Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Zwrot do 20 zł od BZ WBK za dowolną płatność BLIKiem

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

26.09.2015

Zwrot do 20 zł od BZ WBK za dowolną płatność BLIKiem

Kolejny bank postanowił promować BLIK. Tym razem robi to Bank Zachodni WBK.

Nazwa promocji "Płać Blikiem i otrzymaj zwrot do 20 zł" wyjaśnia wszystko wyczerpująco. Wystarczy zapłacić z użyciem systemu płatności mobilnych, a wróci do Ciebie równowartość wydatków - maksymalnie do 20 zł.

Aby wziąć udział w promocji wystarczy:
  • posiadać złotówkowe konto osobiste w BZ WBK 
  • dokonać płatność BLIK w punkcie handlowo-usługowym lub na stronie internetowej akceptującej ten sposób płatności 
Promocja trwa od 23.09. do 31.10.2015 r. lub do wcześniejszego wyczerpania puli nagród, która zgodnie z regulaminem wynosi 30 000 zł. Może się więc okazać, że nagrodę trzyma wyłącznie pierwsze 1500 osób, które spełnią warunki promocji. Bank zwróci równowartość płatności wykonanych w okresie promocji z użyciem systemu BLIK, ale zwrot ten wyniesie nie więcej, niż 20 zł. Środki te powinny trafić na Twe konto najpóźniej do 23.11.2015 r.
Nie znasz systemu BLIK? Przeczytaj: BLIK - płatności telefonem. Zalety i wady jakie ma Polski Standard Płatności - opinie
Z BLIKiem warto się zapoznać i oswoić bo to już kolejna z promocji banków, mająca na celu spopularyzowanie usługi. Przy tych okazjach można zyskać często bardzo łatwo. W Banku Millennium w akcji "BLIK do zadań specjalnych" w prosty sposób można zdobyć dwa bilety do Cinema City. Płacenie za pomocą aplikacji, w tym przypadku IKO, jest również promowane w nowej akcji PKO BP, który płaci 100 zł za otwarcie konta oraz wykonanie płatności - kartą i IKO właśnie - na sumę 210 zł.

20 komentarzy:

  1. A bankomaty się nie liczą tak jak w promocji Millennium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytaj: w punkcie handlowo-usługowym lub na stronie internetowej

      Usuń
  2. Dziś na Shellu zatankowałem. Pierwszy raz płaciłem Blikiem i pani z obsługi pierwszy raz przyjmowała taką płatność. Musiała kierownika wołać, ale daliśmy radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja płaciłem w drogerii, przy kasie była naklejka blik i pani (młoda) poradziła sobie całkiem sprawnie. Nawet pomyślałem że wygodniejsze to niż noszenie karty... ale zawsze jednak wymagane połączenie z siecią

      Usuń
  3. Skoro zwracają to i ja spróbowałem ale mina sprzedawców nie do opisania. Oni nie wiedzą a czym się mówi każą tel przykładać pytają się obok pracowników i szefa ale jakoś wspólnymi siłami przeszliśmy przez to bo mój to też był pierwszy raz i powiem wam że już to polubiłem. Faktycznie tel ma się zawsze pod ręką ale tych punktów jest jeszcze mało co obsługują tą płatność. W każdym bądź razie zapłaciłem 20 zł i może się załapie na zwrot za te zakupy nic nie mam do stracenia bo i tak bym musiał kupić tylko inaczej zapłacić.

    OdpowiedzUsuń
  4. A stacja paliw też zbędzie się liczyć ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to punkt handlowo-usługowy więc tak

      Usuń
    2. Jest to punkt handlowo-usługowy więc tak

      Usuń
  5. Nie wiesz może czy środki są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BZ WBK odmawia udzielenia odpowiedzi - tłumaczy się, że należy zaczekać do momentu weryfikacji spełnienia warunków promocji. A ta nastąpi dopiero po zakończeniu akcji.

      Usuń
    2. Aaaha, czyli totolotek...

      Usuń
  6. Zna ktos dokladne miejsce gdzie kupie doladowanie do telefonu i zaplace blikiem we Wrocławiu? i bez problemu przejdzie transkacja pozytywnie i Pani obslugujaca nie bedzie patrzec jak na dzikusa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo jak niżej ktoś radzi przez Internet albo z tego co czytałem to w Rossmanach są ogarnięci pod tym względem (przynajmniej z IKO). A tam też mają doładowania telefonów.

      Usuń
  7. Doładować telefon to już lepiej przez Internet. MobileVikings (płacąc przez dotpay) lub topup.zone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odrzuca mi caly czas transakcje blikiem, moze macie jakies pomysl dlaczego? przyznam, ze ten blik robi negatywne wrazenie na sam poczatek i chyba nigdy wiecej nie bede probowal

      Usuń
    2. Może masz jakieś limity ustawione? Nie wiem jak to jest w BZWBK, ale w Millennium wszystko było wyzerowane i trzeba było poustawiać

      Usuń
  8. Płaciłem dzisiaj Blikiem na Shellu. W aplikacji BZWBK transakcje mi zaakceptowała, a terminal odrzucił. Z konta oczywiście zdjęło kwotę. Co teraz z tym robić? Reklamować czy sami zwrócą? Najpierw męczyłem się z IKO, teraz to. Dam sobie już spokuj z tymi śmiesznymi płatnościami. Szkoda nerwów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak to się skończyło?

      Usuń
    2. Złożyłem reklamację na infolinii i czekam. Pieniędzy na koncie póki co nie ma.

      Usuń
  9. Dostałem wczoraj tj. 9 listopada na moim i żony koncie po 20 zł za płatność blikiem :)
    No i czas zamknąć już oba konta po zwrocie 20 euro i tej płatności blikiem aby czekać na kolejne promocje tego banku :)

    OdpowiedzUsuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...