Bankobranie: najlepsze promocje bankowe: Uczestniku promocji Wymarzonego Konta Osobistego z premią 55 zł, nie przegap maila od Comperii Bonus!

650 zł od VeloBanku600 zł od Santandera ⭐ 500 zł od: Millennium, ING, Aliora i BNP Paribas900 zł od Citi

15.05.2015

Uczestniku promocji Wymarzonego Konta Osobistego z premią 55 zł, nie przegap maila od Comperii Bonus!

Nadszedł czas finalizacji udziału w promocji Comperia Bonus 3.

To promocja, w której za otwarcie Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbank dostać można 55 zł.  Przed osobami, które załapały się w terminie, zarejestrowały swój udział oraz spełniły warunki promocji, został ostatni krok. Ale najważniejszy do otrzymania premii.

A Comperia dodatkowo zaskoczyła nas nową promocją! Tylko dla uczestników akcji Comperia Bonus 3 - o tym pod koniec wpisu.

Na skrzynki mailowe uczestników promocji dotrzeć powinny już ważne maile. To wiadomość informująca o przyznaniu premii. Aby została ona wypłacona niezbędne jest zalogowanie do systemu Comperia Bonus i uzupełnienia danych: imienia, nazwiska, oraz numeru konta otwartego w promocji oraz adresu zamieszkania. Czas na załatwienie tej formalności to 5 dni roboczych od dnia wysłania zawiadomienia przez organizatora. Zgodnie z regulaminem promocji premia powinna zostać wypłacona do 29.05.2015 r.

Przypomnę jednak główne zasady akcji. Aby wziąć udział w promocji Comperia Bonus 3 należało:
  • w okresie 16.03.-15.04.2015 r. zarejestrować się na stronie organizatora i za pomocą otrzymanego na mail linku złożyć wniosek o Wymarzone Konto Osobiste w Raiffeisen Polbank
  • najpóźniej do 30.04.2015 r. zawrzeć umowę o konto
I to w praktyce wszystko, by uzyskać prawo do uzyskania premii 55 zł. 

Opcjonalnie, bo dla dodatkowego bonusu w kwocie 10 zł należało jeszcze:
  • zainstalować aplikację mobilną Raiffeisen Polbank
  • za pomocą aplikacji założyć Lokatę Mobilną
Jeśli warunki promocji zostały przez Ciebie spełnione, teraz powinien dotrzeć do Ciebie mail od Comperia Bonus. Sprawdź skrzynkę dla maila, który został podany w momencie rejestracji. Przejrzyj dokładnie wszystkie foldery, bo zdarza się, że wiadomość "wpada" np. do folderu "spam", "wiadomości-śmieci", "oferty" albo "inne".

Jeśli wiadomości nie ma, a masz pewność co do spełnienia warunków promocji, zgodnie z regulaminem promocji oczywiście przysługuje Ci prawo reklamacji:
"Uczestnik może złożyć reklamację na adres e-mail Organizatora: kontakt@comperiabonus.pl. Reklamacja powinna zostać wysłana z adresu e-mail Uczestnika, którego reklamacja dotyczy i który został zarejestrowany w Promocji oraz zawierać imię, nazwisko, numer Konta Osobistego Raiffeisen Polbank, opis stanu faktycznego oraz zgłaszanych zastrzeżeń"
Odpowiedź powinna nastąpić w ciągu 14 dni na adres mail, z którego zostanie przesłana reklamacja.

Z maila, które otrzymali uczestnicy akcji wynika jeszcze jedna dobra wiadomość:
Mamy więc dodatkowy bonus. Dla osób, które zgłoszą swój udział w konkursie i w dniach 1.06-12.07.2015 r. wykonają co najmniej trzy płatności kartą (kwota minimalna każdej płatności to 10 zł) do Wymarzonego Konta Osobistego trafi prezent: bon o wartości 50 zł do wykorzystania w zalando.pl (do zrealizowania przy jednorazowych zakupach za min. 300 zł).

Ale to nie wszystko! Dodatkowo do osoby, która w okresie konkursu wykaże się największą liczbą transakcji (w kwotach po min. 10 zł) trafi jeszcze nagroda: skuter Yamaha D'elight.

Jeśli spodobała Ci się promocja Comperia Bonus poznaj i zarób też na aktualnych okazjach do bankobrania:
AKTUALIZACJA w dn. 22.05.: W komentarzach poniżej pojawiło się kilka odpowiedzi od Comperia.pl na pytania Czytelników.

A poza tym mam też dobrą informację dla tych, którzy nie wyrobili się jeszcze z uzupełnieniem danych w Comperia Bonus - oto informacja, jaką organizator przekazał na Twitterze:

85 komentarzy:

  1. No i elegancko. Choć niemiłosiernie wyczekali z tym mailem do ostatniego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jeszcze go nie widzę:-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie dostałem. Podobnie jak przypomnienia miesiąc temu i informacji od CB club 2 tygodnie temu. (Wyprzedzając: w folderze 'spam' też nie ma.)
    Wydaje mi się, że to wina poczty. Czy ktoś jeszcze podawał adres mailowy interii? Chętnie się dowiem czy to tylko ja mam problem, czy w ogóle do interii nie dochodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w Comperii podałem akurat gmail. Ale z interią wszystko możliwe. Bo ostatnio w 2 miejscach miałem problem z logowaniem. Maile rejestracyjne nie przychodziły. Więc powoli rezygnuję z tej poczty.

      Usuń
    2. Ja mam też interię i również potwierdzam że nie przyszło

      Usuń
  4. Przestraszyłem się, że nie mam maila, ale faktycznie był w folderze "inne".

    OdpowiedzUsuń
  5. Mr. Złotówa a jak to z wynikami konkursu na hasło reklamowe ;>?
    Miały być ogłoszone zgodnie z §10 pkt. 1 w ciągu 21 dni od zakończenia konkursu, czyli do 6 maja...
    A tu cisza...

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy ktoś wie gdzie szukać wyników konkursu na hasło reklamowe z nagrodami rzeczowymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodnie z regulaminem "O wynikach Konkursu Organizator zawiadomi Uczestników Konkursu w formie elektronicznej a także obwieści o nich na Stronie Konkursowej".

      Przed chwilą wysłałem zapytanie do Comperii.

      Usuń
    2. @Anonimowy 15 maja 2015 09:14 Anonimowy 15 maja 2015 09:26

      Dostałem odpowiedź, że konkurs został rozstrzygnięty, a wyniki zostaną opublikowane dziś na fanpage'u Comperia.pl

      Usuń
    3. Wyniki konkursu opublikowaliśmy tu: https://www.facebook.com/notes/comperiapl/wyniki-konkursu-hasło-reklamowe-comperia-bonus/10153034636922885

      Usuń
  7. Mail w ostatnim możliwym terminie, więc na premię nie ma co liczyć wcześniej niż 29.05.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi na gmailu działa, aczkolwiek poleciało do spamu, który rutynowo wyczyściłem. Na szczęście można przejść procedurę ze stronki comperii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też go jeszcze nie widzę.. a mam interię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz spróbować się zalogować: https://www.comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/logowanie
      Jak będzie formularz to możesz wypełnić.

      Usuń
    2. Wejdź na stronę i po prostu uzupełnij dane nie czekając na maila. Ja ta zrobiłem. Napisałem też do comperii, że coś jest nie tak z mailami do interii.
      A swoją drogą trochę słabo z tą interią. My akurat czytamy bloga, więc nie przegapimy tych 5 dni nawet nie dostając maila. Ale pewnie będą tacy, którzy przegapią przez filtr interii.

      Usuń
    3. Faktycznie mogłem uzupełnić. Ale też napiszę do Comperii, że maila nie dostałem.

      Usuń
    4. Uzupełnienie danych na stronie www.comperiabonus.pl jest wystarczające, aby otrzymać bonus od Comperia.pl. Wiedząc, że wiadomości e-mail czasami trafiają do folderu spam lub inne, posiłkujemy się powiadomieniami SMS - mamy nadzieję, że te do Państwa dotarły :)

      Usuń
  10. dostałam maila .... uff ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam tak i napisałam też e-maila i zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie moge wpoisac tylko 21 cyfr konta jest przeciez 26 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuń spacje :)

      Usuń
    2. Pewnie wklejasz lub wpisujesz ze spacjami. Podawany numer konta powinien być ciągiem znaków.

      Usuń
  13. siema, ja dostałem dzisiaj maila:
    Witaj, gratulujemy, spełniłeś wszystkie warunki promocji "Comperia Bonus".

    a po zalogowaniu tekscik:
    Bonus nie został przyznany. Niestety, nie spełniłeś warunków promocji określonych w jej Regulaminie.

    ; (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to jakiś błąd?? Zgłoś reklamację.

      Usuń
    2. Prosimy o ponowne zalogowanie na stronie www.comperiabonus.pl, jeśli otrzymał Pan wiadomość o przyznaniu bonusu od Comperia.pl podanie danych do przelewu powinno być możliwe.

      Pozdrawiamy!
      Zespół Comperia.pl

      Usuń
  14. Emila nie otrzymałem.mam interie.loguje się na stroniestronie promocji. I komunikat ze bonus nie został Przyznany z powodu braku spełnienia warunków....
    gdzie można pisać ewentualnewentualnie ta reklamację?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tekście masz info :)
      I należy pisać nieewentualnie, ale na pewno. Bo pewnie to jakiś błąd, bo dużo wymogów wszak nie było.

      Usuń
  15. A ja dziś dostałem maila z gratulacjami, że spełniłem warunki promocji. Loguję się więc na konto, a tam: Bonus nie został przyznany. Niestety, nie spełniłeś warunków promocji określonych w jej Regulaminie. Nie jesteś uprawniony do wypłaty bonusu. Zgodnie z Regulaminem promocji §2 Uczestnictwo w Promocji: Uczestnikami Promocji nie mogą być osoby, które w dniu przystąpienia do Promocji są posiadaczami (lub współposiadaczami) innego niż zakładany w ramach Promocji, rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Raiffeisen Polbank lub były posiadaczami (lub współposiadaczami) takiego rachunku w Raiffeisen Polbank po dniu 01 stycznia 2015 r. Spełniłem wszystkie warunki, nigdy też nie miałem konta w Raiffeisen. I o co chodzi? Najpierw mail z gratulacjami, a potem taka niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosimy o ponowne zalogowanie na stronie www.comperiabonus.pl, jeśli otrzymał Pan wiadomość o przyznaniu bonusu od Comperia.pl, uzupełnienie danych do przelewu powinno być możliwe.

      Pozdrawiamy,
      Zespół Comperia.pl

      Usuń
  16. u żony również sytuacja jak wyżej:
    "Witaj, gratulujemy, spełniłeś wszystkie warunki promocji "Comperia Bonus".
    a po zalogowaniu tekscik:
    Bonus nie został przyznany. Niestety, nie spełniłeś warunków promocji określonych w jej Regulaminie."
    trzeba pisać reklamację,czy problem jest zbiorowy i sami naprawią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Anonimowy15 maja 2015 14:02 i @charles
      Pozostaje złożenie reklamacji. Przed chwilą dostałem odpowiedź z Comperii: sprawa będzie weryfikowana przez osobą dedykowaną.

      Usuń
    2. Miałem zamiar już wysyłać reklamację,ale jeszcze raz z emaila kliknąłem,zalogowałem się i tym razem już komunikat o tym,żeby uzupełnić dane - czyli comperia musiała coś poprawić; tak więc sprawdzajcie swoje linki.

      Usuń
    3. Charles, dziękujemy za ponowne logowanie i uzupełnienie danych!

      Pozdrawiamy,
      Zespół Comperia.pl

      Usuń
  17. Dzięki za przypomnienie. Tak jak u innych z gmailem poszło do spamu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeglądałem sobie Sprawozdanie Zarządu z działalności Grupy Kapitałowej Comperia.pl za I kwartał 2015 r. i wychwyciłem takie coś:

    "7..2 Dalszy rozwój projektów Comperia Bonus
    Grupa planuje dalszy rozwój marki Comperia Bonus i w kolejnych kwartałach będzie wraz z partnerami przedstawiać nowe edycje promocji. Odpowiadając tym samym na oczekiwania klientów końcowych oraz realizując wspólnie z partnerami cele biznesowe. Każdą nową edycję promocji cechuje indywidualne podejście do kwestii produktów (ich analitycznej oceny) oraz ułożenia wartości dodanych dla klienta końcowego. Bliska współpraca z partnerami, ich gotowość do zmian produktowych oraz innowacyjne podejście do planu działań marketingowych daje Grupie wyraźne przewagi konkurencyjne w zakresie realizacji stawianych przez partnerów celów biznesowych. W efekcie każda edycja promocji Comperia Bonus przynosi wymierne korzyści klientom końcowym, partnerom biznesowym i samej Grupie."

    Czyli dobre wieści, Comperia Bonus będzie pojawiać nadal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szansa na kolejne edycje Comperia Bonus? Też o tym słyszałem ;)

      Usuń
    2. Dziękujemy za zainteresowanie i lekturę naszych sprawozdań i raportów :)

      Pozdrawiamy,
      Zespół Comperia.pl

      Usuń
  19. Nie zapomnijcie zapisać się do COMPERIA BONUS CLUB -super program partnerski.Dziwne , że nikt o tym nie wspomina.Nawet administrator strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo już od co najmniej 2 dni przy próbie logowania wyświetla się komunikat: "Przepraszamy przerwa techniczna spowodowana rozliczeniami. Zalogowanie do konta będzie możliwe po zakończeniu prac."

      Usuń
    2. Przepraszamy za utrudnienia spowodowane przerwą techniczną. Comperia Bonus Club jest już w pełni dostępna.

      Pozdrawiamy,
      Zespół Comperia.pl

      Usuń
  20. do mnie @ nie dotarł , za to wczoraj dostałam sMS-a z gratulacjami
    dziwne...
    ktoś tak miał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam, wypełniłam na stronie comperii formularz z danymi.

      Usuń
  21. było w spam-ie na gmail

    OdpowiedzUsuń
  22. witam,

    Próbowałam wziąć udział w tej promocji ale cały czas jest jakiś problem.
    Zarejestrowałam się w promocji oraz zrobiłam przelew na 1 zł po czym na moje konto dostałam zwrot tej złotówki co podobno miało wystarczyć do otwarcia konta.

    Nie dostałam maila z informacją o otwarciu konta na maila w interii.
    Nie dostałam sms z danymi do logowania na telefon.

    Napisałam maila z reklamacją do Comperii a Comperia umywa ręce mówiąc że to jest problem banku.
    Natomiast konsultant POLBANKU dzwonił do mnie na numer telefonu podany w zgłoszeniu próbując mnie namówić na otwarcie konta i pytając czy moją jedyną motywacją jest bonus i czy możemy otworzyc konto kurierem. Powiadomiony o fakcie, że wysłałam im przelew w postaci zlotówki i że dostałam go z powrotem na moje konto mówi żeby się kontaktować z Comperią.

    Comperia oczywiście utrzymuje, ze to jest tylko i wyłącznie sprawa banku a nie ich. Zgodnie z tym co ktoś tutaj npaisał zalogowałam się teraz na konto Comperii i tu wyskoczył prawdziwy ZONK.
    informacja jest nastepującej treści;

    Bonus nie został przyznany

    Niestety, nie spełniłeś warunków promocji określonych w jej Regulaminie. Nie jesteś uprawniony do wypłaty bonusu. Zgodnie z Regulaminem promocji §2 Uczestnictwo w Promocji: Uczestnikami Promocji nie mogą być osoby, które w dniu przystąpienia do Promocji są posiadaczami (lub współposiadaczami) innego niż zakładany w ramach Promocji, rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Raiffeisen Polbank lub były posiadaczami (lub współposiadaczami) takiego rachunku w Raiffeisen Polbank po dniu 01 stycznia 2015 r.

    Regulamin Promocji znajdziesz tutaj (tutaj linkiem do: http://www.comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/regulamin/)

    ZONK polega na tym, ze NIGDY nie miałam konta w ani w Raiffeisen ani w Polbank ani w Reiffaisen-Polbank!!!
    Przykro mi, ale podejrzewam, że bank organizując tę promocję nie wziął pod uwagę ilości chętnych i stąd te wszystkie problemy.
    Jeśli wysłałam złotówkę a następnie została odesłana na moje konto to PO CO KONSULTANT REIFEISENU nalegał na otwarcie konta przy pomocy kuriera? Jeśli nie ma tu próby wyłudzenia danych osobowych to po co te pytania czy moją jedyną motywacją jest bonus??? A jeśli jednak mam otwarte u nich konto, to po co chcieli je otwierać kurierem???

    Podpowiedzcie co robić bo bardzo brzydko to pachnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zwrotny przelew który dostałeś to było odrzucenie otwarcia konta z jakiego względu? Błędne dane czy to, że już jesteś klientem banku?? (bo masz już np. kartę kredytową?? - takie sytuacje się zdarzały, później miał dzwoniić konsultant)

      W chwili obecnej to Wymarzone Konto w końcu masz?? Bo jeśli tak to jest oczywiste, że zakładałeś w intencji zdobycia bonusa. Jeśli konsultant, który do Ciebie dzwonił złożył nowy wniosek, a nie kontynuował pierwszego (odrzuconego) wniosku to to właśnie będzie powodem nienaliczenia premii. Więc sprawa wymaga rozpatrzenia - najlepiej napisz mail z reklamacją od razu do Comperii i Raiffeisena opisując sprawę, że miałeś intencję otwarcia konta w promocji i cały przebieg sprawy. Niech rozstrzygną między sobą kto nawalił (ale wiele wskazuje na bank).

      Usuń
    2. Napisałam wyraźnie, że nigdy nie miałam konta w Raiffeisen-Polbank więc precyzuję; Nie miałam do tej pory konta w tym banku ani żadnych kart kredytowych, ani żadnych kredytów ani lokat ani innych produktów finansowych. Zwrotny przelew zawierał ciąg znaków i cyfr które NIE ukladały się w logiczny tekst np nie otwieramy konta bo...więc nie znam powodu otwarcia/ nieotwarcia konta Bank umywa ręce a Comperia twierdzi, że to problem banku i błędne koło się zamyka. Czy ktoś ma jakieś rozsądne wytłumaczenie co z tym zrobić? Istnieje także opcja, że ktoś -nie ja- już założył sobie konto wykradając moje dane i akurat to wychodzi przypadkiem na jaw ale wolę jednak podejrzewać niesamowity bałagan Comperii -patrz problemy z mailami od Comperii oraz inne błędy i sprzeczne informacje opisane w postach osób powyżej - oraz banku co nie rokuje dobrze na przyszłość ani w jednym ani w drugim przypadku. Obydwie instytucje przerzucają odpowiedzialność na drugą stronę więc kiedy ktoś zacznie mieć kłopoty z kontem podejrzewam że wygląda to dokładnie tak samo. Bałagan i dezorganizacja a chodzi przeciez o pieniądze więc żartów nie ma.

      Usuń
    3. Ale konto masz otwarte?? Możesz się zalogować?? Jeśli Comperia przerzuca odpowiedzialność na bank (który twierdzi, że rzekomo kiedyś konto u nich posiadałeś) to pozostaje złożyć reklamację do banku z zapytaniem kiedy konto u nich posiadałeś? Jeśli odpowiedzą, że nie posiadałeś to jednak będzie świadczyć o bałaganie w banku i masz podstawę by premię dostać, bo warunki promocji spełniłeś. A jeśli okaże się, że konto kiedyś posiadałeś to i tak nie jest powód do tego by premii nie dostać, bo w zasadach promocji był zapis by konta nie posiadać po 1 stycznia 2015 r. Dziwna sprawa co opisujesz - ale raczej to bałagan.

      Usuń
    4. Mam ten sam problem. Gdy wykonałem przelew następnego dnia dostałem go z powrotem oraz zaproszenie aby otworzyć konto w oddziale. Tak zrobiłem. Mam konto i lokatę premii brak bo gdy loguje się na Comperia jest komunikat że nie spełniłem warunków. Ciekawe napisałem jednak reklamację ale po komentarzach widzę że nic z tego.

      Usuń
    5. Szanowni Państwo,

      prosimy o złożenie reklamacji z opisem zaistniałej sytuacji oraz wskazaniem nr konta, którego sytuacja dotyczy. Tylko wtedy będziemy w stanie wyjaśnić sprawę.

      Pozdrawiamy,
      Zespół Comperia.pl

      Usuń
  23. mejl nie dotarł na tlen.pl; link nie zadziałał - problem z hasłem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcamy do opcji przypomnienia hasła: https://www.comperiabonus.pl/raiffeisen-polbank/przypomnienie-hasla

      Pozdrawiamy,
      Zespół Comperia.pl

      Usuń
  24. Czy ma ktoś jeszcze kłopot z wypełnieniem formularza? Wprowadzam dane i numer konta jest zakreślony na czerwono jako zły i nie mogę wysłać do Comperii formularza.
    Czy ktoś mógłby pomóc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisany numer rachunku musi być bez spacji i składać się z 26 cyfr. Najlepiej wpisać go ręcznie

      Usuń
  25. sms w pt dostarł a email nie do dziś(interia pożal się boże) ! Więc za radą przedmówców zalogowałem się na comperiabonus.pl i wypełniłem dane i teraz pytania dwa. 1) dostane bonus i już nie muszę składać reklamacji o nie otrzymanie emaila?
    2) podać należało nr WYMARZONEGO KONTA OSOBISTEGO a nie lokacyjnego tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) w sumie nie musisz, ale tak dla świętego spokoju bym napisał im maila, jako podkładkę, że maila nie dostałeś, ale mogłeś się zalogować więc uzupełniłeś dane. Też tak zrobiłem, też problem z interią.
      2) tak, konta osobistego

      Usuń
    2. Uzupełnienie danych po zalogowaniu na stronie www.comperiabonus.pl jest wystarczająca do otrzymania bonusu od Comperia.pl. Składanie reklamacji w takim przypadku jest zbędne.

      Chodzi o Wymarzone Konto Osobiste.

      Pozdrawiamy,
      Zespół Comperia.pl

      Usuń
  26. Ja dostałem tylko i wyłącznie smsa 15 maja, dziś się zalogowałem i bonus zostanie przyznany do 29 maja.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie dostałam maila do dziś.
    Ale dostałam smsa, tylko początkowo nie zwróciłam na niego uwagi, bo miał byc mail.
    Stwierdziłam jednak, że "lepszy sms na smartku niż mail w chmurach" i weszłam na stronę promocji. Był dostępny formularz, podałam dane i mam nadzieję, że kasiutkę przeleją :-)
    A treść smsa była taka: "Gratulujemy spełniłeś warunki promocji. Weż udział w dodatkowym konkursie. Graj o skuter! Szczegóły po zalogowaniu" (z dn. 15.05.2015)
    Gryzeldonia

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja założyłem konto na czas, założyłem moblilną lokatę, choć nie bez problemów. Bank mnie błędnie poinformował, że "obecnie korzystam z produktów tego Banku" (swoje konto zamknąłem w 2009 roku). Udało się jednak wszystko zrobić na czas. Niestety maila z Comperii nie otrzymałem. Po zalogowaniu się na ich stronę znalazłem komunikat, że bonus nie został mi przyznany, bo nie spełniłem warunków (!?). Złożyłem reklamację w Comperii. Potwierdzili przyjęcie zgłoszenia i czekam na werdykt. Czytając powyższe psoty wnioskuję, że promocja nie została dobrze przygotowana. System okazał się niewydolny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowny Panie,

      dziękujemy za złożenie reklamacji i prosimy o chwilę cierpliwości. Zbadamy sprawę!

      Pozdrawiamy,
      Zespół Comperia.pl

      Usuń
  29. Sprawa została zbadana i pozytywnie rozpatrzona, co cieszy. Ukłony dla Comperii. Szkoda tylko, że system Banku i komunikacja Banku z Comperią zaszwankowały, co niepotrzebnie popsuło części uczestników zabawę i wprowadziło poczucie, że o swoje trzeba walczyć. Życzę, aby następnym razem udało się takich problemów uniknąć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe życie to jest walka o swoje. No ale ważne, że finalizacja pozytywna :)

      Usuń
  30. W moim przypadku pomimo wysłanej reklamacji na adres kontakt@comperiabonus.pl w dniu 18.05.2015 do tej pory nie otrzymalem odpowiedzi (chodzi o bledne zakwalifikowanie mnie do osob, ktore posiadaly juz konto w Raiffeisen Polbank)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo, odpisali ze sprawe wyjasniaja z Bankiem. A to konto to moj pierwszy produkt u nich ! cuda !

      Usuń
    2. Informacja jaką dziś otrzymałem od Comperia.pl:

      "Informujemy, że PROCES REKLAMACJI TRWA i jest na etapie szczegółowej weryfikacji zgłoszeń oraz danych we współpracy z bankiem. Comperia.pl w niedługim czasie będzie w partiach rozsyłała powiadomienia o przyznaniu lub nie bonusu w promocji Comperia Bonus. Uczestnicy promocji, których reklamacje zostaną rozpatrzone pozytywnie będą informowani o terminach, w których powinny dostarczyć dane do realizacji przelewu bonusu"

      Usuń
  31. Kiedy bedzie przelana kwota 55zl?
    Dzisiaj juz jest 26 maja a na koncie nadal 0,00zl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatniego możliwego dnia wysłali maile to pewnie ostatniego możliwego dnia zrobią przelewy :/

      Usuń
  32. Dostał już ktoś premię na konto? :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A kasy jak nie było tak nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno przeleją jutro, na ostatni dzień. A wiesz średnio 60 zł razy tysiące osób, które wzięły udział to spora kwota. Przetrzymanie jej przez noc po prostu Comperii się opłaca. A jako sp. akcyjna musi przecież wykazywać się dobrymi wynikami finansowymi ;) Ale i mieć reputację więc nie wątpię, kasa na pewno jutro będzie.

      Usuń
  34. Kasy brak, brak, brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P-wsza sesja przychodząca o 11:30 więc nie ma się co dziwić, że jeszcze kasy nie ma.

      Usuń
  35. Mam maila o wysłaniu przelewu - na koncie cisza - ale tylko u żony - u mnie brak
    ktoś dostał jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  36. Wpłynęła premia! 65 zł :) no więc teraz sakramentalne pytanie: jak zamknąć konto?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddział lub listownie

      Usuń
    2. I także na infolinii. Szczegóły w ściągawce dotyczącej sposobów zamykania kont tutaj.

      Usuń
  37. Już myślałem, że napiszę pierwszy. Ale widzę, że zrobili już to inni. Potwierdzam, u mnie, u matki i ojca oraz u brata premie są :) Łącznie 260 zł!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dalej brak przelewu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy już dostali, więc lepiej złóż reklamację.

      Usuń
  39. Dla osób, które czekają na odpowiedź albo jeszcze nie złożyły reklamacji, podrzucam komunikat od Comperii:
    http://www.comperiabonus.pl/pdf_files/raiffeisen-polbank/Komunikat_w_sprawie_reklamacji_Comperia_Bonus.pdf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za informacje.
      Nikt, absolutnie nikt ze strony Comperii, Czy Raiffeisena nie kwapi sie aby cos w tej sprawie przyspieszyc W regulaminie jak byk stoi, Reklamacja 14 dni. Pomijam fakt tego na jakiej podstawie "wrzuca" sie klientow do jednego wora jako takich co juz konto we wspomnianym banku posiadali (co jest wierutna bzdura). Z tego co widac na forach to zwyczajna praktyka polegajaca na zniecheniu do skladania reklamacji, bez nawet przyblizonego terminu jej rozpatrzenia i wzajemnym "odbijaniu pileczki, to nie my jestesmy winni tylko oni". Zwyczajna kpina i brak profesjonalizmu, przy braku odrobiny dobej woli!

      Usuń

Aktualnie najpopularniejsza promocja:

Rekordowe 500 zł premii za konto w ING Banku Śląskim

Aż tyle do wzięcia za konto osobiste w ING jeszcze nigdy nie było. Do wzięcia czeka gwarantowana premia pieniężna 500 zł. Względem poprzedni...