Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Moje zarabianie na bankach - podsumowanie listopada 2015 roku

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

27.12.2015

Moje zarabianie na bankach - podsumowanie listopada 2015 roku

Jak co miesiąc skrupulatnie raportuję swe wyniki z bankobrania.

Prezenty świąteczne rozpakowane. Teraz - skoro dziś ostania niedziela miesiąca - czas przejrzeć co sprezentowały mi banki. A zebrało się tego całkiem sporo.

Zestawienie mych zysków z bankobrania otwierają zwroty wypłacone przez Bank BPH. Pierwszy raz udało się "rozbić" bank i zgarnąć całe dostępne pule, czyli dwa razy po 50 zł (mamy konta otwarte na mnie i żonę). Przy 3-procentowym moneybacku zgromadzenie takich zwrotów musiało oznaczać spore wydatki - ale takie właśnie mieliśmy w listopadzie. Można rzec, że po ponad dwóch latach urządzania mieszkania, sfinalizowaliśmy ostatnie znaczące wyposażanie. Aktualnie promocja "Pieniądze Cię lubią!" - w której naliczany jest wspomniany moneyback - jest już niedostępna dla nowych klientów. Jeśli jednak chcesz otrzymywać zwroty od płatności kartą to możesz otrzymywać jeszcze więcej: T-Mobile Usługi Bankowe zwraca 5% od kwoty jaką wydasz za pomocą karty do konta.

W grudniu po raz ostatni wpłynęły też premie za otwarcie konta w Eurobanku w chwilowo dostępnej promocji na Grouponie. To także dwa wpływy po 50 zł gdyż założyliśmy dwa takie konta. Po złożeniu wypowiedzenia, kontaktował się ze mną telefonicznie pracownik banku, próbując przekonać do pozostania klientem banku. Jednak roczne zwolnienie z opłaty za konto i kartę nie przekonało mnie. Wolę nie mieć konta i czekać na kolejną ewentualną promocję w przyszłości. Tobie też polecam tak zrobić zawsze, gdy konto jest już niepotrzebne. Bieżące porządkowanie finansów i bankowych umów nie tylko pozwala unikać opłat, ale i otwiera drogę do bankobrania, jeśli takowa okazja w danym banku się jeszcze pojawi i minie już wymagany okres karencji. Jak skutecznie i wygodnie wypowiedzieć umowę w banku, podpowiadam tutaj.

Na dobry wynik listopadowego bankobrania wpłynął też kod rabatowy o wartości 100 zł, który uzyskałem na kolejne zakupy, dzięki temu, że za te pierwsze w sklepie Mall.pl zapłaciłem kartą Visa (szczegółowo promocję opisywałem tutaj). Co prawda często w tego typu promocjach i sklepach produkty można kupić w innym miejscu w lepszej cenie, ale akurat przedmioty, które zamawiałem charakteryzują się wyrównanymi cenami dzięki czemu nie przepłaciłem, a 100 zł jest faktycznym zyskiem. Cieszącym tym bardziej, że zamówienia składałem przy okazji promocji z darmową dostawą :)

Niespodziewanie w formie pieniężnej wpłynęła premia od Raiffeisen Polbanku. Piszę, że zdarzenie to było niespodziewane, bo pierwotnie miał być to bon do wykorzystania na zakupy w sklepie internetowym Merlin.pl. Ale w związku z zawirowaniami dotyczącymi sklepu, bank postanowił wypłacić gratyfikację: 50 zł na rachunek karty, z której płatność została zrealizowana.

Ponownie 20 zł wpłynęło na me konto w Banku Pocztowym. To efekt 10-procentowego zwrotu od przelewu, który co miesiąc wykonuję... na poczcie. Ot, takie wynagrodzenie za spacer i odstanie swego w kolejce. Aczkolwiek co miesiąc na pocztę chodzę z wysyłką korespondencji, więc przelew ten zlecam "przy okazji".

Uzupełnieniem mych bankobiorczych żniw z listopada były zwroty wypłacone przez BZ WBK. To zwrot za płatności kartą, zwrot od rachunków za media opłacanych z konta w BZ WBK oraz zwrot wydatków na parkingi w płatnych strefach opłaconych aplikacją mobilną. Liczba posiadanych przeze mnie kont w tym banku ostatnio wzrosła - konkretnie o trzy sztuki Konta Godnego Polecenia. Ich założenie w mym przypadku nie przyniesie żadnych dodatkowych premii czy bonusów (klientem BZ WBK jestem już od dawna), ale zyskam 4% w skali roku dla oszczędności tam lokowanych. Więcej na ten temat możesz przeczytać tutaj.

Wszystkie zwroty, premie i bonusy za zeszły miesiąc, zbiorczo przedstawia poniższa tabela:
Gdzie?
W jaki sposób?
Ile wydałem?
Ile zyskałem?
Bank BPH: Lubię to! Konto
Konto otwarte w promocji „Pieniądze Cię lubią!” – 3% moneybacku za płatności kartą w dowolnym miejscu
2 x ok. 1670 zł
50 i 50 zł
Eurobank
Premia za otwarcie konta w promocji dostępnej na Grouponie
2 x 400 zł
50 i 50 zł
Visa
Promocja „Kupuj z VISA zyskaj 100 zł”
Płatności ujęte w płatnościach jedną z kart wydanych do konta w BPH
100 zł
BZ WBK
Karta 1|2|3 – od 1 do 3% moneyback
1,40 zł
0,14 zł
Konto 1|2|3 – zwrot od 1 do 3% od płatności za media
-
1,50 zł
Zwrot wydatków na opłaty parkingowe
9,30 zł
9,30 zł
Raiffeisen Polbank i MasterPass
Promocja „Wygraj bon do Merlin.pl”
1 zł
50 zł
Bank Pocztowy
Promocja „Opłaca się opłacać” – 10% zwrot za przelew
-
20 zł
Blue Media
Robot finansowy bm.pl umożliwiający opłacanie rachunku ze zwrotem 5%
Opłata faktury
3,35 zł

A wpływy na konta wyglądały tak:


Razem z mego zarabiania na bankach uzbierało się 384,79 zł. Uwzględniając koszty, będzie to nieco mniej. Należy bowiem pamiętać o opłacie za przelew zlecany na poczcie (2,50 zł). Reszta posiadanych przeze mnie kont i kart nie generowała kosztów (w niektórych przypadkach oczywiście po spełnieniu określonych warunków, ale te często pokrywały się także z warunkami związanymi z uzyskiwaniem gratyfikacji).

Tradycyjnie swe zarobki porównuję z oszczędzaniem i zyskami z odsetek. Aby taką samą kwotę jak z bankobrania uzyskać na najlepiej oprocentowanych kontach oszczędnościowych musiałbym posiadać i na cały miesiąc ulokować 176 298,95 zł.

Źródło grafiki: freepik.com

26 komentarzy:

  1. Gratuluję i cieszę się, że zarabiasz i dzielisz się swą wiedzą z nami!
    Gdyby nie "bankobranie" to byłbym kompletnym "lajkonikiem" w tych sprawach, a nie ukrywam, że lubię sobie dorobić nie robiąc praktycznie nic.
    Dziękuję i życzę powodzenia w dalszych miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że blog pomaga :) Życzę dalszego owocnego bankobrania!

      Usuń
  2. A propos Raiffeisena mam pytanie dot. Konta Wymarzony Cel. By dostać podwojenie środki trzeba trzymać do 4.01 czy do wypłaty podwojenia 15.01.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy do 01.01.2016 - w tym dniu można już zlecić przelew w bankowości internetowej, chociaż zrealizowany będzie oczywiście dopiero 04.01.2016.

      Usuń
  3. A ja mam tylko 60zl:( pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy wynik jest dobry :) Wielu klientów banków przy identycznym korzystaniu z konta nie ma nic, a nawet dopłaca! Powodzenia i wielu okazji do bankobrania!

      Usuń
    2. Lepszy rydz niż nic. Przelicz ile masz za to np. czekolad.

      Usuń
  4. Trzymać kasę trzeba tylko do końca roku. Od 1.01 możesz zrobić co chcesz. Ale z racji wolnych dni najlepiej zaczekać do 4.01

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie 173,23 zł, ale za grudzień i styczeń powinno być bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 2x400 polecenie karty citibanku,2x50 bph,5zl bos,50 zl pocztowy,50 paribank.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, prawie drugi etat ;) 50 zł w Pocztowym? A z czego tyle? Kilka kont? Czy zwrot za usługi pocztowe i za przelewy?

      Usuń
    2. Konto nestor daje zwrot za zakupy w aptece,co prawda obrót 1000 zl ale można recepty zbierać od sąsiadów i znajomych

      Usuń
    3. tomus37
      za polecenie karty citibanku dostałeś 400 zł ale jako polecony 100
      ( 400 zl jest rozłożone na 4x po 100 zł miesięcznie )

      Usuń
    4. Nie .Moje wyliczenia są rodzinne ja i żona dlatego 2x. Konto pocztowe , bos i paribas pojedyńcze.

      Usuń
  7. Też doświadczyłem zmiany formy nagrody przez Raiffeisena, ale upadek Merlina ukryli za zgrabnym określeniem "problemy techniczne":
    "Jednocześnie informujemy, iż w związku z problemami technicznymi z zakupem bonów, które miały stanowić nagrodę w Promocji "Wygraj bon do Merlin.pl", Bank podjął decyzję o zmianie formy nagrody."

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja w tym miesiącu dostałam dwa przelewy opisane jako "Nagroda premiowa" na Lubię to Konto w banku BPH (obydwa na 25 zł) i nie mam pojęcia za co... Ktoś ma jakiś pomysł? Na pewno nie jest to cashback ani nagroda za otwarcie limitu w koncie. Nie wiem, czy dzwonić do nich, czy zostawić tak jak jest i niech przelewają :)Ale z drugiej strony dobrze byłoby wiedzieć, jakie warunki powinnam spełnić, żeby te przelewy dostawać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dają to brać i cicho siedzieć. Ale to może być ta promocja: http://bankobranie.blogspot.com/2015/08/zarabianie-za-przelewanie-premia-200-z.html

      Usuń
  9. koniec roku a żaden bank z sensowną lokatą nie wyskoczył
    marnie to wygląda
    pirx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zeszłym roku Idea Bank miał całkiem przyzwoite lokaty sylwestrową i noworoczną - dalej liczę na to samo w tym roku :)

      Usuń
    2. Miał też świetną lokatę Świąteczną rok temu i w tym jakoś nic nie było. No ale też liczę na cud

      Usuń
  10. Dal mnie ten miesiąc jest miesiącem pisania reklamacji....
    No jakby się wszystkie banki sprzysięgły przeciwko mnie, więc nawet nie chce mi się miesiąca podsumować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co Cię nie zabije to Cię wzmocni! :)

      Usuń
    2. Też mam problem z wypłatą 50 zł za założenie konta w BGŻ BNP PARIBAS. Pisałam reklamację, dzwoniłam do banku i do kontakt@150zlnakonto.pl. I cisza, ale myślę, że po 4.01.2016 dostanę jakąś odpowiedź i że wpłyną w końcu te pieniądze na konto. w poniedziałek 4.01 jeszcze zadzwonię do kontakt..., bo od świąt do Nowego Roku nikt nie odbierał telefonów.

      Usuń
    3. Dostałem 50 pln 28 12 ,ale znajomy nie.Nie wiadomo z jakiego klucza bank przydziela pieniądze.

      Usuń
    4. cały Paribas. Nie wiadomo kto, kiedy, ile i czy dostanie

      Usuń
  11. A ja sie zdziwiłem jak dostałem 95 zł za zakup dwa razy biletów w Ryanair. 5% z karty Eurobanku w programie "Rodzina i przyjaciele" to naprawdę niezła okazja. Ale mam jeszcze jednego newsa o darmowych podróżach: bilety i hotele.

    Znalazłem bloga 3razywroku.pl gdzie można poczytać o tek karcie jak wyrobić kartę, jak działa, innych podróżników opisy którzy już z niej korzystają. Pozatym na tym blogu
    jest patent na darmowe noclegi z programu lojalnościowego hoteli Holiday INN i Ibis-a.
    Hotel wtedy kosztuje 45 zł za jedne nocleg na 2 osoby. Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...