dnia. No ale nikt nie mówi że zawsze jest łatwo, pięknie i różowo. Już kiedyś woziłem się tak z promocją Raiffeisena. Zero kontaktu, niekompetencja pracowników, obsuwy kuriera to tam dopiero są do potęgi. Z promocji korzystam często i w ciągu ostatnich 3 lat to chyba był tylko jeden taki przypadek. Ale powiem Ci tak. Jak promocję zakończysz pozytywnym finałem to satysfakcja będzie jeszcze większa niż z takiej promocji gdzie wszystko poszło gładko.

      Usuń
  51. Pierwsze z 3 kont dopiero dziś udał się aktywować i spelnic warunki tzn zalogowac sie do bankowosci interetowej. Wniosek złożyłem 25.11 poprzez przelew. Ciekawe czy zalapoie sie to konto na promocje. Poki co zadna informacja nie przyłsza zebym spełnił warunki promocji ... O kurierze to chyba bank zapomniał. Piszemy dzis reklamacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma żadnych dodatkowych informacji o spełnieniu czy niespełnieniu warunków. Trzeba czekać na bon.

      Usuń
    2. poczekam, ale tylko regulaminowe 14 dni

      Usuń
    3. 14 dni należy umowy nie wypowiadać i później jest 14 dni roboczych w których prześlą bon.

      Usuń
    4. Właśnie kiedy można spodziewać się otrzymania bonu po spełnieniu warunków,bo jest napisane żeby nie zrezygnować w ciągu 14 dni a potem zalogować się na konto w ciągu 90 dni,czyli?

      Usuń
    5. Wątpię by ktokolwiek zwlekał z logowaniem 90 dni.

      Liczy się spełnienie warunków: umowa, nieodstąpienie przez 14 dni i zalogowanie. Bo spełnieniu ostatniego z nich w ciągu 14 dni roboczych wyślą bon.

      Usuń
  52. Czy ktoś wie jak założyć lokatę powitalną na 4% u mnie w bankowości mobilnej jej nie ma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aplikacji nie instalowałem. Ścieżka w bankowości internetowej: Moje Finanse > Lokaty > Nowa lokata > Wybierz typ lokaty: Nest Lokata Witaj [Oprocentowanie stałe; PLN]

      Usuń
  53. No nareszcie był dziś u mnie kurier. Miał być po 2-3 dniach a był po tygodniu. No ale dobra. To zostaje czekać na bon. Czy będzie jakieś info o jego przyznaniu czy czekać na list?

    OdpowiedzUsuń
  54. Bon przyniesie kurier czy listonosz?

    OdpowiedzUsuń
  55. A dostał ktoś już ten bon ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej to nierealne. Promocja wystartowała 25.11. (w piątek 2 tygodnie temu). Czyli teraz mamy pierwsze osoby, które mogły spełnić wszystkie warunki (zawarcie umowy, zalogowanie i nieodstępowanie od umowy w ciągu 14 dni). Dopiero odtąd można liczyć 14 dni roboczych, które organizator ma na wysyłkę bonów.

      Usuń
  56. u mnie tak, wniosek składany trzy razy, dwa razy odrzucony przelew autoryzacyjny, za trzecim wybrałam kuriera, było to 26 listopada, kurier dotarł 8 grudnia, dziś dotarł sms z hasłami, nam nadzieję, że doczekam się nagrody :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawe czy się wyrobią z przesłaniem bonów przed świętami. Byłoby miło.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak ktoś dostanie bon to dajcie znać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czekam cały czas ale na razie nic nie dostałam....

      Usuń
  59. Ja tez obecnie oczekuje karty. Wygląda mi na to, że od momentu założenia konta czyli konkretnie między 25 a 27 listopada (nie biorę pod uwagę tych co poprzez kuriera) 14 dni jest na odstąpienie od umowy zawartej na odległość (takie mamy prawo) to jest jeden warunek który spełnia się gdzieś około 10 grudnia i jeśli w tym czasie się zalogowalem to spełniłem warunki i jest 14 dni roboczych na wysyłkę czyli ok 3 tygodni. Wychodzi koniec roku jako termin wysłania. Jeśli gdzieś się mylę to proszę poprawić. A jeśli ok to trzeba czekac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to dokładnie wychodzi. Przy czym mam informację, że część bonów została już wysłana. Z komentarzy poniżej wynika, że ktoś już nawet bon dostał.

      Usuń
  60. Spokojnie, ludzie kochani, mają jeszcze czas.

    OdpowiedzUsuń
  61. Dziś dostałem bon! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moge zapytac jak wygladala przesylka? Czy to normalnie karta w kopercie czy moze w jakims kartoniku? Mialam ostatnio dziwna sytuacje z poczta polska i chcialabym sie upewnic.

      Usuń
  62. Bon przyszedł zwykłym listem czy poleconym?

    OdpowiedzUsuń
  63. Kiedy miał Pan zweryfikowane konto ?

    OdpowiedzUsuń
  64. Było awizo. Przed chwilą odebrałam na poczcie. Jest bon! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pobowie pytanie czy byl to zwykly list polecony w kopercie czy cos grubszego?

      Usuń
    2. Zwykły list polecony w większej kopercie bo karta zapakowana w kartonik rossmana. U mnie był listonosz i dostarczył kupon żonie, ja dalej czekam na swój.

      Usuń
  65. I do mnie zawitał dziś listonosz! Fajna promocja. No i lokata 4% też cieszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Nest Rodzinne Oszczędności i Konto Oszczędnościowe na 2,25 % też fajne :-)

      Usuń
  66. Do mnie dziś przyszedł mail że wypełniłem warunki i że mam uzbroić się w cierpliwość bo robią wszystko aby każdy dostał jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  67. "Witaj,
    Pragniemy Cię poinformować, że spełniłeś/aś wszystkie warunki w promocji NEST Konto Prezent Na Święta i otrzymasz kartę podarunkową do sieci sklepów Rossman o wartości 100 zł.

    Informujemy, że paczki są systematycznie pakowane i wysyłane do wszystkich uczestników promocji, wielu już otrzymało prezent.

    W okresie przedświątecznym dokładamy wszelkich starań, aby paczka dotarła do Ciebie jak najszybciej, dlatego prosimy o wyrozumiałość.


    Dziękujemy za zaufanie i życzymy udanych zakupów!

    Z poważaniem,
    Nest Bank"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też dostałem maila. Miło że poinformowali.

      Usuń
  68. A ten bon trzeba w całości zrealizować czy można w częściach ? Też otrzymałem poleconym

    OdpowiedzUsuń
  69. I u mnie dziś dotarł bon. Fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  70. My rodzinnie czekamy na 5, dziś doszły pierwsze 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja nie dostałem ani bonu ani maila i uwaga hit (!) - konsultant mnie poinformował, że bony zostały przyznane losowo, a nie wszystkim xD Poszła reklamacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kto złożył wniosek w promocji i spełnił warunki ma dostać bon. Na chwilę obecną jest tak, że część osób już bony dostała, a część jeszcze nie (i w tym kontekście możemy mówić o losowości), co jednak nie zmienia faktu, że w tej promocji bon jest nagrodą gwarantowaną, a nie nagrodą zależącą od szczęścia w losowaniu.

      Usuń
  72. Maila dostałem 23.12.2016. Wczoraj, tj. 28.12.2016 przyszedł bon. List nadany 19.12.2016. Sprawnie dosyć:) Dzięki Złotówka;)

    OdpowiedzUsuń
  73. U mnie bonu jeszcze nie ma 😟

    OdpowiedzUsuń
  74. Do mnie dziś dopiero dotarł bon.

    OdpowiedzUsuń
  75. Email potwierdzający spełnienie warunków otrzymałem 23.12. Niestety do dziś nie otrzymałem bonu czy należy się już martwić? Co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś przyszedł list, ale u żony jeszcze nie. Czekamy do końca tygodnia, a jak nic nie będzie to reklamacja poleci.

      Usuń
    2. tez jeszcze nie mam a email był 23,12

      Usuń
    3. Do mnie też jeszcze nie dotarł list, a moja mama nie dostała nawet tego maila z 23.12

      Usuń
    4. U mnie też nie ma ani u męża 🤐a miało być 30 dni od potwierdzenia danych i aktualizacji konta wrrr.

      Usuń
    5. jednak jest , dziś przyszło. data nadania 30,12. plaska koperta bez zwrotki ,polecony list

      Usuń
    6. do mnie niestety jeszcze nie :(

      Usuń
  76. wujekDobraRada3 stycznia 2017 23:25

    Wniosek o konto złożony 26 listopada, lokata założona 28 listopada, brak maila o spełnieniu warunków promocji. Pisać reklamację?

    OdpowiedzUsuń
  77. Mnie już przyszło, a majlu nie było ... dziwne :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Czy wypłaty gotówki w innych sklepach niż Żabka i Freshmarket też są za friko?

    OdpowiedzUsuń
  79. U mnie przyszedł mail przed świętami, bonu jeszcze nie ma. Poczekam jeszcze do końca przyszłego tygodnia i zacznę od kontaktu z bankiem potem reklamacja może

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo mail 23.12 do dziś nic nie przyszło

      Usuń
    2. Witam
      Gwoli ścisłości jest to karta podarunkowa Rossmana, a nie bon, więc nie trzeba wszystkiego wydać od razu jeżeli się nie chce. Przesyłka dociera listem poleconym, mail był przed Świetami. Można zamknać konto ;)

      Usuń
    3. Wczoraj pisałem, że nie ma, dzisiaj jest. Fakt jest taki - data nadania 27.12 a doręczenie 5.01 - trochę poczta też winna za zwłokę. A przesyłka jest faktycznie polecona (ale nie priorytetowa). Pozdrawiam

      Usuń
  80. Dziś dotarła do mnie nagroda ☺ super! No i jeszcze wpadną odsetki z lokaty.

    OdpowiedzUsuń
  81. czyli czytam , że dalej jeszcze bonów nie mamy :(
    no to czekamy dalej

    OdpowiedzUsuń
  82. Do mnie list z kartą prezentową dotarł dziś.

    OdpowiedzUsuń
  83. Dostałam dzisiaj list polecony (nie priorytet) z kartką podarunkową. Zaznaczę tylko, że nadany był 22.12.2016, więc to ewidentnie wina Poczty, a nie Banku NEST.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...