Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: "Bądź z BLIKIEM 12 zawodnikiem" - bonus 20 zł dla obecnych klientów BZ WBK

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

11.06.2016

"Bądź z BLIKIEM 12 zawodnikiem" - bonus 20 zł dla obecnych klientów BZ WBK

Wystartowała kolejna już w tym roku promocja BZ WBK, w której można zyskać dzięki płaceniu BLIKiem.


Bądź z BLIKIEM 12 zawodnikiem
Promocja skierowana jest do klientów Banku Zachodniego WBK posiadających konto osobiste. Warunki są całkiem proste: wystarczy wykonać trzy płatności BLIKiem, jedną wypłatę w bankomacie oraz jeden przelew na telefon. I to wszystko. Dostaniesz 20 zł. Trzeba się tylko załapać do grona pierwszych 2 500 osób, które spełnią warunki promocji.

Czytelnikom bloga będącym jednocześnie klientami BZ WBK promocje z BLIKiem są już znane. Dotąd bank zaproponował akcję "20 zł nagrody za Płatności BLIK w BZWBK24" oraz  "Zostań mistrzem BLIKA". W pierwszej z nich należało wykonać trzy płatności BLIKiem. W drugiej doszedł warunek wypłaty gotówki w bankomacie. Teraz mamy jeszcze jeden wymóg.

Aby zdobyć 20 zł w aktualnej akcji "Bądź z BLIKIEM 12 zawodnikiem" należy:
  • posiadać konto złotówkowe w BZ WBK 
  • w okresie od 10.06 do 10.07.2016 r.:
    • wykonać min. 3 płatności BLIK na łączną kwotę co najmniej 30 zł 
    • wykonać co najmniej jedną wypłatę BLIK
    • wykonać minimum jeden przelew na telefon
W regulaminie promocji znajdziemy przydatne definicje dla osób chcących spełnić poszczególne zadania promocji:
"Płatność BLIK - Transakcja BLIK wykonywana w Terminalu POS lub na stronie internetowej umożliwiającej wykonywanie płatności przy wykorzystaniu systemu BLIK. 
Wypłata BLIK - Transakcja BLIK polegająca na wypłacie środków pieniężnych w bankomacie obsługującym Transakcje Blik wykonywana bez użycia karty płatniczej.
Przelew na telefon BZWBK – Przelew wykonywany na podstawie dyspozycji, składanej w usłudze BZWBK24 mobile wersja aplikacyjna, polegający na przekazaniu środków pieniężnych na Konto osobiste innego Klienta zarejestrowanego w Bazie powiązań BZWBK. 
Przelew na telefon BLIK - Przelew wykonywany na podstawie dyspozycji, składanej w usłudze BZWBK24 mobile wersja aplikacyjna, polegający na przekazaniu środków pieniężnych na konto Odbiorcy zarejestrowanego w Bazie powiązań BLIK" 
Suma środków przeznaczonych na nagrody w promocji wynosi 50 000 zł co oznacza, że na zwroty załapie się pierwsze 2 500 osób, które spełnią warunki akcji. Weryfikacja spełnienia warunków promocji nastąpi do 25.07., a wypłata najpóźniej do 10.08.2016 r.

Jeśli posiadasz więcej niż jedno konto w BZ WBK to i tak możesz liczyć tylko na jedną nagrodę:
"W przypadku Uczestnika, który posiada więcej niż jedno Konto, Nagroda zostanie wypłacona tylko na Konto, z którego wykonana była pierwsza płatność spełniająca warunki Promocji"
Jeśli dotąd nie było Ci dane korzystać z systemu płatności mobilnych BLIK, przeczytaj o zasadach, zaletach i wadach tej formy płacenia za zakupy. Tam też w części z podtytułem "Przelewy na numer telefonu BLIK" piszę o ogólnych zasadach korzystania z przelewów BLIK.

Instrukcja wykonania przelewu na telefon (zgodnie ze wskazówkami ze strony internetowej BZ WBK):
"1. Zanim wyślesz swój pierwszy przelew na telefon, zarejestruj się w bazie BLIK. Uruchom aplikację BZWBK24 mobile i wybierz kafel BLIK.
2. Wybierz „PRZELEW NA TELEFON”.
3. Zaloguj się do bankowości mobilnej.
4. Wpisz numer telefonu odbiorcy przelewu lub wybierz numer zapisany w kontaktach poprzez naciśnięcie "plusa" lub ikony „ludzika” (w zależności od systemu).
5. Wprowadź kwotę oraz tytuł przelewu
6. Potwierdź przelew naciskając „Dalej”.
7. Potwierdź naciskając „OK”.
8. Otrzymasz informację o potwierdzeniu transakcji. Możesz dodatkowo powiadomić odbiorcę o wykonanym przelewie. W tym celu wybierz „WYŚLIJ POWIADOMIENIE”. Następnie wybierz „ZAKOŃCZ”."
Terminy rozpoczęcia i zakończenia promocji BZ WBK idealnie pokrywają się z datą startu i meczem finałowym Euro 2016 r. Do kibicowania nawiązuje też nazwa promocji. Ale to nie jedyna propozycja bankowa zahaczająca o temat mistrzostw odbywających się we Francji. Przeczytaj więcej o gorączce Euro, która udzieliła się także niektórym bankom.

Płacenie BLIKiem w powyższej promocji możesz połączyć z trwającą jeszcze do końca czerwca akcją zwrotów za bilety na PolskiBus.com albo z promocją w internetowej księgarni PWN, o której wspomniałem niedawno na Twitterze:

80 komentarzy:

  1. Czekałem na ten wpis,jak widac BZ co miesiąc podnosi poprzeczke o stopień wyżej, a co do przelewów na nr telefonu, to może by dodac w tekscie jakiś link co to jest i jak to robic np czy da sie zrobic z BZ na np nasze konto w innym banku, bo ja i zapewne kilku innych dziadków bedzie niekumatych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przelew na telefony pierwszy raz pojawia się w promocjach więc faktycznie będzie musiało coś na ten temat powstać ;) Na dniach uzupełnię wpis o BLIKu.

      Usuń
    2. Przyda się, by to trochę ogarnąć bo nigdy takiego przelewu jeszcze nie robiłam.

      Usuń
    3. instrukcja jest na wbk ...a tak po krótce trzeba powiazac rachunek z numerem tel i przelac na numer tel zarejestrowanego w wbk rowniez powiazanego z rachunkiem uffff ...

      Usuń
    4. Mojemu kumplowi w czasie płacenia za paliwo na stacji bateria w komórce siadła. Obsługa stacji chciała wzywać policję, bo biedak nie mógł zapłacić!

      Usuń
    5. Podlinkowany w powyższym poście wpis o zasadach korzystania z BLIKa uzupełniłem o informacje dot. przelewów na telefon. Dzisiejszy wpis również zaktualizowałem - jest instrukcja wykonania przelewu BLIK w BZ WBK.

      Usuń
    6. Dzięki Złotówa, bo już normalnie sam nie wiem co robić :)

      Usuń
    7. coś niecoś sie dowiedziałem teraz zagadka mam na telefonie 3 aplikacje 1.> inteligo żony zarejestrowane na numer sim 1(pani dzwoniła i pytała z którym powiązac) 2.>mbank żadnego nr chyba nie podawałem tylko ten co sms przychodzą na niego no i 3.>bz wbk też chyba nic nie podawałem do aplikacji a numer na sms z banku ten sam co w mbanku. udało mi sie póki co na inteligo żony przy okazji zarejestrowałem swoje bz wbk na nr telefonu na który przychodza sms, ciekawe co sie stanie jeśli wogóle sie tak da jeśli mam 2 aplikacje na 1 numer zarejestrowane na które konto dojdą pieniądze

      Usuń
    8. Anonimowy, 12 czerwca 2016 09:05

      Ja mam jeszcze do tego mejle i czasami telefony nawet z Getin ... ile macie komórek w domu?

      Usuń
    9. Z FAQ na stronie mBanku:
      Na jeden numer telefonu może być przypisany tylko jeden numer rachunku. Użytkownik korzystający z dwóch numerów telefonu może przypisać do usługi dwa rachunki, jednak każdy w innym banku.

      Usuń
    10. "Na jeden numer telefonu może być przypisany tylko jeden numer rachunku" - to bardzo niesprawiedliwe!

      Usuń
    11. Na to jaki numer konta jest powiązany w bliku z numerem telefonu wpływa ostania konfiguracja. Nadpisuje dotychczasowe ustawienia.

      Usuń
    12. tylko że mi sie zdaje że jak przelałem te 2 gr na konto żony w inteligo zarejestrowane na karte sim 1 to bz wbk zapytało czy chce rejestrowac swoj nr i powiazac z kontem wpisałem ten na który mam sms z bz wbk(wszystkie konta mają sms hasła na jeden i ten sam numer podany) a potem wszedłem na aplikacje mbank i tam wyskoczyło po zalogowaniu czy chce rejestrowac numer i klikam okej i od razu bez możliwości zmiany przypisuje mi numer do haseł sms klikam dalej wysyłam przelew z bz wbk na nr tel z mbank dla testu i przychodzi czyli mam i bz wbk i mbank na 1 i ten sam numer z tego wychodzi

      Usuń
    13. Kluczowe jest czy przelew przeszedł. Jeśli tak to po sprawie. Nie ma znaczenia na jaki numer czy do jakiego banku.

      Usuń
  2. Jakby co to jeszcze jest promocja na płatność blikiem (obojętnie z jakiego banku) w księgarni PWN. Przy zakupach za minimum 59 zł kwota w koszyku od razu obniża się o 20 zł. Już korzystałem i działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie poświęcałem tej promocji specjalnego wpisu, bo wydaje mi się dość niszowa, ale przedwczoraj ćwierknąłem o niej na Twitterze - wpis uzupełniony. No i świetnie, że poświadczasz jej działanie :)

      Usuń
  3. przelewy na telefon wykonane , teraz bankomat zakupy i 20 pln na koncie

    OdpowiedzUsuń
  4. czy przelew na telefon z wbku na telefon wbku tez moze byc

    OdpowiedzUsuń
  5. Przy pierwszej promocji dostałem 20 zł, przy drugiej jeszcze nie mam wypłaty. Teraz znowu wpadnie 20 zł, więc razem mam 60 zł, czyli BZWBK jest sponsorem mojego internetu i telewizji na 1 miesiąc za darmo (taki mam rachunek w UPC ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze jest promocja z płatnościami zbliżeniowymi telefonem! Kolejne 20 zł :)

      Usuń
    2. Skąd bierzesz forsę na opłaty w pozostałe miesiące?

      Usuń
    3. Anonimowy11 czerwca 2016 18:57, jednak ta promocja jest tylko dla posiadaczy karty kredytowej.

      Usuń
  6. I dowód na to, że te wszystkie narzekania na podwyżki w BZ WBK były niepotrzebne. Kto jest bystry i odrobinę elastyczny to za wszystkie te zmiany nie zapłaci. A bankobiorcy więcej zarobią! Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ci "bankobiorcy" to milionerzy ... do nich cały świat należy!

      Usuń
    2. Pewnie, że milionerzy ... co miesiąc po 20 zeta za blikowanie i szę krenczy :)

      Usuń
  7. muszę komuś wysłać po 2*2 grosze. na telefon mogę dostać jakiś nr tel "polegający na przekazaniu środków pieniężnych na Konto osobiste innego Klienta zarejestrowanego w Bazie powiązań BZWBK"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, nie znam nikogo kto ma w wbk aktywowane przelew na telefon. Czy mogłą bym dostać jakiś numer przeleję z 2 grosze. Mogę odwdzięczyć sie tym samym :)

      Usuń
    2. Podaję nr i odeślę te 2 grosze, co bym też spełniła warunki promocji :) 509057003

      Usuń
  8. Przelew na telefon i przelew blik na telefon to to samo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przelew na telefon" jest wewnętrzny - do klienta BZ WBK. A "Przelew na telefon BLIK" do klienta innego banku z BLIKiem

      Usuń
    2. Nie do końca ... za blikowanie trzeba płacić tak jak za klikanie na tablecie.

      Usuń
    3. Przelewy BLIK są darmowe.

      Usuń
  9. Jak pamietam, to kiedys przelew z aplikacji telefonu na inny numer telefonu byl platny. Jezeli ktos zarejestrowal sie w systemie BZ (teraz rejestracja przy Bliku jest wymagana) a teraz nie jest tak samo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest darmowy. Sprawdzone w TOiP i w praktyce :)

      Usuń
  10. moze jednak ktos wyjasni jak robi sie przelew na telefon , dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałem, że do przelewu trzeba uruchomić najpierw GPS przez apkę ... czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Apka do GPS-u i tak już jest załadowana na komórkę przez Chińczyków!

      Usuń
  12. To świetna rzecz, ale w zasadzie komu przeszkadzają karty do płacenia? Telefon jest raczej chyba do rozmów, no nie? Mnie i tak bateria pada co i rusz tylko od rozmów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety dalej mam problem z przelewem na telefon. Czy odbiorca z mBanku musi być gdzieś zarejestrowany, zapisany? Można do innego banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zarejestrowałem w aplikacji mBanku swój numer i z konta w BZWBK przelew BLIK na mój numer telefonu przeszedł. Ale za drugim razem. Spróbuj więc może jeszcze raz.

      Usuń
    2. Musisz mieć aplikację na androidzie w mbanku bo w windows nie ma opcji, właśnie dodałem na tablecie aplikację do mbanku zarejestrowałem numer i poszło. Fajna sprawa przelew szybszy niż expresowy a była niedziele i różne banki bo z BZWBK do mBanku przelałem.

      Usuń
    3. Podobno ten Adrojd jest najbezpieczniejszy i nie idzie się włamać do komórki :)

      Usuń
    4. Adam, fakt. Ta promocja odkryła przede mną możliwości natychmiastowych przelewów za darmo. Będzie w miejsce TMUB. Szkoda tylko, że jest takie ograniczenie kwotowe. No ale lepsze to niż nic.

      Usuń
    5. Co za cyrk - ludzie inwestują tyle czasu i energii tylko po to, żeby mieć możliwość przelewu pieniędzy w niedzielę ... sam by tego nie wymyślił :)

      Usuń
    6. Jaki czas jaka energia te przelewy na telefon jest prostszy niż zwykły i bardzo szybki, ograniczenia kwotowe widzę w mbanku po 200 zł ale już z bzwbk to 1200 zł poszło bez problemu pewnie i większe kwoty by przeszły.

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie morzna tobie przelać nie jesteś w bazie .kto jest w bazie blik to z chęcią przeleje pare groszy

      Usuń
    2. Ja jestem :) Ale tak publicznie telefon podawać... ;)

      Usuń
  15. Wszystkie warunki spełnione. Nawet z płacenie poszło gładko (Orlen x 2 i jedna płatność w necie).

    OdpowiedzUsuń
  16. Naklejka na drzwiach stacji paliw InterMarche, że można zapłacić BLIKIEM. Okazało się jednak, że nie ma na to szans. "Dostawca terminala dał taką naklejkę a i tak połowa funkcji nam nie działa" - taką mniej więcej informację dostałem. I zapłaciłem kartą. Ale na Orlenie faktycznie zatankowałem bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co by zrobili jak byś wlał paliwo i nie miał karty ani gotówki ?
      Mi kiedyś w mięsnym mięsko zabrali jak nie potrafili obsłużyć bliku a na stacji paliw to co z baku będą spuszczać paliwo :)

      Usuń
  17. Wybieram się na 3 tygodnie do Ustki. Podpowiedzcie gdzie w Ustce, Słupsku poza Orlenem zapłacę blikiem. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś wybierał(a) się pociągiem to na koleo.pl można płacić za bilety :)

      Usuń
    2. Koleo sprawdzone. Super sprawa, bo sporo jeżdżę więc z mBankiem 4% będzie wracać :D

      Usuń
    3. Tak, ale na Koleo.pl nie kupisz biletu na Intercity.

      Usuń
    4. To prawda, aczkolwiek ja w większości korzystam z Przewozów Regionalnych. Dalekobieżnych InterRegio po dziś dzień żałuję. No ale na kolei jest jak jest. Wygrywa droższe a wcale nie lepsze.

      Usuń
  18. Wybieram się autem. Rzadko, ale zdarza mi się podróżować pociągiem. Mr. Złotówo cenne info. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Nagroda 20zl z II edycji przekazane na konto.

    OdpowiedzUsuń
  20. mam pytanko które juz chyba powtarzało sie
    blikiem mozna płacic w media markt , czy w media ekspert ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe czy jeszcze da się załapać czy już te 2500 osób spełniło warunki?

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy mogłabym kogoś prosić o podanie swojego numeru powiązanego z bazą Blik? Chciałabym zrobić przelew :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W Auchan można płacić blikiem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zobaczymy jaką popularnością cieszą się te blikowe promocje. Dopiero dziś wykonałem wszystkie transakcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Już wpłynęła premia. Grubo przed terminem. Brawo Wubek :-) Czekamy na kolejne.

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie zwrotu jeszcze nie ma. A warunki spełnione 10 i 11. czerwca. No nic, czekam cierpliwie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Są dwie dyszki.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z dwóch kont na jednym jest zwrot, na drugim nie. Żeby było zabawniej na tym gdzie jest zwrot warunki spełnione 15.06. A tam gdzie nie ma 12.06.

    OdpowiedzUsuń
  29. U żony był zwrot. U mnie nie, więc reklamacja już napisana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale reklamację? Na co? Na brak wypłaty? Przecież mają czas do 10. sierpnia. Więc kto dostał wcześniej może się cieszyć. Ale kto nie dostał to jeszcze nie ma podstaw do reklamacji.

      Usuń
  30. U mnie zwrotu ciągle nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  31. Coś? Ktoś? Zwroty są?

    OdpowiedzUsuń
  32. Na razie nic nie ma ale pewnie będzie niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. No to czekamy do 10-go.

    OdpowiedzUsuń
  34. "Nagroda w promocji - Platnosci BLIK w BZWBK24" jest zwrot 20 zł.

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie też dzisiaj pojawiły się pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  36. No i elegancko :) Wpłynęło 20 zł. Już po raz trzeci więc się zbiera grosz do grosza.

    OdpowiedzUsuń
  37. U mnie warunki spełnione dopiero na początku lipca i 20 zł też jest.

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...