bankobranie: "Konto plus premia II" czyli premia 120 zł za iKontoaktywator w BGŻ BNP Paribas
Bądź na bieżąco. Korzystaj z bezpłatnego newslettera

12.02.2016

"Konto plus premia II" czyli premia 120 zł za iKontoaktywator w BGŻ BNP Paribas

Właściwie to nie trzeba było czekać na drugą edycję promocji.

Dopiero co przedwczoraj zakończyła się promocja, w której można było załapać się na premię 120 zł za otwarcie konta osobistego w BGŻ BNP Paribas, a już jest dostępna kolejna edycja tej okazji do bankobrania. Modyfikacji uległy jednak warunki - należy wykazać się większą aktywnością w płaceniu kartą.

Aby zarobić w promocji "Konto plus premia II" należy:
  • wypełnić formularz zgłoszenia (można to zrobić do 25.02.2016 r.; pamiętaj jednak, że pula wniosków objętych promocją jest ograniczona do tysiąca sztuk), wyrażając przy tym wymagane zgody (wszystkie trzy oświadczenia pod formularzem) 
  • złożyć wniosek, zawrzeć umowę i otworzyć konto osobiste iKontoaktywator wraz z kartą płatniczą (pełna aktywacja konta musi nastąpić do 29.02.2016 r.)
  • w okresach 1.-31.03. r. oraz 1.-30.04.2016 r. wykonać płatności kartą po 500 zł (nie musi być to jedna płatność w miesiącu; liczy się też suma wydatków z wielu płatności kartą)
  • najpóźniej do 28.03.2016 r. zalogować się na stronie promocji celem uzupełnienia danych niezbędnych do otrzymania premii (będzie należało podać m.in. numer konta otwartego w promocji) - dane do logowania organizator promocji prześle mailowo, a ma to zrobić do 11.03.2016 r.
  • posiadać konto i kartę na dzień wypłaty premii
Premia wypłacana będzie w dwóch transzach po 60 zł (za transakcje kartą zrealizowane w marcu i za te zrealizowane w kwietniu). O przyznaniu nagrody organizator będzie informował mailowo (odpowiednio do 7.04. i do 13.05.2016 r.), a wypłata ma nastąpić do 19.04. i do 31.05.2016 r.

Zgodnie z regulaminem, udział w promocji mogą wziąć osoby, które spełnią poniższe warunki:
"1) nie są stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie Umowy ramowej oraz otwarcie Konta Osobistego w ramach Promocji; 
2) nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego w Banku oraz, przed połączeniem BGŻ S.A. i BNP Paribas Bank Polska S.A., nie byli posiadaczami ani współposiadaczami konta osobistego zarówno w BGŻ S.A. oraz w BNP Paribas Bank Polska S.A."
Więc niestety, podobnie jak we wcześniejszej edycji, tak i teraz posiadanie iKonta czy jakiegokolwiek innego konta osobistego w BNP Paribas lub BGŻ (z którym BNP Paribas się połączył) oznacza, że teraz z promocji nie sposób skorzystać.

iKontoaktywator - opłaty i dodatkowe korzyści


Główne cechy konta:
  • 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta (przez okres 12 miesięcy - w ramach promocji iKontoaktywator czyli przy otwarciu konta przez Internet, zawarciu umowy przelewem lub przez kuriera, zawnioskowaniu o kartę oraz bankowość telefoniczną i internetową. W standardzie rachunek - prowadzony jako Konto Praktyczne - kosztuje 10 zł miesięcznie, ale z opłaty zwalnia wpływ na konto w kwocie co najmniej 1 000 zł)
  • 0 zł za przelewy złotówkowe zlecane za pomocą bankowości internetowej 
  • 0 zł za wypłaty gotówki w bankomatach w Polsce 
  • 0 zł za posiadanie kart, jeśli w danym miesiącu/okresie rozliczeniowym wykonasz płatności na sumę min. 300 zł (w przeciwnym wypadku opłata wyniesie 7 zł)
W kontekście opłat, warunek płatności kartą oraz comiesięcznych wpływów na konto nie dotyczy posiadaczy rachunku, którzy nie ukończyli 26. roku życia. Dla nich konto i karta są bezwarunkowo darmowe.

Konto w BGŻ BNP Paribas daje możliwość uzyskania oprocentowania 4% w skali roku dla środków na nim zgromadzonych. Promocja oprocentowania obejmuje klientów, którzy co najmniej od sześciu miesięcy przed otwarciem konta w promocji nie posiadali konta w banku. Stawka promocyjnego oprocentowania obowiązuje przez okres 12 miesięcy od otwarcia konta i jest naliczana wyłącznie dla środków zgromadzonych na koncie do wysokości najwyższego pojedynczego wpływu w danym miesiącu, ale nie więcej niż dla 5 000 zł. Aby uzyskiwać odsetki należy również wybrać wyciągi w formie elektronicznej, utrzymywać aktywną kartę oraz nie składać sprzeciwu wobec przetwarzania przez bank danych osobowych (szczegóły w regulaminie promocji iKontoaktywator). 

Umowę o konto można zawrzeć przelewem weryfikacyjnym z konta posiadanego w innym banku lub podpisując dokumenty, które dostarczy kurier (na co zwracać uwagę by nie uniknąć błędu - przeczytaj porady dotyczące otwierania kont).

68 komentarzy:

  1. Jeśli dobrze rozumiem to teraz żadne wpływy nie są potrzebne, wystarczą płatności kartą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyda się wpłata, by było z czego płacić kartą ;) Ale tak, w promocji tym razem wystarczą same transakcje kartą.

      Usuń
  2. Dzień dobry
    Dzisiaj aktywowałem konto w ramach tej promocji z poprzedniej edycji, ale chwilę później dostałem e-maila, że jest niezgodność dowodu z danymi (okazało się, że zapomniałem dopisać "a" do adresu zameldowania)i umowa została rozwiązana. Czy mogę wysłać ponownie wniosek w tej edycji czy jestem już wyłączony?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na innym blogu piszą, że konto jest darmowe przy comiesięcznych wpływach 1000 zł. Więc już zwątpiłem jak to jest?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulamin promocji iKontoaktywator (§ 4, ust. 1) dość precyzyjnie to definiuje:

      "1. Klient, który spełni łącznie następujące warunki:
      1) zaakceptuje na stronie internetowej Banku Regulamin,
      2) otworzy Konto przez Internet (zawrze Umowę przez Internet z wykorzystaniem przelewu lub za pośrednictwem kuriera według wzoru udostępnionego do Pro- mocji na stronie internetowej Banku),
      3) wybierze w ramach Umowy (zaznaczy w Umowie opcje wyboru) Kartę i udostępnienie systemu bankowości telefonicznej i internetowej,
      korzysta z promocyjnej miesięcznej opłaty za prowadzenie Konta w wysokości 0 PLN przez okres 12 miesięcy od otwarcia Konta (bez względu na wysokość wpływów wymaganych do zwolnienia z opłaty, określonych w Tary e Prowizji i Opłat Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu dla klientów detalicznych)."

      Więc nie widzę powodu dla którego w tym okresie musiałyby pojawiać się wpływy.

      Usuń
    2. Już w poprzedniej edycji dzwoniłem na infolinię. Konsultant upierał się, że musi być wpływ 1000 PLN. Ale przeczytałem mu właśnie ten zapis. Poprosił o cierpliwość i wycofał się. Nie wiem co sprawdzał i dlaczego sam nie mógł zinterpretować regulaminu, ale musiał rzekomo potwierdzić. I przepraszał potem, tłumaczył się i potwierdził, że konto jest za darmo bez wpływów.

      Usuń
    3. @Anonimowy12 lutego 2016 17:11, podejrzewać Złotówę o błąd?! Oj, nieładnie, nieładnie! ;)

      Usuń
    4. @Anonimowy12 lutego 2016 21:01, każdy może się pomylić. Tu wszystko się zgadzało. Ale bardzo dobrze, że Czytelnicy są czujni :)

      Usuń
  4. Do uczestników I edycji zgodnie z regulaminem (do 12.02.) przyszedł mail z danymi do logowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy komuś z Was BGŻ uznał taką reklamacje: w poprzedniej edycji dane z przelewu "rozjechały się" z danymi w dowodzie osobistym. Umowa została zawarta zanim zweryfikowano moje dane z dowodu osobistego, a następnie rozwiązana. Chiałabym to reklamować-bank zawarł umowe bezpodstawnie, wykluczając mnie z promocji oraz z następnych jej edycji. Czy jest sens walczyć z systemem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałem wczoraj późnym wieczorem pytanie w tej sprawie. Mam taką samą sytuację. Zobaczymy co odpowiedzą. Dam znać

      Usuń
    2. i to jest chore że człowiek który to sprawdzał a weryfikuje jak maszyna zamiast zadzwonic porozmawiac z klientem ewentualnie poprawic ewidentne omyłki pisarskie...z tego co wiem osoby te są wykluczone z promocji na zasadach byłego klienta no cóż takim zachowaniem zrażają do siebie ludzi są inne banki

      Usuń
    3. Wczoraj mi odpowiedzieli:
      "W nawiązaniu do Pana zapytania uprzejmie informuję, że jeżeli wcześniej na podstawie wniosku rachunek został otwarty, a następnie zamknięty, nie pozwala to na otwarcie rachunku w kolejnej promocji."

      Usuń
    4. Słabo ;) dzięki za informacje

      Usuń
    5. Bzdura, ja zapomniałam aktywować i założyłam ponownie i się dało.

      Usuń
    6. Zupełnie co innego jest zapomnieć aktywować - umowy o konto nie miałaś zawartej więc mogłaś ponownie założyć.
      Ale co innego mieć konto otwarte i za chwile zamknięte. Wtedy oczywiście konto można ponownie założyć, ale nie ma co liczyć na premię. Zgodnie z odpowiedzią banku.

      Usuń
  6. Mr. Złotówa mógłbyś opisać promocje w banku bz wbk " oferta 1/2/3 . Z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta pojawiła się już bardzo dawno temu dlatego jej aktualnie nie prześwietlam - skupiam się głównie na nowych. A szaleństwa niestety nie ma...

      Konto wypada jeszcze nie najgorzej: daje zwrot od 1 do 3% za opłacanie rachunków za media (1% za gaz, 2% za prąd i 3% za internet, telefon i tv; max. 25 zł/mies.). Konto darmowe przy wpływie min. 2 000 zł (w przeciwnym wypadku opłata wynosi aż 20 zł). Karta do konta nie jest obowiązkowa. Ale jeśli ją wyrobić to opłata wyniesie 0/5 zł (nie pobierana przy wykonaniu płatności na sumę min. 500 zł mies.; profitów brak). Konto oprocentowane (progowe oprocentowanie 1/2/3% dla kwoty do 3 000 zł).

      Dodatkowy plus: możliwość założenia Lokaty Powitalnej 1|2|3 (3 miesiące, do 20 000 zł, średnie oproc. 3,35% w skali roku).

      Przy karcie kredytowej 1|2|3 moneyback wynosi od 1 do 3% ((1% supermarkety spożywcze, 2% stacje paliw, 3% gastronomia; w rok można zyskać do 760 zł). Wypada słabo jeśli spojrzymy na TOiP - opłata miesięczna wynosi 10 zł (bezwarunkowo), bo jeśli moneyback ma "odrobić" opłatę to np. na stacjach musimy wydać 500 zł.

      Usuń
  7. Jeżeli jestem klientem BGŻ Optima czy mogę wziąć udział w promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bo wyeliminowani są posiadacze kont osobistych, a w BGŻOptima jest rachunek oszczędnościowy

      Usuń
    2. Dokładnie tak, dopytywałem o to w banku. Można wziąć udział w promocji.

      Usuń
  8. Czy otwierając konto w lutym bank zwalnia z transakcji na sumę 300 zł, czy trzeba wykonać płatności na tę kwotę aby nie płacić 7 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, w lutym płatności nie będą wymagane. dopiero w marcu

      Usuń
    2. "nie, w lutym płatności nie będą wymagane. dopiero w marcu" - nieprawda, bo mnie pobrali opłatę wczoraj 7 marca, tj. dokładnie po miesiącu od aktywacji karty ... cyrk!

      Usuń
  9. Czy lokatę na 4% mogę sama otworzyć, czy ktoś inny musi zasilić konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie na lokacie, ale na koncie kasa jest oprocentowana. Może to być wpływ z Twego konta w innym banku.

      Usuń
  10. Czy promocja jest także dla posiadaczy konta BGŻ Optima,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może bo w BgżOptima to jest tylko konto oszczędnościowe

      Usuń
    2. Dzwoniłem na infolinię w tej sprawie. Potwierdzono mi, że BGŻ Optima to rachunek oszczędnościowy, a tu z promocji wykluczeni są obecni i wcześniejsi posiadacze konta osobistego.

      Usuń
  11. Jeśli dostanę zwrot pieniędzy na kartę przez jakiś sklep, bo np. dokonam zwrotu produktu, to taka płatność jest zaliczana do wymaganego obrotu 500 zł/mc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli dostaniesz w tym samym miesiącu to na pewno nie. Ale w sumie regulamin nic nie wspomina o zwrotach, anulowaniu transakcji itp.

      Usuń
  12. Płatności kartą za p-wszy okres mogę zacząć robić już w lutym i zaliczą się czy czekać do marca?

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy już przyznawane są odsetki?

    OdpowiedzUsuń
  14. Brałem udział w poprzedniej edyzji promocji "Konto plus premia" i od trzech tygodni nie mogę się doczekać na założenie konta. Liczne telefony na infolinię ani składanie zażaleń nic nie pomaga.. Ciągle słyszę tylko, że nastąpił jakiś problem techniczny, sprawa jest zgłoszona, reklamacja jest rozpatrywana, a konta jak nie miałem tak nie mam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Masakra z tym kontem. Bralem udzial w poprzedniej edycji. Bylem swiecie pewny ze zlozylem wszystkie zgody na przetwarzanie. Bo i tak bylo . Przeciez wypelniajac wniosek widzisz co odznaczasz. Ale gdzie tam. Nawet mail od organizatora promocji przyszedl w terminie a wiec uzupelnilem dane i wyslalem go dalej. Dzwonie dzis na infolinie ot tak zapytac na ile sa oprocentowane srodki, a babka do mnie ze zdody jednej nie odznaczylem a wiec oprocentowanie jest zerowe. Od razu dopytalem a co z premia 60+60. Po chwili ciszy odpowiedz ze sie nie lapie. Trudno pomyslalem wplace 5000 zl to chociaz sobie na 4 % odbije. Babka mi przeczytala brakujaca info na cele marketingowe, wyrazilem na to zgode. Powiedziala mi ze od tego momentu mam 4%. Za jakies 3 min. dzwonie jeszcze raz dla pewnosci i pytam na ile mam oprocentowane srodki. Tym razem facet mowi ze 0%, bo brak zdody na kontakt telefoniczny z bankiem. Mowie mu ze przed chwila z babka gadalem, a on do mnie no wie Pan mamy nowych pracownikow, zostana pouczeni zeby nie wprowadzac w blad. Efekt zrobie obrot karta i juz pisze rozwiazanie umowy o Konto. Francuskich bankow w Polskim wydaniu mi sie zachcialo!Kiedys bylem chyba z 5 lat w BGZ to byl moj Pierwszy Bank, Konto, Karta. Nie mialem zadych problemow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co masz w umowie? Przecież te oświadczenia powinny tam być. Albo Francuzi to tacy kanciarze.

      Usuń
    2. Zabawni sa. Wczoraj konsultant i konsultantka mi odpowiedziali (dzwonilem 2x) ze sie nie lapie na premie 60 zl. A dzisiaj dostalem maila z gratulacja o przyznaniu premii 60zl. Komunikacja na 5+. Juz wczoraj zlozylem wniosek o zamkniecie konta. I nie zaluje! Jak podobnie to wyglada w zarzadzaniu finansami to gratuluje

      Usuń
    3. To co mówią konsultanci na infolinii to zawsze dziel przez dwa. I nie tylko w tym banku, ale i w innych. Co zresztą konsultant może wiedzieć o spełnieniu warunków promocji, której nie bank jest organizatorem, a zewnętrzna firma. Lepiej pytajcie tu niż na infolinii.

      Usuń
    4. Należy pamiętać, że to jest bank francuski na dodatek działający w Polsce :)

      Usuń
  16. ile czasu czeka się na kartę ?
    konto otworzone 23,02,2016 - karty jeszcze brak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Około 10-12 dni.

      Usuń
    2. jeżeli list z kartą został zagubiony , czy nowa kartą będzie spełniała warunki aby uzyskać premie .?

      Usuń
  17. Do 11.03 dane do logowania organizator promocji powinien wysłać mailem. Czy ktoś już maila otrzymał ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Szanowni Państwo,

    Dziękujemy za rejestrację w Promocji Konto plus Premia II.
    Zgodnie z Regulaminem Promocji kolejnym etapem jest przekazanie numeru założonego przez Państwa konta w BGŻ BNP Paribas, na które w przypadku spełnienia wszystkich warunków trafi nagroda.

    Przekazanie numeru konta jest bezpieczne. Można go dokonać wyłącznie na zabezpieczonej stronie internetowej, po dodatkowym logowaniu. W tym celu należy wejść na stronę www.kontopluspremia2.pl i użyć Państwa adresu e-mail:

    xxxxxxxxxxxxxx

    Dodatkowym zabezpieczeniem jest unikalny kod autoryzacji, który należy wpisać podczas logowania. Jest to kod, przeznaczony wyłącznie dla Państwa:

    xxxxxxxxxxx

    Po zalogowaniu przy pomocy adresu e-mail i unikalnego kodu prosimy o wpisanie numeru konta i naciśnięcie przycisku Zapisz. Prawidłowe zapisanie numeru konta zostanie potwierdzone komunikatem na ekranie.

    Życzymy zdobycia nagrody w Promocji Konto plus Premia II.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Promocji Konto plus Premia II

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam
    czy kartę mogę zastrzec w marcu po zrobieniu 300 zł obrotu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kartę musisz mieć aktywną do dnia wypłaty premii.

      Usuń
  20. po otrzymaniu premii czyli 20,04

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy wymagane 300 zl platnosci karta (zeby karta byla gratis) to moga byc pltnosci karta w sklepach internetowych?

      Usuń
  21. dostał ktoś premie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest (I edycja). Narzeczona w II edycji nie ma. A też miało być do 19.04.

      Usuń
    2. Ja miałam dziś dostać pierwsze 60 zł z promocji Premia II ale nie dostałam. Oj, nie mam jakoś szczęścia w tych promocjach. Zawsze coś. 100 zł w WBK też dopiero po reklamacji z miesięcznym opóźnieniem choć wszystkie warunki były spełnione.

      Usuń
    3. Pewnie puści;i przelewy za późno i dojdą dopiero jutro.

      Usuń
  22. Oczywiście premii brak mimo spełnienia warunków i co teraz Paribas będzie rozpatrywał reklamację 30 dni a klienci nie mogąc zamknąć konta mają wyrabiać kartą 300zł kolejny miesiąc? O to wam chodzi Paribanczku? Najgorszy bank jaki znam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, kasa będzie jutro ;)

      Usuń
  23. U mnie kasa jest.

    OdpowiedzUsuń
  24. orientuje się ktoś może jak to jest z opłatą za kartę .jeżeli złozę dyspozycje zamknięcia rachunku i zastrzegę kartę 01,05 to za maj za ten jeden dzień nienaliczą mi 7 pln za kartę .?

    OdpowiedzUsuń
  25. dostał ktos juz maila? będą znowu kłopoty , coś tak czuje

    OdpowiedzUsuń
  26. Mail już jest.

    OdpowiedzUsuń
  27. No i przyszedł mail. Późne popołudnie w ostatnim możliwym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. beda premie ..... to dajcie znac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dostałem. Znając życie będzie jutro.

      Usuń
    2. Również nie dostałam

      Usuń
  29. premie były dzis ...

    OdpowiedzUsuń
  30. Potwierdzam. Dziś wpłynęła kasa!

    OdpowiedzUsuń
  31. A dostaliście odsetki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma. Możesz napisać reklamację. Odpiszą jak to im przykro i że pracują nad rozwiązaniem problemu.

      I tak może 5-go będą znów odsetki. Pardon! To niedziela. Więc może później.

      Usuń
    2. Obeszło soe bes reklamacji :) juz mam

      Usuń
    3. Dziś wpłynęły odsetki.

      Usuń