bankobranie: Zwrot 20% płatności BLIKiem na PolskiBus.com (promocja przedłużona do 30.06.2016 r.)
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

23.02.2016

Zwrot 20% płatności BLIKiem na PolskiBus.com (promocja przedłużona do 30.06.2016 r.)

Ruszyła kolejna akcja mająca na celu popularyzację systemu płatności mobilnych BLIK.

Tym razem promocja skierowana jest dla osób podróżujących z Polskim Busem i Polskim Busem Gold. Płacąc za bilety systemem płatności mobilnych BLIK (dostępnym dla klientów Alior Banku, BZ WBK, ING Banku Śląskiego, mBanku, Millennium i PKO BP) można zaoszczędzić 20%.

Aby skorzystać z promocji "20% z BLIK na PolskiBus.com" należy:
  • w okresie promocji (22.02.-31.03.2016 r. 30.06.2016 - promocja została przedłużona) kupić bilet na www.PolskiBus.com lub www.PolskiBusGold.com
  • za powyższy zakup zapłacić systemem płatności mobilnych BLIK (minimalna kwota transakcji objętej zwrotem wynosi 1 zł)
Każdy klient może skorzystać z promocji wielokrotnie (to plus), ale wysokość wypłacanego za każdym razem zwrotu nie może przekroczyć 15 zł (to minus; realny moneyback przy płatnościach powyżej 75 zł będzie niestety niższy niż 20%). Promocja może być łączona z innymi promocjami oferowanymi na stronach Polskiego Busa.

Zwrot wypłacany będzie w ciągu 14 dni od daty zrealizowania podróży (a nie od daty zakupu!). Nagroda trafi na konto z którego dokonano płatności BLIKiem.

Warto też pamiętać o kilku innych ograniczeniach, które zawiera regulamin (po przedłużeniu: regulamin II edycji):
"Warunkiem otrzymania nagrody jest zakup biletu (...) i niedokonanie jego późniejszego zwrotu. W przypadku zwrotu zakupionego biletu, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do otrzymania nagrody pieniężnej w wysokości 20% kwoty transakcji. Nagroda nie przysługuje również w przypadku zakupu więcej niż jednego biletu w ramach jednej transakcji bezgotówkowej i późniejszego zwrotu tylko niektórych biletów"
Pula środków przewidzianych na zwroty wynosi 200 000 zł. Akcja może się zatem zakończyć wcześniej. Warto więc pospieszyć się z zakupem, zwłaszcza w sytuacji gdy bilety kupowane na przejazdy Polskim Busem czym prędzej nabyte, tym są tańsze.

13 komentarzy:

  1. To może też być płatność IKO? Od razu spełniłbym warunki z "Mam PKO"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. 10 zł które należy wydać w programie poleceń "Mam PKO" musi być zrealizowane w punktach handlowo-usługowych, ale nie w Internecie.

      Usuń
  2. Na siłę promują tego BLIKA wszędzie gdzie się da, a banki jakoś nie chcą się pochwalić jaki % wszystkich transakcji to transakcje BLIK. Czyżby nie było powodu do chwalenia się, więc to ukrywają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, kiedyś banki musiały tak samo zachęcać do płacenia kartami (nawet do dziś to robią). Ale faktem jest, że efektami się nie chwalą, a gdyby nie promocje to chyba tylko jacyś fascynaci czy dziennikarze by to przetestowali i ewentualnie niektórzy w sytuacji podbramkowej do wypłaty w bankomacie. No ale niech się starają - skoro są z tego korzyści to ja jestem za :D

      Usuń
  3. Nie ma czasem podatku do samodzielnego rozliczenia jak z PayU i Allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Nagroda pieniężna wypłacana w ramach Promocji jest zwolniona z podatku dochodowego, za wyjątkiem sytuacji, gdy jest ona otrzymywana przez Uczestnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą"

      Usuń
    2. No BLIK mocno leci z reklamą, no ale jeśli chce być konkurencyjny to musi, a nagrody pieniężne są chyba najbardziej chwytliwe.

      Usuń
  4. Szkoda, że zwrot dopiero po wykorzystaniu biletu. No ale płatność wykonana, zaczekamy.

    OdpowiedzUsuń
  5. od 13. do 24. kwietnia na linii P1 Gdańsk-W-wa jest jeszcze rabat 30%. Wystarczy podać kod promocyjny P1

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak u was ze zwrotami? U mnie minął czas, a zwrotu jak nie było tak nie ma. Poszła reklamacja i czekam.

    OdpowiedzUsuń
  7. no wreszcie się ogarnęli i to bez reklamacji. dziś pojawił się zwrot.

    OdpowiedzUsuń
  8. a gdzie składać reklamacje, pisać maile jak zwrotu nadal nie ma za 2 przejazdy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regulaminie jest, że listem (!). Ale ja im napisałem maila na konkurs@ecard.pl (też w regulaminie ale dotyczy zapytań). Tak się jednak złożyło że zwrot dostałem tego samego dnia więc to raczej nie efekt maila. No ale tak bym radził napisać, bo wysyłanie listu w dodatku najlepiej poleconego to się mija z sensem.

      Usuń