bankobranie: Premia 120 zł za iKontoaktywator w BGŻ BNP Paribas
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

25.01.2016

Premia 120 zł za iKontoaktywator w BGŻ BNP Paribas

Ruszyła nowa promocja, w której można zarobić za otwarcie konta.

Tym razem premię chce wypłacać BGŻ BNP Paribas, który w ostatnich miesiącach za dużo promocji nie serwował. Teraz można zarobić 120 zł, ale należy się pośpieszyć, bo na premię załapie się tylko pierwsze tysiąc osób.

Zasady promocji "Konto plus premia" są dość proste. Aby zarobić należy:
  • wypełnić formularz zgłoszeniowy (należy to zrobić najpóźniej do 10.02.2016 r., ale jednocześnie musisz pamiętać, że pula wniosków dostępnych w promocji jest ograniczona do tysiąca - po osiągnięciu tej liczby informacja o promocji na dedykowanej stronie nie będzie już wyświetlana). Należy przy tym złożyć wymagane oświadczenia (wszystkie trzy pod polami formularza zgłoszeniowego).
  • złożyć wniosek na stronie promocji oraz zawrzeć umowę i otworzyć konto osobiste iKontoaktywator wraz z kartą płatniczą - należy to uczynić najpóźniej do 15.02.2016 r. (pamiętaj by dane podane we wniosku o konto i podczas rejestracji były takie same)
  • w terminie od 1. do 29.02.2016 r. zasilić konto wpływem nie mniejszym niż 1 000 zł (otrzymasz za to premię 60 zł)
  • najpóźniej do 28.02.2016 r. zalogować się na stronie wskazanej przez organizatora celem uzupełnienia danych niezbędnych do wypłaty premii (będzie należało podać m.in. numer rachunku konta otwartego w promocji). Mail z danymi do logowania organizator ma wysłać do 12.02.2016 r.
  • w terminie od 1 do 31.03.2016 r. zasilić konto wpływem nie mniejszym niż 1 000 zł i wykonać płatności kartą na sumę co najmniej 300 zł (za to otrzymasz drugą część premii - kolejne 60 zł)
  • na dzień wypłaty premii posiadać konto i kartę 
O przyznaniu nagród organizator promocji, którym jest firma Ad Astra (już od jakiegoś czasu mająca wyłączność na organizację akcji promocyjnych BGŻ BNP Paribas), powiadomi mailowo w terminie do 4.03. i 7.04.2016 r.. Z kolei wypłata premii nastąpi na konto otwarte w promocji najpóźniej do 16.03. i 19.04.2016 r. 

Zgodnie z regulaminem promocji, udział w akcji mogą wziąć osoby, które:
"1) nie są stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie Umowy ramowej oraz otwarcie Konta Osobistego w ramach Promocji; 
2) nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego w Banku oraz, przed połączeniem BGŻ S.A. i Banku BNP Paribas S.A., nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego zarówno w banku BGŻ S.A. oraz w Banku BNP Paribas S.A."
A więc posiadanie iKonta czy jakiegokolwiek innego konta osobistego w BNP Paribas lub BGŻ (z którym BNP Paribas się połączył) oznacza, że teraz promocja nie jest już dla Ciebie.

iKontoaktywator to rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w BGŻ BNP Paribas. Główne cechy konta:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (przez okres 12 miesięcy - w ramach promocji iKontoaktywator. W standardzie z opłaty wynoszącej 10 zł miesięcznie zwalnia wpływ na konto w kwocie co najmniej 1 000 zł)
  • 0 zł za przelewy złotówkowe zlecane za pomocą bankowości internetowej
  • 0 zł za wypłaty gotówki w bankomatach w Polsce
  • 0 zł za posiadanie kart, jeśli w danym miesiącu/okresie rozliczeniowym wykonasz płatności na sumę min. 300 zł (w przeciwnym wypadku opłata wyniesie 7 zł; z opłaty zwolnieni są posiadacze konta, którzy nie ukończyli 26. roku życia)
Konto w BGŻ BNP Paribas jest kolejnym rachunkiem, który daje oprocentowanie dla środków na nim zgromadzonych. Jest to stawka 4% w skali roku. Promocja oprocentowania obowiązuje jednak wyłącznie klientów, którzy co najmniej od sześciu miesięcy przed otwarciem konta w promocji nie posiadali konta w banku. Stawka promocyjna obowiązuje przez okres 12 miesięcy od otwarcia konta i jest naliczana wyłącznie dla środków zgromadzonych na koncie do wysokości najwyższego pojedynczego wpływu w danym miesiącu, ale nie więcej niż dla 5 000 zł. Środków nie można więc statycznie utrzymywać z miesiąca na miesiąc, ale należy pamiętać o ich comiesięcznym przelewaniu. Należy również wybrać wyciągi w formie elektronicznej, utrzymywać aktywną kartę oraz nie składać sprzeciwu wobec przetwarzania przez bank danych osobowych (szczegóły w regulaminie promocji iKontoaktywator).

Umowę o konto można zawrzeć przelewem weryfikacyjnym z konta posiadanego w innym banku lub podpisując dokumenty, które dostarczy kurier.

266 komentarzy:

  1. Szkoda, że są wyeliminowani wszyscy, którzy kiedykolwiek posiadali konto, nawet w BGŻ bo miałem tam chyba z 8 lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  2. A nie jest tak że na tą chwile nie mogę mieć konta ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pkt 2.:
      "nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego w Banku oraz, przed połączeniem BGŻ S.A. i Banku BNP Paribas S.A., nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego zarówno w banku BGŻ S.A. oraz w Banku BNP Paribas S.A."
      Czas przeszły. Kiedykolwiek.

      Usuń
  3. Pytanie jak są traktowani klienci BGŻ Optima?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna tu działać analogiczna zasada do tej, którą opisuję w komentarzu z 26 stycznia 2016 09:25 nieco niżej. Aby założyć promocyjną Lokatę w BGŻOptima trzeba spełnić warunek nieposiadania rachunku w BGŻOptima (ale posiadanie konta w BGŻ BNP Paribas lub wcześniej w BGŻ lub BNP nie wyklucza z tej możliwości).

      Usuń
    2. Poprawka. Z powyższej promocji wyklucza wcześniejsze posiadanie lub współposiadanie konta osobistego, a w BGŻ Optima można założyć wyłącznie rachunek oszczędnościowy, a nie konto osobiste. Więc jak najbardziej można skorzystać z promocji.

      Usuń
    3. Potwierdzam. Jest tak jak Złotówa pisze w drugim komentarzu. Dzwoniłem przed chwilą na infolinię i mi to tłumaczono. Można więc zakładać.

      Usuń
    4. A jak wygląda sprawa zamknięcia konta lub chociażby samej karty? Proszę o szczegóły.Pewnie są uwarunkowania w tym kierunku.

      Usuń
    5. kartę możesz zastrzec zaraz po wypłacie premii (infolinia lub oddział). Konto też możesz już wtedy zamykać oddział lub list.

      Usuń
  4. Jak się ma założenie tego konta do otwarcia lokaty bezkarnej na 3,2% w BGŻOptima, którą mam zamiar założyć z początkiem lutego. Czy gdybym otworzył teraz to konto iKontoaktywator to będę mógł później bez przeszkód założyć wspomnianą lokatę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie problemu (oczywiście jeśli nic się nie zmieni). Obecnie BGŻOptima traktowany jest jako odrębny oddział. Żeby założyć tam Lokatę Bezkarną trzeba nie posiadać rachunku co najmniej od 12 miesięcy (ale chodzi wyłącznie o rachunek w BGŻOptima; posiadanie konta w BGŻ BNP albo wcześniej w BGŻ lub BNP nie wyklucza z możliwości skorzystania z tej promocyjnej lokaty).

      Usuń
    2. Ale jak się miało kiedyś konto w bgż optima to nie można skorzystać z tej obecnej oferty w bgżparibas.Właśnie ja tak miałem.

      Usuń
    3. No ale przecież w BGŻOptima to nie konto osobiste, a rachunek oszczędnościowy. Więc czemu miałoby to wykluczać?

      Usuń
    4. W bgż optima jest zarówno konto osobiste jak i oszczednosciowe. Po przesłaniu 1zł celem weryfikacji danych,otrzymałem zwrot wraz z odpowiedzią,że wystąpiła niezgodność danych.Na mojego meila,że wypisują bzdury,odpowiedzieli,ze bank ma prawo do negatywnej weryfikacji.Z koniem się nie pokopiesz.Olałem parobasów i ich premię.

      Usuń
    5. Nie ma takiego czegoś jak konto osobiste w BGŻOptima. Jest tylko rachunek oszczędnościowym. Odrzucenie przelewu mogło być spowodowane rozbieżnościami w danych. A nie to czy byłeś/ nie byłeś kiedyś klientem BGŻOptima - bo to nie ma nic wspólnego z promocją.

      Usuń
  5. Czy ktoś się orientuje, jaka firma kurierska dostarcza umowę od BGŻ-PNB? Inpost czy jakaś inna?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy można będzie zamknąć konto? I jak to można zrobić? Czy nie ma opłat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto i kartę musisz mieć do 19.04 czyli do wypłaty premii. Później możesz zamknąć. Nie ma za to opłat. Można w oddziale lub listownie.

      Usuń
  7. Na Groupon.pl premia wynosi 150 zł. Trzeba tylko zainwestować 5 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest od wczoraj i teraz dylemat co tu wybrać ;)

      Usuń
    2. A warunki do uzyskania premii są w obu promocjach takie same?

      Usuń
    3. wybrałem 120, 25 zł to nie jest mega różnica, ale grupon ma 3 progi 50+50+50 a tutaj 2 60+60, z tego co po blogach czytałem to z gruponem wieczne użeranie sie reklamacje i w końcu łaskawie cos skapnie albo nie jak dla mnie grupon tylko dla tych co już byli w BNP BGŻ bo grupon wymaga 6 miesiecy karencji a w/w promocja wymaga całkowicie nowego klienta

      Usuń
    4. W promocji na grouponie jest takie samo wykluczenie. Mogą skorzystać wyłącznie nowi klienci. Kto miał konto w BGŻ lub BNP Paribas kiedykolwiek to nie może. Więc różnicy nie ma żadnej prócz tych 25 zł i że trzeba się więcej nachapać.

      Usuń
  8. witam
    czy te 2 razy po 1tyś muszą cały czas leżeć na koncie czy można je śmiało przelać na inne konto zaraz po zaksięgowaniu w BGŻ
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się sam wpływ. Tego samego dnia możesz go zabrać

      Usuń
  9. BGŻ Optima też się liczy? Kiedyś była fajna promocja za założenia konta, 100 zł można było zgarnąć. A jak z przelewem 1000 zł musi być z wynagrodzenia czy może być z konta w innym banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W BGŻOptima można założyć wyłącznie rachunek oszczędnościowy, a nie konto osobiste. Więc można z promocji skorzystać. Wyklucza wyłącznie bycie wcześniej posiadaczem lub współposiadaczem konta osobistego w BGŻ BNP Paribas/ BGŻ/ BNP Paribas.

      Usuń
  10. Po wypełnieniu wniosku (imię, nazwisko, mail, telefon) trzeba od razu zakładać konto czy można się wstrzymać do 1 lutego, bo w sumie w mailu nie przychodzi żaden link do którego można wrócić w dogodnym momencie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba niestety od razu złożyć wniosek.

      Usuń
  11. opłata za niepelny miesiąc za kartę i konto jest naliczana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero za pełny. I jak już tylko za kartę, bo konto jest darmowe.

      Usuń
  12. A czy jest jakiś sposób na sprawdzenie gdzie obecnie mam założone konta? Wiem pytanie dość dziwne, ale odkąd korzystam z tego blogu bardzo często korzystam z promocji i już trochę się pogubiłam :) Staram się zawsze od razu zamykać dane konto po otrzymaniu premii, ale mogłam zapomnieć o jakimś i nie chce narażać się na dodatkowe koszta. A drugie pytanie czy jak zadzwonię na infolinię np. do BNP Paribas to czy konsultant powiadomi mnie czy byłam kiedyś u nich klientem? Z góry przepraszam za moje dziwne pytania, ale liczę na wyrozumiałość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałem wątpliwość co do konta w BGŻ. Ale spróbowałem sprawdzić, zadzwoniłem na infolinię 22 566 99 99. Po weryfikacji (pesel, imię, nazwisko, adres, nazwisko panieńskie matki i pytaniach czy posiadam lokatę, czy posiadam konto walutowe) dostałem info, że miałem. Więc można sprawdzić na infolinii. W innych bankach też byś musiała tak samo zrobić.

      Usuń
    2. Od 1 lipca 2016 będzie funkcjonować centralna informacja o rachunkach bankowych - coś takiego ma powstać w związku z niedawną nowelizacją prawa bankowego. Każdy bank będzie mógł udzielić zbiorczej informacji o wszystkich rachunkach danej osoby we wszystkich bankach i SKOK-ach, ale niestety może za to pobierać opłatę.

      Usuń
    3. Niestety nie w każdym banku byłym klientom podadzą jakiekolwiek informacje na infolinii. Więc @Anonimowy26 stycznia 2016 10:57 będziesz musiała popytać w bankach albo uporządkować dokumentację. Zależy jak zawierałaś umowy - odszukaj papiery. A jeśli robiłaś to przelewami to na mailu znajdziesz wiadomości z umowami/regulacjami które bank wysyła przy okazji otwierania konta.

      Usuń
    4. jest super sposów nazywa sie zeszty 32 kartkowy! a w nim tabelki i zaznaczanie co już zrobione gdzie trzeba dopełnic formalności itd

      Usuń
    5. Lepszy excel, dzieki niemu jeszcze sie nie pogubilem.

      Usuń
  13. witam
    dzisiał wyslałem wniosek i rozpatrzony został pomyślnie , czy opłata za wydaną kartę będzie naliczana już od lutego ?, jeżeli z aktywacją konta poczekam do lutego to ominę mnie okres opłat za kartę w lutym ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lutym musiałbyś już zrobić transakcje. Jak nie zrobisz to w marcu pobiorą opłatę.

      Usuń
    2. a jeżeli nie aktywuje karty w lutym też mi pobiorą opłatę ?

      Usuń
    3. Zamówisz ją teraz więc luty liczą jako miesiąc w którym będziesz już mieć czas na wyrobienie płatności.

      Usuń
    4. Stefan, opłata za kartę obowiązuje JEDYNIE za "pełne" miesiące, tzn. za te, w których posiadasz kartę przez cały miesiąc.
      PNB Paribas stosuje okres obliczeniowy od 28-go do 27-go następnego miesiąca!

      Usuń
  14. Czy te 120 zł jest gwarantowane dla wszystkich ? Czy jest jakaś lojalka , czy bez problemu po promocji można zamknąć konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premia jest gwarantowana dla tysiąca pierwszych osób, które złożą wniosek o konto. Tak długo jak pula nie będzie wykorzystana, tak długo będzie możliwa rejestracja na stronie promocji.
      Lojalki nie ma. Zaraz po otrzymaniu premii możesz z kontem zrobić co chcesz. Także zamknąć :)

      Usuń
  15. Dziękuję Mr. Złotówa. Złożyłem wniosek o konto, wcześniej otrzymałem maila od no-reply@kontopluspremia.pl z podziękowaniem za rejestrację w promocji, nie pozostaje nic innego jak spełnić warunki regulaminu i cieszyć się premią.

    OdpowiedzUsuń
  16. Warto dodać, że BNP Paribas wysyła osobno pin, osobno kartę ale jedna z tych przesyłek (już nie pamiętam która) jest wysyłana listem poleconym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karta - list normalny. Pin smsem.

      Usuń
    2. A to najwyraźniej się zmieniło, bo w zeszłym roku jak zakładałem iKonto to było tak jak pisze @Anonimowy26 stycznia 2016 14:55. No to nawet jest teraz wygodniej. Dzięki za info!

      Usuń
    3. wczorAJ ZŁOżyłem wniosek dostałem tylko email:
      W celu zawarcia umowy oraz aktywacji konta postępuj według poniższych kroków:

      1. Oddzwonimy do Ciebie w celu potwierdzenia danych.
      (wybrałem kuriera niech sobie też zarobi tym bardziej że mój znajomy wozi)
      a teraz mi posłali sms" twój PIN do karty jest gotowy do odbioru aby uzyskac PIN postepuj zgodnie z informacjamiktore otrzymałeś podczas składania wniosku"
      WTF?tak ma byc?

      Usuń
    4. @Anonimowy 26 stycznia 2016 22:26 - też dostałem takiego smsa i też nie wiem o co chodzi. Przecież PIN do karty miał być wysłany właśnie smsem.
      Ktoś potrafi to wyjaśnić?

      Usuń
    5. Umowa zawierana przelewem i też dostałem ten głupi sms. Pewnie oznacza, że wygenerowali kod PIN. A kiedy wysyłają tego sms-a z pinem ? Po aktywacji karty?

      Usuń
    6. W kwestii karty (dla umowy zawieranej przelewem):
      1. Karta przysyłana jest pocztą (list zwykły - Poczta Polska).
      2. Z kartą otrzymuje się instrukcję, zgodnie z którą, aby otrzymać PIN, należy z numeru telefonu podanego w umowie wysłać SMS o wskazanej treści na wskazany numer - po chwili od wysłania takiego SMS-a otrzymuje się SMS zwrotny zawierający PIN.
      3. Kartę można aktywować robiąc płatność "stykową" (z użyciem PIN) - nie trzeba nigdzie dzwonić.
      Sprawdzone "na żywym organizmie" ;)

      Usuń
  17. Witam serdecznie :)
    Czy jeżeli przekroczona zostanie pula 1000 kont z bonusem to link nie będzie już aktywny ?
    Czy może jest ryzyko że otworzę konto a bank się wypnie ponieważ limit 1000 został przekroczony...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacytuję zapis z regulaminu:
      "informacja o promocji będzie wyświetlana na Stronach z reklamą promocji od dnia 19 stycznia 2016 r. do dnia 10 lutego 2016 r. lub do momentu osiągnięcia liczby 1000 Uczestników, jeśli nastąpi to przed 10 lutego 2016 r"
      Jeśli więc pula zostanie wyczerpana, na stronie promocji po prostu nie będzie można wysłać formularza. Nie ma ryzyka założenia konta bez premii.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Super :)
      Dziękuję bardzo za wyczerpującą informację :)
      Rozumiem że premii z tej promocji również nie muszę wykazywać w rozliczeniu rocznym...?

      Usuń
    3. Nie ma podatku, nie ma żadnych rozliczeń, kwota premii jest wolna od opodatkowania

      Usuń
    4. Jeszcze raz dziękuję :)

      Usuń
    5. Jest 12.02.2016 i nadal nie usunęli linku do rejestracji w promocji. Czyli teraz kto się zgłosi to ma problem...

      Usuń
    6. Link do promocji do spr., Mr Złotówka usunął już słusznie ze swojego bloga, ale zwracam uwagę jakby jeszcze kogoś korciło... Chyba czekają teraz na naiwnych.

      https://kontopluspremia.pl/?affId=2522994&tdpeh=10Wm*WfH5*93ndypSx2SOpMtPLytfbIp4P30JkRcn4CsTvPWGZ4._ShoflQhaYR8wc1DxXsAG6l3&utm_medium=affiliate&utm_id=2522994_affiliate&utm_source=2522994&utm_campaign=Klienci_Indywidualni_Konta_ikontoaktywator&epi=16020844397067&utm_term=23097326_2522994&utm_content=23097326

      Usuń
    7. W chwili obecnej na stronie jest już okienko nie do rejestracji, ale do logowania (dla uczestników którzy dostaną maila). Więc jest okej. Ale prawdą jest, że jeszcze wczoraj (mimo zakończenia promocji) było okienko do rejestracji.

      Usuń
    8. Czy już ktoś otrzymał maila?

      Usuń
  18. z tym 1000 to spokojnie,tym bardziej, że na gruponie kolejne 1000. Nie ma opcji żeby się pula wyczerpała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo za info :)

      Usuń
  19. Wczoraj o 14.30 otrzymałem podziękowanie od banku za złożenie wniosku o konto i do teraz cisza. Czy wszyscy tak długo czekacie na telefon, dalszy krok od banku ? Wydaje mi się, że inne banki szybciej reagują.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BGŻ BNP, BPH, BZ WBK, ot fenomen banków na literę "B", oznacza, że otwarcie konta nie jest na pstryk, ale kilka chwil trwa. Ważne, że wniosek złożony, a teraz to już się nie śpieszy :D)

      Usuń
    2. tak tak z inteligo to nie zdążyłem wrócic z toalety i musiałem czekac na ponowienie próby

      Usuń
    3. to fakt, Inteligo i Expander oddzwaniają błyskawicznie.

      Usuń
  20. Czy jeżeli zastrzegę kartę zaraz po dokonaniu niezbędnych czynności z końcem miesiąca to czy w kolejnym miesiącu będę miał konta całkowicie bez kosztowe oraz wypłacą mi bez problemu premię ?
    Pozdrawiam Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "na dzień wypłaty premii posiadać konto i kartę"

      Usuń
  21. wczoraj złożyłem wniosek, ae jednak sie pospieszyłem, przyszło mi że mam 5 dni na aktywację konta.. jeżeli tego nie zrobię to tak jakbym konta nie zakładał? dobrze rozumuje. nie będę musiał go likwidować?

    OdpowiedzUsuń
  22. Moi drodzy otrzymałem przed chwilą informacje że jeżeli nawet kurier dotrze do mnie z kartą np koło 10 lutego to jestem już zobowiązany do płatności kartą na 300 zł ponieważ w przeciwnej sytuacji zostanie pobrana opłata za cały miesiąc pomimo że fizycznie prze pełen miesiąc karty nie posiadałem...pytałem czy ta informacja jest na 100% pewna...potwierdzono że tak...Czy ktoś z Was ma inną informację w tym temacie ?
    Pozdrawiam Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "otrzymałem przed chwilą informacje" - od kogo? Może warto więc sprawdzić u źródła tej informacji?

      Usuń
  23. gdzie jest moje bardzo ważne pytanie.. co się stanie jeżeli nie aktywuje tego konta w ciągu 5 dni? bo pospieszyłem się z założeniem, ja jednak na premię się nie załapię więc to konto mi niepotrzebne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Co się stanie jeżeli nie aktywuje tego konta w ciągu 5 dni?"
      ...
      Nic - konto nie będzie aktywne.

      Usuń
  24. witam
    czy kartę można aktywować w bankowości internetowej , czy tylko przez infolinie ?

    OdpowiedzUsuń
  25. W 10) pkt regulaminu czytam "Wpływy – wpływ na Konto Osobiste, z wyłączeniem:
    a) wpływów z rachunków własnych Uczestnika, prowadzonych w Banku,
    b) wpłat gotówkowych, wpływów z tytułu zerwanych/ kapitalizowanych depozytów
    (lokaty i konta oszczędnościowe) w Banku, uruchomienia kredytów (zobowiązań
    kredytowych) w Banku" Czy będę mógł przelewać pieniądze ze swojego konta w innym banku i czy to nie pozbawi mnie promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być z własnego konta w innym banku.

      Usuń
    2. UWAGA!
      NIE MOŻE to być przelew z innego banku z własnego konta!!! Rozmawiałam przed chwilą z infolinią, rozmowa jest nagrana, pracownik banku powiedział, że porównują dane zleceniodawcy przelewu z danymi właściciela konta w BNP Paribas i jeśli dane są te same, taki wpływ NIE JEST kwalifikowany jako wymagany minimalny wpływ 1000zł. W regulaminie zdanie jest takie:
      Miesięczna opłata za prowadzenie Konta Osobistego nie jest pobierana w przypadku, gdy (...) :2) w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym pobranie opłaty został zaksięgowany na tym Koncie Osobistym przynajmniej jeden wpływ w wysokości min. 1000 zł z wyłączeniem wpływów pochodzących z:
      a) innych rachunków tego samego Posiadacza prowadzonych w Banku,
      Oni interpretują to stwierdzenie na własny użytek, a więc na niekorzyść klientów! Żeby się ktoś nie zdziwił, że nie dość że nie dostanie premii to jeszcze opłatę za konto poniesie. Uważajcie!

      Usuń
    3. Pracownik infolinii wprowadzający w błąd i stosujący własną interpretację to nic nowego. Zwróć uwagę na zapis: "a) innych rachunków tego samego Posiadacza prowadzonych w Banku" gdzie Bank zapisany jest z wielkiej litery, więc odnosi się do definicji z początku regulaminu gdzie Bank = BGŻ BNP Paribas. Więc wpływ nie może być z konta wewnątrz banku (np. oszczędnościowego, wspólnego z innym klientem itp.).

      Usuń
  26. A ja mam pytanie co do oprocentowania 4%, bo nie wiem czy dobrze rozumiem. Najlepszą strategią byłoby przelanie na konto 5k pierwszego dnia miesiąca i dokonanie przelewu zwrotnego ostatniego dnia miesiąca, a w kolejnych miesiącach operacje powtarzać, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, jest to rozwiązanie. Tylko przelew ostatniego zrób w miarę szybko rano by się zaksięgował na wyjściu w tym starym miesiącu

      Usuń
    2. Najlepszą strategią jest przelać na konto promocyjne 5k i raz w miesiącu (w dowolnym dniu) przelać te 5k na dowolne konto w innym banku i od razu z powrotem na konto promocyjne.

      Usuń
    3. A po co ma się księgować na wyjściu ostatniego dnia miesiąca ? Może wyjść 1 dnia miesiąca, wtedy za ten ostatni dzień też naliczą odsetki.

      Usuń
  27. Orientujecie się jak jest z opłatą za kartę w pierwszym miesiącu jeśli wniosek zostanie złożony 29 lutego a kurier dostarczy kartę np: 5 lutego...jestem wtedy zmuszony do płatności kartą na 300 zł. aby uniknąć opłaty 7 zł.
    Ktoś pisał wcześniej że ponoć tak ale bez przekonania...ktoś s ie orientuje jak to jest faktycznie ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czy aktywujac konto automatycznie wysla mi karte,czy musze zlozyc o nia wniosek? jakos nie moge sie polapac, w zakladce moje karty jest brak kart, a we wnioskach nie ma opcji zamow karte.
    czy ktos bylby tak mily i mogl mi pomoc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale składając wniosek o konto z automatu masz już kartę. Nawet nie ma opcji by jej nie zamówić, bo nie ma możliwości jej odpięcia. Więc przyjdzie.

      Usuń
  29. Orientujecie się czy muszę przygotować skany jakiś dokumentów do przekazania dla banku po przez kuriera ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skan dowodu możesz załączyć we wniosku, kurierowi nie musisz nic dawać.

      Usuń
    2. Mi powiedzieli, że jakość skanu pozostawia wiele do życzenia i muszę przygotować ksero dla kuriera :D

      Usuń
  30. Czy trzeba cały czas mieć aktywną kartę, aby mieć oprocentowanie 4% na koncie (do 5 tys.)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, co jest wadą gdy trzeba robić comiesięczne płatności by uniknąć opłaty za kartę. Więc pod tym względem lepiej wypada bzwbk. 4% dla 12k i konto z kartą za 0 zł bez warunków.

      Usuń
  31. A czy osoby, które założyły konto w styczniu dostały dziś odsetki promocyjne od najwyższego wpływu ? Powinny być dziś, ja nie dostałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nic nie ma.

      Usuń
    2. Czyli kasa leżała "odłogiem" przez ten czas? Ciekawe dlaczego?
      Dziwne ... to wygląda jak pożyczanie bankowi pieniędzy za darmo!

      Usuń
    3. Napisałem i odpowiedzieli, że nie wyraziłem zgody marketingowej. We wniosku zaznaczyłem wszystkie zgody, ale w umowie nie ma podanych zgód więc jak się nie ma screenów z wniosku to się im nie udowodni, że oszukują. Najlepsze w umowie widać, że są wybrane wyciągi w ramach e-korespondencja, a dziś pobrali opłatę za wyciągi papierowe wysyłane do oddziału. CZYLI ZAMIAST ODSETEK TO POBRALI NIESŁUSZNIE OPŁATĘ. Zdecydowanie odradzam tam zakładanie konta... a i jeszcze mam oddział 200m od domu (Warszawa), a oni mi do umowy przypisali oddział znajdujący się w Ząbkach pod Warszawą (chyba tylko po to, żeby trudniej było zamknąć konto)

      Usuń
    4. Dziś odebrałam umowę od kuriera. Rzeczywiście w umowie nie ma podanych zgód. Zadzwoniłam na infolinie i usłyszałam, że wyraziłam 5 zgód na 6 możliwych i że w tej sprawie mam dzwonić jutro, bo dziś późno i nie mogą mi nic w tej sprawie pomóc. Jestem w 100 % pewna, że zaznaczyłam wszystkie zgody ze względu na promocję. Pewnie przyjdzie mi odstąpić od umowy.

      Usuń
    5. Podobno te "zgody" są sprzeczne z przepisami unijnymi?

      Usuń
    6. Oprocentowanie konta 4% obowiązuje od pełnego miesiąca kalendarzowego, tak mi powiedziano przed chwilą na infolinii. Tak więc jeśli zawarliście umowę np. 05.02.2016 to proponuję tylko i wyłącznie zrobić w m-cu lutym wpływ i wypłatę tego 1000zł i żadnej kasy tam więcej w lutym nie wpłacać bo będzie oprocentowana 0%... Taki mały haczyk, jak ktoś nie wierzy niech zadzwoni na infolinię i zapyta o to wprost. Bo najpierw powiedziano mi na infolinii, że mam konto oprocentowane 4% (zapytałam o oprocentowanie swojego konta), a dopiero przy pytaniu wprost, czy jeśli teraz pojawią się nowe pieniądze to będą oprocentowane - odpowiedź: nie, dopiero od nowego m-ca. Tak więc żyją bankowcy z niedomówień.
      I wszystkim, którzy założyli konto w ww. promocji radzę zadzwonić na infolinię i zapytać, czy mają wyrażone wszystkie wymagane promocją zgody, bo również zaznaczyłam wszystkie a w systemie ich nie mieli. Lepiej teraz wydać parę groszy na rozmowę telef. niż w marcu/kwietniu pisać tu na blogu jak ich oszukano... A czuję, że będzie sporo takich osób i lawina reklamacji. Coś w ich systemie z całą pewnością szwankuje.

      Usuń
    7. niestety BNP Paribas słynie z takich akcji. W 2014 mieli promocję z tabletem za konto. Zaskoczyli się ilością wniosków i stwierdzili, że tablety dostaną tylko pierwsi (ilu ich miało być nikt nie wie, mało kto komentował, że dostał maila o przyznaniu, większość pisała o braku nagrody). Było to niezgodne z regulaminem. Rwetes który się podniósł na szczęście skończył się przyznaniem tabletu wszystkim. No ale jak to mówią niesmak pozostał. Opis przypadku: http://czaplicka.eu/bnp-paribas/

      Usuń
    8. Ale przecież dla otrzymania 120 zł premii nie jest wymagane zaznaczenie jakiejkolwiek zgody w umowie z Bankiem - konieczne było tylko zaakceptowanie oświadczeń we wniosku rejestracyjnym na stronie promocji.
      Zgody w umowie z Bankiem mają wpływ tylko na udział w promocji "iKontoaktywator", czyli na zwolnienie z opłat za konto i oprocentowanie środków na koncie.
      Czy dobrze rozumiem, Mr. Złotówa?

      Usuń
    9. W paragrafie 5 regulaminu http://www.bgzbnpparibas.pl/files/klienci-indywidualni/konta/regulamin_kontoaktywator_2v.pdf nie ma informacji potwierdzającej to, że środki muszą leżeć pełen miesiąc kalendarzowy żeby były oprocentowane na 4%. Potwierdziłam to na infolinii. Odsetki za luty powinny pojawić się zatem na koncie 1.03 :)

      Usuń
    10. Zadzwoniłam na infolinię żeby dowiedzieć się kiedy dokładnie wpłyną 4 % odsetki za luty. Ku mojemu zdziwieniu, po raz kolejny pracownik banku poinformował mnie, pomimo, że sama we wniosku wyraziłam wszystkie zgody. Również dwukrotnie na infolinii upewniałam się, słysząc za każdym razem, że zdeponowane środki są na 4 %, a dziś o dziwo oprocentowanie jest w wysokości 0 % bo rzekomo nie wyraziłam jednej zgody. Mr. Złotówo, w jaki sposób radzić sobie z nieuczciwością tego banku ? Czy jak jutro zadzwonię na infolinie i po raz kolejny wyrażę tą samą zgodę oprocentowanie za luty będzie 4 % ? Naiwnością wiedziona wrzuciłam 5 k. Z góry dziękuję za odpowiedź.

      Usuń
    11. @Anonimowy 28 lutego 2016 14:24, nie wiem jak to obecnie wygląda w BGŻ BNP Paribas, ale jak zakładałem iKonto jeszcze za czasów samego BNP Paribas to przy wniosku internetowym i zawarciu umowy przelewem, bank przesyłał na maila wiadomość z wszystkimi dokumentami (TOiP, regulaminy) wśród których była też umowa. Tam wszystkie zgody powinny być zaznaczone. I jeśli są takie jakie bank sobie życzy to reklamację muszą rozpatrzyć pozytywnie bez dwóch zdań. Tak samo będzie w umowie papierowej (jeśli był kurier).
      Bałagan ze zgodami niestety się zdarza (z własnych doświadczeń i obserwacji komentarzy wiem, że takie sytuacje zdarzały się też w BZ WBK i TMUB). No ale umowa jest wiążąca - i tak jak są zgody tam zaznaczone, a później nie była składana dyspozycja zmian, tak te zgody muszą obowiązywać.

      Usuń
    12. Czy utrata oprocentowania 4 % wiąże się z 120 zł premii ? czy to dwie osobne zgody?

      Usuń
    13. Nie ma to nic wspólnego. Jest wyraźnie rozróżniona promocja z premią 120 zł i z oprocentowaniem więc luz.

      Usuń
  32. Miałam tam konto, sytuacja jak u was brak naliczonych odsetek. Na rozpatrzenie reklamacji i naliczenie odsetek czekałam miesiąc. Po złożeniu wniosku o rozwiązanie umowy za okres wypowiedzenia też nie naliczyli mi odsetek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozwiązanie umowy oznacza również rezygnację z karty, a brak karty eliminuje otrzymywanie 4% odsetek jak stanowi Regulamin promocji "iKontoaktywator” §4, ust. 2. 5) - "klient posiada Kartę, tzn. nie zrezygnował z Karty i nie została ona zablokowana lub zastrzeżona"

      Usuń
    2. otóż owa karta nigdy do mnie nie dotarła. Najpierw jakiś błąd przy zakładaniu konta - Pani w oddziale banku czegoś nie zaznaczyła w systemie, po moje interwencji zaznaczyła, kilka telefonów na infolinię kiedy odsetki i karta i tak przez dwa miesiące, kasa leżała, odsetek nie było i karty też ...

      Usuń
  33. po jakim czasie oddzwania konsultant jeśli wybrało się założenie konta przez kuriera. Wniosek złożyłem 28.01 i do dziś 01.02 nikt do mnie nie dzwonił

    OdpowiedzUsuń
  34. Wniosek złożyłam 26.01, wczoraj dzwonił konsultant, w tej chwili czekam na kuriera, który jest w drodze do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie wniosek 27.01. a telefon dziś. Więc trzeba się kilka dni uzbroić w cierpliwość.

      Usuń
  35. Właśnie otrzymałem wiadomość SMS, która brzmi następująco: "Twój PIN do karty jest gotowy do odbioru. Aby uzyskać PIN postępuj zgodnie z informacjami, które otrzymałeś podczas składania wniosku"
    ...
    Co tu jest grane? Zgodnie z jakimi informacjami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, tym smsem się nie martw. Nie wiedzieć czemu go mają i wprowadzają w błąd. Ale podobnie robi Alior - treść SMSa rozjeżdża się z dyspozycją odnośnie karty we wniosku o konto.

      Usuń
    2. Treść SMS rozjeżdża się z dyspozycją odnośnie karty we wniosku o konto? Co to znaczy? Gdzie można uzyskać PIN ... listownie? A może ustala się go samemu? To wygląda jak Bank Zbożowy :)

      Usuń
    3. Z kartą będzie podany numer telefon i treść sms-a. Sms płatny jak zwykły sms do sieci komórkowej, odsyłają sms z pinem

      Usuń
    4. @ Anonimowy3 lutego 2016 23:02
      Dobrą praktyką jest przeczytanie wcześniejszych komentarzy, zanim napiszesz własny. Gdybyś tę praktykę stosował, to znalazłbyś odpowiedź na swoje pytania kilkanaście komentarzy wyżej.

      Usuń
  36. Warto było by wspomnieć o tym iż konto jest bezwarunkowo darmowe dla osób poniżej 26 roku życia. To poważny argument na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Argument na plus? To jawna dyskryminacja ludzi, którzy ukończyli 26. rok życia - czy to jest chociaż zgodne z prawem?

      Usuń
    2. A co powiesz o zniżkach dla studentów w PKP, komunikacji miejskiej, knajpach i wielu innych miejscach? Też niezgodne z prawem?

      Usuń
    3. "Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia" :D

      Usuń
  37. Wielu klientów mocno narzeka na ten bank od kiedy przejęli go Francuzi

    OdpowiedzUsuń
  38. Przy otwieraniu konta nie próbujcie wysyłać NATYCHMIASTOWYCH przelewów weryfikacyjnych np z T-Mobile Usługi Bankowe - BGŻ BNP Paribas weryfikuje je negatywnie a o zwrot środków każe się zwracać do Blue Media.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BNP wygląda na francuski bank :)

      Usuń
    2. Przy przelewie natychmiastowym płatność idzie z Twego konta w T-Mobile na konto Blue Media (też w T-Mobile, no może w Aliorze bo to online się odbywa) i dalej z konta Blue Media (ale już w BGŻ BNP) na rachunek podany gdzie należało zrobić przelew autoryzacyjny. Więc dane się nie zgadzały bo wtedy przychodzą dane Blue Media. Możesz to sobie sprawdzić - zrób przelew natychmiastowy na jakieś swoje konto w innym banku.

      Usuń
    3. Ja rozumiem, że może się coś nie zgadzać ale złożyłem reklamację w banku i Blue Media - obie firmy odsyłają mnie do siebie nawzajem a kasy (2 zł) jak nie było tak nie ma spowrotem na moim koncie ;)

      Usuń
    4. Będę się upominał o odsetki ;)

      Usuń
  39. A ja mam po weekendzie niespodziankę na koncie męża. Zwrot kwoty umieszczonej na rachunku BGŻ BNP na rachunek z którego były pieniądze przelane z tytułem "Zwrot srodkow po zamknieciu rachunku oszczednosciowo-rozliczeniowego"... Konto miało 8 dni... i je zamknęli... aż nie wiem czy chce mi się to wyjaśniać, bo ręce opadły... Tak bez ostrzeżenia, bez niczego zrobili jakieś prace konserwatorskie i przy okazji zamknęli konto...

    OdpowiedzUsuń
  40. Faktycznie z tymi zgodami to ściemniją.Zaznaczyłem wszystkie możliwe zgody, ale teraz dzwoniłem żeby się upewnić.Odpowiedz banku, brakuje 2 zgody żeby konto było z 4% i żeby była kasa w promocji.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mail z danymi do logowania organizator ma wysłać do 12.02.2016 r. Czy już ktoś otrzymał maila ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam na tego maila i na razie nic

      Usuń
    2. Ja czekam na email i na kartę bo też jeszcze nie udało im się do mnie kary dostarczyć(konto założone 30/01)- wiem że mają 14 dni ale mimo wszystko długo to trwa i na tę chwilę wygląda to wszystko mało obiecująco.

      Usuń
    3. Dziś 12.02 a maila brak. Czy już ktoś otrzymał ?

      Usuń
    4. U mnie tez maila brak.Moze czekaja do Polnocy ? ;-)

      Usuń
    5. U mnie, ani u żony maila nie ma.

      Usuń
  42. Do mnie nie przychodzą SMSy z hasłami z tego banku. Inne smsy (informacyjne) od nich - przychodzą. Na infolinii kazali mi wykasować SMSy i zrestartować komórkę. Nic to nie pomogło. Czy ktoś tak miał? Z jakiego numeru przychodzi SMS z hasłem początkowym? Może mam go przypadkiem na czarnej liście? Na infolinii nie byli mi w stanie odpowiedzieć na to pytanie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy Ktoś otrzymał sms z hasłem początkowym do logowania? Do mnie przyszły SMSy z tego banku informacyjne, przelew zwrotny z loginem, informacja mailowa też ale żaden SMS z hasłem nie przyszedł. Dzwoniłam dwukrotnie na infolinię, pan mnie wypytał o wszystkie możliwe dane ale pomóc nie pomógł. Poradził żebym zrestartowała komórkę, spytał czy zapłaciłam rachunek za telefon itd. Twierdził że wysłał mi hasło ponownie itd. Z jakiego numeru te smsy przychodzą? Może mam ten numer na czarnej liscie? Pan na infolinii nie był w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Nie ukrywam że nie podoba mi się taka sytuacja już pierwszego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Słuchaj, wystarczy zacząć się logować do bankowości internetowej wpisując login (przyszedł w tytule przelewu zwrotnego), następnie nacisnąć przycisk dalej i w tym momencie przychodzi sms z hasłem startowym do bankowości internetowej na telefon, na który przychodziły do Ciebie i inne smsy od tego banku. Taki prosty trik, na infolinii mi człowiek powiedział... Ja się do siebie w ten sposób zalogowałam, też do teraz czekam na kartę.

    OdpowiedzUsuń
  45. Barbaro, bardzo dziękuję za Twoją pomoc. Poszłam do odziału wyjaśnić sprawę i okazało się że w tytule przelewu otrzymałam błędny login. Tzn zawierał on niepotrzebną spację i nie było jasne co jest tak naprawdę loginem, czy fragment do spacji, czy również to co po spacji tylko bez znaku spacji. Po wyjaśnieniu jaki jest login, sms z hasłem początkowym przyszedł do mnie i mogłam się zalogować. Piszę na wypadek gdyby ktoś jeszcze miał podobny problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tez byla spacja i wprowadzila zamieszanie

      Usuń
  46. U mnie maila nadal brak. Nikt też nie pisze, że dostał.

    OdpowiedzUsuń
  47. Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za rejestrację w Promocji Konto plus Premia.
    Zgodnie z Regulaminem Promocji kolejnym etapem jest przekazanie numeru konta, otworzonego w banku BGŻ BNP Paribas S.A., na które w przypadku spełnienia wszystkich warunków trafi nagroda.

    Przekazanie numeru konta jest bezpieczne. Można go dokonać wyłącznie na zabezpieczonej stronie internetowej, po dodatkowym logowaniu. W tym celu należy wejść na stronę http://www.kontopluspremia.pl i użyć Państwa adresu e-mail:

    xxxxxxxxxxxxxxx

    Dodatkowym zabezpieczeniem jest unikalny kod autoryzacji, który należy wpisać podczas logowania. Jest to kod, przeznaczony wyłącznie dla Państwa:

    xxxxxxxxxxxx

    Po zalogowaniu przy pomocy adresu e-mail i unikalnego kodu prosimy o wpisanie numeru konta i naciśnięcie przycisku Zapisz. Prawidłowe zapisanie numeru konta zostanie potwierdzone komunikatem na ekranie.

    Życzymy zdobycia nagrody w Promocji Konto plus Premia.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Promocji Konto plus Premia

    OdpowiedzUsuń
  48. No kocham ten bank... konto promocyjne zamknięte (przynajmniej wiem już dlaczego - według nich skan dowód był nieczytelny, dziwne, bo tego samego skanu używałam do otwarcia innych kont) a tu wczoraj przyszedł mail do logowania z kodem... Mam wrażenie, że oni są niepoważni... i czy w ogóle jest sens się z tym kłócić i coś robić, bo "posiadanie" konta i środków przez parę dni na ich koncie powoduje, że jest się wyłączonym z wszelkich promocji w w ogóle z niczego nie korzystając do tej pory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ja nie "chwale dnia przed zachodemslonca", ale u mnie jak dotad wszystko przebieglo bezproblemowo. Skan dowodu u mnie to bylo zwykle zdjecie zrobione smartfonem.Mialem problem z wyslaniem SMSa do uzyskania PIN karty (jestem teraz za granica a operator nie daje mi mozliwosci wysylania SMS na krotkie numery). I tu Bank tez podszedl calkiem ok. wysylajac PIN poczta na adres podany we wniosku. A wiec jak na raazie jest OK. Dostrzegam tez plusa w postanci przelewow pomiedzy BGZ PNB i BGZ optima, sa ksiegowanie co godzine, co nie jest zlym wynikiem. Naturalnie bede jeszcze bardziej happy jak premia juz wplynie na konto, przeszkody zawsze sie moga pojawic.Pozdrawiam.

      Usuń
  49. Czy firma "Ad Astra" w ogóle odpowiada na maile? Jeśli jest ktoś, komu odpowiedziała, to niech napisze, jak długo na tę odpowiedź czekał.

    OdpowiedzUsuń
  50. ja nadal nie dostalam maila.co jest grane? czy ktos tez tak ma? ale reklamy z kredytem to potrafia wyslac;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wysłałem reklamację na kontakt@kontopluspremia.pl. Póki co nie mam odpowiedzi, ale w sumie wysłałem dopiero przedwczoraj a widzę, że "trochę" mają na jej rozpatrzenie

      Usuń
  51. witam
    jeśli 20 .04 zastrzegę karte , czy to wystarczy aby na przełomie kwietnia i maja nie uiszczać opłaty za kartę ? ( jest to okres wypowiedzenia konta )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno już nie. Tak mi powiedziano na infolinii. Aczkolwiek pani konsultantka mówiła to bez przekonania.

      Usuń
  52. Którego dnia miesiąca wpływają odsetki za 4% konta ?

    OdpowiedzUsuń
  53. niczego nie rozumiem- na infolinii nie mowia niczego o platnosci karta, by otrzymac bonus, w regulaminie info. ze w marcu musi to byc 500zł, tutaaj na stronie, ze 300zł, wiec jak w koncu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy co konsultant(ka) miał(a) na myśli? Może bonus w postaci oprocentowania, które jest promocją banku i żeby otrzymać odsetki to faktycznie kartą płacić nie trzeba...

      Ale żeby uniknąć opłaty za kartę kartą już trzeba płacić - własnie 300 zł/miesięcznie (wymóg z tabeli opłat i prowizji).

      Z kolei wymóg wydania 500 zł pojawił się w II edycji (opisywanej tutaj). W I edycji opisywanej w powyższym wpisie wymogu wydania 500 zł nie ma.

      To co mówią konsultanci na infolinii nie jest wiążące. Liczy się regulamin - stety i niestety ;)

      Usuń
    2. a skąd ma Pan wieści co nalezy na pewno spelnic w 1 edycji? 2 x wplyw po 1000zł w lutym i marcu i platnosc 300zł w marcu? i niestety nie otrzymalam linka, gdzie moge podac nr konta do wyplaty. a konsultant mowil tlko o ikontoaktywatorxe, bo o niego wyraznie pytalam...

      Usuń
    3. Regulamin podlinkowany w powyższym wpisie - § 1 ust. 5 pkt. 4 i 5. Tam mowa o warunkach promocji.

      Co do braku maila i możliwości uzupełnienia danych. Proszę sprawdzić foldery typu "spam", "wiadomości-śmieci", "zakupy", "oferty" lub "inne". Jeśli tam wiadomości nie będzie należy to zgłosić na kontakt@kontopluspremia.pl.

      Usuń
    4. Czy wpływają już odsetki za luty ?

      Usuń
  54. Czy ktoś dostał już maila z powiadomieniem o przyznaniu pierwszej premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze maila nie ma.

      Usuń
    2. To wysłali te maile czy nie? W końcu to dziś mija regulaminowy termin.

      Usuń
    3. Wysłali. Może sprawdź spam?

      Usuń
  55. Ten bank idzie na całość w oszukiwaniu. Nie dość, że nie naliczyli nic z obiecanych 4% to jeszcze bezczelnie pobrali 5zł za wyciąg o czym nie było mowy. Zero odpowiedzi na maile i reklamacje. ŻENADA!!!! Trzymałem więc pieniądze na 0% przez miesiąc i jeszcze do tego dopłaciłem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylem swiecie pewny ze zlozylem wszystkie zgody na przetwarzanie. Bo i tak bylo . Przeciez wypelniajac wniosek widzisz co odznaczasz. Ale gdzie tam. Nawet mail od organizatora promocji przyszedl w terminie a wiec uzupelnilem dane i wyslalem go dalej. Dzwonie dzis na infolinie ot tak zapytac na ile sa oprocentowane srodki, a babka do mnie ze zdody jednej nie odznaczylem a wiec oprocentowanie jest zerowe. Od razu dopytalem a co z premia 60+60. Po chwili ciszy odpowiedz ze sie nie lapie. Trudno pomyslalem wplace 5000 zl to chociaz sobie na 4 % odbije. Babka mi przeczytala brakujaca info na cele marketingowe, wyrazilem na to zgode. Powiedziala mi ze od tego momentu mam 4%. Za jakies 3 min. dzwonie jeszcze raz dla pewnosci i pytam na ile mam oprocentowane srodki. Tym razem facet mowi ze 0%, bo brak zdody na kontakt telefoniczny z bankiem. Mowie mu ze przed chwila z babka gadalem, a on do mnie no wie Pan mamy nowych pracownikow, zostana pouczeni zeby nie wprowadzac w blad. Efekt zrobie obrot karta i juz pisze rozwiazanie umowy o Konto. Francuskich bankow w Polskim wydaniu mi sie zachcialo! A dzien pozniej dostalem maila z gratulacja o przyznaniu premii 60zl. Komunikacja na 5+. Juz wczoraj zlozylem wniosek o zamkniecie konta. I nie zaluje! Jak podobnie to wyglada w zarzadzaniu finansami to gratuluje

      Usuń
    2. U mnie brak odpowiedzi na maile wiec trzeba było isć do oddziału a tam istny kabaret i ostentacyjne robienie z klienta idioty. Jak mi złość przejdzie to opiszę całą sytuację bo teraz mi ciśnienie skacze na myśl o Paribas!

      Usuń
    3. To jeszcze raz Ja (Autor dlugiego komentarza. Aktualnie Bank dopomina sie o kontakt. Martwia sie ze nie wyslalem im SMS z prosba o PIN do karty. Najzabawniejsze jest to ze PIN do karty wyslali mi poczta a ich karte uzywam juz dobre 2 tygodnie placac w sklepach. To tylko swiadczy o jednym chyba nie bardzo wiedza co sie u nich dzieje. ;-)

      Usuń
    4. Żaden bank tak bezczelnie ze mną nie pogrywał. Naliczają opłaty i okradają z 4% twierdząc, że brakuje zgody telefonicznej a mam zrzut ekranu gdzie zaznaczone są wszystkie zgody we wniosku.

      Usuń
  56. Sprawdź czy zrobiłeś wszystko zgodnie z regulaminem i reklamuj. Mnie też próbowali oszukać mówiąc za każdym razem, że nie wyraziłam wszystkich zgód. Zobaczymy czy premia będzie i najszybciej po premii, rozstać się z tym bankiem. Odnoszę wrażenie, że pracownicy na infolinii przechodzą specjalne szkolenia w oszukiwaniu klientów.

    OdpowiedzUsuń
  57. Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za udział w promocji „Konto plus Premia”.

    Gratulujemy zdobycia nagrody w wysokości 60 zł!

    Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem promocji powyższa kwota będzie wypłacona do dnia 16.03.2016 r.

    Pozdrawiamy,
    Zespół promocji „Konto plus Premia”

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszyscy już dostali?? U mnie ciągle nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  59. witam
    Maila dostałam :) lecz moje pytanie z innej bajki czy wszyscy uczestnicy promocji mają pobraną opłatę za kartę 7zł ? Na infolinii dowiedziałam się że to za luty, a konto zostało otwarte 4 lutego czyli w miesiącu otwarcia konta w którym nie trzeba robić obrotu kartą.Bank uznał klikniecie otwarcia konta (27 styczeń) za moment jego otwarcia , zgłosiłam reklamację telefoniczna i zaraz piszę e maila w tej sprawie. Ręce opadają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rece i majtki. Jak mowila moja kolezanka Janka tuz przed emerytura.!

      Usuń
  60. Czy w kwietniu, też trzeba wydać kartą 300 zł, aby uniknąć opłaty (7 zł) za kartę?
    Czy jeśli zastrzegę kartę 20 kwietnia to coś zmieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpinam się pod pytanie .może Mr .Złotówa ze swojego doświadczenia coś by podpowiedzał :)

      Usuń
    2. Tez chcialbym wiedzie. W marcu juz zrobilem karta 300 zl. Jezeli w marcu dokonam jej zastrzezenia i udam sie do banku z prosba o rozwiazanie konta (wypomiedzenie 30 dniowe) to czy nie pobiora mi w kwietniu oplaty za karte?

      Usuń
    3. Może ktoś ma jakieś doświadczenia, w tym temacie ???

      Usuń
  61. Czy przelali już pierwsze premie? Dziś mija termin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nic nie ma

      Usuń
    2. W jednej z poprzednich edycji premie miały być wypłacone do danego dnia. Ale wpłynęły dopiero następnego pierwszą sesją przychodzącą. Więc jeśli dziś nie będzie uzbroiłbym się w cierpliwość do jutra niestety.

      Usuń
    3. ja i mąż już mamy :)

      Usuń
    4. Ja mam od ok 17.00, tj 60 zl

      Usuń
  62. premia przyszła

    OdpowiedzUsuń
  63. a czy ktos wciaz nie dostal, mimo pozytywengo maila w tej sprawie?

    OdpowiedzUsuń
  64. A czy ktos zadal sobie trud i sprawdzil jak wyglada procedura zamkniecia konta ? Ja juz tak. W zakladce Bankobrania (jak zamknac Konto) figuruje podpowiedz. Tylko niestety niepelna. Listownie , a i owszem bo, ale tylko wtedy gdy otwierales w Placowce. Jezeli otwierales przez przelew w innym banku. Brak Twojego podpisu, a wiec ten sposob dla mnie okazal sie niemozliwy. Pozostaje placowka. Z tym ze sa tzw. A i B. Jedne to byle BGZ (teraz juz z logo BNP) ktore nie Maja wgladu w system komputerowy. A wiec tam tez nic nie zalatwicie. Placowki B, te BNP (jeszcze sprzed polaczenia), tu owszem sprawe zalatwicie. Niestety nie ma ich wszedzie. A wiec w moim przypadku wizyta w Placowce B to dobre 140 km. Powodzenia ! interes okazal sie nie wart zachodu ! Cale szczescie ze bede w PL na swieta. Bo gdyby nie to do placowki B mam dobre 1000 km. Niezla zabawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałem komentarze, że osoby które mają konto założone przelewem to muszą iść zamknąć konto w oddziale. Ale mam 30 km więc zaryzykowałem i wysłałem listem. Konto zamknięte.

      Usuń
    2. Ja tez wyslalem listem.Zaddzwonilem do Centrali spytac jak sie sprawy maja, to mi wyrecytowali ze nic z tym nie robia i zapraszaja mnie do Placowki B.

      Usuń
    3. Szanowni
      i jest wytrych na ten bank, jak zgarnąć jeszcze premię w 04/2016 i uciec od nich ZA DARMO! Dzielę się odkryciem, nie jest to jeszcze oczywiście przeze mnie sprawdzone w praktyce ale czytając wszystkie ich regulaminy i zmiany mam pomysł, z którego na pewno skorzystam - a i mam nadzieję pomogę innym przy okazji.
      W dniu 23.03.2016 przysłali mi maila (Wy pewnie też macie, po zalogowaniu do bankowości internetowej: zakładka Wiadomości, plik po otwarciu nazywa się list_zmiana_umowy_ramowej) ze zmianami regulaminu jakie będą obowiązywać od dnia 23.05.2016. Proponowane tam zmiany są nam Klientom raczej nieszkodliwe, ale warto wykorzystać sam ich fakt - można nie zgodzić się na te zmiany przed dniem ich wejścia w życie; cytat z pliku:
      "Mamy nadzieję, że zaproponowane zmiany Umowy i Taryfy spotkają się z Państwa akceptacją. Jednocześnie informuję, że Posiadaczowi
      nieakceptującemu proponowanych zmian w Umowie i Taryfie, w każdym czasie przed dniem wejścia w życie proponowanych zmian, przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym lub prawo złożenia oświadczenia o sprzeciwie (odmowa przyjęcia nowych warunków) bez ponoszenia opłat. W przypadku, gdy Posiadacz złożył sprzeciw, ale nie dokonał wypowiedzenia Umowy, Umowa ta wygasa (w całości lub w części, w zależności od decyzji Posiadacza) z dniem 22 maja 2016 r. bez ponoszenia opłat. Niezłożenie oświadczenia w ww. terminie będzie uznane za równoznaczne z akceptacją Umowy i wprowadzonych zmian."

      Jednocześnie nasz aktualny regulamin posiadanego konta, jaki dostaliśmy na maila zawiera par.49 pkt 1 ppkt 3): "Wypowiedzenie umowy następuje: 3) w przypadku złożenia przez Posiadacza wypowiedzenia ze skutkiem natychmiastowym, w tym w przypadku zmian umowy". Wcześniej par. 47 pkt 4 brzmi:
      "Wobec proponowanych przez Bank zmian Umowy Posiadacz może wyrazić sprzeciw lub wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez
      ponoszenia opłat i prowizji z tego tytułu przed datą wejścia w życie zmian. Sprzeciw lub oświadczenie o wypowiedzeniu Umowy w takim wypadku może być złożone, według wyboru Posiadacza, pisemnie,
      poprzez System Pl@net, pocztą elektroniczną z adresu e-mail wskazanego do kontaktu z Bankiem lub poprzez Centrum Telefoniczne albo Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta. Brak sprzeciwu wyrażonego
      w terminie do dnia wejścia w życie zmian jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na te zmiany."

      Dalej: opłata za kartę 7zł. Będzie pobrana 26. kwietnia jeżeli nie było płatności kartą na min. 300 zł w m-cu 03.2016 - a na pewno macie/będziecie mieć ten warunek spełniony, bo przecież to też warunek do otrzymania premii.

      Podsumowując:
      1. Dnia 19.04.2016 przelewam premię/i w ogóle całą kasę na konto w innym banku;
      2. zastrzegam i wypowiadam telefonicznie umowę o kartę (pamiętajcie, by WYPOWIEDZIEĆ umowę o kartę a nie jedynie ją zastrzec);
      3. piszę maila ze swojej bankowości internetowej że nie akceptuję postanowień regulaminu mającego obowiązywać od 23.05.2016 i w związku z tym wypowiadam umowę o konto;
      4. wycofuję w ww. mailu również złożone zgody marketingowe itp.
      Powinno się udać.

      Najlepiej, by odnośnie tego pomysłu wypowiedział się Mr Złotówka, może ma jakieś uwagi odnośnie pomysłu lub wykorzystał w praktyce fakt zmiany regulaminu umowy.

      ps. Wesołych Świąt tak przy okazji !

      Usuń
    4. To jest myśl! Nie przeszło mi to przez głowę gdy spojrzałem na zmiany, ale fakt! Tak samo z wypowiedzenia bazującego na zmianie regulaminu skorzystałem kiedyś w Millennium. Zamknęli mi konto po promocji od ręki dzięki czemu załapałem się z karencją na inną promocję Millennium jeszcze w tym samym roku ;)

      Usuń
    5. ps. uwaga również na opłatę za przelew odsetek, jaka może pojawić się przy zamykaniu konta w dniu 19.04.2016. Bo jeżeli bank zamknie nam konto tego 19.04.2016 to doksięgują nam 7,99 zł na czysto (zakładając zostawienie 5 tys. zł na okres 01-18.04.2016 (5.000 x 4% x 0,81/365 x 18 dni)). My w dniu 20.04.2016 nie będziemy mieć dostępu do bankowości internetowej, bo zawnioskujemy o jego rezygnację, czyli jedynym sposobem będzie przelanie tych odsetek na nasze konto przez pracowników Banku BNP Paribas - a za to jest opłata 6zł - za przelew w Oddziale banku, o ile pod ten punkt ta opłata będzie podlegać (za przelewy zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne). Tym samym ja 01.04.2016 jak tylko doliczą mi odsetki za m-c 03.2016 zabieram stamtąd całą kasę by nie mieć problemu z ich odsetkami... Te grosze na koniec mogą mieć znaczenie, czy uda się szybko zamknąć u nich konto, czy nie.

      Usuń
    6. małe sprostowanie:
      opłata za kartę debetową 7 zł w naszym przypadku pobierana w 8. dniu miesiąca, jeżeli [m.in.] nie dokonano nią płatności w poprzednim m-cu na min. 300zł,
      opłata za prowadzenie konta osobistego 10zł pobierana w 26. dniu miesiąca - nie pobierana [m.in.] jeśli w poprzednim m-cu kalendarzowym zaksięgowano wpływ min. 1.000 zł.

      Usuń
    7. @Barbara, zmiana regulaminu to zawsze świetny moment na szybkie pożegnanie z bankiem ;) W święta nie zgłębiałem się w szczegóły, ale wygląda to obiecująco. A i bank dość wyraźnie wskazuje taką możliwość.

      Usuń
    8. Jeśli planuję zamknąć to konto w trybie natychmiastowym 20.04 po wypłacie premii powołując się na zmianę regulaminu to muszę od 1.04 wyrobić 300zł kartą?
      Proszę Mr. Złotówa o prześwietlenie ewentualnych kruczków, bo Paribas dał się już we znaki i zszarpał nerwy więc pozbycie się ich będzie dużą ulgą i oby było to bezkosztowo!

      Usuń
    9. Ja uprzedzę odpowiedź Złotówy. Nie będzie obrotu = opłata.

      Usuń
    10. @Anonimowy28 marca 2016 12:01, podrzucam odpowiedź z banku:
      "opłaty za prowadzenie rachunku oraz za obsługę karty wydanej do rachunku pobierane są z dołu za miesiąc miniony. Opłata za kartę nie jest pobierana w przypadku karty o statusie zastrzeżonym. Natomiast opłata za prowadzenie rachunku pobierana jest w 26 dniu miesiąca i jeżeli do tego czasu rachunek zostanie zamknięty, to księgowanie opłaty nie będzie miało miejsca, pomimo braku wpływu w wymaganej wysokości."
      Miejmy tylko nadzieję, że praktyka nie rozminie się z teorią. Jeśli jednak ktoś (w razie pobrania opłaty) na potrzeby reklamacji będzie potrzebował maila z odpowiedzią od banku, proszę o info - podrzucę.

      Usuń
    11. złotówa - prowadzenie rachunku jest za darmo - tak jest napisane w regulaminie -niby promocja .
      tylko kartą musimy zrobić obrót 300 pln
      czy coś się zmieniło w twoim opisie konta promocyjnego ??? bo czegoś nie rozumiem

      Usuń
    12. jeżeli nie zgodzę se na nowy regulamin , to wypowiedzenie umowy przez bankowośc internetową starczy czy jednak terzeba udać się do banku ?

      Usuń
  65. Widzę, że nie tylko mnie ganiali od placówki do placówki, bo w niektórych system nie widzi kont i szukaj sobie innej. A ogólnie to wręcz śmieją się z klientów i nawet nie powiedzą przepraszam, w myśl zasady "nie mamy Pańskiego płaszcza i co nam Pan zrobisz".

    OdpowiedzUsuń
  66. cholera! nie doczytalam, ze trzeba i karte posiadac do wyplaty 2ej premii i zastrzeglam! czy zamowienie nowej pomoze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawnioskuj o nową kartę. Powinno przejść. W regulaminie jest, ze karta nie powinna być zastrzeżona do 15.02. Potem karta jest potrzebna do spełnienia warunków promocji, a na koniec wymagają posiadanie karty na dzień wypłaty premii. Posiadać ją będziesz. No a w międzyczasie przecież mogli ci skraść/mogłaś zgubić więc zastrzec trzeba było. Ale ci zależało zostać klientką przecież więc zamówiłaś. W ostateczności zostanie pisać reklamację gdyby premii nie wypłacili, ale nie sądzę, bo pewnie sprawdzają spełnienie warunków na ostatni moment, a wtedy kartę będziesz mieć.

      Usuń